Auteur Topic: T in de Filipijnen Cebu,Bohol  (gelezen 10276 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
T in de Filipijnen Cebu,Bohol
« Gepost op: 9 juni 2015, 17:13:24 »
Mijn trip naar de Filipijnen begon midden in de nacht vanaf Bali naar Manilla een slordige 3 uur vliegen even een korte stop op de airport in Manilla en binnen 1.5 uur door naar Cebu. Ik kwam op Mactan airport in de ochtend aan het verkeer was rond dat uur nog relatief rustig.
Vanaf de airport zonder enige problemen naar het hotel in Cebu city helaas was mijn kamer in het quest hotel nog niet klaar in de lobby trof ik een een ontzettend lekkere Japanse van rond de 18 en een moeder die er ook nog altijd meer als goed uitzag helaas zat de vader onder yakuza tattoo's en verdwenen ze snel uit mijn zicht. Nou ja het kon nog wel 2 uur duren voor mijn kamer gereed was dus ik besloot naar de op nog geen 200 meter verderop gelegen Ayala mall te gaan om wat te eten en rond te kijken. Dit waren mijn eerste indrukken Cebu natuurlijk vielen de vele jeepneys me op maar ook de extreme beveiliging bij het hotel en bij een bank waar 2 gewapende beveiligers stonden en 1 met een shotgun. Toen ik aan 2 andere beveiligers vroeg hoe het best bij de ingang te komen want de hele mall moest pas over een paar minuten open gaan zag ik in hun jeep 2 kanjers van volautomatische M16's liggen iets wat bij ons alleen het leger zo ongeveer heeft en hier loopt personeel minder als de politie er mee rond. Ik moet zeggen dat heeft in het begin wel invloed gehad op mijn gevoel van veiligheid, immers waarom zo veel bombarie als het hier normaal veilig zou moeten zijn gelukkig kwam het met mijn gevoel van veiligheid wel goed.

Toen ik terug kwam in het hotel was mijn kamer gereed ik moet zeggen het quest hotel is een super hotel, het personeel is er meer als vriendelijk, de kamers zijn zeer netjes en schoon plus modern ingericht. Het zwembad is niks bijzonders maar gewoon wel oke met poolbar en alles. Het is verder een vrij groot hotel te vergelijken met de betere Van der Valk hotels bij ons. Er loopt een divers publiek van zakelijke reizigers tot vakantiegangers met kinderen, kerels met hun Filipina vriendin noem maar op en overdag zijn er veel conferenties e.d. Echter in de nacht veranderd het van een braaf hotel in de nationale conferentie van Filipijnse hoeren met veelal Koreaanse en Japanse klanten die de lobby platlopen en dames lachend onder elkaar in de banken van de lobby.

De veiligheid word super gewaarborgd dames maar ook alle gasten moeten door een detectie poortje, de dames moeten hun ID afgeven papieren tekenen en bij het verlaten van het hotel krijg je nog ouderwets een telefoontje op de kamer of alles in orde is en dame mag daarna pas gaan. Een systeem wat veel hotels nog weleens vergeten maar nooit in het quest hotel. Ook als je een taxi wil word deze door de security geroepen het kenteken genoteerd de bestemming en krijg je al op voorhand een briefje voor als je eventuele klachten hebt over de chauffeur etc. zo moest dat overal zijn de chauffeurs zetten dus ook allemaal zonder morren netjes de meter aan en geen gezeik.
Bij het uitstappen doet de security de deur open en kijkt de achterbank al dan niet met een zaklamp na of je niks verloren bent.
Dit is service die zelfs de meeste 5 sterren hotels niet meer bieden dus zoek je een hotel in Cebu city dat goed en betaalbaar is go quest!


Rond 21.30 maar het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan en ik besloot de vermoeidheid opzij te zetten en de naar mijn weten beste pick up place te bezoeken mango square.

De Mango square was een relatief klein uitgaan gedeelte bestaande uit een buiten gedeelte met een paar bars en veel freelancers en een binnen gedeelte met disco's kroegen Japanse eetzaken. Ik ben het merendeel van de zaken eens door gelopen maar kwam binnen nog niet echt iets tegen buiten liepen al zat dames en af en toe werd je wel eens aangekeken of vastgepakt maar zag nog niks tot ik zei die moet ik hebben. Toen ik nog eens naar buiten liep werd ik plot aangehouden door twee dames waarvan me een wel behoorlijk beviel.
Ze bood me een trio aan met haar vriendin voor maar 2000 peso hoorde ik dat goed ja 2000 peso. Echter het was alweer laat aan het worden die nacht slaap te kort begon ik te voelen. Een trio is altijd wel leuk maar had er nu echt effe de kracht niet voor, maar een ST met de leuke dame moest nog wel lukken dacht ik.

Eigenlijk wilde ze niet alleen gaan maar haar vriendin zei dat ze het maar moest doen en uiteindelijk ging ze voor 1000 peso mee naar het hotel ( waar ik nog 1500 van heb gemaakt + wat taxi geld ) in de lobby van het hotel was het alweer een gezellige rolahola boel en op naar de kamer met Lucy. Eenmaal op de kamer de bekende taferelen dame douchen dan moet jij weer snel douchen en dan begint het, echter was Lucy vrij verlegen een kwaal waar wel meer dames in Cebu last van lijken te hebben. Ze wilde dus zo veel mogelijk licht uit alvorens te beginnen. Vervolgens was ik eigenlijk to big bij mijn weten gewoon medium in Europa maja hier komen bijna alleen Jappen en Koreanen vandaar misschien dus de sex begon een beetje stroef, maar Lucy bleek een echte diesel komt een beetje traag op gang, maar toen ze eenmaal begon te lopen kon ze er geen genoeg van krijgen. Nadat ik al klaar gekomen was wilde zei maar blijven rijden ze was nu ook een stuk spraakzamer even nummers geruild. En ze wilde nog een paar selfies samen en toen werd het toch echt tijd voor haar om te gaan al met al echt niet ontevreden over haar maar het was nu toch weer midden in de nacht en ik was al kapot dus maar snel gaan slapen. Uiteindelijk de volgende ochtend wakker had ik toch enorme spijt dat ik die trio met haar vriendin niet had genomen maja spijt komt altijd te laat.


Dag 2 was een dag om een beetje bij te komen gewoon lekker de hele dag niks liggen doen in het zwembad nog even in de Ayala mall geweest en dan maar eens lekker ouderwets op damesjacht te gaan, even wat gaan eten in de Ayala bij een grieks eetzaakje die ook een tent heeft midden op de Mango square maar het was nog een beetje vroeg om daar al naar toe te gaan. Links en rechts lonkte er in de mall wel een dame naar waarvan 1 zeer direct vroeg om mee te gaan met me, ze werkte zogenaamd in de massage salon bij de mall en was klaar met werk alleen datzelfde verhaal zei ze vanmiddag ook al tegen me zou ze nu al niet meer herkennen :o. Nou ja laat maar zitten ik vond het toch niet echt mijn ding, dus snel door richting mango square.

Ik maakte echter met de taxi eerst een stop bij de paar a go go bars en KTV bar vlak naast de grote kerk alleen er was rond dit tijdstip van de avond nog weinig actie beleven ook op dit gedeelte 200 meter voor de mango square lagen links en rechts behoorlijk wat bars. Maar ben uiteindelijk toch maar een a go go ingedoken, ik was de enige klant op dat moment en de sfeer en actie is niet echt te vergelijken met die in Thailand misschien ook door de weinige klanten. Ik heb wel even een leuk praatje gehad met 1 meisje maar twijffelde flink de kosten waren 3500 peso voor een LT liet ik me vertellen door de dame in de a go go. Ik ben hierna nog even in een andere a go go gaan kijken maar zag ook niks met de wow factor. Ben overgestoken naar de KTV bar die was dus echt leeg leeg helemaal niks en een bord met no barfine snel weg hier, dus richting mango square de overig stuk of 8 a go go tenten heb ik overgeslagen.

Ik was door Vanessa al gewaarschuwd voor stelende kinderen waar kom je ze niet tegen in Azië bij de mango square maar ik besloot die 200 meter te lopen meteen kwam de ellende van een bedelende moeder tegenmoet en toch heb je dan weer medelijden dus paar peso gegeven en in dat je het doet staat 2 meter verder een andere stalkend jeugdig bedelend geval klaar ook maar wat gegeven en heel snel door gelopen, om vervolgens voor iedere 200 meter lopen hier een taxi te pakken. Op mango square was het vervolgens een grote bar run voor mij maar kwam niks echt tegen naar mijn smaak wachten dat een van de grote disco's echt begon te lopen om daar wat te vissen. Ineens zag ik Lucy van gisteren met een andere vriendin ze sprak me meteen aan en vroeg even wat te drinken bij de hippe coffee tent nou goed een paar voor Filipijnse begrippen dure icecoffee besteld, een kort praatje en een telefoon van haar die non stop piepte met berichten van kerels. Ze was duidelijk minder happig als gisteren en haar vriendin had geloof ik ook al niet zo een trio trek dus dit liep op niks uit. Voor de rest viel het me ook wat tegen dus terug met de taxi deze keer naar het a go go gedeelte een stukje verder.

Het liep nu al rond de nacht maar de meeste a go go's waren flink leeg uiteindelijk weer in de tent van het begin van de avond terecht gekomen waar nu nog 2 andere klanten waren. De actie van de dames was echter nog altijd minimaal en shows of dansen kon je het niet echt noemen nog een paar drankjes gedaan en toch maar besloten weer terug te gaan naar mango. Hier kwam ik nu een echte stunner tegen maar contact maken zat er schijnbaar niet echt in, volgens haar vriendinnen wou ze alleen jappen of koreanen en minimaal 5000 peso. Nou ja als ze niet wil dan niet he uiteindelijk een andere meid tegen het lijf gelopen die er voor een ST wel mee door kon want het begon alweer behoorlijk nachtwerk te worden. Haar mee genomen naar het hotel waar het alweer een vrolijke bende was in de lobby heb haar uiteindelijk 2000 peso betaald voor een ST en beetje taxi geld, ik moet zeggen ze was een stukje minder verlegen als Lucy maar nog altijd wel een beetje maar qua sex ging ze er goed aan en na het vele douchen de sex haar midden in de nacht fijn laten gaan om snel weer in slaap te vallen want vond voelde bij haar niet echt een LT klik.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
T in de Filipijnen Cebu,Bohol
« Reactie #1 Gepost op: 9 juni 2015, 17:23:08 »
Maar goed het leven gaat ook in Cebu verder na een paar dagen een stop in Bohol gemaakt te hebben en eenmaal terug weer het quest hotel geboekt, na een beetje uitpakken en douchen was het alweer ruim in de avond. Dus ging ik snel richting de mango square. Eerst even wat gegeten bij de griek daar en ik zag links en rechts zo vroeg al een paar dames die mij goed bevielen. Uiteindelijk met een heel leuk en lief klein meisje een praatje gemaakt van 21 die als ik het goed verstond Rizalie zou heten. Ik heb even wat met haar gedronken en gepraat op het terras en ze kwam wel in aanmerking voor de titel schatje van de vakantie. Ze wilde morgen wel mee lekker een dagje uit zwemmen op mactan dus heb haar vrij snel mee genomen naar het hotel ze wou geloof ik 2500 peso en heb haar uiteindelijk geloof ik 3 gegeven. Ik had met deze leuke kleine meid wel een beetje te doen op de een of andere manier, ze kwam uit een groot gezin nu is dat niet zo vreemd in de Filipijnen maar werkte naar eigen zeggen vaak in dit beroep om haar zus die wou studeren te ondersteunen. Ook op de hotelkamer bleek ze een echt schatje met toch goede sex, ik heb na de sex nog room service laten komen omdat ze honger had.

De dag erna ben ik samen met haar naar het Crimson resort op mactan gegaan voor een dag, dit was te regelen in het quest vanaf cebu city voor 1850 peso p.p. met gratis transfer de hotels werkte samen of zoiets. Het Crimson is een luxe beach hotel met privé strand en groot zwembad maar zou in het vervolg toch eerder voor een ander luxe resort in Mactan kiezen het movenpick ofzo. Er zat trouwens wel een groot buffet bij met drankje dus het is ook weer niet te duur. In ieder geval heb me hier nog een dagje vermaakt met Rizalie die ik nog maar even in het resort een nieuwe bikini heb gekocht want die had ze op mango square natuurlijk niet bij. Verder verbaasde ik me over haar eetlust hoe kon zo een kleine dame zoveel vreten, haar antwoord verbaasde me al net zoveel i want to get fat, nou ja dat zal op deze manier uiteindelijk best lukken maar volgens haar was ze dat al meer als 2 jaar aan het proberen voor god mag weten welke reden misschien een nieuwe trend :o ik mag het niet hopen maar tot nu to was het resultaat minimaal.
Na een dagje relaxen in dit resort terug naar Cebu city en toch afscheid genomen van Rizalie want je bent een grote hoerenloper of je bent het niet he.

De A go go's in Cebu city vond ik niet zoveel maar had ook nog over clubs in Mactan gehoord dus die avond met de taxi naar mactan naar de bekendste a go go die club mermaid heet, voor de taxi chauffeur was hij minder bekend die heeft nog even goed moeten zoeken maar de club ligt van de weg vanaf het vliegveld richting Cebu city. De trouwens heel vriendelijke man bleef zonder dat ik het wist en zonder de meter te laten lopen trouwens gewoon op me wachten bij de club dus dat was wel heel netjes. maar goed eenmaal binnen waren er hier redelijk wat dames zo tussen de 10 en 15 schat ik die er gemiddeld iets beter uitzagen en was de actie nog altijd niet heel denderend ( de pingpong ballen vlogen je ook hier bepaald niet om de nek ) maar ook beter als in de city. Omdat ook hier maar een paar klanten binnen waren kwamen de dames zich al vrij snel opdringen, uiteindelijk maar een van de dames gekozen die zich als een van de eerste kwam aanbieden en haar nog een paar lady drinks gegeven. Een stukje verder stond een Jap of Koreaan een stuk of 8 dames tegelijk tequila naar binnen te schudden. Maar ik was na al die weken reizen moe dus besloot op mijn laatste avond snel terug naar het hotel te gaan met deze dame genaamd Rowena. De schade voor de barfine was 4000 peso dus duurder als in de city maja daar stonden dan ook weer iets leukere dames tegenover goedkoop is het dus niet echt maar mij hoor je niet klagen de rekening voor een paar drankjes was trouwens 1500 peso een echte uitzuipbar is het dus niet echt.

Mijn taxi stond dus al klaar zonder dat ik het wist alleen liet Rowena nog 15 minuten op zich wachten voor god mag weten welke reden, in de taxi terug bleek Rowena die begin 20 was een kindje te hebben van een af andere ouwe jap gelukkig zag je daar bijna niks van.
Ook Rowena was een beetje shy maar dat lijkt hier wel de trend de sex was verder erg goed te noemen bij haar maar na een dik uur was de koek wel op en wou ik gaan slapen. Rowena begon te klagen dat ze terug moest naar mactan dus ik heb haar nog wat taxi money gegeven, de barfine was in de club voldaan. Echter vroeg Rowena voor haar werk van een uurtje ook nog om een tip boven op de extra taxi peseta's, die kon ze dus fijn op haar buik schrijven ik had net na een uurtje in de club 5500 peso betaald en ze was een uurtje bij me geweest in het hotel en dat vond ik voor Filipijnse begrippen wel zat dus ze mocht fijn vertrekken dat ze beweerde maar 1000 peso voor een barfine te krijgen daar kan ik niks aan doen. Dan moet ze maar op de mango square in de disco's gaan hangen dan mag ze de volle 3000 peso fijn zelf houden maar dat vond ze dan weer niks dus jammer dan.

De volgende dag vertrok het vliegtuig weer vroeg richting KL mijn vertrekpunt weer richting Nederland niet dat ik veel zin had om terug te gaan naar het land van regen maar ja wat moet dat moet. Al met al moet ik zeggen dat de Filipijnen en haar bewoners toch wel een stukje van mijn hart gestolen heeft de kans op nog een keertje is dan ook goed mogelijk voor mij het is een flinke tegenstander geworden van dat andere favoriete vakantieland in Azië van mij Thailand. Enige nadeel wat ik wel vind in de Filipijnen is het aanbod aan hotels en de prijzen die er gevraagd worden in een beetje fatsoendelijke locatie, deze zijn veel hoger als in b.v. Thailand, Bali. Maar toch ik heb alweer een vakantie in begin 2016 in mijn hoofd met een ander eiland in de Filipijnen in de hoofdrol het was een heerlijke vakantie.