Auteur Topic: LILY (Roemeense)  (gelezen 15124 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LILY (Roemeense)
« Gepost op: 20 juli 2015, 22:31:13 »
[box title=LILY]
Land:             Roemenie
Taal:              Duits
Leeftijd:         24
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            slank
BH:                A
Kontje:           lekker
Haarkleur:      bruin
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Vingeren PSE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ uitstekende pijpbeurt
-  in de bar enthousiaster dan op kamer, neuken eerder afstandelijk
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LILY (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 20 juli 2015, 22:34:20 »
Mijn allereerste kamer afgelopen dinsdag in Villa Venus was met Roemeense Lilly.

Lilly is 24 jaar, heeft bruin haar (in een dot) en bruin groene ogen. Ze heeft een mooi gezicht. Lilly is slank, heeft een mooie A-cup en een lekkere kont. Geen piercings of tattoos. Lilly heeft omwille van vitiligo (een auto-immuunziekte waarbij pigment ontbreekt) een opvallende witte poes, die sterk contrasteert met haar gebruinde lichaam. Een grappig zicht .

De presales waren wat ik er van verwachtte: beetje tongzoenen, beetje knuffelen en beetje spelen met kleine Piet.

De kamergang was goed zonder meer: het tongzoenen was plots veel minder enthousiast dan in de bar. De pijpbeurt was uitstekend. Lilly waagde zich af en toe aan een DT en de balletjes werden niet vergeten. Het neuken was oké: missio, cowgirl, reversed cowgirl, terug missio en afgemaakt in hondjes. Het was wel leuk, maar het bleef allemaal toch een beetje afstandelijk. 30 minuutjes op kamer. Al bij al was ik wel tevreden .

Herhalingsgevaar? Niet echt. Schade: 30€.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Toetebel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
LILY (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 10 oktober 2015, 23:23:49 »
Mijn eerste kamergang van vandaag was met de Roemeense Lilly. Op een of andere manier werd ik getrokken door haar ogen/blik en belandde al snel op haar bank. Ook haar witte poes wilde ik eens nader bestuderen. Ik betastte haar mooie tietjes en al snel werd er volop getongzoend. Even later vroeg ze of ik gepijpt wilde worden. Hier heb ik uiteraard bevestigend op geantwoord. Na een paar minuten gepijpt te zijn, zijn we op kamer getrokken.

Ik was zo stom om op de kamer wat Roemeense muziek op te zetten, die op mijn smartphone stond. Lilly was hier erg in geïnteresseerd, pakte mijn mobiel en ging kijken wat er allemaal voor muziek op stond. Vervolgens wilde mevrouw (het is een schorpioen en dat zijn baasjes!) alle muziek via bluetooth naar haar tablet versturen. Ze liet ook nog een klein boxje zien en horen waar diverse muziek op stond.
Toetebel vond dit absoluut niet grappig, want zijn goesting kakte in. Ik zei haar dat ze die muziek heus wel kreeg, maar  dat ik nu eerst sex wilde. "Eerst ff neuken dan en daarna de muziek?" antwoordde Lilly. Lekker opwindend :-\

Ik moet zeggen dat ze de knop goed heeft omgezet. Kreeg een heerlijke pijpbeurt, waarbij de ballen niet vergeten werden. Kleine Toet werd al snel weer hard. Lilly kwam geregeld naar me toe voor een lekkere tongzoen. Vervolgens in verschillende standjes geneukt waarbij ik in doggy in haar ben klaar gekomen.

Herhalingsgevaar? TWIJFEL. Mevrouw wil graag de baas spelen en het spel naar zich toe trekken, maar de sex was op zich goed. Misschien dat het zonder telefoon/tablet/boxje/muziek beter gaat. 

 

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
LILY (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 15 januari 2016, 06:29:50 »
Lily was de eerste op de eerste dag van de Venus tweedaagse. Wat de service betreft zijn er plus en min punten te melden. Pijpen doet ze heel goed, tot ver na het einde. Ze wordt graag gevingerd, voor wie daar interesse in heeft. Ikzelf niet zo erg, maar er zijn allicht liefhebbers. Tongzoenen stelde daarentegen nauwelijks iets voor. Vandaar dat ze op de tweede dag overgeslagen werd, ondanks haar lonkende blikken. Het mooiste lichaamsdeel bij Lily zit aan de achterkant vind ik persoonlijk, Mijn God wat een lekkere billen. Herhaling niet erg waarschijnlijk vanwege het gebrekkige zoenen. Maar die kont en die ft van haar zijn grandioos.
« Laatst bewerkt op: 15 januari 2016, 06:40:32 door noglangnietuitgewandeld »
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.