Auteur Topic: chloe kleef  (gelezen 13467 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pasja

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
chloe kleef
« Gepost op: 9 juli 2015, 22:21:34 »
het was even zoeken ,maar een leuk adresje gevonden..Ziet er goed uit en ben benieuwd naar de service. iemand al ervaring..http://sexdo.de/privates_modell/47342/kleve-47533-chloe.html

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
chloe kleef
« Reactie #1 Gepost op: 11 juli 2015, 15:19:18 »
Ervaring heb ik er niet mee, maar als je een link plaats naar foto's, schiet ik wakker, flapperen mijn balletjes en krijg ik de onweerstaanbare dwang deze te posten  ;)


Bij deze dus, enne, ze lijkt een heel klein beetje op Manar, skw, vooral foto 1 en 2, al is Manar meer Zuiders donker en 10 kilotjes lichter, die lach, dat model, het zou zomaar haar struisere, blekere, oudere zus kunnen zijn  :pompe :dance2


[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pasja

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
chloe kleef
« Reactie #2 Gepost op: 12 juli 2015, 11:37:32 »
Ervaring heb ik er niet mee, maar als je een link plaats naar foto's, schiet ik wakker, flapperen mijn balletjes en krijg ik de onweerstaanbare dwang deze te posten  ;)

Bij deze dus, enne, ze lijkt een heel klein beetje op Manar, skw, vooral foto 1 en 2, al is Manar meer Zuiders donker en 10 kilotjes lichter, die lach, dat model, het zou zomaar haar struisere, blekere, oudere zus kunnen zijn  :pompe :dance2


[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
ik val normaal ook op wat slanker dames en ik ben bang dat ze in het echt een stuk voller is..Aan de telefoon klonk ze wel heel aardig en spontaan.

Offline pasja

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
chloe kleef
« Reactie #3 Gepost op: 12 juli 2015, 12:48:37 »
Ik heb nog wat verder gezocht en zag op Bordellcommunity bijna allemaal slechte recensies.. dus voor mij gaat het niet door.Finger weg von ihr. Ich habe selten so einen beschissenen Service erlebt. Sie hält sich an keinerlei Absprachen was zum Beispiel Kleiderwünsche angeht und wenn man dann da ist und eine Stunde bucht, quatscht sie davon erst einmal eine halbe Stunde über Zeug was niemand hören will. Dein Ohr wird bluten. Die anschließende Performance im Verrichtungszimmer verdient bei sehr viel Freundlichkeit eine 4 -. Die versprochenen Zungenküsse entpuppen sich als hingehauchte Küsschen und wenn Du sie einforderst hat sie eine Ausrede parat (z. B. Zahnfleischbluten etc.). Blasen ist mittelprächtig und zwischen ihren mäßig gemachten Brüsten mag sie auch nicht so gerne. Eigentlich möchte sie nur schnell reinstecken, abmelken und dann wieder quatschen - was sie allerdings während des Aktes ohnehin weiter tut.

 Fazit: Ein Besuch bei Chloe ist vergeudete Zeit und verbranntes Geld.

Peter0485

  • Gast
chloe kleef
« Reactie #4 Gepost op: 14 februari 2016, 16:15:06 »
Ik ken haar van een paar jaar geleden. Leuke dame, spontaan. Volgens mij kloppen de foto´s wel.
Bereikbaarheid is vaker een probleem bij Chloe.