Auteur Topic: Bernds (kleine club)  (gelezen 118148 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
Bernds (kleine club)
« Reactie #15 Gepost op: 1 januari 2012, 20:15:17 »
30/12 Sekt und Sex party bis das licht ausgeht. :P

Na een lange rit eindelijk aangekomen in het mooie plaatsje Hennef en mijn auto netjes achtergelaten op de parkplatz van hotel Reuter.
Van daaruit te voet naar het oord der verderfs en bij het aanbellen werd de deur opengemaakt door een naakte Erica.
Entree afgehandelt met special thanks to Alabama.
Na een heerlijke warme douche de bar betreden,direkt een sekt besteld en toen ik me omdraaide zag ik warempel de 3 musketiers op de couch. :D
Leuk om nog eens wat na te praten met Hollandmale,Johny99 en Obelix.
De keet zat propvol met klanten en de dames waren constant bezet.Ik zag mijn toppertje de Russische Katja voorbijlopen maar deze Keizerin van het hof heb ik jammer genoeg niet kunnen palen omwille van de overbezetting.
Er was in het hofje alsook een nieuwe dame,een zekere Rosa die ook in GT werkzaam was onder dezelfde naam.Op een bepaald ogenblik liep ik de Poolse Nathalie tegen het lijf en ik sleepte haar mee naar de sofa beneden achter het glas.Daar hebben we het voorspel ingezet en daarna hupsakee naar de kamer waar ik weer heb kunnen genieten van een zeer goede service.Lekker klaargekomen in Doggystyle. :D
Daarna terug aan het sekt infuus,wat gegeten en een lekker saunaatje genomen.In de sauna zat een oude Duitse stammgast die de oprichter Bernd zeer goed heeft gekend en een paar interessante weetjes heeft verteld.Daarna vond ik het hoog tijd voor een tweede sessie echter beneden en boven vooral klanten en bijna geen dames.
Ik ben dan als een kieken zonder kop trapje op,trapje af beginnen lopen op zoek naar een geschikte dame.Toen dit vruchteloos dreigde te worden ging ik met mijn sekt in de sofa aan de bar wat uitblazen.
Op een bepaald moment zag in Babsi achter de bar en ik deed teken.Ze vroeg me nog even geduld te hebben en beloofde me te komen opzoeken.
Ondertussen maakte ik eindelijk kennis met the real racebeer aka Sphinkx.Deze racebeer kent Bernds op zijn duimpje en Sphinkx vertelde leuke zaken.
Uiteindelijk plofte Babsi zich naast mij en een eerste kennismaking met deze top dame was een feit.Ze zoende met veel gevoel waarbij ze ondertussen mijn kleine Dolfie aan het klaarstomen was,gevolgd door heerlijk pijpwerk.
Daarna poogden we een kamer te nemen echter vanwege de drukte waren ze allen bezet.Toen duwde ze me zachtjes tegen de muur van de gang en begon ze me staand vol overgave te pijpen. :P
Uiteindelijk kwam een koppeltje uit één van de kamers en daar heeft Babsi me een +++FT getrakteerd. :DGesloopt ging ik ff uitrusten beneden waar Nathalie met Susan achter het glas van de spielwiese aan een sessie gingen beginnen met een klant.
Ik deed als grapje teken naar Nathalie om mee te doen en ineens kwam zij naar mij toe en vroeg of ik zin had om een sessie te doen terwijl een klant mocht toekijken en hij zou daarvoor betalen.
Ik met mijn groot bakkes ::),zei no problem maar geef me nog een uurtje om te recuperen.Hollandmale zat naast mij en ik vertelde hem over dit vreemde voorstel.Volgens Hollandmale zou er een gerucht zijn dat dit hier soms gebeurt.
Ondertussen met een ander forumlid Alain1 in de Poire Williams gevlogen en ineens stond Nathalie voor mijn neus die me herinnerde aan de afspraak.Fuck ik was ineens nuchter en nu kon ik niet meer terug. ???
Op de kamer lag een Duitse stammgast en de Turke Susan was erbij.Ik moest naast de Duitser gaan liggen. ??? ??? :oSusan nam de Duitser 100% onder handen terwijl Nathalie haar tijd verdeelde tussen mij en mijn nieuwe Duitse vriend.Ik ga verder niet in detail treden maar het was op bepaalde momenten zo grappig dat ik mijn lach echt moest inhouden.Sommige klanten hebben toch echt rare wensen…ik heb een speciale sessie beleefd maar klaarkomen in zulke atmosfeer was er voor mij niet bij.
Toen had ik nood aan veel sekt en de Thekefrau moest ff naar een nieuwe fles zoeken.Ineens realiseerde ik me dat het bijna sluitingstijd was en de Thekefrau heeft me kordaat maar vriendelijk moeten aanmanen om het pand te verlaten.
Met mijn zatte botten naar Reuter gestrompeld,lekker geslapen en s’ochtends genoten van een Mega onbijt met dank aan de immer vriendelijke Herr Reuter en zijn vrouw. :)

Grtz,Dolfie

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Bernds (kleine club) : sfeer impressie.
« Reactie #16 Gepost op: 13 februari 2012, 07:56:40 »
Sinds vorig jaar breng ik ook af en toe een bezoekje aan het Hof. De afstand en de reputatie hebben me altijd weerhouden deze club een bezoek te brengen. Nu we het toch over de reputatie hebben : vallen we maar met de deur in huis. De club staat al jaar en dag bekend voor de mogelijkheid tot NZC. Wat moeten we daar heden in de praktijk bij voorstellen ? Ik ben er ondertussen een 4-tal maal geweest en door geen enkele dame is het me aangeboden. Je moet er dus zelf expliciet achter vragen of de dame deze service aanbied of niet. De tijden zijn toch wat verandert nu. Verschillende hofdames hebben deze service niet meer in hun pakket zitten, enkelen zelfs geen FT meer. Van een andere bron daar vernomen dat men stilaan van deze reputatie af wil naar de toekomst toe. Wat er dan van waar is ? Het is dus zeker niet zo dat alles daar standaard zonder condoom gebeurt. Ondertussen weten we ook dat er in elke andere club aan NZC wordt gedaan : dus...

Oom Bernds : de moeder van de saunaclubs. Al jaren hoorde ik de wilde verhalen dus werd het tijd om eens op verkenning te gaan. Hier volgt een kleine sfeer impressie !

De club werd opgericht in de jaren 80 en is gelegen in Hennef. Een huis zoals alle andere in de woonbuurt daar. Zonder GPS is het zeer moeilijk te vinden. Tijdens de zomer is het toch altijd even wennen als je op weg bent naar de straat genaamd Schieferhof. Een prachtige heuvelachtige omgeving , lijkt net of je in Oostenrijk bent. Verder weet elke buurtbewoner of jonge schooldame hoe laat het is als ze daar een buitenlandse nummerplaat zien rijden met een sextoerist in . Je parkeert de wagen op een leeg stuk erf gelegen voor het Hof. Ligt aan de dezelfde zijde. Voor het hof zijn slecht drie plaatsen.

Je belt aan op nummer 28. En de poort wordt geopend door een naakte hofdame. Je rekent 70 euro af. Sommige actie dagen maar 50 euro. Hou er rekening mee dat het dan vrij druk wordt. Eens binnen valt het je op dat het er vrij klein is. Ook het interieur van de 80's heeft zo zijn charme. Op het gelijkvloers een toog waar 5 man kan aan staan , daarnaast een salonruimte met wat sofa's. In de gang vind je enkele kamers , eetruimte , wc en douche. Lockers achteraan. Beneden is er een kelderruimte voorzien van bar , sofa's , kamers , douche en sauna. In de zomer is het tuintje open. Je bent er dus vrij snel rond in minder dan 5 min.

De dames en service

Alle dames lopen naakt rond en zonder make-up. What you see is what you get ! De leeftijd ligt algemeen wat hoger dan in de andere clubs en start van achter in de twintig tot midveertig. Liefhebbers van MILF's komen hier ruim aan hun trekken. De dames animeren zelf niet. Je moet dus zelf contact maken. Het voorspel start al op de bank , zoenen en pzc. Hiervoor wordt niets extra gerekend. Vervolgens ga je de kamer op. De prijs is 50 euro voor 45min incl. FT. Let wel op van het ogenblik je klaarkomt is de sessie voorbij. Alle dames waar ik mee geweest ben waren zeer goed tot absolute toppers over de ganse lijn. De lat ligt daar nog steeds hoog op dat gebied. Ik ben er eens 4x van bil geweest ( en klaargekomen ) zonder één enkele FT , zo goed kunnen ze daar neuken.

Bezoekers

Meestal vaste stamgasten aanwezig , enkele Belgen en Nederlanders. Ook al tweemaal Amerikanen tegengekomen daar. Speciaal naar daar gekomen vanuit de USA ! Ja , het Hof is bekend tot over de landsgrenzen hoor. Het publiek is algemeen wat ouder dan in andere clubs. Tussen de 40 en 60 jaar oud.

Verblijf

Als je alleen gaat kan het snel vervelen daar. Er is buiten neuken niets te doen. Hou daar rekening mee. Best ga je met twee , dan vliegt de tijd snel daar. Bediening vind ik wat nors , moeilijk gesprek mee aan te knopen. Beneden in de kelder kan je wat relaxen ( wel wat actie om je heen er bij nemen ) en wordt meestal goede hedendaagse muziek gespeeld.

Minpunt

Het eten is vrij beperkt en ééntonig. Maar we gaan naar Bernds om te wippen dus... Voor sommige is de 70 euro inkom net iets teveel. Voor de 2x per jaar dat ik ga maakt me dat niets uit.

Tips

Op 5 min wandelafstand ligt Hotel Reuter. Denk 35 euro voor een kamer met ontbijt. Reserveren kan via Bernds , sleutel wordt gebracht tot daar.

Opletten

Zaterdag en zondag gesloten !


Love it or hate it !

Sommige vinden het niets anderen vinden het er alles. Dat moet ieder voor zich uitmaken. Het is en blijft een speciale plek en anders dan de recente clubs. Verder straalt dit huis nog steeds een geile sfeer uit. Naakte dames , de actie op de bank , een glazen kamer waar heel het programma afgewerkt wordt. Niemand kijkt er van op daar. Buiten de nieuwkomer natuurlijk. Voor mij persoonlijk goed voor een paar maal in het jaar te bezoeken. Dit blijft het spannend houden.


My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Bernds (kleine club)
« Reactie #17 Gepost op: 24 juni 2012, 20:01:02 »
Vrijdag eindelijk nog eens in dit hoerige hol geweest, want draai of keer het hoe je wil, het blijft binnen de FKK en Sauna wereld de enige zaak met zulk een hoerige uitstraling.
Op mijn planning stonde Mara, Erica en Dana en minstens een gesprekje met Tina (eventueel een pijp sessie met FT) maar het draaide anders uit.

Bij het binnen komen stond Mara samen met Babsy aan de bar boven, Mara had haar Oranje Nederlandse Handdoek rond de nek. Ik begroette haar en merkte op dat ze nog steeds haar tandbeugel draagt, geen overbodige luxe want Mara had wel echt een krom gebit. Wel reden om niet met haar te gaan, met die beugel is het TZ toch minder, en bij een vorig bezoek deed ze me pijn bij het pijpen.
 
Dan maar wat plagen, dat ze haar handdoek maar moest weggooien, en dat ze al weer thuis zijn en zo van die andere plagende uitspraken. Ze antwoordde gevat dat zij Nederlanders tenminste naar het EK geweest zijn. Waarop ik meteen mijn antwoord klaar had, “wij gaan enkel als we kunnen winnen” Babsi (half Vlaamse) vond dit grappig, Mara niet en onze liefde was meteen over. Volgende keer maak ik dit goed met een doos Belgische pralines, ik kan die dan ophalen in PSR bij seksenfun.

Waarschijnlijk omdat de Duitsers balleke trap aan het doen waren was het vrij rustig bij Ome Bernds. In de kelder werd de match Duitsland Griekenland druk bekeken door Beren en meiden. Verdrongen in een hoekje zat mijn wilde tijgerin met haar geile katte ogen, Erica, Ze merkte me op, ik wenkte haar ze veerde recht en stopte haar tong diep in mijn keel, zoals alleen zij dat kan. Een poosje kater verdween mijn speeljongen tussen haar zuigende lippen en nog een paar tellen later lagen we in elkanders armen.

Op de kamer hoorden we de Duitsers schoren, later zou ik dat ook doen, midden in de roos, maar eerst moet er gepijpt en gebeft worden. Nadien een paar standjes uitgeprobeerd en even wild tekeer gegaan.
Na ook een schot te hebben gelost nog wat liggen na genieten en kletsen om uiteindelijk tegen de rust, (van het voetbal) de kamer te verlaten. Het was mooi geweest, toch denk ik dat ik volgende keer Erica eens ga laten voor wat het is, en Beetje op uit gekeken vrees ik.

Mara had ik buitenspel gezet, of ik had mezelf buiten spel gezet door mijn pesterijen, Dus die viel al af, Dana en Tina blonken uit in het afwezig zijn dus moest ik mijn geweer op ander wild richten.

In de hoek van de zaak boven, zat Angie eenzaam te zijn, Angie is één van de oudere dames in dit hol, en uit ervaring weet ik dat oudere dames door hun ervaring vaak goed tot zeer goed zijn in bed.

Dus naast haar gaan zitten en meteen lang en intens zitten TZ, echt zeer lang en intens, in feite nog langer dan lang. Na en verkennende ronde op de kamer elkaar oraal liggen verwennen om nadien voor het echte werk gekozen

Het leuke aan Angie is dat je haar niet neukt, maar dat ze met u neukt. Een echte samenvloeiing van twee mensen die weten hoe ze op elkanders bewegingen moeten reageren. Dat is nu net wat ik bedoel met vrouwen met ondervinding. Het was leuk en geil met de nodige GFE gekleurd en toen in uiteindelijk mijn goedje dropte, ontplofte ik haast.

Uiteindelijk nog wat blijven liggen terwijl hij nog netjes in haar natte poes bleef, toch wat anders dan erop en erover. Afgesloten met nog een lange, natte tongzoen, zoals alleen Angie dat kan.

Ik had al en tijdje een jonge meid met een secretaresse look zien zitten, ik twijfelde wel wat, maar zou uiteindelijk toch nog naast haar kruipen. Ze bleek Kim te heten en net als Angie een geweldige tongzoenster te zijn en van oerdegelijke Duitse makelij.

We versmolten in elkanders armen en van het TZ kwam het pijpen, ze zoog zo lekker dat ik haar even deed stoppen om een kamer op te zoeken.

Het was al vrij laat en duidelijk dat ik haar laatste klant zou zijn, dat merkte ik, ze gooide alle remmen los en liet zich bij het beffen volledig gaan.
Toen ik op haar kwam en met mijn eikel over haar poesje wreef had ze geen bezwaar tegen  mijn droogneuk werk ze zei dat het enkel met condoom kon, ik wou ook niet anders..

Ik had echt geen zin in neuken dus bleef ik maar over haar kutje wrijven en na een tijdje vroeg ik of ze me wou klaarpijpen. Er was geen bezwaar, ze zoog me zowaar leeg, draaide met haar tong over mijn eikel en maakte net de bewegingen waarmee een vrouw me zot maakt. Toen mijn soldaatjes tegen haar gehemelte ploften, slikte ze alles door en zoog de laatste druppel op.

Gepijpt worden op deze mannier kan beter zijn dan neuken, maar dat wist ik al lang.

Doordat het zo laat was, net voor sluiting, kon ik van mijn drie vruchtjes afscheid nemen met een dikke pakker op de mon

Voor de leifhebbers, het eten was zoals zo vaak, het warm was eetbaar maar meer ook niet, het koude buffet was lekker

Ome Bernds, tot volgende keer.

Offline savesexer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Bernds (kleine club)
« Reactie #18 Gepost op: 17 september 2012, 14:25:45 »
Donderdag zocht ik wat ontspanning bij ome Bernds. Magda opende de deur en verdomd wat heeft die toch een lekkere body.

Eens op de coach me naast Angie neergevleid om wat bij te praten in afwachting van de lunch die nog niet gearriveerd was. Ze vertelde me dat ze een nieuwe catering hebben en dat alles veel beter en afwisselender is geworden. Elke dag een nieuwe menu ipv elke week. Mij stoort het niet maar als je daar natuurlijk werkt ...........

Als snel kroop Angie dicht tegen me aan en geraakten onze tongen verstrengeld voor een zoenpartij die qua duur en intensiteit zo in het guiness boek kon. Hup naar de kamer voor meer van hetzelfde en meer..... al snel spinde ze weer als een katje en liep de heerlijke honing uit haar grotje. Ze was vandaag gevoeliger dan normaal want het kostte haar moeite om me met haar poes aan de gang te laten gaan omdat ze zeer snel achter mekaar klaarkwam. Als ik haar dan ook nog begon te neuken met mijn vingers kon ze zich niet meer houden en squirte vrolijk in het rond. Tijd om mij ook eens oraal te laten verwennen wat ze op een zeer rustige manier heel erg voortreffelijk doet met een vol mondje tot gevolg.

Erica's haren waren zo rood als de coach geverfd, hedenmorgen, maar ze stond er prima mee. Ze was vandaag jarig en later op de avond en na de nodige sekt is ze serieus uit de bol gegaan. Maar voor het zover was, had ik wel zin in haar en gezien ze om 5 uur nog niemand gescoord had, was er niet veel nodig vooraleer ze, op de coach, over mij kroop. Ze zoent lekker en pijpt zalig. Op de kamer ging het er heftig aan toe en had zij in tegenstelling tot mijn vorige verovering wel problemen om meer dan éénmaal klaar te komen. Ze was zo gevoelig dat ze constant wegvluchtte. Haar dan maar aan het pijpen gezet, condoom er rond en cowgirl, reverse cowgirl en doggy. Ze neukt zeer goed en verandert goed van ritme. Ik kan best heet worden als ik haar getaand, slank, bedrukt lijfje zo op en neer zie bewegen. Condoom eraf en pijpen want ik wilde ze volspuiten en zo gebeurde. Een heel lekkere sessie.

Tegen 9 uur zat de stemming er op het gelijkvloers erg goed in, de sekt vloeide en Kim, Tina, Erica en Valentina vermaakten zich prima en werden zeer wulps op de beats. Ik lag met Valentina in mijn armen en zag hoe Erica rechtstaand op de coach haar muis in het gezicht van een 'gelukkige' ramde. Spijtig genoeg speelde deze niet mee.


Valentina heeft echt leuke borstjes met zeer fiere tepels en een mooi strak figuur. Dat geldt trouwens ook voor Kim en Tina. Kim zag ik helemaal zitten maar dat koorts lipje weerhield me om haar ditmaal te nemen.  Er ontstond wat chemie tussen Valentina en mij en een poging om haar te zoenen werd snel vermeden door zich gelijk om mijn piemel te gooien voor een coach verwenbeurtje. Dat deze sessie geen hoogtepunt zou worden wist ik al lang maar een half uurtje met dit heerlijk lijfje spelen leek me wel wat. Op de kamer werd het voortreffelijke blaasconcertje voortgezet. Kussen is een snel tongpuntje. Ze laat zich beffen en vingeren maar geeft zich absoluut niet. Neuken dan maar in verschillende standjes, gewoon goed. Ik bood me terug aan voor een fellatio en toen vroeg ze om niet in haar mond klaar te komen. In haar gezicht spuiten mocht niet, op haar lichaam was wel OK, wat geschiedde. Voor deze engel de Hof-standaard bereikt zal hebben, moet er nog veel water naar de zee. The future will tell.

Offline Lequeutard

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Bernds (kleine club)
« Reactie #19 Gepost op: 17 november 2012, 14:51:57 »
There were 1 year and a half that I had not been back in this debauchery place.

Friday 16 november was a special day with 5 free sessions (value 50 euros) you could win at a lottery (at 14h, 15h, 17h ... then I think 19h and 21h). No luck I didn't win the first three lotteries and then I left at 18h.

Mara and Anna, pillars of the place, were not there ... But Léonie, Natalie, Tina, and new girls for me were presents.
So I started with one of the best : the Romanian Tina (24-25 years, always at the top), then a new Romanian girl Valentina (24-25 years, not great, to much cinema) and finally a German teen Sofia 18 years old  :o (not too bad for a start).

Who said that there were only old women at the Bernds?  ;)

4 hours in the club for 3 girls, good time and I left well served  ;D

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Bernds (kleine club)
« Reactie #20 Gepost op: 11 mei 2013, 17:45:08 »
Die overbruggingsdag vrijdag was misschien niet het handigste moment voor een hofdagje, maar ik was in de buurt, half uurtje slechts, en had de hele dag tijd. Dus moest het er maar weer eens van komen. Ik was er dit jaar ook nog niet geweest, het valt eigenlijk best mee met die clubverslaving. Zoals te verwachten, een lichtjes uitgedunde line up. Aanwezig in willekeurige volgorde: Anna, Katja, Natalie, Magda, Jacky, Mina, Erika, Jenny, Alina (T), Melissa, Sandra(M). Het eerste hoekje van de vijfrittenkaart af laten knippen en even bijkletsen met Anna. Altijd gezellig met haar, Anna is een vrouw met zoals dat heet sociale vaardigheden. En aangezien ik de eerste was na een dagje onthouding, was de sex weer heftig voor ons beiden. En eindigde met een hernieuwde poging om mijn naam op haar tieten te schrijven. Redelijk goed gemikt, want die druppel aan haar kin stond precies boven de j. Over interpunctie gesproken.

Intussen nog met een FC kollega kennisgemaakt, altijd leuk om een gezicht bij de nick te leren kennen. Tweede ronde met Katja gaan stoeien. Met haar is het ook altijd even intens. En hoe ze het flikt snap je niet, maar ze ziet kans om met één hand het condoom aan te brengen, dat ding zit eromheen voordat je het in de gaten hebt. De lucht is aardig na die paar dagen al aardig opgeklaard, vooral beneden in de kelder. Men houdt zich goed aan het rookverbod, wie wil roken gaat even naar buiten. Was in het begin even wennen, maar ze waren er over het algemeen niet negatief over. Prettige bijkomstigheid is ook dat er automatisch toch minder gerookt wordt, dat hadden ze zelf ook al gemerkt.

Intussen werd de dames/herenverhouding er niet gunstiger op. De toppers zaten behoorlijk volgeboekt. Voor Jenny bijvoorbeeld was inmiddels al een wachtlijst ontstaan. Zelf ga ik eigenlijk nooit zo te werk, ik wacht gewoon af tot er een die me interesseert alleen zit en ga er op af. Deze keer kwam ik bij een nieuwe uit, Melissa uit Brazil. Dertiger met gemiddelde looks. Service redelijk, maar nog niet in alle opzichten op Hofniveau. Tongzoenen veel te terughoudend, pijpen/neuken goed in orde, maar geen FT. In de weekenden soms in de Parksauna aan  te treffen.

Vroeg in de avond een nieuwe Thekedame die inviel voor Edith die op vakantie was. Maar ze schalde op de bekende wijze de drie namen door het huis, en even later werd ik door Katja uitgezwaaid. We zullen maar hopen dat het een tijdelijk dipje was, en dat volgende keer het team weer compleet is. Niettemin ben ik noglangnietuitgewandeld in het Schieferhof.

Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
Bernds (kleine club)
« Reactie #21 Gepost op: 21 februari 2014, 10:51:02 »
Zurück zum Ursprung – Hof am 20.02.14

Aufgrund günstiger Umstände ging’s nach über einem Jahr wieder mal zum Hof. Meinem ersten Club überhaupt und der Ort, wo seinerzeit das „Unheil“ seinen Lauf nahm.

Verändert hat sich im Club so gut wie nichts, aber was sollte sich auch im Hof ändern. Ruhige Stimmung am frühen Nachmittag, jedoch recht viele Girls vor Ort. Zeitgleich mit mir war jeweils eine gute Handvoll Gäste zugegen. Conny führt natürlich immer noch das Regiment, na klar.

Mir bekannte Mädels waren Jacqueline, Erika, Tina, Angie, Magda, Jenny und Anna. Tina war bereits vor Jahren das Hofküken und auch heute ist die Mittzwanzigerin noch die Jüngste. Nachdem der Hof in der jüngeren Vergangenheit bereits den Weggang von festen Größen wie Nathalie und Leonie beklagen musste, hat („die Zarin“) Katja vergangene Woche nach einer gefühlten Ewigkeit ebenfalls dem Club den Rücken gekehrt und bietet ihr Referenzgebläse nun im Nyloncafe an.

Unter den für mich neuen Gesichtern ist nach meinem Dafürhalten kein echter optischer Kracher, aber

-   Cassandra (Deutsche, Ü30, KF 40, C-Cups, jeweils kurzzeitig als Escada im Samya und in der PSR)
-   Nina (Bulgarin, Ü30, KF 36, A-Cups)
-   Eva (Slowakin, Ü30, KF 36/38, B-Cups)
-   Anita (Polin, ca. 30, KF 36, A-Cups)
-   Violett (Ungarin, ca. Mitte 20, KF 36/38, B-Cups, zuvor ebenfalls als Violett in der PSR)

machten durchweg einen netten und sympathischen Eindruck.

So kam ich mit Eva (nicht nur) ins Gespräch. Die blonde Slowakin dürfte die 30 locker überschritten haben, beeindruckt jedoch mit einem strammen Body. Hoftypisches Couchanblasen und ausgedehnte ZK machten Lust auf mehr.

Der gute Ersteindruck setzte sich auf dem Zimmer nahtlos fort. Ihre Blaskünste würde ich ziemlich weit oben ansiedeln. Ohne Handeinsatz, gefühlvoll, weich aber doch mit der nötigen Festigkeit, Tempo genau richtig, null unnötiges Gewichse, dazwischen immer wieder geiles Züngeln am Bändchen.

In der Reiter festes Hoppeln, bei dem Eva das Tempo bestimmt, wie es ihr beliebt. Doggy gerade noch rechtzeitig abgebrochen, um die aufpreisfreie Aufnahme in Anspruch zu nehmen. Geile Sache, zumal sie auf eine Entsorgung verzichtet.

Fazit:
Eva ist eine tadellose Clubdienstleisterin. Sehr lieb, herzlich und im Service authentisch und leidenschaftlich.

Kurzübersicht Eva

SK, Ü30
Mittellange glatte blonde Haare, KF 36/38, B-Cups,
ca. 170 cm, kaum Deutsch, Konversation vorzugsweise in Englisch


FO: Eher langsam, dennoch druckvoll; hoher Zungeneinsatz 
EL: Zärtlich, ausdauernd, großflächig
Augenkontakt: Leider nein
ZK: Nass und tief, top!
Lecken: Genuss, wenn eine Frau sich vollkommen fallen lässt
Fingern: Kein Problem
GV: Reiter und Doggy; Eva kann Leidenschaft und wirklichen Eifer für sich beanspruchen
GF6-Faktor: Mittel
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 50%
Illusionsfaktor Optik: Attraktive Blondinenmilf
Illusionsfaktor Nähe: Gegenseitige Sympathie war mehr als vorhanden

Der Hackbraten mit Spätzle konnte sich ebenfalls schmecken lassen. Es war schön, noch mal im Hof einzukehren und alte Erinnerungen aufzufrischen.

Wijze grijze

  • Gast
Bernds
« Reactie #22 Gepost op: 1 maart 2014, 00:40:12 »
Tot één week na je verjaardag mag je zonder entree Bernds Schieferhof bezoeken. Een ideale gelegenheid voor mij dus om eens met deze Traditionsklub kennis te maken. Weer een club die ik van m’n to-dolijstje kon wegstrepen. De entree bedraagt EUR 70,= en die bespaar je op deze manier toch maar mooi.

Oorspronkelijk was ik van plan op vrijdag 28.02 te gaan. Nu had ik van tevoren met een mederakker gecommuniceerd en hij had me geadviseerd om een dag eerder te gaan. Er zou een Altweiberkarnavalsparty gevierd worden, waardoor de kans groot was dat veel dames de dag erna brak of zelfs afwezig zouden zijn. Een goeie tip. Ook kreeg ik het advies om niet te vroeg te arriveren, daar de club pas om 13:00 zijn poorten opent. Dat staat nergens op hun website, maar klopt wel.

Ik arriveerde dus tegen 13:30 in Hennef-Lichtenberg, een rustig landelijk dorpje, zonder industrie. De club bevindt zich in een woonhuis in een gewone woonbuurt. Om overlast met de buren te vermijden, word je dus gevraagd je auto iets verderop op een eigen terrein “Privatparkplatz” te parkeren. Hier word je bij binnenkomst ook naar gevraagd. I.v.m met m’n verjaardagsdatum werd m’n paspoort gecontroleerd en ik werd zonder problemen verwelkomd. Werd echter meteen gevraagd m’n waardevolle spullen in een envelop te doen en m’n kleren aan de balie af te geven. Alle lockers waren reeds vergeven…… WTF??? De club is toch net pas open? Toch waren er op dat moment blijkbaar al 30 gasten, want zoveel lockers zijn er. Ik wilde net beginnen met me om te kleden, toen een dame me toch nog een sleutel van een locker kwam brengen.

Eerst maar eens gaan ontbijten en, dat moet gezegd worden, een zeer net verzorgd buffet met een overheerlijke zelfgemaakte Geflügelsalat + andere salades die ik niet geprobeerd heb, reeds vooraf belegde broodjes, kippenboutjes, kleine schnitzels, zalm, makreel, forel, haring. Ook stond er een bak met aardappels + goulash. In het eetgedeelte zijn slechts 6 zitplaatsen, maar ik heb nooit hoeven wachten. Er was zelfs genoeg tijd om met Sphinx bij te kletsen en van een lekker stukje vlaai te genieten die hij vanuit Nederland had meegebracht.

Een rondleiding door het gebouw is snel gebeurd. Begane grond: contactruimte met bar, eetruimte, douche, toilet, twee kleedruimtes met lockers, een micro-receptie en 2 kamers. De kelder: contactruimte met bar, sauna, douche 3 kamers, waarvan eentje open, echter met plexiglas van de barruimte afgescheiden. De bovenverdieping is “off limits”, maar er schijnt ook nog1 kamer te zijn. Kritiekpuntje: Als je dan toch de hoofdprijs (EUR 70,=) voor de entree durft te vragen dan vind ik dat je op z’n minst mag investeren in fatsoenlijke handdoeken. Je krijgt geen badjas, maar een ruime handdoek om om te slaan (Hessendress). Sommige van die handdoeken hebben echter hun beste tijd gehad. Een gast liep zelfs rond met gaten in zijn handdoek. Ook was de vloer van de douche niet echt schoon. Hier mag wel eens wat vaker gepoetst worden. Sterke drank is inclusief: Balantines & Jim Beam zijn voorhanden, geen Jack Daniels of Dimple.

Ik schat dat er vandaag een 12-tal dames aanwezig geweest zijn, waarvan de jongste omstreeks 30 was. Alle dames hebben ruime ervaring (die wissen wo der Hase lang läuft) en een daarmee gepaard gaande profi-uitstraling, maar dan in de positieve zin van het woord. Publieke bankactie te kust en te keur, zoals ik uitgebreid zelf aan den lijve heb mogen ondervinden en ook bij anderen heb zien gebeuren.

Vanwege de Karnavalsfuif waren alle meiden vandaag verkleed. Enkele gasten hadden hiertoe ook een summiere poging gedaan, maar niet echt geslaagd. De hele dag door werd de meest oerduitse Keulse en Duitse foute Karnavalsmuziek gedraaid “bis zur Schmerzgrenze”. Hieraan ontsnappen was onmogelijk, zowel boven als in de kelder. Gelukkig stopte men tegen 20:00 uur hiermee en schakelde men over op gewone muziek. Geluidsniveau was meestal OK, zodat een gewone conversatie mogelijk was. Echter weinig met de aanwezige gasten, want er heerst een hoog “ons kent ons” gehalte. Vaak zit men op de bank wat te miezemuizeren en gelaten voor zich heen te kijken. Slechts een 6-8 tal gasten zijn de hele dag gebleven.

Heeft Wijze Grijze vandaag ook gekamerd? Maar zekers. De tengerste meid die er rondliep, had een enigszins exotisch uiterlijk en bleek bij nadere kennismaking Tunesische Ines te zijn. Zij werkt hier al, met de nodige langere onderbrekingen, sinds 2006. De dames worden niet geacht zelf te animeren, dus op een gegeven moment nodigde ik Ines uit naast me plaats te nemen op de bank. Meteen kwam ze schuin over me heen liggen en begon m’n borstharen te kroelen en haar vuurrood gestifte lippen kwamen gevaarlijk dicht bij de mijne. Nu wilde ik me niet al te gemakkelijk laten verschalken dus eerst maar eens de boel wat uitgebreider verkend. Geen probleem, Haar vingertjes wisten Wijze Stijve te vinden en ik werd aangespoord mijn vingers tussen haar benen te laten verdwijnen. Ondertussen werden dan toch tongzoenen uitgewisseld en dit eindigde in het oraal verwennen van Wijze Stijve. En niet zomaar even Anblasen, maar uitgebreid, nat en diep. Toen Ines opstond, dacht ik dat ze een sleutel ging halen, maar Ines pakte een kussen en ging voor me op de grond knielen en een uitgebreide verdere orale behandeling van m’n klokkenspel volgde. Het had niet veel gescheeld of een kamergang was niet meer nodig geweest. Net op tijd stelde Ines voor naar een kamer te verkassen.

Wat bleek echter? Spitsuur en geen kamer vrij. Ines kwam terug en ging door met haar zalige pijpconcert. Na 10 minuten nog eens gecheckt voor een vrije kamer. Een andere meid had die intussen ingepikt. Dus verder pijpen op de bank. Omdat er op de begane grond geen kamer vrij werd, stelde Ines voor dan maar naar de kelder te gaan. En daar was ook alles bezet. Dus ik moest op een bankstel gaan liggen en er werd weer verder gepijpt en gezoend. Oh, lucky and poor me! Het uiterste werd van m’n lichaamsbeheersing verlangd. Nicht Spritzen, nicht spritzen, Angela Merkel, Alice Schwarzer, Ien Dales!

Uiteindelijk kregen we een kamer op de begane grond met spiegels tegenover het bed, zodat je je eigen performance mooi kon gadeslaan. Aan Ines’ activiteiten merk je haar ervaring en professionalisme. Desondanks werd het geen PSE, maar een tedere GFE met veel TZ, 69 en PZC. Ines weet met haar vingers ondertussen een man overal te behagen en aangezien FT hier tot de standaardservice gerekend wordt - dus zonder dat je ervoor moet bijbetalen - wist ik al hoe dit feestje zou eindigen. Übergeladen door het uitgebreide voorspel op de bank werd dit eerste shot van de dag weer van een bovengemiddelde hoeveelheid die Ines gedeeltelijk weer uit haar mond liet lopen. Een zeer geil gezicht om mijn sperma rond dat donkere snoetje te zien glanzen. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

Ines werkt, normaal gesproken, 3 dagen per week Vandaag, bij wijze van uitzondering en ivm de verwachte drukte, was ze er van 13:00 – 18:00. Afgerekend wordt niet aan de lockers, maar je sessie wordt op een briefje genoteerd en bij het verlaten van de club betaal je het totaal, in bijzijn van de Theke, aan je meid. Zij tekent het briefje dan af, bij wijze van kwitantie.

Regelmatig heb ik een hapje gegeten en altijd was er dan in het keukentje wel iemand om een gesprekje mee aan te gaan. Zowel met de vrouwen alsook de gasten. Zeker 4 vrouwen waren bij voorkeur Italiaanstalig, dus wat dat betreft heb ik m’n hartje hier ook weer kunnen ophalen. Ik was meteen een gewilde gesprekspartner. De sfeer is als gemoedelijk en familiair te betitelen. Heel grappig vond ik dat af en toe een van de meiden naar de receptie geroepen werd. En dan niet een beetje decent, maar  met zo’n schelle Keulse stem, op de manier van de Hella von Sinnen klassieker: Tiiinaaaaa, wat kosten die Kondome?

Tussendoor was er ook voldoende tijd m’n krantje te lezen, want secundair vermaak is er niet. Des te verbluffender is het te constateren dat zoveel mannen hiervoor EUR 70,= entree betalen. De enige verklaring kan alleen maar in het extreem hoge serviceniveau van de vrouwen liggen. Veel vrouwen werken er dan ook al jaren. Er is weinig verloop.

Omdat het tegen de avond wat minder druk werd, heb ik me wat meer in de kelder opgehouden. Daar kwam langzaamaan echt een Partystimmung op en de sfeer werd lekker los. Zozeer zelfs dat zelfs enkele gasten achter de bar begonnen mee te helpen en soms zichzelf ook bedienden. Zo leerde ik daar ook Bennie75 kennen, die zowat kind aan huis in Bernds scheen te zijn. De meiden hadden ook al wat drank binnen en dat leidde tot wat dubbelzinnige woordspelletjes en wat geflikflooi. Regelmatig werd er met Flügelflesjes op de bar geklopt en ik moest en zou een glaasje kruidenwodka (=lekker) meedrinken. Maar het bleef absoluut leuk. Op een gegeven moment begon een van de meiden een geile stripdansperformance aan de danspaal te geven en omdat er verder niemand echt aandacht aan schonk werd het al snel een one-womanvoorstelling voor Wijze Grijze. Toen ze klaar was, kwam ze naast me liggen en stelde ze zich voor als Slowaakse Eva. Haar favoriete en best beheerste conversatietaal is Italiaans en je merkte dat ze het fijn vond om eens iets uitgebreider te kunnen converseren met een klant. Dat ontaardde natuurlijk langzaamaan in handtastelijkheden en uiteraard in het openslaan van de badjas en orale behandeling van Wijze Stijve. En deze blowjob moet ik toch in de hogere kwaliteitsregionen inschalen. Wat een gevoel en wat een raffinesse. Eva beloofde me dat ze dat op de kamer nog een graadje zou opschalen. Nou lady, praatjes vullen geen gaatjes en belofte maakt schuld. “Andiamo a la stanza”

Op de kamer bleek waaruit haar extra service bestond. Of ik ook zonder condoom wilde neuken? Kostte dan EUR 100,=. Daar heb ik maar voor bedankt en ervoer het toch enigszins als een domper op de feestvreugde. Dat compenseerde Eva echter grandioos door me op het bed te laten liggen en m’n benen omhoog te duwen. Zou ze soms….? Ging ze misschien wel….? En ja hoor, even later voelde ik haar zachte warme tong via de onderkant van m’n ballen naar m’n sterretje afdalen en in samenspel met haar verzorgde nagels werd ik volgens alle regels der kunst uitvoerig gerimd. Tussendoor steeds weer afgewisseld door een lekkere slow blowjob en deep throat. Als bekennend PZC-liefhebber kon ik m’n hartje hier helemaal ophalen. En in het verschiet lag natuurlijk ook nog een FT-finish. Benieuwd hoe Eva dat ging aanpakken. Nou dat viel absoluut niet tegen. Terwijl haar ene hand heel lief en teder over m’n sterretje friemelde, streelde ze met de nagels van haar andere hand over m’n klokkenspel. Ik trok me af terwijl haar natte zachte tong over m’n eikel lebberde. Terwijl het sperma over haar tong gutste, ging ze niet meteen Wijze Stijve pijnlijk vacuüm zuigen, maar slurpte en likte ze met haar tong alle proteïneshake lekker op. En niets uitspugen hoor. Alles werd netjes opgeslikt. Daarna likte ze met haar tong alle restjes naar binnen en werd Wijze Stijve oraal gereinigd. En dan niet te vergeten dat Eva’s ogen me voortdurend zo zaadvragend bleven aankijken. Porno puur en van de bovenste plank. Tijdens de AST verklapte Eva me nog haar leeftijd: 47 jaar! (yes, zevenenveertig!). Met stip de oudste DVP in mijn carrière tot nu toe (of weet iemand de leeftijd van Lulu in GT?) . Maar qua service steekt ze met kop en schouders boven menig jong Roemeens/ Moldavisch/ Bulgaars talent uit. Aangezien Bernds in het weekend altijd gesloten is, werkt Eva op Zaterdag ook wel in de Kings Club in Köln (http://www.kings-club-cologne.de) . Daar kan van haar fantastische service genoten worden à raison van EUR 30,=/ 20 minuten. Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10

Dat had het eigenlijk moeten zijn voor vandaag. Dus voor de rest nog wat in de kelder met Bennie75 en de meiden geouwehoerd en toen het wat stiller werd, ben ik wat op de bank gaan zitten chillen. De muziek werd ook navenant aangepast, totdat Eva samen met een collega een lesboshow aan de danspaal begon uit te voeren. Ook weer helemaal op mij gericht en regelmatig vloog er een kledingstuk mijn kant uit. Ook kwamen ze wijdbeens boven mijn gezicht dansen, hetgeen Wijze Stijve natuurlijk niet onberoerd liet. Na het dansen ging Eva me uitgebreid pijpen op het ritme van verschillende platen. Het best beviel me dat bij Enrique Iglesias – Ring my bell. Deze plaat werd op mijn verzoek drie maal achter elkaar gespeeld. De club zou om 24:00 sluiten en ik schatte de tijd inmiddels op ca. 23:00. Dus toen ik na het uitgebreide geflikflooi en gepijp een kamergang voorstelde, bleef op dat moment alleen nog de semi-publieke matras als optie over, want alle andere kamers waren bezet. Dat wilde ik niet. Eva probeerde me nog over te halen door me te laten zien dat we er ook het licht konden uitdoen en aldus wel van privacy konden genieten, maar de duisternis zou mij dan wel het erotische zicht op onze activiteiten ontnemen. Dilemma dus.

Terwijl Eva doorging met pijpen op de bank hielden we de twee bezette kelderkamers in het oog. Het was inmiddels 23:35. Ik wist niet hoe ik me hier elegant uit kon redden. Enerzijds was de tijd te kort om een half uur vol te maken, anderzijds had ik een nu een vet kamercontract aan Wijze Stijve hangen. Na ca 5 minuten kwam toch nog een kamer vrij en Eva en ik gingen er onmiddellijk in. Ik vreesde een snelle afwerksessie, maar het tegendeel geschiedde. Ondanks dat er na ca 15 minuten iemand kwam roepen “Feierabend” weerhield dat Eva niet om er weer een geweldig rimfestijn van te maken. En ook helemaal zonder tijdsdruk of aansporing om op te schieten of te spuiten. Een derde orgasme is bij mij toch wel vaak iets rustiger, maar deze keer, met alle credits aan Eva, was het ook weer van een ongekende spuithevigheid. Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10

We kwamen boven en overal was het licht uit. De klok in het keukentje stond op ruim 00:20. 4 Dames stonden op ons te wachten en een licht schuldgevoel overviel me. “Darf ich noch kurz duschen gehen?” Met een veelbetekenend lachje en een licht bestraffend knikje mocht dat. Ik heb dus ook maar een beetje opgeschoten en kort na 00:30 verliet ik het pand.

Ik had Bennie75 en een Amerikaanse bezoeker uit Virginia nog aangeboden ze een lift naar hun hotel te geven, maar zij moeten gedacht hebben dat dit maar een loze belofte was geweest, want zij waren inmiddels al met een taxi vertrokken. Sorry.

Wijze Grijze sexapproval™ voor Bernds Schieferhof vandaag: 8,0/10

Adieë tsezame
Wijze Grijze

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Bernds (kleine club)
« Reactie #23 Gepost op: 2 november 2014, 10:24:54 »
Hoewel ik er totaal niks mee heb, want in mijn tijd bestond dat nog niet bij ons, raakte ik toch nog in een Halloweengebeuren verzeild. En wel doordat de omstandigheden me een vrije middag in Keulen bezorgden. En doordat er een vrijkaart in de mailbox zat, zonder tussenkomst van enig forum nog wel. Schieferhof houdt ’s zomers nl. een Postkartenaktion. Je kunt ze vanaf je vakantieadres een kaartje sturen, en de zender van de kaart die het verste weg komt, krijgt een vrije toegang. Dus als je noglangnietuitgewandeld bent in Cambodja, kun je wel eens geluk hebben.

Dit jaar weinig hofbezoekjes afgelegd, het kwam telkens niet uit. In de zomer een keer, toen veel vrouwen op vakantie waren. Hoog tijd dus om eens poolshoogte te gaan nemen. Er hebben dit jaar een aantal mutaties plaatsgevonden in het damesbestand. Op het eerste gezicht niet echt een denderende line up. Hoewel het thema ze wel parten gespeeld kan hebben. Vrouwen in een heksenoutfit, het is geen aanblik die mij spontaan de knopen van de gulp doet springen. Maar van de nieuwe dames waren er toch twee die ondanks de bizarre uitdossing schoonheid en geilheid uitstraalden. Allebei brunettes. Van de blondjes kreeg ik niet bepaald een wauw gevoel, maar als gezegd, het kan aan de kostumering gelegen hebben.

In de kelder hartelijk begroet door Anna. Long time no see, even gezellig bij elkaar gekropen. Die zachte tong van haar gleed net mijn mond in, toen ze weggeroepen werd. Ich komme, en ze liep snel even naar boven, meesmuilend nagestaard door twee van de nieuwe blondjes, waarvan de ene zeker veertig plus was, en de andere op het randje. Nou, dat duurt nog wel een kwartiertje hoor, voordat ze komt, voegde ik dit tweetal toe, met een dubbelzinnige grijns. Anna was in no time terug en we gingen verder waar we gebleven waren. Onder de blikken van de ongeboekte blondines zoog ze me omhoog, waarop ik met een knaap van een jongeheer achter haar aanliep naar de kamer, waar we in een half uur een half jaar aan geilheid probeerden in te halen. Nadat we onszelf behoorlijk in het zweet hadden geneukt, klonk het aan mijn oor: nou ga ik je leegzuigen. Ik probeerde het zo lang mogelijk uit te stellen, tot het echt niet meer ging en de ontlading in haar mond was heftiger dan ooit. Even heerlijk ontspannen na liggen smoezen, en de kamer vrijgemaakt voor het volgende stel.

Het huis was behoorlijk volgelopen met gasten. Veel Stammi’s ook. Later hoorde ik nog dat er lockers gedeeld moesten worden. Wat van de gut bürgerliche Küche genomen, en eens na gaan denken over de volgende. De toppers waren uiteraard dauergebucht. Op een gegeven moment kwam het zo uit met Angie, dat ze naast me zat. Ook niet de jongste van het stel, maar wat de service betreft cum laude geslaagd op de sexacademie. Goddelijk gezoend tot me de kaken er pijn van deden. Een heerlijke zachte pijpbeurt op de bank, terwijl Jacky een paar meter verderop haar gast dezelfde behandeling gaf. Inmiddels wel Zimmerkrise, dus maar op het grote bed achter de glasplaat gegaan, waar het er heftig aan toe ging. Na een eindschot over ons beider lichaam, zakten we uitgeput tegen elkaar aan, en namen het plakkerige zaad op de koop toe, daar is de douche straks weer goed voor.

De pauze maar weer opgevuld met een sauna en wat eten. Ik had nu wel eens zin in een van die nieuwe meiden, de knappere uiteraard. Heb een goede keus kunnen doen met Leyla, slank meisje, Duits met waarschijnlijk Turkse roots, stevig b cupje, heerlijke billen. Na een korte kennismaking liet ze er geen gras over groeien, en werd er naar goed hofgebruik volop getongd en gepijpt op de bank. Wederom waren zowel boven als beneden alle kamers bezet. Dus kropen we nog even gezellig bij elkaar, vond ik helemaal niet erg. Het ging toch wat lang duren, en uiteindelijk kwamen we boven in de Bärenzimmer terecht. Een hele geslaagde date met Leyla, die duidelijk op hofniveau zit. Volgende keer eens probeerden om haar als eerste te schaken, want dit smaakte naar meer.

Na drie geslaagde kamertjes weer terug naar Keulen, en het volgende hofdagje zal hopelijk niet zo lang op zich laten wachten. Want ondanks de drukte en de halloweengekte, waarvan me het doel totaal ontgaat, zit de hofstemming er weer goed in.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Wijze grijze

  • Gast
Wijze Grijze verruimde z'n horizon
« Reactie #24 Gepost op: 22 april 2015, 22:00:17 »
In het kader van mijn streven om mijn horizon te verbreden, besloot ik nog eens de moeder van alle clubs op te zoeken.
 
Nog steeds wordt je bij binnenkomst netjes gevraagd waar je je auto geparkeerd hebt. Op het eind van de straat heeft men namelijk een eigen parkeerplaats om aldus overlast voor de buren te vermijden. Bovendien moet je er rekening meer houden dat deze club op Zaterdagen, Zondagen en feestdagen gesloten is. De club opent pas om 13:00 en ik arriveerde om 14:15 en zou het er uiteindelijk tot een half uurtje voor sluitingstijd uithouden.
 
Aan nevenactiviteiten vind je er eigenlijk alleen een summiere sauna. Is het dan saai? Absoluut niet. In deze club maak je snel contact. De meeste bezoekers zijn toch al op wat gearriveerdere leeftijd en zeer contactvriendelijk en prettig in omgang. Gewoon een gezellig publiek hier. Bovendien was er al een andere Nederlander aanwezig, Bennie75. Veel van de bezoekers zijn overduidelijk Stammis en hebben er, gezien de kentekens, toch een iets verdere aanrijdtijd op zitten.
Het was heerlijk zonnig weer, dus onder het genot van een bordje lekkers uit de goed gesorteerde en smakelijke keuken, zette ik me in de tuin en bracht m’n Volkskrantje mee. Hierdoor verraadde ik me natuurlijk meteen aan iedereen als Nederlander.
 
Ik probeerde hun nog van het tegendeel te overtuigen door naar voren te brengen dat ik m’n best deed de Nederlandse taal te bestuderen aan de hand van de krant. Per slot van rekening waren Nederlanders toch zo’n aangenaam, bewonderenswaardig, vriendelijk, locker en tolerant volk met bovendien nog eens zeer getalenteerde voetballers die in heel Europa tot de goed betaalden behoren en clubs van de ondergang redden. Deze laatste bewering staafde ik aan de hand van het feit dat Bayern München niet anders kon dan met 3-1 te verliezen van FC Porto. Zo. De toon was gezet. Maar het kwam de sfeer absoluut ten goede.
 
Alcohol is inclusief, ook sterke drank dus. Een van de gasten was bedreven in het mixen van cocktails en Bennie75 toverde opeens een fles wodka met een lekker smaakje erbij aan tafel. Het ontaardde echter niet in gasten die te dronken werden. Ik heb hier ook nog nooit jonge gassies gezien die vervelend gingen doen.
 
Het aanwezige damesassortiment is zeer internationaal. 2 Nederlandse dames waren er, waarvan er een een Perzische inslag heeft. Verder Roemeense, Duitse, Poolse, Bulgaarse, Tsjechische en Hongaarse dames. Ik geloof dat er vandaag in totaal 11 dames aanwezig waren.
 
De dames mogen niet animeren. Het initiatief dient van de klant uit te gaan. Maar als dat interesse naar een dame toe dan eenmaal geventileerd is, dan heb je ook de doos van Sodom en Gomorra geopend. Terughoudendheid of beperkte service zijn hier onbestaand.
 
Op een gegeven moment had ik een tijdje in de kelderbar wat liggen lol trappen met wat bezoekers toen mijn oog op de slankste dame van de club viel. Bovendien een zeer sportief en gespierd lichaam. Nina
 
[attachimg=1]


Naam : Nina
 Nationaliteit/Taal : Bulgaars/ Duits + Italiaans
 Leeftijd : 38
 Haarkleur/-lengte : Blond, zeer kort pagekapseltje
 Lengte dame : 1,62 mtr
 Postuur/Cupmaat : Slank, 45 Kg, maat 34/ stevige A-cup
 Tatoeages:
 Service: PZC, NMC, 69, FT, TZ
 Voordelen:
 Nadelen:
 Tijdsduur : 30 minuten
 Prijs : EUR 50,=
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval: 8,5/10
 
 
Nina heeft vroeger intensief de gymnastieksport bedreven en dat zie je. Als je haar figuur ziet, geef je haar 24 jaar. Haar gezicht verraadt echter dat ze ruim ouder is, zoals bleek. Nina is een prettige gesprekspartner en toen bleek dat ze 5 jaar in Italië gewerkt heeft, sprak ze maar al te graag Italiaans met me. Nina had niet gedacht dat ik op haar type viel, maar was aangenaam verrast dat ik interesse in haar toonde.
 
In de kelder ontaardde dat, na een prettig gesprek, in serieuzere overtuigingspogingen door zeer tedere tongzoenen. Ik vond het lief van haar dat ze me vroeg of ik er iets tegen had als ze al hier en plein public haar orale kwaliteiten ten toon zou spreiden. “Och meid, ik kan me ergere situaties voorstellen en we weten per slot van rekening toch dat we hier niet in het klooster zijn, nietwaar?Nina voegde de daad bij het woord en na vijf seconden wist ik al dat ik weer een winnend lotje uit de loterij had gescoord. Ik noem dat uitgebreide voorpijpen op de bank de Freude-traditie, hier noemen ze dat de Hofstandard. Ze schrijven ook op hun website: “Alle Mädels beherrschen den Hofstandard”.
 
Dat motiveert extra, te weten dat je met een FT kunt afsluiten. En dan niet zo’n halfzachte FT, met half ontwijken, of minimaal contact. Maar een echte, met volop tongactie en schoonlikken. Ook verstaat Nina de kunst om aan doggystyle een extra beleving mee te geven. Kontje omhoog, plat op de buik, met een handje met je klokkenspel spelen en over haar schouder je geil aankijken en aansporen om vooral door te stoten. Geil !. Derhalve een Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
 
De sessie met Nina had me zo goed bevallen dat ik tegen 22:00 nog wel zin kreeg in een herhalingsbeurt. Het voorspel op de bank ging nu nog en stapje verder. Op een gegeven moment hing ze in de spagaat over me heen, zodat we er een soort acrobatische 69-sessie van maakten. Ik had maximaal zicht op haar malse poesje, terwijl zij allerhande bijzonder prettige orale activiteiten aan Wijze Stijve tentoon spreidde. Gelukkig zijn er meteen naast de barruimte kamers beschikbaar zodat we er eigenlijk zonder noemenswaardige onderbreking heen konden verkassen.
 
En deze tweede sessie werd nog wat lekkerder omdat Nina nu wist hoe ze m’n genot kon maximaliseren. Een meid die gymnastische roots bezit, heeft absoluut een toegevoegde waarde. Lenigheid is een plus bij de matrassensport. In Duitsland hebben ze daar een mooie uitdrukking voor: Sie ist ein heisser Feger. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
En hier in Bernds ligt de nadruk dan niet op het zo snel mogelijk naar de kamer te verkassen, maar de klant wordt eerst zo geil gemaakt dat dat soms in een full public action ontaardt. Voor een bezoeker hield dat in dat in dat hij met een meid aan de bar stond te zoenen, terwijl een tweede geknield aan z’n leuter zat te lurken. Ik liep zowat tegen het tafereel aan toen ik vanuit de douche kwam. Meteen werd Wijze Stijve vanonder de handdoek gepakt en ze maakte aanstalten om deze ook bij het gebeuren te betrekken. Die Hofstandard en de public action zijn toch de leuke extra’s die hier in Schieferhof tot de standaardservice behoren en ook niets extra kosten. Ook FT hoort hier bij de standaard service. Een meid die niet behoorlijk tongzoent, zal je hier ook niet vinden.
 
Je kamergangen worden op een briefje genoteerd en afrekenen doe je pas bij het verlaten van de club aan de dame rechtstreeks. Rondlopen doe je trouwens in een handdoek. Geen badjas gezien.
 
De thuisreis duurde deze keer bizar lang. Dankzij een Vollsperrung van de A3 bij Lohmar en vervolgens nog eens op de A4 bij Düren, had ik voor 145 Km in totaal 2:50 nodig. Lang leve het achterstallige onderhoud op de Deutsche Autobahn. Was ik binnendoor gereden dan had ik ook met een uurgemiddelde van 50 km/h gereden.
 
Wijze Grijze sexapproval™ voor Bernds Schieferhof vandaag: 8,0/10
 
 
Adieë tsezame
Wijze Grijze

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Bernds (kleine club)
« Reactie #25 Gepost op: 7 januari 2016, 12:41:42 »
Van half december tot half januari kun je vijf rittenkaarten kopen á 250 euro, op te gebruiken tot het eind van het jaar. Zo ben je altijd voor 50 euro binnen ipv de 70 die ik eigenlijk wat overpriced vind, als ik het afzet tegen de faciliteiten van de club. Maar goed, in het Schieferhof is het de service van de dames die de wat hogere entreeprijs rechtvaardigt. De tweede helft van vorig jaar ben ik hier verschillende keren geweest, vooral toen ik vernomen had dat Dana terug was van weggeweest. Het Schieferhof is voor mij de trio club bij uitstek. Meestal met Dana en Anna. Ook wel met Dana en Nina, of Nina en Tina. Het ultieme genot vind ik als je twee meiden hebt geneukt en je daarna op je luie rug ligt, met een tongzoenende meid in je arm, terwijl de andere je tot een daverende FT brengt. Dat hoop ik volgende week nog een paar keer in de praktijk te gaan brengen, en dan neem ik meteen een paar van die Rabattkarten. De sluiting van de verkoop is de 15e, volgende week vrijdag.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Sphinx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Bernds (kleine club)
« Reactie #26 Gepost op: 1 maart 2016, 21:46:38 »
Hof bezoekje na carnaval (12.2)

"Alles draait om de eenvoud. Als de kachel brandt dan heb je het niet koud
Alles draait om de eenvoud. En wat niet goed, wat niet goed is, dat is fout
Alles draait om de eenvoud. Als het geen peper is dan is het dus te zout.
Alles draait om de eenvoud. Als je geen zilver wint, dan heb je brons of goud
Alles draait om de eenvoud. Als je storing hebt dan is er slecht gebouwd."


Op de kop af een jaar geleden was dus dat akkefietje waardoor ik een paar maanden in de lappemand belandde. Als het flink koud is prikt die schouder af en toe nog, maar voor de rest kan ik er wel mee overweg. Na mn bezoekje begin dit jaar aan Zhuzha wou ik een paar dagen later al naar de Hof, maar helaas, toen ben ik flink verkouden geworden en daarna waren er even geen vrijdagen om weer eens langs te gaan tot vorige week (enige overdruk in januari werd dankzij een succesvolle Sixsens rentree al opgelost). Ik verwachtte kort na carnaval niet zo'n grote bezetting, maar ik had maar twee mogelijkheden: 12 en 19 februari, en anders was het weer wachten tot april of zelfs mei. Met nog een snel en grappig deuntje van het Goede Doel in mn hoofd (waar ik altijd de laatste regel zelf verzin) liep deze racebeer dus 12-2 binnen en eigenlijk viel het wel mee. Angie (ook theke), Anette, Dana, Lara, Mina, Jacky, Maria, Tina en Julia (masseuse). De rest was ziek of op vakantie en naar wat ik van Dana begreep zou het 19-2 nog erger zijn geworden omdat Anette, Tina en zijzelf dan ook bij de vakantiegangers gingen staan. Julia werd helaas na een telefoontje weggeroepen en was de rest van de dag met prive-omstandigheden bezig. Wat mezelf betreft, hier viel wel een goede keus uit te maken.

Health Care

De eerste anderhalf bleef ik een beetje aan Anette hangen, als ze in een goed humeur is een jonge versie van Babsi, zowel qua social skills als op kamer. Ze stond ons rustig uit te leggen dat smoothies en superfoods echt niet allemaal hetzelfde geitenwollensokkenvoer zijn. Meer uit nieuwsgierigheid dan wat anders probeer ik eens een van haar brouwsels: wortel, appel en gember kan ik me herinneren, het zag er in ieder geval uit als de tomatensoep die ze bij ons op de markt in van die hippe kleine glaasjes serveren als appetizer. Smaakte door die gember behoorlijk pittig, maar niet té scherp. "Nou kun je tien keer!" grinnikte Annette. Nou, dat zou helaas financiële schade opgeleverd hebben, maar in ieder geval werd Annette wel de dagopener op die manier. Een prima nummertje van een dikke veertig minuten, waarbij me vooral Annette's fanfarekunsten en haar doggycapaciteiten zeer positief opvielen, turbo werd weer leeggeknepen als in een sapcentrifuge en Henk Temmink had het laatste woord: "Alles draait om de eenvoud. Waar niet getrokken wordt, wordt meestal wel gedouwd"

Some like it hot

Daarna eens rustig gaan eten en een uurtje uitbuiken. Tegen de tijd dat mn volgende doelwit (tina) in beeld kwam zat ik met een Amerikaan, een Belg en een Duitser over de nieuwe manier van uitbesteding te discussiëren: Panzerleasing. Blijkbaar heeft het ministerie van Defensie zijn bezinning terug na alle bezuinigingen en 19 Leopard Tanks geleased voor onmiddellijk gebruik. Men vond het niet zo handig dat men in bruinkool-Duits om vuursteun zo moeten vragen bij onze Oosterburen, dus dat worden nog leuke oefeningen zo. Toen onderbrak Tina mn overpeinzingen met een hartelijke zoen en algauw ging het weer helemaal verkeerd. Robert Palmer ging er zich een beetje tegenaan bemoeien en na een lekkere opwarming verschijnen er tijdens haar deepthroatpogingen al gauw waarschuwingslichten. Een befpauze pakt echter verkeerd uit, Tina vindt het zo lekker dat ze zich absoluut wil revancheren en me vervolgens niet meer loslaat voor ik in haar keel afga. Sodeju, wat kan ze dat goed.

Daardoor ben ik even gedwongen een pauze te nemen van ongeveer een voetbalwedstrijd lengte, want een van Tina's andere regulars wil haar graag een halfuurtje meenemen. Deze racebeer is van mening dat je met stroop meer goodwill vangt dan met azijn, en ik hoef niet over een uur al naar huis, dus daar doe ik niet moeilijk over. Tegen die tijd ben ik tot mn eigen verbazing in slaap gevallen, want de vent tikt me in het voorbijgaan even aan, Tina is weer beschikbaar. Deze keer gaat het wat minder heftig, rustiger, geleidelijker, maar het wordt wel veel geiler. Ze rijdt een tijdje in cowgirl op me, maar opnieuw kiest ze langzame diepe halen ipv snel. In doggy wordt ik dan aangespoord een paar versnellingen hoger te kiezen en ze reageert er met een lekkere knijptechniek op, al brengt het hoge tempo mn muziektic nog maar eens op hol. "Some like it hot and some sweat when the heat is on. Some feel the heat and decide that they can't go on". Die klappen van drummer Tony Thompson met extra "gated reverb" tussendoor maken het helemaal af. Bam!

Opruimen

Pff, en daarmee is weer een prima hofbezoekje ten einde. Zoals het er nu naar uitziet wordt het wss midden april of eind mei voor ik weer een kans krijg, dus dit was een prima opfrisser van mn geheugen ;) Tina stuurt me met een lekkere nachtzoen de deur uit. In de auto even geen radio, ik kies via mn smartphone en onlineluisteren app omroep limburg, die hadden een eighties week en komen met het album Seven the hard way van Pat Benatar. Opvallend , meestal draaien ze in Nederland Love is a battlefield en in Duitsland vaak We belong. Maar nu klinkt er eentje die zo door Gerard Ekdom op maandag morgen uit zijn kluis voor vergeten platen zou kunnen zijn gevist: "Invincible". Ik heb een tijd gedacht dat Pat de bassist van Duran Duran gestrikt had, maar ik kan beter Donnie Nossov een compliment maken die op die plaat meespeelde, hij lijkt qua speelstijl veel op John Taylor in dit nummer.



"This bloody road remains a mystery. This sudden darkness fills the air.
What are we waiting for? Won't anybody help us?
What are we waiting for?

We can't afford to be innocent. Stand up and face the enemy.
It's a do or die situation - we will be invincible.

This shattered dream you cannot justify. We're gonna scream until we're satisfied.
What are we running for? We've got the right to be angry.
What are we running for when there's nowhere we can run to anymore?

We can't afford to be innocent. Stand up and face the enemy.
It's a do or die situation - we will be invincible.
And with the power of conviction, there is no sacrifice.
It's a do or die situation - we will be invincible."



Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Bernds (kleine club)
« Reactie #27 Gepost op: 23 mei 2016, 22:29:05 »
Nieuwe Website van Bernds!
http://www.fkk-schieferhof.de/#faq:1
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sphinx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Bernds (kleine club)
« Reactie #28 Gepost op: 5 juni 2016, 17:39:29 »
Who pays the ferryman: hof/nordschleife combi 2016 (27.5.)

"Humidity is rising, barometer's getting low
According to all sources, the street's the place to go
Cause tonight for the first time
Just about half-past ten
For the first time in history
It's gonna start raining men."

Wat ik aan het eind van een verrassend geslaagde Hof-dag begreep van o.a. Rosi en Dana, is dat de meimaand een hele slechte voor de club was geweest, veel rustige dagen, waarschijnlijk door alle feestdagen in dezelfde maand. De 27e mei was een rabatt-dag en omdat dat ook op de site was vermeld vlógen de sleutels de deur uit rond 1400u. Ook nu nog last met vakanties dus helaas was er nogal een vrouwenoverschot aan het begin. Conny moest zelf ook grinniken omdat de muziekcomputer zelf bij deze klassieker van de Weather Girls uitkwam. Het pastte ook uitstekend bij de vreemde weersomstandigheden. Donderdagavond regen, vrijdag halverwege een flinke regenbui, zaterdag verschrikkelijk weer met alle seizoenen in één uur, waar zelfs de 24u vd Nurburgring even voor werd stilgelegd.

Aanwezig die vrijdag: Anna, Angie, Dana, Lilly, Maya, Jacky, Sandra, Tati. Nieuw voor mij was Xenia, een lange Russische. Op vakantie: Ina, Mina, Tina (zouden verlofdagen op naam in het alfabet gekozen worden?) en Anette is helaas gestopt. Onverwachts snel handelen was noodzakelijk want eigenlijk had Sandra alleen nog helemaal achteraan plaats op de massagelijst, maar een minuut later bleek deze racebeer ook al over tien minuten aan de beurt te zijn (gast die afbelde). In vergelijking met Milenka masseert ze minder stevig, maar haar voetmassages zijn beter. Extra's zaten er niet bij, behalve een dikke zoen misschien  ;D Sphinx Massage Score: 8/10

Niet doen, niet doen, jawel, deel 1

Beneden dreef er een donderwolk langs, nee niet Maya die grimmig van een kamer kwam, maar een echte wolk die behalve wat lawaaiïge donderdreiging niet met bliksemstralen ging gooien. Deze racebeer liep beneden Anna in de armen en dat was na meer dan een halfjaar een zeer uitbundig weerzien, al werd er er weinig gesproken omdat ik al meteen haar tong in mn mond had  :o Als de weergoden dan geen herrie willen schoppen, gaan we zelf maar herrie maken. Een opzwepend muziekje van Chris de Burgh kwam op de achtergrond meedoen en we hebben alle waarschuwingen van de sympathieke Ier gewoon genegeerd: "There were voices in the night, "Don't do it!" Voices out of sight, "Don't do it! Too many men have failed before...." Maar falen zat er met een Anna op stoom als partner niet in, oh zeker niet. Ze begon nog heel rustig, maar bij het neuken aangekomen ging de Alarmschijfmodus in en ging het van kwaad naar geiler, van harder naar dieper en weer terug. Na een uurtje werd ik dan toch heel teder afgezogen als slot en knalde de turbo alle olie in haar mond

Niet doen, niet doen, jawel, deel 2

Inmiddels was het buiten weer droog, daarna is er geen regen meer gevallen, alle slechte weer ging op de Eifel aan om zaterdag nog van te genieten (maar niet heus). Er was een kleine discussie voor nodig om Angie te bewegen de grille alsnog aan te steken en nadat Conny die discussie had gewonnen moesten er eerst wat natte plekken opgeruimd worden. Helaas was uitgerekend nu onze vaste stamgast Grillmeister er niet, dus moest iedereen die beschikbaar was maar even mee helpen als Angie er bardienst of fourage bij moest doen. Ook deze racebeer heeft een kwartiertje bij de stookplaat gestaan, Ekdom's Poederblusser stond paraat, maar was niet nodig. Als Subwayverslaafde was het een verademing om drie bekende smaken tussen de sauzen aan te treffen: de originele BBQ-saus voor karbonades en spek, honey mustard voor de mildere smaak en Chipotle soutwest voor de worstjes. Wel apart dat twee oerinstincten in de wachtrij tegelijk opveerden: eerst roepen er vier man om eten en dan is er een lading klaar, zijn ze alle vier door dames verleid  :happy

Na even rustig uitgebuikt te hebben en nog de slotfase in de GP2 van Monaco te hebben gezien, ging ik eens naar ronde twee omkijken. En eigenlijk had deze racebeer dat beter niet op dat moment kunnen doen. Ik wou eens iets nieuws proberen en twijfelde tussen Xenia en Maya. Ik koos na een paar verbale uitdagingen voor Maya, maar dat liep helaas niet zo. Deze racebeer was achteraf gewoon te vroeg na Anna, en helaas ging het allemaal wat te gehaast. Na twintig minuten heb ik het zelf afgebroken. Voor deze avond helaas een Pale-Shelter ervaring, maar dat ligt op dit moment meer aan mij dan aan haar: rating blijft dus even achterwege tot na de second opinion.

Terug naar gisteren

Na dat momentje teleurstelling even tijd voor een minischnitzel en een uurtje kletsen met de stamgasten die nog over waren. De rush van de middag was inmiddels voorbij, maar er druppelden tot een uur of elf evengoed nog mensen binnen. Voor de derde en laatste ronde koos ik weer een goede bekende, Dana. Ze moest nogal luid lachen omdat ze had aangenomen dat haar tactiek af en toe haar benen te spreiden als er gasten langsliepen me had aangelokt, maar deze racebeer was op dat moment zeker zn bril schoon aan het maken want ik heb niks van dat schouwspel gezien. Hoefde ook niet want even later kreeg ik haar poes zeer up close te zien vanuit liggende positie. Ze verklaarde tevens dat ik de laatste van vandaag was, dus spraken we meteen af om rustig en kalm te werk te gaan. En het gebeurt weer hè: iedere keer scheept mn muziektic me in gezelschap van Dana met een Paolo Conte nummer op, dit keer zijn klassieker Via con me: "Via, via, vieni via con me. Entra in questo anore buio, non perderti per niente al mondo.". Ik ben dat laatste uurtje voorzichtig met haar omgesprongen, en heb zelf alle "arbeid" gedaan. Ze keurde dat helemaal goed, gaf af en toe aanwijzingen wat sneller, langzamer of voorzichtiger mocht en spande zich halverwege zo strak dat ik even klem zat in haar. Ze keek me wezenloos, knijpt nog eens en kijkt dan licht verwijtend, zo van "waarom stop je." Toen stopte ik dus niet meer, waardoor Dana nog fanatieker mee ging knijpen en na een lekker rustig uur me de tweede turbo van de dag op laat blazen: Servus, Vă mulțumesc și vezi!

Van de ene chaos in de andere

We smoren nog even na, ruimen dan op, het is feierabend. Deze racebeer moest uiteindelijk via Bonn terug naar de Eifel door een paar ongelukken, maar dat was nog niks vergeleken bij wat er de volgende dag gebeurde in de 24 uur. Na slechts een uur racen kwam er een kanjer van een stortbui over die veel dagjesmensen wegjoeg en regen, ijzel en hagel over de Nordschleife uitstortte. Bij Arembergleek het wel midden in de winter zoveel water en hagel was er omlaag gekomen. Er werd een rode vlag gezwaaid en de boel lag twee uur stil. Ik besloot na enige twijfel mn spullen uit te gaan wringen en in het dorpscafe naast mn hotel wat te gaan eten (10 minuten rijden). Ik koos een prima tijd, want toen ik op de Franz Josef steak zat te wachten en de hooglopende discussies tussen Mercedes en BMW fans zat te volgen, ging het veld weer van start. Kijk even heel goed naar het linkje, Charly Whiting, Herbie Bläsch, Jean Todt en Bernie Ecclestone. Zo start je dus in de regen ZONDER zeven ronden caroussel rijden.





Het werd zelfs zo spannend dat ik de eerste twee uur na herstart gewoon ben blijven zitten. De vaste stammrunde was het helemaal mee eens, zelfs de jeugd van tegenwoordig die de Champions League Finale wilde zien werd vriendelijk de deur gewezen door de waardin. Nou schijnt de Madrileense derby ook pas spannend te zijn geworden bij het penaltyschieten, dus veel lijken we niet gemist te hebben. De volgende dag heb ik nog live de finish gezien van vier Mercedes AMG GT3 die het veld op hadden gerold, al kibbelden HTP en Black Falcon tot de laatste ronden, de laatste meters en zelfs tot de laatste snik bij de baancommissarissen achter de Groene Tafel om de eer welk Mercedes team er met de eer vandoor mocht gaan.

Persoonlijk vind deze racebeer dat Maro Engel (de witte Merc) héél laat remde, maar op het moment dat Christian Hohenadel (de grijze Merc) hem wil blokken zit ie er al naast en met een neuslengte er voor als Hohenadel hem aantikt. Dat zag de raceleiding ook zo later, ondanks een heftig pleidooi van de HTP teambaas bij Walter Hornung. Waardoor Maro Engel, Adam Christodoulou, Manuel Metzger en DTM-legende Bernd Schneider de race winnen. Gratuliere! Na de finish gingen op de tribunes de discussies nog even door, maar aan de uitslag veranderde niets meer. Na nog een biertje te hebben gedronken zocht ik mn auto weer op. WDR4 had een filmmuziekje van Yannis Markopoulos opstaan dat ik erg leuk vond vroeger en dankzij de BRT kende als "Wie betaalt de veerman?" aangezien de Belgen vaak de titels van hun buitenlandse series vertaalden. Helaas was het door het abominabele weer dat Duitsland de afgelopen weken trof ook wel een omineus voorteken.






Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Bernds (kleine club)
« Reactie #29 Gepost op: 14 juli 2016, 23:44:21 »
Een dezer dagen viel er iets te vieren, wat we allemaal eens per jaar hebben. Inmiddels is het al een beetje traditie om dat in het Schieferhof te doen, een club waar ik me prettig voel. Tot nu toe was dat altijd een solo actie, maar het leek me wel wat om eens te polsen of er nog geïnteresseerden zouden zijn. Nu is een dag midden in de week niet de handigste, en het Hof ligt net iets verder weg voor de meesten van ons dan andere clubs, maar twee diehards, hasta la pasta en Bubbelbader spoedden zich naar het pittoreske Lichtenberg, en waren zelfs nog voor me binnen. Uiteraard was ik eerst langs de bakker geweest, wat wel gewaardeerd werd, zo te horen. Holländer bringen immer was mit. Kussen van de dames, ferme handdruk van de maten, vrijkaart van Connie, en klaar voor de actie. Zonder onze aanwezigheid hadden de dames een pak omzet minder gedraaid, want het aantal gasten zal zo ongeveer tussen de vijf en de tien hebben bedragen, onszelf niet meegerekend. Line up: Dana, Lily, Katja, Angie, Mina, Jacky, Nina, Julia, Mara, Suzan, Maya, en een waar ik de naam niet van weet.

Favo Anna was er helaas niet, maar favo Dana begroette me al onder het inchecken. Naderhand troffen we elkaar in de kelder. Meteen maar goed beginnen, wie zullen we erbij vragen? Nina zat al te glunderen. Ik ben vrij selectief, heb een paar dames waar het prima mee klikt, en hoewel niets ten nadele van de anderen, ik houd van zekerheid en beperk me meestal tot een select groepje. Een enkele keer komt er eentje bij, en dan meestal omdat ze me als triopartner wordt aanbevolen door een van de sweet selected few. Zo was de kennismaking met Nina, een paar maanden geleden, er een waar we nog vaak om gelachen hebben. Ik was met Dana begonnen en het leek haar wel een goed plan om Nina, de Lolita erbij te betrekken. Nou, als jij het zegt, dan zal het wel goed zitten. En dat zat het, want Nina ontpopte zich als een tongzoenster van de eerste categorie. Daarbij is Dana een van de beste pijpsters van het Hof. Die zuigt er gewoon een paar centimeter meer aan dan de meeste andere vrouwen. Toen Ninaatje dan ook omlaag keek, stonden haar ogen op steeltjes, mein Gott, was ist denn das für ein Schwanz? Donner, was hast du gemacht? Ja, das ist ein Dana Schwanz. De Jap die schuin tegenover ons zat keek nogal zuinigjes, herinner ik me. Vandaag ging het ritueel ongeveer op dezelfde manier, zij het dat ze nu weet waar ze aan toe is. En zoals gewoonlijk met lolitaatjes, kan ze hem goed hebben. Altijd leuk die trio’s in het Hof. Lachen om het gesteun van het collegaatje dat geneukt wordt, ondertussen de koppen, of eigenlijk de tongen bij elkaar en maar likken en zuigen. Totdat ze er zelf aan gaan, dan zijn de rollen omgekeerd en lacht het collegaatje. Met Dana zoenend in mijn armen, kreeg pijpende Nina de volle laag. Ze schoot achteruit en de rest sproeide over ons heen. Nina poetste haar druipende gezicht af, Dana controleerde het plafond en de spiegel, maar die waren met de schrik vrijgekomen. Het eerste schot is het heftitgste.

Eerst maar gegeten wat de pot schaft. Deze keer vis met een of andere salade, kon het niet thuisbrengen, maar was lekker pittig. Met Hasta en Bubbel aan de bar gehangen, en geconstateerd dat Tina een perfecte echtgenote zou zijn, gezien haar vaardigheid aan het aanrecht. En gehoord dat er een verjaardagscadeautje aan zat te komen. Een standaard kamer op kosten van de heren. Kijk, dat zijn nog eens clubmaten. Na een redelijke oplaadpauze weer bij Dana plaats genomen. Je bent maar een keer per jaar jarig, en ik had gedacht om het met een paar lekkere trio’s te vieren. De keus was Maya, Katja of Lilly. Ik koos de laatste, op de Oriëntaalse looks, en op het gevoel. Mooie vrouw, die iets geils uitstraalt. En het bleek een prima keus. Ook een uitstekende zoenster en pijpster. Onder de ogen van de stapmaten werd ik in no time vakkundig kamerrijp gezoend en gepijpt. Dana was in een vrolijke bui, en toonde het resultaat van haar inspanningen aan het publiek: Happy Birthday! We trokken ons maar terug, en onder toeziend oog van Dana werd de kennismaking met Lily voortgezet. Echt een schot in de roos, Hofstandaard plus. Niet zo’n kliederbende als bij de eerste ronde, alles netjes in het mondje. Weer een topper erbij op de herhaallijst.

Toen we later buiten zaten kwam de vraag of ik al wist wie het verjaardagscadeau ging worden. Anders zouden ze er zelf een aanwijzen. De naam van Connie werd al geopperd, de smeerkezen. Ik ging er nog eens goed over nadenken. Uiteindelijk loste het zichzelf op. Ik weet niet of het afgesproken werk was, maar toen we beneden aan de bar zaten, had ik ineens vanuit het niets een zoenende Nina om de nek hangen. Ze was er zeer verguld mee dat ze als Geburtstagsgeschenk zou fungeren. Meestal beëindig ik de dag met een trio, maar deze keer was het andersom, een single room tot besluit. Nina wist er wel raad mee, en kreeg na een heet half uurtje de laatste druppels aan de oppervlakte.

De heren lagen een ronde achter, dus die gingen ze inhalen, terwijl ik een saunaatje nam. Langzamerhand werd het tijd om op te breken. We meldden ons gedrieën aan de balie. Edith liet een indrukwekkend aantal namen door het huis schallen, en we konden constateren dat we inmiddels kutzwagers waren geworden. Door Lilly uitgelaten stapten we de realiteit van de buitenwereld weer in, maar we waren het er snel over eens, dat we in het Schieferhof alle drie noglangnietuitgewandeld zijn.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.