Auteur Topic: Alicia 24 ( Roe )  (gelezen 6263 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Alicia 24 ( Roe )
« Gepost op: 14 juni 2015, 00:50:37 »
Vandaag naar de nodige twijffel tussen een paar dames gekozen voor Alicia aangezien ik 2 van mijn andere eerste keuzes al niet meer zag en het even wat rustiger leek qua dames maar vrij snel met haar naar de kamer gegaan.  Alicia was een rustig type 24 jaar oud met een erg slank postuur en ze kwam al vrij snel ter zaken. Verder bleek ze al vrij snel niet op de mond te zoenen of tongzoenen dus ik dacht al vrij snel ik heb weer eens een Roemeentje hoor, nou voor de gfe hoef je dus niet bij deze dame te zijn en ook niet voor een heel erg extravert karakter. Maar toen ze eenmaal met pijpen begon merkte ik dat ze van dit onderdeel toch wel zeer goed van wanten wist al vroeg ze wel van te voren of ik met of zonder condoom wou, nou gewoon zonder dus en dit deed ze ook zonder verder gezeur. Het neuken ging ook vrij onverwacht meteen in de geile maar door veel dames niet te vaak gebruikte reverse cowboy lekker geil hard diep en met afwisseling dus de sex was ook ruim voldoende. Vervolgens was het ook snel klaar de after sales waren net zo minimaal als de pres sales, al met al dus weinig gevoel bij de sessie of ervoor of erna maar technisch wel zeer goede sex maar alles bij elkaar toch vrij weinig HH gevaar.