Auteur Topic: Kameroen  (gelezen 10389 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Luffyx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Kameroen
« Gepost op: 21 mei 2015, 13:32:04 »
Epiloog:

Ik ging naar Kameroen op 18 februari 2013-30 maart deze reis was niet een seksuele doel, inderdaad ik ben Metis Franco - Kameroen, ging ik in de eerste plaats om mijn familie te zien, en sex was ongedwongen uitstraling. Ik kan opmerkingen maken over een aantal meisjes en zelfs "categoriseren" Ik wil mijn excuses aanbieden vooraf aan de "verdedigers" van het vrouwelijke geslacht te maken. Ik zal niet de namen van de meisjes in het belang van anonimiteit te geven ... Ik had sommige meisjes op de site AB hart geprospecteerd, maar de meeste van de meisjes die ik heb lokaal bekend ontmoet.


Part One: De dochter van de haven

Aankomst in Kameroen! Douala, familie thuis de eerste dagen, moest ik om tijd te besteden in deze stad (mijn bestemming zijn Yaoundé) om een ​​4x4-poort te verwijderen, die de Kameroense weten weten hoe de administratie is pijnlijk ... Onder een slopende hitte, de belastingdienst ontmoet ik de blik achter de toonbank van een lokale charmant Aanvankelijk was de toon stijgt tussen ons, is dit een complicerende mijn dossier .. besloot ik te glijden in een lage stem, "Je iets te doen vanavond? Als je me helpen uit hier, dus ik heb tijd om u uit te nodigen voor het diner .... "En dan de helft van mijn verbazing, glimlachte ze en deel het mijn afgestempeld .... en glijdt me een kaart met zijn nummer ...
Die avond rond 19 uur ik bel voor "weet zijn", zoals vermeld daar ^^, wordt de benoeming aan Bonapriso voorkant van mijn hotel veiligheid (voor mij) Ik had van mijn hotel uitzicht vanaf een balkon te stoppen straat, waardoor ik zie mijn moeder zou komen en controleer of het is alleen ...
Ondertussen viel ik in slaap tv te kijken en er kreeg ik zijn oproep: "Ik ben down hotel"
Ik ging met haar mee, had ze een mini-jean korte broek en een gele top gezet, het onthullen van een enorme kist ..., wetend dat ze was geen vet noch dun kunt u het silhouet stel ...
We namen een drankje (een top voor mij), en daarna vertrokken we het restaurant aan de overkant of 3000 CFA-frank flat ..... dit is echt niet groot het had een leuke babbel en vol dessert ze vertelde me "je zult me ​​zien uw kamer bezoek hoop ik." Ik dacht op dat moment "live de Kameroense ...."

in mijn kamer, ging ze direct douchen O_o ik bleef kijken naar tv toen ze verscheen met alleen haar string! Ik lig ik niet gegooid op je .... volgde een nacht van deze 5 keer exact met 69 fours pijp met speeksel te zijn ... in elke hoek van de kamer ... en drenken grote borst ...
In de ochtend betaalde ik zijn taxi "10.000 CFA-frank" .... of € 15 ...

Deel II: Hart van het meisje AB

Aankomst in Yaounde weekend, ik bracht enkele dagen een bezoek aan mijn familie die niet toestaan ​​dat mij ook bagger meer een verblijf met een oom kon ik niet mee meisjes nacht ... nog op straat kansen werden niet ontbreken ...
Het was pas de maandag van de tweede week dat ik besloot om een ​​meisje te bellen ontmoet op ab hart. afspraak genomen vrij snel naar het hoofdkwartier van de militaire Yaoundé, is er daar een goed restaurant in de voorzijde van het prestigieuze hotel. Mijn mooie aangekomen in stiekeme oranje jurk, leek ze dunner dan de website foto, maar haar jurk wijzen op een vrij grote borst!
Maaltijden, realiseer ik me dat dit meisje niet te veel praten, maar het zijn er om "kiss" Ik wil niet te veel strengheid ... vooral na 10 minuten van het gesprek was ze me al roepen " baby, mijn schat, je bent mooi ... "na de maaltijd die ik botweg vertelde hem dat ik wilde met haar te spelen op het hotel tegenover, heeft ze geen nee zeggen en mij volgt. Aangekomen bij de receptie Ik vraag de receptionist 'siësta' bracht ze me vervolgens "20000", wederom met een grote stem Ik wil gewoon om te slapen en 20000 is de normale prijs voor een nacht ... Ze willen dus hoor ik besloten om te vertrekken boos, zeggen dat ze een "dief" en er wonder man ontvangende vangt me vertelde me dat dit is 8000 + 1000 voor hem ... dan gooi ik hem een ​​glimlach wat aangeeft dat voor mij is het goed!
Na zo vele avonturen was ik eindelijk in staat om te genieten van mijn mooie, het invoeren van de kamer nam ik hem in mijn armen en toen kuste ze me ... Ik goulumment haar jurk, vervolgens haar beha en vervolgens verwijdert mijn vrienden ... een grote, stevige borsten op een slank lichaam en atletische O_o !! Ik legde me op het bed en begon te zuigen me zweten, maar niet het helpen van onze respectieve lichamelijke geuren waren niet super geweldig ... dus we zijn vertrokken om een ​​douche te nemen toen ze waste me en wreef me bijna als een Japanners in een soap land
nadat het een heel mooi sex partij volgde was het 13 uur en de reflecties van de camber zuigen me maakte me mijn hoofd te verliezen ....
Daarna legde ze uit dat ze weer haar werk bij 17 uur als ik bevrijdt 16 uur, we geknuffeld en ze schudde me en kneedde de testes voor de clips op tv allemaal langs ...
Taxi: 8000

Deel drie: de nicht van de meid of de kwestie van de handdoek

Nadat hij een belangrijke familie van West Kameroen (Camer het forum zullen begrijpen) moest ik om te vertrekken naar het westen voor 2 weken, om mijn familie enerzijds zien .... Maar ook voeren bepaalde rituelen ... de eerste week was pijnlijk, maar het voordeel was dat een van mijn ooms had me liet een groot huis met 8 slaapkamers en niemand behalve mijn neef, de huishoudster en ik ...
Deze erg mooi, maar ook erg warm ... wilde kijken na mij op de derde nacht, maar niet langer jong heeft ze het niet leuk wat ze begreep mooi, toen vroeg ze me aan zijn neef te brengen. ... dat twintig jaar ...
De volgende nacht ik zag komende twee ... zijn neef was niet lelijk, maar net om .... maar een vrij grote borst.
De avond dineerden we op 4 en dan mijn neef aangeboden aan de meid begeleiden naar haar en haar neef besloten te blijven "te bespreken met mij," de partij nauwelijks neef dat ik hem uitgenodigd om "te bezoeken mijn kamer"
Maar hier zijn we bijna het drama te komen .. Ze begon ooit in mijn kamer uit te leggen dat ze de eerste nacht niet slapen! Ik heb gehad om überhaupt mee te onderhandelen over ten minste 2 uur voor het beheren van op zijn minst de buis te krijgen .... dit is dat in de nacht na haar meerdere malen aten haar grote tieten en vingeren was het eindelijk het nemen van een opwinding die gevaarlijk zelfs beperken de laatste hebben geprobeerd om te rijden bareback me direct was ... Ik had te duwen met mijn hele "kracht en moed" te roeien van het en grijpen het ding meer belangrijk voor mijn overleven "de motorkap", het einde van de avond werd getemperd schreeuwen en krijsen, dus ik had plezier te maken ...
volgende dag heb ik hem gevraagd om te betalen voor zijn taxi, of het westen daar als motor taxi, heel weinig auto's? maar zij daalde nam me mijn handdoek ???? voor vertrek
Onovertroffen Resultaat: een handdoek ...


Deel Vier: Beyonce lookalike

Twee dagen na het geval van de handdoek, reed ik in het westen Bafang altijd met mijn neef in de 4x4, toen er plotseling achter een motorfiets taxi terug zag ik een meisje met het silhouet van Beyoncé dezelfde teint, zelfde haar (pruik ^^) zelfs achterhalen !!! we hebben een beetje gevolgd en toen draaide ze zich om te schieten en daar zag ik een heel mooi gezicht en grote borsten !!
Mijn neef zag dat ik had gekraakt begon de motorfiets taxi te streven en hij eindelijk vastgelopen en vroeg de chauffeur en het meisje geen informatie waaruit blijkt dat het niet van hier ", of zijn accent verraden .. . "het meisje reageert bafan (het plaatselijke dialect) en hij antwoordde, in feite vroeg ze" goed ik begreep je me wilt? "En hij antwoordde:" Ik wil dat je, maar dit is niet voor mij het is voor mijn neef naar Frankrijk "gaf ze me haar naam en ik nam zijn telefoon, het was 's middags.
Later in de middag heb ik besloten om het te noemen, en we we een afspraak om 18 uur in het centrum van de stad aan de ontmoetingsplaats kwam het met magere luipaard vaste .... zetten goed samen verbetering van de ronding van haar billen ....
We namen een glas en mijn neef stelde ze komt thuis drinken we een drankje, was ze meteen verdacht, maar eenmaal thuis afgesproken daar een discussie tussen de drie van ons, en mijn neef besloten om ons nauwelijks rust te laten het heeft u sloot de deur van zijn kamer leunde zijn hoofd tegen mij en zei: "je kamer er is waar?" mijn bloed is bijna uit mijn neus als een manga karakter ....
Aankomst in de kamer die ze zet 5 minuten van al haar sieraden ... toen kwam ze naar me kijkt me recht in de ogen en had plezier in eerste instantie om mijn aanvallen te duwen met een vaste hand ... Ze wist hoe te maken dwaas iedereen ... maar ik denk dat u na een tijdje had ze al maakte me verslaafd ... en ik kuste hem als een gek ... die nacht was mijn beste naar Kameroen sensueel als Ik had niet voor een lange tijd ... zelfs in Europa ...
De dag nadat ik betaalde hem zijn taxi en vroeg 10000 hem terug, maar ze daalden te zeggen dat ze was om te vertrekken naar Douala donderdag ... dus heb ik besloten om terug te gaan op een weekend te verzorgen haar aankomst zaterdag ..

Vijfde deel: de "witte" Bonapriso en poging tot diefstal

De reis was gevaarlijk naar Douala, waaronder de vele "controles" van "het eten van mijl" corrupte politieagenten en gendarmes van het land ...
Toen ik aankwam in Douala rond 13 uur, toen mijn sleutel hotelkamer korting, roep ik mijn Beyonce haar positie weten, maar toen zei ze dat ze niet weten wanneer het zal komen om meer te herinneren Later groeide mijn teleurstelling, maar niet te laten me neer deel ik een wandeling in Douala is terug te keren naar Bonapriso rond het hotel ontmoet ik een meisje met bijna gemengde huid, teleurgesteld met mijn Beyoncé, zei ik verzoek alle informatie toen ik nam zijn nummer "dank" in feite ik had mijn rug verzekerd in plaats van nog eens te maken me Beyoncé slingerbeweging ...
Eenmaal in het hotel en er ik herinner Beyoncé zegt dat ze niet kan komen vanavond is ze moe ... Ik herinner me een keer opgehangen dochter Bonapriso, overeengekomen afspraak buiten het hotel, restaurant en party benen in de lucht terug te keren, ze zelfs verrast door haar fellatio techniek ... het was geweldig!
ochtend taxi naar 07:00: 10.000 francs
Ondertussen mijn neef slapen twee kamers weg herinnerde Beyonce ... inderdaad was hij helpen bij het vinden van een visum voor Equatoriaal-Guinea ... maar hij deed het achter mijn rug en ik van de avond voor, maar hebben nog steeds willen ... Ik maak de beslissing om een ​​meisje van hart ab website noemen ...., het meisje vertelde me dat ze me zou sluiten bij het hotel om 1 uur ... Ondertussen kreeg ik de klap Beyoncé draad zei dat ze was in mijn hotel naar beneden en wilde weten mijn kamer ... Ik zei toen dat ik nooit gaf mijn kamer als dat ... nou nam me, I paniekerig bezocht mijn neef vroeg me om te gaan kijken naar het balkon, wat ik deed ....
En er geloofden me of niet geparkeerd stond een enorme 4x4 met getinte ramen met semi in 4 mannen ... toen zag ik mijn zus stapte in hun auto en bel me uit en vroeg me om te vertrekken gemonteerd. We waren het slachtoffer van een val of een overval of ontvoering kort duurde de hulp van het personeel en de oom van een hoge officier in het leger om ons uit daar ....
dus ik moest Douala onder begeleiding verlaten en ging direct terug naar het westen ...
Ik sluit!

Deel Zes: de terugkeer van het meisje hart AB

Na een paar dagen naar het westen en de zorg hebben genomen om afscheid te nemen van de oude me zeggen om weer te gaan Yaoundé, pech en er een paar dagen voordat ik naar Yaounde stak mijn voet in een portal ...: resultaten: de spijker van de teen volledig verwijderd de linkerzijde kunt u de pijn denken .. een beetje Ik heb zelfs morele doos hebben verloren zonder inkomen vrouwen ...
Dit is een keer in Yaounde en met slechts drie dagen om te doden heb ik besloten om de dochter van het hotel van de militairen te herinneren, daar sloot ze me in het hotel en maakte me de moraal van hem niet hebben gegeven nieuwe laatste 5 minuten .... de 6e ze mijn pik had al in de mond, dit keer ze bij me na het werk 23 uur werd gevolgd door een nacht waarin ze geleegd me van mijn energie, is nauwelijks had ik genoten ingeleverd mijn pik in haar mond ... Ik vond het geweldig!
taxi met niets op mij: CHF 5000

In het kort is dit verblijf belonen sterk en ik opgericht verschillende categorieën van de meisjes op de site:

Af en toe: het beeld van de dochter van de haven, indien de gelegenheid zich voordoet vooral met witte ze geen nee zeggen ...

Loopers: Métis Bonapriso in Douala, was het duidelijk dat ze was op zoek naar een "witte"

De meisjes van het web: ab hart van het meisje, op zoek naar mannen op het internet te maken eindigt deze maand

Matchmaker: de nicht van de meid naar het westen, op zoek naar zichzelf in gelaat net als de Franse als gedifferentieerd het zoekt ten koste van alles te trouwen, praten over kinderen en het huwelijk van de eerste nacht ...

De braqueuses: de meest gevaarlijke categorie, goede manipulatieve, het werken met bands georganiseerd, heel voorzichtig, zal vragen u als u een laptop computer, 300000 op je, je zal vragen veel indiscrete vragen om u te helpen schitteren! wantrouwen !!


Afgezien van dit alles Kameroen blijft een heel mooi land, aarzel dan niet om met mensen te praten, omdat vele voert u of tot u spreken door de gen, maar zodra ze zien dat je niet een blanke man die denkt dat hij is een "kolonist" je zult zien dat mensen worden prachtig!
Wees nog altijd op zijn hoede, maar niet meer dan wintertaling of Roubaix ...
Vrouwen zijn ofwel gewoon of heel mooi Kameroen, je opgraven .. zijn direct beschikbaar villa's en appartementen te huur, maar het beste is om een ​​persoon die je vertrouwt om Indische inderdaad veel "feiten mans" weten (Kameroense scammers) huren appartement fictieve ...
Ik denk terug te gaan maar ik ben verleid door de Ivoorkust, in feite hebben "te veel" familie in Kameroen geblokkeerd me maar al te vaak in het bereiken van mijn geslacht... Plannen




















Epilogue :

Je suis parti au Cameroun du 18 février 2013 au 30 mars dernier , ce voyage n'avait pas qu'un but sexuel , en effet je suis métis franco - camerounais , j'y suis allé en priorité pour voir ma famille , et l'aspect sexe fût occasionnel . Je risque de tenir des propos sur certaines filles et même en "catégoriser" , je tiens par avance à m'excuser auprès des " défenseurs " de la gente féminine. Je ne donnerai pas le nom des filles dans un souci d'anonymat... J'avais prospecté quelques filles sur le site AB coeur, mais l'essentiel des filles rencontrées je les ai connue sur place.


Première partie : La fille du port

Arrivée au Cameroun ! à Douala , accueil de la famille les premiers jours, j'ai dû perdre du temps dans cette ville ( ma destination étant Yaoundé ) pour y retirer un 4x4 au port , ceux qui connaissent le Cameroun savent à quel point l'administration y est pénible... Sous une chaleur éprouvante , au bureau des taxes je croise le regard derrière le guichet d'une charmante locale  Au début le ton monte entre nous , celle ci compliquant mon dossier.. Je décide alors de lui glisser à voix basse " Vous faîtes quoi ce soir ? Si vous m'aidez à sortir d'ici j'aurais alors le temps de vous inviter à dîner.... " Et là à ma demi surprise , elle sourit et part faire tamponner mon document.... et me glisse une carte avec son numéro...
Le soir même aux alentours de 19 h je l'appelle pour " connaitre son programme" comme l'ont dit là bas ^^, le rendez vous est donné à Bonapriso devant mon hôtel par sécurité ( pour moi ) depuis mon hôtel j'avais une vue depuis un balcon imparable sur la rue , ce qui me permettait de voir ma belle arrivait et vérifier qu'elle soit bien toute seule...
Entre temps je me suis endormi devant la télé et là je reçu son coup de fil , " je suis en bas de l'hôtel" ,
Je suis parti la rejoindre, elle avait mis un mini short en jean , et un top jaune laissant apparaître une poitrine énorme... , sachant qu'elle était ni grosse ni maigre je vous laisse imaginer la silhouette...
On a prit un verre ( un top pour ma part ) et puis nous sommes parti au restaurant juste en face, soit 3000 francs CFA le plat ..... ce n'est vraiment pas énorme  Elle avait une conversation agréable et en plein dessert elle me dit " tu me feras visiter ta chambre j'espère  " . Je me suis dit à ce moment là " vive le Cameroun.... "

dans ma chambre , elle est partie prendre sa douche directement O_o , j'ai continué à regarder la télé quand elle réapparue avec juste son string ! Je ne vous mens pas je me suis jeté dessus.... s'en est suivi une nuit de folie 5 fois pour être exact avec 69, pipe avec salive... levrette dans tous les coins de la chambre ... et arrosage de grosse poitrine...
Le matin je lui ai payé son taxi " 10000 francs cfa " .... soit 15 euros...

deuxième partie : La fille de AB coeur

Arrivée à Yaoundé en fin de semaine, j'y ai passé plusieurs jours à visiter ma famille ce qui ne m'a pas permis de trop draguer de plus logeant chez un oncle je ne pouvait pas ramener de filles le soir..., pourtant dans la rue les occasions ne manquaient pas...
Il a fallu attendre le lundi de la deuxième semaine pour que je me décide à appeler une fille rencontré sur ab coeur. rendez vous pris assez rapidement au quartier général des militaire de Yaoundé, il y a là bas un bon restaurant en face de l'hôtel prestige. Ma belle arriva en robe orange moulante, elle paraissait plus fine que sur la photo du site mais sa robe laissant entrevoir une poitrine assez volumineuse !
Repas pris , je me rends compte que cette fille n' a pas trop de conversation mais étant là pour " baiser" je n'en tiens pas trop rigueur... surtout que au bout de 10 minutes de conversation elle m'appelait déjà " bébé, mon chéri, tu es beau... " après le repas je lui ai carrément dit que je souhaitais m'amuser avec elle à l'hôtel en face, elle ne dit pas non et me suit. Arrivé à la réception je demande à la réceptionniste " la sieste " elle me sort alors " 20000 " , je lui répète à haute voix que je veux juste la sieste et que 20000 c'est le tarif normal pour une nuit... Elle ne veut rien entendre je décide donc de partir fâché en disant qu'elle était une " voleuse " et là miracle un homme de la réception me rattrape me disant que c'est 8000 + 1000 pour lui ... là je lui lance un sourire lui indiquant que pour moi c'est d'accord !
Après tant de péripéties j'allais enfin pouvoir profiter de ma belle, en entrant dans la chambre je l'a pris dans mes bras puis elle m'embrassa goulumment... je lui enlève sa robe ,puis son soutien-gorge et là mes amis ... une poitrine volumineuse et ferme sur un corps svelte et sportif O_o !! je m'allongea sur le lit et elle commença à me sucer mais la transpiration n'aidant pas nos odeurs corporels respectifs n'étaient pas super super... nous sommes donc parti prendre une douche où elle me lava et me frotta presque comme une japonaise dans un soap land
suite à ça une partie de sexe vraiment sympa s'en suivit il était 13 h et les reflets de sa cambrure en train de me sucer me fit perdre la tête....
Apres cela elle m'expliqua qu'elle reprenait son travail à 17 h que je la libère vers 16 h , on se câlina et elle me branla et malaxa les testicules devant les clips à la télé tout le long...
Taxi : 8000

Troisième partie : la nièce de la femme de ménage ou l'affaire de la serviette

étant issue d'une famille importante de l'ouest du Cameroun ( les camer du forum comprendront) j'ai dû partir pour l'ouest durant 2 semaines, pour y voir ma famille d'une part.... Mais aussi accomplir certains rituels ... la première semaine fût pénible mais l'avantage était que l'un de mes oncles m'avait laissé une grande maison avec 8 chambres et personne hormis mon cousin, la femme de ménage et moi...
Celle ci très sympa mais aussi très chaude... voulu s'occuper de moi dès le troisième soir mais n'étant plus toute jeune elle ne me plut pas ce qu'elle compris gentiment, elle me proposa alors de faire venir sa cousine.... qui a une vingtaine d'année...
Le soir suivant je les vit venir à deux ... sa cousine n'était pas moche mais un peu ronde.... mais une poitrine assez volumineuse.
Le soir nous avons dîné à 4 puis mon cousin proposa de raccompagner la femme de ménage chez elle et sa cousine décida de rester " pour discuter avec moi" , à peine le cousin parti que je l'invita à "visiter ma chambre"
Mais là on a failli atteindre le drame.. Elle commença une fois dans ma chambre à m'expliquer qu'elle ne couchait pas le premier soir ! j'ai en tout dû parlementer avec elle au moins 2 h avant de réussir à obtenir au moins la pipe.... ce n'est que dans la nuit après lui avoir plusieurs fois mangé ses gros seins et doigté qu'elle fut enfin prise d'une excitation qui fût même limite dangereuse celle ci ayant tenté de m'enfourcher directement sans capote... j'ai du la repousser avec toute ma "force et mon courage " pour l'extirper de là et saisir la chose la plus importante pour ma survie " la capote ", la fin de la nuit fut tempéré de cris et de couinement tellement je me suis amusé à la prendre ...
lendemain je lui propose de lui payer son taxi , or à l'ouest il n'y a que des moto taxi , très peu de voitures ? elle déclina mais me prit ma serviette ????  avant de partir
Résultat imbattable : une serviette ...


Quatrième partie : le sosie de béyoncé

Deux jours après l'affaire de la serviette , je roulais à Bafang toujours dans l'ouest avec mon cousin dans le 4x4 ,quand soudain derrière une moto taxi je vis une fille de dos avec la silhouette de beyoncé même teint , même cheveux ( perruque ^^ ) , même silhouette !!! on l'a suivit un peu puis elle se retourna au feu et là je vis un visage vraiment magnifique et une poitrine opulente !!
Mon cousin ayant vu que j'avais craqué se mit à poursuivre le moto taxi puis il finit par le coincé et demanda au chauffeur puis à la fille un renseignement indiquant qu'il n'était pas du coin " or son accent le trahissait..." la fille répond en Bafan ( le dialecte local) et il lui répondit , en fait elle lui demanda " bon j'ai compris tu me veux ? " et il lui a répondu " je te veux mais là c'est pas pour moi c'est pour mon cousin de France " elle me donna son nom puis je pris son téléphone, il était midi.
Un peu plus tard dans l'après midi je me suis décidé à l'appeler, et nous nous fixâmes un rendez vous vers 18 h au centre ville, au point de rendez vous elle vînt avec un ensemble moulant panthère.... mettant bien en valeur la courbe de ses fesses....
On prit un verre et mon cousin proposa qu'elle vienne chez nous boire un verre , elle fût méfiante sur le coup mais accepta, là bas une discussion entre nous trois une fois à la maison , puis mon cousin décida de nous laisser seul à peine a t'il refermé la porte de sa chambre s'appuya sa tête contre moi et me dit " ta chambre là c'est où ?" mon sang est presque sorti de mon nez tel un personnage de manga....
Arrivée dans la chambre elle mit 5 minutes a enlever tous ses bijoux... puis elle est venu sur moi me fixant droit dans les yeux et s'est amusé au début à repousser mes assauts d'une main ferme... Elle savait rendre fou n'importe qui je pense... mais ua bout d'un moment elle m'avait déjà rendu accro... et je l'embrassa comme un fou ... cette nuit là fût ma meilleure au Cameroun du sexe sensuel comme je n'en avais pas eu depuis longtemps ... même en Europe ...
Au lendemain je lui paya son taxi 10000 puis lui demanda de revenir mais elle déclina me disant qu'elle devait partir pour Douala du jeudi... je pris donc la décision de retourner là bas le temps d'un weekend pour m'occuper d'elle, arrivée prévue du samedi..

Cinquième partie : la " blanche " de Bonapriso et tentative de braquage

Le voyage fût périlleux jusqu'à Douala avec notamment les nombreux " contrôles " des " mange milles " policiers et gendarmes corrompus du pays...
Lorsque je suis arrivé à Douala aux alentours de 13 h , une fois ma clé de chambre d'hôtel remise, j'appelle ma béyoncé pour connaitre sa position mais là elle me dit qu'elle ne sait pas quand elle pourra venir de rappeler plus tard , Ma déception grandit mais ne me laissant pas abattre je partie faire un tour dans Douala c'est en revenant à Bonapriso aux alentours de l'hôtel que je croise une fille avec le teint presque métissé , étant déçu de ma beyoncé , je lui demande un renseignement puis je pris son numéro pour " la remercier" en fait j'avais plutôt assuré mes arrières des fois que beyoncé me fasse à nouveau faux bond...
Une fois à l'hôtel je rappelle Beyoncé et là me dit qu'elle ne peut pas venir ce soir qu'elle est fatiguée... aussitôt raccroché je rappelle la fille de Bonapriso, rendez vous convenue devant l'hôtel , restaurant et partie de jambes en l'air en revenant ,elle m'étonne même par sa technique de fellation... c'était super !
au matin le taxi vers les 7 h :10000 francs
entre temps mon cousin qui dormait deux chambres plus loin a rappelé beyoncé... en effet il devait l'aider à trouver un visa pour la guinée équatoriale... seulement il a fait ça dans mon dos et moi devant partir au soir mais ayant encore envie... je prends la décision d'appeler une fille du site web ab coeur...., la fille m'indiqua qu'elle me rejoindrait à l'hôtel dans 1 h ... Entre temps je reçu le coup de fil de beyoncé me disant qu'elle était à mon hôtel en bas et qu'elle voulait connaitre ma chambre ... je lui dis alors que je ne donnais jamais ma chambre comme ça ... bien m'en a pris , je reçu la visite paniqué de mon cousin me demandant daller regarder au balcon, ce que je fis....
Et là croyais moi ou non était garé une énorme 4x4 aux vitres semi teinté avec à l'intérieur 4 hommes... puis je vis ma belle monté dans leur voiture en ressortir et m'appeler en me demandant de la laisser monté . Nous étions victimes d'un piège soit un braquage soit un kidnapping bref il a fallu la complicité du personnel de l'hôtel et dun oncle haut gradé dans l'armée pour nous sortir de là....
j'ai donc dû quitter Douala sous escorte et je suis reparti directement a l'ouest...
je l'ai échappé belle !

Sixième partie : le retour de la fille de AB coeur

Après quelques jours encore à l'ouest et ayant pris le soin de dire au revoir aux anciens me voilà reparti pour Yaoundé, et là malchance quelques jours avant de parti pour Yaoundé je coince mon pied dans un portail... : résultat: l'ongle de l'orteil gauche complètement enlevé je vous laisse imaginer la douleur.. ayant perdu un peu le morale je suis même revenu de boite sans femmes ...
C'est une fois à Yaoundé et n'ayant plus que 3 jours à tuer que je décide de rappeler la fille de l'hôtel des militaires, là elle me rejoins à l'hôtel et me fait la morale de ne plus lui avoir donné de nouvelles enfin durant 5 minutes.... la 6 ème elle avait déjà mon sexe dans la bouche, cette fois ci elle me rejoint après son travail à 23 h , s'en est suivi une nuit où elle me vida de mon énergie , a peine avais-je joui qu'elle remettait mon sexe dans sa bouche ... j'ai adoré !
taxi n'ayant plus rien sur moi : 5000 francs

Bref ce séjour fût fort enrichissant et j'en ai établi plusieurs catégories de filles sur place :

Les occasionnelles : à l'image de la fille du port , si l'occasion se présente surtout avec un blanc elles ne disent pas non...

Les arpenteuses : la métisse de Bonapriso à Douala , on voyait clairement qu'elle se cherchait " un blanc"

Les filles du web: la fille de ab coeur , cherche des hommes sur internet pour arrondir les fins du mois

Les marieuses : la nièce de la femme de ménage à l'ouest , cherche a se donner une contenance un peu comme les françaises à la diffèrence qu'elle cherche à tout pris à se marier, vous parle d'enfants et de mariage dès le premier soir...

Les braqueuses : catégorie la plus dangereuse, bonne manipulatrice, travaillent avec des bandes organisé , faites très attention, va vous demander si vous avez un ordi portable , 300000 sur vous , vous posera beaucoup de questions indiscrète pour mieux vous braquer ! méfiance !!


Hormis tout ça le Cameroun reste un très beau pays , n'hésitez pas à parler avec les gens car beaucoup vous charrie ou ne vous parle pas par gène mais une fois qu'ils voient que vous n'êtes pas un blanc qui se prend pour un " colon" vous verrez que les gens deviennent adorable !
Soyez quand même toujours sur vos gardes mais pas plus qu'à sarcelles ou à Roubaix...
Les femmes sont soit ordinaires soit très jolie au Cameroun , à vous de les dénicher.. On trouve facilement des villa et appart à louer mais le mieux est de connaitre une personne de confiance pour vous les indiques, en effet beaucoup de " faits mans" ( escrocs camerounais) louent des appart fictifs...
je pense y retourner très vite mais je suis tenté par la Cote d'ivoire, en effet le fait d'avoir " trop " de famille au Cameroun m'a bloqué trop souvent dans la réalisation de mes plans sexes...