Auteur Topic: Eva (Roemeense)  (gelezen 95281 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Eva (Roemeense)
« Reactie #15 Gepost op: 20 oktober 2018, 21:22:59 »
We checkten beide gezamenlijk in bij de receptie. We hebben elkaar reeds 2 keer eerder getroffen maar dat is al meer dan een half jaartje geleden. Ze moest even knipperen met de ogen en vroeg waar we elkaar van kenden.
Toen viel het kwartje.
De glinstering in haar ogen en lieve lach zorgden ervoor dat ze op de planning stond vandaag.
In de bar praatten we wat bij en op de kamer bezorgde ze me een lief, fijn en heerlijk uurtje. Helemaal top met deze klasse meid.
Tot over 6 maand zei ze, ik hoop het niet. 

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Eva (Roemeense)
« Reactie #16 Gepost op: 1 februari 2019, 23:13:19 »
Vandaag (vr 1/2) nog even binnengewipt bij Sixsens.

Het delen van de lakens met Eva dateert al weer van eind november. Op mijn verjaardag viel ze ook al buiten de spreekwoordelijke boot.
Een kamer met Eva lag in het verschiet. Van Eva nog geen glimp opgevangen. Met Violetta zat ik in het haar 'clubsofa' te keuvelen tot Eva zich aandiende. Met beide meiden gezellig ouwehoeren tot het kameren aan de orde kwam. Beiden stelden een trio voor. Alweer? Vorige week ook al (met Sofia en Violetta) :o
Het feit wil dat ik nog nooit een trio heb gedaan met Violetta en Eva. Wel Eva/Sofia en Sofia/Violetta. Ik was in dubio, maar uiteindelijk ging ik met Eva en Violetta naar kamer 3B.
De GFE Eva waar ik in duo kamers ontzettend van kan genieten, heeft ook een andere kant zo blijkt.....in trio met Violetta. Tja, trio's zijn er niet om te knuffelen  ;D
Ik miste de honing van vorige week op mijn verjaardag (Sofia's idea), maar verder zag ik een Eva zoals ik die nog niet heb gezien. Wat een inzet! Beiden overigens. Tja, en dat na een week geheelonthouding. Dan vliegen de kogels in het rond.
Tijd om nog even na te genieten. Drie bellen wijn opgehaald. Met de meiden dubbel gelegen van het lachen om de meest stomme dingen. Het maakt deze hobby zo mooi! Een trio dat voor herhaling vatbaar is.

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Eva (Roemeense)
« Reactie #17 Gepost op: 6 juli 2020, 16:53:48 »
Al 16 maanden geleden alweer dat ik wat aandacht aan Eva heb geschonken. Dat wilt overigens niet zeggen dat het 16 maanden is geleden dat wij de lakens hebben gedeeld. Integendeel zelfs! Moet zelfs opletten, want straks haalt Eva met het aantal kamers die andere musketier nog in  ;D

De dag na de heropening stond Eva ineens voor mijn neus. Ik was in stellige overtuiging dat ze er niet zou zijn. Verrassing dus! Een date was binnen enkele seconden geregeld. Overigens jammer dat die andere musketier er niet was, anders was het ongetwijfeld tot een trio gekomen.
Eerst een klein uurtje keuvelen! Een gezellige dame waar je je tijd goed mee door komt en er altijd wat te lachen valt. Dan verscheen daar ineens de sleutel van room 7! Mijn favoriete onderkomen in Sixsens om je voor een 'tijdje' terug te trekken achter gesloten deuren. Het was wel koud op de kamer met de airco aan. Soi, met de badmantel kon de koude luchtstroom van het lijf worden gehouden. Die bademantel was even later niet meer nodig, als deze jonge diesel op gang komt.
Een zeer geslaagde date weer, die snel een volgend hoofdstuk zal inluiden  :trio
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Eva (Roemeense)
« Reactie #18 Gepost op: 15 juli 2020, 08:09:31 »


[box title=EVA]
Land:             Roemenië
Taal:              Duits en Engels (goed)
Leeftijd:         29
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            slank
BH:                 70A
Kontje:           lekker strak
Haarkleur:      bruin
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE PSE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Uitstekende service
+ Mooie body
+ Fris en verzorgd
+ Humoristisch
[/box]
[box title=extra info]
ex Planet Eden (Anna) en Babylon
[/box]

Paspoort geactualiseerd
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Eva (Roemeense)
« Reactie #19 Gepost op: 15 augustus 2020, 20:03:25 »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Eva (Roemeense)
« Reactie #20 Gepost op: 15 augustus 2020, 20:05:51 »

Het was weer te moeilijk om daar RELAXXXBOARD bij op te zetten?  :lol :bud :bud :bud

Een gepersonaliseerd maskertje voor het poesje dat naar gummibeertjes smaakt  :dance2 :censored
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Eva (Roemeense)
« Reactie #21 Gepost op: 20 september 2020, 22:00:06 »
Ik moet er nog wat bij laten maken. Ik zal eens kijken of er nog ruimte is voor Relaxxxboard. Tenslotte zijn dat reclame inkomsten voor mij  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke