Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1120637 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1290 Gepost op: 28 mei 2019, 18:59:59 »
Veertiende clubbezoek in 2019, Babylon zaterdag 25 mei

Babylon stond weer op de planning en dit keer ging het wel door, in tegenstelling tot afgelopen week, toen ik verdwaalde richting Diamond ;) Alexis en Roberta zijn “im Urlaub”, dus weer eens wat andere dames proberen. Vandaag zouden dat Amalia en Lana worden. Beide dames ken ik al en beide dames hebben borsten die in meer of minder mate wat hangen. De vraag was alleen met wie ik als eerste zou gaan kameren. Die keuze werd makkelijk gemaakt door Amalia, omdat zij eerst een pannenkoeker had die haar van 12 tot 20 uur boekte.

Na mijn ontbijtje eerste de wellness even verkend. Viel me op dat de defecte zandloper in de sauna eindelijk vervangen is door een nieuwe. Prima! Nu dus 2 werkende zandlopers. Het is maar een klein dingetje, maar daardoor blijft de club wel netjes. Iets wat ik sommige andere club nog weleens mis.

Zoals gezegd, spotte ik Lana, nadat ik even gesproken had met Amalia

Lana
Lana had ik begin april belooft om ergens in april of mei weer een kamertje met haar te gaan doen. Dat zou eigenlijk vorige week zijn, maar door omstandigheden belandde ik verrassend in saunaclub Diamond. Lana is een leuke rustige meid met een mooi gezichtje. De rest van haar uiterlijk moet je van houden. Ze is wat gezetter en haar borsten hangen wat. Haar service daarentegen is erg goed, alleen de echte klik mis ik wat bij haar. Ze doet alles heel goed, tongzoenen, pijpen, neuken, daar ligt het niet aan. Ze is ook heel prettig in de omgang, maar de klik die ik wel met Alexis, Roberta of Amalia heb, mis ik gewoon bij haar.

Ik kwam Lana tegen, nadat ik even een kort gesprekje had met Amalia, die mij aangaf een pannenkoeker te hebben en of dat voor mij een probleem zou zijn. Nee hoor, dan ga ik wel eerst met Lana. Met Lana een tijdje gezetten in de rokersruimte. Ja, helaas rookt Lana :( maar ze zorgt er gelukkig wel voor dat haar adem lekker fris blijft, waardoor het niet ongemakkelijk wordt met het tongzoenen.

Nadat ze haar sigaretje gerookt had, zijn we naar een kamer vertrokken. Op de kamer eerst wat tongen en friemelen. Tussendoor vertelde ik haar dat ik iets bij haar wilde proberen en haalde mijn powertool te voorschijn. Aan haar grote ogen kon ik merken, dat ze zoiets nog niet eerder gezien had. Gelukkig wilde ze het proberen ;) Ze ging er lekker voor liggen, hoewel ze wel iets gespannen voor was. Ik begon in standje 1 bij haar en al gelijk voelde ze het genot door haar hele lichaam. Na een klein minuutje zette ik 'm op standje  2 waarna ze eigenlijk gelijk klaar kwam ;) Dit was heel erg snel en nog maar in standje 2. Roberta was tot dusver recordhoudster, maar bij haar duurde het minimaal 2 of 3 minuten en in een hogere stand. Of Lana het speelde weet ik niet. Moeilijk te zeggen. En waarom zou ze het spelen. Als je het toch speelt, zou ik zorgen dat ik tientallen minuten van de kamertijd af zou snoepen om zo de kamertijd te rekken. Alleen Lana weet of ze ook echt een orgasme had ;)

Daarna was het mijn beurt. Weer lekker tongzoenen met haar en vervolgens een lekkere blowjob. Uiteindelijk gefinisht in missio, waarbij ze mijn tepels lekker kon bewerken.

Even uitrusten en Lana gaf me nog een massage. Was op zich best lekker, maar niet heel erg stevig.

Ik weet niet of ik snel weer met Lana een kamer zal doen. Begrijp me niet verkeerd, ze is een hele leuke meid en haar service is echt goed, maar de klik mis ik een beetje. Misschien dat anderen die klik wel hebben en dan is ze zeker top.





Naam: Lana
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels
Leeftijd: 22
Haarkleur: Bruin
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: Volslank, 69 kg, maat 38/ B-cup

Na de kamer met Lana was het dus wachten. Geen probleem, want ik vermaak me wel in Babylon. Van de sauna, de stoomcabine, de jacuzzi en het zwembad veel gebruikgemaakt. Ook Amalia kwam met haar pannenkoeker nog een tijdje in de jacuzzi. Vandaag meerdere dames in de jacuzzi gezien, zoals Maria met haar vrijer en Chayna. In het begin van de middag scheen af en toe het zonnetjes en hiervan ook even van genoten.

Tussendoor wat gegeten. Ik had zo gauw niet in de gaten dat er barbecue was en heb alleen wat gegeten van het buffet. Schnitzel, gebakken aardappelen en doperwten. Het was niet slecht, maar miste de a la carte wel. Maar vanwege het “barbecue seizoen” zal die voorlopig niet meer terugkomen.

Mary kwam ik ook tegen in de bar. Ze bleef me zwoel aankijken en liep op me af. Eenmaal bij me gekomen pakte ze één van mijn tepels en kneep daar hard in. Het voelde lekker, zals ze dat deed ;) Daarna ging ze lachend weer weg. Mary vind ik een erg lekker ding. Ze heeft nu een hele grote tattoo op haar rechter bovenarm. Dat vind ik dan wel weer jammer...

Amalia
De tweede dame van de dag werd dus Amalia. Ook een dame met een paar flinke zachte borsten. Met Amalia had ik een paar weken geleden ook al een sessie en die was gewoon top. Dit weekend zou haar laatste weekend zijn in Babylon en daarna komt ze misschien eind juni nog een weekje terug en dan pas eind augustus, dus wilde nog een laatste kamertje met haar gaan doen en die heerlijke borsten nog eens vastpakken. En het bleef niet bij vastpakken.

Bij Roberta heb ik begin dit jaar haar borsten afgebonden met touw en dat zag er toen erg geil uit ;) Ik wilde dat ook wel proberen bij Amalia. Zij heeft daar de perfecte borsten voor ;) Ik legde het voor en ze stemde er mee in tot mijn verbazing ;) Bij haar het touw omgelegd en het zag er erg geil uit. Haar borsten stonden mooi rechtop toen ze ging liggen ;)



Ik zei, dat ik nog een tweede verrassing in petto had voor haar en haalde mijn powertool te voorschijn. Met grote ogen keek ze er naar. Ik legde uit hoe het werkte en of ze het wilde proberen en uiteraard wilde ze het weleens ervaren, zeker toen ik zei dat de meeste dames een orgasme binnen 5 minuten er mee krijgen ;) Bij Amalia in standje 1 begonnen en vanaf het eerste moment begon ze te genieten met soms een paar luide genotskreten. Andere gasten beneden in de kelder moeten die zeker gehoord hebben ;) Tot standje 4 is ze gekomen met een zeer nat en luid orgasme tot gevolg. Na haar orgasme lag er een flinke natte plas op het laken. Ze was er zelf verbaasd over, want dit had ze nog nooit meegemaakt ;)

Na even een korte uitblaas pauze was het mijn beurt. Bij Amalia ben je aan het goede adres voor een GFE. Ze kan met veel passie tongzoenen. Haar blowjob is zeker één van de betere. Ze heeft overigens de hele sessie met afgebonden borsten gelopen en dat was een mooi uitzicht tijdens het neuken in missio.





Naam: Amalia
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 29
Haarkleur: kastanje roodachtig
Lengte dame: 1,61 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 52Kg, maat 36/ B-cup (volgens de website van Babylon, maar denk eerder een C)

Toen ik terug kwam van de kamer met Amalia bleek er een voetbal wedstrijd op TV te zijn. De Duitse bekerfinale tussen RB Leipzig tegen Bayern München. Bayern stond met 1 – 0 voor, waar de meeste gasten niet erg blij mee waren. Ik ben zelf meer een Bayernfan ivm met Robben uiteraard, dus vond het wel leuk. Uiteindelijk won Bayern met 3-0.

Na de wedstrijd de sauna en jacuzzi in gegaan. Het was nu lekker rustig in de wellness en ik kon me heerlijk ontspannen in de jacuzzi. Ik dacht terug aan de kamer met Amalia en kreeg een grote glimlach op m'n mond. En als ik die krijg in de jacuzzi, dan ik de kamer heel erg goed geweest ;)

Ik zocht de bar weer op en nam nog een laatste Leffe Blond van de dag, want ik moest later op de avond nog terugrijden. Er was inmiddels een leuke partysfeer ontstaan in Babylon. Gina gaf nog een showtje aan de danspaal. Bonny was aan het dansen met een Duitse gast en Dora en Daniela deden af en toe ook gezellig met 'm mee. Het sfeertje was lekker relaxt en de dames hadden er ook wel lol in.

Georgiana kwam ook even buurten bij mij, toen ik aan de bar een drankje bestelde. Haar doel was uiteraard om me op de kamer te krijgen, maar ik gaf haar aan dat het vandaag niet meer zou worden. Toch bleef ze een beetje met me klieren en kneep ook in mijn tepel. Haar zusje Mary had het door kwam ook even langs. Zij pakte ook een tepel en begon hier nog harder in te knijpen. De dames maakten er nu een wedstrijd van wie het hardst kon knijpen.



Ik zei tegen Georgiana dat haar zusje aan het winnen was, waarop ze mijn tepel met twee handen tegelijk begon te knijpen. Dat kon ik wel voelen, maar liet haar haar gang gaan. Ik zag een paar gasten verbaasd kijken ;) Eén van de was wel heel opzichtig aan het kijken en Georgiana had dat in de gaten en pakte ook zijn tepel, maar zijn pijngrens was een heel stuk lager ;) Vorig jaar had ik een trio met Georgiana en Mary en dat kon dit jaar ook nog weleens gebeuren. Zeker als ze mijn tepels op de kamer net zo bewerken met z'n tweetjes ;)

Georgiana had overigens nog een kamer met 2 Arabisch uitziende jongens, maar na een minuut of 10 vloog de deur open en stond Georgiana druk te gebaren en te roepen dat ze de kamer moesten verlaten. De magere van de 2 kwam als eerste de kamer uit en ging in een sofa zitten bij een ander vriendje van hem. De tweede duurde even, maar moest daarna meelopen met Georgiana. Even later kwam Georgiana weer terug voor de magere en die moest ook mee om af te rekenen en daar was ie later zichtbaar niet blij mee. De andere kon alleen maar smerig lachen. Uiteraard hadden ze zich niet gedragen op de kamer en Georgiana is doorgewinterd genoeg om van zich af te bijten, maar ondanks dat was ze wel een beetje aangeslagen.

Ik kwam deze gasten wel vaker tegen vandaag en vond dat ze zich sowieso wat vreemd gedroegen. De wat stevigere liep bijvoorbeeld de wellness binnen en trok de deur van de sauna open om vervolgens weer weg te gaan. Daarnaast liep ie de hele dag al met een smerige grijns op z'n gezicht rond, net zo'n grijns als na de kamer met Georgiana.

Het maakt me niet uit of ze van Arabische, Duitse, Nederlandse of welke afkomst dan ook zijn. Dit soort figuren horen hier niet thuis en zeker niet als ze geen respect tonen naar de dames. Het liefst had ik 'm z'n grijns van z'n gezicht willen slaan, maar ja, dan verlaag ik me tot hun niveau en breng ik de club en mezelf in diskrediet. Hopelijk worden ze niet meer toegelaten in Babylon.

Om 12 uur nam ik nog een kopje soep en wat te drinken en nog wat geouwehoerd met Gina en Valentina. Lang geleden dat ik een lach op het gezicht kon toveren bij Gina. Ik denk dat ze niet heel blij met me is, omdat ik nooit met haar kamer en vaak met Alexis ga. Ik denk dat ze stiekem had gehoopt dat zij mijn Dani (Sixsens) in Babylon zou woden...

Daarna vond ik het mooi geweest en ben huiswaarts gekeerd. Weer een mooie dag gehad. Dit keer zonder bekende forumgasten, maar in Babylon vermaak ik me altijd wel.

O ja, bijna nog vergeten te melden. Ik ben er vandaag achtergekomen dat die Kellie ook niet rookt en dat maakt het zeer interessant voor mij. Het is een erg mooie meid (misschien wel de mooiste in Babylon op dit moment) en ik heb van een aantal gasten en zelfs dames vernomen dat ze ook wel goed moet zijn op de kamer. Had altijd mijn twijfels een beetje bij zo'n mooie dame, maar nu ik weet dat ze niet rookt en dat haar service goed moet zijn, ga ik haar zeker proberen.



In Babylon zijn er in verhouding best veel dames die niet roken. Onderstaande dames zijn momenteel aanwezig in Babylon (of komen binnenkort weer terug uit “Urlaub”):
Alexis
Amalia
Aranca
Dolli
Erika
Johanna
Kellie
Roxana
Star
Valentina
En misschien nog wel 1 of 2 waarvan ik het (nog) niet weet.

Résumé 2019:
14 saunaclubbezoeken
17 verschillende dames
vs 9 – 6
vs 7 – 10
« Laatst bewerkt op: 28 mei 2019, 19:28:30 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1291 Gepost op: 2 juni 2019, 22:15:34 »
Babylon - "Babylon nà de prijsverhoging"
18 Mei 2019

Citaat
Eenmaal maandelijks naar de club(s) lijkt misschien weinig voor sommigen onder ons maar de tijd vliegt wel erg snel tegenwoordig en voor ik het weet, is het weer tijd om naar de DVP's te gaan: 1 kortingkaart + 1 vrijkaart van de volgende club, H7, zonden me terug richting Duitsland. Deze off-time is steeds zeer welkom, trouwens. Het is eventjes ontsnappen uit de chaos in een wereld van seks en illusies.


FAZIT
1) Werkpunten
- Een prijsverhoging vind ik onnodig, althans doe er dan een Happy Hour bij op kalme dagen.
- Zwembadwater te frisjes
- Kipfilet niet doorbakken, eten kan wat beter (à la carte wel niet gecheckt)

2) neutraal
- Iets minder dames, nog minder ijsberen vanwege geen verjaardag en/of de verhoging naar 70€


3) Positief
- Ingetogen gezelligheid, Gina klevend aan de paal, het familiaire zij het minder dan anders
- eten redelijk ok met wat kritische noten zie boven
- door hogere prijs nu minder drukte of: 'Elk nadeel heb z'n voordeel'.
- Wellness aangevuld met zeer goede Hamam
- 1 zeer goede, 1 net goede en 1 bovengemiddelde kamer



Kamergangen en overall service

Mijn eerste dame gaf me de beste service van de 3 die ik heb gehad die dag. Bij de laatste speelde de vermoeidheid al te veel parten.

1) Kellie - Superbabe van Suisse

2) Antonia - herhaling bij Antonia

3) Krina - Ja deze Krina was wèl in Bab aanwezig


GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ***3/4



CLUBVERSLAG
a) Aankomst:
Na een ontspannen en voorspoedige rit  van een kleine 3u kwam ik rond half vier bij de parking aan en het viel me onmiddellijk op dat er heel wat minder auto's geparkeerd stonden. Ik kon zelfs vlot een plaatsje bemachtigen dicht bij de club en dat op een Zaterdag! Vorig jaar mocht je op een dag als deze een paar blokken omrijden en hopen een gaatje te kunnen vinden. Bij binnenkomst kon je wachten op je beurt tot er een kluisje vrij was op een zoveelste drievoudige verjaardag en met lede ogen al de rode handdoeken tellen; met wat geluk kon je zelfs een meid ertussen bespeuren die zelfs naar je gading is. Nu bleek er geen feest te zijn en was er beduidend minder volk aanwezig, je zag al wat dames rondlopen zoals Valentina en haar leuke stemmetje en dito tieten. Ik hoefde maar 30€ te betalen mits de reductiekaart van het dit forum waarvoor dank + de hotelkamer van 50€ (dus 80€). Ik ging nog eerst m'n bagage in de kamer zetten en dan keerde ik terug in de club en om me te douchen en vervolgens de club te verkennen. Ik was vooral nieuwsgierig naar de reeds vermelde vernieuwingen.


2) Algemene indruk
Het was rustig in de club en het bleef ook rustig gedurende de ganse dag met een piek in de vroege avond. Er waren minder ijsberen dan gebruikelijk te doen is als ik hier kwam, dat kan het effect zijn van de prijsverhoging, maar ook omdat er geen verjaardag was.

Er was geen gigantische line-up, maar wel voldoende dames die ik leuk kon vinden voor een kamer dus aan opties geen gebrek hier: Michelle, Gina, Lana, Lora, Kellie,...

De wellness was uitgebreid met een hamam, het zwembad was in gebruik tot het weer minder werd met regen en onweer.

Het bleef allemaal wel gezellig maar de sfeer in de bar was eerder ingetogen, iets meer formeel dan anders. Later werd de muziek weer luider met de gebruikelijke schlagers al duurde dat niet bijster lang als voorheen. Geloof dat de vaste klanten er niet echt vrolijk bijzaten vanwege de verhoging en dat er vastgeroeste ijsberen nu wegbleven, t.t.z. tot het weer teveel kriebelt om er weer te keren, dat aan een lagere bezoek frequentie dan voorheen. Een ijsbeer wist me te vertellen dat er stamgasten en dames nu wegblijven. Of het waar is?


3) Club beleving doorheen de dag
a) In de barruimte:
In de bar bleef alles rustig en gezellig, Gina bleef af en toe aan de danspaal kleven, het was nooit erg gevuld met beren als voorheen. Je kon alles op het gemak waarnemen, en op het gemak bij een dame gaan zitten.

b) Wellness:
De wellness is uitgebreid met een Hamam of dampruimte. Toen ik deze betrad kreeg ik een déja-vu: dit is hetzelfde type Hamam als in FKK Prestige in Neunkirchen in het Saarland waar ik afgelopen herfst nog was geweest. Het heeft een 7-tal zitplaatsen en het was erg heet. De zitplaatsen branden aan je achterwerk als je er te lang op zit. Wie weet trouwens nog hoe ik die had beschreven? In FKK Prestige was er een Vicks-achtig geurtje in de damp verspreid, hier was dit niet het geval of het was een andere meer subtiel verspreide geur. De kleur van de belichting was hier geel terwijl dat in FKK PRestige naar ik herinner meer blauw/groen was.

De jacuzzi was goed op temperatuur en ik heb er een borstel met de vorm van een geel plastieken eendje erop bij geplaatst. De dames hebben het gadget gauw gevonden en hebben er al mee gespeeld en klanten mee geplaagd. De sauna was super. In het zwembad heb ik eenmaal gezwommen, ik vond het water wel aan de frisse kant.

=> Als je als club toch70€ vraagt, maak dan wel dat het zwembad doorlopend verwarmd is cfr. SixSens! Dat was nu niet het geval.

c) Restaurant & eten:
De spaghetti bolognese dat ik gedurende de namiddag proefde was erg goed. Later in de avond at ik groente en kipfilet uit de warmhoudbak. Die laatste heb ik maar deels gegeten: of ik had het slechtste stuk of die kipfilets waren slecht doorbakken, deels rauw.

=> Als je als club toch 70€ vraagt, maak dan wel dat het eten steeds top is cfr. ex-YY, SixSens, Magnum of PSR!

d) Contacten bezoekers:
Weinig contact gehad, behalve de Nederlandse ijsberen in de jacuzzi en de Hamam. De meningen over de verhoging zijn legio, er is absoluut geen enthousiasme over, men vindt het veel teveel. Al is het 'maar 10€ meer', de 70€ is al de 2de verhoging en dat zal nu een soort psychologische grens hebben doen overschrijden. Er was al veel gemopperd geweest bij die 60€, vooral als een der wellness toestellen het niet goed doet, het eten suckt, er niet snel wat aan gedaan wordt of de line-up tegenvalt (op Maandagen bvb), bij 70€ wordt het al gevaarlijker.


4) Line-up en kamergangen

De Line-up viel voor mij die dag nog net mee, er waren genoeg dames die een optie waren maar dames als Alexis zag ik helaas niet die dag. Eentje die opviel voor mij was Kellie, een lange slanke blondine met eerder korte schouderlange haren. De dame is er eentje uit Zwitserland dixit beren, zelf zei ze me dat ze ook in YY heeft gewerkt maar ik kan dat misverstaan hebben. In ieder geval is ze een stevige aanwinst voor de club, haar service vond ik erg goed:

=> Kellie - Superbabe van Suisse

Na een uurtje met Kellie weer relaxen en dames moeten teleurstellen. Ik liep mijn rondjes in de bar en stopte bij Antonia. Bij deze dame heb ik steeds een dubbel gevoel vanwege haar bitchy uitstraling, nu trachtte ik daar doorheen te kijken en ging ik met haar op kamer:

=> Antonia - herhaling bij Antonia


Na de sessie met Antonia gegeten en meer relaxen. Naarmate de avond vorderde waren er minder dames, ik spreek over na 22u. De 'engel' Erika was er ook en bleef net als 2 maand terug in burgerlijke kleding in de bovenverdieping rondhangen. Wat is er met de die?

Ik ging in de Jacuzzi waar een nieuwe blonde dame wiens naam ik niet meer weet steeds hengelde naar een kamertje maar ik wees ze steeds af, m'n gevoel bij haar was eerder wantrouwig. Een andere dame die het vaak probeerde in de Jacuzzi had wat meer geluk, al is het omdat ze beter en subtieler tewerk gaat: Krina. Ze is erg vasthoudende MILF. Nu zijn MILF's niet zo mijn type maar bij haar maakte ik een uitzondering. Dit gaat niet over de Krina die in LR, YY en PHG heeft gewerkt.


=> Krina - Ja, deze Krina was wèl in Bab aanwezig
Na de moeizame sessie met Krina kon ik er in gedachten een streep onder trekken betreft de kamergangen en bleef ik nog wat naliggen genieten in de jacuzzi en de sauna. De wellness wordt nog steeds rond half 1 gesloten. Rond dat tijdstip is de club zo goed als bijna leeg, zeker op deze dag in de 70€-era. Benieuwd hoe dit gaat evolueren.


5) Einde van de dag

Ik gaf een personeelslid het haar lang beloofde massagetoestel en kleedde me om. Bij de theke werd me nog een som van 10€ gevraagd want ook de reductie is 10€ verhoogd van 30€ naar 40€. Ze hadden dit ontdekt en dat erbij gezet. Putain! Toch maar betaald en dan doorgegaan naar het hotel. De volgende dag was er ontbijt en dat was uitstekend geregeld. Ik nam afscheid van verschillende dames en vertrok naar Heaven7. Het zal waarschijnlijk weer tot in Juli zijn (met een verjaardag à 50€ en niet 40€ (en al helemaal géén 70€!) dat ik er weer van de partij zal zijn. Wat kunnen we concluderen? More (2 pay) is Less (people 2 come) of Less (crowded) is More (relaxed)? We zullen zien wat de toekomst hier brengt. In ieder geval is 2019 voor mij een jaar van subtiele, minder subtiele en steeds  onaangename veranderingen en verassingen die elkaar maar blijven opvolgen, en dat gaat helaas ook op voor de wereld van de saunaclubs.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1292 Gepost op: 2 juni 2019, 23:54:44 »
Altijd handdoekje leggen als je je XXX niet wilt verbranden in de hammam…

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1293 Gepost op: 3 juni 2019, 14:19:12 »
Altijd handdoekje leggen als je je XXX niet wilt verbranden in de hammam…

In dem Fall reicht "meistens" ein kleines Handtuch.

vanKees

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1294 Gepost op: 11 juni 2019, 19:46:56 »
Zeventiende clubbezoek in 2019, Babylon zaterdag 1 juni

Aan 't weer lag 't niet. Het leek een mooie dag te worden op de verjaardag van “Robert”. Helaas een paar vervelende incidenten, maar heb geen zin om daarover uit te wijden.

Laten we het positieve maar benoemen. Ijs. De oude wijze Duitse corpulente Stammgast had ijs meegebracht voor de dames. Ik keek er verheerlijkt naar en was blij dat ie mij ook uitnodigde om er wat van te nemen. Smaakte heerlijk en heb 'm er hartelijk voor bedankt. Goeie gast en de dames mogen 'm graag, heb ik het idee. En niet alleen voor de pari en de bani.

De bardames waren in een goede bui. Lori en die dame met die flinke tetters. Leuke meiden.

Het is weer BBQ tijd en er was vlees in overvloed. De dame bij de BBQ was ook uiterst vriendelijk.

Robert. Ik had 'm nog nooit ontmoet. Misschien dat we elkaar weleens gezien hebben in Babylon of een andere club, maar kan het me niet direct herinneren. Aardige, vriendelijke vent. Niets mis mee. Op z'n verjaardag geproost met een glas Champagne. De taart heb ik overgeslagen, ondanks dat ie me het persoonlijk aanbood. Hij zag er verleidelijk uit, maar ik had ook al een portie ijs achter de kiezen en moet een beetje op de calorietjes letten ;)

De wellness was dik voor elkaar. Sauna goed op temperatuur. Jacuzzi warm, maar niet te warm zoals in Living Room. De stoomcabine was heerlijk om daar een paar keer in te zitten en het buitenzwembad had precies de juiste temperatuur. Daar werd veel gebruik van gemaakt die dag. Ook door de dames, want ik zag Roberta er in springen en Gina, het waterratje, een paar baantjes trekken. Ongetwijfeld dat er meer dames waren, die even verkoeling zochten in het water.

Ik heb twee leuke kamers gehad. Kellie en Roberta. Daarnaast nog wat lopen ouwehoeren en praten met Georgiana, Mary, Daniela, Dora en Micky. Met de laatste 3 heb ik nog nooit gekamerd, maar wie weet dat dat in de toekomst nog eens gebeurd.  Daniela en Dora zijn echt mooie meiden en zien er geil uit. Over Micky goede verhalen gehoord. Schijnt een beest te zijn ;)

Kellie
Kellie was de eerste dame van de dag. Ik had me vooraf al voorgenomen om een kamertje met haar te gaan doen. Ze is een erg mooie dame met een bijna perfect figuurtje, alleen mag ze van mij wel iets minder make up op doen. Das persoonlijk natuurlijk en dat vind ik al gauw bij dames.

Ik kwam Kellie in het begin van de middag al buiten bij het zwembad tegen. Ze lag toen even ontspannen te zonnen, maar ze was wel in voor een gesprekje. Met haar leuk even gebabbeld, zonder dat het over een kamer ging. Toen ze uit gezond was, kwam ze er ook niet mee. Ik vroeg of ze later wat tijd voor me had, want wilde haar wel proberen, maar vond het nu nog wat te vroeg. Uiteraard wilde ze dat wel natuurlijk ;)

Een paar uurtjes later zag ik haar weer in de bar en ben gelijk naar haar toegelopen. Nu hadden we alleen nog even een klein kort gesprekje, omdat we beide wisten dat het een kamer zou worden.

De kamer met Kellie viel me zeker niet tegen. Ik ben altijd huiverig voor dit soort mooie dames. Vaak geen goede service, maar Kellie bewijst dat het ook anders kan. Ik heb vaak verhalen gelezen dat ze nogal een poetser is. Dat klopt wel een beetje, maar mijn pik werd wel goed gereinigd met wat doekjes. Ze deed wel heel behoedzaam, dus echt vervelend was het niet. Ook had ik gelezen dat ze veel doekjes gebruikt tijdens het pijpen, maar dat viel reuze mee. De smaak van het latex viel dus blijkbaar wel mee ;) Ze heeft tijdens de sessie slechts 1 keer in een doekje gespuugd, terwijl de pijpbeurt minstens 20 á 25 minuten heeft geduurd.

Kellie is een leuke relaxte dame op de kamer. Voor mij niet top, maar wel goed. Misschien als je haar beter leert kennen dat ze wel top kan zijn. Wat ik ook erg leuk aan haar vind, is dat ze niet rookt. Niet rokende dames hebben altijd een streepje voor bij mij. Ooit wil ik die Aranca nog eens proberen. Ze liep er vandaag ook.





Naam: Kellie
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels
Leeftijd: 25
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: Normaal, 51 kg, maat 36/ A-cup

Roberta
Met Roberta aan het eind van de avond nog een leuke sessie gehad. Ik had mijn speeltjes niet bij me, wat tot wat teleurstelling leidde bij haar, maar ook zonder de speeltjes hebben we ons uitermate vermaakt en van elkaar genoten. Roberta is altijd een zekerheidje voor mij. Ze is altijd in de mood en heeft me nog nooit teleurgesteld. Zoenen kan ze als de beste en voor de rest heb ik ook geen klagen bij haar. Ze is altijd wel in om iets nieuws te proberen ;)

Ik heb haar nog een massage gegeven. Deze had ze dubbel en dwars verdiend vandaag. Een kwartier lang heb ik haar een stevige massage gegeven. Daarna ben ik naast haar gaan liggen en heb haar rug nog wat na gemasseerd. Ze werd hier zo ontspannen van dat ze op een gegeven moment in slaap viel. Het meisje was helemaal kapot na een zware dag. Ik heb haar maar een tijdje laten slapen, ongeacht wat iedereen daar van vindt ;) En bij de lockers haar nog €20,-- fooi gegeven, omdat ze zo lekker naast me heeft liggen slapen ;) Geen geintje, hoor.





Naam: Roberta
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 21
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 kg, maat 36/ B-cup

Na de kamer met Roberta ben ik gelijk naar huis gegaan. Het was al na twaalven en had het wel gezien. Ik was moe van de 3 dagen (Dolce Vita, Living Room en Babylon) en wilde naar huis.

Résumé 2019:
17 saunaclubbezoeken
20 verschillende dames
vs 12 – 6
vs 8 – 12
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1295 Gepost op: 14 juni 2019, 17:12:45 »
Opluchting voor velen : Sylvana/Donatella is weer in Sharks gemeld; haar verblijf in Bab was dus van korte duur.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1296 Gepost op: 17 juni 2019, 10:46:42 »
Verslagje van twee weekenden in Babylon. De eerste was op een zaterdag, vanuit Keulen waar ik on the job was, dus mooi dichtbij. Gezellig druk maar niet uitpuilend. Veel dames in the house, en zelfs de moah (mother of all hookers) liep op klanten te jagen. Mij laat ze wel met rust, heb haar ooit in Sharks duidelijk gemaakt dat dit geen zin heeft.

Zoals vaak op weekenddagen een paar bekenden getroffen uit NL en DL. Lekker aan het zwembad vertoefd, zonder rondslingerende bananenschillen. Het viel op dat de mensen eerst netjes douchen voor ze het bad in gaan. En gesurft wordt er al helemaal niet. Steken onder water, I know. De eerste druk van de ketel laten halen door Sascha. Met haar ga ik regelmatig. Een aardige meid die het doet zoals ik het graag heb. Verrukkelijk zoen en pijpwerk.

Later in de middag trof ik Mila aan de bar. Nadat we onze namen genoemd hadden likten we bij nadere kennismaking elkaar eerst uitgebreid de mond uit. Zo hoort dat, dan weet je weer dat je in de juiste club beland bent. We kenden elkaar wel van gezicht, maar dit werd de eerste keer dat we de lakens deelden. Hadden we eerder moeten doen. Wat een lekkere geile slettebak. Mila loopt sindsdien met het nlnu stempel op de bil. Ik dacht dat ik voor de rest van de dag klaar was na deze uitputtingsslag en dat het trio-tot-besluit er bij in zou schieten. Maar als je lang genoeg wacht, dan begint het vanzelf wel weer te kriebelen.

Emma heb ik al vaak gebruikt als opzetje om nieuw talent te ontdekken. Ze wees een meid aan die al een paar keer bij me gesolliciteerd had, maar waar ik nooit op ingegaan was. Van anderen had ik namelijk wel gehoord dat Cristina geen hoogvlieger zou zijn. Maar de trio formule bewees zichzelf weer. Onder de strenge blik van tante Emma deed de stagiaire haar best om een goed proefwerk af te leveren. Zoentechnisch nog in de opbouwfase, maar de blowjob was subliem. En we hadden het geluk dat we in een kamer kwamen waar onlangs een plafondspiegel was gemonteerd, zodat het meiske zelf kon zien hoe ze genomen werd. In domme blondjesclubs staat vaak iets op het plafond geschreven als: oh, ah, schneller! Zodat ze weten wat ze moeten zeggen onder het neuken. In Babylon is dat niet nodig, die meiden zijn geil genoeg van zichzelf. Maar zo'n spiegel heeft ook wel iets.

Zo eindigde het eerste Babylon weekend, met drie goede kamers met vier dames. Maar het highlight van de dag was toch wel Mila uit Sletland.

Het volgende weekend trof het dat ik wederom in Keulen belandde. En er een relaxxxkaartje in de bus lag, thanks pals. Deze keer kon de zondagmiddag vrijgemaakt worden om te clubben. Een behoorlijk uitgedunde line up. Maar vaak valt het toch wel mee. Kom je er eens toe om andere dames te doen dan die uit het gebruikelijk bestand. Bovendien had de moah haar biezen gepakt. Tip voor haar cliënteel, ze is naar verluid terug naar Sharks. Vind ik ook eigenlijk wel beter zo. Erg weinig gasten, maar wel meteen een bekende clubmaat gespot aan de pool. Aan de overkant stond Mickey suggestief te lonken. Kom maar eens hier dan. Ze kon niet weten dat ze al lang op de bucket list stond. Na wat inleidende kletspraat gleden mijn handen om die lekkere billen en stonden we ineens heerlijk te zoenen. Hier kwam een meer dan uitstekend kamertje van. Dit zoenkanon beheerst de deepthroat techniek tot in de finesses. En kleddernat, met een grote natte vlek in het laken, waar ze even later zelf met haar kont in kwam te liggen. In het begin een beetje een wildebras, maar als de zwans er een keer in zit, dan is ze wel braaf. Ook Mickey loopt nu met het nlnu stempel op de bil.

Buiten een poosje met Eddy en de anderen staan praten. De prijsverhoging is een hot item. Nu maakt mij voor die een of hooguit twee keer per maand dat tientje niet veel uit, maar wat belangrijker is, dat het geen verloop van dames gaat geven. De goede eruit en types uit andere clubs erin, die vaak hun eigen cultuur meenemen, wat meestal de service niet ten goede komt. Verder hebben de meeste kamers nu een draaiknopslot aan de binnenkant. Zodat privacy is gewaarborgd.

Verder was het goed toeven rond de pool. Hilarisch moment toen er van de overkant een luide gil klonk. Sascha was door een wesp in haar been gestoken. Dat beest heeft in ieder geval wel goede smaak. Later werd ze er met plagerige zoemgeluiden nog even fijntjes aan herinnerd. Aan de bar werd ik door een vrouw van achteren omarmd. Ik ken er maar een die dat doet. Dus stak ik mijn hand op kruishoogte naar achteren, voelde aan haar doos en begon te raden. Mickey? Sascha? Klara? Na elke foute naam kreeg ik een por in mijn ribben van Emma. Ik dacht dat ik elke Muschi hier wel kende...Oooh, jij bent het.

Het geringe aantal gasten, die ook niet allemaal veel kamerden, maakte de dames ook een beetje inactief. Tegen dat bij mij de trek weer terug kwam, zag ik zo gauw even geen optie voor een trio. Sascha en Gabriella hadden het wel voorgesteld maar waren op dat moment niet in beeld. Wel liep ik ineens tegen Mickey op. Ze was me zo goed bevallen dat ik dacht: ach waarom ook niet. Een ander zou vast niet beter zijn geweest. Dus genoot ik nog een half uurtje van dit lekkere brutaaltje. Die loopt dus nu met op iedere bil het nlnu stempel.

Aan het eind van de dag nog een poosje met Taylor in de jacuzzi de laatste stand der dingen doorgenomen. Zo eindigde het tweede Babylon weekend, met twee goede kamers met een dame. Maar die was dan ook meteen het highlight van de dag.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1297 Gepost op: 17 juni 2019, 22:47:13 »
Achttiende clubbezoek in 2019, Babylon zondag 16 juni

Babylon een keer op een zondag ;) Ik had vernomen dat de dag er voor een verjaardag zou zijn en dat er veel gasten zouden komen. Ik dit keer geen zin in een verjaardag en veel drukte, dus besloten om een dag later te gaan. Roberta zou ook aanwezig zijn, maar door omstandigheden kon ze niet :( Kwa dames is het op een zondag uiteraard een stuk rustiger dan op een zaterdag, maar er waren toch een 20-tal dames aanwezig. In een aantal dames had ik wel interesse, zoals Daniëlla, Dora, Bella, Cristina, Georgiana en Mary. Die laatste 2 had ik een paar weken beloofd om eerdags een trio mee te gaan doen, dus vandaag die belofte uiteraard ingelost.

Daniëlla
Maar de eerste dame van de dag werd Daniëlla. Haar al eens een paar keer gesproken in Babylon, maar van een kamer is het nog nooit gekomen, terwijl het een erg leuke meid is. Gelukkig heeft ze nooit moeilijk gedaan als ik haar weigerde en ze bleef altijd vriendelijk.

Maar vandaag ging daar verandering in komen. Tijdens mijn ontbijtje kwam ik met haar aan de praat. We hadden een leuk gesprekje en daar bleef het niet bij. Een beetje voelen en friemelen. Ze heeft erg lekkere malse borsten. Niet te groot, niet te klein. En ze heeft van nature mooie dikke lippen. (Tong)zoenen kon natuurlijk niet uitblijven en alvast een goede test voor wat ik kan verwachten op de kamer. Voor die test slaagde ze met vlag en wimpel. Ze zoent lekker. Lekker met het tongetje erbij. Niet van dat flauwe gedoe.

Op de kamer stelde ze me ook zeker niet teleur. Het tongzoenen bleef van hetzelfde niveau. Haar eerst even verwend en daarna was ik ik aan de beurt. Aan neuken zijn we niet toegekomen. Dat komt voor een volgende keer, want die gaat er zeker een keer komen. Haar service is gewoon heel erg degelijk en ze is verder een erg prettig meid in de omgang. Zeker een aanrader!





Naam: Daniëlla
Nationaliteit/Taal: Macedonische (en half Bulgaarse) / Engels
Leeftijd: 24
Haarkleur: Donkerblond
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 53 kg, maat 36/ B-cup

Na de kamer met Daniëlla eerst, zoals altijd, een saunaatje, gevolgd door een paar minuten in de stoomcabine, even douchen en een duik in het zwembad, en tot slot even uitbubbelen in de jacuzzi. Daarna een Leffe Blond gescoord aan de bar en op een bedje nabij het zwembad van de zon geieten. Wat is het leven toch mooi ;)

Bij het zwembad nog een tijdje gesproken met Mickey. Aparte dame, waar wel vriendelijk. Toen de zon wat minder werd, ben ik even naar binnen gegaan. Daar kwam ik Lana tegen. Met haar ook even gesproken. Uiteraard vroeg ze de kamervraag, maar ik gaf haar aan dat ik eigenlijk andere plannen had en misschien een volgende keer weer.

Trio met Georgiana en Mary
De tweede sessie van de dag was met Georgiana en Mary. Georgiana kwam even bij, toen ik een kippensoep aan het eten was. Een beetje plagerig begon ze een gesprekje met me, waarbij ze overal een beetje aan het friemelen was. Ze vroeg of ik nu zin had met haar zusje om naar de kamer te gaan. Ik had eigenlijk plannen om met hen de laatste sessie van de dag te doen, maar ze zei dat ze misschien eerder weg zouden gaan. En nu was haar zusje Mary ook beschikbaar, dus dan maar gelijk ;)

Het was weer een leuk kamertje met deze 2 zusjes. Beide (tong)zoenen lekker, maar ik vind Mary net iets beter. Het pijpen doen de dames beide goed. Niet veel verschil onderling. En beide wisten mijn tepels goed onderhanden te nemen, vooral Georgiana. Op het moment van schrijven vol ik het nog steeds ;)

Ook tijdens deze sessie niet geneukt, maar dat was geen gemis. De blowjobs van beide dames waren heerlijk ;)





Naam: Georgiana
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 27
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 51Kg, maat 36/ B-cup





Naam: Mary
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Een heel klein beetje Duits
Leeftijd: 18
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,71 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 49Kg, maat 36/ B-cup

Weer even bijkomen in de sauna, de stoomcabine, het zwembad en de jacuzzi. Zien dat weer op krachten kwam. Wilde nog een laatste kamer doen, maar twijfelde tussen Bella en Dora. Kwa uiterlijk totaal verschillend. Dora ziet er meer uit als een zigeunermeisje en heeft veel tattoos, zelfs in haar nek. Niet echt mijn ding, maar toch straalt ze iets uit. Bella is een erg aardige dame, die altijd lacht en me steeds vriendelijk begroet.Uiteindelijk toch voor Dora gegaan.

Dora
Met Dora de laatste sessie van de dag gehad. In de bar was Daniëlla een paaldansshowtje aan het opvoeren. Dora zat op een barkruk haar aan te moedigen en ik dacht, dit is m'n kans. Ik kwam naast Dora staan en ze had het waarschijnlijk direct door wat ik wilde. Ze begon me gelijk te zoen en wilde dat ik haar ging likken op de grote tafel. Dit uiteraard niet afgeslagen. Ja en dan is de kamergang een zekerheidje voor haar ;)

Dus niet veel later belandden we op de kamer. Voor de 3e keer vandaag kamer 1 ;) De mooiste kamer en vaak de kamer die altijd bezet is, maar omdat het nu een rustige zondag was, had ik steeds geluk dat ie vrij was.

De kamer met Dora was op zich niet slecht, maar ik miste wel het een en ander. Ze is wat meer afstandelijk en het voelt wat professioneler in vergelijking met de meeste dames in Babylon. Voor een keertje was het leuk met haar, maar een herhaling zie ik niet snel gebeuren. Ze is zeker aan te raden voor en optiekfick, waarbij de service dan bovengemiddeld is voor een optiekfick. Voor GFE ben je denk ik niet aan het goede adres bij haar. Wat ze overigens wel erg goed deed, was mijn tepels bewerken. Dit deed ze zo goed, dat ik op een gegeven moment moest aangeven om het iets rustiger aan te doen en dat gebeurt me niet snel bij de dames ;)





Naam: Dora
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 24
Haarkleur: Blond uit een potje
Lengte dame: 1,70 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 54 kg, maat 36/ B-cup

Na de kamer met Dora de sauna en de jacuzzi weer even opgezocht. In de jacuzzi kwam ik nog aan de praat met noglangnietuitgewandeld. Een leuk gesprek gehad en wat ervaringen uitgewisseld. We hebben overigens bijna gelijktijdig de club verlaten, zo rond half 10 á 10 uur.

Het was leuk om Babylon eens op een zondag te bezoeken. Het is dan een stuk rustiger dan op een zaterdag. Nadeel is dat er dan ook minder dames zijn en voor mij een nadeel dat de club zo'n 2 uur rijden is en ik er 's maandags weer vroeg uit moet, dus dan ook de club vroegtijdig moet verlaten. Houd je van sfeer en drukte, dan is zaterdag een betere dag. Houd je van rust dan is zondag een betere dag.

Het was weer een productieve dag in Babylon. 3 sessie met 4 dames, allemaal in kamer 1 en geen enkele geen geneukt ;)

Résumé 2019:
18 saunaclubbezoeken
23 verschillende dames
vs 13 – 8
vs 8 – 15
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1298 Gepost op: 17 juni 2019, 22:55:51 »
Mits reductiekaart ga ik Bab nog wel bezoeken op een Zondag na een andere Zaterdagse clubdag (typisch Mondial+Samya bezoek), dat heeft zo zijn charmes en ik heb de combo van rust en een in aantal matige maar toch goede line-up steeds weten te waarderen.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1299 Gepost op: 27 juni 2019, 21:14:28 »
De "Sirens" van Babylon hielden mij uit de slaap. Hun zwoele stemmen zoemden in mij oor en in een fata morgana zag ik deze halfgodinnen naakt rondhuppelen.
En moest dit me nog niet overtuigd hebben dan was het waarschijnlijk het welgekome vrijkaartje dat de doorslag gaf.

Mijn inbox bliepte en de vraag om onderweg nog een lotgenoot op te pikken ontstond. Zo gezegd zo gedaan en in een klein stationetje Johan35 opgepikt. We hadden elkaar nog nooit ontmoet dus hoe elkaar herkennen. Wel ik zag iemand met blink oogjes (zo van die ogen waarvan je merkt dat er iets ondeugends gaat gebeuren).
En ja hoor een paar minuten later waren we onderweg naar Elsdorf.
Enkele omwegen brachten ons om zowat 11.30 bij Babs.

Dankzij de vrijbrief hadden we alvast een startbudgetje over.
Eerst even de boom uit de kat kijken om dan een voorkeurslijstje op te stellen.
Het lijstje bleef nog even blanco en dus maar eens de stoomcabine uitgeprobeerd. Voor mij alvast een aanwinst.

Mijn lotgenoot had zich al een paar keer laten omkopen maar ikzelf bleef maagd.
Ok Dolli zou het dus worden, knap wijfje en aangnaam mee te vertoeven. Haar ken ik al van een paar voorgaande sessies.
Maar ze bleef langdurig bezet. Typisch komt ze vrij als we besloten om huiswaarts te keren.

Ondertussen Diana, de slanke blonde maar op lijstje gezet en wat later ook kennis gemaakt.
Viel best mee moet ik zeggen.

Als topclub toch een beetje op mijn honger blijven zitten en dat moet je niet letterlijk nemen.
Het was trouwens zowel dames als beren vrij rustig van 11.30 tot 21.00

Had ik vandaag 70pleuros moeten betalen was ik toch wat ontgoocheld geweest en voornamelijk over het dames aanbod. En ja, ik ben dan maar een verwend nest.
Toch is de kans groot dat ze er mij nog voor het einde van de zomer terug zien.

Atje

  • Gast
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1300 Gepost op: 4 juli 2019, 00:34:24 »
Beste leden
Ik ben nieuw in dit milieu en wil hier vragen of je per beurt de dame moet betalen of dat deze in de entree zit.
Grtjs en graag info over deze saunaclub

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1301 Gepost op: 4 juli 2019, 17:44:15 »
Dames betaal je apart, NA de beurt.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1302 Gepost op: 4 juli 2019, 17:53:01 »
Beste leden
Ik ben nieuw in dit milieu en wil hier vragen of je per beurt de dame moet betalen of dat deze in de entree zit.
Grtjs en graag info over deze saunaclub

Beetje info:

* Inkom: 70 euro (recente prijsverhoging helaas). Wat zit daar in? Heel de dag onbeperkt van alles kunnen gebruik maken: wellness, eten, drank (ook streekbier).
* Dames: 50 euro per halfuur. De servicelevel is gemiddeld hoger dan in andere clubs tegenwoordig.
* Aanwezigheidslijst dames: https://www.saunaclubs.org/saunaclub-forum/awl/
* Een echte FKK: dames zijn volledig naakt.
* Kans op openbare acties (een beetje het handelsmerk van de club).
* Wellness: sauna, jacuzzi, hamam en zwembad.
* Eten: heel de dag iets te verkrijgen, ook à la carte.
* Parking aanwezig achter de club.

Tip: kom niet te laat in de avond, want Babylon is eerder een dagclub. Rond het middaguur is de line-up al goed op pijl.

Beste club uit de omgeving! Maar dat is persoonlijk, natuurlijk.
« Laatst bewerkt op: 4 juli 2019, 17:59:03 door Shakir »

Offline HellaHolla

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1303 Gepost op: 14 juli 2019, 20:04:26 »
Tussen het harde werken door had ik gelukkig nog wat tijd over om zelf naar een club te gaan. Een heuse Rheinland tour ontpopte zich omdat ik her en der nog een vrijkaart had en het voor mij toch een stukje kachelen is. Babylon was de eerste stop van drie clubs in twee dagen en wel op vrijdag 12 juli j.l.

Op uitnodiging van een ijsbeer die zijn verjaardag wilde vieren in Elsdorf kwam ik na het nodige fileleed in zowel Nederland als Duitsland rond 15u30 aan op de Oststrasse in Elsdorf. Mijn debuut in Babylon was 3 maanden geleden op zaterdag alwaar ik een volle parking aantrof achter de club, aan het begin van de middag. Dit keer was de parking voor ongeveer 2/3 gevuld en stond ik binnen no-time vooraan bij de deur. Eenmaal binnen stond ik keurig op de gastenlijst. In de kleedkamer kwam ik al snel Taylor tegen die deze dag voor dezelfde feestneus te gast was.

Met een handdoek rond mijn middel de club in waar diezelfde Taylor de jarige voor mij moest aanwijzen want het jonge ijsbeertje was nog een blindspot voor de jarige en v.v. – handje geschud en ook een deel van het andere gezelschap leren kennen die hier en daar af en toe een berichtje schrijven op de fora.

Vervolgens een flinke tijd met Taylor bijgepraat onder het genoot van een paar Leffe Blond. Dat is toch wel leuk aan Babylon, bij de prijs in Leffe bier dabei. Dat praat overigens niet de prijsverhoging naar 70 euro goed maar ok. Dat bedrag ga ik in Babylon in ieder geval niet betalen, noem me dan maar een Hollander.

Het was rustig in Babylon deze dag in vergelijking met mijn vorige bezoek. Ongeveer 30-35 vrouwen volgens de GPL/AWL en ik denk evenveel beren. Maar die tel ik nooit. Na een paar pilsjes met Taylor de wellness opgezocht. Even lekker uitgezweet in de sauna met aufguss. Super lekker, ik kon het wel gebruiken na een behoorlijke werkweek. Gevolgd door een douche en duik in het zwembad moet ik toch concluderen dat de wellness hier erg goed is. Nog altijd geen 70 euro entree waard maar soit.

Ik vroeg aan Taylor of hij al naar de kamer was geweest en dat was het geval. Met wie dan, vroeg HellaHolla. Met een vaste waarde voor mij, zei Taylor. Bleek om Roberta te gaan. Toen ik zag wie hij bedoelde kon ik mijn oren amper geloven want die dame had ik de vorige keer juist als vervelend en een schreeuwende klapekster ervaren. Vervolgens begon Taylor uitgebreid uit te leggen dat dit toch echt anders in elkaar stak en binnen no-time had ik zoiets van nou die mag ook wel met mij mee naar de kamer zo te horen. Is overigens niet gelukt deze dag, daarover later meer.

Tijd om te eten ondertussen. Diezelfde Roberta stond inmiddels met een berg afgeleverd eten voor de Roemse kliek in haar handen. Ik snel Taylor uit de jacuzzi roepen want zijn prakkie zat daar ook bij. Zelf heb ik van het buffet gegeten. Was wel prima. Voornamelijk BBQ met saladebuffet. Kan slechter, kan ook beter ontdekte ik de volgende dag in Lohmar nog maar eens. Uiteindelijk toch het buikje vol gekregen.

Toen ik zat uit te buiken en rond te kijken keek vanaf een afstandje ineens een dame mij aan en begon direct te gebaren. Ze kwam even een praatje maken, stelde zich voor als Stefanie aus Bulgarien. Bedankt IJsberenforum, alle rode vlaggen hingen direct uit. Ze vroeg na 10 seconden al of ik naar de kamer wilde met haar. Nein danke, vielleicht spater, tjuuuus. En weg was ze.

De rest van de line-up was veelal mwoaaaah. Alsof ze weer een kopieerapparaat voor vrouwen hadden laten rammelen daar. Veel van hetzelfde, hier en daar wat uitzonderingen in de vorm van 2 donkere dames. Die dekselse Roberta was nergens meer te bekennen. Helaas peanutbutter. Dat komt de volgende keer dan wel.

Ik zat mijn andere opties even te verkennen. De blonde Kellie zag er wel goed uit. Taylor gaf nog een paar keer een behoedend advies bij andere dames waar HellaHolla wel een oogje op had. Toch handig zo’n wandelgids!

Net toen ik zoiets had van ik wacht nog wel ff kwam er een dame langsgelopen. Dacht ik althans. Ze plofte op mijn schoot neer. Tot mijn positieve verassing waren haar looks niet echt verkeerd als we de HellaHolla-graadmeter er op naslaan. Nou, wat voor weer ging het dan worden? Stelde zich voor als Cristina, 29 jaar aus Rumanien. Boerde wel goed Duits, beetje zitten praten over niks. Het borrelde te veel bij me, hier kwam ik niet meer onderuit. Dat wist Miss Klapeks ook wel ondertussen. Hoppa, daar zaten we al te tongen in de lounge ruimte. Nu was er helemaal geen escape meer mogelijk. Op naar de kamer dan maar.

Zimmer #17 werd het aangewezen fort, letterlijk 5 meter van waar we zaten. De kamergang zelf? Is een uitdaging om te omschrijven vrees ik. Qua seks, a.k.a. hetgeen waarvoor men doorgaans naar een saunaclub gaat, was het nou niet echt van joepie-ja-joepie-jeej “mama ik wil nog een keer”. TZ met het puntje van de mondpaling, pijpen wel ok maar elke minuut vragen of ze door moest gaan of dat ik wilde neuken en tijdens het neuken redelijk snel auw muschi kaputt. Met andere woorden: ik heb wel betere gehad. Maar ook slechtere dat moet gezegd worden.

Maar op de een of andere manier was het wel heel leuk, en dat is aan de andere kant levensgevaarlijk met een DVP. Dat weet ik maar al te goed. We raakten aan de praat en er was geen einde meer aan zo leek het. Drankje er bij, ineens toch wat intensiever tongzoenen tussendoor. Vreemde situatie. Na een tijdje had ik het wel gezien. Uiteindelijk 2 uur op de kamer geweest. Ze stond er nog op dat ik mee ging kijken op de lijst naar de tijd, ook al had ik niks gezegd over tijd. De tijd die ze noemde klopte tot op de minuut overigens voor degene die dat willen weten.

Na afgerekend te hebben zocht ik Taylor weer even op. Dacht ik. Ik was net terug in de bar even een cola bestellen en daar stond ze al weer naast me. Ze zegt kom we gaan buiten zitten. En ik er maar als een mank schaap achteraan lopen. Ze wilde kennelijk weinig anders meer doen die avond dan met mij rondhangen in de club. We hebben overal gezeten, behalve op de kamer want had haar vrij snel duidelijk gemaakt dat dat er niet meer in zat vandaag.

Desondanks bleef ze aan me hangen en zochten onze monden elkaar zo nu en dan op. Heel apart, is mij nog niet overkomen in een saunaclub. Moet zeggen dat ik het niet heel vervelend vond onderaan de streep. Maar na een tijdje had ik er wel even genoeg van en met de nodige moeite ontsnapte ik uit haar houtgreep om even de sauna op te zoeken waar Taylor ook zat. Toen we na de saunagang en douche zaten af te dampen in de jacuzzi kwam ze weer aangelopen. Ze kon er geen genoeg van krijgen kennelijk.

Ik had er op een gegeven moment wel genoeg van. Van deze clubdag wel te verstaan. Rond 23u15 zocht ik de kleedkamer weer op om mijn burgerpakkie aan te trekken. Ik had in de bar al afscheid genomen van Cristina maar ik had mijn kleren nog niet aan en ze stond me alweer buiten de kleedkamer op te wachten. Weer een afscheidsritueel. Ik ga nu echt weg zei ik. Bij de theke probeerde nog een heer zichbaar onder invloed van het een en ander zichzelf toegang te verschaffen tot de club maar dat ging hem niet worden. Kein Sloesol und Handtuch voor hem deze avond. Ik leverde mijn sleutel in en die Theke maar grijnzen. Ja jij hebt het wel naar je zin gehad of niet zei ze. Ik kon niet anders dan “nou en of!” antwoorden en onder na een, voor de 10e keer, laatste keus van Cristina trok ik de deur van Babylon tevreden achter mij dicht!

Achteraf gezien had ik wel wat meer willen praten met de jarige, dat is er niet echt van gekomen. Excuses daarvoor, dat had wat beter gekund van mijn kant. We treffen elkaar binnenkort hopelijk weer ergens in clubland!

Best gek dat een nipt voldoende kamergang je toch met een glimlach doet vertrekken. Tot de volgende keer Babylon!



Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1304 Gepost op: 16 juli 2019, 22:22:31 »
Ik sta behoorlijk achter met schrijven. Zoals jullie weten ben ik een hardwerkende Vlaming. Tussendoor moest ik ook nog eens naar het buitenland voor het werk, met een tussenstop in Frankfurt, maar daar bericht ik binnenkort meer over. ;D

Mijn bezoekje dateert nog van 3 weken geleden, zaterdag 22 juni om precies te zijn. Nu moet ik echt wel beginnen met schrijven of sexmachine zal me nog bij mijn nekvel grijpen. Bedankt voor het kortingskaartje trouwens!

Bon. Alleen weet ik met de tijd niet meer goed wat neer te pennen. Ik heb het al tot vervelens toe herhaald, maar Babylon blijft mijn favoriete club. Bij veel andere clubs moet ik altijd een afweging maken. Bvb.: PSR is prachtig, maar van de line-up loop ik minder warm. Samya heeft een geweldige vibe, maar de service laat te wensen over, enz... Babylon heeft het zowat allemaal: én een goede wellness, én een mooie uitgebreide line-up, én een leuke sfeer, én een hoog service gehalte op de kamer, enzomeer.

Blijkbaar was er ook nog een verjaardagsfeestje gaande. Op zaterdag kan je die feestjes nu eenmaal moeilijk ontlopen. De jarige was trouwens een ouwe getrouwe die ik nog kende van in Sixsens. Een hartelijke Limburger die vrijwel iedereen kent (de Fons dus).

Niet onbelangrijk om te vermelden is dat dit mijn tweede bezoekje was in het 70 euro-tijdperk. Eens kijken wat het effect hiervan is. Er waren zo'n 30-tal dames aanwezig. Niet slecht, maar tot voor kort kon je op een zaterdag met gemak 50 meiden spotten (vaak zelfs nog meer). Alhoewel er een feestje aan de gang was, was het er toch betrekkelijk rustig. Bij sommige feestjes was de tent vroeger haast tot op de nok gevuld. Ook de Viking, gekend voor zijn openbare braspartijen, was er niet. Voor zijn shows stond ik steevast vooraan. Waar is de tijd?

Ik ga nu eens even de rekening maken (ik ben nu eenmaal een droge mathematicus). Ik ga ervan uit dat er nog maar 3/5 van de populatie overblijft. Stel het aantal bezoekers per dag gelijk aan x. De dagelijkse inkomsten waren dan vroeger: 60*x. Nu is dat dus: 70*3/5*x ~ 40*x. Als ik de inkomsten via de dames niet meereken, betekent dit zomaar eens eventjes 1/3 verlies voor den Eddy. Afijn, hij moet de rekening maar maken, maar zo denkbeeldig lijkt het me niet dat er van die 70 euro inkom terug wordt vanaf gestapt. De tijd zal het leren.

Er is ook nog geschoten geweest. Met Angie om precies te zijn. Ik ken ze al een tijdje van in andere clubs. Ik ontmoette ze voor het eerst in Heaven 7, daarna in Sixsens en sinds geruime tijd ook in Babylon. Alhoewel ik nog nooit eerder met haar kamerde bleef ze me al die tijd intrigeren. Angie... Op de GPL staat ze beschreven als "Die Frau mit den wahnsinns Augen". Daar is zeker iets van, op z'n minst gezegd heeft ze een raadselachtige gypsy-uitstraling. Iets bezorgds ook. Waarom is het er dan nooit eerder van gekomen? Wel, eigenlijk vind ik haar niet stevig genoeg, ofwel te slank, of te tenger of hoe je het ook wil noemen. Als je me beter kent, dan weet je dat ik meestal voor het stevigere werk ga. Verbaal kunnen we ook nauwelijks met elkaar communiceren. En op een onbewaakt moment gebeurde het gewoon... (na ruim één jaar is het haar dan toch gelukt!) Na een tijdje in de bar geflikflooid te hebben zouden we maar eens ons liefdesnestje opzoeken. In de wetenschap dat Turks-Bulgaarse gypsies zoals haar meestal zowat alle hoeken van de kamer laten zien verwachtte ik er veel van. En zo geschiedde ook. Neuken zou me waarschijnlijk niet lukken bij haar dus in dat geval liet ik me mijn favoriet speeltje uitvoeren (tot nader order niet vernoemd), waarbij de deur van haar op slot moest. Kamertje werd mooi op tijd afgemaakt. Wat een lieve zorgzame vrouw. Dat is nog wat anders dan die gehaaide roemeentjes. Warm aanbevolen door Shakir!
 t4515
Wiederholungsgefahr? Alhoewel de sessie uitstekend was (en nuchter bekeken één van de beste dit jaar) zit er geen herhaling meer in. Puur lichamelijk bekeken is ze onvoldoende mijn type, hoe graag ik ze ook heb. Maar een leuk gezicht heeft ze wel.

Even off-topic: ik maakte een overnachting in Feierabend Elsdorf, een sympathiek familiebedrijf in het dorp, op een kwartier wandelen van Babylon. Mochten de logeerkamers van Babylon bezet zijn dan kan ik je dit hotel ten zeerste aanbevelen. Net zoals bij Babylon is het tarief 50 euro per nacht en een pak goedkoper dan in het duurdere Bergheim.

Om nog mee off-topic te gaan. Zoals jullie wellicht weten vormt de streek een broeihaard voor klimaatactivisten (vanwege de bruinkoolmijnen) die het geweld niet schuwen. Opletten voor wegblokkades! Dit weekend was het weeral prijs in Garzweiler: https://www.vice.com/be/article/gy4n5y/fotos-van-het-klimaatprotest-bij-de-grootste-bruinkoolmijn-ter-wereld-in-garzweiler-ende-gelande
Toen ik na mijn bezoek aan Babylon naar mijn verblijf wandelde hoorde ik techno-dreunen vanuit de bruinkoolmijn Hambach. En waar beats zijn, daar is ook Shakir dus ik besloot als afsluiter een kijkje te gaan nemen. De viewpoints van Hambach bieden een machtig uitzicht over de kilometerbrede krater. Op de meest noordelijke viewpoint was er een illegaal technofuifje aan de gang, en bij wijze van avontuur heb ik me "onopgemerkt" geïnfiltreerd in de meute. Erg bevreemdend allemaal, zo'n party met zicht op Hambach bij zonsondergang. Het volk zag er me overigens niet zo sympathiek uit: eco-anarchisten, freaky trippies en ander tuig. Afijn, ik ben maar gauw terug naar mijn hotel gegaan. Zo zie je maar dat een bezoekje aan Babylon plotseling een onverwachte wending kan krijgen.