Auteur Topic: Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)  (gelezen 139626 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
« Reactie #30 Gepost op: 3 juli 2020, 13:55:28 »
Ok bedankt, nog wat geduld hebben dus🤷🏻‍♂️
Of je bent een serieuze klant; of al klant, dan kan ik je wel haar ander telefoonnummer geven waarop ze bereikbaar is.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rs6

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
« Reactie #31 Gepost op: 3 juli 2020, 15:12:34 »
Ik veronderstel dat je me wel als serieus mag beschouwen💁🏻‍♂️

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
« Reactie #32 Gepost op: 3 juli 2020, 16:08:28 »
AD JENNIFER

Maandag zullen we hier haar telefoonnummer updaten




Uit de eigen kweek van sexmachine zeker? Mieljaar wat een benen  :ladyinred  :gtgal
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
« Reactie #33 Gepost op: 4 juli 2020, 02:41:11 »



Uit de eigen kweek van sexmachine zeker? Mieljaar wat een benen  :ladyinred  :gtgal
Eigen kweek van sm???? Je moet eens een foto van sm naast de foto van Jennifer leggen... Als je daar 'gelijkenissen' in aantreft die aan eigen kweek doen denken, dan moet je dringend naar de brillenwinkel....

 :lol_hitting: :dance2 :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
« Reactie #34 Gepost op: 4 juli 2020, 09:05:48 »
Eigen kweek van sm???? Je moet eens een foto van sm naast de foto van Jennifer leggen... Als je daar 'gelijkenissen' in aantreft die aan eigen kweek doen denken, dan moet je dringend naar de brillenwinkel....

 :lol_hitting: :dance2 :lol_hitting:
Doe geen moeite, sjeuf, VDB snapte het niet, snapt het niet en zal 't nooit snappen  ;D ;D ;D ;) ;) ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
« Reactie #35 Gepost op: 4 juli 2020, 13:00:40 »
Eigen kweek van sm???? Je moet eens een foto van sm naast de foto van Jennifer leggen... Als je daar 'gelijkenissen' in aantreft die aan eigen kweek doen denken, dan moet je dringend naar de brillenwinkel....

 :lol_hitting: :dance2 :lol_hitting:
Doe geen moeite, sjeuf, VDB snapte het niet, snapt het niet en zal 't nooit snappen  ;D ;D ;D ;) ;) ;)
Allez SM, dit is nu eens eentje met een gezichtje waar we allebei op vallen. Gewoonlijk  hebben we een verschillende smaak  ;D ;D ;D

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
« Reactie #36 Gepost op: 31 juli 2020, 23:36:47 »
Jennifer deze avond bezocht op VR 24/8.

Ik had nooit gedacht dat ik mij ooit zou laten beïnvloeden door advertenties. Principieel erger ik mij aan reclame. Er liggen natuurlijk al veel gestorvenen in het graf van " principes ".
Ik nu ook, want ik ben 100% zeker dat ik dit meisje heb bezocht doordat ik ze gespot had via ad. op het internet en niet achter haar raam, ik was er vandaag naar op zoek in het SKW. Is me nog niet vaak overkomen dat ik speciaal voor iemand naar A. afzak .

Ik heb vandaag maximaal 3 rondjes gelopen. Heb tijdens die toertjes nog een koeketiene zien zitten op VR 13/4 die ik dringend eens zou moeten laten likken aan mijne leuter.
Maar toen ik Jennifer achter haar raam zag zitten ben ik er naar toe gestapt. Onmiddellijk naar binnen . Daar gevraagd of er airco was op de kamer. Wat had ik eigenlijk verwacht dat ze ging zeggen  :lol_hitting: " ja natuurlijk zei ze.
Wat bleek op de kamer ? Was er airco ? Natuurlijk nie, een klein ventilator stond er, die wind maakte en warmte gaf  :))

Ok da is geen drama. 't was wel ontzettend warm in de kamer. Prijs afgesproken, betaald, kleren uit en mij op het bed gelegd. Ik heb van haar een goede prostaatmassage, en een heel goeie handjob ( één van de best ever) met ontzettend veel denial en terug opbouw, gekregen. Ze maakte me er gek mee. Op het einde had ik de indruk van een ruined orgasme, vond ik wat spijtig . :sign0065:
Tijdens het spel keek ze me steeds ontzettend geil aan . :diva

Ik was tevreden na het bezoek maar vond het jammer dat ze zich niet uitkleedde ( of toch een beetje ) tijdens het spel. Ook dat ze bij het begin latex handschoenen aantrok en deze gedurende het gans bezoek aanhield.
Correcte service gekregen, mocht wel wat meer zijn, meisje spreekt heel goed nederlands.
Misschien ga ik ooit nog terug of misschien niet ....


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
« Reactie #37 Gepost op: 1 augustus 2020, 09:50:46 »
Ik heb van haar een goede prostaatmassage, en een heel goeie handjob ( één van de best ever) met ontzettend veel denial en terug opbouw, gekregen. Ze maakte me er gek mee. Op het einde had ik de indruk van een ruined orgasme, vond ik wat spijtig . :sign0065:
Tijdens het spel keek ze me steeds ontzettend geil aan . :diva

Ik was tevreden na het bezoek maar vond het jammer dat ze zich niet uitkleedde ( of toch een beetje ) tijdens het spel. Ook dat ze bij het begin latex handschoenen aantrok en deze gedurende het gans bezoek aanhield.
Correcte service gekregen, mocht wel wat meer zijn, meisje spreekt heel goed nederlands.
Misschien ga ik ooit nog terug of misschien niet ....
Bij Jennifer moet je met de bezoekjes opbouwen, steeds meer, steeds anders, wel wat verrassingen in petto.
Na een tease & denial hoort uiteraard en ruined orgasme  ;D ;)
Vraag eens naar haar milkmachine, en laat ze dat ding uren aan je aanhangsel melken ... zo cruel ... zo orgasmspastic ... zo Jennifer  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
« Reactie #38 Gepost op: 1 augustus 2020, 10:15:49 »
Candyshoplifter, en kwisvraagje.
Eens kijken of je goed hebt gekeken naar het meiske op zich.
Wat mondmasker had Jenn aan gisteren toen je binnen stapte?  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
« Reactie #39 Gepost op: 1 augustus 2020, 10:57:54 »
Candyshoplifter, en kwisvraagje.
Eens kijken of je goed hebt gekeken naar het meiske op zich.
Wat mondmasker had Jenn aan gisteren toen je binnen stapte?  :lol

Ik heb goe gekeken, maar ik zie heel slecht en mijn geheugen is een complete ramp  :lol_hitting:
Ik dacht dat ze achter de vitrine zat met een chirurgisch mondmasker. Maar hier ook " niet sterk in denken "
Bij het mij buiten laten was ze haar mondmasker vergeten ( zo'n indruk laat ik natuurlijk na, de meisje zijn volledig van hun sokkel geblazen door mijn bezoek en zijn volkomen in de war  ;) )

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
« Reactie #40 Gepost op: 1 augustus 2020, 11:01:31 »
Candyshoplifter, en kwisvraagje.
Eens kijken of je goed hebt gekeken naar het meiske op zich.
Wat mondmasker had Jenn aan gisteren toen je binnen stapte?  :lol

Ik heb goe gekeken, maar ik zie heel slecht en mijn geheugen is een complete ramp  :lol_hitting:
Ik dacht dat ze achter de vitrine zat met een chirurgisch mondmasker. Maar hier ook " niet sterk in denken "
Bij het mij buiten laten was ze haar mondmasker vergeten ( zo'n indruk laat ik natuurlijk na, de meisje zijn volledig van hun sokkel geblazen door mijn bezoek en zijn volkomen in de war  ;) )
Het was maar om te weten hoe laat jij daar je 'tease & denial' hebt gekregen, omstreeks 21 u hebben we haar een 'luipaardmondmasker' cadeau gedaan namelijk  :adult
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
« Reactie #41 Gepost op: 15 september 2020, 04:50:50 »
Graag jullie ervaringen met deze dame. Ben op zoek naar ervaring a la Beatrice, Melissa, maar dan tijdens de avondshift.
Je hebt haar topic gevonden, maar de recensies niet?

note sm: Osiris 69, Osiris, Osiris 99, Osiris I of Godofredo, je staat terug op 0 berichten .... ga aan je pietje trekken aub, maar blijf weg van RB
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Yvle2826

  • Gast
Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
« Reactie #42 Gepost op: 4 januari 2021, 15:17:23 »
Hi iedereen - ben hier nieuw. Ben skw wandelaar en heb zo mijn (enkele) favorieten. Vooral het duo jessica en jennifer...weet iemand hoe ik persoonlijke berichten hier aan collega’s kan sturen? Thanks

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
« Reactie #43 Gepost op: 4 januari 2021, 18:45:00 »
Hi iedereen - ben hier nieuw. Ben skw wandelaar en heb zo mijn (enkele) favorieten. Vooral het duo jessica en jennifer...weet iemand hoe ik persoonlijke berichten hier aan collega’s kan sturen? Thanks
Ja, dat weten we .... maar RB is geen mailserver, maar een forum .... ach zo, mijn twee favorietjes, ben benieuwd naar je ervaringen ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
« Reactie #44 Gepost op: 4 januari 2021, 19:04:55 »
Tof, dank
Jij bent hier spliksplinternieuw, schrijf eerst een wat recensies of wat ervaringen,  alvorens je als bleu al wil gebruik maken van interne mail.
Dat zit namelijk in de software ingebakken,d at je een aantal berichten moet schrijven alvorens je mail kan sturen .....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal