Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

Mara (Roemeense)

(1/3) > >>

Kwakje:
 
Mara
Land:       Roemeense
Taal:        Roemeens / Engels
Leeftijd:    30

UITERLIJK
Lengte :    1m65
Postuur :   Slank
Cup :         A-B naturel
Haarkleur : Zwart
 
SERVICE
TZ PZC NMC Beffen Vingeren

EXTRA INFO
Eerder PSE type en kan wel een lekker stukje droogneuken

Kwakje:
Aangekomen in Sixsens en even snel de bar verkennen vooraleer een saunaatje te nemen.
Kwestie om al eens te kijken wat we kunnen verwachten vandaag.
Een knap slank zwartharig grietje zie ik al staan en onze blikken kruisen elkaar. Yups Mara is een mogelijkheid vandaag.

Met enkele andere beren gesproken en allen tot de conclusie gekomen dat ze er wel lekker uitziet. Toch vroegen we ons af waarom we ze niet op kamer zagen gaan.
Ik ben zelf niet degene die recht op zijn doel afgaat, hou meer van wat oog contact om dan uiteindelijk naast elkaar te belanden. Ze doet volgens mij amper aan jagen en wacht gewoon af.

Dan er toch maar eens op afgewandeld en aangegeven dat we even een apart bankje moesten opzoeken. Ze is gretig en ik voel dat ze me pure sex wil geven. Effekes slow meid. Stel je eerst maar eens voor. Ze komt op met zitten en ik kan recht in haar donkere knikkers kijken. Hmm knap snuitje, slanke body en ze heeft zo die geile sexy looks. Eén minuutje en piemelmans reageert al. Dit is meestal een goed teken.
Zoen je vraag ik. Ze kijk me recht in de ogen aan en zegt "sex without kissing is no real sex". Ho schatje I like you.
Het afwachtende hertje is veranderd in een hongerige wolf. Ze wil op kamer en ik ook.

Een plasje en wasje op weg naar de kamer en klaar zijn we. Ik zit op bed naakt en ze komt voor me staan. Mijn hoofd op borst hoogte. Het bh'tje valt. Geen stevige borsten maar ik vind ze toch mooi. Lekkere steektepeltjes.
Ze rukt mijn hoofd omhoog en kust me alsof haar leven er vanaf hangt. Wild, tongdraaiend, hongerig. Ze verrast me but I like it. Ze duwt me achterover en sluipt op me. Ik voel haar slanke lichaam, kneed haar borsten en voel haar stijve tepels in mijn handpalmen. Stijfheidsfactor 110%.
Ze kust me weer terwijl mijn stijve pik langs haar grotje en kontgaatje glijd. Dit wordt te gevaarlijk mijn ballen staan op springen. We wisselen van positie en mijn tong komt terecht in dat mooie smakelijke poesje. Lekker zilt.

Het is weer mijn Beurt en ze kruipt op me, ik schuif naar binnen. Cowgirl, rechtop over naar missio, hevig zoenen. Ze duwt haar kontje omhoog en kijkt me uitdagend aan in de spiegel. Ik duw hem naar binnen en ga voor de finale.

25 minuutjes later met dit geile loedertje eindigen we. Nog even douchen en we nemen afscheid.

Herhalingsgevaar : absoluut.
Mijn doel : een minuutje gfe met haar afdwingen

oudebelg:
Woensdag gaat Mara in vakantie voor een maand,tis maar dat ge het weet,morgen volgt er een recensie.

oudebelg:
Lastig om een PSE-meid mee te krijgen in GFE,het werd een strijd,af en toe liet ik haar haar ding doen.
Dan bracht ik ze terug in mijn modus,waar ze dan bleef voor een wijl,TZ heftig en wild net zoals PZC.
NMC te rap,change positon,is een vriendelijk,mooi en gewillig meisje,potje droogneuken en beffen np,
maar blijft een beetje vreemd allemaal.Mijn tweede sessie met haar kreeg ik haar mss een kwartier mee
in GFE,is een begin maar is al te "oud" om haar te veranderen.Herhaling,yep maar denk dat ik het maar
bij een halfuurtje hou,ze zei ook sili's te laten plaatsen,afgeraden maar ja zal wel niet luisteren.
Ik vind het niet gemakkelijk een recensie over haar te posten,ge moet het ervaren,vraag maar aan Kwakje.

LellebeL:

--- Citaat van: oudebelg op  4 augustus 2015, 21:53:25 ---Lastig om een PSE-meid mee te krijgen in GFE,het werd een strijd,af en toe liet ik haar haar ding doen.

Mijn tweede sessie met haar kreeg ik haar mss een kwartier mee
in GFE,is een begin maar is al te "oud" om haar te veranderen.Herhaling,yep maar denk dat ik het maar
bij een halfuurtje hou,ze zei ook sili's te laten plaatsen,afgeraden maar ja zal wel niet luisteren.


--- Einde van citaat ---

Mara slechts eenmaal meegemaakt ergens in april of mei en wat oudebelg schrijft is deels herkenbaar. Ondanks d'r leeftijd die ik haar niet aanzag (schatte haar in op 23-25) is zij naar mijn idee nog relatief onervaren. Een soort onwennige terughoudendheid waardoor zij zelf niet goed raad weet met haar houding en service die inderdaad bouncen tussen pse en gfe.
Mbt de sili's dat vertelde zij mij ook destijds. Ik ben daar geen liefhebber van, maar ik kan het mij enigszins voorstellen want in haar strakke bodystocking lijkt het mooi naar boven te staan, maar eenmaal ontsnoerd van dit corset zijn ze minder pront dan je zou verwachten.
Mara is een heel aardige goedlachse en knappe dame. Zelfs nadat ik haar na onze eerste en tot nu toe enige kamergang steeds moest teleurstellen omdat ik andere plannen had voor mijn dagbesteding, bleef zij vriendelijk en in voor een praatje.
Ik noemde haar de Princess of the Club, waarmee zij zeer vereerd was.
Dat mijn dagbesteding nadien steeds met de Queen of the Club werd ingevuld heb ik maar in het midden gelaten, maar dat zal zij inmiddels wel in de gaten hebben.
Net zoals inmiddels bijna geen enkele dame nog een poging doet om mij op kamer te krijgen (op een enkele verdwaalde debutante na, maar zelfs Helena en Lolita hebben het opgegeven...)

Maar goed dat Mara dan vanaf nu met vakantie is, dan hoef ik haar in ieder geval niet opnieuw teleur te stellen  :sorry:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie