Auteur Topic: MICHAELA (Roemeense)  (gelezen 11114 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MICHAELA (Roemeense)
« Gepost op: 25 juli 2015, 13:06:30 »
[box title=MICHAELA]
Land:             Roemenie
Taal:              Matig Engels
Leeftijd:         20
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            Normaal
BH:                B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Vingeren GFE PSE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ mooie meid, goede service
- beperkte talenkennis, communicatie verloopt stroef
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MICHAELA (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 25 juli 2015, 17:18:20 »
DOnderdag heb ik in Villa Venus een eerste keer gekamerd met Michaela.

Michaela is een 20 jaar jong Roemeentje, lang zwart haar, mooi gezicht, blauwe ogen die een beetje scheel staan, 1,65m groot, een mooie B-cup en een kont die iets magerder had gemogen. 1 heel kleine tattoo, geen piercings.

Communicatie met Michaela was moeilijk, haar Engels en Duits zijn beperkt, dus na een rondje tongzoenen, gaf ik maar aan op kamer te willen gaan.

Op kamer tongzoenden we nog een tijdje verder, vooraleer Michaela haar mondje richting kleine Piet manoeuvreerde voor een goede pijpbeurt. Jammer genoeg legde ze zich tijdens de pijpbeurt met haar rug naar me toe, waardoor ik niet met haar borsten kon spelen. Ach, dan spelen we maar met die poes hé :)).

Na een tijdje kreeg ik uiteraard zin om Michaela te neuken. We startten met missio, waarbij ik Michaela lekker kon tongzoenen, schakelden over op cowgirl, waarbij Michaela iets te passief was, en ik heb traditioneel afgerond met hondjes.

Goede tot heel goede kamergang (zeker voor die 30€) en herhaling is mogelijk 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Toetebel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
MICHAELA (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 10 oktober 2015, 23:38:57 »
Mijn tweede kamergang was met Michaela. Ze kijkt heel iets scheel, wat ik wel opwindend vind. Ook voor Michaela geen uitgebreide presales. Ze streelde kleine Toet wat en begon me te tongzoenen. Na een sigaretje te hebben gerookt zijn we naar de kamer getrokken.

Op de kamer ging ik op mijn rug liggen en vroeg Michaela boven mij te komen hangen. Zo kon ik goed met haar heerlijke borstjes spelen. Vervolgens gaf M. een goede pijpbeurt, waarbij ze me geil aankeek met haar ietwat schele ogen. Dit vond ik erg geil om te zien.
Gestart met cowgirl, waarbij ik M. wat ondersteunde met mijn handen, omdat ze niet heel enthousiast bewoog. Vervolgens ging het heel goed. Wat een genot om je sabel in dat grotje te zien verdwijnen...
Vervolgd in doggy en afgemaakt in missio.

Goede kamergang, herhaling is mogelijk.

Van Vendezz begreep ik dat Michaela ook anaal doet. Volgende keer haar maar eens anaal prikken :pompe