Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1120765 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1410 Gepost op: 17 september 2021, 15:03:42 »
Volledig onverwacht dwarrelde vorige maand alweer een kortingkaartje in mijn busje voor een gesponsord bezoek aan Babylon   :cheer:. Altijd welkom en aangenaam dat dit door clubs en forum ook weer wordt opgepakt. Dus zowel club als forum; mucho dank daarvoor want het scheelt toch aanmerkelijk in budget. Het plannen van dit bezoek was even puzzelen, maar vorige week paste het prima.

Na aankomst helaas geen LU. Alles zag er wel vertrouwd uit en de incheck ging vlot. Gelukkig geen geleuter meer met Ausweiss e.d., enkel het advies om een mondmasker bij je te dragen, just in case … Dus iedereen liep er mee om de bovenarm. Snel omkleden,  biertje halen en genieten van dit vocht en de aanwezige dames.
Veel nieuwe gezichten en al heel snel viel mijn oog op een fraaie slanke grote jongedame. Isabella bleek ze te heten en ze viel me telkens weer op aangezien haar heerlijke ‘möpsen’ tijdens het wandelen zo overheerlijk mee wipten ……..? Maar, dame was frequent bezet.

Uiteindelijk kwam ik Isabella spontaan tegen en er ontstond een praatje. Ze is niet echt de mooiste maar ze heeft met haar 21 lentes natuurlijk wel een betoverend lijf. De deal kwam snel rond. Naar een kamertje beneden getogen en aldaar kon het gekende liefdesspel beginnen. Isabella is gewoon een heerlijk meid, door haar leeftijd nog niet zo ervaren had ik het idee, maar het was absoluut geen straf om met haar op kamer te zijn. Nadien Isabella haar welverdiende loon gegeven en met een knuffeltje afscheid genomen.
After sales viel wat tegen helaas.

Tussendoor wat zitten kletsen, zitten snacken (keuken was weer goed in orde) en een beetje rond gekeken. Karla o.a. kwam even bij me staan voor een praatje en bracht mij bijna in de verleiding om weer op kamer te gaan. Toen ik constateerde dat ze helemaal ‘origineel’ is (prachtig dus) zei ze dat haar lippen dat niet waren en wat ik ervan vond. Daarop gezegd dat dit niet aan mij is om te beoordelen. Als ze het zelf mooi vindt dan is dat toch waar het om gaat! Dat antwoord verraste haar zeer aangenaam en vond ze wel lief. Wat een overheerlijke dame is dit. Karla staat weer op mijn lijst voor de volgende keer.   :pica.

Voor het eerst koos ik voor een half uur massage bij Milenka. Een hele aardige dame, die wat te veel kletst, maar wel haar vak verstaat. Een zeer aangename ervaring die ik zeker nog eens onderga.

Tja en aan alle goeds komt een einde. Nog wat gegeten en omkleden maar en de lange terug reis gestart. Het was weer een lekkere middag in Babylon. Toch een club die er toe doet, goede LU (alhoewel die beter was, maar dat komt wel weer), uitstekende verzorging en wellness. Een man komt hier niets tekort. Nogmaals, club en forum mucho dank voor de korting en tot snel maar weer.


Grtz.       :039:
K

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1411 Gepost op: 20 september 2021, 12:19:53 »
Mein letzter Besuch im Babylon ist schon einige Tage her.
Strahlend blauer Himmel, Sonnenschein..alleine das ist die Garantie für einen schönen Urlaubstag im Club.
Eintritt bezahlt, geduscht machte ich mich auf zur ersten Runde durch den Club. Was?
Es ist 11.30 und Karla ist noch frei? Ich begrüßte Sie und bei einer gemeinsamen Zigarette im vorderen Wintergarten unterhielten Wir uns über die letzten Neuigkeiten. Ich hatte Lust und so gingen Wir nach unten um uns gegenseitig zu vergnügen. Über die Perfomance von Karla brauche ich hier nicht weiter zu schreiben. Wer Sie kennt weiß dass es eine schöne Stunde wurde. Ihr den Liebeslohn danach überreicht und entspannt konnte ich mich in den Garten machen um die Sonne zu geniessen.
Scrotum war schon dort und informierte sich über die Tagesnachrichten aus seiner Zeitung. Später hatten Wir ein informatives Gespräch über einige Geschehnisse aus anderen Clubs. Mit ihm macht die Unterhaltung Spaß, denn es sind nicht die 'platten' Puffgespräche. Er machte mich neuigierig auf einen Club/Treff in den NL "Ramontiek" den er und noch einem seriösen Clubkollegen besucht hatte und nur Gutes erzählte.
Im Verlauf des Tages war meine Entscheidung, schon früh mit Karla zu 'zimmern' eine gute Entscheidung war, bestätigt. Denn an dem Tag war Sie mit zwei "Panekoeken" bis zum frühen Abend dauerbelegt.
Alice war an dem Tag auch gut gelaunt, so war es nur eine Frage der Zeit, wann Wir Beide auch am frühen Abend für eine Stunde uns vergnügten. Aber ich glaube, Alice hat mich diesmal "benutzt". Schön war es trotzdem.
Bald war am Abend der Club ziemlich leer, sodaß ich gegen 22.30 den Tag und Abend für mich beendete.
Babylon, ich komme wieder!

vanKees
« Laatst bewerkt op: 20 september 2021, 12:32:00 door vanKees »

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1412 Gepost op: 24 september 2021, 18:33:42 »
Eindelijk vakantie en wat is er beter om te relaxen en onthaasten dan een club. Dus gisteren na drie jaar weer eens op een doordeweekse dag naar Babylon geweest. Al mijn bezoekjes daarna waren op een zaterdag en dan heb je vaak te maken met verjaardagsfeestjes. Het bezoekje destijds staat nog immer in mijn geheugen gegrift als zeer geslaagd en aangenaam. Rond half een de parkeerplaats opgedraaid en deze was nog behoorlijk leeg. Vlotte coronacheck en gewapend met twee handdoeken richting kleedkamer. Een snelle ronde wees uit dat de man/vrouw verhouding ongeveer 1:1 was wat de mogelijkheid om bepaalde dames te kunnen schaken behoorlijk verhoogden. Op voorhand had ik al een aantal dames in gedachte om de vacante positie van clubwife op te vullen nu Julia M.I.A. is.

Ik zag Sascha in de serre bij de bar op een krukje zitten en laat zij nu net één van de dames zijn die op het lijstje stonden. In het verleden regelmatig wat met haar gedold maar daar was het bij gebleven. Bij mijn vorig bezoekje een aantal weken geleden was ze dauergebucht en hoewel de kans ditmaal kleiner zou zijn wilde ik geen risico nemen en nam plaats bij haar aan het tafeltje. Even bijgepraat maar we wisten beiden dat we toch op een kamer zouden terechtkomen waarop we verkasten. Het zou een heerlijk uurtje worden waarbij je denkt dat je alle variaties van een BJ wel gehad hebt. Echter kwam zij er met eentje op de proppen die voor mij nieuw was. Uiteindelijk via een boostershot een bijdrage geleverd aan haar weerstand, proteïnegehalte en beurs.

Hierna een bubbelbadje genomen en een hapje gegeten ter bevordering van het herstel. Er waren nog wat Nederlandse beren waaronder eentje der Zwitserlandgangers die aan het afkicken was van zijn Zwitserlevengevoel. Het was uitermate gezellig vertoeven en de nodige verhalen werden uitgewisseld. Toen we aan de bar zaten kwam er een nieuwe dame voorbij waarvan we al hadden geconstateerd dat ze by far de mooiste was. Onze gezondheidsliefhebber sprake haar aan. Volgens mij zei ze Melissa en volgens hem iets in de trant van Mirella. Een 22-jarige Roemeense met een body waarop je een spijker kon stuk slaan (of waar je het liefst in zou willen voortplanten) die overgekomen was uit Samya. Op een uitzondering daargelaten meestal niet een aanbeveling (iets wat ze later zelf bevestigde door de andere beer een upsell pakketje voorhield voor wat in Babylon standaard is).

Gezelligheid kent geen tijd en de uren vlogen voorbij. Inmiddels was het tijd voor het avondeten en de vis van de dag was zalm. Ik twijfelde hierna om door te rijden naar Samya maar besloot om daarmee te wachten tot het eten ietwat gezakt was en nam plaats op een bankje in het achterste gedeelte. Na een tijdje bleken alleen Dolli en ik daar overgebleven en ik gebaarde haar waar is iedereen gebleven. Ze gebaarde terug dat ze het ook niet wist met een hint om haar gezelschap te komen houden. Haar poppenlijfje past perfect in de mijn mal qua ideale body en twijfelde dus geen moment om op haar uitnodiging in te gaan. Eigenlijk vreemd dat het nooit eerder tot een kennismaking is gekomen. Het gesprekje verliep vlotjes totdat een onverlaat het nodig vond het geluidsniveau van de muziek dermate de hoogte in te laten gaan dat je een roeptoeter nodig had om er boven uit te komen. Ze stelde voor dat we hier beneden aan gingen ontsnappen in een intiemere setting. Gedurende de daarop volgende tweeëneenhalf uur bleek ze ook qua humor, speelsheid, intelligentie en persoonlijkheid perfect bij mij te passen. Het erotische gedeelte was een waar genot en het kan zomaar zijn dat ze het vacante plekje gaat opvullen.

De inspanningen van mij afgespoeld en de club bleek qua beren zo goed als uitgestorven. In het achterste gedeelte hingen wat dames samen. Teruggelopen naar mijn kluisje om mijn naam als de candy dealer eer aan te doen en terug te keren met de box of chocolates en Chupa Chups. Vooral de chocolade gehuld in euro biljetten zorgden voor de nodige hilariteit waarbij Isabella zich op een zeer positieve wijze presenteerde en zichzelf weleens in de rol van mijn fluffer voor de volgende keer te hebben aangediend. Aardig geplunderd besloot ik nog een sigaretje te roken voordat ik naar huis zou gaan. Dolli was wat aan het eten. Nog wat nagebabbeld en liet geheel toevallig vallen wanneer ze me graag terug wilde zien. Sleutel ingeleverd en met een grote glimlach de deur naar de echte wereld geopend. Een beter begin van mijn vakantie had ik mij niet kunnen wensen en op een doordeweekse dag is Babylon gewoonweg heerlijk vertoeven.

Hartelijk dank aan forum en club voor het verstrekken van de kortingskaart.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1413 Gepost op: 25 september 2021, 01:12:36 »
Hallo TAFKAP!
Jetzt haben Wir Uns kennengelernt ohne miteinander zu reden. Beim nächsten Mal.

VanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1414 Gepost op: 27 september 2021, 06:55:18 »
Das Wetter am Donnerstag war schön, also ab in den "Sündenpfuhl"!
 Karla hat mich schon beim Eintritt abgepasst und mir deutlichst gezeigt, dass meine Zimmerkarte bei ihr schon geschrieben ist. Durfte aber schon noch einen Kaffee und eine Zigarette mir genehmigen. Das Liebeszimmer Nummer 1 war es dann für eine Stunde und kann eine
DL schon nach einer Nacht 'ausgehungert nach Sex' sein? Nein, aber die Illusion die mir Karla
bietet ist schon gut.
Erholung am Pool, einige Tipps einem Babylon-Novizen gegeben, der sogar noch Saunaclub Neuling
war und dem das Grinsen dauerhaft im Gesicht stand.
Am Nachmittag hat mich dann Mary schon fast an der Angel. Im Gespräch sagte ich zu Ihr: "Du küsst doch nicht". In den nächsten Sekunden hat Sie mich vom Gegenteil überzeugt, sodaß ich mich nur noch kurz zum Duschen verabschiedete um eine aktive Stunde mit ihr zu verbringen. Ich werde nicht wieder 1,5 Jahre warten um mich mit Ihr zu vergnügen. Wenn Mary natürlich will!
Am Donnerstag drei neue Dl am Start. Habe nur einen Namen, Melissa mit dem roten Lippenstift. War u.a. in der Schweiz tätig, aber ich hatte schon mein "Pulver" verschossen um mich um Sie zu bemühen.
Die anderen beiden bekamen von einem 'Stammi' keine gute Bewertung ???
Ab abends gegen 22.00 Uhr ist der Club fast ausgestorben und mutiert meiner Meinung zu einem richtigen Tagesclub.
Ich wünsche dem Babylon zu den Stammgästen noch neue Gäste, dass es weiter aufwärts geht.
Que vadis Babylon? Jetzt sehe ich langsam den Weg wieder nach oben.

vanKees
« Laatst bewerkt op: 27 september 2021, 07:03:39 door vanKees »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1415 Gepost op: 1 oktober 2021, 20:21:12 »
Gisteren nog eens een keertje de Imps van den Ed bezocht.
ik verwachtte er niet veel van, zo net na Corona en met de onheilspellende berichtend at er in de Duitse clubs geen dames zitten (van onze dikke vriend deket)

Is die fout zeg, Babylon was als vanouds gezellig, wat bekenden tegengekomen (Minime, vankees) en een pak servicekanonnen.

Wie heb ik getroffen van dames die me het meeste aanspraken.
Wel, Katja, wat een stoot eigenlijk toch, geiler dan eender welke hoerenloper.
Alice who the fuck is Alice deed ok goed haar best.


Maar ik heb me eens erg goed laten mangelen door de enige echte Sascha. 10/10, perfect, die griet weet hoe ze mannen moet behandelen

Babylon was top, de parking stond zo goed als vol en genoeg dames aanwezig, en beter nog, je koopt daar geen kat in een zak, je kan (bijna) met je ogen dicht er eentje uitpikken en mee gaan kameren

Het eten, want dat is ook een aspect? lekker, gewoon zeer zeer lekker, dat krijg ik thuis niet (want ik moet zelf koken)

Topdag beleefd in Elsdorf, alweer
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Reagen

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1416 Gepost op: 2 oktober 2021, 18:47:34 »
Zoals het nu eruit ziet ga ik ook ergens volgende week Babylon weer eens bezoeken.
Met dank ook aan dit forum voor de kortingskaart. Ben benieuwd….

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1417 Gepost op: 6 oktober 2021, 15:00:16 »
Momentan gefallen mir die Tage unter der Woche im Babylon mehr.
Die Frauen im Club sind beschäftigt und ausgeglichen, kein Partystress und neue und auch
ein paar ‚Rückkehrer‘ bei den männlichen Gästen sorgten für einen ruhigen, aber nicht
langweiligen Tag.
Alice war sehr überrascht, dass ich schon in der ersten Stunde nach meiner Ankunft ihr
deutlich machte, dass ich mit ihr ‚zimmern‘ wollte.
„So früh schon“? „Klar, der frühe Vogel …läßt das mausern nicht“!
Leicht verschwitzt aber völlig entspannt überreichte ich Alice den Stundenlohn.
Frisch geduscht machte ich mich erstmal ans Buffet, gute polnische Hausmannskost sorgte
dafür, dass die Energiespeicher gefüllt wurden.
Leider bewölkte sich der Himmel zum Nachmittag, ein frischer Wind kam auf und ich verzog
mich in den Clubraum. Lockere Unterhaltungen mit den Mädels verkürzte die Zeit, Sauna nutzte ich
auch und dann hatte Mary mich im Visier. Da ich erst vor kurzem ein schönes Zimmer mit ihr teilte, warum nicht.
Leicht überrascht, dass ich so schnell einwilligte, machte Sie das Zimmer klar. Oh je, das
Zimmer oben mit dieser lausigen Trennwand. Wir waren und blieben alleine, da konnten
Wir uns beidseitig verwöhnen ohne durch andersartige Geräusche gestört zu werden.
Mary gibt auf Zimmer alles, ich finde es schon fast zu übermotiviert. Sie will ALLES gut
machen, Wir hatten viel Spaß miteinander. Es war wieder ein mehr als verdienter
Stundenlohn für Sie. Doch beim nächsten Mal werde ich Mary überzeugen, dass auch eine
ruhigere Gangart intensiv sein kann.
Der Abend neigte sich schneller zu Ende als gewünscht. Gegen 22.30 war ich fast der
einzigste Gast und habe mich dann auch bald verabschiedet.
Babylon, Wir Beide sehen Uns wieder.

vanKees

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1418 Gepost op: 10 oktober 2021, 23:30:43 »
EIKELS, VARKENS EN PANNENKOEK

Op de 2e dag van mijn relaxte SC weekje met lekker wat wellness, waar beter dan bij Babs met hun zwembad, sauna en jacuzzi?

En zodoende rammelde ik al vroeg aan de poort. Fijn dat de entreeprijs een deflatiecorrectie heeft meegemaakt, waardoor je voor 65 euro een hele dag mag eten en drinken ;)
Bij het ontbijtbuffet werd ik herkend door Karla en ontstond een kort praatje. Dat zou later wel es een vervolg kunnen hebben. Maar first things first: eerst de innerlijke mens aansterken met een lekker ontbijtje. Jammer was dat de worst nog koud waren. Die worden er blijkbaar niet warm in gedaan. Maar soepje, eitje en de heerlijk knapperige bacon smaakten me prima.
Vervolgens in het zonnetje lekker liggen uitbuiken. Terwijl ik van het zonnetje genoot was er iemand anders druk in de weer. Een eekhoorn bleek in de Baylonische tuin namelijk de ideale plek te hebben gevonden om z'n EIKELS te bewaren. Dat was een grappig gezicht.

Na een poosje een rondje gemaakt door de club om te zien of er nog wat deernes rondlopen. Helaas, Dolli en Roxana bleken er niet te zijn. 1 andere dame met een fraai voorgeveltje en kort donkerblond haar trok wel mijn aandacht, maar kreeg er niet de goeie vibe bij. Ze zit vaak bij de TV helemaal vooraan rechts, als je vanuit de bar loopt. Iemand enig idee hoe ze heet?
Dus besloot ik maar wat wellness rondjes te doen, om te zien of er nog een andere kandidate zou opduiken.
Na opgewarmd te zijn in de sauna, lekker afgekoeld in het zwembad en op een ligbedje in de tuin in het zonnetje lekker liggen luieren. Een andere gast kon zich schijnbaar ook goed ontspannen, want die lag aan de andere kant van het zwembad te snurken als een VARKEN. Man oh man, het leek haast wel alsof ie een oerwoud aan het ontbossen was met een kettingzaag ;)

Karla was ook in de tuin te vinden, maar die was flink bezig centjes te verdienen aan een klant. In het gras achter de plantenbakken lagen ze lange tijd te viespeukeren, afwisselend met wat relaxen op een ligbankje, om vervolgens achter een andere plantenbak weer verder te gaan... Wat een energie.

Zelf intussen nog lekker van het buffet én de a la carte genoten. Totdat ik ineens Karla lange tijd zag wachten op haar centjes bij de kleedruimte. Wat bleek, de PANNENKOEK kon niet pinnen uit de automaat. Gelukkig wou iemand wel met hem naar een pinautomaat elders. Het schijnt een bekende te zijn, dus Karla vertrouwde er wel op dat het goed kwam, en vertrok met me naar een kamer waar we onze hernieuwde kennismaking konden voortzetten.
Ze was inderdaad benieuwd wat ik van d'r nieuwe lippen vond. Aangegeven dat het persoonlijk niet mijn keuze zou zijn. Maar het belangrijkste is dat zij er content mee is. En dat was ze overduidelijk.
Heerlijk kamertje met haar gehad.

Erna nog wat gegeten en wellness rondjes gedaan en met een goed gevoel de club weer verlaten. Dat was zeker voor herhaling vatbaar!

Offline Reagen

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1419 Gepost op: 17 oktober 2021, 17:07:11 »
Sinds lange tijd ben ik afgelopen vrijdag weer naar Babylon geweest. Ook in dit geval dankzij de kortingskaart van dit forum. Dank daarvoor nogmaals!
Al die dagen ervoor naar de aanwezigheidslijst in de gaten gehouden. Ondanks veel 'oude meubilair' van de club met een goede moed naar Babylon gereden. Helaas was de rit veel langer dan verwacht door de Baustelle in Duitsland.
Eenmaal aangekomen ongeveer uur of 14.00 voelde de club wel vertrouwd als vanouds. In het begin Cola besteld de club even bekeken. Redelijk wat verbouwd en aangebouwd, het ziet in ieder geval goed uit.
Gedurende de dag met anderen beren geklets, oa met vanKees en een beer uit VS. Op die dag was wel redelijk druk qua beren, waarschijnlijk omdat er Oktoberfest was in dat weekend.
Tussendoor ook even gegeten. Kan niet anders zeggen dat het eten helemaal prima is.
Daarnaast ook met de nieuwe en oude dames even geklets. Afhankelijk zou ik met Annabel naar de kamer willen, maar zij was de hele dag echt bezet, van ene naar andere beren. Ik kwam er dus niet tussen helaas....
Zij is in ieder geval een mooie meid! Misschien wel één van de mooiste in Babylon. Ook nog Karla in de gaten gehouden of zij vrij was, helaas was zij ook de hele tijd bezet, of was ik te laat.

Voor de rest niet veel gedaan en begin van de avond hield ik voor gezien, helaas zonder gekamerd te hebben naar huis gereden.
Babylon hopelijk tot snel! 






Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1420 Gepost op: 18 oktober 2021, 12:06:38 »
Freitag der 15.10.2021

Im Dienste von RB als „Oktoberfestbeauftragter“ unterwegs!
Inkognito, dieses Jahr nicht in Tracht, meldete ich mich bei der ED im Dirndl zum
Ganztages-Besuch an.
Nach dem Duschen, ohne Frühstück nahm mich gleich wieder Karla in Beschlag. Sie machte
mir deutlich, dass ich ihr gehöre. Meine Gegenwehr half mir nicht, einen Kaffee und
eine Zigarette im vorderen Wintergarten wurde mir gewährt. Da ich weiß was mich
erwartete folgte ich ihr gerne in Zimmer 1, das ‚Liebeszimmer‘. Nach unserer gemeinsamen
Stunde, Karla wie immer in Bestform, verabschiedeten Wir Uns. Meine Club-Ehefrau? Warum nicht.
Danach habe ich Sie nur noch zweimal am Tag/Abend gesehen. Vollbeschäftigung für Karla.
Schon gegen halb 1 waren bestimmt 35, 40 männliche Gäste da. Zwei trugen Lederhose,
der eine hatte einen Sepperlhut auf. Und meine Tracht lag zuhause. Naja, nächstes Jahr
wieder.
Einige der Frauen hatten Dessous an, doch bald fielen da die knappen Hüllen und bis auf
wenige DL liefen sie bald wieder wie Gott sie schuf im Clubraum herum.
Wie in den besseren Tagen wurde schon am frühen Nachmittag gut ‚gezimmert‘. Die
Ladies hatten zu tun.
Die zwei LasVegas Boys schossen aber den Vogel ab. Was an Frauen ihnen nur ein bißchen gefiel
und ihnen vor die Flinte liefen, wurde von ihnen „erlegt“. Der eine kannte mich noch von vor über zwei Jahren, und er hatte mich gerne als Club-Scout immer wieder gesucht. Ob es der Name der Frau war, wie er sich bei Ihr verhalten sollte oder auch was den Service anging. Thumbs up, thumbs down. Bis auf einmal war er super zufrieden. Nur das eine Mal kam er nach der Zimmer auf mich zu und sagte: Katastrophe. (die Frau nur auf Nachfrage über PN!)
Zu der Frau aber hatte er mich nicht gefragt. Not my fault!
Sein Kumpel hörte besser zu und hatte immer ein Grinsen im Gesicht.
Babylon hat zum Motto Oktoberfest sich nicht lumpen lassen und ging wieder in die Vollen!
Weißwürte mit Riesenbrezen , Schweinebraten, Haxn, Leberkäse, Kartoffelstampf, Blaukraut,
Sauerkraut…verschiedene Weißbiere. Oktoberfestbier! Alles vom Feinsten in bester Qualität.
Da gab es nichts, aber garnichts zu bemängeln.
Club in weiß-blau beflaggt, Chef Eddie in Tracht. Respekt!
Fast wäre meine Tarnung aufgeflogen, Rakker Reagan erkannte mich. Gottseidank gehört er aber
zur den Ruhigeren von Clubkollegen. Wir hatten in Verlauf des Tages immer wieder gute humorvolle
Gespräche. Doch seit dem letzten Freitag hat er einen zweiten Nick: Jungfrau/Maagd/Virgin.
Was das auf sich hat müßt ihr ihn selbst fragen.
Hier mal Prost!, dort mal mit einem angestoßen…am Abend merkte ich, dass das Festbier stärker
eingebraut ist und ich hatte einen leichten „Schicker“!
Das erfrischende Bad im Pool half nur ein wenig und ich genoß den Abend ohne noch ein weiteres
Zimmer zu machen. Asche über mein Haupt!
Die Musik war an diesem Tag und Abend nicht störend und so manche kleine Tanzeinlage von den Frauen war schön anzusehen.
Gegen Mitternacht war dann für mich das Ende nahe und glückselig und in Hochlaune verließ ich
das Babylon. Daumen hoch und vielleicht haben Wir dieses Jahr noch ein Mottowochenende im
„Sündenpfuhl“!
Danke an Relaxxxboard, Babylon, die Frauen dort und auch an die angenehmen Gäste.

vanKees
« Laatst bewerkt op: 18 oktober 2021, 12:16:20 door vanKees »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1421 Gepost op: 25 oktober 2021, 18:21:40 »
VAZKOR KÖLNER TOUR 2021 – CLUB 3
BABYLON – TERUG HEEL IN HET STAMBORDEEL
03 OKTOBER 2021

Citaat
Dit is het derde en laatste deel van de Vazkor Kölner Tour 2021: na ik weet niet hoe lange tijd kan ik deze formule nog eens uit de kast halen! Ik hield het allemaal mooi bij en zie dat mijn laatste favoriete Keulen-ronde van Mei 2018 geleden is met een bezoek aan de clubs Mondial-Samya op een Zaterdagavond gevolgd door een rustige Zondag in Babylon. Mijn laatste bezoek aan Babylon was van November 2019 toen ik deze met een bezoek aan Samya op voorgaande Zaterdag had gecombineerd zonder Mondial erbij. Bijna 2 jaar no Babylon dus: mijn stand van zaken over mijn meest favoriete club in dit verslag.

=> EERSTE DEEL – Mondial Discoclub revisited

=> TWEEDE DEEL – Samya– Happy 17th birthday!


FAZIT
1) Werkpunten
- Hamam dicht…door Corona (maar wel open in de andere 2 Keulenclubs)?
- Beperkt aantal dames en opties: ok, ok, is wèl een Zondag
- Weinig bekenden
- Verhoogde kamerprijzen: 60€/110€/160€/210€ voor resp. 30’/1u/1,5u/2u. het hangt uit bij de theke.

2) Positief
- Al de rest

3) Algemene indruk
a) Algemene sfeer: Rustige dag

b) Line-up: Beperkt, dozijn dames misschien

c) Drukte beren: Eveneens rustig

d) Club interieur en eventuele veranderingen: Terras met veranda cfr SS achteraan de club afgewerkt, spiegelwand buffet, dameskleedkamers vervangt de 2 oude sauna’s, menu à la carte door corona aangepast, hogere kamerprijzen

e) Extra: 2 kamers die erg goed zijn


4) Club beleving doorheen de dag
a) In de barruimte: paar wat opdringerige dames (Georgina), veelal rustig en relax, daar kwam ik ook voor na het muzikaal geweld van de vorige dag

b) Wellness:Zwembad koud (is ook regenachtige herfstdag), Jacuzzi aangenaam warm met 2 standen bubbly & soft, zeer hete sauna, Hamam dicht

c) Restaurant & eten: verbeterd, beperkte maar erg lekkere à la carte, beste biefstuk geproefd bereid in een club

d) Contacten bezoekers: een aan ontbijt die lezend lid is van ybf en de Duitser die me in de sauna de complottheorieën in de Balkan uit de doeken deed. PCR tests worden betalend in Duitsland, zei hij. Dat kan een extra probleem met zich mee brengen.


Kamergangen en overall service

2 Kamergangen gemaakt die zeer goed zijn

1) Betty – Babylon service post corona

2) Melissa – Mooie weekendafsluiter


GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ***3/4


CLUBVERSLAG

Stiekem is dit wellicht de dag waar ik meest naar uitkeek en ook wat schrik voor had dat het zou misvallen: Babylon, na Corona en na er bijna 2 jaar niet meer geweest te zijn. Een contrast met vroeger jaren waar ik de volgende maand weer voor hun deur stond.

Ik werd in het hotel tijdig voor de checkout wakker om me te klaar te maken. Net voor 11u stuurde ik de wagen richting Elsdorf waarbij ik onderweg voor een laatste maal dit weekend met de wegenwerken from Hell werd geconfronteerd. Na een uurtje stond ik weer voor de deur van de club en was het als thuiskomen na een lange lastige tijd weg te blijven. De deur ging prompt open en ging naar de Thekefrau die ik al herkende. Een weinig dames liepen in de club rond, geen welkomstcomité der naakte schoonheden meer. Toch was het net of er was geen 2 jaar verlopen waren. Ik gaf haar de vrijkaart van ijsberenforum en toonde mijn coronapas. Ik werd met prijsvermindering toegelaten en kreeg een kleine en grote rode handdoek. Terug naar de lockers en dan douchen. Vertrouwde beginrituelen voor een ontspannend dagje wellness met het nodige spannende erotische vertier met de naakt lopende dames van plezier.

Ik nam ontbijt en sprak met een andere ijsbeer aan tafel. Ondertussen merkte ik al een eerste verandering op: aan de muur waarbij het buffet staat hebben ze helemaal spiegels behangen. Ja, zo ziet het “restaurantgedeelte” er imposanter en ruimer uit maar maakt het niet effectief ruimer uiteraard. Er liepen niet veel dames rond. Eentje, ene Georgina, was redelijk aanwezig en wat opdringerig overkomend. Ik hield ze eerst voor een andere dame maar ze is nieuw. Er zijn veel nieuwe dames en gevestigde waarden die normaal ook op Zondag de opwachting maken als Erika, Michelle, Denisa of Antonia waren nergens te bekennen. Jammer! Veel van het personeel is vrijwel dezelfde gebleven. De man met de snor zag ik niet, er was iemand anders en ook een andere vrouw in de keuken.

Ik deed een rondje en ging zoals gebruikelijk eerst van de wellness genieten: jacuzzi is goed warm, de sauna was behoorlijk heet. De hamam of stoomruimte was niet in gebruik. Niet toegelaten wegens corona-maatregelen van de streek? Het zwembad was behoorlijk koud en ik ging er niet in. Er waren er wel die er gebruik van maakten. Het weer was niet zo uitnodigend om buiten te vertoeven: het was het typische herfstweer om lekker veilig binnen te warmen aan de gezellige omgeving en mooie vrouwenlijven van de hete dames in een willekeurige kamer. Hoewel heet, velen keken voor zich in de rode zetels: het was ook erg rustig qua beren. Ik had nu toch minder gevoel van zekerheid dan tevoren. Mijn opties zag ik als erg beperkt en de prijsverhoging van de kamersessies was niet meteen van die strekking om zomaar een gok te wagen. 10€ lijkt dan niet veel, als je graag meerdere dames kamert loopt dat bedrag aardig op. Je kan het besparen door bij 1 dame te blijven en de tijd langer te maken. De prijspolitiek zal dus geen effect hebben op pannenkoekers die zo al geneigd zijn tot fooien geven als ze toch al meer geld kwijtkunnen aan lange sessies. DVP-Hoppers worden hier dus gestraft. Een slimme zet of niet, het peil van koudwatervrees gaat toch fors hoger bij velen.

Ik had een eerste kamergang met Betty: aan de bar een kort praatje, legde uit wat ik wilde en gingen samen de kamer beneden op. Ik sprak haar aan omdat ze een rustig en vriendelijk voorkomen had, mooie bruine ogen die me zacht aankeken, geen opdringerigheid, lekker slank en gebruind met lange zwarte haren. Mede dankzij de clubs is qua uiterlijk het favoriete type dame behoorlijk opgeschoven: van Keltisch slank, bleek en goud/rood haar naar lekker gebruind, exotisch aandoend uiterlijk met ravenzwart lang haar, slank, dikkere tieten. Dank voor de clubs, de keuze qua uiterlijk is minder zwaar. Maar servicegewijs? Gelukkig stelde Betty me niet teleur.

=> Betty – Babylon service post corona

Een welverdiende wellness volgde en ging uitrusten boven in de kino. Deze is niets veranderd bij de vorige keer. Bij heel vroeger is die wel sterk vooruitgegaan, vooral de 2 aanpalende kamers.

Buitengedeelte: er is in het naar buiten lopen een grote veranda of overdekt terrasgedeelte. Ik weet dat dit er al enige tijd aan was gewerkt, deze is nu helemaal af. Kijkend naar het zwembad is er nog een soort prieeltje met een bed en spiegel als je een sessie buiten wil in volle zon en in volle zicht van alle zwemmers en luie relaxende beren vanuit de stretchers. Als je graag de show wil stelen met je topdame, that’s the place to fuck around and find that out: kom dan vooral schreeuwend klaar. Ik herinner me dat ze dit ook hebben in Villa Vertigo (Vanilla) maar niet met zo’n mooie spiegel.

Ik ging terug naar binnen en naar beneden naar de kelderverdieping. Hier is de meest drastische wijziging gebeurd sinds mijn laatste bezoek: de laatste wellness, twee sauna’s, was verwijderd en in plaats daarvan was er een gedeelte ingericht voor de dames met lockers, banken en een kaptafel met spiegel. Er waren daar rekken met allemaal typische hoge hoerenschoenen in alle maten en soorten en kleuren. Verder is er op deze verdieping nog de loopband, stretcher en nog een klein fitness toestelletje, de douches (nu meer voor de dames) en de toiletten verder waar Jenny me eens in meesleurde en de deur op sloot deed voor wat van haar pre – en aftersales. Het voelde er leeg en verlaten zonder onze ondeugende Kellergeist.

Het is een algemene rode draad geworden dit weekend (en dat kan waarschijnlijk ook voor SixSens worden gezegd): elke club dat ik nu heb bezocht is er qua stijl, interieur en kwaliteit op vooruit gegaan, ze hebben geïnnoveerd en gerenoveerd: hier weinig en in gindse club weer meer. Overal is het aangenamer toeven geworden als je het louter over de faciliteiten hebt. Aantal beren? Way too much in Mondial, minder maar genoeg in Samya en pover in Babylon. Dames line-up? Overal lager dan voor corona en werd lager en lager van Mondial tot Samya tot hier waar ik tot een dozijn kon komen. In de sauna vertelde een Duitse beer me dat het kwam door Corona en meer bepaald door onzinverhalen die in de Balkanlanden de ronde worden gedaan waardoor dames schrik kregen om hun vruchtbaarheid te verliezen. Hoezo, het is hier toch al condoomplicht, so what? :D Overal had ik een waar-is-vroeger-naartoe gevoel dat ik niet nader kan omschrijven als een vreemde mix van nostalgie, thuiskomen, iets missen. Doet zo’n lange clubpauze nu dat met je? En het is dan nog niet eens gek lang eigenlijk. PCR tests worden betalend in Duitsland werd me verteld en dat kon nog meer een domper worden.

Ik zag gedurende de dag Eddy, de chef en Anita terug: zowaar een aangenaam gesprek en leuk wederzien: ‘Ja het is lang geleden, hoe komt dat nu?’. Ik heb nog meer dan voldoende budget, vooral omdat ik het in Samya bij 1 sessie hield: een tweede kamer is zeker gerechtvaardigd. Ik had eerder die dag na een kort gesprek met Katja, een zwarte parel van een dame, de enige overgeblevene en naast Alice van de weinige die ik er nog herkende tussen de nieuwe lichting. Ze kon op dat moment niet met me kameren omdat ze een afspraak had met een klant die nog moest komen: later meer. Ze kende me omdat ik vaak met Iman ging. Deze is hier nu weg.

De geilheid vloog toch alweer de hoogte in als ik Melissa zag zitten. Een echo van Adelina op alle gebied, ook service want met Adelina mocht en kon zo veel meer. Deze dame is redelijk nieuw en erg timide. Op voorhand wist ik dus al dat dit geen superdominantie supersessie zal zijn maar haar beeldmooie gypsie uiterlijk deed me voor de bil gaan. Bijl. Ik besloot niet op Katja te wachten want ik zag ze nergens, wellicht is ze samen met haar klant waar ze toen op wachtte. Een derde kamer kan altijd nog, met Katja zal dat niet mislopen.

=> Melissa – Mooie weekendafsluiter

Het was beperkter in ervaring, die kamer met deze mooie dame, en toch heb ik er een goede afronding mee gehad qua sessies dit weekend. Verder bleef het bij bubbelen sauneren, rusten en rondlopen. En eten? Ja ook dat: in het eetgedeelte zag ik warmhoudbakken staan en keek erin. Lijkt me zeker ok. Ik was nieuwsgierig naar de à la carte en deze bleek beperkter te zijn met Corona als aangevoerde redenen. Je kan eten van 18u tot 20 of 21u (niet zeker meer).

Het was klokslag 18u dat ik mijn keuze uit de à la carte op een papiertje zette en dat met een magneetje aan de deur hing. Ik kon kiezen voor een biefstuk in paddenstoelenroomsaus met frieten. Ik schepte alvast groenten op en vroeg om een Leffe. Terwijl ik wachtte was een dame aan het proberen me op kamer te krijgen. Ik zei dat ik al een Termin had met Katja. Daar ontstond verassing over en men riep haar dat haar klant hier was. Dit ontkende de bardame zowel als Katja zelf. Tijdens het wachten op het eten zat ik dan even samen met haar, bleek dat haar klant de Termin niet nakwam en ze was er echt niet happy mee. Ze heeft al anderen, ook ik, afgewezen en geld mislopen daardoor. Hij leek het op het weer te steken dat hij ineens erg laat berichtte. Dat weer was inderdaad beroerd in België zelfs met overstromingen, zo wist ik haar te vertellen. Dat maakte haar niet gelukkiger. Op de vraag alsnog een kamer te maken zei ze dat ze liever niet meer op kamer ging omdat ze vreesde dat het niet goed ging uitpakken. Kijk, dit soort eerlijkheid van een dame kan ik zeer appreciëren en zelfs dat afwijzen mag servicegarantie heten. Ik was wat teleurgesteld natuurlijk maar kon het begrijpen, wellicht heeft ze al haar Leffe te veel op. Ze had wel troost nodig dus ik bleef wat zitten en luisteren en we maakten dan een afspraak voor de volgende keer, ik stelde geen datum voor, alleen een mogelijke maand. Dit is dus een Termin geworden -mede doordat ik al meerdermalen door het bezorgde personeel naar haar werd teruggestuurd- dat als zodanig in Graniet is gehouwen dat archeologen van een niet nader bekende toekomstige ras of soort dit over tientallen miljoenen jaren wel moeten ontdekken en tentoonstellen als een voorbeeld over onze soort en onze wijze van communiceren en afspreken over seksueel vertier.

Het eten werd gebracht en ik liet het me enorm smaken. Ook de keuken is erop vooruitgegaan! Erg lang moest ik ook niet wachten en dan nog, ik had alle tijd. Zeer goede biefstuk, lekker frieten, groentes van de bakken aan de spiegelwand.


Einde van de dag

Relaxen alweer en nog een laatste wellnessronde waar ik de jacuzzi mocht delen met 2 dames waaronder Melissa. Daarna nog een laatste Leffe en water en dan kleedde ik me met spijt om. Ik gaf de sleutel terug en werd uitgezwaaid door Katja, de belofte voor de Termin, die elke huwelijksgelofte in de schaduw stelt, werd herhaald. Even flitste in gedachten het beeld van Naomi terug, 8 jaar geleden, mijn eerste Babylonische dame die me vanaf diezelfde trappen richting de kelderverdieping uitzwaaide. De zoemer ging en ik kon weg van de illusoire wereld, de wereld van de desillusie binnen naar huis om te werken zodat ik hier tegen het eind van het jaar terug voor de deur kan staan om er het stalen deurgeluid te laten weerklinken en misschien zelfs weer geile hertjes bij de balie in het gelid te brengen.

Tot rond de Kerstperiode, Babylon en Katja vooral!  :pica :pica22 :sex


Citaat
Hiermee is ook de Keulentour ten einde, het eerste weekend met meerdere clubs sinds eind 2019, het zindert tot vandaag nog na! In mijn herinnering zijn vooral Jacklin van Mondial en de mooie Melissa en daarna Betty mijn top 3….van de 4.
« Laatst bewerkt op: 25 oktober 2021, 18:28:05 door Vazkor »

Offline wild01

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1422 Gepost op: 26 oktober 2021, 17:28:16 »
FKK Babylon - -
ENTRANCE COST: 75 euros all day
ROOM and EXTRA COST: 60 euros for the first half hour. One hour 110 euros, two hours 210 euros. Lesbo show 25 euros each. Anal at the discretion of the operators
GIRLS PRESENT: Count about thirty, medium-high level, a couple of tops, at least three intrombabili. There is a good variety of ethnicities
 Meanwhile, I have a real vision: it is Dolly, already tested with great satisfaction last time. We smile and wave to each other: she is just 11.10 am and is already busy with a foreign colleague… ça va sans dire! Never mind, I will wait patiently and in the meantime I set out to discover new "sensitive" targets: between the asses ... er ... the new faces I meet, sitting on the sofa outside in front of the pool, of Tinea. That day is one of the top in there for aesthetic beauty: natural and generous breasts (a third abundant, ed), Romanian from Cluj Napoca, no tattoos, no less than 1.75 meters tall. without heels, long light brown hair, beautiful body of a university student who is not sloppy, make-up just mentioned, new - at least so you tell me - of the trade. She has all the credentials to be taken to the room. Sic! . What to say: one of the best fucks of my life, without "ifs" and "buts"! DOLLY: beauty 8.5 (bonus of 0.5 for lack of silicone) / participation 10 (pure GFE) / fucking expertise 9 (bj really special) Never like this time getting out of the room weighs me so much but… that's right: in the end it's all fiction in there and this is a game as beautiful as it is exciting as long as you don't let yourself be overwhelmed by pseudo-romantic thoughts and the like.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1423 Gepost op: 27 oktober 2021, 11:30:03 »
Zu dem Bericht von wild01:

Drei Dinge die sonst zu Mißverständnisse führen könnten

-1. Der Eintritt beträgt für den ganzen Tag 65€ (75€, da war der Besuch fast schon
     zwei Monate her).
-2. Die Extras werden mit den Damen besprochen und auch bei ihnen gezahlt.
      Operator/Betreiber hat keinen Einfluß auf die Preisgestaltung.
-3. Die Frau am Pool ist/war Timea (momentan in südlichen Gefilden).

vanKees


Offline HellaHolla

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1424 Gepost op: 31 oktober 2021, 11:32:30 »
Afgelopen donderdag werd ik wakker, keek ik het uit raam en concludeerde: het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, op naar Babylon gauw. Rond 14:00 stond ik een kleine 200 kilometer verderop aan de deur in Elsdorf. De ontvangst was vriendelijk en voor 65 euro kreeg het vertrouwde setje handdoeken en sloesel uitgereikt. Na een korte verkleedpartij was het tijd voor een late lunch die prima was. Het was overigens gezellig druk in de tent. Man/vrouw verhouding eigenlijk prima in balans. Bij mijn laatste bezoek, op een zaterdag, waren er slechts 12 dames aanwezig. Gisteren waren het er 2x zoveel. Het zag er goed uit. Het duurde niet heel lang voor Alice zich aan het front meldde “you here on a Thursday?”. Ja het kan soms verkeren meid. Ik was schijnbaar ook nog gespreksonderwerp geweest toen ons jurylid er een paar dagen eerder op de koffie was. Waar het hart vol van is…. loopt mijn portemonnee van leeg. Over dingen die leeg lopen straks meer.

Toen ik in de serre zat zag ik ineens iemand voorbij lopen die ik meende te herkennen als Johan35. Jeetje, die had ik al een hele poos niet meer gezien. Bij het zwembad bleek het echt om hem te gaan en hij had Scrotum als gezelschap bij zich. Gezellig met de heren zitten praten terwijl de schaduw over onze stoelen plaats maakte voor de zon. Prima te doen allemaal! Hierna gingen we alle drie afzonderlijk op jacht en liet ik mij zonder moeite en problemen schaken door Alice. Ik was pas twee uur later weer terug van het zoveelste hoofdstuk van het boek zonder einde. Ze staat momenteel eenzaam aan de top voor mij. Dat pijpen zonder handjes is toch wel een dingetje moet ik zeggen. Na de workout moesten er diverse waarden in het lichaam weer op peil worden gebracht en heb ik voor het eerst in mijn leven eens a la carte besteld in Babylon. De wachttijd loopt in het weekend altijd zo hoog op dat ik mij altijd maar over het buffet ontferm. Gisteren stond de keukenprinses van dienst na een tiental minuten al aan tafel met mijn maaltje. Het smaakte prima, mede dankzij de tip van WANDELAAR5 “ohne salz”. Zo zie je maar weer: ook voor een goed dieet kun je prima op het IJsberenforum terecht.

De maaltijd werd genuttigd met Scrotom aan de andere kant van de tafel en Johan35 aan mijn linkerzijde. Iedereen had intussen gekamerd. Op naar de volgende ronde. Na een wellness ronde en wat rondkijken belandde ik bij Anne. Een Bulgaarse en, naar eigen zeggen, half-Arabische dame. Ik vond het geen hoogvlieger op de kamer. Eerder van het soort: grote stappen, gauw thuis. Het uur werd niet volgemaakt, maar wel betaald. Het zal zeer vermoedelijk bij 1x blijven.

Zo was het alweer 22:00 en hadden Johan en Scrotum de club reeds verlaten. Ik deed niet veel later hetzelfde. Het was weer goed toeven in Babylon met aangenaam gezelschap, zowel mannelijk als vrouwelijk. Dankzij de topkamer ook geen naar gevoel aan mijn wat mindere tweede ronde overgehouden. Altijd handig: zekerheidjes kopen. Afijn, tot de volgende keer maar weer!

 :039: