Auteur Topic: aanwezigheidslijst vs werkelijke aanwezigheid meiden  (gelezen 14859 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
aanwezigheidslijst vs werkelijke aanwezigheid meiden
« Gepost op: 23 juli 2015, 16:16:13 »
Het is pas echt feest als het aanwezigheidsrooster een keertje klopt.

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Re: augustus feest dat de dames gekleed zijn
« Reactie #1 Gepost op: 23 juli 2015, 16:25:42 »
Het is pas echt feest als het aanwezigheidsrooster een keertje klopt.

ik kijk nooit op de aanwezigheid lijst laat de club op me af komen zoals hij op die dag is ik heb geen voorkeur voor dames als ze ma een blank huidje heben natuurlijk hoop ik er wel dames te treffen zoals angie kesja alice kitty ma ik ontdek ook graag nieuwe toppers ik ben niet monograam   :sex daar gaat het mijn om en het liefst de kamer verlaten in  minuten als ik langer op de kamer blijf is het een top dvp en de 100 euro meer als waard  ;)

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Re: augustus feest dat de dames gekleed zijn
« Reactie #2 Gepost op: 23 juli 2015, 16:30:41 »
Het is pas echt feest als het aanwezigheidsrooster een keertje klopt.

ik kijk nooit op de aanwezigheid lijst laat de club op me af komen zoals hij op die dag is ik heb geen voorkeur voor dames als ze ma een blank huidje heben natuurlijk hoop ik er wel dames te treffen zoals angie kesja alice kitty ma ik ontdek ook graag nieuwe toppers ik ben niet monograam   :sex daar gaat het mijn om en het liefst de kamer verlaten in  minuten als ik langer op de kamer blijf is het een top dvp en de 100 euro meer als waard  ;)

Dat er namen op de lijst staan en niet aanwezig zijn heef took wel invloed op het totaal aantal aanwezige dames en dus de keuzemogelijkheid. Uit principe kies ik dan toch voor clubs waar ze de boel niet voor de gek houden.

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Re: augustus feest dat de dames gekleed zijn
« Reactie #3 Gepost op: 23 juli 2015, 17:19:54 »
Het is pas echt feest als het aanwezigheidsrooster een keertje klopt.

ik kijk nooit op de aanwezigheid lijst laat de club op me af komen zoals hij op die dag is ik heb geen voorkeur voor dames als ze ma een blank huidje heben natuurlijk hoop ik er wel dames te treffen zoals angie kesja alice kitty ma ik ontdek ook graag nieuwe toppers ik ben niet monograam   :sex daar gaat het mijn om en het liefst de kamer verlaten in  minuten als ik langer op de kamer blijf is het een top dvp en de 100 euro meer als waard  ;)

Dat er namen op de lijst staan en niet aanwezig zijn heef took wel invloed op het totaal aantal aanwezige dames en dus de keuzemogelijkheid. Uit principe kies ik dan toch voor clubs waar ze de boel niet voor de gek houden.

je bedoelt clubs die geen aanwezigheid lijst hebben  :-P dan kunnen ze de boel niet voor de gek houden  ;D kijk is een keer niet op de aanwezigheid lijst van babylon en laat je verrassen er is geen een keer geweest dat ik in babylon ben geweest en er waren minder als 30 dames  :adult dames kunnen op de dag zelf ook nog is besluiten om niet te komen het blijven zelfstandige s   :kissass

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Re: augustus feest dat de dames gekleed zijn
« Reactie #4 Gepost op: 23 juli 2015, 18:02:44 »
Het is pas echt feest als het aanwezigheidsrooster een keertje klopt.

ik kijk nooit op de aanwezigheid lijst laat de club op me af komen zoals hij op die dag is ik heb geen voorkeur voor dames als ze ma een blank huidje heben natuurlijk hoop ik er wel dames te treffen zoals angie kesja alice kitty ma ik ontdek ook graag nieuwe toppers ik ben niet monograam   :sex daar gaat het mijn om en het liefst de kamer verlaten in  minuten als ik langer op de kamer blijf is het een top dvp en de 100 euro meer als waard  ;)

Dat er namen op de lijst staan en niet aanwezig zijn heef took wel invloed op het totaal aantal aanwezige dames en dus de keuzemogelijkheid. Uit principe kies ik dan toch voor clubs waar ze de boel niet voor de gek houden.

je bedoelt clubs die geen aanwezigheid lijst hebben  :-P dan kunnen ze de boel niet voor de gek houden  ;D kijk is een keer niet op de aanwezigheid lijst van babylon en laat je verrassen er is geen een keer geweest dat ik in babylon ben geweest en er waren minder als 30 dames  :adult dames kunnen op de dag zelf ook nog is besluiten om niet te komen het blijven zelfstandige s   :kissass

Bijvoorbeeld. Liever geen lijst dan een lijst die niet klopt. Dat er allerlei redenen zijn waarom dames toch niet verschijnen klopt, vandaar dat ik zelf zo'n lijst ook niet online zou zetten.

Ik heb zelf een hekel aan bewust misleidende informatie.

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Re: augustus feest dat de dames gekleed zijn
« Reactie #5 Gepost op: 23 juli 2015, 18:39:10 »
Het is pas echt feest als het aanwezigheidsrooster een keertje klopt.

ik kijk nooit op de aanwezigheid lijst laat de club op me af komen zoals hij op die dag is ik heb geen voorkeur voor dames als ze ma een blank huidje heben natuurlijk hoop ik er wel dames te treffen zoals angie kesja alice kitty ma ik ontdek ook graag nieuwe toppers ik ben niet monograam   :sex daar gaat het mijn om en het liefst de kamer verlaten in  minuten als ik langer op de kamer blijf is het een top dvp en de 100 euro meer als waard  ;)

Dat er namen op de lijst staan en niet aanwezig zijn heef took wel invloed op het totaal aantal aanwezige dames en dus de keuzemogelijkheid. Uit principe kies ik dan toch voor clubs waar ze de boel niet voor de gek houden.

je bedoelt clubs die geen aanwezigheid lijst hebben  :-P dan kunnen ze de boel niet voor de gek houden  ;D kijk is een keer niet op de aanwezigheid lijst van babylon en laat je verrassen er is geen een keer geweest dat ik in babylon ben geweest en er waren minder als 30 dames  :adult dames kunnen op de dag zelf ook nog is besluiten om niet te komen het blijven zelfstandige s   :kissass

Bijvoorbeeld. Liever geen lijst dan een lijst die niet klopt. Dat er allerlei redenen zijn waarom dames toch niet verschijnen klopt, vandaar dat ik zelf zo'n lijst ook niet online zou zetten.

Ik heb zelf een hekel aan bewust misleidende informatie.

de aanwezigheid lijst van babylon gewoon niet bekijken en het is opgelost  :lol_hitting: 

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
aanwezigheidslijst vs werkelijke aanwezigheid meiden
« Reactie #6 Gepost op: 24 juli 2015, 12:22:49 »
Het is pas echt feest als het aanwezigheidsrooster een keertje klopt.
Een aanwezigheidslijst kan je best bekijken als een indicatie. Er zijn namelijk nogal wat factoren die die lijst kunnen veranderen.
Ik som ze zo maar even op ....
- dame ziek
- dame verdiende te weinig en probeert een andere club
- dame eruit gezet
- dame weggelopen
- dame geen zin die dag
- .....
Het is zo dat dames zelfstandig werken in de club, en niemand die dame kan verplichten die dag er te zijn.


Ik zie toch wel het nut in van een aanwezigheidslijst. Met name een indicatie van wie er "gepland" is die dag. Meer is het niet.
Zosat wij een indicatie hebben van welke meiden er zitten.


Je kan dan wel zeggen: ja maar, de lijst klopt niet, dat is bedrog.
Neen, dat is het niet, in Babylon is het allerminst een lokmiddel om klanten naar de tent te krijgen (euh, dat is de aanwezigheidslijst wel, maar niet de planning van de aanwezigheidslijst).


Met bedrog heeft het niets te maken.  Het is gewoon zo dat je zulke lijst nooit voor de volle 100 percent correct kan hebben, je werkt namelijk met hoertjes, en die zijn onvoorspelbaar.
Je kan hen ook niet verplichten er te zijn, anders is het aanzet tot prostitutie.


Dus bekijk de lijst als indicatie .... was vroeger ook zo met Haus Panthera, en ik ken legio clubs die geeneens een aanwezigheidslijst hebben.


Ik bekijk het als een toegevoegde waarde ter indicatie wie er al dan niet is. En veel beter zo, met de foutjes die er in staan, dan helemaal geen lijst en met de natte vinger ernaartoe te bollen, en dan vast te stellen dat er geen dames naar je keuze zitten.


Babylon doet moeite deze lijst te maken, en dat hij niet perfect is, dat neem ik er maar graag bij. Liever een onvolledige lijst dan geen lijst
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
aanwezigheidslijst vs werkelijke aanwezigheid meiden
« Reactie #7 Gepost op: 24 juli 2015, 22:13:54 »
Ik zal SM maar weer eens tegen de schenen stampen zeker  ;D.  Een aanwezigheidslijst is heel leuk maar waardeloos als het een voorspelling is.  Je zal maar voor dame A gaan en die is er dan toevallig niet.  Er zijn wel wat heren die bepaalde (kleinere) clubs niet zouden bezoeken als het niet voor een bepaalde dame was.

Goede bruikbare aanwezigheidslijsten knipperen groen of zo wanneer de dame werkelijk binnengestapt is in de club.  Voorbeelden hiervan zijn Sakura in Stuttgart en Samya in Keulen (in iets mindere mate).

Is een beetje als die stomme set cards bij vele clubs waar het hele gamma aan seksuele handelingen vermeld staat maar de dame er niets van weet en dus vaak weinig ervan doet  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
aanwezigheidslijst vs werkelijke aanwezigheid meiden
« Reactie #8 Gepost op: 24 juli 2015, 22:22:54 »
Ik zal binnenkort eens kijken of de aanwezigheidslijst van Bab klopt. Als Alice er op staat en ze is er niet, dan stap ik over op plan B: Kesha en Precieuse  :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
aanwezigheidslijst vs werkelijke aanwezigheid meiden
« Reactie #9 Gepost op: 24 juli 2015, 23:24:22 »
Ik zal binnenkort eens kijken of de aanwezigheidslijst van Bab klopt. Als Alice er op staat en ze is er niet, dan stap ik over op plan B: Kesha en Precieuse  :lol_hitting:
Gisteren was Precieuse alvast aanwezig. Ze heeft me gekamerd van 4 uur tot kwart voor 9
Niet te beschrijven, maar ik ga het morgen toch proberen
Een 9,5 krijgt ze, domweg omdat je een hoer geen 10 geeft

De uitspraak van de dag toen ze omstreeks half elf de kamer afkwam met een volgend slachtoffer, Marc69 en ik zaten aan de toog
J' ai l'honneur et la fierté de t'annoncer que je t' ai pas trahi. Je l'ai seulement sussé, il est venue dans ma bouche et j'ai utiliser le (g)lysterine
Marc en ik lagen in een deuk van het lachen en zij vrolijkte ons verder op
Kesha is er momenteel even niet, dacht ik, maar ik kan zo maar fout zijn.
Kom vroeg genoeg want Precieuse kan ik niet meer overslaan bij een bezoekje Bab ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
aanwezigheidslijst vs werkelijke aanwezigheid meiden
« Reactie #10 Gepost op: 25 juli 2015, 16:31:11 »
Er zijn inderdaad vele redenen dat een dame niet op komt dagen. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat Babylon er vanuit ging dat een dame zou komen, maar dat ze op het laatste moment afgebeld met een gescheurde teennagel, zonder iets te melden vertrokken is naar een andere club, zich verslaapt, etc. Dat is hier echter niet het geval. Ik ben (of beter gezegd: was) een regelmatige bezoeker van Babylon en mij is toch echt gebleken dat de theke in haar aantekeningenboek / agenda / rooster andere informatie heeft dan op de aanwezigheidslijst staat. Uit haar uitspraken bleek ook dat de dame er altijd een (overigens wel consequente) andere planning op nahield dan op de aanwezigheidsheidslijst te zien is. Dan hebben we het dus niet meer over dames die onverwacht niet zijn komen opdagen , maar een structurele afwijking tussen de aanwezigheidslijst en de leidende administratie. De aantallen kloppen m.i. ook vrij structureel niet.

En dan ga ik dus helemaal mee met Seksenfun: gooi die lijst dan van de website af. Het heeft op deze manier geen enkele zin en dient behalve klant verlakkerij geen enkele functie. Ik vind zo'n lijst an sich prima, maar dan wel een lijst die klopt. Bij overmacht of iets onverwachts een afwijking kan gebeuren, maar een structureel onjuiste afwezigheidslijst... dan heb ik liever geen lijst en gewoon 'n club waar ik op kan vertrouwen dat ze dagelijks een leuke line up rond hebben lopen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
aanwezigheidslijst vs werkelijke aanwezigheid meiden
« Reactie #11 Gepost op: 25 juli 2015, 17:46:26 »
Ik wil hier gewoon een kanttekening bij zetten, iets waar SEF en Balthasar klaarblijkelijk het bestaan niet van kennen.


Zelfs al zijn de dames aanwezig in de Babylongebouwen, wil niet zeggen dat ze effectief in de club aanwezig zijn.
Dat heeft gewoon te maken met het nieuwe verdienmodel van de meiden dat in Babylon toegepast wordt.
Jullie weten beiden dat sedert een tijdje, sedert de verbouwingen namelijk, er inkom dient betaald te worden door de dames, wat vroeger niet het geval was. Toen werd er ingehouden op kamergangen door Bab.
Door dat verdienmodel zijn er nu dames, die wel in de club zijn, maar bij een te weinig aantal bezoekers, de ruimte van de meiden niet uit komen, zo besparen ze die dag (als ze denken dat ze niks kunnen verdienen) de inkom en de taksen.
Ik heb het zelf bij mijn twee laatste bezoeken gemerkt, dames die door een klantentekort gewoon de ganse dag in de damesruimte verblijven en enkel langskomen om eten te halen.


Die meiden staan dan wel op de planning, zijn er wel, maar werken niet.
Helaas is daar weinig aan te doen, aangezien de club zelfs nog niet weet de dag zelf of die dames die dag in de publieke ruimte inkomen of in de damesruimte blijven. Dat mogen (en gelukkig maar) de meiden zelf beslissen.
Zo kan eht zijn dat de lijst niet overeenkomt met de werkelijke werkende meiden, aangezien die lijst op zondag opgemaakt wordt voor de ganse week, en de meiden ook geen glazen bol hebben om te zien wat de mannenopkomst op bijv. woensdag zal zijn.




Ikzelf maak me er geen zorgen over, en ben van mening dat je niet een lijst van je website gaat gooien omdat er een vijftal twijfelgevallen per dag tussen zitten. Dat is het kind met het badwater verdrinken, ik ben meer een bezoeker die de lijst als indicatie ziet.
Vooral tijdens de rustigere dagen en in de verlofperiode zullen er dus meer dames op de aanwezigheidslijst staan en meer dames aanwezig zijn dan dames die effectief werken.


Er zijn ook heel wat clubs die dames op hun websites hebben staan die er al jaren niet meer werken, Bab doet tenminste moeite, en dat lijkt me op zich al heel wat.


Maar goed, let's agree to disagree, iedereen kijkt er anders tegen aan, en dat mag (graag zelfs)   ;) [size=78%] [/size]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
aanwezigheidslijst vs werkelijke aanwezigheid meiden
« Reactie #12 Gepost op: 25 juli 2015, 22:57:33 »
Dat klopt. De dames moeten nu ook entree betalen. Een dag daar rondhangen kan dan geld kosten in plaats van dat het geld oplevert. Als je per kamer een deel afdraagt, sta je bij geen kamers op nul. Babylon kan dit oplossen door deze dames de entree terug te geven of kwijt te schelden als ze geen kamers maken op 'n dag. Of een dame nu in de club hangt of achter de schermen zit, voor Babylon zal dat qua kosten niet veel uitmaken. Zeker omdat de dame nu kennelijk ook gewoon mee eet. Of ze schelden het niet kwijt. De mindere dames zullen het dan voor bekeken houden.

Enfin, waar het mij om gaat is dat ze wel weten dat die planning niet klopt. We gaan het er niet over eens worden. Ik ben van mening dat dat niet netjes is. Als je informatie geeft, moet deze informatie zorgvuldig zijn. Een foutje kan, maar nu weten ze bij voorbaat al dat er heel wat niet klopt aan die planning. Heb ook wel gezien dat iemand vroeg naar een dame en dat de club zei dat die dame altijd pas rond 15.00 a 16.00 begint die dag. Op de planning stond ze om 11.00. Die kerel was niet vrolijk. En terecht.

Dames op de website zetten die er niet meer werken of zelfs nooit hebben gewerkt, vind ik ook niet netjes. Net zoals bv. de reclame van 'n bepaalde club met "100 girls, 11h - 05h". Prime time halen ze de 100 niet eens en meer dan de helft van de tijd zit er niet eens de helft van de dames.

Overigens ga ik zelf meestal op de bonnefooi. Ik zie het wel. 100 dames kan ik toch niet alle 100 neuken, als er 1 goede tussenzit, vind ik het best. Maar gaat me om het principe van het bewust verstrekken van onjuiste informatie.

Let's agree to disagree inderdaad. :)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
aanwezigheidslijst vs werkelijke aanwezigheid meiden
« Reactie #13 Gepost op: 25 juli 2015, 23:45:03 »
We gaan het inderdaad niet eens worden, hoeft ook niet.


Ik vind het, in tegenstelling tot jou, zelfs erg netjes van Bab dat ze de meiden de kans geven om zelf te beslissen, al zijn ze aanwezig, om al dan niet te werken. Is eigenlijk kwijtschelden van een inkom, ik ken geen enkele andere club waar de meiden die keuze krijgen als ze in de club aanwezig zijn. Dat ze mogen meeëten, tja,den Ed is gewoon goed voor de meiden.
Het is net op deze manier dat Bab toch de dames kan houden, indien ze de inkom + taksen moeten betalen lopen ze veel sneller weg, nu is het voor de meiden een nuloperatie, net als voorheen, toen het wel Hotel Babylon genoemd werd.
Nogmaals, erg netjes van de leiding.
En ik neem er dan maar al te graag bij dat de lijst niet volledig klopt.


Babylon weet dat de planning niet klopt (maar kiezen voor de minst slechte oplossing, namelijk een incorrecte aanwezigheidslijst door de goedheid van de club voor hun meiden), en indien ze de meiden gaan verplichten te werken als ze ingepland zijn, gaan ze nog veel sneller lopen, maar dan klopt de aanwezigheidslijst wel. Die optie kan ook, maar daar wint niemand, Bab de vrouwen kwijt en dan zijn ze zelfs van de vrouwenlijst af, niet enkel van de aanwezigheidslijst.....


Als een dame in de club hangt, moeten de taksen betaald worden, daar beslist Bab echt niet over, maar de Duitse staat.


Het is gewoon niet makkelijk voor de dames en de club, en nogmaals, mij stoort het allerminst, dat de lijst niet voor de volle 100 percent klopt. Zeker in de wetenschap dat de dames daar op kalmere dagen (kwa klantenaantallen) profijt mee doen, dan is dat de minst slechte oplossing ....


Dat de mindere dames enkel dit overkomt, is ook wat kort door de bocht, ik heb Precieuse erover gesproken (zij eigenlijk mij) en ook zij heeft dagen (zondagen, maandagen, dinsdagen) dat ze moet bijleggen om te komen werken (ze compenseert dat dan weer wel ruimschoots op donderdagen, vrijdagen en zaterdagen). Dus niet enkel de minderen worden getroffen.
Het is alleszins niet leuk dat dames met minder geld huiswaarts keren dan ze gekomen zijn, is voor mij van veel meer belang dan de correctheid van dat lijstje ....


Let"s agree to disagree, het is mooi te zien dat er clubs zijn die geven om meiden en daardoor de klanten dan maar niet 100 % correct kunnen informeren, dat toont namelijk hoe goed de leiding van hart is ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
aanwezigheidslijst vs werkelijke aanwezigheid meiden
« Reactie #14 Gepost op: 26 juli 2015, 00:06:00 »
Dat dames de keuze krijgen om wel of niet te werken, lijkt me normaal. De dames zijn immers zelfstandig en dienen daar in beginsel zelf over te beslissen. Wel zijn er natuurlijk afspraken die nagekomen moeten worden. Een afspraak dat ze daar achter de schermen rond mogen hangen, achter mogen blijven als het niks is en naar voren mogen komen als er wat te halen valt, is natuurlijk erg coulant naar dames toe. Net zoals de 10 minuten gratis kijken en het uur-ticket coulant zijn naar klanten toe.

Het verschil zijn de taksen inderdaad, maar dat zijn geen gigantische bedragen m.i. Veel clubs schelden het kwijt als dames geen kamers maken. Dat kan natuurlijk ook wel vervelende effecten hebben. Naar de dames toe is het netjes. Het is ook niet zo dat ik de coulance naar de dames toe niet begrijp. Het gaat mij meer om die lijst. Die coulance lijkt me zelfs reden dat Babylon de dames wat bij zich weet te houden. Babylon is of was altijd een familiaire club zeg maar, daar past geen groot verloop bij. Toppertjes als Alexa en Lori lopen er ook alweer enkele jaren rond, net zoals dat een aantal anderen er langere tijd werken. Sommige andere clubs hebben bijna wekelijks een andere line up bij wijze van.

Ik zou zoiets erbij zetten. Voor een fiscus o.i.d. is zo'n lijst nu wellicht ook wel een soort bewijs. Ik heb begrip voor de situatie van de dames en de coulance waarmee men daar de dames tevreden houdt, maar zo'n niet kloppende lijst. Doe dat dan niet of maak er 'n duidelijke onder voorbehoud lijst van met bv. iets van real time wie er aan het werk zijn en wie niet. Veel heren kijken ook wel naar aantallen. Als er 35 op de lijst staan, verwachten ze ook 35 dames en niet 15 of 20 dames. Toegevoegde waarde van de lijst is op deze manier zeer beperkt.

De coulance actie heb ik zoals gezegd begrip voor. Dat dames op sommige dagen niks verdienen of dat een dag geld kost. Tsja, ook dat is ondernemen natuurlijk. Ondernemen is niet alleen maar elke dag geld verdienen. Ik heb ook weleens dagen dat ik niks verdien of die me zelfs geld kosten. Zo gaat dat. Elke dag is ook weer een kans om nieuwe klanten te binden. Maar ja, DVP's zijn over het algemeen opportunisten. Jantje lacht, Jantje huilt. Overigens staan er op maandag en dinsdag ook doorgaans veel minder vrouwen ingepland dan drukkere dagen. Veel toppers zijn maandag ook vrij. Op Lori na dan. Even gekeken en ik constateer dat ze van een paar notoire laatkomers, de tijden toch wat hebben aangescherpt inmiddels.

Ik ben er voorheen vaak geweest. De laatste tijd een heel stuk minder. Destijds kwamen er toch nogal wat heren voor een bepaalde dame en niet elke heer heeft zin om dat zelf allemaal af te spreken via de GSM met de dame zelf. Vooral voor bv. Alexa was het soms dringen. Die kon aanwezig zijn, maar dan toch de hele dag geboekt zijn.

Omdat we het hier toch niet over eens gaan worden, wat andere vragen :)

Wat vind je van de verbouwing en de (kwantitatieve) uitbreiding van de line up?