Auteur Topic: Lena ex Linda in Mondial/Samya (Nederland)  (gelezen 20205 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
Lena ex Linda in Mondial/Samya (Nederland)
« Gepost op: 28 juni 2015, 12:05:49 »
Nationality / languages: Nederland, half arab / german, flamish and good English
Age: around 25
Face: good looking
Hair: Blond hair, short at neck level
Height: around 1,70
Chest: Normal B
Silhouette / body: perfect !
Tattoos - Piercings: many, big wings between her shoulders
Blowjob: good
Cunnilingus: did not try
Kiss: so good and so much  :-P
Other characteristics : it was her service 2 years ago, i hope that it is still the same in Aca, i did not try again but i am pretty sure that when she likes you then the service is great, i have this feeling  :))

Extract on my encounter on Freiercafe 2 years ago :
In the room, it was an excellent session, a lot of deep french kisses all the time, blowjob was very good and sex was great, her body is incredibly perfect and her service is outstanding. She speaks very well english and it was only when we got out the room that she told me that she was from Holland, more accurately her origin is half Holland and half Arab.
It was her first day in Samya but she had worked for around 1 year in Mondial, she prefers Mondial as she said to me, so i do not know if she will stay in Samya, we'll see ...


Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
linda een ras egte nederlanse
« Reactie #1 Gepost op: 13 september 2015, 15:53:44 »
 in het buiten restaurant trof ik een NL dvp genaamd Linda een vriendelijke dvp uit welke regio ik ga het maar is niet melden paspoortje gaat er maar is niet komen . ik vroeg of ze vandaag nog een gaatje vrij had in haar agenda en ik zou haar treffen beneden in de bar helaas een vaste gast gooide roet in het eten Linda werk 2 weken op 2 weken af en vaste gasten stuurt ze altijd een sms als ze er weer is vandaar dat ze zich verontschuldigde ; teleur gesteld vroeg ik of ze de helle avond bij hem moest blijven nee was haar antwoord we gaan zo naar de kamer en dan ben ik van hem af . later trof ik Linda weer buiten en ben er maar is bij gebleven. en haar de vraag voor een kamer gesteld we zijn samen vertrokken voor een sleutel.  en hebben samen plaats genomen in een boven kamer met krakend bed .en dat bed hebben we laten kraken zo erg dat we er zelf genoeg van hadden en staand verder zijn gegaan voor de spiegel later weer terug op bed in standje 69 er een eind aan gemaakt waar bij ze mijn een heerlijke penis massage gaf en ik na een tijdje me zaad tegen haar c cup aanspoot  voor  Linda kom ik graag nog een keer terug mede door haar hygiëne na een kamer is Linda 30 minuten weg om zich op te frissen

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
linda een ras egte nederlanse
« Reactie #2 Gepost op: 13 september 2015, 16:06:05 »
Ben ik nu de enige die dit niet snapt, of ik zal even VanGaal omgekeerd citeren: Ben ik nu zo dom of ben jij zo slim?  :17: :017:
We maken geen paspoortje want ze komt uit Nederlans dus ik zeg jullie wel dat en toch lekker niet en geen paspoortje want dat verraadt haar regio .....   :pica
Het wort met de dag egt gesellicher om je rasegte raatsels te lesen en te ondceiveren  :ff :kissass




PASPOORTJE


Naam: Linda
Land: Nederlans
Regio: zeg ik lekker niet
sms: enkel voor vaste klanten om de 2 weken
voordelen: Nederlans
nadelen: Nederlans
Borsten C-Cup vol Vulkaanzaad


Extra: 30 minuten nodig om het zaad van haar borsten af te wassen, buiten hygiënisch is ze dus erg traag  :lol_hitting:


 ;D ;D ;D

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
linda een ras egte nederlanse
« Reactie #3 Gepost op: 13 september 2015, 16:15:19 »
Ben ik nu de enige die dit niet snapt, of ik zal even VanGaal omgekeerd citeren: Ben ik nu zo dom of ben jij zo slim?  :17: :017:
We maken geen paspoortje want ze komt uit Nederlans dus ik zeg jullie wel dat en toch lekker niet en geen paspoortje want dat verraadt haar regio .....   :pica
Het wort met de dag egt gesellicher om je rasegte raatsels te lesen en te ondceiveren  :ff :kissass




PASPOORTJE


Naam: Linda
Land: Nederlans
Regio: zeg ik lekker niet
sms: enkel voor vaste klanten om de 2 weken
voordelen: Nederlans
nadelen: Nederlans
Borsten C-Cup vol Vulkaanzaad


Extra: 30 minuten nodig om het zaad van haar borsten af te wassen, buiten hygiënisch is ze dus erg traag  :lol_hitting:


 ;D ;D ;D

Kenmerkingspunten zoals tatoeage piercing kleur haar kleur ogen haar lengte niet gemeld reden ik wil nog een kans maken om met haar op de kamer te komen  :17:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
linda een ras egte nederlanse
« Reactie #4 Gepost op: 13 september 2015, 16:19:51 »
Ben ik nu de enige die dit niet snapt, of ik zal even VanGaal omgekeerd citeren: Ben ik nu zo dom of ben jij zo slim?  :17: :017:
We maken geen paspoortje want ze komt uit Nederlans dus ik zeg jullie wel dat en toch lekker niet en geen paspoortje want dat verraadt haar regio .....   :pica
Het wort met de dag egt gesellicher om je rasegte raatsels te lesen en te ondceiveren  :ff :kissass




PASPOORTJE


Naam: Linda
Land: Nederlans
Regio: zeg ik lekker niet
sms: enkel voor vaste klanten om de 2 weken
voordelen: Nederlans
nadelen: Nederlans
Borsten C-Cup vol Vulkaanzaad


Extra: 30 minuten nodig om het zaad van haar borsten af te wassen, buiten hygiënisch is ze dus erg traag  :lol_hitting:


 ;D ;D ;D

Kenmerkingspunten zoals tatoeage piercing kleur haar kleur ogen haar lengte niet gemeld reden ik wil nog een kans maken om met haar op de kamer te komen  :17:
Jij ondermijnt het nut van de fora met je houding .... had je nu gewoon niks geschreven .... maar je legt het er te dik op


Wil je dit afdrukken en haar dan trots tonen dat je niet haar kenmerken online hebt gezet  ? :cheer:


Pantoffelheld .... sloef  :pica :sex :bud ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
linda een ras egte nederlanse
« Reactie #5 Gepost op: 13 september 2015, 16:30:29 »
Ben ik nu de enige die dit niet snapt, of ik zal even VanGaal omgekeerd citeren: Ben ik nu zo dom of ben jij zo slim?  :17: :017:
We maken geen paspoortje want ze komt uit Nederlans dus ik zeg jullie wel dat en toch lekker niet en geen paspoortje want dat verraadt haar regio .....   :pica
Het wort met de dag egt gesellicher om je rasegte raatsels te lesen en te ondceiveren  :ff :kissass




PASPOORTJE


Naam: Linda
Land: Nederlans
Regio: zeg ik lekker niet
sms: enkel voor vaste klanten om de 2 weken
voordelen: Nederlans
nadelen: Nederlans
Borsten C-Cup vol Vulkaanzaad


Extra: 30 minuten nodig om het zaad van haar borsten af te wassen, buiten hygiënisch is ze dus erg traag  :lol_hitting:


 ;D ;D ;D

Kenmerkingspunten zoals tatoeage piercing kleur haar kleur ogen haar lengte niet gemeld reden ik wil nog een kans maken om met haar op de kamer te komen  :17:
Jij ondermijnt het nut van de fora met je houding .... had je nu gewoon niks geschreven .... maar je legt het er te dik op


Wil je dit afdrukken en haar dan trots tonen dat je niet haar kenmerken online hebt gezet  ? :cheer:


Pantoffelheld .... sloef  :pica :sex :bud ;D
Nee dat is niet de reden ik wil gewoon nog een kans maken en zo zorg ik er voor dat niet iedere holander haar strik overigens en dat ze dan geen tijd voor mijn heeft Linda is in aca de enige Nederlandse dvp en voor mijn een topper en ik druk niks af  ;D

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
linda een ras egte nederlanse
« Reactie #6 Gepost op: 13 september 2015, 16:43:02 »
Hey vsj,krijgen de Belgen misschien een tip?Het zal wel meevallen zeker
in Acapulco met meiden die Nederlands spreken?Vinden doen we toch. ::)  ;D
you only live once

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
linda een ras egte nederlanse
« Reactie #7 Gepost op: 13 september 2015, 16:55:12 »
Hey vsj,krijgen de Belgen misschien een tip?Het zal wel meevallen zeker
in Acapulco met meiden die Nederlands spreken?Vinden doen we toch. ::)  ;D

niemand krijg een tip als ik er op uit gekeken ben maak ik het paspoortje wel kompleet

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
linda een ras egte nederlanse
« Reactie #8 Gepost op: 14 september 2015, 00:06:53 »
Wat een mysterieus gedoe allemaal voor een dame die al een eeuwigheid in clubs rondtoert, oa lange tijd in YY etc...Het ietwat freestyle paspoortinterpretatief probeersel van SM kan als volgt worden uitgebreid. Geblondeerde haren, B-cups silicone, aufgespritzte lippen, littekentje op de kin, tattoo op rug en buikzijde etc. Een clubveterane dus die sla me dood hoe vaak in Aca is en sla me dood met wie ze sms-end verkeer bedrijft, alvast niet met mij for that matter  ;D Taalkennis, Duits ok, Engels ok, Nederlands prima doch kon wegens eigen dommigheid het specifieke regioaccent niet plaatsen doch ook dat zal me voorts verticaal aan m´n reet roesten. Mejuffer is al langere tijd habituée in ACA...

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
linda een ras egte nederlanse
« Reactie #9 Gepost op: 14 september 2015, 17:00:41 »
Wat een mysterieus gedoe allemaal voor een dame die al een eeuwigheid in clubs rondtoert, oa lange tijd in YY etc...Het ietwat freestyle paspoortinterpretatief probeersel van SM kan als volgt worden uitgebreid. Geblondeerde haren, B-cups silicone, aufgespritzte lippen, littekentje op de kin, tattoo op rug en buikzijde etc. Een clubveterane dus die sla me dood hoe vaak in Aca is en sla me dood met wie ze sms-end verkeer bedrijft, alvast niet met mij for that matter  ;D Taalkennis, Duits ok, Engels ok, Nederlands prima doch kon wegens eigen dommigheid het specifieke regioaccent niet plaatsen doch ook dat zal me voorts verticaal aan m´n reet roesten. Mejuffer is al langere tijd habituée in ACA...

ook heeft ze in bochum im winkel gewerk  :039: en GT  :laughingchick

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Lena ex Linda in Mondial/Samya (Nederland)
« Reactie #10 Gepost op: 11 oktober 2015, 16:18:28 »
topic samen gevoegd met die van Tikinui gaat over de zelfde dvp die nu de werk naam linda gebruik is meteen het paspoort compleet  :039: