Auteur Topic: Kate (Ned) Dubbeldamseweg, Dordrecht  (gelezen 9774 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Kate (Ned) Dubbeldamseweg, Dordrecht
« Gepost op: 5 juni 2015, 00:33:08 »
Ik ben gisteren na ca 1 1/2 jaar weer eens aan de dubbeldamseweg in dordrecht geweest. De reden hiervoor was Kate. Ik zat te twijfelen of ik naar een saunaclub in Duitsland zou rijden of een uurtje te boeken bij de tot dusver mij onbekende Kate. Nou het is Kate geworden en daar heb ik zeker geen spijt van.
Toen mijn aanwezigheid aan Kate was aangekondigd kwam ze voorzichtig om de hoek kijken terwijl ik op de bank zat te wachten. Ze ging me voor naar de kamer nadat ik een paar welkomkusjes op mijn wangen had ontvangen.
 Op de kamer voelde het in het begin een beetje ongemakkelijk. Kate begon zich aan de wastafel te wassen en ik kleedde me uit terwijl we niets zeiden  tegen elkaar. Toen ze zelf klaar was met wassen zag ik haar in de spiegel kijken met een vragend gezicht waar ik bleef. Ik heb ook een wasbeurt van Kate gekregen. Ze had zelfs mondwater bij waar we allebei een borrel van hebben genomen 
Daarna zijn we op het bed gaan liggen en zijn we elkaar langzaam beginnen te strelen en zoenen. Het zoenen werd al snel tongzoenen. We hebben zeer lang en veelvuldig elkaar getongzoend iets wat Kate graag doet.
PZC ,30 euro extra en PZC+FT , 50 euro extra horen ook tot haar servicepakket. Jammer dat PZC niet inclusief is. Pussysliding hoort ook tot de mogelijkheden.
PMC vind ik niets. Kate heeft het even gedaan maar ik heb dit ook snel gestopt. Ze heeft mijn ballen gelikt en tot PZC is het eigenlijk niet gekomen.
Kate is een heel klein beetje rossig/blond en heeft een paar sproeten. Ze had gisteren totaal geen make up op en dat had ze ook echt niet nodig. Ze heeft op beide handen een tattoo. Verder heeft ze op haar hele lichaam geen tattoos of piercings.
Het neuken met Kate was heerlijk. Heerlijk in doggy haar hard mogen neuken en ook heerlijk klaargekomen. Binnen het uur zijn we samen, Kate voor de eerste en ik voor de tweede keer klaargekomen.
We hebben ook nog even met elkaar gepraat en het bleek dat we toch wel raakvlakken hebben. Kate heeft een heel mooi afgetraind lichaam met een relatief grote kont. Maar ondanks dat ik niet zo op grotere konten val is haar kont erg mooi en straks. Ik heb beloofd haar snel weer op te gaan zoeken en dat zal niet te lang op zich laten wachten.
Kate bedankt en tot snel