Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1120763 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1365 Gepost op: 28 november 2019, 17:09:47 »
Oud en Nieuw

Afgelopen vrijdag de 22e zijn mede-ijsbeer Scrotum en ondergetekende weer eens naar Babylon gegaan.
Een mooi zonnetje begeleidde ons naar Elsdorf.
We hadden beiden een kortingskaartje van het forum bij ons. € 40,- wilden we wel uitgeven. Op zich is de club een fijne om naartoe te gaan.

Aankomst]Het was nog vrij rustig op de parkeerplaats. Het eerste opvallende, zo je wilt nieuwe, was voor mij de grote plaat houtboard die nu het middendeel van de voordeur vormt.
Ik houd wel van blank hout, maar het oogde als schade-herstel, en gaf een rare tint aan het binnen-kom-gevoel: 'het moet maar' i.p.v. 'Welkom in de club'.
Bij binnenkomst had ik al niet meer de verwachting dat je 'werd opgewacht' door een klein aantal naakte dames, zoals voorheen. Dat klopte ook.
Snel omkleden, waarbij Scrotum mompelde: 'de kluisjes zijn toch wel klein'.

Nu zag de club er verder vertrouwd uit: er liepen in handdoek geklede heren rond, en naakte dames. Zeker als je net binnenkomt maakt dat indruk.
Het is altijd lekker om 'aan te komen' met een hapje eten en een kop koffie of een eerste drankje. Even de tijd nemen om de sfeer op je in te laten werken.
Ontegenzeggelijk werkt dat heel sterk bij Bab. Dat is gelukkig nog steeds zo.
Lekker van een lunch genoten, en met een kop koffie een luie stoel opgezocht. Een beetje de dames 'beleven': wie loopt er rond, hoe actief zijn de dames, welke zijn er aan het muurbloemen?
ik zag enkele bekende gezichten. Dames die er al heel lang rondlopen. Hoewel Scrotum er meer van gezicht en uit ervaring kende.
Maar de bekende Babylon-sfeer is er op de begane grond.
Het personeel is over het algemeen aardig, attent, zowel naar heer als dame.

Emma
De eerste met wie ik een kamer heb opgezocht was Emma.
Zij geeft standaard een goede service. Voor al de keren dat ik met haar gekamerd heb, is het mij altijd nog goed bevallen.
Zij weet wat ze doet, ook nu weer kwam ik zeer tevreden van de kamer af. Dank Emma.

Flink zweten
Hierna ben ik eens flink het welness gedeelte ingedoken: eerst lekker zweten in de sauna-cabine.
Die kan goed heet worden. Nu gooide een Duitse beer flink wat water op het verwarmingselement, dat was flink zweten.
Een emmer water in de douche over me heen.
Toen de stoom-cabine. Pfoeihhh: daar heb ik het niet al te lang uitgehouden, maar dat is sauna-ervaring. Of liever: die moet ik weer 'ns opvijzelen.
Na de tweede emmer-afkoeling met een paar handdoeken op een ligbed: heerlijk een half uur liggen tukken.  ;)

Daniëla
Terug naar de bar: ik trof mijn mede-ijsbeer, in gesprek met een Vlaamse beer. Daniëla liep rond, en zou volgens hem goed zijn.
Het was tijd voor een tweede dame, ik op zoek.
Uiteindelijk heb ik haar in de sauna gevonden, waar ze net zat. Maar kwam er voor mij uit.
Een van de kamers op de begane grond: normaliter is er veel harde muziek waar ik tijdens het n**ken niet zo van gediend ben, maar dat was nu niet het geval.
Later besefte ik me dat ik dat deze dag amper heb gehoord. Ja, 1 x toen 'Nothing else Matters' van Metallica werd afgebroken. :angry:
De kamer met Daniëla was prima. Met een flinke doggy afgesloten.
Ze heeft ook een tijd bij YY gewerkt, daar kwam het gesprek ook nog even op. Meer after-sales was er overigens niet.
Maar zoals gezegd een goede kamer.

Avond en Ellie
Avondeten. Ossenhaas had ik nog nooit op, dank Scrotum voor de tip.
Ik had net tijd om te douchen 'na de kamergang', toen het al voor me klaar stond.
Het avondeten is zo lang ik er al kom van prima kwaliteit. Zowel à la Carte, als de opschep-bakken.
Het verteringsproces in gang zetten, evenals de zin in een derde dame.
Op gegeven moment trof ik boven bij de speelautomaten, waarvan ze er gelukkig (wat mij betreft) niet zo heel veel van hebben in Bab, een kleine donkerharige Roemeense met veel sterretjes op haar lichaam getatoeëerd, die net haar telefoon begon op te laden: Ellie
'Ik werk hier al 9 jaar, maar ik heb jou nog nooit gezien'. 'Ja, ik kom hier ook al een jaar of vijf, maar ik ken jou ook niet. Blijkbaar zijn we nooit tegelijk hier geweest'. En: 'Ik kende wel een Ellie in YY, dat was tot nog toe de enige'.
Het werd een goede kamergang, met een zo merkte ik gaandeweg, ervaren dame. De eerste en enige in de beneden verdieping.
Hoewel ik moeite had om te komen, slaagde Ellie er toch in.
Haar slotopmerking: 'Zo, nu ken je ook Ellie uit Babylon'.

Afronding
Kort daarna zijn Scrotum en ik rond 21.30 u gegaan. Gegeten, gedronken en ge-dame-d, we waren klaar.
Wel viel ons al op dat het al vrij rustig was toen we gingen.

Zorgelijk
Een paar dingen die mij deze vrijdag opvielen:

Allereerst de rust, zo je wilt niet zo heel veel beren, gedurende de dag.
De bel ging vaak genoeg, er zijn er dus wel redelijk wat binnen geweest. Maar op het eind zag ik er niet veel van.

Allemaal op de kamer? Nou nee:
Gedurende de dag ben ik bewust een paar maal naar boven en naar beneden gelopen.
Het was er steeds erg rustig.
Nu terugdenkende was het afgelopen vrijdag te doen op de begane grond.
Ik heb de neiging om te denken dat het voor een vrijdag wel stil was. Voor de start van het weekend komt dat wat vreemd over.
Zou je kunnen zeggen.
Het kan natuurlijk toeval zijn geweest dat wij er uitgerekend op een stille vrijdag waren.

In een paar van voorgaande bijdragen lees ik dat Bab ook met korte bezoekjes adverteert, werft.
Op zich inkomsten, niets mis mee. Hoe goed die lopen, kan ik niet inschatten. Gevolg is wel meer mensen voor kortere tijd binnen.

Al met al heb ik een prima club-dag gehad, en ben aan mijn trekken gekomen.
De vertrouwde dingen als de sfeer op de begane grond, het eten en drinken waren goed.
De sauna in zijn geheel is goed.
Het overdekte terras, nu het domein van de roker, beviel mij als niet roker ook prima.

Mijn bedenkingen heb ik gegeven. Zo als ik ze ervaren heb en dacht te merken.

Bab bedankt voor de club-dag, Scrotum bedankt voor het gezelschap, de dames voor de service.
Het forum bedankt voor de kortingskaart.
Hopelijk vindt de club de weg 'omhoog'. Zou jammer zijn als hij verdwijnt.

Groet Johan
« Laatst bewerkt op: 28 november 2019, 17:20:03 door Johan35 »
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1366 Gepost op: 2 december 2019, 16:07:29 »
In november bleek dat ik nog een kortingskaartje van dit forum had voor een gesponsord bezoekje aan Babylon. Altijd fraai om deze ‘poel des verderfs’ te bezoeken en, laten we eerlijk zijn, een dergelijk kaartje laat je ook niet verlopen. Daarvoor nog mucho dank aan club, SM en dit fraai forum. Heb er weer met genoegen gebruik van gemaakt.

Direct bij binnenkomst stond er een dame te wachten op haar beloning. Keek haar op de rug en de fraaie lange haardos. Bij het langslopen raakten onze blikken elkaar en ‘voila’ op de todo lijst gezet.  :pica. Ze keek heel tevreden, zeer vriendelijk en vrolijk en ze had gewoon een erg leuk snoetje. En opeens wist het; dit is Sascha. Was al een (paar?) keer met Sascha op kamer geweest en herinnerde mij dat het uitstekend was. Dus snel verkleden en even wat snacken na de lange tocht. Biertje erbij en even de zaak geïnventariseerd. Het was lekker gevuld met zowel dames als beren, niet te druk en de dames hadden prima te werken.
Dus na het snacken en wat wellness begon het te kriebelen. Ondertussen had ik al verschillende dames gespot, maar Sascha bleef als eerste kandidate op mijn netvlies staan. Dus maar even op zoek naar deze fraaie dame. Boven bij de kino gekeken en ineens stond ze achter me. Leek wel of ze op zoek was naar mij, alhoewel ik me dat nu ook weer niet kan voorstellen. Ze verontschuldigde zich want ze kreeg de indruk dat ik al een kandidate had. Helaas voor die dame, want ik gaf haar alleen wat ruimte om de kino te verlaten en sloeg ondertussen mijn arm om het bevallige lijfje van Sacha. Tja, en toen was ik verkocht natuurlijk en ze vroeg waar de actie diende plaats te vinden. In de kino of elders. Maar aangezien mijn goesting naar deze dame groot was besloten om in de lounge eerst even gezellig te praten. Sascha is een plezierige gesprekspartner en houdt ook wel van een dolletje.

Na enige tijd kwam de kamervraag onvermijdelijk ter sprake en dus besloten we de dichtstbijzijnde kamer in te pikken. Sascha regelde de admin en ik wachtte in blijde spanning af. Alle lezers weten natuurlijk precies wat er zich zoal op kamer afspeelt dus details uit de doeken doen is niet zo nodig. Maar, als samenvatting, kan ik wel stellen dat het buitengewoon de moeite waard was. Sascha is zeer correct, lief vriendelijk en goed in datgene wat ze doet. Bijna een ideaal plaatje voor mij. Dus of ik tevreden was? Zeer zeker en met een hele dikke kus overhandigde ik Sascha de beloning+ en nam afscheid van haar.
Later op die middag, en zeker toen het wat rustiger werd, kwam ik haar tegen op het krukje op de punt van de bar tegenover de TV. Regelmatig had ze een vriendelijke lach, een knikje, een knipoogje etc voor me (en ik voor haar!!) dus de after sales zijn bij Sascha uitstekend. Ik overwoog nog om op herhaling te gaan, maar ja …….. er liep zo veel meer leuks rond hiero.

Begin van de avond zat ik met een biertje in de lounge en plots plofte Rose naast me. Op zich een lekker ding, maar toch niet mijn allereerste keus. Totdat je Rose haar gang laat gaan, hetgeen geschiedde. En met al dat gefriemel van deze dame ga je vroeg of laat toch door de knieën. Rose stelde een kamertje voor en ik wist het nog niet waardoor ze pardoes een BJ in gang zette. En dan ben je bij helemaal het haasje want dat kan ze werkelijk voortreffelijk. Kamertje opgezocht en daar zijn we verder gegaan. Kort en goed was dit wederom een prima sessie en ik stond toch behoorlijk vermoeid weer onder de warme stralen.  :cheer:.

Nadat ik weer op adem was gekomen, nog wat gegeten (ala carte en prima en vlot verzorgd!), gedoucht en omgekleed. En terugziend op een heerlijke middag/avond verdween ik in het donker en keerde huiswaarts. Het was weer superleuk in Babylon dus graag tot de volgende keer. Toptent!! En nogmaals dank voor de sponsoring.

Grtz      :039:   
K

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1367 Gepost op: 15 december 2019, 21:14:02 »
Babylon
24 November 2019

Citaat
De Zwarte Wolf van Vlaanderen ofte ZwW ging een kort bezoekje afleggen in zijn favo sprookjesbos om herten vol te schieten. Het bleef bij eentje gezien de ZwW inderhaast moest vertrekken om elders zijn opwachting te maken.

Sorry, te lui om een gans verslag te maken...

Wat deed de ZwW daar?

Hertjes volblaffen in een wellnessbordeel en tussendoor wellnessen, zuipen en rondhangen. #ofcourse


Hoe werd ZwW ontvangen?

- parkeerde op de parking, ZwWhad zoveel keus dat hij er zelfs stress van kreeg. Keuzestress dat op de parking begint! Het zweet brak hem uit. #ikoverdrijfwel

- Hij belde aan de houten deur en werd prompt reingelassen. 1 theke en 1 verrassing later...uitleg: zie làter... + 1 rabatkart minder kon de jagerstenue worden meegenomen naar de 121ste boom rechts om dan onder de waterval te staan douchen. Nee het is een douche met een regenkop of hoe zo'n ding ook weer heet. De ZwW douchte zich al in Samya maar een voorbeeld moet gesteld worden aan de andere douchende jagers en dat waren er 0 op het moment van de gebruikelijke reinigingsprocedure. #zeveraar

- De ZwW is ontvangen, in jagershandoekentenue gehesen, het geweer geladen to load & shoot, klaar. #hoer-a


Wat gebeurde er vooral?

- De ZwW ging wat rondzwerven in een erg rustige club, met alle plek om links en rechts uit te wijken zonder iets om te stoten, te laten vloeken of anderzinds 1 meter terug te botsen door de botsing op de paar stootkussens van de lokale hertjes op hoge hakjes. #sorryhertjeofneetochniet

- Liggen maffen in de lege kino #luiwammes

- Met z'n lui gat liggen bubbelen als een kreeft in een hete pot, pardon: jacuzzi. Met spijt werd terug gedacht aan diepgaande gesprekken met medejagers onder het genot van 2 speelse hertjes die van stoeien geen ophouden weten. #nostalgiemomentje.

- De geurhinder was wel weg. #oef

- Zweten in de sauna #zeerheet

- ... en nog meer zweten in de citroendampbak in de hoek. #hetishierveeelteheet

- er werd gegeten uit voederbakken of zijn dat warmhoudbakken? #dilemma


Wat gebeurde er niet?

- Er werd niet ontbeten, dat was al in het hotel nabij Samya gebeurd #nosecondbreakfast

- De ZwW heeft niet naar buiten gegaan, laat staan een teen in de zwemvijver gestoken, laat helemaal staan erin gezwommen #nogvoorgeenmeter

- De ZwW heeft niet getalmd om te vertrekken #blijvenplakkenverboden

- De ZwW heeft geen gigantische vangst gemaakt #dedagervoorweldus

- De ZwW had niks te zeuren #dusdatgebeurdeookniet

- De ZwW betaalde geen 70€ #dankUrelaxxxboardDankU

- De ZwW vloog niet in de zuip nog gebruikte hij andere middelen dan geweerloopadditieven #zeurpiet


Viel er veel te jagen voor de ZwW?

Nee #noppesnada


Nee? :o

Nee, te fuckin' rustig, het is Zondag en de ZwW had al teveel optisch geweld ondergaan in een ander sprookjesbos Samya genaamd waardoor de waarde van het jachtaandeel hier zakt tegenover de Samyahertjes-index. Vaste opties waren er wel maar speculeren op de smakelijkheid van erotisch vertier behoeft geen schot in het wild te zijn voor de ZwW vandaag. Eenmaal schieten, altijd raak in Babylon bei Rhein. #jawohl


Hoe was de vangst?

Zelfde hertje van een tijd terug dat Michelle heet, te lang geleden en dat is ook waarom het zo goed was. Zie de gedetailleerdere beschrijving van de jachtopbrengst:

=> Michelle Ma Belle (duh...)  #teluivoororiginaliteit


De ZwW heeft eerlijk gezegd geen moeite gedaan om te jagen, Michelle was de eerste die voor z'n neus stond bij de ontvangst toen hij voorbij de ooit platgebrande deur de balie benaderde. De gigantische erehaag  van een duizelingwekkend aantal van 1 dames in een erg rustig sprookjesbos is toch beter dan helemaal geen erehaag in een sprookjesbos tjokvol jagers die alle dieren aan het berijden en volschieten zijn. #gelukgehad


Hoe was de concurrentie? Veel andere jagers?

Welke concurrentie? Het was super rustig, zoveel hertjes voor de ZwW en voor hem alleen. #gelukzak


Hoe waren de jachtopzieners?

Welke jachtopzieners? Ah het personeel: geen gezeik, alles klar, vriendelijk en servicegericht op personeelse wijze dan. De baas van het bos was nicht da, wellicht de slaap der betrunkenen aan het doorsnurken. #gokje


Wat heeft de ZwW bij elkaar gezopen?

3 cola's, 5 waters en 1 blonde Leffe bij het eten.


Wat heeft de ZwW uitgevreten?

- 1 schnitzel plus paddoroomsaus met gestoomde en ongestoomde groenten bij het drinken. #lekkerderdanvorigekeer

- voor een keertje werd 's middags gegeten omdat de ZwW op tijd in een gans andere plek moest anwesend zijn. Hij plukte een boel fruit van de bomenschaal aan de balie welke door ander publiek met feministische neigingen mooi werd versneden en keurig op een schaaltje gepresenteerd. Ze moesten het eens weten in welk bos die sappige stukken fruit hebben gehangen. De ZwW kon z'n lol niet op. #contextmismatchgedoe


Is er wat nieuws daar?


- Ja, de ZwW kan melden dat de kluissleuteltjes niet langer om de nek bengelen maar als armbanden dienen te worden gedragen. Het zal hertjes niet van weerhouden om ze te pakken en mee op de loop te gaan. Als grap uiteraard. #hahaha :dance2


En weg was ie

Zoals gezegd moest de ZwW op een andere plek vertoeven. Het bezoek was dus kort en werd al omstreeks 15u30 afgebroken met spijt uiteraard. Genoteerd wordt dat de ZwW al met dit ene Babylonische hertje al met 50€ over budget is gegaan en meer mocht op dat moment echt niet uit de beugel. Die Samyaanse mokkels, ze waren te goed voor de ZwW! Een afscheidskus werd gegeven aan Michelle, de enige die werd bekamerd des Zondags. #dankUMichelle


Keert hij hier terug dit jaar?

Nee, wellicht niet SixSens en misschien LR lonken nog om de einder voor December. #opnaar50kamergangen

Heb ik nu toch een verslag gemaakt over de avonturen van de Zwarte Wolf ofte ZwW... #isdateventjesgeluktzeg

Offline Mooiejoke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1368 Gepost op: 16 december 2019, 10:25:36 »
Vorige week woensdag op 4 december Babylon bezocht met een kortingskaartje van een collega forum. Ik kwam om half 1 s middags aan. Er waren een stuk of 10 beren en een twintig mooie meiden. Later op de dag van beide soorten wat meer aantallen.

Kortinfskaartje werd zonder moeite geaccepteerd. Ik kreeg mijn spullen, waarbij opviel dat de key-cord is veranderd in een armbandje met daaraan de schlussel van de locker. Lekker praktisch.

Na het omkleden (locker room is eigenlijk wel klein voor meerdere ontklede ijsberen tegelijkertijd) maar eens lekker in de whirlpool gaan zitten. Heerlijk ontspannen. Later pp de dag nog een paar keer in de whirlpool geploft. Soms zater er stelletjes in, die elkaar geinig zaten te teasen.

Ook kwam er refelmatig een dame langs om te kijken of er nog wat te acoren viel. Vanuit de whirlpool heb je zicht op de nieuwe uitbouw. Zit er leuk uit!

Natuurlijk kwam Tanja op me af. Ze zag er super, maar ik had op de AWL gezien dat Dolly aanwezig was en wilde met haar kameren. Wel was ik erg geil. Kleine piet wist ik slecht in bedwang te houden met al dat moois. Toen ik op een gegeven moment een supergeil filmpje in de kino lag te kijken, koekeloerde Rebecca om het hoekje. Dat doet ze normaal nooit. Maar vandaag wel. Ik nodigde hoor bij me uit. En daar had ze niet opz gerekend. Ik vind Rebecca wel wat hebben, maar de laatste tijden kwam een kamer met haar er gewoon niet van. Samen even naar de film gekeken (heel kort ?) waarna ze waat begon te strelen en daarna zocht ze met haar zachte lipjes snel mn pik op. Wat kan deze meid enorm lekker pijpen. Onder toezicht van een senior beer die er even bij kwam zitten in de kino pjjpte Roemeense Rebecca me heerlijk klaar. Helaas geen sperma op haar brillenglazen.?

Na Rebecca moest ik flink uitrusten. Tanja kwam weer langs en ik zei dat ik tot 15.00 op Dolly zou wachten, als ik haar dan nog niet gezien had zou ik.met haar gaan. Gedurende deze 'periode' wat eten en drinken en her werd later en later. Toen het half vijf was, wilde ik naar huis gaan, maar toen kwam Dolly binnen. Snel naar haar toe en naar de kamer. 

Heerlijk anderhalf uur met Dolly gehad. Ze is een superknappe meid, die erg goed Engels spreekt en ook eeen gesprek goed op gang kan houden. Ook heerlijk pijpen en lekker klaargekomen.

Na de kamer snel naar huis (twee uurtjes rijden). Ik zie terug op een hele mooie middag. Vreemd genoeg niet geneukt, maar wel twee keer lekker klaatgekomen.

Met een kortingskaartje moest ik 40 euro entree betalen. Dat is deze club zeker waard. De normale 70 niet (vind ik)..

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1369 Gepost op: 22 december 2019, 23:20:41 »
Zesendertigste clubbezoek in 2019, Babylon zaterdag 21 december

Zaterdag 21 december Babylon weer eens bezocht, na bijna 2 maanden er niet meer geweest te zijn. Na een paar bezoekjes Sixsens werd het toch weer tijd om deze club te bezoeken. Voor mij toch de club, waar de meeste dames met de beste service lopen.

Roberta zou er vandaag ook zijn, blijkbaar besloot ze toch om 's morgens terug te keren naar Roemenië om daar Kerst en nieuwjaar te vieren bij haar familie. Helaas voor mij, maar er loopt genoeg leuk spul rond.

Sascha
Na mijn gebruikelijke ontbijtje en saunagang, ging ik opzoek naar Sascha. De vorige keer had ik een erg goede sessie met haar en omdat ze in januari volgend jaar naar de tietendokter wil gaan, wilde ik nog 1 keer met haar kameren, nu ze nog haar naturelle tietjes heeft. Ook dit keer weer een heerlijke kamer met haar gehad, waarbij we beiden genoten.

Aan het eind van de sessie nog wat napraten en uiteraard kwamen haar tietjes ook weer aan de orde. Ze vertelde me dat ze de afspraak met de tietendokter wat heeft uitgesteld en dat ze haar tietjes pas in de tweede helft van volgend jaar wil laten doen. Misschien toch wat twijfel bij haar door alle beren die haar ontmoedigen om iets aan haar tietjes te laten doen? ;)





Naam: Sascha
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Duits
Leeftijd: 29
Haarkleur: Bruin
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 49kg / B-cup.

Na de sessie met Sascha de sauna weer opgezocht. Daar kwam ik aan de praat met 2 Duitsers. Met 1 van die 2 Duitsers kwam ik later in de bar ook nog mee aan de praat. Hij vertelde me dat ie zelf niet schreef, maar af en toe wel op de forums keek, ook op de Nederlandstalige forums. Het was gezellig druk in Babylon. Net geen 30 dames en iets meer heren. Gelukkig vandaag geen verjaardag. Dat gaf mij lekker veel rust. Vooral in de wellness. Soms zat ik lekker alleen in de sauna of jacuzzi. En wat rust kon ik wel gebruiken na een paar hectische weken voor Kerst.

Doordat er geen verjaardag was, stond de a-la-carte-kaart ook weer op de tafel waar de kamerlijst van de dames ook ligt. Gekozen voor de steak met pepersaus en die was subliem, zoals je die in een goed restaurant ook geserveerd krijgt. Heb er ook maar 10 minuten tot een kwartiertje op hoeven wachten. Erg genoten van dit stukje vlees, samen met een Leffe.

Gedurende de dag een paar keer gesproken met een Aziatische Nederlander. Gezellige kerel. Zat een paar keer achter de speelautomaat roulette te spelen. In 't begin had ie nog wel wat geluk, maar later ging 't minder, ook vanwege slecht advies van mij ;) De automaat bleef maar rood spelen (tot wel 8 of 9 keer achter elkaar), dus gaf hem 't advies om zwart te spelen na 4 keer rood ;)

Bella
Rond een uur of 8 werd 't weer tijd voor een kamertje. Nu Roberta er niet was, had ik gedurende de dag alle overige opties aandachtig bekeken. Dames waar ik aan zat te denken, waren Daniella, Karla, Gina en Bella. Uiteindelijk voor Bella gekozen, omdat ze me de meeste aandacht gaf en omdat ik haar een paar maanden geleden nog beloofd heb om een kamertje met haar te gaan doen. Bella is een dame van bijna 31, maar dat is niet aan haar te zien. Ze ziet er erg goed uit voor haar leeftijd. Haar korte haar vind ik wel wat hebben en ook van haar figuurtje word ik warm, vooral haar benen en achterwerk.

De sessie met Bella was erg goed en ook tijdens deze sessie genoten we er beide volop van. Daarna nog even wat napraten. Bella was vandaag ook volop in trek bij andere heren, want ik zag haar regelmatig een kamer opzoeken.





Naam: Bella
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Duits
Leeftijd: 30
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,68 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60kg, maat 36/ A-cup.

Na Bella de sauna en jacuzzi weer opgezocht. Ik had het rijk dit keer helemaal voor mij alleen. Erg ontspannen. Ik denk dat ik zeker een uur heb vertoefd in de wellness. Daarna de bar weer opgezocht en het vocht weer aangevuld met een paar Radlers.



Julia zat dit keer achter de speelautomaat. Heb haar een paar keer vergezeld. Ze was het steeds niet eens met de automaat en gaf deze vaak de vinger ;) Ik kon er wel om lachen. Ik had Julia al eens vaker gesproken, maar nooit individueel. De keren er voor voelde ik niet echt een klik met haar, integendeel. Ze reageerde steeds wat afstandelijk, maar dit keer verliepen de gesprekken soepeler en was ze een stuk leuker. Julia is een erg knap meisje. Al 25, maar ze lijkt nog een tienermeisje, qua uiterlijk, maar ook soms in haar manier van doen. Ze ziet er erg leuk uit met rood/paars haar. Dat staat haar het beste ;) Wat ik minder aan haar vind, zijn de vele tattoos. Vooral de tattoos op haar vingers... Ik hoop dat ze daar later geen spijt van gaat krijgen... Misschien dat ik een volgende keer het eens ga proberen met haar. Haar uiterlijk heeft ze zeker mee. Leuk koppie en een heerlijk lijf. Eén van de knapste dames in Babylon.

Résumé 2019:
36 saunaclubbezoeken
34 verschillende dames
vs 19 – 11
vs 10 – 24
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1370 Gepost op: 29 december 2019, 02:34:43 »
24: SC EDITION, EPISODE 3

Status Case Report 2018: DECLASSIFIED



De vorige keer in 24: https://relaxxxboard.com/index.php/topic,5217.msg133735.html#msg133735

Het volgende speelt zich af tussen 11:05 en 12:53.

Gebeurtenissen zijn in real time.

Locatie: Elsdorf, Oststrasse 12.

Na de verloren uren in Magnum ben ik snel doorgereden richting Keulen. Hoe stom dat ik me zo kon laten verrassen door de spionne. Kon me wel voor m'n kop slaan, maar dat had zij al gedaan. M'n hoofd bonkte nog van de klap.*Het begon me te duizelen en de weg voor me werd wazig. Verdorrie, die onverlichte Duitse snelwegen ook.
Bij een tankstation besloot ik maar even te stoppen en m'n ogen rust te geven.

Met een schok werd ik wakker. Het is al bijna openingstijd van Babylon. En ik hoopte op de uitkijk te gaan staan om de verdachte te kunnen onderscheppen voordat ze de club in zou duiken.
Dat ging dus niet door. Snel doorgereden naar de plaats van bestemming. Discreet parkeerde ik mijn wagen achter de club op hun ruime parking. Na het tonen van mijn badge kreeg ik een sleuteltje en een handdoek mee.
Waarempel, geen gewaad om mijn opsporingstools in te verstoppen. Gelukkig heb ik altijd nog mijn eigen werk outfit mee om aan te trekken.

Eenmaal omgekleed de club afgestruind naar die blondine. Ze was echter in geen velden of wegen te zien. Ook niet op boven verdieping met kino en massage ruimte, noch in de catacomben.Mogelijk had ze zich teruggetrokken in het damesverblijf. Daar had ik geen access toe. Besloten maar terug te gaan naar het restaurant. Daar stond al wat koude en warme etenswaren uitgestald. Met een gevuld bordje en een glaasje prik (alchohol tijdens werktijd is tegen protocol...) ging ik zo onopvallend mogelijk aan een tafeltje naast de bar zitten. Terwijl ik m'n bordje langzaam leeg maakte, hield ik mijn oog op het publiek om te zien of de spionne op zou duiken. Het was best druk met zo een kleine 30 dames en ongeveer de helft aan mannelijk volk.
Even dacht ik haar in de meute te zien, maar nee. Het was welliswaar hetzelfde postuur en ze droeg ook een gelijksoortige bril, maar dit was een ginger dame.De klok tikte maar door en nog steeds geen spoor van die femme fatale. M'n aandacht werd getrokken door een wat schuchtere meid in een hoekje. Ze zat er wat beteuterd bij. Alsof ze iets verkeerds gedaan heeft. Bij de CTU worden we er op getraind om verdachte personen eruit te vissen.

Ik nam plaats naast haar en stelde me vriendelijk voor. Op haar beurt vertelde ze dat ze Roxanne heet. Onder het mom dat het zo druk en rumoerig was in de publieke ruimte, lokte ik haar mee naar een kamer waar ik haar aan een stevig verhoor onderwierp. Al gauw biechtte ze op dat de spionne haar flink onder druk had gezet en ze uiteindelijk haar informatie onder protest toch afstond.
Ik was perplex, hoe had die blondine dat voor m'n ogen voor elkaar weten te krijgen?
Blondine...? Het was helemaal geen blondine, zei ze, maar een roodharige vrouw met een bril op.

Verrekt! Die spionne heeft me om de tuin weten te leiden met een vermomming. Wat een beginnersblunder...
Gelukkig wist deze meid nog te vertellen dat toen de spionne een telefoontje kreeg, ze hoorde waar haar volgend doelwit was.

Gauw maakte ik me uit de voeten om de spionne achterna te gaan.



De volgende keer in 24: https://relaxxxboard.com/index.php/topic,1814.msg133737.html#msg133737
« Laatst bewerkt op: 29 december 2019, 02:40:57 door mentholbear »

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1371 Gepost op: 29 december 2019, 19:33:41 »
Seems colleague mentholbear wins lottery recently.  :cheer:

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1372 Gepost op: 3 januari 2020, 20:40:29 »
Bedankt aan het forum voor het kortingskaartje.

In deze club is het altijd erg leuk om te vertoeven.  Ook nu dus weer.  De club heeft alles om je heerlijk te kunnen vermaken.  Lekker en genoeg eten (ook à la carte), lekkere, compleet bloot lopende en genoeg wijven, uitgebreide wellnessfaciliteiten en ga zo maar door (en natuurlijk één groot pluspunt: Belgische Leffebier). 

Voor mij is het altijd de kunst om op het juiste tijdstip met een mooie dame in bed te duiken.  Gelukkig is het in Babylon niet zo heel erg moeilijk omdat er al vroeg heel wat dames present geven.  Het probleem bij mij is altijd dat het moet gebeuren na het wellnessen en voor dat het moeilijk wordt om mijn lul nog lang voldoende stijf te krijgen na al de Leffe's. 

Meestal lukt mij dat wel.  Net zoals vandaag.  Het is echter te lang geleden om me de naam nog te herinneren van de dame.  Een kleine fijne blondharige waarvan de referenties hoog aangeschreven stonden.  Dat kon ik na de kamer enkel maar beamen.

Ik zal op regelmatige basis de club nog bezoeken.  Concreet komt het er eigenlijk op neer dat ik acties afwacht/benut.  Verjaardagsparty's, kortingbonnen, m'n eigen verjaardag....  Zeventig euro inkom an sich, daar heb ik geen probleem mee.  Wel dat je zo'n prijs, me dunkt, enkel rechtvaardig kan hanteren als alles dan ook het beste is.  Nergens ken ik een club waar zoveel inkom dient betaald te worden (op Artemis in Berlin, maar dat is dan ook Berlijn, na).  Moest er een rustige ruime ruimte zijn bij de wellness, moest het roken strikter geregeld zijn (en niet rokende mensen aan de binnenkant van de schuifdeur aan de eettafel) en moest er een restaurant/eetplaats zijn die naam waard, een ruimere omkleedruimte en ruimere kastjes dan zou een duurste prijs al meer te rechtvaardigen zijn  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1373 Gepost op: 3 januari 2020, 21:47:10 »
Citaat seksenfun:
" Een kleine fijne blondharige waarvan de referenties hoog aangeschreven stonden."
Dit is Karla ( Foto's op die GPL).

vanKees

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1374 Gepost op: 3 januari 2020, 22:11:59 »




Zeventig euro inkom an sich, daar heb ik geen probleem mee.  Wel dat je zo'n prijs, me dunkt, enkel rechtvaardig kan hanteren als alles dan ook het beste is.  Nergens ken ik een club waar zoveel inkom dient betaald te worden (op Artemis in Berlin, maar dat is dan ook Berlijn, na). 

In Frankfurt is er een club waar je 75 euro dient te betalen. De club heet The Palace, geloof ik. Ik weet niet of je deze club kent...

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1375 Gepost op: 5 januari 2020, 16:59:40 »
Er is ook nog Bernd's Schieferhof in Hennef, waar de inkom al sinds jaar en dag € 70 bedraagt. Hierbij is dan wel alle alcohol inbegrepen, ook het sterkere spul. Wat voor de meesten van ons geen meerwaarde heeft tenzij je een bob bij de hand hebt. Maar dat wordt dan weer gerechtvaardigd door het bovengemiddelde servicelevel.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1376 Gepost op: 26 januari 2020, 19:16:49 »
Gisteren nog eens een dagje doorgebracht in deze club en het is me meer dan bevallen.

Er valt weinig aan te merken, grosso modo, in de duurste club in NRW en ver daarbuiten.  Ik heb heerlijk genoten van de wellnessfaciliteiten, ik heb heel lekker gegeten en me tegoed gedaan aan de blonde Leffes. 
De muziek was goed, de ambiance super.  Een trio-life-show en meiden die dansten op den toog.  Zij het dan op Roemeense zigeunermuziek.  Maar ach... nemen we er dan graag bij. 
Verder waren er behoorlijk wat dames present en was de line up een stuk beter dan ik daar anders gewend ben.  Lees: meer lolita's aanwezig.  Uiteraard ook hier heerlijk van genoten.  Tot kameren is het niet gekomen omdat de dames zich liever bezighouden met vaste klanten (die er nogal wat zijn) dan nog maar eens gewoon lachen naar mannen die er "als nummer" (er niet dikwijls) komen.  Er is welgeteld 1 dame bij mij tussen de schoot komen kruipen (Ella) maar da's nu net echt niet mijn type (en bovendien zag ik ze met een "knappe jongere gast" na 10 minuten al terugkomen van kamer.  De tijd dat ik naar een dame ga om te vragen (bevelen, smeken) om naar kamer te vertrekken is voorbij.  Tenzij ik ze zeer knap vind en ik helemaal geil ben.  Dat komt door mijn frequent saunaclubbezoek niet vaak voor dus... moeten ze maar naar mij komen.  Een voorbeeldje: een knappe slanke jonge blonde (korter haartype en vaak zittend in de sofa op de eerste rij aan de TV in de lounge in het midden van de zetelrij) dame, roept uren aan een stuk (vanuit haar zetel) de mannen met "hallo" maar vertikt het om naar een man toe te gaan (ik) die haar duidelijk te dikwijls te lang aankijkt om nog te kunnen spreken van iemand die niet geïnteresseerd is.  Dan maar geen werk, voor mij móet het niet hoor  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1377 Gepost op: 28 januari 2020, 21:21:01 »
Wie A zegt moet ook B zeggen

Het is zaterdagmorgen en om 7.30 uur hoor ik mijn WhatsApp toontje. 99 van de 100 keer is het flyinglow die op hete kolen zit maar ik wist van zijn sex met zijn ex weekend. Het bleek Partycrasher te zijn die informeerde of ik naar the Chinese new years party in GT ging. Ooit 1x een GT party bezocht en ik was meteen genezen. Zijn appje zorgde er echter wel voor dat het clubzaadje was geplant. Nadat ik zes dagen eerder mijn aufstieg van het jaar had gemaakt in mijn meest bezochte club van 2019 doorliep ik in mijn hoofd de opties. Onder het mom van wie A zegt moet ook B zeggen werd het van A(capulco Gold) naar B(abylon).

Iets na tweeën de halfvolle parkeerplaats opgedraaid. Het is duidelijk dat ook hier sprake is van times are changing. Voor het luttele bedrag van €70 krijg je een grote en kleine handdoek en een verschrikkelijk irritant armbandje met sleutel van het kluisje. Nadat ik spik en span was met een drankje plaatsgenomen op het terras bij de bar voor een sigaretje. Het was tijd om een eerste ronde door de club te maken maar verder dan een vijftal meter ben ik niet gekomen. Mijn miss ijsbeer 2019 oftewel Julia had mij geschoten en al snel werd duidelijk dat er een derde akte van mijn shakespeareaanse liefdesdrama in clubverband geschreven zou worden.

Met open armen werd ik opgevangen of misschien beter gezegd raakte ik in haar web verstrikt. Nadat we even bijgekletst hadden werd ik mee naar buiten gesleurd om een sigaretje te paffen waarna ze binnen pontificaal op mijn schoot ging zitten als een prinsesje op de troon. Ze vroeg me of ik voor de party kwam maar ik had the usual suspects die normaliter hun (zogenaamde) verjaardag vierden nog niet gezien. Het bleek echter het weekend dat de 13e (?) verjaardag van Babylon werd gevierd. Nul aankleding of what so ever dus dat zou ik nooit geraden hebben. De vrijdag bleek een drama qua mannelijke bezoekers te zijn geweest en ook nu was het niet al te best. Mejuffertje wilde weer een sigaretje roken en wederom moest ik mee. Ik kreeg te horen dat ik niet zoveel moest roken. Wie had nu wie al tot twee keer meegesleept? Inmiddels was er zo'n drie kwartier voorbij en Julia was van mening dat het inmiddels wel eens tijd werd om een erotisch hoofdstuk te schrijven.

Kamer tien werd de plek en de massage kon volgens haar wachten. Ze is een tongzoenmonstertje en het lijkt alsof ze daar geen genoeg van kan krijgen. Uiteindelijk ging ze al kussend naar beneden en volgde er een heerlijke BJ waarbij ze liet zien ook een DT in huis te hebben. Ze zadelde op en het kaboutertje zat vrolijk op en neer te wippen op mijn paddestoel. Alle varianten van on top volgden en dit ging wanneer het mogelijk was gepaard met haar tong in mijn mond gestopt. Het resulteerde in een dusdanig gevuld rubbertje dat de spermabank blij zou zijn geweest met zo'n donatie.

Nadat we even uitgepuft hadden haar de welverdiende massage gegeven. We vervolgenden met kletsen, kuiten, klieren, knuffelen in willekeurige volgorde en onderbroken omdat ze de neiging om te kussen niet kon onderdrukken en te pas en te onpas haar tongetje mijn mond in propte. Er waren anderhalf uur verstreken en ik vroeg haar wat ze wilde. Ze was vandaag duidelijk in de kleefteef modus gezien haar voorstel om na de kamer gezamenlijk iets te eten. Het was nog te vroeg in mijn ogen daarvoor en om de honger op te wekken en de tijd te overbruggen ginen we voor een tweede ronde. Een lange en waanzinnig lekkere BJ volgde waarna ze wederom on top kwam. Ditmaal vond ze dat ik ook een deel van het zware werk op mij mocht nemen en we draaiden in missio. Alle mogelijke varianten passeerden de revue en het werd een slopende en stomende tweede sessie. Pure lust ten top en het resultaat was een leger van nakomelingetjes die in volle vaart het voorbehoedsmiddel in knalden. Ditmaal duurde het bijkomen wat langer en lachend zei ik "I'm getting too old for this shit". Ze zei dat dit slechts het begin was.

We gingen ons opfrissen en zouden elkaar in de bar treffen. Ze stond al met de menukaart in de hand en als een volleerd serveerster nam ze de bestelling op. Terwijl zij deze afgaf in de keuken kwam meneer Spaghetti aangelopen. We treffen elkaar zo nu en dan toevallig. Terwijl wij aan het bijpraten waren zocht Julia alvast een plekje op het terras. Enige tijd later voegden we ons bij haar. Waar ze zich tegenover mij als purrend poesje gedroeg viel meneer Spaghetti het kittig katje ten deel. We vermaakten ons kostelijk. Na het eten vroeg ik haar of ze een toetje wilde en kroop in de huid van Willy Wonka. Natuurlijk trok het ook de aandacht van klapeksters en wie anders dan Georgiana was het brutaalst. Zij en Julia begonnen elkaar uit te dagen en klieren. Het schouwspel zette zich voort in de bar en eindigde toen Julia haar Chupa Chup in het andere "mondje" van Georgiana stopte.

Er waren ruim een tweetal uurtjes verstreken sinds we van de kamer gekomen waren en Julia informeerde of we ons met zijn tweeën terug zouden trekken. Ik zei haar dat ik graag nog eerst ging bubbelen en douchen. Ik was wel toe aan wat me time. Na een klein half uurtje meldde ik me weer present bij haar. Madammeke maakte echter geen aanstalten om richting kamer te gaan. Na een kwartiertje dat ze in mijn armen had gelegen besloten we ons af te gaan zonderen.

Natuurlijk moest er eerst uitgebreid getongzoend worden alvorens ze naar beneden afdaalde. Er volgde een intense BJ en ze wilde overgaan tot de daad. Ik was haar aan het plagen en ondertussen legde little Romeo het loodje. Uit alle macht probeerde ze hem weer nieuw leven in te blazen en combineerde dit met een hand massage. Hij stond weer op en ze had in de gaten dat hij niet meer dusdanig tot leven kwam dat coïtus nog een optie was. Ze probeerde er alles aan om nog een laatste levensteken uit hem te krijgen maar deed dit met een dusdanige snelheid dat het een averechts effect had. Ze legde zich erbij neer dat het vergeefse moeite was en nadat het tijdstip van overlijden was vastgesteld stortte zich "rouwend" in mijn armen. Haar verdriet probeerde ze te verzachten door haar tongetje in mijn mond te proppen. Nadat het uur verstreken was hebben we het bijltje er maar bij neergegooid en de kamer verlaten.

Nog even een schnitzeltje gegeten, gebubbeld en op het terras met een sapje een sigaretje gerookt om tot de conclusie te komen dat het mooi was geweest. Julia opgezocht om afscheid te nemen en zij bleek ook op het punt te staan om naar huis te gaan. Waar ik bij mijn twee vorige bezoekjes als laatste de club had verlaten wees een blik op de klok uit dat het nog twee uur zou duren alvorens dit zou gebeuren. Times are changing.

Wat er echter niet veranderd in Babylon is het gedrag en gezuip van Eddy. Van de wijze waarop hij dronken de bardame uitfoeterde lusten de honden geen brood. Toevallig stond ze net een sapje voor mij in te schenken toen hij zo tekeer ging. Je zag de twijfel in haar ogen of ze de fles op zijn hoofd zou slaan. Ik zag haar tot tien tellen en ze nam een slokje van mijn sap waarna ze deze weer bijvulde en aan mij overhandigde. Gezien het kookpunt wat zij had bereikt en het begrip dat ik daarvoor had het sapje maar aangenomen. Geen idee wat ze gedaan zou hebben als ik om een nieuwe had gevraagd. Eerder in de week scheen hij ook al weer eens een aanvaring te hebben gehad met één van de toppers onder de dames en haar eruit gezet. Voor wat het waard is moet men niet opkijken als de komende tijd een aantal dames ineens ergens anders opduiken als ik de woorden van deze dames mag geloven.

Offline HellaHolla

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1378 Gepost op: 14 februari 2020, 17:00:00 »
“Genieten met de grieten”, dat was een beetje mijn doel toen ik vorige week zaterdag in mijn koets stapte naar Elsdorf om weer eens een dagje in Babylon te vertoeven. Mijn laatste bezoek dateert alweer van november vorig jaar en daar koester ik nog altijd goede herinneringen aan. 2,5 maand later kwam ik dus weer eens de parking achter de Oststrasse nummero 12 opgedraaid. Zo rond 13u45 drukte ik op de klingel en stapte ik door de nieuwe voordeur naar binnen. Toch een stuk beter gezicht dan dat ingetrapte ding van eind vorig jaar. Anita wachtte mij op aan de balie en keurde het meegebrachte kortingskaartje van een nabij gelegen forum in één oogopslag goed. 40 euro lichter vertrok ik met de handdoeken en sloesol naar de kleedkamer.

Eenmaal omgekleed was het tijd om eerst de honger te stillen en een vorkje te prikken. Aanbod was goed met o.a. saladebuffet, vleeswaren, kaas en vers brood. Toen de laatste kruimels hun weg vonden naar mijn inwendige mens stond Ella al naast mij. De verassing van de vorige keer merkte op dat ik al een tijdje niet meer langs was geweest. Tegelijkertijd kwamen Georgiana en haar zusje er ook bij hangen. Georgiana laat er geen gras over groeien en had direct bepaald dat het een goed idee zou zijn als ik met hun drieën tegelijk de kamer op zou gaan.

Zoveel geweld in zo’n korte tijd. Ik zie er de lol wel van in hoe ze het aanpakt. Haar toch vriendelijk bedankt voor het aanbod met als reden dat ik er maar eentje tegelijk aan kan. Het antwoord was natuurlijk dat ik ze dan ook alle drie apart kon nemen wat haar betreft. Eigenlijk is dat zo’n wild plan nog niet. Naar mijn smaak zien ze er allen zeer goed uit. Ooit op een dag….

De dames taaiden af zonder gemekker overigens. Een minuut of 10 later kwam Ella weer solo terug om een beetje te kletsen. De vorige keer was ik op z’n zachtst gezegd behoorlijk onder de indruk van haar. Een herhaling zat er zeker in. Ze wilde ook nu weer heel graag de kamer op maar ik hield de boot af en beloofde haar dat ik later op de dag met haar zou gaan. Ze was er van overtuigd dat ik uit mijn nek aan het lullen was maar ze zou daar later op de dag nog op terug moeten komen. Over Ella straks meer.

Eerst maar eens even rustig bijkomen van de werkweken in de wellness. In de wandelgangen richting dat deel van de club kom je soms een soortgenoot tegen, namelijk wandelaars. In dit geval was het er eentje genaamd WANDELAAR5. Hem snel gedag gezegd en richting sauna gegaan. Zowel deze als de jacuzzi werkten weer prima en brachten het rustmomentje wat ik zocht. Daarna terug naar de lounge en mij in een zetel geparkeerd om eens na te denken over de eerste ronde. Babylon is op dat gebied een beetje een moeilijke club voor mij. Elke keer als ik iemand heb gevonden die mij goed bevalt verkast de betreffende dame naar elders of verdwijnen ze helemaal uit het wereldje. Daardoor was ik vorige jaar een paar keer genoodzaakt nieuwe gezichten te proberen wat niet altijd goed uitpakte. En dat is toch een beetje raar in een club met een overwegend goede naam qua dames en service.

Tijdens een van mijn laatste bezoekjes sprak ik met NLNU in de club en hij noemde destijds een paar namen die waren blijven hangen. Zo ook Adelina waarmee ik toen een heel goede kamergang had. Maar ook van deze dame ontbrak gisteren elk spoor. De andere die hij destijds noemde was Alice. Die was pas teruggekeerd in Elsdorf en bovendien een oudgediende. Helaas keek ze die dag vol langs mij heen en viste ik net achter het net toen ik er zelf voor wilde gaan. Shit happens.

Op een of andere manier was ze toch blijven hangen in mijn geheugen en terwijl ik gisteren precies zoals ik hierboven schrijf aan dat bewuste gesprek terug zat te denken in de zetel plofte er iemand naast mij neer. Ik keek op naar links en keek recht in de snoet van……...Alice.

Noem het dom toeval, noem het telepathie. Ik was in ieder geval blij verrast dat zij de eerste stap had genomen. Ze wilde kennelijk toch wel kennis maken met het ijsbeertje. :redface:

We begonnen leuk te praten over van alles en nog wat. Eigenlijk was ik na een paar seconden al om. Er is veel over deze dame geschreven en ik maakte mij niet druk over haar prestaties. Ze was vrolijk, rustig en nam de tijd. Het voelde allemaal super aan. Dus ik stemde in met een bezoekje aan de kamer samen met haar. Op mijn verzoek zou dat dan beneden worden. Helaas zat alles vol. Geen probleem voor haar dan wachten we wel even. Toen ze dat zei wist ik al dat het een knaller ging worden. Ik heb graag dames die niet de trein moeten halen.

Even later was kamer #1 vrij boven. Die kende ik nog niet maar het is wel de mooiste kamer van de hut denk ik. Lekker ruim en afgezonderd van de rest. De kamer zelf was echt uitstekend. Haar orale kunsten zijn simpelweg magisch. Zelfs ik, als geen al te grote blowjob freak, moest toch eens flink aan de noodrem trekken op een gegeven moment anders was het kanon te vroeg naar mijn zin ontploft. Het was echt genieten, met af en toe even pauze met een paar glazen water erbij om het verloren vocht aan te vullen. Ik kwam 2 uur later zeer voldaan weer de trap af met madam.

Nou, “genieten met de grieten” was al gelukt na de eerste kamergang. Er zullen er nog wel een paar volgen met Alice denk ik zo. Het was echt aan! :freu:

Van deze inspanningen had ik honger als een beer gekregen dus na een verkwikkende douche wat uit de bakken geschept. Vond het prima te eten. Er was rijst, goulash, runderlapjes, krieltjes, gemengde groente en gehakt in paprika. Had geen zin om te wachten op a la carte maar wat ik voorbij zag komen zag er zeer goed uit. Na het eten mij bij WANDELAAR5 gevoegd en wat langer gesproken over de clubs en dames. Even later bleek Kwant er ook te zijn alsmede een ijsbeer die wel leest maar niet (meer) schrijft. Voor het gemak noemen we hem maar Major Lezer. Gezellige boel wel en vooral Major Lezer heeft een bak ervaring waar ik wel wat nuttige zaken uit kon halen. Kwant was te spreken over zijn date genaamd Aurelie. Staat genoteerd voor de volgende keer. Alice kwam nog eens een aai over mijn bol geven en Ella kwam polshoogte nemen hoe het er voor stond. Voor haar was het nog even te vroeg, maar mijn belofte bleef staan.

Ik dacht dat het een eitje was om de eerder gemaakte afspraak met Ella na te komen. Maar toch kreeg ik er nog enigszins moeite mee toen ik Carmen een paar keer voorbij zag flitsen. Wel de moeite waard om hier even een paar zinnen over haar te tikken zonder dat ik met haar op kamer ben geweest. Ze heeft echt een killer body. Weliswaar geholpen door de tietendokter maar soit. Haar winkeltje draaide deze dag echt op volle toeren. Ze was continu op kamer en de beren die ik gisteren sprak waren louter zeer positief over haar diensten. Dus dat is wel even het vermelden waard en niet in de laatste plaats omdat ik zelf bij een volgend bezoek wel kennis met haar wil maken. :)

Maaaaaaaarrrrrrr belofte maakt schuld en ik ben nu eenmaal zo dat als ik iets zeg, het ook graag wil doen. Ik ontkwam dus niet meer aan de charmes van Ella toen ik later op de avond met Major Lezer zat te praten in de lounge. Ze kwam naar me toe en herinnerde me aan mijn uitspraken eerder die dag. Het was nu op zich wel het goede moment dus heb ik mij geëxcuseerd en mij samen met haar teruggetrokken op kamer #10 beneden. Ze was er van overtuigd dat ze bakzeil zou halen vandaag maar hey, dat liep toch even anders.

De kamer was een herhaling van zetten van de vorige keer. Het was echt heel goed. Ze vliegt er wat steviger in dan Alice maar dat is af en toe ook wel heel erg lekker aldus ikzelf. Geweldige inzet, heerlijke beleving, genot van de bovenste plank!
Ook met haar kreeg ik de 2 uur zonder moeite vol en kwam ik wankelend op mijn poten weer naar boven gesukkeld. Toppertje! Die gaat mij eveneens terug zien in de toekomst. Geen eeeeenkel probleem! :freu:

Na de rekening te hebben voldaan richting wellness getogen. Onderweg kwam ik Alice nog tegen. “You look kaputt” grijnsde ze. Kapot was ie wel ff inderdaad. Man man man. Na een douche even lekker bijgekomen in de jacuzzi. Mooi moment om alles even kort te overdenken: wat een leven heb ik toch! Terug in de club zelf heb ik nog wat te eten bij elkaar geschrapt en was ik van plan om naar huis te gaan. Echter kwam Alice zich nogmaals melden en heb ik nog een behoorlijke tijd met haar samen gezeten in een vrij lege club. Bijzondere ervaring, ze is heel down to earth.

Uiteindelijk klonk dan toch het signaal Feierabend en was het tijd om te gaan. Na de laatste knuffels en kussen van Alice trok ik mijn burgerpakkie weer aan en verliet ik als een van de laatsten de club.

Het was echt weer een top dag in Babylon. Alles goed verzorgd, super dames en leuke beren. Telkens als ik denk dat het niet meer beter kan komt er weer een duivel uit een doosje ergens in Duitsland. Om er nog maar eens een NLNU uitspraak tegenaan te gooien: die saunaclubs zijn wel een uitvinding!

Met dank aan de tipgevers van de afgelopen periode voor het delen van jullie ervaringen.

Genieten met de grieten, Mission Accomplished! Tot snel in Elsdorf!

 :039:


Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1379 Gepost op: 22 februari 2020, 18:17:31 »
Afgelopen woensdag was ik weer in Babylon. Ik koos voor het 4 uurstarief van 60 euro, handig toch dat je kan kiezen hoeveel entree je betaalt.
Er was niet te veel volk en toch een behoorlijke line-up. Ideaal dus. Ook de wellness is uitstekend, dat weet iedereen ondertussen ook al.

Aan de toog zat een jong meisje en ik wist zeker dat ik haar al eerder ergens gezien had, maar niet hier. Ik nodigde haar dan maar uit voor een interview. Ze heet Anya, en heeft tot voor kort in Sharks gewerkt. Ah daar had ik haar dan gezien. Kamertje dus.

't Is nog een jong meisje doch weet wel van wanten. Tongzoenen en pijpen dik ok; met een tongpiercing geeft dat wel een apart gevoel. Neuken viel dan wat tegen : in missio begon madam ineens te klagen over mijn gewicht . Da' s de eerste die daar iets over zegt. 
Dan maar snel afgemaakt in doggy. Dit was zeker niet slecht maar in Bab zijn er zovele betere. Herhalingsgevaar nul dus.

Later op de avond gebeurde iets raars : ik zat aan een tafeltje net naast de bar iets te eten en cheffin Anita kwam zowaar vragen of ik nog een glas wilde... Ik kom al 8 jaar in Babylon en zo vriendelijk heb ik haar nog nooit gezien. Ook Eddy was nog redelijk nuchter, in tegenstelling tot de drinkebroer/klusjesman (die met z'n grijze baard). Die moest later op de avond in een taxi gehesen worden...

1 kamergang was genoeg, ik heb me teruggetrokken in de wellness en ben later voldaan huiswaarts gereden. Met dank aan goedgeluimde Anita!