Auteur Topic: Paradise FKK Sauna Club Saarbrücken  (gelezen 51826 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Paradise FKK Sauna Club Saarbrücken
« Reactie #15 Gepost op: 30 juni 2015, 12:21:50 »
Foto's flink uitgeruste SM-room.

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Paradise FKK Sauna Club Saarbrücken
« Reactie #16 Gepost op: 30 juni 2015, 12:27:18 »
1-jarige party op 4 juli!!

 :douchen

het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Paradise FKK Sauna Club Saarbrücken
« Reactie #17 Gepost op: 2 december 2015, 22:04:44 »
Er is een foutje geslopen in de openingsdagen met eindejaar.  Ofwel oudejaarsavond en nieuwjaarsdag gesloten ofwel kerstavond en kerstdag gesloten.  Ik ben het vergeten.  Ik dacht de eerste.  Openingsuren op de dagen dat ze open zijn, kloppen wel  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Paradise FKK Sauna Club Saarbrücken
« Reactie #18 Gepost op: 2 december 2015, 23:53:18 »
Er is een foutje geslopen in de openingsdagen met eindejaar.  Ofwel oudejaarsavond en nieuwjaarsdag gesloten ofwel kerstavond en kerstdag gesloten.  Ik ben het vergeten.  Ik dacht de eerste.  Openingsuren op de dagen dat ze open zijn, kloppen wel  :douchen.
Thanks, ik pas het aan!

Gr, Sjeuf  :039:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Paradise FKK Sauna Club Saarbrücken
« Reactie #19 Gepost op: 22 december 2015, 19:30:00 »
Zoals je kan zien op de foto's op dit forum is FKK Paradise Saarbrücken één van de modernste clubs met toch een Oosters interieur. 

Het was weeral heel lang geleden dat ik nog eens een bezoekje bracht aan deze club.  Het moest er dus nog eens van komen.  Zo heel veel gek verder weg dan bijvoorbeeld Keulen is het nu ook weer niet.  Ik vertrok er wel een beetje argwanend heen omdat ik hoorde ronken dat de dames allemaal heel slechte service zouden geven en je zouden behandelen als een stuk vuil.

Aangekomen kon ik me even niet meer helemaal oriënteren maar dat kwam rap weer in orde.  Ik kon direct zien dat er aan de club nog niets was veranderd.  Nog even prachtig en de eerste dames die ik zag waren echte beauty's.  Dat beloofde alvast.
Eens gaan kijken in het restaurant of de brunch nog altijd zo lekker was, zo uitgebreid, zo fijn.  Dat klopte.  Een broodjesbuffet en een koud en warm buffet.  Beter kan je niet hebben.  Ook het avondeten was erg lekker.  Vis en vlees.  Continue voorradig. 

Ook de wellness werd geïnspecteerd.  Of die ook nog zo geweldig was.  Ook dat is nog steeds zo.  Nergens al zo'n aangename wellnessmogelijkheden geweten als daar.  Zowel het dampbad als de bio-sauna en de Finse sauna (overloopbaar) waren allemaal niet enkel goed op temperatuur maar ook ideaal qua vochtigheid en met de juiste geuroliën.  Allemaal automatisch.  Klein probleempje dook wel op.  Ik moest de Finse sauna afbreken en weer in mekaar zetten omdat mijn sleutel door de gaten van de houten banken was gevallen.  Dat was karwei, in zo'n hitte.

De geruchten (ook in de media) deden uitschijnen dat er maar weinig bezoekers over de vloer kwamen en de zaak flink achteruit aan het gaan was en de verdiensten voor de uitbater ondermaats bleven.  Ik heb heel veel mannelijke bezoekers gezien en heel veel vrouwen.  Het tegenovergestelde dus van wat er in de wandelgangen wordt verteld.  Ook al moest de zaak nog niet helemaal draaien zoals de uitbater zou willen, heeft die wel het verstand om de club niet te beginnen afbouwen en te beginnen beknibbelen op allerlei zaken. 

Zelf heb ik niets gemerkt van dames die zich kortzichtig, onbeleefd of met grote attitudes presenteerden.  Ik zag DVP's zoals ik ze in alle saunaclubs zie.  Behalve dan dat de line up hier stukken beter is dan in een gemiddelde saunaclub.  Er lopen uiteraard dames rond die zichzelf het belangrijkste en het mooist vinden maar ook aanhankelijke lieve vriendelijke dames, de meeste overigens.  Behalve de betere line up dan in een gemiddelde club zijn de dames daar dus niet anders.  Qua service merk ik ook geen verschil.  Geen verplichte minimumservice maar ook niet alle dames weigeren te tongzoenen.  Een mengelmoes zoals in de meeste clubs. 

Ik ging op kamer met Daniella en kreeg al wat ik wenste.  Een halfuur heerlijke GFE met franjes.

Ik sprak ook met nog 3 andere knappe dames maar koos dus voor Daniella.  De anderen kwamen minder spontaan en los over en een van hen wou niet tongzoenen en nog een andere enkel als je een uur op kamer zou gaan. 

Bij gelegenheid ga ik zeker nog terug.  Je vindt er wat je maar kan wensen voor een inkomkaartje.  Perfecte aangename wellness, lekker eten dat continue voor je klaarstaat en een line up om van te smullen.  Bovendien staat de muziek nooit overdreven luid.  Er heerst een gezellige sfeer in de avonduren.  Een mix tussen een café en een disco  :douchen.     
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Paradise FKK Sauna Club Saarbrücken
« Reactie #20 Gepost op: 14 augustus 2018, 12:31:29 »


vanKees

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Paradise FKK Sauna Club Saarbrücken
« Reactie #21 Gepost op: 2 september 2020, 21:28:35 »
De derde club die inmiddels terug opent in Duitsland! Hopelijk zet de trend zich verder!  :great: