Auteur Topic: Joana  (gelezen 6429 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Joana
« Gepost op: 16 juni 2015, 13:26:10 »
Joana is 26 Jr, Roemeens, ze heeft lang donkerblond haar en is 1.70m groot. Ze heeft een zongebruinde huid, cup 70c, ze is slank en ze heeft een heerlijke kont. Ze spreekt Engels en Duits. Het is een beetje een verlegen meisje. TZ was een beetje voorzichtig maar goed. PZC deed ze met veel inzet en was goed. Ze heeft me zeker 10 min gepijpt. Als ik ze niet gestopt had was ze me nu nog aan het pijpen. NMC was prima. Ik heb haar geneukt in cowgirl, waarbij ik dan een prachtig uitzicht op haar lichaam had. In deze positie kwam ze ook bijna klaar maar ze wist het tegen te houden. Missio was heel intiem en innig. Ze kustte me ook steeds tijdens het neuken in deze positie wat erg geil was. Tijdens doggy ben ik met een knal in deze mooie vrouw klaargekomen. Ik mocht haar tijdens doggy hard neuken. Het bed ging er tijdens het neuken kapot van. Het is een beetje een verlegen meisje met een mooi lichaam en heerlijke borsten. Ze heeft een tattoo over haar ruggengraat met sterren tot haar nek. De tattoo is ca 10 cm lang. Ik heb haar voordat we naar de kamer gingen in de bioscoop gemasseerd. Zij genoot hier zichtbaar van. Daarna gaf zij mij uitstekende presales in de bioscoop. Pussysliden was ook lekker met haar. FT en vingeren zitten niet in haar servicepakket. Al met al een prima kamersessie met deze vrouw gehad.
« Laatst bewerkt op: 16 juni 2015, 13:42:42 door Tjeppah »