Auteur Topic: Re: Schepenenvijverstraat 02, Nathalie (zonder het hondje)  (gelezen 41260 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline boyke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 02, Nathalie (zonder het hondje)
« Gepost op: 13 mei 2015, 08:16:22 »
Een week of twee geleden deze nederlandse meid bezocht, was aan de ruit een zer mooie verschijning als je houd van slank, klein kontje, klein, lief uitzicht, kleine handjes en kleine voetjes , een lichtgewicht met grote borsten ..
Ze was wel zenuwachtig en precies beetje onwennig terwijl ze toch al heel wat ervaring heeft maar toch had ik zo het gevoel .

Ik ging voor 100 en kreeg 45 min , pmc doet ze zeker niet slecht en ze lijkt me toch wel een leuke meid met een verhaal, leuk gesprekje tussendoor en dan paar standjes waarbij ze je absoluut probeert je zin te geven . Aanraken kan en mag overal en ze kreunt lekker ook al is het fake, ik hou ervan  :-P

Ze is volgens mij een correcte meid met lekker lichaam, het kontje is gewoon de max alvast maar of ik gauw terugga ..geen idee.


Boyke :035:
« Laatst bewerkt op: 22 mei 2015, 23:03:59 door Rolly »
"It's better to be hated for who you are , than loved for who you are not."

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Re: Schepenenvijverstraat 21, Nathalie
« Reactie #1 Gepost op: 13 mei 2015, 16:57:18 »
Een week of twee geleden deze nederlandse meid bezocht, was aan de ruit een zer mooie verschijning als je houd van slank, klein kontje, klein, lief uitzicht, kleine handjes en kleine voetjes , een lichtgewicht met grote borsten ..
Ze was wel zenuwachtig en precies beetje onwennig terwijl ze toch al heel wat ervaring heeft maar toch had ik zo het gevoel .

Ik ging voor 100 en kreeg 45 min , pmc doet ze zeker niet slecht en ze lijkt me toch wel een leuke meid met een verhaal, leuk gesprekje tussendoor en dan paar standjes waarbij ze je absoluut probeert je zin te geven . Aanraken kan en mag overal en ze kreunt lekker ook al is het fake, ik hou ervan  :-P

Ze is volgens mij een correcte meid met lekker lichaam, het kontje is gewoon de max alvast maar of ik gauw terugga ..geen idee.


Boyke :035:

Zeg Boyke,
zeker dat het Nathalie was ?
Je citaat "lichtgewicht met grote borsten" doet me twijfelen.
Die heeft max een B cup als je het mij vraagt.
Hing er een bordje met haar naam ?

Offline boyke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
Re: Schepenenvijverstraat 21, Nathalie
« Reactie #2 Gepost op: 13 mei 2015, 23:12:31 »






Citaat
Zeg Boyke,
zeker dat het Nathalie was ?
Je citaat "lichtgewicht met grote borsten" doet me twijfelen.
Die heeft max een B cup als je het mij vraagt.
Hing er een bordje met haar naam ?


Wel ze zei dat ze uit Nederlnd kwam en dat kon je duidelijk horen ook , ze zei dat ze Nathalie het en 35 jaar is. Borsten zijn zeker en vast c , ik heb ze ng fris in mijn geheugen !!!!

Ze stond in de eerste ruit, had haar er welsiswaar nog nooit gezien maar ondertussen toch al een drietal keer gespot nu.

Ze werkt nacht ..na 22 uur denk ik

Boyke  :035:
« Laatst bewerkt op: 20 mei 2015, 23:10:43 door Rolly »
"It's better to be hated for who you are , than loved for who you are not."

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Re: Schepenenvijverstraat 21, Nathalie
« Reactie #3 Gepost op: 14 mei 2015, 09:26:33 »
Ik heb mijn twijfels hoor.
Nathalie is klein en heeft blond haar (tot op de schouders).
Zij heeft altijd een klein hondje bij haar.
Ik heb Nathalie altijd overdag gezien.
Ik denk ook niet dat Nathalie 35 jaar is, max 30 jaar vermoed ik.
Haar borsten zijn een B cup, zeker geen C.

Ik vermoed dat iemand zich voor haar uitgaf.
Kan iemand anders bevestigen / ontkennen ?

Offline boyke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
Re: Schepenenvijverstraat 21, Nathalie
« Reactie #4 Gepost op: 20 mei 2015, 14:03:42 »
Heb ze voorlopig niet meer gezien maar was dan ook niet meer daar na 21uur, ze heeft in ieder geval nederlands accent , grote borsten, zeer klein lijfje en kontje .. ze zei zelf dat ze er al jaren werkte toen ik haar zei dat ik haar er nog nooit had gezien.
Zodra ik eens laat op stap ben (na 22u)ga ik er zeker naar informeren en schrijf ik zo vlug mogelijk alles hier neer.

owow ik lees net "hondje" ... nope die is het dus niet, ik ken  nathalie met hondje en naambordje ook.De meid waarover ik spreek is nog slanker, grotere borsten.

Boyke :035:



« Laatst bewerkt op: 20 mei 2015, 14:10:58 door boyke »
"It's better to be hated for who you are , than loved for who you are not."

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Re: Schepenenvijverstraat 21, Nathalie
« Reactie #5 Gepost op: 20 mei 2015, 16:44:05 »
Dan moeten we eens vragen aan de mods om dit topic op te splitsen in 2 Nathalies.
Eentje van tijdens de dag "met hondje" en naambord (daarover is deze topic oorspronkelijk).
En eentje van tijdens de avond/nacht "zonder hondje".

Boyke,
Voor de opsplitsing,, kan je de volgende info even aangeven ?

Haarkleur
Haarlengte
Geschatte Lengte dame ?
KLeur ogen (als je tenminste tijd had om er in te kijken) ?
Piercing ?
Tattoe ?

Alle info welkom.

Note Rolly: topic gesplitst.
« Laatst bewerkt op: 20 mei 2015, 23:19:28 door Rolly »

Offline boyke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 21, Nathalie (zonder het hondje)
« Reactie #6 Gepost op: 21 mei 2015, 11:48:05 »
Rechtzetting:
Navraag gedaan bij een vriend van me die ook wel es Gent onveilig maakt met zijn wandelingen.
De dame is wel degelijk Nederlandse en noemt zich Nathalie maar zit NIET op nummer 21 maar 2 R .
Moet ik me wel vergist hebben van adres :017:  :banghead:
Maar ik geef toe, tijdens mijn wandelingen ben ik meestal gehaast en wil vooral alle dames gezien hebben, mijn volgrnde berichten ga ik beter verzorgen en nauwkeuriger te werk gaan. Opstel en schrijven was eigenlijk nooit mijn favoriet  ::)


Boyke :035:
"It's better to be hated for who you are , than loved for who you are not."

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 21, Nathalie (zonder het hondje)
« Reactie #7 Gepost op: 21 mei 2015, 16:39:13 »
Geen zorg, opstellen en schrijven was ook niet mijn favoerite vak op de school.
Het belangrijkste, we hebben een schrijver meer.
We hebben een dame meer die beschreven is.  ;)

Kan het adres aangepast worden naar "Schepenenvijverstraat 02" ?
Alvast bedankt,
Note Rolly: adres aangepast.
« Laatst bewerkt op: 22 mei 2015, 23:07:48 door Rolly »

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 02, Nathalie (zonder het hondje)
« Reactie #8 Gepost op: 25 mei 2015, 09:32:09 »
Boyke, kan je de volgende info even aangeven ?

Haarkleur
Haarlengte
Geschatte Lengte dame ?
KLeur ogen (als je tenminste tijd had om er in te kijken) ?
Piercing ?
Tattoe ?

Alle info welkom.
Dan kunnen we hier een paspoortje voor opmaken is altijd handig als je alle info bij elkaar hebt.  ;)

Offline boyke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 02, Nathalie (zonder het hondje)
« Reactie #9 Gepost op: 25 mei 2015, 16:58:03 »
Boyke, kan je de volgende info even aangeven ?

Haarkleur
Haarlengte
Geschatte Lengte dame ?
KLeur ogen (als je tenminste tijd had om er in te kijken) ?
Piercing ?
Tattoe ?

Alle info welkom.
Dan kunnen we hier een paspoortje voor opmaken is altijd handig als je alle info bij elkaar hebt.  ;)

Zodra ik ga wandelen ga ik haar nog eens bezoeken en dan maak ik hier een perfect paspoortje aan.

Boyke  :035:
"It's better to be hated for who you are , than loved for who you are not."

Offline tuftuffer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
  • Utrum vir ille iuvenis an senex est?
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 02, Nathalie (zonder het hondje)
« Reactie #10 Gepost op: 4 oktober 2020, 23:25:11 »
Ik wil niet ambetant zijn, maar ik ben gisteren in het Glazen Straatje geweest, nachtshift, tweede raam links als je van de Brabantdam komt (dus nummer 1R).  Naast het raam van Bonita.

Het meisje (=28 jaar, naar haar zeggen) zit daar meestal vrij vroeg in de avondshift, maar bijna nooit later dan 23u00.  Eigenlijk, eerlijk gezegd, zie je ze daar weinig gewoon zitten. Die loopt altijd rond in de buurt, ergens, of ze is gewoon weg voor enkele uren met kuren, of je komt ze tegen in de Smatch, altijd in gezelschap van een of andere wereldvreemde kerel.  Kamer, een ruime kamer, is boven.

Ze is blond, voorheen ongeveer halflang en in 2 vlechtjes, beetje Pipi Langkous, maar natuurlijk oneindig veel mooier.  Sinds heel kort (< een week) heeft ze daarentegen lange blonde extensions. Heeft een geweldig mooie glimlach en mooie ogen (wat mij dus kon overhalen, ja ja).  Volgens haar zeggen (en dat zeggen er veel hoor) is haar vader Duits en haar moeder Spaans.  Draag regelmatig een jeans-vestje.

Zeer, zéér  lieve meid en heel gezellige start gehad.  Werkt hier nog maar sinds 2 jaar en zou ook in Gent begonnen zijn.  Misschien beetje relatief onervaren, zeker als ze je na een tijdje al glimlachend zegt "you are running out of time", dan is bij mij de goesting meteen ook over (tja, time is up... so time is up, nietwaar).  Oudere dames pakken dat anders aan, die krijgen je op een of andere manier gewoon sowieso buiten na de tijd.  Deed wel haar best, maar bij mij was het eigenlijk eerder eens om te proberen.  Enfin, soit, al bij al geen slechte ervaring.

Heeft zeer kleine borstjes, hoogstens een A-cup.  Voor de liefhebbers !

Maar, en hier komt het probleem: deze meid noemt zichzelf óók NATHALIE...  kwestie van de verwarring nog wat groter te maken.  Verderop, voorbij draai, dus in nummer 15, zit/zat óók een Nathalie, óók met kleine borstjes, óók met een geweldige glimlach maar wel met bruin krullend haar.  En dit topic hier gaat ook over een Nathalie, maar dan nog een andere.

Vraagje aan de moderator: zie ik dat verkeerd, of hoe zit dat nu eigenlijk met al dat Nathalie-gedoe ?

Groet,
Tuftuffer.
Amori inter virum ac mulierem, qui non ex cogitatione nascitur neque ex sola voluntate verum certo quodam modo homini imponitur, Graecia antiqua nomen tribuit eros...