Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1124555 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1305 Gepost op: 18 juli 2019, 19:09:53 »
Eénenwintigste clubbezoek in 2019, Babylon vrijdag 12 juli

Op een vrijdag naar Babylon. Niet een gebruikelijke dag voor mij, want ben over het algemeen alleen op een zaterdag te vinden in een saunaclub. Maar dit keer een uitzondering gemaakt ivm met de verjaardag van NLNU. Ik kwam wat later dan normaal aan bij de club, rond 12 uur. Ik was later van huis vertrokken, maar het verkeer hielp ook niet echt mee. Veel vracht- en vakantieverkeer zorgden ervoor dat het niet opschoot. Steeds inhalende vrachtwagens en caravans. Het ontbijt daardoor dus gemist in Babylon en het is inderdaad jammer dat ze dat niet aanvullen. Je moet er snel bij zijn, anders is het op. Dat mag wel beter, gezien de entreeprijs tegenwoordig... Om m'n buik te vullen, maar 2 bekertjes yoghurt genomen.

Daarna de jarige opgespoord en hem gefeliciteerd. Hij stond aan een tafel buiten bij het zwembad met Sjeufke te praten. Beide begroet en NLNU gefeliciteerd. Aan de tafel stonden nog een paar andere gasten. De meesten kende ik wel, behalve 69. We hebben elkaar voorgesteld en hadden een leuk gesprek met elkaar. Ik had na een tijdje wel dorst gekregen en wilde binnen wat gaan drinken en heb afscheid genomen van de heren.

Ik bestelde maar gelijk een Leffe Blond aan de bar en ben aan de grote tafel gaan zitten, waar ik aan de praat kwam met Seksenfun. Met hem een tijdje gesproken totdat Dora me kwam begroeten met een paar zoenen en om te polsen of er vandaag een kamer in zat. Met haar de vorige keer een kamer gehad, maar daar zal het ook wel bij blijven. Er lopen betere dames rond in Babylon, zoals haar vriendin Daniella. Haar vriendelijk aangegeven dat ik eigenlijk op Roberta aan het wachten was en daarna droop ze af.

Dat ik op Roberta wachtte, was geen leugen, want dat was ook zo. Even later liep ik Sonja tegen het lijf en zij probeerde er ook een kamer uit te halen. Ook haar gaf ik aan dat ik op Roberta aan het wachten was, maar dat ik haar nog niet had gezien. Ze ging even kijken in de kleedruimte en kwam met de mededeling dat Roberta aan het telefoneren was en dat ze nog niet omgekleed was.

Ik besloot toen eerst maar even naar de wellness te gaan, want dat kon nog wel even duren. De sauna, het stoombad en de jacuzzi even getest. De jacuzzi vond ik wat kouder dan normaal. Vergelijkbaar met de jacuzzi's in Yin Yang. Wel lekker als je net uit de sauna of de stoomcabine komt en misschien in de zomermaanden zo gek nog niet.

Nadat ik weer terug was in de bar, was Roberta net de kleedruimte uit en ik greep ik gelijk mijn kans.

Roberta
Slechts 1 kamer gemaakt vandaag in Babylon en hoe kan het anders dan met Roberta. Al gelijk aan het begin van de dag, zo rond een uur of 2. Met haar even een tijdje buiten op het terras bij het zwembad gezeten. Wat bijpraten en wat friemelen en (tong)zoenen. Na een klein half uurtje een kamer opgezocht. Weer een zeer goede sessie met haar gehad, zoals het altijd is. Veel tongzoenen en elkaar verwennen, met en zonder werktuigen ;)

Aan 't eind gaf ze aan dat de dames Roemeens eten gingen bestellen en of ik ook interesse had om wat te bestellen. Een aantal jaren geleden heb ik in Heaven Seven ook eens een keer Roemeens eten gegeten met de dames aldaar en dat was een leuke ervaring. Het eten beviel me toen ook wel, dus ik zei tegen Roberta dat ze voor mij hetzelfde moest bestellen als wat zij nam.

Nadat ze de bestelling had doorgegeven aan één van de dames, hebben we nog een tijdje liggen knuffelen op de kamer en heb ik nog lekker liggen spelen met haar heerlijke borsten en kontje. Ook heeft ze nog op de website van Babylon onder mijn nickname nog iets geschreven op haar topic ;) Hoe we erop kwamen om op de website van Babylon te kijken, weet ik niet meer, maar ze vond het wel interessant dat er veel gasten over haar schreven ;)

Ik hoor soms van gasten dat Roberta hun type niet is, omdat ze soms erg luidruchtig is in Babylon. Schreeuwen door de club naar haar vriendinnen. Dat schrikt sommige gasten toch af, maar op de kamer is ze juist het tegenovergestelde. Ik denk dat het een stukje verlegenheid van haar is, wat ze probeert te verbloemen, dus laat je niet afschrikken door het schreeuwen van haar. Ze zal zeker niet tegenvallen ;) Vraag het anders aan NLNU. Die weet de kwaliteiten van Roberta zeer te waarderen, ook weer vandaag ;)





Naam: Roberta
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 21
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 kg, maat 36/ B-cup

Na de kamer met Roberta had ik wel honger gekregen en de dames zeiden dat het eten er met een klein half uurtje wel zou zijn. Uiteindelijk heeft het zeker 2 uur geduurd ;) In de tussentijd maar even de sauna, de jacuzzi, het stoombad en het zwembad geweest. Dat is toch wel erg goed in Babylon.

Vooral lang in de jacuzzi vertoeft, waar ik lang heb gesproken met Hellaholla. Ook hij gaf aan wel interesse te hebben in Roberta, maar dat dat luidruchtige van haar hem wat afschrok. Hem aangegeven dat ze op de kamer niet zo is en zijn interesse begon te groeien. Helaas heeft ie niet met haar gekamerd die dag, omdat ie Roberta in de avond niet kon vinden en uiteindelijk gekozen heeft voor Cristina, die de rest van de avond bij hem bleef hangen ;)

En daarna kwam gelukkig het eten. Roberta kwam me al ophalen, toen ik net aan het douchen was, omdat Hellaholla me al getipt had dat het eten was gearriveerd. Samen met Roberta en Kellie in de sofa's bij de TV gegeten. Het smaakte erg goed en ik zag sommige dames verbaasd naar me kijken, dat ik ook Roemeens aan het eten was ;)

Na het eten zocht ik wat andere gasten op, zoals Sexmachine en de Vulkaanspesjalist (a.k.a. De Duisburgspesjalist). Met hun en NLNU, Hellaholla en anderen een tijdje gesproken. Later op de avond nog geproost op de verjaardag van NLNU. De vlaai heb ik aan me voorbij laten gaan, want ik zat nog vol van het Roemeense eten.

Met Gina ook nog even gesproken. Haar hand zat nog wel in het verband, vanwege een gebroken pink, opgelopen een aantal weken geleden. Ze kwam met haar pink tussen de schuifdeur vanaf de bar naar het overdekte terras. Auw! Nu gaat het wel weer, want ze hing alweer een paar keer aan de paal.

De rest van de dag en avond voornamelijk gebruik gemaakt van de wellness en veel gesproken met Hellaholla en Mark, een Amerikaanse dokter. Ik had nog wel plannen om een tweede kamertje te gaan doen, maar ik kon niet echt een keus maken. Dames waar ik wel een optie in zag, waren Julia (maar die was steeds bezet), Sascha en Sarah, maar uiteindelijk is het er niet van gekomen. Rond een uur of 11 ben ik vertrokken. Vertrokken richting de Vulkaan en heb daar nog een supersessie met Vanny gehad. Toch ruim 1,5 jaar geleden dat ik met haar een sessie had.

Weer een leuke dag gehad in Babylon en dat kwam ook zeker door de aanwezige gasten op de verjaardag van NLNU. Zouden die er niet geweest zijn, dan zou het er erg rustig zijn geweest. Waar het aan ligt? Misschien de prijs? Misschien de vakantietijd? Zegt 't maar. Ook het aantal dames was wat minder dan gebruikelijk. Een stuk of 30 á 35 dames. Desalniettemin een geslaagde dag.

Résumé 2019:
21 saunaclubbezoeken
24 verschillende dames
vs 14 – 8
vs 9 – 15
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1306 Gepost op: 20 juli 2019, 03:12:51 »
SCHAAP

Op de laatste dag van m'n SC weekend besloten om deze af te sluiten in n club met jacuzzi. M'n favoriete wellness onderdeel, lekker lui liggen bubbelen.

Aangezien er nog een kortingskaartje in m'n zak brande, op de1e dinsdag van de 5e maand naar Babylon getrokken. Nee, niet weer terug naar Hamburg, maar Elsdorf ditmaal.

Nadat de deur open ging stond er wederom helaas geen harem klaar bij de entree.

Alleen de receptioniste die de inkom regelde. M'n 30 euro kortingskaartje van relaxxxboard werd vlot geaccepteerd, waarvoor dank aan club, forum en jury. Aangezien de entree van 60 naar 70 is gestegen, moest er nog 4 tientjes bijbetaald worden.

Het lijkt wel alsof er 1 SCHAAP over de dam is, de rest volgt. Na de verhogingen van YinYang, PSR en SixSens is Babs ook 'gevolgd'. De faciliteiten zijn er wel uitgebreid en nieuw aangelegd.

Na me omgekleed te hebben, eerst maar even tegoed doen aan het ontbijt buffet. Dat zag er goed uit en smaakte ook prima. Alleen de worst in de stoom pan was koud. Ik dacht dat die dingen er warm in gingen.

Enfin, daarna wellness rondje gemaakt om even bij te komen. Alles was bij het wellness hoekje tip top in orde. Inclusief anti slipmatten en genummerde handdoek hangers, zodat je niet je hoofd staat af te drogen met de handdoek waar je buurman eerder zn ballen heeft mee droog staan wrijven…

Puntje van kritiek is dat de Jacuzzi wat fris was, zoals een Duitse beer ook beaamde.

De theke die er werkte was wel een bezige bij. Vlot schenkte ze drankjes voor diverse dorstige beren en ruimt spulletjes snel op. Aanwinst voor de club. Ipv eentje die bij dr 'vriendinnen' hangt, buiten rookt, met dr telefoon bezig is, ipv dat klanten geholpen. Die kom je helaas ook wel es tegen.

In de namiddag de meeste dames van de dag wel kunnen bekijken en de keuze viel op Valentina, ondanks dat ze minder gewillig/hongerig leek dan de vorige keer.

M'n voorgevoel bleek te kloppen. Hoewel het een heerlijke kamergang werd, was het minder intens dan de 1e keer. Kan aan van alles hebben gelegen.

Na nog enkele wellness rondje en uit de voedselbanken te hebben geschept zat mn extended SC weekendje er weer op.

Klein beetje off topic, maar als ik zo terugblik was het weer een mooi uitje geweest. Persoonlijk vond ik de clubs die ik in Hamburg heb bezocht niet de moeite waard om er speciaal voor naartoe te gaan.

Begrijp me niet verkeerd, de clubs op zich zijn okay. Maar niet meer bijzonder dan wat we in NRW ook kunnen vinden of zelfs beter is.

Ik bedoel tijdens m'n Frankfurt weekend vond ik Sharks door de hoeveelheid dames plus een Aziatisch eet hoekje, en Oase door z'n omvang, inrichting (Romeinse stijl), faciliteiten (a la carte pizza naast buffet, grootste en krachtigste jacuzzi, hele grote tuin met veel speeltjes), en hoeveelheid dames (inclusief live shows en opzwepende bar dansjes) de moeite waard om er nog es voor terug te gaan.

Dat heb ik dus niet met Hamburg. Hoop dat er nog meer regio's de moeite waard zijn te ontdekken. Ik hou me graag aanbevolen voor suggesties per PB.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1307 Gepost op: 20 juli 2019, 10:25:54 »
Onlangs werd nlnu wederom een jaartje ouder en dat was reden om iets te organiseren in een van de favoriete clubs. Een aantal bekenden gevraagd, nette gasten waar de dames ook nog wat omzet aan kunnen genereren. En die uiteraard een biertje nuttigen, niks mis mee, maar niet de hele bierkelder legen.

Eerst even langs de Multivlaai gereden, waar een leuk meisje me als eerste feliciteerde en de vlaaien in punten sneed. Mooie meid was dat, die zou het in Babylon ook goed doen, en heel wat meer verdienen dan in die vlaaienshop. Ze moest eens weten dat ze later op de dag in een onvervalste hoerenkeet genuttigd zouden worden.

Klokslag elf binnen, de gastenlijst overhandigd, en kort daarna al de eerste gasten begroet. Was leuk d'n Sjeuf weer eens te zien. De line up was wat dunnetjes, maar toch waren er voor mijn doen genoeg opties. Op aanraden van een clubmaat een meiske gekozen waarvan ik uit mezelf niet op het idee zou zijn gekomen, want wel heel errug slank, maar Angie was een schot in de roos. Ondanks dat ik graag wat meer vrouwenvlees in de handen heb, staat Angie op de herhaallijst, met name om haar goddelijke zoen- en zuigtechniek.

Inmiddels druppelden de gasten een voor een binnen. In totaal zijn er ruim twintig geweest. Zonder ons zou het een kalm dagje zijn geworden. Nu was het gezellig druk. Redelijk weer, af en toe een buitje, maar de grill stond aan en er was dus genoeg te bikken. Bij de pool viel ik ineens in de grijpgrage tengels en de gulzige mondjes van Emma en Sascha, een goed samenwerkend trio duo. Terwijl we lekker bezig waren in een hoekje van de tuin werden we overvallen door een regenbuitje. Mij had dat in het heetst van de strijd niets uitgemaakt, maar de dames wilden niet nat worden. Dus naar binnen en de eerste de beste kamer ingeschoten om onze vuige lusten verder te bevredigen. Nat werden ze toch wel, maar dan van het zweet en nog een paar andere lichaamsvloeistoffen.

Aan het eind van de middag kwam mijn vriend Ramon van Ramontiek Producties met een maat van hem ineens opdagen. Een gangbang organisator die het saunaclub gebeuren nog niet kende. Dat hiaat in zijn loopbaan is dus bij deze opgevuld. De interactie met sommige gasten was kostelijk. Dit ritje naar Elsdorf gaat hem nog wel klandizie opleveren vermoed ik. Rond 19 uur het Happy Birthday moment, taart en sekt, kaarsjes uitblazen en zo. Niet hetzelfde aantal als de leeftijd, daarvoor is echt een taart van megaformaat nodig. Daarna nog een rondje van de zaak. Meer dan tien gasten betekent een vrije kamer. Die ging aan de lieve lekkere Roberta, waarmee het altijd zo heerlijk vrijen is.

Vanwege de gelegenheid wat langer gebleven dan ik gewend ben, ik ben niet zo'n avondmens, maar het bleef gezellig met alle bekenden tot ik tegen elven toch maar aan de rit huiswaarts begon. Iedereen, bedankt dat jullie geweest zijn. Eddy en zijn team dank voor de goede zorgen en de kans om dit weer zo te doen. En een woord van dank aan alle dames, zonder jullie was het niet mogelijk geweest.



Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1308 Gepost op: 22 juli 2019, 22:16:40 »
Het is al weer 9 maanden geleden dat ik Babylon heb bezocht.
12 juli onder het mom van een verjaardag naar Babylon getogen. Om 11 uur bij Tina ingecheckt. Ik zag de jarige NLNU al aan de stammtisch zitten, dus ik zat in de juiste club.

Er is en wordt weer flink getimmerd aan de club. De nieuwe voordeur en de stoomsauna waren voor mij nieuw. In de achtertuin wordt evenals aan de voorzijde een serre gemaakt om ook met minder weer 'buiten' te kunnen vertoeven.

Veel nieuwe dames voor mij, maar ook veel bekende meiden. Je kan er opwachten: "Wo warst du?" Dat heb ik maar in het midden gelaten.
Ondanks de gasten van NLNU was het de hele dag erg rustig. Enfin, het mocht de pret niet drukken, want er was genoeg bij te kletsen met bekende ijsberen, waarvan ik sommigen al heel lang niet had gezien.
Deze dag uitgebreid in de sauna gelegen. Ook in de nieuwe stoomsauna. Let op, de hitte komt overal vandaan. Het werd zelfs te heet onder mijn voeten. Niettemin een heerlijke hete sauna. Tussendoor (na een douche) lekker uitwasemen in de whirlpool.

Bij binnenkomst twee broodjes met beleg en later in de middag van het buffet genoten. Was prima in orde.

Pas laat in de middag kwam het tot een kamertje. En wel met Sasha. Ken haar al heel lang, doch ze had nog nooit Sjeufs zevengranenstengel in haar bekkie gehad. Dus beiden wat 'onwennig' naar de kamer voor een eerste stoeipartij. Van eerst aftasten was geen sprake. Een tongzoenster van heb ik mij jou daar. Laat gaan meid. Van een befwasje is ze niet vies, maar het was te profi. Dat laten we de volgende keer maar achterwege. Blasen dik in orde, met wit plafond.
Al met al een prima kamer.

Tegen 18 uur afscheid genomen van de jarige en nog wat ijsberen die toevallig in de buurt stonden. De energie was bij ouwe Sjeuf er uit. Het was een leuke verjaardag. Fijn om NLNU weer eens te treffen. Op naar de 100!

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1309 Gepost op: 23 juli 2019, 21:35:57 »
BABYLON - Verjaardagsbezoek
12 Juli 2019

Citaat
Het was weer tijd om na 6 weken terug 'de bloemetjes buiten te zetten' en dat was nodig zo bleek: het begon *zoals steeds rond deze periode* in Babylon...


FAZIT
1) Werkpunten/negatief
- Hou er niet zo van, van die gehaktballen op tafel
- Jacuzzi wat frisser
- Water zwembad wat frisser (of ben ik SS te gewend?)
- Eten karig
- Line-up geringer, veel minder opties dan anders
- Wellness sluit al omstreeks middernacht

2) Positief
- Rustig qua bezoekers op avonduur.
- Sauna ok, Jacuzzi te doen, citroenhamam ok
- Vriendelijk personeel
- Goed gezelschap met andere rakkers
- Erg goed contact met de dames die er waren



Kamergangen en overall service

1) ANTONIA - De betere kamergang

2) DENISA - De beste kamergang van Babylon dit jaar

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ****1/4



CLUBVERSLAG

Een verjaardag op vrijdag! Dit betekent dat ik mits overuren vroeger dien te vertrekken en dat kon nu niet eerder dan 15u.30 Ik heb na een vlugge boodschap onmiddellijk richting Elsdorf gekard en dan bleek een lastige rit met het piekverkeer en de vakantie-uittocht. Normaal had ik ook vakantie (bouwverlof) maar niet dit jaar nu ik kan kiezen wanneer. Ik heb na lang aanschuiven, veel pittige buien onderweg en bijtanken de parking van Babylon eindelijk kunnen oprijden: wat een verschil bij vorig jaar! Ik kwam toen wel eerder aan, ja, maar nu was er dus echt heel veel plaats over rond 19u. Zelfs op verjaardagen laat de prijsverhoging zich duidelijk voelen. Ik koos een plekje en ging snel, snel de club binnen vooraleer ik een vroegtijdige koude douche uit de wolken te verduren krijg. Aangebeld en binnen werd ik vriendelijk ontvangen. Ze had schrapte mijn naam van de lijst en verzekerde me dat de hotelsleutel voor mij opzij lag maar nog niet vergeven kon worden. Niet erg, ik mocht mijn bagage in de kantoorruimte van de cheffe achterlaten en ging uitgebreid douchen. In de kleedkamers kon ik Sexmachine ontmoeten die opmerkte dat ik wel erg laat was. Het risico van de werkdag te combineren met een avond in de clubs, is dat je vermoeid op een laat uur aankomt zodat je niet veel meer kan uitrichten. Niet deze avond.


Een vlugge verkenning door de club leverde de bekende gezichten op bij de rakkers: Hasta La Pasta, de jarige NLNU die ik de hand kon schudden, Seksenfun, Taylor, SM, vulkaanspesjalist... zodoende waren er genoeg present om een praatje mee te slaan dus ons vervelen, dat doen we hier niet. De verkenning bracht me een ander heikel punt onder de aandacht: de line-up was toch eerder mager op deze avond. Ja, veel dames zullen op kamer zijn, maar toch, dan heb ik het toch echt veel drukker meegemaakt op dat vlak, draai of keer het als je wil. Ik had ineens heimwee naar de verjaardagsavond van NLNU 2 jaar terug toen ik van een mislukte BBQ van het vorig werk in de manege naar Babylon karde en het beste weekend van mijn verlof, overbodige vakantie-uitstap naar Engeland dat daarop volgde inbegrepen, meemaakte. Ik mistte vooral veel exotisch schoon als Iman & ebony friends, de Cubaanse Maria,... vele komen niet meer weer. Wat je daar ziet is nu hoofdzakelijk rombul dames en veel nieuwe en minder bekenden.  Nee , slecht zijn die dames zeker niet het is eerder de variatie aan nationaliteiten hier te doen gebruikelijk is, dat zoek is geraakt.

Was mijn ervaring van de club nu zoveel slechter? Nee, dat ook weer niet en de service die ik kreeg van de dames was steeds van hoog niveau. Dit is een trend die is blijven doorgaan en waarvan de gemiddelde score zelfs hoger staat dan in 2018. Ik heb het niet durven indenken.

Antonia en Michelle wilden me snel claimen en moesten zien dat deze  jongen zich liever niet snel laat claimen. Verschillende rondjes door de club later zag ik al snel dat die 2 of een van hen nu zelfs mijn avond moesten maken en de eer van Babylon hoog te houden hadden want veel opties zag ik niet zo. Al werd de service van Sacha me warm aanbevolen, ik vond ze steeds iets ongenaakbaars over zich heen hebben.

Ik liet de kamervoorstellen van de wanhopige Antonia even voor wat ze waren en ging naar de wellness toe, mijn eerste plek van afspraak na een lange rit. De jacuzzi was inderdaad wat koel zoals eerder geschreven werd, maar niet zo erg als ik elders meemaakte. De sauna was voor mij ok. Als het de kleur heeft van een citroen, de geur heeft van een citroen en zelfs de vorm binnenin citroenig is, dan is het vast de hamam van Babylon, hun nieuwste aanwinst sinds dit jaar. De eerste keer was ik ook deze avond zonder handdoek binnen gegaan. De tip van Mechelen op het forum indachtig, nam ik voor de 2de ronde later na mijn sessie met Antonia 2 handdoeken mee: 1 om af te drogen en 1 om op te zitten in de hamam. Voor ik er in ging, lag ik wat te ontspannen in de jacuzzi tegenover een andersvalide beer die tot de puntjes werd verwend door 2 jonge meiden. Ze bleven hem tongen. Daarna stapten ze er na een half uurtje uit en hielpen hem in de rolstoel. Schatjes zijn het! Een van die schatjes nam mijn 2de handdoek mee, speciaal voor de citroenhamam, om er zich mee af te drogen. Ze vroeg het nog vriendelijk en ik kon weer niet nee zeggen: zo zat ik dus weer in die citroenruimte met net-niet-verbrand achterwerk op de bank voor me uit te kijken...zonder die 2de handdoek. Ik heb geloof ik niet gebruik gemaakt van het zwembad, iets te fris naar mijn gedacht voor een 70€-club.

Nog even over het eten; dat was naar mijn smaak kariger. Ik had ook geen à la carte genomen, de kaart met keuzes was er maar op het moment dat ik die wou nemen, was het al weg genomen: te laat! En dat terwijl het nog geen 21u was... Ook de gehaktballen lagen er uitgestald. Dan heb ik nog liever dat ze er de frieten laten koud worden, mijn fijne neus vind dat niet zo lekker ruiken, eerlijk gezegd.

De sfeer in de club bleef familiair en gezellig maar de club liep nog steeds snel leeg na een zeker uur. Het was ingetogen gezellig, zeg maar. Chef Eddy maakte zich nog vrolijk over de Banaan die hier op zijn nummer had gekregen van de dames. Ik had hier lange mooie presales met Denisa en op het einde van de avond had ik een goed geanimeerd gesprek met een van de weinige zwarte dames en met Gina. Die laatste bleek levensgevaarlijk gewond te zijn aan haar pink, daarom dus moesten we het helaas zonder haar paaldanskunsten stellen. We bleven samen zitten tot het personeel me attent moest maken dat het feierabend was.

De prijsverhoging laat zich naar mijn mening toch wel voelen: minder beren, nog minder dames, ook op een verjaardag. De volgende morgen liep het tijdens het ontbijt ook niet snel mee vol (wèl met de volgende  jarige & friends). Dit is geloof ik het 2de bezoek na de verhoging en mijn conclusie verandert niet: gooi het roer om, verminder ten minste het entree van de dames en dan van de beren naar dat van vroeger of voer in plaats daarvan een happy hour in voor die laatste groep...of ook voor vroege dames. Hoe slecht kan dat nu lopen?


Kamergangen

Ik zag meteen dat er niet zoveel dames waren die ik kende of een klik mee had. Ik ben al zo vaak met Michelle geweest dat ik ze nu voor eventjes wilde overslaan. Antonia was ik vorige keer mee geweest en kies ik normaal gezien niet zo snel opnieuw maar na gezien te hebben wat er rondliep, bleek die nog mijn beste optie die avond. So, Antonia it is, ze kreeg haar zin en hoe dat verliep, lees je hier:

=> Antonia - de betere kamergang

Na een tevredenstellende sessie met haar, wellness, praten met maten, bier (niet de ganse kelder, ook geen wijn als 2 jaar terug),...je kent het: Vazkor raakt niet weg. Zodoende kon hij verleid worden door de schone Denisa. Het was jaren geleden dat ik met haar op kamer was. Er volgde een voor mijn doen redelijk lange presale met deze aardige dame. Hierop volgde een stevig uurtje seks op de kamer: een herhaling die te boek staat als de hevigste sessies dit jaar in deze club:

=> Denisa- De beste kamergang van Babylon dit jaar


Einde van de dag

Na mijn sessie met Denisa bleek het niet meer mogelijk om van de wellness gebruik te maken, die was op slot en grendel, dat reeds rond middernacht. Voor een 70€-club? Nogal vroeg! Kwart voor, ja, half een...misschien maar om middernacht al? Why!? het eindigde dan met een laatste grote glas bier en een lang gesprek met een tweetal dames waaronder dus de aan haar pink zwaargewonde Gina. Dat ze maar gauw en goed herstelt, we missen haar acts de présence.

Dank, NLNU voor de uitnodiging en deze mooie verjaarsparty. Het zijn immers de kamergangen die de clubdag maken en ze waren steengoed dankzij Antonia en Denisa.

Het ontbijt werd de volgende dag in alle rust genuttigd omringd door de dames en nog een paar Belgen die er ook bleven logeren. Zij gingen naar GT, ik naar SS. Deze club kenden ze nog niet en zodoende zijn ze een tip rijker om een nieuwe club te verkennen! In SS kwam het hek pas echt van de dam maar dat is een verhaal voor een volgende keer.
« Laatst bewerkt op: 23 juli 2019, 21:57:33 door Vazkor »

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1310 Gepost op: 31 juli 2019, 03:04:13 »

SCHIETGEBED

Op de laatste dinsdag van de vorige maand brandde er nog een kortingskaartje van het forum in m'n zak, waarvoor dank aan club, forum en jury.
Zodoende weer eens de Babylonische tuinen te gaan bezoeken. Nadat ik van een flitsbezoek aan Magnum Dormagen vertrok, kwam ik goed en wel aan in Babs.
Even bijtanken aan de pomp op de rotonde voor een voordeliger tarief dan in de lage landen, hup de parking achter opgereden, slechts 1x op de bel gedrukt, en dan een SCHIETGEBEDje voor een begroeting van een harem aan schone Eva's.
Dat laatste was blijkbaar niet bij de grote chef aangekomen, want alleen de theke stond klaar om sleutel en doekjes mee te geven.

Geen punt, dan ga ik zelf wel op jacht. Maar jagen gaat natuurlijk niet zonder je van zware lichaamsgeur te ontdoen. Prooidieren slaan anders namelijk op de vlucht...
En jagen gaat ook niet op een lege maag. Dus me eerst even aan het ontbijt buffet tegoed gedaan. Daar was ik wel flink aan toe, aangezien dat in de vorige club nogal karig was.

De club was op een dinsdag niet bijster druk, ondanks het mooie weer. Er waren nog genoeg ligbankjes beschikbaar rondom het zwembad. Lekker meerdere wellness rondjes gemaakt. Dat hebben ze in Babylon goed voor de bakker met de aanbouw. De nieuwe overdekking bij de tuin gaat straks met de winter voor beschutting zorgen voor hen die buiten moeten wezen...

Bij wellness past ook een masseur. Aangezien die niet voor handen was, werd ik door een dame aangewezen als plaatsvervanger. In de tuin haar uitgebreid verwent, en daarna op de kamer elkaar nog es. Het was een geweldige sessie met de Moldavische Antonia.

Na nog enkele wellness rondjes, een hapje eten, een dutje om even op te laden, voldaan weer de weg terug aanvaard. De nieuwe slogan klopt wel. Babylon, niet meer klein, maar nog steeds wel fijn.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1311 Gepost op: 22 augustus 2019, 16:04:39 »
Na die strafexpeditie naar Golden Day vorige week, rolde er een kaartje in de bus voor een echte club, Babylon. Kijk daar heb ik wat aan. Een doordeweekse dag, geen bekende forumleden, maar wel genoeg bekende dames. Bij het eerste rondje door het huis had ik het geluk Mikey tegen het lijf te lopen. Sinds die eerste keer een paar maanden geleden, staat the fastest mouse of whole Méchico hoog op de favo lijst. Eerst wat in een van de buitenbankjes liggen vozen, aan tongzoenen geen gebrek. Waarna een heftig kamertje van een uur volgde. Ik was dat debakel met die truttebol in Emmerich alweer half vergeten.

Ruim de tijd genomen om de accu op te laden, want ik had Mila gespot, en die vreet energie weet ik van de vorige keer. Dus lekker ontspannen in de sauna, opgefrist in het zwembad, de verneukte calorieen aangevuld bij het buffet. Toen ik meende dat ik haar wel kon hebben, werd ik aan de bar door Mila kamerrijp getongzoend. En wederom een stevige spetterende pot sex met dit blonde Sletlandse zoen- en pijpkanon. Die truttebol uit Emmerich vervaagde steeds meer naar de achtergrond.

Inmiddels liep mijn tijdvenster af, nee niet mijn alibi, dat ben ik niet nodig. Maar af en toe moet er ook nog gewerkt worden. Dus liet ik het bij deze twee super dates met dames die weten hoe het heurt. Forum en club, bedankt voor de rabat, en het is weer bewezen, als je als club zorgt dat er dames van dit kaliber rondlopen, dan komen de gasten vanzelf wel terug. Ik ben er in ieder geval noglangnietuitgewandeld.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1312 Gepost op: 25 augustus 2019, 16:45:45 »
Gisteren sinds een lang tijd weer een Babylon bezocht. Had een kortingskaartje gewonnen van een andere website dus was weer eens tijd voor een bezoekje.
Patjax en Brombeerzuid zouden er ook zijn dus dan heb je al wat aanspraak.

Rond 14:30 uur aangekomen en de parkeerplaats was vol. Heb hem erlangs moeten parkeren. Ik dacht dat belooft wat, want er stonden maar 26 meiden op de lijst.
En inderdaad binnen veel mannen en weinig vrouwen te zien. 26 vrouwen hebben ze ook niet gered, schat een 20.

Ik kwam de veelplegers al tegen en wat ouwehoeren. Ook NLNU was van de partij en een andere Nederlander die ik veel in Babylon heb gezien.
Ik zag nog een paar bekende gezichten van meiden maar ook veel nieuwe gezichten. Zag ook Susi van H7 er rond lopen. Eventjes mee gepraat en Babylon beviel haar wel. Hoop alleen wel dat haar service beter is geworden dan in H7.

Zoals gezegd veel mannen, weinig vrouwen. Het was echt een gaybar. Dan maar genieten van het weertje en wat relaxen.
Uiteindelijk in gesprek gekomen met Ella, Roemeense, blond met brilletje en goede kont. Kort gesprekje mee gehad en besloten om met haar naar de kamer te gaan. Wel van te voren gevraagd of ze deed tongzoenen wat had gehoord dat ze het niet zou doen. Maar ze zei van wel.
Op de kamer deed ze inderdaad tongzoenen, best goed ook nog. Toen ik haar haar aanraakte gelijk paniek en dat mocht niet. Vingeren ook niet maar daar geef ik niet om. Ze had een ring of spiraal in en daarom ging het niet. Beetje tongzoenen en strelen en kreeg nog het optie pakket te horen maar geen gebruik van gemaakt. Pijpen deed ze wel goed. Daarna over naar neuken en daar was ook geen gezeur. Een paar standjes gedaan en na zo'n 15 minuten was ik klaar. Een lekkere kont heeft ze om tegen aan te batsen.
Ze liet mij nog even haar ring of spiraal voelen, weet niet wat het was. Het voelde als een ring die ik in haar poesje kon voelen. Toen mocht ik er dus wel in met de vinger. 
Heb het nog een beetje weten te rekken maar na 25 minuten wou ze toch echt weg. Het was voor mij een OK kamer, niet goed ook niet slecht. Herhalingsgevaar wel klein denk ik.

Terug in de bar zag ik de Nederlander die ik vaker in Babylon zag zijn beklag doen bij de theke. Hij was met Georgiana op de kamer geweest maar zij was na 15 minuten vertrokken en hij was €80 lichter omdat voor vingeren vroeg ze €30 extra. Een discussie daar en Georgina erbij en gelijk een grote mond en de klant kreeg geen gelijk dus moest zijn verlies nemen. Het ging zich niet over het geld maar omdat zij van de kamer was gegaan na 15 minuten. Meer weet ik er ook niet van.

Eten vond ik wel goed gisteren alleen kun je niet meer bestellen zag ik, dat is wel jammer. 
Met een Patjax een lange tijd buiten gezeten en op een gegeven moment kwam Eddy ook naar buiten. Hij had er al de nodige gehad. Op een gegeven moment viel hij nog op de grond van zattigheid. Gasten en meiden wouden hem oprapen maar dat wou hij niet. Dus hij zat er wat te kijken op de stoeptegels. Uiteindelijk heeft toch iemand hem maar snel opgeraapt. Triest en grappig tegelijk.

Patjax ging bubbelen en ik ben naar binnen gegaan. Georgiana was ook behoorlijk heen en was zoals wordt gezegd met haar zusje aan het spelen Mary. Als ze echt zussen zijn was ik getuigen van incest want ze waren aan het tongen en Georgina likte Mary's poesje ook nog even. Wel leuk om te zien.
Om een gegeven moment ging Georgiana los op een oude kerel die er bij zat. Het werd een heel showtje. Die gast werd op zijn pik en ballen geslagen door haar en Gina kwam nog een zweepje brengen en een halsband voor die kerel. Iedereen was zich wel kapot aan het lachen en was een leuk schouwspel. Die gast werd mishandeld tot en met.

Toen het was afgelopen Patjax opgezocht en ook even in het bubbelbad gaan zitten en was wel lekker. Het was nu ook heel rustig geworden. Patjax zag het niet meer zitten dat hij nog zou kameren maar wou toch niet naar huis en had zijn zinnen gezet op voor zijn smaak het perfecte meisje.
Ik kwam nog met Gina in gesprek en daar een hele tijd mee gepraat. Nooit met haar gekamerd want is niet zo mijn type. Ging altijd veel met haar Bulgaarse vriendinnetjes die nu allemaal weg zijn. Lora, Franceska, Alexis en voorheen de oude Susi.
Was een klein Bulgaartje daar die ik op zich wel interessant vond, Dani. Maar van kameren is het niet gekomen. Met zoveel mannen en weinig vrouwen is het moeilijk om aan sommige meiden te komen.
Dus nog een tijd met Gina gepraat en rond 00:30 uur toch maar eens naar huis gegaan. 

Op zich heb ik mij wel goed vermaakt. Voornamelijk omdat ik wat gasten kon. Alleen zou ik mij goed verveeld hebben daar.
Ook mocht je €70 hebben neergelegd gisteren als entree dan kan ik mij voorstellen dat je jezelf dan goed bekocht voelt, dat was het echt niet waard. Veel mannen, weinig meiden. Het bestellen van eten is weg, althans gisteren. Dus less is more nu in Babylon. Ik kan niets verzinnen wat de €70 rechtvaardigd als ik het vergelijk met andere clubs waar ik kom. Qua bezetting heb ik het nog nooit zo slecht gezien in Babylon, Heel jammer om te zien want kwam er vroeger veel vaker en heel graag. Helaas kan ik er niet meer van maken.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1313 Gepost op: 28 augustus 2019, 19:01:48 »
Het was eigenlijk de bedoeling om met mijn oude clubmaatje G naar Venus te gaan maar op vrijdagavond bleek dat hij de zaterdag alsnog verstek zou moeten laten gaan. Met tropische temperaturen in het vooruitzicht was verkoeling in de vorm van water een vereiste en aangezien ik nog een kortingskaartje had dat ik moest kapotslaan viel de keuze op Babylon. Inmiddels alweer vier maanden geleden dat ik hier voor het laatst was en dus voor de verhoogde entreeprijs. Natuurlijk de recensies wel gelezen maar om een oordeel te kunnen vellen moet je toch zelf een kijkje nemen.

De grootste smeerpijp onder de beren zou ook komen en zag dat de man die nooit en te nimmer uitgewandeld raakt hetzelfde plan had opgevat. Juist op het moment dat ik zou vertrekken kreeg ik een berichtje van de vuurhavik dat hij ook wel wilde gaan. Echter was hij als de schone slaper net wakker en het zou nog een hele tijd duren voordat hij ready to go was. Meestal rijden we om en om maar ditmaal dus apart. De muzikale keuze om mij te begeleiden viel op Body Count, het metal hobby groepje van Ice T. Bepaalde songs zorgden voor een idee in mijn hoofd om ze enigszins aangepast te verwerken in mijn verslag maar het verloop van de dag heeft mij doen besluiten hier vanaf te zien. Denk dat de tedere zieltjes en diegene die niet in staat zijn om tussen de regels door te lezen er niets van zouden snappen. Firehawk heeft het een en ander al uit de doeken gedaan, dus hou ik me bij een aantal opmerkelijke zaken.

De parkeerplaats
Aangekomen rond dezelfde tijd als normaal en waar ik voorheen nog net kon parkeren was er nu ruimte genoeg. Natuurlijk is dit een momentopname maar met de andere recensies in ogenschouw te hebben genomen lijkt het toch iets van structurelere aard.

De GPL
Voorheen de AWL maar inmiddels omgetoverd tot de GPL. Wederom net zo onbetrouwbaar als voorheen en derhalve heb ik hem voor mezelf al herbenoemd tot de Grote Pinokkio Lijst. Een staaltje false advertisement dat niets meer en niets minder is dan de boel te beduvelen. Als je de hele week een aantal dames willens en wetens op de lijst laat staan die op maandag op vakantie zijn gegaan (en er zelfs deze week gewoon opstaan) dan vernachel je de boel. Niet alleen voor de club maar ook voor de dames. Terugkerende gasten denken dat bepaalde dames aanwezig zijn en dan blijkt dit niet het geval te zijn. Zo vertelde één van de dames me dat ze er regelmatig op staat op dagen dat ze niet werkt en dat klanten van haar dan speciaal komen en zij er niet is. Dit heeft haar een eental klanten gekost.

De Posterboy voor drank maakt meer kapot dan je lief is
De aanduiding voor de "Cheffe" die hem op het lijf is geschreven. Het tafereel buiten was pure slapstick. Eerst was hij al zeker tien minuten bezig om een van de armen van zijn bril terug te bevestigen. Aangeboden hulp werd op grove manier afgewimpeld en zonder enige aanleiding viel hij achterover. Geluk bij een ongeluk sloeg hij niet met zijn achterhoofd op de tegels anders hadden de gevolgen ernstiger kunnen uitgepakt hebben. Ook nu weer reageerde hij agressief en met de nodige verwensingen op aangeboden hulp en degene die hem overeind hielp zei terwijl hij hem een glas overhandigde "hier trink nog eine". Absurditeit ten top. Als eigenaar ben je het visitekaartje van de club, echter als je pretendeert een premium club te zijn en je misdraagt je als de eerste de beste alcoholist met een kwade dronk dan ben je een aanfluiting. Het lijkt erop dat Eddie de Donald Trump onder de clubeigenaars is.

De bedel aktie
Het scheen dat Georgiana enkele dagen later jarig zou zijn en een tweetal dames hadden het plan opgevat om met het spaarpotje wat bij de theke stond alle beren langs te gaan. Toen ze bij ons (vier beren) aankwamen spraken ze als eerste Firehawk aan voor een bijdrage. In zo'n handdoek heb je ook veel zakken om geld in te verstoppen, NOT. De dame die ondanks de drukte zowat de hele tijd beschikbaar was  zei dat hij maar naar de kleedkamer moest lopen en ze verwachtte dat hij minimaal €10 zou doneren. De pushy wijze waarop was behoorlijk aanstootgevend maar ondanks haar gezeur hield Firehawk zijn rug recht. Gegokt en verloren en ze deden geen poging meer bij ons en liepen verder waar ze zoals verwacht net zo min succesvol waren.

Het eten
Het is zomer en dan denken de clubs de bezoekers blij te maken met BBQ. Het is echter zo dat je in alle clubs dezelfde standaard meuk qua vlees krijgt en hier dus niet anders. Ze hadden de menukaart weggehaald en dan is het gebodene toch armoedig voor een club die zijn gasten €70 durft te vragen.

Het "zogenaamde" verjaardagsfeestje
Er bleek een verjaardagsfeestje te zijn. Opkomst was ver beduidend de normale aantallen die dan de Babylonische Tuin teisteren. Toen iemand mij attent maakte op de birthday boy moest ik lachen. Een Duitse freeloader die schijnbaar meerdere dagen per jaar in de gelukkige omstandigheid is dit feit te vieren. Eind april deed hij dit ook al voor het tweede jaar op rij in SS met een Nederlandse beer. Nu wist een beer mij te vertellen die er ook al een paar keer zijn feestje had gegeven dat er nog nooit naar zijn paspoort was gevraagd. In SS is dit wel het geval dus lijkt mij de conclusie gerechtvaardigd dat de Duitse beer hier misbruik van heeft gemaakt. Ook de dames hebben meer dan genoeg van dit soort "feestjes". Een dame zei dat er recentelijk zo'n feestje was waarbij buiten het gratis kamertje welgeteld één van de gasten een kamertje van een half uur heeft gedaan.

Conclusie
Was het alleen maar kommer en kwel? Nee, de wellness is nog steeds top en met de aanwezige bekende beren was het gezellig vertoeven maar voor mij zijn de dames nog steeds de hoofdzaak dat ik een club bezoek. Lange tijd leek het erop dat ik de club ongepopt zou verlaten. Echter de posterlady voor mijn ideale vrouw had een andere mening en dit heb ik dan ook geen seconde berouwd. Ik zal het in haar eigen topic schrijven, omdat ze het verdient om in de schijnwerpers te staan. De prijs van €70 is dan ook op geen enkele wijze imo gerechtvaardigd. Een prijs van €40-50 is op dit moment toch echt het maximum, zeker als je zoals ik geheelonthouder bent en de speciale bieren geen toegevoegde waarde hebben.

Ondanks mijn nogal kritische verslag toch mijn hartelijke dank aan RB en Babylon voor het kortingskaartje.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1314 Gepost op: 28 augustus 2019, 23:57:11 »
Even terug naar mijn allereerste bezoek in Babylon en nu!!!!

Ik weet het nog goed dat Havanna geen dames had die dag en als oplossing mijn entree maakte in babylon!

Ergens in september 2016: ik bel aan in Elsdorf met trillende handen.
Zoemer gaat en ik kom in een walhalla, bij de balie diverse mooie naakte meiden.
Met een vuurrode kop aangegeven aan de toen vriendelijke theke, dat het mijn eerste bezoek was.
Kreeg mijn kloffie na 60- entree en douchen, Michelle wachtte me op en hielp me nog met die verrekte handdoek.
Kreeg een rond leiding van haar,top!!!

Zaterdag 24-08:
Had afgesproken met candyman en draaide verbaast een parkeerplaats op die nog niet vol was om 12.30.
Bel aan zoemer gaat, geen naakte dames een dooie boel en kreeg mijn kloffie.
Met kortings kaart binnen a 40-.
Enigzins verbaast me gaan douchen.

Ergens in september 2016:

Ik ging genieten van een ontbijt, broodjes met beleg lekker soepie etc….
Geniet van het uitzicht vele mooie meiden in overvloed.
Met trillende handen aan de koffie en daar kwam Aylin.
De eerste maal hier, jaja ze legt me het een en ander uit en zei tot straks.

Zaterdag 24-08:

Ga genieten van een wat later ontbijt, geen belegde broodjes geen beleg, nada!
Dus maar een kaal broodje met wat uit het koude buffet, soep alleen kippesoep.
Dames waar niet op dat moment, was ik roepende in een woestijn, alleen wat beren.
He daar zie ik Tanja komt net terug van een kamer en ziet mij en lachte!
En ja daar is candyman en met hem nog een kopje leut gedronken.
Daar kwam Tanja ze twijfelde wie moest ze het eerst aanspreken.
Dat was de candyman met zijn lolly’s en ja ook ff bij mij polsen.
Helaas meid je zit bij beide op de strafbank!!!!

Ergens in september 2016:

Ik ging de club verkennen overal beren met meiden of meiden en beren alleen!
Wat een dolle boel aktie op de bank her en der, keek mij ogen uit.
Naar boven de kino, daar hoefde je geen pornofilm te draaien, was live porno.
De kelder de rust daar heerlijk, geen zwembad geen overdekte terras!
Maar wat maakte dat uit, ik liep of zat ergens, mijn ogen uit te kijken!

Zaterdag 24-08

Candyman vertelde me dat FH onderweg was en we gingen achter bij het zwembad kijken wat loos was.
Een hoop beren aan het zwembad en op de bankjes, een mooie overkapping.
Maar waar zijn de dames hooguit 3 a 4 de rest op de kamer of weet niet waar.
Met Candyman wat gesproken ,geen aktie en zag wel dat er een candygirll rondliep, Bella!
Ging ff naar boven de kino leeg!
Geen gokkende dames op dat moment, waar zijn ze.
Loop naar de lockers daar is nlnu en de hand geschud, en daar is FH.
Hem gezegd waar de candyman is en ik ging wat roken.

Ergens in 2016:

Liep bij de bar en daar zat Aylin een kort gesprek en naar een kamer met haar.
Er ging een wereld open, achteraf was ze niet top maar toen ja dat was wennen!
Kom na een 20 minuten van de kamer af en een dolle boel overal, zeg maar gerust een geile bedoeing!
Wat een hoop meiden en zo mooi.
Sfeer top!

24-08:

Ik zat te roken en zie daar Shana maar bezet, he Katja met nieuw kapsel.
Voor de rest niks, de meiden hadden het druk er werd behoorlijk gekamert.
Bella mij nu te zoet met die rose kousen en blond kapsel, Rose ja te laat gelijk bezet net als Bella!!!
Katja zit op een kruk, ga naar haar toe een paar kusjes en hop naar een kamer.
Kom onder aan he airco, zie dat hij bewust is uitgetrokken, dat voor als je 70- betaald had, was teleur gesteld.
Op dat moment was het goed te doen op de kamer.
We zakten ons samen op bed en een lange tz sessie volgde.
Ze had vandaag echt zin om te pijpen, jezus echt goed.
Een duikvlucht, temperatuur en vocht meten met vingerwerk terwijl ze mij pijpt.
Goede nipplegame, etc en twijfelde nog hoe het af te maken.
Maar die heerlijke volle kont ja dat werd doggy!
Het batste en kloste en ik weet niet wat, een heerlijk gevoel en geluid.
Zet nog eens stevig aan en BBZ schot al rochelend(hooikoorts) het condoom vol.
Lachend en beide hevig zwetend vielen we in elkanders armen.
Ik zeg een 50 minuten is ook goed zo, veel te warm hier douchen.
Zeer goede sessie met Katja!
Loop naar de lockers en bij de theke een hele discussie tussen klant en dvp.
Ging over een betaling wat hij uiteindelijk moest doen
Een voor mij onbekende dvp!

Ergens in september 2016:

Een luide muziek zag aan de bar een stevig drinkende man, die met zijn poten steeds aan de volumeknop zat.
Nog een kamertje gemaakt met Michelle en het was tijd om naar huis te gaan.
Ik dacht nog dit is niet de laatste keer dat ik hier kom.
Dat is ook zo gegaan!

24-08:

Ik liep terug naar de jongens en er was niet veel veranderd.
Enkele meiden en veel beren.
Ik was gesloopt door de warmte en mijn ongemak en nam afscheid van de bekenden.
Het enige moment dat Bella alleen op haar bankje zat ,ze glimlachte, maar ik ging als de vliegende brandweer naar huis en dacht ik kom nog wel eens ooit terug!!!!!!

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1315 Gepost op: 31 augustus 2019, 21:34:20 »
Afgelopen zondag, nu 6 dagen geleden, was het warme weer aanleiding om deze club met zwembad te gaan bezoeken. Mijn kortingskaartje van dit forum werd vlot geaccepteerd; dank forum!
Het was zondag en dan weet je dat het niet druk is. En dat was het dan ook niet. Er waren meer meiden aanwezig dan op de aanwezigheidslijst stonden, maar veel meer dan 15 zullen het er niet zijn geweest. Een 25-tal mannen konden daar keus uit maken.

Mijn eerste kamer was met Elli, een zwartharige Roemeense van de nodige plakplaatjes voorzien. Ze zei al vele jaren in deze club te werken, maar eerlijk gezegd kende ik haar niet. Ik had haar eerder op de dag wel achter de gokmachine zien zitten. Ze ziet er niet onaardig uit. De gok genomen en het viel me niet tegen. Lekker tongzoenen en de rest was ook in orde zonder dat het nou geweldig was. Een ruime voldoende voor Elli.

Mijn tweede kamer was met Mila. Deze Russische Letse was wat later op de dag binnen gekomen. Ze is misschien niet de knapste maar ze heeft op mij een sexy-milf uitstraling met een lekkere bos hout voor de deur. Ook met haar was ik nog niet eerder geweest. De kamerbeurt was zonder meer goed te noemen! Ze zoent met passie en doet de rest ook met zeer veel overtuiging waarbij ze er zelf ook van geniet. Ze kwam schreeuwend klaar bij mijn likbeurt. Het was een fijne kennismaking die schreeuwt om nadere verkenning.

Tussen de kamers door heerlijk gebruik gemaakt van het zwembad. Even na 18.00 kondigde de theke aan dat om 20.00 het water uit het zwembad werd gelaten vanwege een onderhoudsbeurt.
Het eten vond ik prima. 's avonds werd er vlees op de barbecue klaargemaakt. Daarnaast naar keuze patat of gebakken aardappeltjes. De bloemkool  zal niet aan iedereen zijn besteed, maar er was ook salade.

Eddie die dag niet gezien maar ik begreep dat hij het die dag daarvoor bont had gemaakt.

Er is al veel over geschreven, ik denk dat de prijsopdrijving geen goede zet voor Bab. is geweest. Het blijft desalniettemin een heel mooie club. Ik hoop dat alles straks weer wat meer in balans komt.

Om 19.30 zeer tevreden weer naar huis gereden.

Offline HellaHolla

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1316 Gepost op: 1 september 2019, 21:46:01 »
Gisteren, op zaterdag 31 augustus, conform planning Babylon bezocht. Er is veel over deze club geschreven de afgelopen weken, de meningen zijn behoorlijk verdeeld op dit moment. Hoog tijd om zelf eens polshoogte te gaan nemen in Elsdorf. Voor mij nog maar de 3e keer in totaal, de laatste keer was 6 weken geleden en de eerste keer in het voorjaar van dit jaar.

Ik heb een beetje een haat-liefde verhouding met Babylon en dat heeft niks met de entreeprijs, het eten of de met enige regelmaat dorstige Eddy te maken. De dames konden mij tot op heden nog niet echt bekoren. Verschillende dames gehad tijdens de vorige bezoeken en er was er eigenlijk maar eentje echt ok. Dat moest toch beter kunnen en samen met de andere faciliteiten die de club te bieden heeft besloot ik toch weer eens af te zakken naar de Oststrasse nummer 12. Verandering van club doet neuken niet waar?

In het “normale leven” kom je ook wel eens ergens niet uit en zowel zakelijk als privé kun je je probleempje dan aanpakken met jawel, externe hulp. Gisteren daarom Taylor bereid gevonden om mij te vergezellen in het mijnenveld der klapeksters te Elsdorf. We besloten vooraf al er een complete dag fun van te maken en spraken rond het openingsuur af in de club. Nog een primeur voor mij: ik heb de wekker moeten zetten om naar een saunaclub te gaan. Het moet niet gekker worden.

Na een ritje van 1,5 uur kwam ik rond 11u15 de parking aan de achterkant van de club opgedraaid. Onderweg overigens vergezeld door de soundtrack van Once Upon A Time in Hollywood. Wat een soundtrack en film. Maar dat ter zijde. Er stonden ongeveer 5 auto’s maar het was nog vroeg natuurlijk. Eenmaal aangeklingeld ratelde de deur na een paar tellen en kon ik binnen stappen. De club was nog aan het ontwaken, ook wel eens leuk om te zien.

Als echte Hollander had ik natuurlijk een kortingskaartje meegenomen want 70 euro daar is al heel veel over gezegd en ik ga het niet betalen. Poent aus. Eerst zien, dan geloven Babylon! Kaartje werd snel geaccepteerd en ik verdween in de kleedkamer om daar een paar minuten later weer uit te komen met een handdoek om mijn middel.

Mijn kompaan zag ik nog niet dus ik besloot mij eerst even op het ontbijt te storten waar je schijnbaar snel bij moet zijn na 11u. Er was gelukkig nog genoeg te bikken voor mij dus prima de maag gevuld. Maar waar was dhr. T. nu? De bel klingelde regelmatig en de ene na de andere heer of DVP kwam binnen. Geen Taylor te bekennen. Dan maar even bubbelen dacht ik. Toen ik daar binnen kwam gelopen zat Babylonpedia himself al in de jacuzzi. Gevonden!

Flink bijgepraat, we hadden allebei de afgelopen weken niet bijster veel in club land gedaan vanwege allerlei redenen maar vandaag waren we dus weer terug aan het front. Na een tijdje de jacuzzi weer verlaten en terug de bar in zag hij een dame lopen die hij beter wilde leren kennen. See you later alligator! Weg was ie.

De dames dan, ja ja, de almachtige GPL ook wel Grote Pinokkio Lijst genoemd was ook door mij geraadpleegd voorafgaand aan mij bezoek. Die nieuwe bijnaam is wel terecht overigens want als je de masseuse er al bij gaat zetten is je inspiratie ver op. In totaal waren er gisteren ongeveer 25 dames aanwezig, dat was de helft van wat er tijdens mijn eerste bezoek liep een half jaar geleden. Is dat nu een probleem of niet? Ik vind zelf van niet want ik ga altijd maar met 1 dame tegelijk naar de kamer en kiezen uit 50 dames is voor mij kutter dan uit 25 letterlijk en figuurlijk. Voor mij qua aantal genoeg en ook de looks van de meesten konden mij an sich wel bekoren.

Gelukkig was ik vooraf al een stukje wijzer geworden dan ik al was. Tijdens mijn vorige bezoek was mijn oog al eens op Kellie gevallen en had besloten er vandaag voor te gaan. Zij moest dan toch maar eens het imago van Babylon bij mij oppoetsen. Ja, poetsen dat kan ze wel. Daarover later meer.

Eerst maar eens even buiten in het zonnetje een drankje er bij van het weer genieten. Natuurlijk ook de dames een beetje in de gaten houden. Verschillende kwamen even buurten. Onder andere de Roemeense Angela die na 5 seconden al de kamervraag er uit perste en Michelle die me even kietelde maar op sinds de eerste minuut van mijn eerste bezoek al op de blacklist staan vanwege openbaar geklapekster. Verder was ze vandaag trouwens niet opdringerig wellicht kon ze het zich nog vaag herinneringen dat ik niet zo van haar gecharmeerd ben.

Het moest er maar eens van komen en ik liep even naar binnen om te kijken of Kellie er al was. Ze zitten allemaal toch bijna altijd op dezelfde plek. Zo ook vandaag, eerste rij voor de TV. Weinig andere dames en heren om haar heen te bekennen dus kom mij er zo naast parkeren. Kort gesproken, zat wel snor. Beslissing was eigenlijk al gemaakt voor ik ging zitten. Even later trokken we ons terug op een kamer achter de TV ruimte. Wat een klote hokken overigens. Je kunt elk gesprek buiten volgen. Op een gegeven moment gooide een dame in de lounge haar hakken in een hoek neer. Leek net een bomaanslag aan de andere kant van de muur.

De kamergang zelf dan, helaas weer eentje van het kaliber “mwoooaaaaaah”. Geen tongzoenen enkel wat kussen, pijpen was wel erg lekker dat moet gezegd worden maar bij intiem vroeg ze na een paar minuten wanneer ik ging komen. Wat een moodkiller was dat. Wat een achterlijke vraag ook. Pula was weer te groot blablabla en ik ben niet bepaald Arie de Beuker voor de geïnteresseerden. Tikkeltje te zakelijk en afstandelijk allemaal. Kellie zat volgens mij al meer in Roemenië met haar hoofd dan in Elsdorf want ze gaat eind volgende week met vakantie. Dat was aan alles te merken op de kamer. Beetje jammer weer. Er kwamen ook veel doekjes aan het geheel te pas. Waarvoor? Geen idee. Eerst 5 minuten pijpen zonder doekje, dan weer paar minuten met een doekje in haar hand en dan weer 10 minuten zonder. Totaal geen draad aan vast te knopen. Uiteindelijk wel de finish bereikt maar een echte dikke vette klik was er niet. Eeuwig zonde, geen HHG voor mij. Aftersales waren er ook niet de rest van de dag. Kon geen glimlachje van af, ook niet richting de andere heren.

Hoe kan dit nou toch elke keer gebeuren in Babylon? Dacht ik achteraf. Zijn alle vrouwen hier lusteloos ofzo? Ik begreep er ff helemaal niks meer van. Ondertussen was Taylor ook weer terug van de kamer. Samen buiten gezeten en wat gepraat. Na een tijdje kwam er een dame naar buiten die ik bij mijn vorige bezoeken ook al had gezien en dat was mij positief opgevallen. Ik zei direct hardop “en daar wil ik vandaag ook nog mee gaan, punt uit.” Maar op dat moment zat ik nog in de herstelling van de sessie met Kellie.

Vervolgens de wellness weer opgezocht, rondje sauna, zwembad en jacuzzi gedaan. Heerlijk, dat is toch wel top in Babylon. In de sauna spraken we nog met een Duitse gast die er zo te horen al langere tijd regelmatig komt. Zo nu en dan kwam er een dame even buurten maar telkens niet opdringerig. Ook dat moet gezegd worden.

Toen ik weer op krachten was gekomen zag ik weer de dame die ik eerder buiten spotte voorbij komen. Probeerde oogcontact met haar te maken en ze keek me strak terug aan. Midden in het gesprek met Taylor zeg ik sorry man, ik moet er achteraan. Die meid liep af en aan naar de kamer. Snel naar buiten geflitst, eenmaal bij haar wist ik het na 1 tel al dat dit hem ging worden. Ik maakte kennis met Lana, een volslanke Roemeense van 22. Wat een wereld van verschil met Kellie, begon gelijk een gesprek over van alles en nog wat. Ik was al snel verkocht door haar mooie kijkers en super mooie haren. Helemaal mijn type.

Dat had Lana zelf natuurlijk ook wel in de gaten ondertussen dus ze stelde voor om ons terug te trekken in een kamer beneden. Taylor was er even bij komen staan om het geheel te aanschouwen en gaf zijn goedkeuring aan mij door. Hupperdepup naar beneden en laat nu maar eens even zien hoe het moet hier zei ik op de kamer tegen haar!

Nou dat heb ik geweten. Eindelijk is het smetje wat bij mij op de naam Babylon rustte vakkundig weggewerkt. Het was een super kamer met Lana. Begrijp nu ook heel goed dat ze haar klandizie heeft. Top inzet, geen geneuzel en rare acties. Gewoon onvervalst lekkere seks waarvoor je naar een club gaat. Ook de kamers vind ik beneden een stuk relaxter, veel minder lawaai en bovendien koeler op de warme dagen.
Anderhalf uur later alsnog bezweet maar wel weer zeer tevreden naar boven geklotst waar Taylor al stond te wachten. Ja, dat was een goede tip zei ik direct. Handig, zo’n externe consultant bij je in de club.

Na de afhandeling met Lana mij op het eten gestort. De BBQ smaakte mij in ieder geval goed vandaag. Maar kom er natuurlijk ook niet elke week dus wellicht dat het dan gaat vervelen. Dat heb je thuis ook als je elke dag hetzelfde eet.

Terwijl Taylor nog eens naar de kamer verdween werd ik door een Duitse gast uitgenodigd om met hem te proosten op zijn verjaardag. De glazen werden geklonken op het bekende Happy Birthday van Stevie Wonder.

De rest van de avond bestond uit wellness, een paar Leffe Blond en flink wat geouwehoer over van alles en nog wat. Op een gegeven moment zat zelfs Kellie nabij maar meer dan wat geklaag over lange werkdagen kwam er niet meer uit. Lana daarentegen had later op de avond nog alle tijd om een kwartiertje met ons te kletsen zonder dat daar iets tegenover moest staan. Die snapt hoe het werkt. Ga ik de volgende keer weer mee als ik haar tref. Dikke 100 punten.

Tegen het einde van de avond troffen we nog twee andere Nederlandse gasten en twee dames. Hier ook nog kort mee gesproken om vervolgens te beseffen dat het alweer half 1 was en het tijd was om naar huis te gaan. De club was leeg aan het lopen en ik was ook leeg.
Omgekleed en wel stonden we even later weer op de parking achter de club om afzonderlijk van elkaar in de Duitse nacht te verdwijnen richting huis. Ondanks alle kritieken heb ik mij prima vermaakt vandaag in Babylon. Of die kritieken terecht zijn of niet is voor iedereen persoonlijk. Zo veel mensen, zo veel wensen.

Geen club is perfect, maar de illusie soms wel, en daar komen we voor!

 :039:

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1317 Gepost op: 1 september 2019, 22:37:31 »
Drieënwintigste clubbezoek in 2019, Babylon zaterdag 31 augustus

Met Hellaholla afgesproken om naar Babylon te gaan. Zoals gebruikelijk sta ik altijd vroeg bij de poort van Babylon, want wil je een goed ontbijt scoren, moet je zeker niet na 12 uur komen. Dat is wel een manco van Babylon, omdat ze de gebakken eieren en roereieren helaas niet aanvullen. Is overigens altijd al zo geweest, sinds dat ik er kom (bijna zo'n vier jaar). Maar ik was vroeg, dus een goed ontbijt ;)

Hellaholla was er nog niet, dus besloot ik eerst maar een rondje wellness te doen. 1 van de grote pluspunten in Babylon. Als 1 van de weinige clubs heeft Babylon een sauna, jacuzzi, (verwarmd) zwembad en een stoomcabine. Een paar jaar geleden was dat er allemaal nog niet. Sterker, ik kan me nog de periode herinneren dat de jacuzzi in de kelder niet meer gebruikt mocht worden. Het enige wellness was een sauna. De entreeprijs bleef toen €60,-- en heb daar nooit iemand over klagen. Zelf vond ik de club destijds geen €60,-- waard, ondanks de zeer goede dames die er aanwezig waren. In die periode heel weinig keren Babylon bezocht, want ik ging liever naar clubs met een goede wellness, zodat ik me een hele dag kon vermaken. In die periode kwam ik veel in Sixsens, waar ook zeer goede dames liepen. Maar nu heeft Babylon een gelijkwaardige wellness.

Om het dan toch er over te hebben of de entreeprijs van €70,-- gerechtvaardigd is of niet. Tja, ik betaal liever ook minder. Vergelijk ik Babylon met Sixsens, dan zou Sixsens een betere keus zijn. Maar vergelijk ik Babylon met een club als PHG dan is met dat tientje extra het wel waard om naar Babylon te gaan ipv naar PHG. Of 2 tientjes tov Samya. Qua wellness minder en qua service van de dames een heel stuk minder.

Ja, en dan lees ik allemaal argumenten op het forum, dat Eddy te dronken is om op de benen te blijven staan of dat er geen a la carte eten is of dat de AWL (nu GPL) niet klopt. Dat is altijd al zo geweest, sinds ik er kom. En over de AWL heb ik in het verleden ook veel kritiek geuit en kreeg dan een hele horde beren over me heen. En nu is de entree een tientje duurder en lees in verschillende recensies dat men daarover klaagt en het tientje extra daardoor niet gerechtvaardigd is. Oja, als er BBQ is, is er nooit a la carte. Is altijd al zo geweest...

Begrijp me goed, ik vind ook dat €70,-- entree gewaagd is door Babylon. Goed draaiende clubs als Sixsens, Livingroom, Goldentime, etc. blijven hun entree op €60,-- houden en daardoor steekt Babylon wel de nek uit. Het feit is wel dat er op dit moment minder dames aanwezig zijn dan een aantal maanden terug. Waar een aantal maanden terug de norm nog was dat er tegen de 50 dames aanwezig zijn op een vrijdag of zaterdag, zie je nu een aantal van rond de 25. Er zijn natuurlijk een aantal dames “Im Urlaub”, maar dan nog zullen ze die 50 niet meer halen. Een ander feit is dat het aantal bezoekers ook wat minder is. Afgelopen zaterdag was de verhouding dames/gasten goed. Ik had niet het idee in een gaybar te zitten. Het was er gemoedelijk rustig, ondanks dat er een verjaardagsfeestje was van een Duitser. Als de gasten er met de benen uithangen, is het ook niet prettig. Er liepen genoeg gasten voor de dames en daardoor waren de dames ook over het algemeen in een vrolijke bui.

We zullen zien wat er in de toekomst gaat gebeuren. Misschien bij succes dat clubs als Sixsens, Livingroom, Goldentime, PHG, Samya, etc. ook wel hun entreeprijs verhogen. Benieuwd welke discussie er dan op gang komt. We blijven nu eenmaal Nederlanders en hebben een klaagcultuur en zeker als het om de centen gaat ;)

Genoeg geouwehoerd over een tientje. Ik kwam aan in de sauna en die was goed op temperatuur. Er zat een Duitser in die me waarschuwde dat het straks nog warmer werd, want hoe ging een aufguss doen. Ik zeg lekker, heb daar wel zin in. Het begin ging nog normaal, maar aan het eind smeet die de halve emmer over de stenen en toen begon het wel goed te branden ;) Desalniettemin een tijdje blijven zitten, totdat het me toch te warm werd. Niet veel later kwam ie er zelf overigens ook uit. Even flink koud afdouchen en dan de jacuzzi in.

Na een tijdje in de jacuzzi gelegen te hebben kwam Hellaholla de wellness in lopen en kwam me vergezellen. Een tijdje nog in de jacuzzi zitten kletsen en daarna was het plan om wat te gaan drinken aan de bar. Onderweg kwamen we Bella tegen, die net een sigaretje wilde gaan roken buiten bij het zwembad. Ik zei tegen Hellaholla dat ik later wel een biertje met 'm ging drinken, maar dat ik eerst wild kijken of er een kamer in zat met Bella

Bella
Vooraf had ik mijn zinnen al gezet op Bella. Bella ben ik al heel vaak in Babylon tegengekomen en altijd lachte ze vriendelijk naar me en begroette ze me. Van een kamer is het nooit gekomen. Vandaag was het een uitgelezen kans om haar eens te proberen, want Roberta en Amalia zijn beide nog op vakantie en dat biedt mogelijkheden om eens met andere dames te gaan kameren.

Ik ben naast Bella gaan zitten op een bankje buiten. Een leuk gesprekje volgde snel en niet veel later waren we aan het (tong)zoenen. Een kamer kon niet uitblijven, zeker toen Bella even onder handdoek aan het checken was. De boel stond op scherp ;) Dus gauw maar een kamer opgezocht. Kamer 13, want ik mocht kiezen welke kamer beneden. En dan wordt 't 13. Daar vaak goede kamers gehad, maar dat geldt eigenlijk wel in elke kamer beneden ;) Voordeel beneden is dat je geen last hebt van het geluid, zoals boven en je hebt meer privacy tov de kamers op de 1e verdieping, muv kamer 1. Maar die was te warm op dit moment en in de kelder waren de kamers nog redelijk koel.

Op de kamer gingen we verder met (tong)zoenen. Daarna Bella even een flinke lik en was beurt gegeven. Tot een orgasme kwam het niet, helaas. Had mijn powertools in de locker laten liggen.... ;)
Daarna was het mijn beurt. Bella is een dame die heel erg langzaam pijpt. Normaal houd ik daar niet zo van en mag 't van mij wel stevig, maar omdat het ook de eerste kamer van de dag was, haar gang maar laten gaan. Uiteindelijk wist ze me zelfs tot een orgasme te brengen met deze langzame en trage techniek, dus je kunt niet zeggen dat ze het niet goed deed ;) Aan neuken zijn we dus niet meer toegekomen. Misschien een volgende keer.





Naam: Bella
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Duits
Leeftijd: 30
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,68 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60kg, maat 36/ A-cup.

Terug in de bar, bleek Hellaholla inmiddels op de kamer te zijn met de mooie Kellie. Hij had al aangegeven haar te gaan schaken vandaag. Ik besloot maar weer een wellness rondje te gaan doen. Omdat het niet al te druk was in Babylon en de meesten buiten rond 't zwembad zaten, kon ik heerlijk alleen ontspannen in de jacuzzi. Na deze ontspannen wellness, een Leffe Blond aan de bar besteld en buiten bij het zwembad op een ligbedje gaan liggen en genieten van de zon nu het nog kon.

Een half uurtje later kwam Hellaholla me vergezellen. We hebben beide onze ervaringen uitgewisseld over onze dames en over andere zaken gesproken. Zo een tijdje buiten gezeten en nog wat Leffes blond gedronken. Daarna samen nog een wellness rondje gedaan, totdat het tijd werd voor een volgende kamer. Hellaholla had z'n zinnen gezet op Lana, een dame die ik al een paar keer had gehad en zeker een goede keus is. Dat bleek later ook wel, toen ie terug was van de kamer met haar. Zijn beste kamer tot nu toe in Babylon en dat geloof ik graag ;) Ikzelf had plannen om Elli eens te proberen.

Elli
Elli is een meid die ik net als Bella al heel vaak in Babylon heb gezien, maar ook met haar is het nog nooit tot een kamer gekomen. Een paar jaar geleden had ik wel intresse in haar, maar kon ik haar nooit vinden in Babylon. Dat komt, omdat de foto's van haar op de website van Babylon niet op haar lijken. Ten eerste heeft ze op de foto's blauwe ogen en die heeft ze niet. Dat waren toen gekleurde lenzen. En verder had ze destijds nog geen tattoos en was ze wat slanker. Nu heeft ze heel veel tattoos, waarvan de meest markante wel de grote engel op haar rug en de sterren boven elk van haar borsten. Verder heeft ze veel tattoos op haar armen, maar ook de rest van haar lichaam.  En ze wil nog meer tattoos... :( Eigenlijk niet helemaal een dame naar mijn smaak, maar ze heeft wel een stel lekker tieten en een mooie ronde kont. Haar gezichtje vind ik ook niet onaardig.

Toen HellaHolla met Lana op de kamer was, probeerde ik Elli te vinden, maar ze was blijkbaar al op de kamer. Ik ging maar zitten aan de grote tafel tegenover de bar, zodat ik een mooi uitzicht had op de dames die naar en van de kamers kwamen. Van de gelegenheid gebruikgemaakt om even wat te eten en na een tijdje kwam Elli er inderdaad aan. Toen ze weer uit de dameskleedruimte kwam, ging ik haar gelijk achterna.

Haar gevraagd of ze tijd voor me had en uiteraard had ze dat wel, wilde eerst even wat eten. Dat vond ik geen probleem en nadat ze terug kwam met een bord eten, haar gezelschap gehouden tijdens het eten. Elli is een erg leuke spontane meid. Alleen haar uiterlijk met al die tattoos vallen op in Babylon, maar verder is het een heel rustig meisje dat absoluut niet jaagd en daardoor niet opvalt. Ze zit altijd op de sofa's als je vanaf de entree doorloopt naar de wellness, aan de linkerkant. Vaak de eerste sofa, nabij kamer 15. Meestal zitten haar zus (ik vermoed Rose, want weet haar naam niet) en Bella daar ook vaak.

Na een leuk en spontaan gesprek werd het tijd om naar een kamer te gaan. Ik stelde voor om weer een kamer beneden te nemen, ivm de warmte en dat vond ze een goed idee. Op de kamer was het gelijk vol tongzoenen. Dat doet ze erg lekker. Ze mag misschien een maatje meer zijn, maar alles voelt wel lekker strak. Haar borsten voelen heerlijk stevig aan en dat geldt ook voor haar billen. Haar na een tijdje ook een lik en wasbeurt gegeven, maar ook bij haar geen orgasme. Toen was het weer mijn beurt. Ze gaf me een heerlijke stevige pijpbeurt, zoals ik die graag heb. Na een tijdje haar in verschillende standjes geneukt en gefinisht in doggy, zodat ik haar nog even lekker kon tongzoenen. De tijd hebben we volgemaakt met een leuk gesprek. Uiteindelijk gingen we iets over de afgesproken tijd heen, maar daar maakte ze geen probleem van. Deze meid snapt gelukkig hoe het werkt ;)





Naam: Elli
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Duits
Leeftijd: 27
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,52 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 52kg en een beetje meer, maat 38/ B-cup.

Na Elli weer een wellness ronde. Dit keer was de jarige job, die een aufguss ronde deed en dus snel de sauna in. Daarna weer heerlijk ontspannen uit bubbelen in de jacuzzi. Na de wellness Hellaholla weer opgezocht in de bar. Daar waren ook Georgiana en Mary, die aan het ouwehoeren waren met allerlei gasten, maar ook met z'n twee. Ze probeerden natuurlijk een paar kamertjes te ritselen met de gasten, maar daarbij waren ze elkaar ook aan het zoenen. Ik ben toen op ze afgelopen en ze gezegd waarom ze dat niet deden toen ik een triootje met ze had. Ik zei, de volgende keer als we weer een triootje doen zoenen en likken jullie erop los met elkaar ;) En gelijk begonnen ze elkaar weer te tongen ;) Heb nu al zin in dat triootje ;)

Wat later kwam kwamen ze nog even terug toen HellaHolla en ik bij de TV zaten. Weer gaven ze elkaar plagerig een tongzoen en daarna kwamen ze op mij af. Georgiana pakte mijn hoofd en zette één van haar benen op de bank, zodat haar kutje mooi zichtbaar werd en duwde mijn gezicht vol in haar kut. Ja, daar maakte ik natuurlijk wel even gebruik van en likte er op los ;) Die Georgiana is lekker gek en Mary begint dat langzaam ook een beetje over te nemen. Het zijn gewoon leuke meiden die goed zijn voor de sfeer en op de kamer is de service ook wel goed, ten minste ik heb over beide weinig te klagen gehad tot nu toe. Nou ja, op de lesbische incest na dan, maar dat gaat de volgende keer wel gebeuren ;)

Aan 't eind van de avond hebben HellaHolla en ik nog even een tijdje buiten gezeten. Daar kwamen we ingesprek met xLicker en met Sascha en Julia. Was erg gezellig met ons vijfen. Later kwam er nog even een andere Nederlander aanschuiven, maar die bleef niet al te lang.

Julia is een erg leuk uitziend poppetje. Helaas wel met tattoos en erg jammer van de tattoos op haar vingers. Dat snap ik echt niet dat die meiden dat doen..., maar goed, het is hun lichaam. Was trouwens de eerste keer dat ik met haar aan de praat kwam. Zou er best een keer een kamertje mee willen doen ;)

Sascha vertelde onder andere  dat ze siliconen wilde hebben. Ik zou dat erg jammer vinden, want ik vind die tietjes van  haar wel wat hebben. Vooral als ze met een flinke pas loopt, dansen die tietjes zo geil heen en weer en op en neer. Haar dat ook verteld, maar ze bleef bij haar mening en wilde toch silis. Ook de andere twee probeerden haar te overtuigen om het niet te doen, maar haar besluit stond al vast. In januari zou het gaan gebeuren. Ik zei, dan moet ik voor de tijd maar eens een kamertje met je gaan doen, als ik een keer van haar huidige tietjes wil genieten. Dat moet dan wel snel, want ergens in oktober gaat ze terug naar Roemenië. Die kamer gaat er zeker komen, want hoewel ik ook Sascha al heel lang in Babylon heb zien rondlopen, ben ik nog nooit met haar op de kamer geweest.

Na dit gezellige onderonsje, dat zeker een uur geduurd heeft, zijn we allemaal vertrokken. Buiten kwamen we Sascha samen met Julia en Ella nog tegen. Die waren aan het wachten op een taxi. We zeiden elkaar nog tot ziens en vertrokken.

Het was weer een leuke dag in Babylon, ook zonder mijn “vaste” dames. Echte minpunten kon ik niet ontdekken vandaag. Het was gezellig druk en dat bevalt me prima. Volgens horen en zeggen, zouden er rond de 75 gasten zijn geweest, maar dat gevoel had ik niet. Rond de 25 dames was voor vandaag voldoende en ik miste die andere 25 dames die ze in het verleden hadden niet. Vaak was het toen ook drukker. Nee, vandaag was het lekker gemoedelijk en dat tientje extra? Ach daar kom ik wel overheen. Heb me prima vermaakt met 2 goede kamers.

Résumé 2019:
23 saunaclubbezoeken
26 verschillende dames
vs 16 – 8
vs 9 – 17
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1318 Gepost op: 4 september 2019, 23:27:32 »
Net terug van een half dagje Babylon.

De entree is zoals iedereen weet 70 euro, maar met een rabatkaart is dat slechts 40... An sich heb ik geen moeite met dat bedrag, maar ik zie wel dat veel vaste klanten wegblijven... Voor slechts 10 euro meer. Dat de vorige prijsverhoging hooguit 2 jaar geleden was speelt natuurlijk wel een rol.

Ook de line-up is natuurlijk sterk achteruit gegaan : ook de meisjes dienen meer inkom te betalen én door de geringere inkomsten zijn er wel een aantal 'verdwenen'...

Toch heeft Babylon enkele stevige troeven om die 70 euro te rechtvaardigen. Een goede sauna (vandaag 86 graden), een leuk bubbelbad, een zwembad en een zeer heet stoombad.
Daarnaast is er degelijk eten beschikbaar. Het a la carte-menu is NIET afgeschaft overigens. En er is de gratis Leffe, plus de Duitse pilsbieren die ook wel ok zijn.

En uiteraard naakte dames: DE reden dat ik hier graag kom. Een twintigtal, waaronder enkele nieuwe. Timea, een heel groot en mooi meisje, helaas steeds bezet. Ook de Duitse Tamara was er, die blijkbaar altijd op afspraak werkt. Zo lijkt het toch. Alexa en Julia waren er, de zusjes Georgina en Mary die beide flink wat te doen hadden. Sorana en Tania... Mooie meiden genoeg.

En Dolly was er ook weer. Een heel mooi en slank meisje, goedlachs zoals altijd. Met haar ben ik naar kamer 8 gegaan, in de kelderverdieping.
Dolly is een profi, ze heeft als escorte in het VK gewerkt en weet dus wat een man wil. Goed kussen, goed pijpen en neuken en géén gedoe met flutchi of vochtige doekjes. Het haf uur vloog dan ook om. Voor herhaling vatbaar dus.

Zoals ik al eerder meldde : ik doe de laatste tijd slechts 1 kamergang per clubbezoek. Beter 1 keer goede seks dan 3 keer matig, weetjewel.
De rest van de tijd bezigde ik met saunatjes en Leffetjes. Ik vind het helemaal niet verkeerd dat baas Eddy z'n prijzen verhoogd heeft, maar ik zie wel dat andere mensen daar anders over denken en hoop in elk geval dat de neerwaartse trend wordt omgebogen. Dit is een heel leuke club die niet mag wegkwijnen. Ik dank het forum en de club voor de korting.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1319 Gepost op: 5 september 2019, 14:38:54 »
ook de meisjes dienen meer inkom te betalen

De dames betalen al weer een tijdje hetzelfde bedrag als voorheen. Dat zij meer moesten betalen, was van zeer korte duur. Daar hebben de dames een stokje voor gestoken ;)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.