Auteur Topic: ANNA-MARIA (Roemeense)  (gelezen 6055 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ANNA-MARIA (Roemeense)
« Gepost op: 25 juli 2015, 13:25:33 »
[box title=ANNA MARIA]
Land:             Roemenie
Taal:              Engels
Leeftijd:         22
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            slank
BH:                B
Kontje:           heel lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
Z PZC NMC Vingeren PSE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ hele mooie meid
- service maar gemiddeld
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ANNA-MARIA (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 25 juli 2015, 17:22:56 »
Eergisteren heb ik in Villa Venus voor de eerste keer gekamerd met Anna-Maria.

Ik had, afgaande op de 'getuigenissen' van enkele stammi's geen hoge verwachtingen van haar service, maar dat hoefde ook niet: ik had gewoon zin in een stevige neuk met een mooi KP-meisje en daar was Anna-Maria perfect voor.

Anna Maria is een 22 jaar jonge Roemeense meid. Ze heeft een mooi gezicht, bruine ogen en lang, zwart haar. Ze is slank gebouwd, heeft een zalige kont en een hele mooie B-cup met leuke, kleine tepeltjes. Ze is zo'n 1,63m groot. Anna-Maria heeft een kleine neuspiercing en 2 tattoos: eentje in de nek en eentje op haar schouder.

De presales waren verrassend leuk: Anna-Maria bleek een lekker gekke meid te zijn. Er werd weinig gezoend, maar dat stoorde niet. Het was gezellig zo samen in ons zeteltje.

Op kamer bleken de lage verwachtingen terecht te zijn. Het tongzoenen was matig en veel te kort en het pijpen was van schabouwelijke kwaliteit. Daarmee ging Anna-Marie kleine Piet nooit recht krijgen. Niet getreurd, want ik wist waar ik aan begonnen was.

Ik begon Anna-Maria overal te zoenen en ik speelde met haar lekkere borsten en poes. Het duurde nu niet lang eer kleine Piet op oorlogssterkte was en er kon geneukt worden. Anna-Maria deed haar benen tijdens missio wijd open zodat ik goed kon doorpompen en ook tijdens hondjes plaatste ze zich zo, dat ik lekker diep kon doorstoten. Ik ben dan ook probleemloos klaargekomen :)).

Herhalingsgevaar: bestaande. Niet omwille van Anna-Maria haar service, want die was maar zwakjes, maar omdat het altijd leuk is om voor amper 30€ zo een mooie meid eens stevig te kunnen neuken 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum