Auteur Topic: Emma (Roemeense)  (gelezen 13202 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Emma (Roemeense)
« Gepost op: 11 juli 2015, 10:48:02 »
[box title=EMMA]
Land:             Roemenie
Taal:              Engels, Frans, Duits
Leeftijd:         23
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            slank
BH:                A
Kontje:           Heeeeeel lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box]
[box title=extra info]
Absolute topper. Is zo mijn top 2 van 2015 binnengeknald!
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Emma (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 11 juli 2015, 21:43:08 »
Gisteren een eerste keer met Roemeense Emma gekamerd.

Emma is 23 jaar jong, 1,60m groot, slank gebouwd, heeft een mooie A-cup en een heel lekkere kont. Emma heeft een mooi gezicht, bruine ogen en lang, zwart, licht krullend haar. Emma is voorzien van enkele tattoo's. Piercings kan ik me niet herinneren.

Mijn avontuur met Emma begon aan de bar naast het restaurant, maar lang zouden we daar niet blijven hangen. Ze stelde immers al snel voor ons af te zonderen in 1 van de vele ‘nissen’ die Magnum rijk is.

Ik aanvaardde haar voorstel gretig en niet veel later lagen we knus samen in een gezellig hoekje. Wat volgde was een heel ontspannen half uurtje, waarbij we eerst een leuk gesprek in afwisselend Frans, Engels en Duits voerden, en waarin Emma steeds intiemer werd.

Toen ze me uiteindelijk diep aan het tongzoenen was en mijn hand naar haar nat poesje leidde, hield ik het plots niet meer en riep ik (iets te luid waarschijnlijk): schlüssel bitte :-\!

Op de kamer ging het zalige tongzoenen onverdroten verder. Wat deed ze dat goed! Ik denk dat ik Emma nog uren had kunnen tongzoenen, maar plots begon ze zich al kussend een weg naar beneden te banen. Ik was uiteraard benieuwd naar haar pijpkunsten, dus ik liet haar maar begaan ;).

Die pijpkunsten. Wauw! Emma pijpt heel gevarieerd en lekker stevig. Precies hoe ik het graag heb. Ze schuwt het eierlecken en de occasionele deepthroat ook niet. Had ik Emma laten doen, had ze me ongetwijfeld zonder al te veel moeite kunnen klaar pijpen :o.

Deze meid moest ik echter geneukt hebben, dus ik gaf Emma aan te willen neuken. Rubbertje om kleine Piet en ze besteeg me. Ze bereed me heel enthousiast, eerst in een gewone cowgirl en aansluitend in een reversed cowgirl. Wat een plezier en wat een geil zicht op Emma haar lekkere lichaampje was me dat!!

Toen ik tijdens de cowgirl met Emma haar borsten aan het spelen was, moest ik hard in haar tepels knijpen. Ik vond dat ik stevig doorkneep, maar het was toch nog niet stevig genoeg. Harder, harder, harder, riep ze :-\. Zelden meegemaakt in een club!

Al ben ik dan lui van aard, ik wou ook mijn deel van de arbeid verrichten, dus we schakelden na een tijdje over op missio. Ook dit standje was een genot om te beleven met Emma en zij genoot er duidelijk ook van, getuige de grote natte plek die ze op de lakens heeft achtergelaten ;D.

Hoe hard ik tijdens missio ook genoot, dat orgasme wou maar niet komen, dus we zijn uiteindelijk nog overgeschakeld op hondjes, mijn favo standje, waarin ik traditioneel dan ook met een knal ben klaargekomen ;D.

Ik zeeg na mijn orgasme uitgeput, maar uiterst tevreden neer op bed. Wat een sexpartij was me dat geweest!!

We hebben nog even nagepraat en nageknuffeld, waarop ik de kamer hééééééél tevreden verlaten heb! Met deze kamergang knalde Emma btw zomaar mijn top 2 van beste meiden in 2015 binnen 8)!

Herhalingsgevaar: reusachtig groot! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Emma (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 30 december 2016, 20:17:24 »
Nog steeds aanwezig in Magnum! En ze ziet er schitterend uit. Kan zo dadelijk wel eens tot een herhaling komen.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline bocariver

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 63
    • Bekijk profiel
Emma (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 30 maart 2017, 00:37:12 »
She is still here and one of the best deal of Magnum.

She is more old than 23, around 30 and practice all kind of exotic games including anal and SM.

She is bright and dangerous for inexperienced guys.