Auteur Topic: Luna (Belgisch/Pools)  (gelezen 6840 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Luna (Belgisch/Pools)
« Gepost op: 25 mei 2015, 23:27:58 »
Op 24 april weer eens koers gezet naar Van Goch. Op mijn verlanglijstje stond Olivia, maar bij binnenkomst werd mij meegedeeld dat ze genoot van een welverdiende vakantie. Das nou jammer. Ik arriveerde rond 14 uur. Er was nog weinig potentieel aan dames en een handjevol aan bezoekers. Met een vino in de hand de aanwezige hertjes geïnspecteerd. Er was maar weinig bij wat mij triggerde tot een mogelijke kamergang. En opeens zat naast mij een blondine, die ook nog eens vrij goed de Nederlandse taal machtig was. In het Nederlands is het toch weer even gemakkelijker communiceren. Ze blijkt half Belgisch en half Pools te zijn. We hebben een drie kwartier tot een uur gezellig zitten kleppen. Ik zag dat ze tegen de 30 jaar oud moest zijn. Ik had echter niet verwacht dat ze al 35 was, toen ze me haar leeftijd liet raden. Gaandeweg het gesprek steeg mijn goesting in een kamer met Luna. En zo kwamen we terecht in een van de plafondloze chambrettes. Los van het feit dat ze graag praat over hoe goed haar service is en hoe graag diverse clubs haar graag willen hebben, maakt ze die goede service ook waar. Heftig tongzoenend stond kleine Sjeuf al meteen op oorlogsterkte. Haar ervaring spreekt voor zich, want ze had meteen door dat GFE mijn voorkeur heeft. Veel gevoelige plekjes wist ze zonder zoeken te vinden. Pijpen was uitstekend, diep en gevarieerd. Gespeeld of niet, ze zei dat ze altijd tot een hoogtepunt komt tijdens een kamergang. Het is mij om het even, maar het is wel een genot om een dame tot een (gespeeld) hoogtepunt te zien komen in cowboy reverse. Afsluitend gaf ze een blowjob tot het bittere eind. Dit alles in net geen 40 minuten. Ik dacht, we kletsen nog wat gezellig na op de kamer, maar dat was niet het geval. Ja dat na kletsen wel, maar niet op de kamer. Luna gaf aan dat op de kamer wordt betaald voor seks en niet voor gezellig keuvelen. Ik was verbaasd! Na de kamer samen gedoucht en genoten van het heerlijke buffet. Tja,.....zo kan het dus ook.

Luna: Lang blond haar, 75A/B, lengte 1,70m, 35 jaar, Belgisch/Poolse, spreekt Nederlands en Duits
PZC: Uitstekend, deepthroat; GOSP = 0,9M
EL: ja en zuigen
TZ: Fantastisch
Vingeren: yep
Beffen: Ja 69
NMC: Cowboy reverse
GFE: 90%
PSE: 70%;
Optiek: Uitstekend slank figuur, mooi gezicht
Extra's: FT....TOP
Herhalingsgevaar 100%
Aftersales: Uitgebreid
Kamertijd: 40 minuten
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke