Auteur Topic: Laura Blond  (gelezen 28074 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Laura Blond
« Gepost op: 28 juni 2015, 09:19:28 »
Naam: Laura Blond   
Land / Taal: Roemenie / Engels         
Leeftijd: 25         
Lengte / Model: 1,60m / slank
Cup : B   
Haarkleur /-lengte:  blond / schouder 
Service:   GFE  / PZC / NMC / FT /...   
Pre:    absolute topper   
Extra: knappe verschijning

10/06/15

Daar optic niet zo'n prioriteit voor mij is , ben ik toch met deze knappe verschijning op de kamer beland. Ik functioneerde eerder als testpersoon in opdracht van men collega clubber anoniem.

Laura is nu twee weken aan de slag in Babylon. Ze kiest ervoor om bewust niet met andere landgenoten op te trekken. Daarom vind je haar altijd alleen rustig op de bank. Ze kwam vriendelijk en leuk over in het kennismaking gesprek.

Op de kamer liet ik haar de touwtjes in de hand nemen. Dit doe ik altijd met voor mij onbekende dames en dan zien we wel welke richting het uit gaat..? Een zeer goed voorspel : tongzoenen , pzc , beffen , ballen likken. Alles vlot en makkelijk zonder tijdsdruk. We begonnen rustig te neuken in missionaris , ondertussen zoende we verder. We belanden snel in een intens GFE-sfeertje. Want dit is duidelijk haar ding. Als afsluiter gewisseld naar standje schildpad en zo lekker klaargekomen.

Deze dame is een absolute topper op GFE-gebied. Ik was behoorlijk onder de indruk van haar prestatie. Aangezien ze toch wat specialiteiten in haar programma heeft , denk ik dat er ook wat andere sex mee te beleven valt. Maar zeker geen PSE. Een zeer goede aanwinst voor Babylon.

Score : de Babylon standaard overschreden ! Een vette 9 op 10 !

26/06/15

Zeer goede intense GFE-sessie beleefd.

Optic knap en service is top.

Een mooie 9/10 !
  
  
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Laura Blond
« Reactie #1 Gepost op: 5 september 2015, 15:00:55 »
Laura B
Hübsche schlanke Blondine
26 Jahre jung, blond, 166 cm groß, 53 kg leicht, grüne Augen, Körbchengröße B, komplett rasiert. Laura spricht Englisch.


[attachimg=1]

[attachimg=2]
[attachimg=3]

[attachimg=4]

[attachimg=5]

[attachimg=6]

[attachimg=7]

[attachimg=8]

[attachimg=9]

  
  
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Laura Blond
« Reactie #2 Gepost op: 5 april 2019, 23:18:20 »
==> Sixsens, als Maria.

Is trouwens dezelfde als deze :

http://relaxxxboard.com/index.php/topic,18979.0.html

Samenvoegen aub.