Auteur Topic: MARIANNA (Bulgaarse)  (gelezen 17844 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MARIANNA (Bulgaarse)
« Gepost op: 20 juli 2015, 22:40:22 »
[box title=MARIANNA]
Land:             Bulgarije
Taal:              Engels
Leeftijd:         22
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            slank
BH:                A
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Vingeren GFE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ hele mooie meid, heel goede service
-  kwam traag op gang
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MARIANNA (Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 20 juli 2015, 22:41:18 »
Mijn 2de kamer in Villa Venus afgelopen dinsdag was met de 22 jaar jonge Bulgaarse Marianna.

Ik vond Marianna gisteren veruit de mooiste meid in de club: ze is zo'n 1,65m groot. Ze heeft een heel mooi gezicht, lang zwart haar, mooie groene ogen en een innemende glimlach. Marianna is slank, maar heeft een heel leuke A-cup en een zalige kont. Geen piercings of tattoo's.

De presales waren leuk: beetje dollen met haar en Helena. Beetje knuffelen. Beetje tongzoenen.

De kamergang was heel goed. Hij kwam traag op gang (Marianna zei dat ze moe was van een paar zware werkdagen), maar na een tijdje is het gelukkig toch helemaal los gekomen.

Tongzoenen was uitstekend. De pijpbeurt was me iets te zacht, maar voldeed toch om kleine Piet wakker te houden (het tongzoenen volstond om hem wakker te krijgen ). Het neuken was uitstekend: cowgirl, missio en hondjes. Bloedmooie Marianna deed lekker mee en ik ben dan ook probleemloos klaargekomen .

Herhalingsgevaar: heel groot. Schade: 30€.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MARIANNA (Bulgaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 20 augustus 2015, 10:15:44 »
Gisteren ben ik in Villa Venus op herhaling geweest met Bulgaarse Marianna.

We zijn gestart met gezellige, zij het weinig intieme pre-sales, waarbij ik steeds dieper en dieper in Marianna haar ogen verzonk. Wat een mooie meid is dit me toch :-\.

Na zo'n half uurtje vroeg Marianna me om op kamer te gaan en ik zegde uiteraard onmiddellijk toe.

De kamergang kwam, net als mijn eerste kamer met Marianna, traag op gang, maar eens je haar voldoende opgewarmd hebt, doet deze mooie Bulgaarse goed mee en het werd dan ook opnieuw een heel goede kamergang, die ik tijdens hondjes met het 3de orgasme van de dag afgesloten heb ;D.

Nog een beetje praten, knuffelen en zoenen en ik verliet de kamer moe en leeg, maar met een heel grote glimlach op mijn gezicht 8).

Herhalingsgevaar: héél groot 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline hdbiw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 24
    • Bekijk profiel
MARIANNA (Bulgaarse)
« Reactie #3 Gepost op: 9 oktober 2015, 22:01:26 »
Inderdaad hele mooie meid. Presales is ook in orde hoor, moet je wel even zelf sterk blijven maar dan toch lekker tongen, pijpen en zelfs even neuken terwijl ze op je schoot zit alvorens naar de kamer te gaan.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MARIANNA (Bulgaarse)
« Reactie #4 Gepost op: 12 november 2015, 18:59:39 »
Gisteren een derde keer met mooie Marianna gekamerd.

De presales waren grappig en leuk. Paar kleine kusjes, beetje met de borstjes spelen (die van Marianna ;)) en na zo'n 20 minuten zijn we op kamer getrokken.

De kamergang was goed: het duurde net als bij de vorige 2 kamergangen weer even eer Marianna op stoom kwam, maar eens ze voldoende opgewarmd was, deed ze haar best en werd het een leuk potje seks.

Hondjes, missio, cowgirl en terug hondjes en ergens rond minuut 20 was daar het eerste orgasme van de dag 8). Ons opgefrist, nog even na geknuffeld en ik heb de kamer tevreden verlaten.

Aftersales: goed. Marianna lacht je regelmatig toe en geeft nog voldoende aandacht.

Herhalingsgevaar: nog steeds groot. Zeker voor die amper 30€.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum