Auteur Topic: Laura ( Roe)  (gelezen 7268 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Laura ( Roe)
« Gepost op: 9 juni 2015, 23:41:49 »
Ik heb vandaag nog een 2de keer gekamerd in PE, met de 24 jaar jonge, Roemeense Laura.

Laura is zo'n 1,70m groot, heeft lang zwart haar, een heel mooi gezicht en bruine, intrigerende ogen. Ze is slank, maar haar lichaam heeft jammer genoeg zwaar geleden onder 2 zwangerschappen: haar vel zit niet meer zo strak en haar A-cup is letterlijk 'uitgemolken'. Laura heeft 2 kleine tattoo's: de namen van haar zoontjes.

Communicatie met Laura verliep moeizaam. Duits spreekt ze niet, Engels maar heel beperkt. Laura was echter heel lief en ... ik weet het niet, maar haar blik had gewoon iets. 

Dus, hoewel ik met mijn gedachten eigenlijk al een tijdje afscheid had genomen van PE en mentaal zelfs al ergens halverwege België was, ben ik toch met Laura op kamer getrokken.

De kamergang was, jammer genoeg, onvoldoende: tongzoenen was goed, maar werd te abrupt afgebroken door Laura. 

De pijpbeurt... Met condoom en extreem inspiratieloos. Toen Piet driekwart rechtstond, vond madam blijkbaar dat haar mondje al meer dan genoeg werk had verricht en besteeg ze mijn kleine vriend. 

Cowgirl was op zich niet slecht, maar ook dit hield Laura weer niet lang vol. Op naar hondjes dan maar. De frustraties omwille van de tegenvallende kamergang liepen ondertussen hoog op, dus ik begon te beuken. Zeker 10 minuten lang.

Ik ben uiteindelijk met een stevige knal klaargekomen, trok Piet uit Laura haar poes, en wat bleek: het condoom had het lange beuken niet overleefd... Ik had al mijn zaadjes verschoten in Laura haar Roemeense poes.

Enfin. Gedane zaken nemen geen keer, al hoop ik wel dat Laura haar volgende klant haar niet zal hebben willen beffen!

We hebben ons zonder veel verdere communicatie beiden aangekleed en we hebben de kamer na zo'n 25 minuten verlaten.

Herhalingsgevaar: onbestaande. Tenzij ... een Belgisch-Roemeens nageslacht mij binnen 9 maanden tot verdere contacten met Laura zou verplichten :-\ ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Laura ( Roe)
« Reactie #1 Gepost op: 10 juni 2015, 10:26:28 »
Toch niet je visite kaartje achtergelaten he ?.. 
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Laura ( Roe)
« Reactie #2 Gepost op: 10 juni 2015, 10:34:41 »
Toch niet je visite kaartje achtergelaten he ?..

Deze keer niet ;) :-P
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum