Auteur Topic: ELENA (Roemenië)  (gelezen 29232 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
ELENA (Roemenië)
« Gepost op: 12 juli 2015, 17:31:33 »

[box title=ELENA]
Land:             Romania
Taal:              Roemeens, Engels, Duits
Leeftijd:         23-25
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m65 - 1m70
Model:            gewoon
BH:                 Kleine C, je kan er leuk mee spelen.
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken GFE PSE Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Mooie lieve meid, GFE, had een klik mee.
[/box]
[box title=extra info]
In voor meer.
[/box]

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
ELENA (Roemenië)
« Reactie #1 Gepost op: 12 juli 2015, 17:34:05 »
Uit verslag 28 Maart 2015:
Terug in de wellness trok ik me terug en zag een mooie dame passeren en naar me zwaaien die me aan iemand deed denken die ik kende. Ze lijkt op een 'vriendin' van me van vroeger die eerder een leugenachtige bitch bleek te zijn. Weer een lookalike, de tweede op één dag. Gelukkig is Elena geen bitch, ze is een toffe DVP van mid-20 en stond daar met haar goed stel tieten, zwart haar tot over de schouders en lekker lijf. Ik vroeg haar nu een kamer te regelen en blij verbaasd deed ze dat. Ze zijn dat hier niet gewend om zelf gejaagd te worden, zeker?  In een club vol van de jaagsters nam ik nu eens zelf initiatief.

Op kamer sloegen we alle gebruikelijke voorspel over en het condoom werd direct op m'n stijve lul gezet om er snel aan te beginnen. In de vijfde kamer slaagde ik er zelfs nog in om tweemaal klaar te komen met die moordgriet. Er was zelfs tijd over voor een praatje, strelen en wat dansen op de roemeense muziek uit de bar die tot in de kamer weerklonk en dit alles in een goed half uur.   

Als ik al bij Larissa verbaasd was dat er toch nog goede seks inzat vandaag in deze club, dan is deze ware PSE-sessie met Elena ver boven mijn initiële verwachtingen. Vandaar ook de titel 'in crescendo'. Elena ****1/2 voor deze PSE-sessie met GFE-kwaliteiten. Elena is echt een aardig meisje.

+: Doet TZ, maakt kamertijd vol, GFE en PSE ok

Offline waterrat

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
ELENA (Roemenië)
« Reactie #2 Gepost op: 9 juli 2016, 01:06:56 »
Mijn eerste kamer vandaag met Elena geweest.Ze vertelde me dat ze al drie jaar in SS werkte, maar we hadden elkaar nog nooit gezien.....

Tijdens het eten hadden we elkaar al gespot, en tijdens mijn eerste afterdinner ronde stond ze me onder aan de trap al op te wachten.
Na de eerste schermutselingen hebben we eerst maar de rust van de marocroom opgezocht om elkaar wat beter te leren kennen.
Aldaar geinstallleerd op een hoeksofa, ging de verkenning verder. Zij controleerde de functie van mijn wingman, en ik voelde nattigeheid met mijn vinger,....WELKOM!!!
Al snel bleek dat we vlot op de kamer moesten zien te komen, anders was het al in de morocroom uit de hand gelopen.

Eenmaal op de kamer ging het los:.....
Man wat kan die vrouw pijpen ,.. gevoelvol afwisselend, zij weet hoe ze een man moet verwennen, heerlijk. ik voelde al gauw dat ik in haar wilde, en zij zadelde op...
Het was een waanzinnig lekker gezicht, haar écht perfecte borsten op en neer vlak voor mijn gezicht, maar pas op haar achterwerk is minstens even perfect, en biedt een hemels uitzicht tijdens de doggy die volgde.
Onder heerlijke TZ afgemaakt in missio, verdorie is dat een topact zeg!!
HHG 100%, alhoewel ze binnenkort elders voor enige tijd zal gaan uitrusten,... daarna ben ik dan weer op vakantie...

Offline waterrat

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
ELENA (Roemenië)
« Reactie #3 Gepost op: 10 juli 2017, 18:32:45 »
Zondag 09/07/17

Zondag was ik eigenlijk ten einde raad , het was gezellig met Hasta la Pasta, ;D maar uiteindelijk was ik voor vrouwelijk gezelschap  :tietjesin SS. Er waren geen werkelijke opties voorhanden, had nog even overwogen Thea/ Thela voor een kamertje te strikken, maar de presales verliepen dermate stroef dat ik daar maar vanaf gezien heb. :banghead:
Bij mijn derde verkenning van de club ( even een rondje lopen) herkende ik Elena direkt al toen ik achter haar naar de bar liep. Toen zij omkeek was er ook van haar kant direkte herkenning en een hartelijke diepe begroeting.  :happy
Tijdens een drankje in de bar ook eerst maar geinformeerd hoe het nou zit met haar vakantieplannen….dat ben ik jullie mannen van het forum schuldig! :sign0137:

Zij gaat op 6 augustus op vakantie,( ik had afgelopen vrijdag begrepen over 6 uur….en dat valselijk hier in het forum bericht)…sorry voor de verwarring die ik stichtte mannen!  :sorry:
 In ieder geval heeft iedereen nog de mogelijkheid om de komende weken van haar diensten gebruik te maken. O:-)
Al snel de bar voor een kamer in het oude gedeelte boven verruild, daar kan tenminste een raam open en frisse lucht erin. Wat volgde was wéér een kamer met zeer hoog GFE gehalte. :bonken

Zoals altijd een prima service, lekker knuffelen, en voorbereidend werk met de handjes,… vervolgens gewisseld in een heerlijke diepe 69. Kon merken dat het haar ook goed beviel, ik vind het altijd extra stimuleren als twee kanten van het gebeuren genieten. Elena weet je altijd tot het randje te brengen en dan even gas terug te nemen. In deze positie het eerste hoogtepunt, waarna we even in elkaars armen uitpuften, en krachten verzamelden voor de tweede akte.

Lekker strelen, tot mijn wingman weer tot leven kwam, waarna zij in een cowboy opzadelde, en eerst rustig, maar later met veel overtuiging de inspanning verrichtte.
Tot slot in missio gewisseld waarop ik het werk moest doen. Voor het uur teneinde was het tweede hoogtepunt, overweldigend, fantastisch.

Nog even nagenoten in elkaars armen, wat gekletst en daarna
gezamelijk douchen, super ervaring.

Elena blijft met stip op de eerste plaats van mijn ranking voor SS!

Goede service en immer correct!

Offline hotmister1985

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
ELENA (Roemenië)
« Reactie #4 Gepost op: 11 oktober 2017, 21:40:38 »
weet iemand of Elena al terug is van vakantie?

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ELENA (Roemenië)
« Reactie #5 Gepost op: 12 oktober 2017, 00:35:55 »
weet iemand of Elena al terug is van vakantie?

Volgens een betrouwbare bron is Elena weer terug.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
ELENA (Roemenië)
« Reactie #6 Gepost op: 12 oktober 2017, 13:14:18 »
weet iemand of Elena al terug is van vakantie?

Volgens een betrouwbare bron is Elena weer terug.

Volgens mij ook...  ;D
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
ELENA (Roemenië)
« Reactie #7 Gepost op: 22 november 2018, 21:16:58 »
ELENA (SixSens) - Een fijne herhaling
Bij deze recensie


Uiterlijk

Na 3 jaar vind ik ze gewoon in haar gezicht veranderd als ik weer eens goed naar haar kijk...of heb ik haar zo verward met de lookalike dame die ik irl ken dat ik zelfs geloofde dat ik hààr neukte in plaats van Elena? Ze blijft een naturel uiterlijk hebben en is nu een lookalike van een andere dame uit het heden en dat is wel een voordeel bij naturelle girls-next-door. Ik wou dat er meer waren van die doorsnee schoonheden: mooi, niet overdreven geschminkt, normaal gebouwd en prachtige lange haren.  :great: :dance:


Karakterschets

Een vriendelijke innemende dame die meeging in mijn kamerwensen waarvan ze nog alles wist. Wat profi en erg vriendelijk. Ze gaf me het gevoel dat ik mezelf kon zijn als rakker.

Presales

Ze stond doorheen de dag het meeste aan de trap bij de lockerruimte samen met een andere dame en het is daar dat we dus in contact kwamen *duh*. Toen ik actief op zoek ging naar mijn eerste dame van de dag besloot ik zelf om met haar op herhaling te gaan na meer dan 3 jaar (cfr verslag 28/3/15 - ik heb het speciaal opgezocht). Ik had er een goed gevoel bij en vroeg een kamer boven en daarop was het best lang wachten. Lange wachttijden, dus lange 'presales' waar we elkaar vastnamen, ik met haar haren speelde, haar lijf streelde terwijl ze haar hand over m'n lichaam liet glijden.  :happy


Kamer

Kamer 4, een klein standaard kamertje in de bovenverdieping. De muziek werd gauw uitgezet en de lichten goed aan.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Ik zei al dat ik in deze club kwam om stoom af te blazen van alle acclimatisaties en dat was waar deze sessie voor was: een ontlading ontketenen, pure optick lookalike fuck!  :pica22

2) Duur:
Half uurtje dat werd vol gemaakt mits wat truuken van de foor om ze binnen te houden.

3) Voorspel:
Lang mooi voorspel waarbij ze me goed domineerde en teasde. Lekker spelen met haar mooi borsten en haar lichaam strelen. Ik moest herhaaldelijk vragen dat ze haar haren los liet hangen. Ik hou van loshangende haren en streelde die ook. Steeds hebben dames de neiging dat samen te binden.

4) Seks en naspel:
Seks was zeer goed, misschien allemaal wat te snel, stond oor erg geil natuurlijk. Ik kwam lang en zinderend klaar terwijl ze me zachtjes bereed. Naspel was strelen en wat Roemse nummertjes beluisteren nadat ze zich gedoucht had. Dat douchen doen die dames hier blijkbaar vaker en dan zijn ze bijna 5 min. weg. Kunnen ze dat niet achteraf doen? Ze deed ook haar lingerie weer aan voor ze naast me ging liggen, denkend dat we al de kamer zouden verlaten: niet met den dezen! Muziekje op, verder met de tieten spelen en samen genieten op de tonen van Mr. Salam en Printu De La Cluj...




5) Communicatie en klik:
Erg goede communicatie al moest ik assertief zijn op het einde. De klik was goed, wel niet de GFE-soort: is eerder afstandelijk naar het einde.

6) Ambiance-level / betrokkenheid:
Goede ambiance, ik heb mijn zin gehad en geen gevoel gehad van stage acting, ze deed in alles goed mee.

7) Extra vermeldingen:
Het is een lookalike-sessie en een van de belangrijkere van de dag.  :))


Afhandeling en betaling

Netjes opgeruimd en in lockers haar felbegeerde geldbriefje gegeven.


Aftersales

Geen, drukke dame.  :(


Fazit en Score beleving

Een behoorlijke sessie met een mooie vriendelijke dame, dat stoom afblazen was goed gelukt!  :pica

Belevingsscore: ***1/2
« Laatst bewerkt op: 22 november 2018, 21:25:49 door Vazkor »