Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1120691 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Rudi_NL

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 112
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #45 Gepost op: 20 mei 2012, 14:10:27 »
Babylon te Elsdorf: zaterdag 19 mei 2012 verjaardag Civicske

INLEIDING
Zaterdag 19 mei 2012 was het dan zover. De 40e verjaardag van Civicske werd gevierd in Babylon. Vooraleerst feliciteer in Civicske nogmaals met zijn verjaardag en bedank ik Relaxxxboard, Babylon en Civicske voor: het feest, de champagne, de taart en de €20,- korting op de entree. Dat was tof!!!
 :)

FORUMLEDEN
Het was een erg gezellig feest en het was leuk om de forumleden: Foots, Sexmachine, Jeank, Laurant74, Kamikaze en Civicske (natuurlijk) weer eens te ontmoeten cq. kennis mee te maken. Natuurlijk hebben we weer veel gepraat over: FKK-saunaclubs, partytreffs, gangbangs, geile gebeurtenissen en last but not least de dames van plezier natuurlijk.
 :)

DAMES
En over plezier gesproken: de dames in Babylon gaven gelukkig een hoop plezier. Enerzijds omdat ze allemaal lekker topless in de rondte huppelde, waardoor ik natuurlijk weer mijn ogen heb uitgekeken. Jam, jam, jam!!! Anderzijds omdat het serviceniveau van de ”genuttigde” dames zeer goed was. Grrr…..!!! ”Genuttigd” heb ik de Roemeense Ariel (26 lentes) en de Roemeense Roxy (19 lentes).
 :)

KAMERSESSIE 1: MET ARIEL
Ariel is echt superknap en ”Neu im Haus”!!! Ze heeft een heel mooi slank en ultra strak lichaam (lekker mager). Mooie lange benen, lange zwarte haren en grote donkere ogen maken haar tot een heerlijke verschijning. Alleen bij het zien van deze mooie dame begon mijn voorvocht al spontaan te lopen. Grrr…..wat een lekker ding!!! Voor mij persoonlijk is Ariel één van de lekkerste optick fick-dames die ik ken. In de barruimte was ze erg rustig en stil, maar op de kamer leek het wel een orkaan!!! Heerlijk en flink tongzoenen, goed pijpen en superhard en diep neuken. Tijdens het neuken hield ze mijn lichaam stevig vast, trok me naar haar toe, likte mijn gezicht en tongde als een bezetene tijdens het neuken. Ik werd dan ook helemaal gek van verrukking en vulde na 15 minuten haar hete, strakke, nauwe gleufje (het condoom dan). Vervolgens hebben uitgeput en bezweet nog 10 minuten in elkaars armen gelegen. Hierdoor kreeg ik eigenlijk weer zin, maar ondanks dat hield ik het toch maar op een €50,-sessie. Het herhalingsgevaar is zeker 100%
 :)

KAMERSESSIE 2: MET ROXY
Roxy heeft geweldig mooie dikke naturel borsten!!! Hier heb ik dan ook veelvuldig aan gezogen en mijn lolly op zijn Russisch eens flink doorgehaald. Roxy is erg spontaan in de omgang en de seks voelt heel erg natuurlijk aan bij haar. Op de kamer gekomen, knielde ze meteen en werd ik al staande gepijpt, wat meer dan voortreffelijk was. Vervolgens op bed: tongzoenen, pijpen, ballen likken, lichaam teasen (zoenen) en mij aftrekken, terwijl  ze haar borsten in mijn gezicht duwde. We waren pas toen pas 10 minuten bezig, maar ik hield het niet meer langer uit en spoot er flink op los. Hierbij bleef Roxy flink trekken tot de laatste druppels eruit waren. Na een korte schoonmaak hebben we nog wat verteld, gezoend en geknuffeld. En ik natuurlijk maar weer geobsedeerd aan die lekkere tieten zitten. Wat een zaligheid!!! Ook hier hield ik het maar op een €50,-sessie. Het herhalingsgevaar is ook bij Roxy 100%
 :)

OVERIGE STUNNERS
Overige heerlijke dames vond ik: Gina met haar elegante gezicht, lekkere lichaam en top-tieten (cup C maat 75) en nog een elegante dame met een superjonge uitstraling, slanke taille en rossige haarkleur (haar naam ben ik helaas vergeten). Voor enkele knappe dames en hun goede service ga ik graag nog eens terug naar Babylon. Aktief "jagen op mannen" deden de dames trouwens niet/nauwelijks in Babylon.
 :)

IMPRESSIE VAN DE CLUB
Met de club zelf was overigens ook niks mis. Er zijn mooie kamers op de verdieping, er is een mooie Kino met groot breedbeeld, er is veel en lekker eten gedurende de hele dag, de uitbater (Eddy) en de bediening zijn zeer vriendelijk en alles is netjes verzorgd. Echter de tuin, het welness-gedeelte en de bar kun je voor wat betreft grootte, exclusiviteit en moderne inrichting totaal niet vergelijken met bijvoorbeeld de geweldige voorzieningen in Planet Eden. Echter de sfeer en de dames in Babylon zijn zeer goed en dat is natuurlijk niet onbelangrijk!!!
 :)

CONCLUSIES
1) De verjaardag van Civicske in Babylon was een leuke en geslaagde dag. Nogmaals thanks!!!
2) Voor mij persoonlijk is Babylon maar 85 km rijden en ik wil daar nog wel eens teruggaan voor relatief korte saunabezoekjes, mooie dames en goede service (en voor gezellige verjaardagparty’s ga ik natuurlijk ook graag naar Babylon). Indien ik voor het totaalpakket (welness, loungen, socializen, uitgebreid eten, neuken, etc.) ga en me een hele dag lang in een club wil vermaken, dan prefereer ik andere clubs.
 :)

PROBLEEM
De honger naar seks met mooie jonge meiden is helaas niet eventjes wat minder geworden na dit saunabezoek. De dierlijke lusten zijn ook na dit saunabezoek alleen maar toegenomen in plaats van afgenomen?!?! Maar gelukkig hebben we de foto’s nog www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-damen
 :)

Tot binnenkort in FKK-saunaland of gangbang-land.
Groeten Rudi_NL
 :)

@GW: Jamila was niet aanwezig op de betreffende dag.
Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #46 Gepost op: 20 mei 2012, 19:31:56 »
Headlines Civicske's verjaardag in Babylon



Roberto heeft trein naar Lommel gemist, hij bleef aan zijn lief plakken
C:-) .

BMW meest voorkomende merk op parkeerplaats Babylon, resterende BMW's waren nog bij de Aldi aan het boodschappen doen. Eigenaren liepen in Adams kostuum of waren aan het budgetneuken.  :o 

JeanK kent de weg beter dan de navi van Foots  :)

Het terras van Babylon krijgt vorm, JeanK verward grote bouten met douches  ;D

Terrastemperatuur ok, maar zon was afwezig  :(

Civicske heeft Duitse tweelingbroer, genaamd Junkee  >:D
.

Buffet was dermate ruim dat de taart  :) meest overbleef  :( .


Stano komt graag op Relaxxxboardfeestje :)) 

2 nieuwe kamers in de Kino al klaar  :D

GW afwezig vanwege nieuwe hobby, kleiduiven schieten  ???

Kamikaze komt laat maar raast als wervelwind door damesaanbod  >:D

Eddy komt binnen, sfeer stijgt  8) .

Sommige dames drinken wodka sneller dan water  :o .

Voetbal boeit ook veel Babylon dames, vrijwel iedereen voor de finale " championsleak"  :-\

Whirlpool verzamelplaats voor voetbalmijdende rakkers  ::)

Whirlpool expert Rudi test alle standtjes  ;D .

Roemeense dames verveelt in nieuwe Kino, komen jullie voetbal kijken of naar de club ? C:-)

Foots test zijn beste Roemeens, alle Roemeense rennen bij hem weg  >:D .

Hongaars is in Babylon's huismerk  :P .


17 in het Hongaars zeg je als "Die is heet"  ^-^

Babylon volgt prijspolitiek Fijnschrijver 50 minuten is geen uur dus 50 euro  :-X  en geen verlies van speeltijd door onnodige dames kleding
::)


Duitser nam op Boedda achtige wijze afscheid van dame bij Babylon, hij was al knielend zichtbaar begeisterd van zijn engeltje  O:-)

Dameskleedkamer Babylon is omgekeerde striptease  :o

Civicske valt bij laatste dame in slaap en dut een uurtje  ;) .


Babylon prima verjaardagsclub O0 


Terugweg, lang, nat en wederom denkt de navi dat de weg naar NL gesloten is  :-[

Iedereen bedankt  ;D



Groet, Foots  O0
« Laatst bewerkt op: 20 mei 2012, 20:44:24 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #47 Gepost op: 20 mei 2012, 20:34:43 »
Rakkers,


Ik wil bij deze iedereen die erbij was op mijn verjaardagsfeestje bedanken voor het leuke gezelschap en om mee te vieren en mee te komen neuken. :) :P Uitgebreid verslag van de dag (headlines) en van mijn sessies zelf volgen van zodra het feestgedruis ((lees te veel alcohol voor het ogenblik) uit mijn hoofd wat is verdwenen. ;)


Ik zal mij dit feestje alvast nog lang heugen !!


civicske
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Headlines van mijn verjaardagsfeestje in Babylon
« Reactie #48 Gepost op: 21 mei 2012, 19:59:56 »
° Laurent74 als eerste aanwezig in zondenpoel Babylon ! Geen feestje als Laurent74 niet is geweest.

° Hongaarse nationale schotel, de goulash, was bijna even lekker als de Hongaarse stoot Noelle. :P

° Civicske kleurt zijn verjaardag "exotisch" in met Cubaanse spetter Malen en Brazilian chick Lucie.

° Het is wel degelijk Malen en niet Marlen ! ;) Eddy maakt schrijffout op de site. Hoe zou dat nu komen ??

° Eddy komt binnen en de kurken knallen meteen ! 8)

° Jeank heeft wat hoofdpijn, drinkt een goed glas cava, fleurt dan helemaal op en pookt een lekker hertje.

° Dames in Babylon zijn gekker van voetbal dan de aanwezige beren. ???

° Kamikaze laat zijn vliegmachien wat later landen maar lost zijn vracht al snel in Roxy met de dikke tuuuut. ;D

° Noelle paradeert voor de allereerste keer voorbij in de barruimte, Alle rakkers beginnen spontaan te kwijlen !

° Malen uitgebreid getest door sexmachine, civicske, foots en kamikaze. Krijgt verdiend de stempel van "premium quality" opgespeld.

° Gina met de dikke tuuuut drinkt Eddy met gemak onder de bar. :P

° Snol Maria heeft de weg naar het solarium nog niet gevonden. >:D

° Rudi_NL spot de PINO's in Babylon en paalt eerst het zeer slanke poppetje Arielle met leuke tietjes.

° Youppie leden waren goed vertegenwoordigd. Ook hete rakkers daar !

° Na de ZONDenpoel volgt de ZONDvloed op de tocht naar huis. >:(

° Op de terugreis gaat achteraan in de pooierbak het licht uit. Foots en civicske lullen vooraan lustig verder over SF gangbang-lounge, Babylon en over het land der hebzucht.


Nog een laatste dankwoord aan de heren foots en sexmachine voor de organisatie van het feestje, aan alle aanwezigen en niet te vergeten aan Eddy met al zijn servicegranaten. :)


[smg id=4747 align=center width=600]
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #49 Gepost op: 21 mei 2012, 21:21:24 »
Bedankt alle drie voor een impressie.  Het was daar een leuke boel.  Toch doet het vragen bij mij oproepen als foots schrijft dat de sfeer het best werd als er een man binnenkwam en 50' = € 50 zou ik zelf niet kunnen mee leven, maar goed.

Seksenfun die party's veelal meid omdat de meiden dan geen tijd maken, zat in het zonovergoten Rauxel, Amnesia  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #50 Gepost op: 21 mei 2012, 22:17:39 »
Toch klopt het, de sfeer steeg toen den Eddy binnen kwam


De prijspolitiek was dikke knipoog naar een ander forum


En de dames hadden zeker wel tijd, zelfs voor de voetbal, dat was het enige minpuntje.


Groet, Foots  O0



Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #51 Gepost op: 21 mei 2012, 22:36:45 »
Bedankt alle drie voor een impressie.  Het was daar een leuke boel.  Toch doet het vragen bij mij oproepen als foots schrijft dat de sfeer het best werd als er een man binnenkwam en 50' = € 50 zou ik zelf niet kunnen mee leven, maar goed.

Seksenfun die party's veelal meid omdat de meiden dan geen tijd maken, zat in het zonovergoten Rauxel, Amnesia  ;) .


Neen, die 50 euro, daar kan jij niet mee leven, want daar was geen drie uur presales bij, SEF  ;D
Pech dat toevallig ik degene was die 50 minuten kreeg voor 50 euro. En nog een geluk dat ik mijn rekening bij de theke ging checken, en toen ik zag dat die griet te weinig had gerekend ben ik naar beneden gerend, heb mijn locker opengebroken en ben spontaan wat drinkgeld gaan halen.


Het zal jou nog meer verbazen dat de meid in kwestie me dan ook nog vroeg WARUM????? en ze het eerst nog niet wou aanvaarden.
Wat zou jij dan doen he SEF, is mijn vraag.... haar dat geld geven, zou jij al gaan checken zijn wat ze je had aangerekend trouwens? Ik normaal ook niet, maar ik voelde dat ze te weinig ging rekenen, ik ben dan ook zeer slecht in bed  >:D


sm  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #52 Gepost op: 21 mei 2012, 22:45:32 »
Ik bedoel eigenlijk dat op een ander forum er tientallen bladzijden geschreven zijn over de prijs als de sessie 40' duurt.  Moet dat € 50 of € 100 (€ 75 in sommige clubs) zijn. 
Pre sales tellen doorgaans niet mee, is normaal.  After sales ook niet.  Het zou nogal straf zijn dat een dame na een sessie en nog wat tijd er tussen ineens bij jou komt hangen gedurende 15' en € 25 zou aanrekenen.
Meer dan 37' kameren lijkt me overduidelijk een uur betalen  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #53 Gepost op: 21 mei 2012, 22:51:15 »
Op die "kwaliteits" discussie zit ik hier duidelijk NIET te wachten.
Prijzen zijn bekend en wat iemand daar mee doet mag hij zelf weten.




In ieder geval gaan wij hier geen leden andere leden laten beledigen, dat is geen doel van ons forum.


Groet, Foots  O0


« Laatst bewerkt op: 22 mei 2012, 16:48:44 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #54 Gepost op: 21 mei 2012, 23:00:37 »
Ik bedoel eigenlijk dat op een ander forum er tientallen bladzijden geschreven zijn over de prijs als de sessie 40' duurt.  Moet dat € 50 of € 100 (€ 75 in sommige clubs) zijn. 
Pre sales tellen doorgaans niet mee, is normaal.  After sales ook niet.  Het zou nogal straf zijn dat een dame na een sessie en nog wat tijd er tussen ineens bij jou komt hangen gedurende 15' en € 25 zou aanrekenen.
Meer dan 37' kameren lijkt me overduidelijk een uur betalen  ;) .
Ik bedoel  at de dame meer dan vergoed is, veel meer dan ze ZELF had opgeschreven, van het moment ik wist dat ze te weinig had aangerekend....
En hoeveel, dat is tussen haar en mij, en gaat jou of iemand anders niks aan, maar veel meer dan ... (vul maar aan). Ik rijd dan ook BMW met maatpak en ga shoppen in den Aldi en snuffel wel rond op forums als deze om bugdet te neuken. Shame on me
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #55 Gepost op: 22 mei 2012, 20:42:21 »
Op die "kwaliteits" discussie zit ik hier duidelijk NIET te wachten.
Prijzen zijn bekend en wat iemand daar mee doet mag hij zelf weten.




In ieder geval gaan wij hier geen leden andere leden laten beledigen, dat is geen doel van ons forum.


Groet, Foots  O0

 O:-)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #56 Gepost op: 3 juni 2012, 10:38:00 »
Na een jaar of 2 schat ik nog eens een keer naar Babylon geweest gisteren.

Ik had de laatste tijd veel goeds over deze club gehoord en zag op hun website dat er een 20 tal dames aanwezig zouden zijn.

Rond 14u30 aangekomen en de club was drukker bezocht dan verwacht. Blijkbaar was er een Duitser die zijn verjaardag vierde , dus de club had het onderste uit de kan gehaald om de klanten te verwennen.

De hele dag door goed eten , en aangezien het zo lang geleden was dat ik nog daar geweest was eerst maar eens de dames observeren.  Later op de dag kwam satanisch surfer en een Nederlander me vervoegen in Babylon.

Het kamertje met alexa kan zo in mijn top 5 der beste sessies weggeschreven worden.   Die meid kan Eva/Lornena van lr evenaren op kamer...

De baas Eddy blijft nog altijd even klantvriendelijk als ik mij herinner..

Kortom... Een dagje waar ik eigenlijk niet goed wist waar heen gaan , mede door de aanhoudende lr tegenvallers, is een van de beste dagen van dit jaar geworden.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #57 Gepost op: 6 juni 2012, 19:35:50 »
Eerst en vooral bijzondere dank aan de rakker die mij beloonde met een vrijkaartje!

Afgelopen donderdag nog eens een bezoekje gebracht aan Babylon.  De vorige keren waren mij aardig bevallen.  Het is echter niet zo direct een club om een dagje uit van te maken, toch zeker niet bij koud en/of regenweer en niet gans alleen.

Afgelopen donderdag was het betrekkelijk mooi weer in de late namiddag.  Voor de eerste keer op het terras kunnen zitten vlak aan de bar.  Ik stelde mij voor dat dat een piepklein terrasje was.  Zo herinnerde ik het mij toch van bijna twee jaar geleden, toen ik er een kleine blik op geworpen had.  Misschien was ik verkeerd?  Anders is het nu mooi aangelegd.  Nog steeds niet groot en niet echt zonnig maar je kan toch even in de buitenlucht genieten.  De tuin beneden is ook niet groot.  De zon schijnt er tot ergens halverwege de namiddag.  Op het terras buiten staat een douche om je te verfrissen maar die werkte niet.

Voorts blijft de club in al zijn eenvoud toch wat hebben.   (O.a.: beperkt en eenvoudig eten, minder hete sauna, hier en daar merk je wel dat de bouw al wat ouder is...)  Anderzijds heerst er toch altijd sfeer.  De dames zouden iets meer contact mogen zoeken zodat het familiale karakter van deze kleinere club meer tot zijn recht zou komen.  Vandaag waren er zelfs meer dan enkele dames die aan mijn smaak beantwoordden.  Vorige keren waren dat er maar enkele.  Aan één enkele kan je natuurlijk genoeg hebben.  De dame die ik uitkoos heet Eli.  Ze is nog nieuw in Babylon.  Wat meer over haar kan zeker geen kwaad en kan je kortelings dan ook onder haar draadje vinden (dat ik allicht nog eerst zal moeten aanmaken).  Lolita’s blijven echter eerder uitzondering in Babylon.  Alexa was er ook.  Net als de week ervoor stond ze ook vandaag niet aangekondigd op de aanwezigheidslijst.  Zou ze daar een reden voor hebben?  In elk geval heeft ze haar sympathie, die ze voor mij vorige keer verloor, niet teruggewonnen.  Ze loopt maar wat voor zich uit, zonder veel contact te willen maken met onbekende beren.  Ze heeft anderzijds wel veel vaste klanten.  Misschien spreekt ze (stiekem) af op donderdag met vaste klanten en verklaart dat haar doen (op donderdag)?

Er zijn sinds de laatste keer enkele kamers bijgekomen.  De kino is nu nog steeds ruim maar niet meer te ruim.  Dat is een goede idee.  Twee open kamers er bij in de kino.  Kamers die je wel kan afsluiten maar de muren zijn niet tot aan het plafond.  Er is ook nog een kamer bijgekomen ter hoogte van de trappen naar boven. 

Wat me vooral negatief opvalt is dat de eigenaar zeer vriendelijk is naar de vaste klanten toe maar alles behalve geïnteresseerd reageert naar sporadische klanten (dan soms nog met een vrijkaartje).  Dat is in Samya dan heel anders.

Al bij al heb ik een leuk dagje Babylon gehad.  De HWP heb ik niet gebruikt.  De twee vorige keren stonk die.  Ik zie er ook nooit of zelden iemand inkruipen.  Dat zal zijn reden wel hebben want hij oogt erg mooi.  Verder toch even aanstippen dat de handdoeken vaak een geurtje dragen. 

Babylon is in zijn geheel best een toffe club.  De nadeeltjes wegen voor mij niet zwaar door.  Je kan Babylon echter niet vergelijken met andere saunaclubs (of toch zeker niet met grote saunaclubs zoals wij ze meestal bezoeken zoals GT, LR, Sharks, PSR).  In zekere zin zou je kunnen stellen dat de € 50 inkom vrij hoog is.  Ik vergelijk nu even met Fun Garden, Heaven 7, Heavensgate.  Babylon kan dit gedeeltelijk rechttrekken met de goede service van de dames.  Ik heb de indruk dat die doorsnee genomen hoger ligt dan in die andere kleinere clubs.  Toch moet ik ook hier meteen een niet onbelangrijke kanttekening bij maken.  Ik heb bij mijn weinige bezoeken in verhouding toch al dikwijls discussie gehad over de verblijfsduur op kamer, hoewel die vooraf gecontroleerd werd.  Ik verneem van een beer ter plaatste dat het een oud zeer is.  Ik lees op de Duitse fora dat het inderdaad dikwijls van dat is.  De dames moeten op een kaartje per halfuur 1 keer je naam schrijven.  Het is dan ook verleidelijk om (achter je rug) gauw de naam een keer meer neer te schrijven.  Bij het buitengaan sta je dan voor een verrassing.  Je betaalt je sessies in Babylon bij het buitengaan.  Als manager zou ik in het belang van de klanten (want wie wil nu een prijsdiscussie?) hiertegen al lang maatregelen genomen hebben.  Dit gebeurt niet.  Mag ik dan vermoeden dat een extra halfuurtje ook graag gezien wordt door het management omdat Babylon (ik denk als enige club) op elke halfuur € 10 pakt van de vrouwen?

Babylon, een geval apart (maar niet negatief bedoeld).  De sfeerverslagen zoals ik ze vaak lees op party’s heb ik echter zeker niet ondervonden.  Misschien komt Babylon het meest tot zijn recht op party’s?  Lagere inkom gecombineerd met meer organisatie, meer extra’s  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #58 Gepost op: 9 juni 2012, 20:55:06 »
Vandaag ook Babylon nog eens bezocht. Tegenover de vorige keren in april was het vandaag een tegenvaller. Veel meiden die er geen zin in hadden,andere die onbereikbaar waren door lange sessies met stamgasten (oa Iman), Lucy die meer barvrouw was dan dame van plezier....enkele opdringere arrogante Roemeentjes waren wel beschikbaar maar gezien die bijna altijd na een kwartier terug waren het maar zo gelaten. Jeanette was er vandaag en had er wel zin in....die dan ook genomen voor mijn eerste sessie.
Eddy was er niet vandaag....was dat misschien de reden dat er zo weinig actie was ?

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #59 Gepost op: 10 juni 2012, 15:54:49 »
Donderdag de laatste dag van mei nog eens samen met S&F naar Babylon , dit maal geen problemen als  GW zijn passagier ophaalt , een uitgeslapen en aangename metgezel in de wagen , ondertussen S&F uitvragen wat mijn duifje allemaal uitspookte zondag laatst in PSR en zijn ervaringen van andere clubs aanhoren .
Na een voorspoedige reis en een tussenstop omdat we toch tijd over hebben voor een koffie , draaien we de parking  op en bellen we aan bij het huis van plezier omstreeks 10u50 .
De deur zwaait open voor ons , we regelen onze inkom en we krijgen elk een sleutel en 2 handdoeken , vlug naar beneden ons omkleden daar was LUCIE al aan het paraderen en ons op te geilen ze was beneden gaan douchen .
Voor mij ook een uitgebreide grondige douche , de handdoek voor mijn vlag vastmaken en op naar boven .
Mijn duifje zou iets later zijn vandaag zo kon ik de raad van Picasso opvolgen en ook eens een sessie zonder mijn duifje maken en ja wie zag ik daar “ LENA  “dat is super het was al een tijdje geleden dat ik met deze topper van Babylon op kamer was , ik kreeg al direct een stijve , vlug vroeg ik haar of ze tijd heeft voor me, neen nu niet maar later zeker , ze zocht een ander slachtoffer die een date met haar had  en ja de gelukkige kon met haar voor meer dan 3u op kamer verdwijnen .
Toch wilde ik binnen het half uur op kamer voor dat mijn duifje er was, MAYA was nog niet te bespeuren , ze was er dat wist de theke na navraag wisten de andere dames dat ze boven aan het douchen was , dan maar  in de kino op haar zitten wachten meer de deur van de badkamer in het oog houden dan het scherm van de kino , ondertussen kwam S&F boven een toilet zoeken en botste in de badkamer op MAYA na een korte begroeting trok hij zich terug en kwam bij me en wist direct dat ik op Maya zat te wachten .
Even later kwam ze gedoucht tevoorschijn noch met natte haren en een handdoek om ,  toch kwam ze in mijn armen voor een innige omhelzing en een langdurige tongzoen mijn handdoek kwam omhoog te staan , mijn verlangen naar meer was groot maar ze wilde eerst noch haar haar drogen en zich verder klaarmaken maar toen ze mijn ontgoocheling zag beloofde ze me binnen 5 min terug te zijn .
Vijf min later was ze bij me en een heerlijke sessie volgde , geweldig zoenen , op en top GFE , ze kan heerlijk pijpen met veel speeksel en weet ondertussen ook zeer goed wat GW graag heeft en deze beer ook wat Maya graag heeft , na meer dan 20 maal met haar op kamer te zijn geweest waarvan dit slechts de 3 de keer met haar alleen was , van mijn beffen en likken kan ze zo genieten , ze gaf toch de indruk een langdurig orgasme te hebben met veel gekronkel en veel lieve woordjes en gehijg , na 50 min kwam bij mij uiteindelijke de ontlading terwijl ik haar stevig neukte . Nog even samen nagenieten in elkaars armen wat keuvelen en zoenen . Maar Jamila begon terug in mijn kop te spoken en ik wilde naar beneden .
 Jamila was nog niet aanwezig , S&F zat in de tuin te genieten en daar zat ook JO de masseur en gezien mijn rugpijn  van de laatste dagen was dit nog eens een kans zo kreeg ik ook de tijd om recup te nemen tegen dat Jamila er zou zijn , die zou natuurlijk onmiddellijk op kamer willen , toen ik naar r de kelder ging voor de massage , arriveerde Jamila een vlugge kus volgde en me eventjes verontschuldigd voor het half uurtje massage .
De massage van JO is professioneel top , na een halfuur was mijn rugpijn volledig verdwenen alleen al voor dit zou men naar Babylon rijden  , na de 30€ te hebben betaald rende ik naar boven naar mijn Jamila .
Ze zat me op te wachten samen nog iets gedronken waarna we boven een kamer opzochten , en ik heb het mogen voelen wat ik heb gemist ze legde er de pees op , het was een fantastische sessie zoals ik dit alleen met haar kan beleven en ze konden me terug tot beneden horen , pijpen , zoenen ,mijn tepels en ballen bewerken , haar beffen tot ze heerlijk klaarkomt en tenslotte haar langdurig neuken in diverse standjes , tot ik uiteindelijk in doggy  mijn zaadcellen in het zakje pers en de kreunen van genot weerhalmen en de hevige stuiptrekkingen blijven duren . Daarna in elkaars armen nog wat lekker nagenieten , dit is zalig met je clubliefje dicht bij elkaar liggen en genieten van haar aanwezigheid .
Het was stilaan tijd voor een douche en wat eten zodat we ons konden voorbereiden voor een volgende beurt .
Wat later was Lena beneden, die graag met ons op kamer wilde een half uurtje pauze genomen en we trokken samen naar boven voor een geile sessie waarbij LENA haar plaag kwaliteiten demonsteerde en er een ongewone maar heerlijke vrijpartij van maakte , anderhalf uur waren we op kamer .
Ten slotte rond 19u nog een laatste maal op kamer met Jamila alleen , waarbij ze hem nog hard genoeg kreeg om te neuken in div standjes maar uiteindelijk in haar mondje mijn vierde kwakje van de dag gedeponeerd het was een top dag voor mij in Babylon .
Om 20u was ik afgesproken met S&F om huiswaarts te keren , die wilde nog wel met Lucie gaan maar zijn kans was verkeken nog wat discussie aan de balie , uiteindelijk konden we beiden vertrekken na afscheid te nemen van Maya met een dikke kus en een sprong in mijn armen haar benen rond mij wat is dit toch een leuke dame . Lena en Jamila waren al vertrokken naar huis.
 Met een voldaan en blij gevoel vertrokken we , GW met een lege zak en een lege beurs .