Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 961464 keer)

Offline vanKees

• rakker
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1432 Gepost op: donderdag 18 november 2021, 19u41 »
Was bringt ein Bericht, der über 5 Wochen zurück liegt?
(Wat is die punt van 'n verslag wat meer as 5 weke gelede was?)

vanKees

Offline mentholbear

• rakker
« Reactie #1431 Gepost op: donderdag 18 november 2021, 19u28 »
Op de 5e van de 11e

Oeps, type foutje... ik was er de 5e van de 10e, niet november.

Offline mentholbear

• rakker
« Reactie #1430 Gepost op: woensdag 17 november 2021, 01u29 »
ONGESTELD

Op de 5e van de 11e zin om een hernieuwde kennismaking te hebben met Dolli. Zodoende vroeg vertrokken voor de lange rit.
Aangezien het tankstation waar ik meestal tank bij een bezoek aan Babs praktisch om de hoek licht, ditmaal het tanken uitgesteld voor in de avond om te zien of het daadwerkelijk wat zou schelen met de ochtend.

De entree verliep weer soepeltjes. Fijn dat de prijs weer iets schappelijker is geworden met de 65 euro. Samen met Klaus eerst gegaan voor een lekker ontbijtje. Dat was zoals gewoonlijk weer prima geregeld bij deze tent. Sommige clubs hebben iets aparts, wat je elders niet (meer) tegen komt. Zo heeft Babylon als enige in de buurt nog a la carte voor in de avond, elders hebben ze haring of maken op bestelling een ommeletje voor je klaar, elders smeren ze tegenwoordig broodjes voor je. Bij Babs is mijn hoogtepunt van het ontbijt wel hun bacon. Heerlijk knapperig, en zo zout dat gekookte eitjes niet besneeuwd hoeven te worden...
Niet dat ik ondankbaar ben voor hun worst en soep pannetjes. Dat zijn wat mij betreft de 2 basic dingen waar ik bij wijze van een hele bezoek mee zou kunnen doen. Ik neem ze dan ook steevast.
Bij het ontbijt buffet spotte ik een bekend gezicht. Sasha bleek in tha house te zijn. Die ging gelijk in het dansboekje voor later...

Na zoveel geouwehoer zal het merendeel wel afgehaakt zijn met lezen. Het zij zo... Want er komt meer geneuzel. Met een volle buik moet je immers niet gaan 'sporten' dus lekker wezen uitbuiken in de wellness ruimte, en daarna ook lekker sauna rondje gemaakt om op te warmen. Die was goed op temperatuur. De jacuzzi had wat mij betreft nog een paar graadjes warmer gemogen van deze koukleum, maar was nog best goed te doen. De stoomcabine stond helaas nog steeds uit. Zijn er Duitse saunaclubs of wellness resorts waar ze uberhaupt aan staan? Ook bij Prime was ie buiten gebruik. Of mag het vanwege Corona niet in Duitsland. Merkwaardig dat in Nederland ze wel gewoon in gebruik zijn...
Het zwembad die in de zomer verwarmd was/leek bleek nu echter meer een ijskouwe dompelbad te zijn. Te doen om na een sauna rondje in af te koelen, maar niet om baantjes in te trekken.
De fitness apparatuur heb ik niet meer geprobeerd, aangezien ik in plaats van een Griekse goddelijk figuur, meer die van Buddha na streef.
Om daar aan bij te dragen ook lekker opgeschept bij het warme middag buffet. Dat smaakte ook weer prima.

In de tussentijd had ik echter nog geen glimp opgevangen van Dolli, terwijl ze wel ingeroosterd was voor vandaag op het weekoverzicht. Ook Roxanna die op in mijn dansboekje staat nog niet gespot. Navraag bij de theke leerde echter dat Dolli en Roxanna er die dag helaas niet waren.
Aangezien Sasha druk in de weer was om rondtollend fruit te plukken, besloot ik nader kennis te maken met ene Melissa. Fraaie dame en na een praatje de kennismaking intiem voortgezet. Het werd een heerlijk kamertje. De dames rekenen nu wel 20% voor een kamertje van een half uurtje.
Voor de pannenkoekers zullen de 10 euro opstartkosten in het niet vallen, maar voor budget neukers tikt het wel aan. En helemaal voor Dagoberen die zelfs jammeren om een cent ;)

Na lekker even bijgekomen te zijn met een wellness rondje even een rondje gelopen. Het was niet heel druk in de club, maar ook niet leeg. Een stuk of 20 dames, waaronder 2 chocomauzen voor de liefhebbers, en denk ongeveer evenzoveel mannen. Het was redelijk in balans, maar daardoor zaten sommige dames weer veel alleen in de zetels.
Sasha was nergens te spotten, dus maar lekker van de a la carte en het buffet genoten.
Ze hadden bij het avond eten ook wat rooie gelatine achtige pudding ofzo als desert. Meestal ben ik wel een zoet kauw, maar zo onafgedekt durfde ik het niet aan. Ook al zijn er nu met dit seizoen minder vliegen dan in de zomer.
Afijn, 1 slanke meid met licht rossig gevefd haar had er wel trek in en pakte er 1 mee en liep richting bar. Echter liet ze per ongeluk stuk van de rode pudding vallen. Beetje beduusd en sip keek ze om zich heen. Ik glimlachte medelevend naar haar. Ze ging netjes een servetje halen om het op te ruimen.
Loopt daar Eddy net vanuit de serre binnen en keek toe hoe ze het braafjes proper maakte. Hij vroeg spontaan aan haar of dat rooie smurrie uit d'r poes was gevallen en keek me daarna lachend aan... Alsof ze ONGESTELD was...  O_0
Het was maar goed dat ik toen net geen hap of slok had genomen, want geheid dat alles eruit was geproest ^_^'

Na dat intermezzo weer even lekker uitgebuikt in de wellness, en erna had ik het geluk Sasha nu wel te treffen. Hoefde niet lang te twijfelen en kon daarna genieten van een geweldig kamertje.

Na een laatste wellness rondje was het de hoogste tijd om te vertrekken. Gauw nog even langs het tankstation. En waarempel, 's avonds getankt scheelde het inderdaad iets. In plaats van de 1,589 in de ochtend was het in de avond 1,559. Maar liefst 3 cent winst per liter!
Deze Dagobeer was weer helemaal happy :)

The following users thanked this post: Klatergoud

Offline Zapzarap

• rakker
« Reactie #1429 Gepost op: zondag 07 november 2021, 20u59 »
Gisteren weer in Babylon geweest, omdat het mij erg goed bevallen was vorige week. Dit keer bleek het er erg druk te zijn dat kwam door een dubbele verjaardag. Er werd zelfs champagne geschonken. Ondanks de drukte kon ik wel goed aan mijn trekken komen.

Ik heb 2 kamertjes gedaan met de bulgaarse Danni (of Dani). De eerste kamer was super. Ze kan erg lekker pijpen en ze heeft een stel mooie tieten. De tweede vond ik iets minder, maar nog altijd goed.

Tussendoor nog een kamer met de erg mooie en knappe Roxana gedaan. Eén van de mooiste dames in Babylon naar mijn mening. Voor een mooie meid als zij was de kamer goed. Ze deed alles waar ik van hou en om vroeg. Met een beetje meer passie a la Mary zou ze perfect zijn.

Verder de feestende Duitsers een beetje gemeden en vaak de sauna en het bubbelbad opgezocht. Had ik geweten dat er een (of twee) verjaardag was, had ik het bezoekje Babylon een week uitgesteld, maar ondanks dat een goede tijd gehad. Helaas met de tombola ook niet gewonnen, dus hopelijk bij het IJsberenforum meer kans.

Offline vanKees

• rakker
« Reactie #1428 Gepost op: woensdag 03 november 2021, 11u21 »
HALLOWEEN im Babylon.
Der Samstag sollte es sein, da ich 3 Bekannte mit nach Köln nahm und Elsdorf fast auf
dem Rückweg lag.
Anita, ganz gruselig angemalt und kostümiert, führte das Regiment um uns Gäste den
Zutritt zu gewähren. War schon gut was los und einige Frauen liefen leicht bekleidet mit
spezieller Schminke im Clubbereich herum. Bella als Hexe hat sich viel Mühe gegeben,
Rose im schwarzen Ledertop und -rock, Alice im Hauch eines Einteilers, andere mit schwarzem
Höschen. Schön anzuschauen.
Allen Hallo gesagt, mit der Barfrau etwas geschnackt, mit Wasser und Kaffee raus in den
vorderen Wintergarten. Kaum die Zigarette angebrannt, da wurde ich schon abkommandiert:
„Mitkommen, arbeiten“! Meine Clubfrau im schwarzen Höschen hatte wohl Sehnsucht nach mir. Und
 mit: „Ich bin geil“, da hatte Sie nicht gelogen. Im Liebeszimmer Nr.1 zerwühlten Wir Zwei die
Bettlaken auf Knäuelgröße. Geschafft aber zufrieden mit meiner Leistung trennten Wir Uns nach
einer Stunde und verabredeten Uns auf später. Pusteblume! Ich sah Sie noch 2, 3x am Tag
kurz eine rauchen oder mit einer ihrer Kollegin schnell Infos austauschen und schon war
Sie wieder unterwegs.
Was heißt das für mich? Ich muß Sie mir früh schnappen, sonst sind meine Karten schlecht gemischt.
Da das Frühstück ausgefallen ist, habe ich mir das Mittagessen angeschaut und es wurde fleischig.
Große Auswahl und meine Lieblingsköchin war am Werk, gute Haumannskost.
Mit einem frisch gezapften Bier sah ich mir das Treiben im Club an. Ich war noch entspannt und
konnte die Nakedeis (die meisten hatten sich von dem bißchen Stoff wieder getrennt) geniessen.
Wer ist dieser Typ im Vollanzug mit Maske? Der Gang verriet ihn mir. Der „Schwede“ ist im
Haus. Schon ein verrückter, netter Typ. Nachdem er sich der Maskerade entledigt hatte gab es
ein freudiges Hallo, besonders bei den Frauen. Schon klar, 3-4x am Tag beglückt der die
Ladies.
Am frühen Abend war er wieder in Aktion gegenüber der Theke mit einem Dreier, Leah und Chayna
waren die Rodeo-Reiterinnen.
Mit meinem zweiten Zimmer wurde es nichts. Habe Isabella, Alice, Georgina zu verstehen gegeben
dass ich Interesse habe mit ihnen Zeit zu verbringen…aber an diesem Tag und zu dieser Zeit (früher
Abend!) hätte ich es wohl mit der plumpen Anmache: Haide! Zimmer! Ficken! versuchen sollen.
Ist aber nicht meine Art und so blieb ich alleine.  :-[
Für eine kurze Zeit geknickt in meiner Ecke sitzend blies ich etwas Trübsal, aber das positive, ich habe viel Geld gespart. Der Schwede hat mich aber schnell dort abgeholt und wir verlustierten uns im Barbereich noch mit den Mädels.
An diesem Abend war das Babylon lange gut besucht, erst gegen 24.00 leerten sich die Hallen.
Leicht beschwipst und gut gesättigt machte ich mich gegen 00.30 von dannen.

vanKees

P.S.: Mary und ihre Schwester Georgina sind jetzt für 2 Wochen zuhause im Urlaub.

Offline scrotum

• rakker
« Reactie #1427 Gepost op: dinsdag 02 november 2021, 17u47 »
Afgelopen donderdag 28okt met Johan35 naar Babylon gereden. Geen verkeersproblemen waardoor we geheel volgens planning om 14.00 aanbelden. Door twee eerdere bezoeken dit jaar wist ik dat gebroken is met de oude traditie om bij aankomst door een aantal naakte dames verwelkomd te worden. Helaas. We moesten het doen met de theke  Deze deed net als de vorige keer vriendelijk (ik kreeg er de vorige keer zelfs een lach bij!). Even later stond ik in Hessendress te kijken naar een aangenaam gevulde club. Vooral het aantal dames dat rondliep, beviel me uitstekend. Het lijkt er op alsof de club langzaamaan weer een beetje naar de oude situatie toe gaat. Maar dan zijn er nog een paar treden te gaan.
Na een paar stokbroodjes met kaas en ham en een koffie ben ik met Johan35 in het zwembadgedeelte gaan zitten want het zonnetje scheen aangenaam.
Inmiddels zijn er in het rokersgedeelte schuifdeuren aangebracht zag ik. En elke keer als die open worden geschoven komt er een golf koude lucht binnen, goed te zien aan de gezichten van de rokende dames die er zitten

Bij het poolgedeelte kwam HellaHolla aanschuiven. Na een tijdje met elkaar gepraat te hebben, ging ieder zijn eigen gang om een zekere behoefte tegemoet te komen. In mijn geval was dat Dolly. Ik was nog niet eerder met haar geweest. En eerlijk gezegd, denk ik niet dat ik vlug weer voor deze Hongaarse kies. Ze is vriendelijk maar tegelijk had ik erg het gevoel dat ze zo snel mogelijk de kamer weer uit wilde. Ik moest haar een paar keer temperen. Na een pijp en korte befbeurt volgden drie standjes waarna ze me met veel spuug tenslotte klaar pijpte. Ik denk dat ik na 20 minuten weer buiten stond, maar heb eerlijkheidshalve de tijd niet bijgehouden.

Eddy was inmiddels ook gearriveerd en nam zijn favoriete plek in, bij de bar. Ik heb hem nog even gedag gezegd.
Heerlijk de sauna in en daarna even bijpraten met HellaHolla en Johan35 terwijl ik een heerlijk a la carte steak verorberde. Ik hoefde er maar 5 minuten op te wachten!!

Ik had inmiddels een afspraak staan met Bella waar ik al een aantal goede sessies mee heb gehad. Ze kwam al een paar keer haar lieve gezichtje om de hoek steken om te kijken waar ik bleef. Dus er op af. Weer een heerlijk uur met deze schoonheid doorgebracht. Ze heeft me betoverd met haar grappige stem, mooie ogen en fijn figuur.
Me heerlijk door haar staande laten pijpen. Daarna haar een befbeurt gegeven waarbij ze steeds harder kreunde en haar poesje steeds zachter werd. Vervolgens haar heerlijk in een aantal standjes genomen. In de doggypositie keken we geil naar elkaar in de spiegel. Ze reed me als een volleerde amazone klaar. Er volgde geen barrage meer. Wel nog even fijn knuffelen.
Ze informeerde al weer naar mijn volgende komst naar Babylon. Dat wist ik niet, maar het is fijn te weten dat zij er in ieder geval tot de Kerst nog is.

Het was inmiddels 20.00 en al duidelijk minder druk dan gedurende de dag. Na een koffie de club met Johan35 om 20.30 verlaten. Tevreden in al mijn vezels
Voor mij is Babylon de club in Duitsland.

The following users thanked this post: Kwakje, Klatergoud, Zapzarap

Offline Zapzarap

• rakker
« Reactie #1426 Gepost op: maandag 01 november 2021, 21u24 »
Halloween in Babylon. Dat werd wel duidelijk toen ik binnen kwam. De mevrouw achter de balie zag er behoorlijk eng uit. En ook Eddy, maar dat was meer aan het eind van de avond vanwege de drank. Ondanks dat het niet heel erg druk was (het was er gezellig druk, genoeg zodat elke dame voldoende klantjes had) en ook niet alle dames aanwezig waren die op de GPL stonden (Sonja, Susi, Sascha, Cristina en nog een dame geloof ik stonden wel op de lijst maar waren er niet) was het wel de gezelligste club dag die ik dit jaar heb meegemaakt. Er gebeurde tenminste wat, wat vooral kwam door een oudere blonde man. Die liep rond in een full body maillot pak. Zelfs zijn gezicht was helemaal bedekt. Zag er grappig uit. Later zag ik hem nog met een paar dames (Leah, Chayna en Elena) die live sex met hem hadden op de bank tegenover de bar. Ook Georgina zag ik een keer in de paal springen. Verder liepen sommige dames in halloween outfits. Bella was verkleed als heks en Rose zag er niet slecht uit in een lederlook minrokje en topje. Lulu trok aan het eind van de avond nog een leuk lingerie setje aan. Dat stond haar goed. Ze ziet er beter uit in lingerie dan helemaal naakt. Zou ze vaker moeten doen.

Roberta stond niet op de lijst, maar was er wel. Met haar een van de beste sessies tot nu toe gehad. Als ze er zin in heeft en dat had ze klaarblijkelijk dit keer is het een schat van een meid. De tweede dame was Mary. Wat een mooie meid en wat een service. Dat vind je niet vaak bij mooie meiden. Bea uit Venus (maar schijnt nu in Oceans te werken) komt een klein beetje in de buurt, maar verder ken ik geen mooie meiden met top service. Ik kon er vandaag niet genoeg van krijgen dus aan het eind van de avond nog een kamer gedaan met Rose. Een wat oudere dame. Ik geloof 38 of zoiets, maar met zeer goede service blijkt. De doorslag was haar outfit om eens een kamer met haar te proberen. Soms zien dames er met lingerie toch beter uit dan zonder. Rose is daar ook een voorbeeld van.

Tussendoor de dag goed doorgekomen in de bar, sauna en bubbelbad, hoewel het bubbelbad wel iets warmer had gemogen. Die was aan de frisse kant. Zal wel door de hoge energieprijzen komen zullen we maar zeggen. Babylon blijft toch een prima club. Wanneer de juiste klanten en dames aanwezig zijn brengen die veel sfeer.

The following users thanked this post: Kwakje, Klatergoud

Offline HellaHolla

• rakker
« Reactie #1425 Gepost op: zondag 31 oktober 2021, 11u32 »
Afgelopen donderdag werd ik wakker, keek ik het uit raam en concludeerde: het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, op naar Babylon gauw. Rond 14:00 stond ik een kleine 200 kilometer verderop aan de deur in Elsdorf. De ontvangst was vriendelijk en voor 65 euro kreeg het vertrouwde setje handdoeken en sloesel uitgereikt. Na een korte verkleedpartij was het tijd voor een late lunch die prima was. Het was overigens gezellig druk in de tent. Man/vrouw verhouding eigenlijk prima in balans. Bij mijn laatste bezoek, op een zaterdag, waren er slechts 12 dames aanwezig. Gisteren waren het er 2x zoveel. Het zag er goed uit. Het duurde niet heel lang voor Alice zich aan het front meldde “you here on a Thursday?”. Ja het kan soms verkeren meid. Ik was schijnbaar ook nog gespreksonderwerp geweest toen ons jurylid er een paar dagen eerder op de koffie was. Waar het hart vol van is…. loopt mijn portemonnee van leeg. Over dingen die leeg lopen straks meer.

Toen ik in de serre zat zag ik ineens iemand voorbij lopen die ik meende te herkennen als Johan35. Jeetje, die had ik al een hele poos niet meer gezien. Bij het zwembad bleek het echt om hem te gaan en hij had Scrotum als gezelschap bij zich. Gezellig met de heren zitten praten terwijl de schaduw over onze stoelen plaats maakte voor de zon. Prima te doen allemaal! Hierna gingen we alle drie afzonderlijk op jacht en liet ik mij zonder moeite en problemen schaken door Alice. Ik was pas twee uur later weer terug van het zoveelste hoofdstuk van het boek zonder einde. Ze staat momenteel eenzaam aan de top voor mij. Dat pijpen zonder handjes is toch wel een dingetje moet ik zeggen. Na de workout moesten er diverse waarden in het lichaam weer op peil worden gebracht en heb ik voor het eerst in mijn leven eens a la carte besteld in Babylon. De wachttijd loopt in het weekend altijd zo hoog op dat ik mij altijd maar over het buffet ontferm. Gisteren stond de keukenprinses van dienst na een tiental minuten al aan tafel met mijn maaltje. Het smaakte prima, mede dankzij de tip van WANDELAAR5 “ohne salz”. Zo zie je maar weer: ook voor een goed dieet kun je prima op het IJsberenforum terecht.

De maaltijd werd genuttigd met Scrotom aan de andere kant van de tafel en Johan35 aan mijn linkerzijde. Iedereen had intussen gekamerd. Op naar de volgende ronde. Na een wellness ronde en wat rondkijken belandde ik bij Anne. Een Bulgaarse en, naar eigen zeggen, half-Arabische dame. Ik vond het geen hoogvlieger op de kamer. Eerder van het soort: grote stappen, gauw thuis. Het uur werd niet volgemaakt, maar wel betaald. Het zal zeer vermoedelijk bij 1x blijven.

Zo was het alweer 22:00 en hadden Johan en Scrotum de club reeds verlaten. Ik deed niet veel later hetzelfde. Het was weer goed toeven in Babylon met aangenaam gezelschap, zowel mannelijk als vrouwelijk. Dankzij de topkamer ook geen naar gevoel aan mijn wat mindere tweede ronde overgehouden. Altijd handig: zekerheidjes kopen. Afijn, tot de volgende keer maar weer!

:039:

The following users thanked this post: Vazkor, Kwakje, Klatergoud

Offline vanKees

• rakker
« Reactie #1424 Gepost op: woensdag 27 oktober 2021, 11u30 »
Zu dem Bericht von wild01:

Drei Dinge die sonst zu Mißverständnisse führen könnten

-1. Der Eintritt beträgt für den ganzen Tag 65€ (75€, da war der Besuch fast schon
     zwei Monate her).
-2. Die Extras werden mit den Damen besprochen und auch bei ihnen gezahlt.
      Operator/Betreiber hat keinen Einfluß auf die Preisgestaltung.
-3. Die Frau am Pool ist/war Timea (momentan in südlichen Gefilden).

vanKees

The following users thanked this post: sexmachine

Offline wild01

• rakker
« Reactie #1423 Gepost op: dinsdag 26 oktober 2021, 17u28 »
FKK Babylon - -
ENTRANCE COST: 75 euros all day
ROOM and EXTRA COST: 60 euros for the first half hour. One hour 110 euros, two hours 210 euros. Lesbo show 25 euros each. Anal at the discretion of the operators
GIRLS PRESENT: Count about thirty, medium-high level, a couple of tops, at least three intrombabili. There is a good variety of ethnicities
 Meanwhile, I have a real vision: it is Dolly, already tested with great satisfaction last time. We smile and wave to each other: she is just 11.10 am and is already busy with a foreign colleague… ça va sans dire! Never mind, I will wait patiently and in the meantime I set out to discover new "sensitive" targets: between the asses ... er ... the new faces I meet, sitting on the sofa outside in front of the pool, of Tinea. That day is one of the top in there for aesthetic beauty: natural and generous breasts (a third abundant, ed), Romanian from Cluj Napoca, no tattoos, no less than 1.75 meters tall. without heels, long light brown hair, beautiful body of a university student who is not sloppy, make-up just mentioned, new - at least so you tell me - of the trade. She has all the credentials to be taken to the room. Sic! . What to say: one of the best fucks of my life, without "ifs" and "buts"! DOLLY: beauty 8.5 (bonus of 0.5 for lack of silicone) / participation 10 (pure GFE) / fucking expertise 9 (bj really special) Never like this time getting out of the room weighs me so much but… that's right: in the end it's all fiction in there and this is a game as beautiful as it is exciting as long as you don't let yourself be overwhelmed by pseudo-romantic thoughts and the like.

The following users thanked this post: Kwakje

Offline Vazkor

• De zwarte wolf
  • rakker
« Reactie #1422 Gepost op: maandag 25 oktober 2021, 18u21 »
VAZKOR KÖLNER TOUR 2021 – CLUB 3
BABYLON – TERUG HEEL IN HET STAMBORDEEL
03 OKTOBER 2021

Citaat
Dit is het derde en laatste deel van de Vazkor Kölner Tour 2021: na ik weet niet hoe lange tijd kan ik deze formule nog eens uit de kast halen! Ik hield het allemaal mooi bij en zie dat mijn laatste favoriete Keulen-ronde van Mei 2018 geleden is met een bezoek aan de clubs Mondial-Samya op een Zaterdagavond gevolgd door een rustige Zondag in Babylon. Mijn laatste bezoek aan Babylon was van November 2019 toen ik deze met een bezoek aan Samya op voorgaande Zaterdag had gecombineerd zonder Mondial erbij. Bijna 2 jaar no Babylon dus: mijn stand van zaken over mijn meest favoriete club in dit verslag.

=> EERSTE DEEL – Mondial Discoclub revisited

=> TWEEDE DEEL – Samya– Happy 17th birthday!

FAZIT
1) Werkpunten
- Hamam dicht…door Corona (maar wel open in de andere 2 Keulenclubs)?
- Beperkt aantal dames en opties: ok, ok, is wèl een Zondag
- Weinig bekenden
- Verhoogde kamerprijzen: 60€/110€/160€/210€ voor resp. 30’/1u/1,5u/2u. het hangt uit bij de theke.

2) Positief
- Al de rest

3) Algemene indruk
a) Algemene sfeer: Rustige dag

b) Line-up: Beperkt, dozijn dames misschien

c) Drukte beren: Eveneens rustig

d) Club interieur en eventuele veranderingen: Terras met veranda cfr SS achteraan de club afgewerkt, spiegelwand buffet, dameskleedkamers vervangt de 2 oude sauna’s, menu à la carte door corona aangepast, hogere kamerprijzen

e) Extra: 2 kamers die erg goed zijn

4) Club beleving doorheen de dag
a) In de barruimte: paar wat opdringerige dames (Georgina), veelal rustig en relax, daar kwam ik ook voor na het muzikaal geweld van de vorige dag

b) Wellness:Zwembad koud (is ook regenachtige herfstdag), Jacuzzi aangenaam warm met 2 standen bubbly & soft, zeer hete sauna, Hamam dicht

c) Restaurant & eten: verbeterd, beperkte maar erg lekkere à la carte, beste biefstuk geproefd bereid in een club

d) Contacten bezoekers: een aan ontbijt die lezend lid is van ybf en de Duitser die me in de sauna de complottheorieën in de Balkan uit de doeken deed. PCR tests worden betalend in Duitsland, zei hij. Dat kan een extra probleem met zich mee brengen.

Kamergangen en overall service

2 Kamergangen gemaakt die zeer goed zijn

1) Betty – Babylon service post corona

2) Melissa – Mooie weekendafsluiter

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ***3/4

CLUBVERSLAG

Stiekem is dit wellicht de dag waar ik meest naar uitkeek en ook wat schrik voor had dat het zou misvallen: Babylon, na Corona en na er bijna 2 jaar niet meer geweest te zijn. Een contrast met vroeger jaren waar ik de volgende maand weer voor hun deur stond.

Ik werd in het hotel tijdig voor de checkout wakker om me te klaar te maken. Net voor 11u stuurde ik de wagen richting Elsdorf waarbij ik onderweg voor een laatste maal dit weekend met de wegenwerken from Hell werd geconfronteerd. Na een uurtje stond ik weer voor de deur van de club en was het als thuiskomen na een lange lastige tijd weg te blijven. De deur ging prompt open en ging naar de Thekefrau die ik al herkende. Een weinig dames liepen in de club rond, geen welkomstcomité der naakte schoonheden meer. Toch was het net of er was geen 2 jaar verlopen waren. Ik gaf haar de vrijkaart van ijsberenforum en toonde mijn coronapas. Ik werd met prijsvermindering toegelaten en kreeg een kleine en grote rode handdoek. Terug naar de lockers en dan douchen. Vertrouwde beginrituelen voor een ontspannend dagje wellness met het nodige spannende erotische vertier met de naakt lopende dames van plezier.

Ik nam ontbijt en sprak met een andere ijsbeer aan tafel. Ondertussen merkte ik al een eerste verandering op: aan de muur waarbij het buffet staat hebben ze helemaal spiegels behangen. Ja, zo ziet het “restaurantgedeelte” er imposanter en ruimer uit maar maakt het niet effectief ruimer uiteraard. Er liepen niet veel dames rond. Eentje, ene Georgina, was redelijk aanwezig en wat opdringerig overkomend. Ik hield ze eerst voor een andere dame maar ze is nieuw. Er zijn veel nieuwe dames en gevestigde waarden die normaal ook op Zondag de opwachting maken als Erika, Michelle, Denisa of Antonia waren nergens te bekennen. Jammer! Veel van het personeel is vrijwel dezelfde gebleven. De man met de snor zag ik niet, er was iemand anders en ook een andere vrouw in de keuken.

Ik deed een rondje en ging zoals gebruikelijk eerst van de wellness genieten: jacuzzi is goed warm, de sauna was behoorlijk heet. De hamam of stoomruimte was niet in gebruik. Niet toegelaten wegens corona-maatregelen van de streek? Het zwembad was behoorlijk koud en ik ging er niet in. Er waren er wel die er gebruik van maakten. Het weer was niet zo uitnodigend om buiten te vertoeven: het was het typische herfstweer om lekker veilig binnen te warmen aan de gezellige omgeving en mooie vrouwenlijven van de hete dames in een willekeurige kamer. Hoewel heet, velen keken voor zich in de rode zetels: het was ook erg rustig qua beren. Ik had nu toch minder gevoel van zekerheid dan tevoren. Mijn opties zag ik als erg beperkt en de prijsverhoging van de kamersessies was niet meteen van die strekking om zomaar een gok te wagen. 10€ lijkt dan niet veel, als je graag meerdere dames kamert loopt dat bedrag aardig op. Je kan het besparen door bij 1 dame te blijven en de tijd langer te maken. De prijspolitiek zal dus geen effect hebben op pannenkoekers die zo al geneigd zijn tot fooien geven als ze toch al meer geld kwijtkunnen aan lange sessies. DVP-Hoppers worden hier dus gestraft. Een slimme zet of niet, het peil van koudwatervrees gaat toch fors hoger bij velen.

Ik had een eerste kamergang met Betty: aan de bar een kort praatje, legde uit wat ik wilde en gingen samen de kamer beneden op. Ik sprak haar aan omdat ze een rustig en vriendelijk voorkomen had, mooie bruine ogen die me zacht aankeken, geen opdringerigheid, lekker slank en gebruind met lange zwarte haren. Mede dankzij de clubs is qua uiterlijk het favoriete type dame behoorlijk opgeschoven: van Keltisch slank, bleek en goud/rood haar naar lekker gebruind, exotisch aandoend uiterlijk met ravenzwart lang haar, slank, dikkere tieten. Dank voor de clubs, de keuze qua uiterlijk is minder zwaar. Maar servicegewijs? Gelukkig stelde Betty me niet teleur.

=> Betty – Babylon service post corona

Een welverdiende wellness volgde en ging uitrusten boven in de kino. Deze is niets veranderd bij de vorige keer. Bij heel vroeger is die wel sterk vooruitgegaan, vooral de 2 aanpalende kamers.

Buitengedeelte: er is in het naar buiten lopen een grote veranda of overdekt terrasgedeelte. Ik weet dat dit er al enige tijd aan was gewerkt, deze is nu helemaal af. Kijkend naar het zwembad is er nog een soort prieeltje met een bed en spiegel als je een sessie buiten wil in volle zon en in volle zicht van alle zwemmers en luie relaxende beren vanuit de stretchers. Als je graag de show wil stelen met je topdame, that’s the place to fuck around and find that out: kom dan vooral schreeuwend klaar. Ik herinner me dat ze dit ook hebben in Villa Vertigo (Vanilla) maar niet met zo’n mooie spiegel.

Ik ging terug naar binnen en naar beneden naar de kelderverdieping. Hier is de meest drastische wijziging gebeurd sinds mijn laatste bezoek: de laatste wellness, twee sauna’s, was verwijderd en in plaats daarvan was er een gedeelte ingericht voor de dames met lockers, banken en een kaptafel met spiegel. Er waren daar rekken met allemaal typische hoge hoerenschoenen in alle maten en soorten en kleuren. Verder is er op deze verdieping nog de loopband, stretcher en nog een klein fitness toestelletje, de douches (nu meer voor de dames) en de toiletten verder waar Jenny me eens in meesleurde en de deur op sloot deed voor wat van haar pre – en aftersales. Het voelde er leeg en verlaten zonder onze ondeugende Kellergeist.

Het is een algemene rode draad geworden dit weekend (en dat kan waarschijnlijk ook voor SixSens worden gezegd): elke club dat ik nu heb bezocht is er qua stijl, interieur en kwaliteit op vooruit gegaan, ze hebben geïnnoveerd en gerenoveerd: hier weinig en in gindse club weer meer. Overal is het aangenamer toeven geworden als je het louter over de faciliteiten hebt. Aantal beren? Way too much in Mondial, minder maar genoeg in Samya en pover in Babylon. Dames line-up? Overal lager dan voor corona en werd lager en lager van Mondial tot Samya tot hier waar ik tot een dozijn kon komen. In de sauna vertelde een Duitse beer me dat het kwam door Corona en meer bepaald door onzinverhalen die in de Balkanlanden de ronde worden gedaan waardoor dames schrik kregen om hun vruchtbaarheid te verliezen. Hoezo, het is hier toch al condoomplicht, so what? :D Overal had ik een waar-is-vroeger-naartoe gevoel dat ik niet nader kan omschrijven als een vreemde mix van nostalgie, thuiskomen, iets missen. Doet zo’n lange clubpauze nu dat met je? En het is dan nog niet eens gek lang eigenlijk. PCR tests worden betalend in Duitsland werd me verteld en dat kon nog meer een domper worden.

Ik zag gedurende de dag Eddy, de chef en Anita terug: zowaar een aangenaam gesprek en leuk wederzien: ‘Ja het is lang geleden, hoe komt dat nu?’. Ik heb nog meer dan voldoende budget, vooral omdat ik het in Samya bij 1 sessie hield: een tweede kamer is zeker gerechtvaardigd. Ik had eerder die dag na een kort gesprek met Katja, een zwarte parel van een dame, de enige overgeblevene en naast Alice van de weinige die ik er nog herkende tussen de nieuwe lichting. Ze kon op dat moment niet met me kameren omdat ze een afspraak had met een klant die nog moest komen: later meer. Ze kende me omdat ik vaak met Iman ging. Deze is hier nu weg.

De geilheid vloog toch alweer de hoogte in als ik Melissa zag zitten. Een echo van Adelina op alle gebied, ook service want met Adelina mocht en kon zo veel meer. Deze dame is redelijk nieuw en erg timide. Op voorhand wist ik dus al dat dit geen superdominantie supersessie zal zijn maar haar beeldmooie gypsie uiterlijk deed me voor de bil gaan. Bijl. Ik besloot niet op Katja te wachten want ik zag ze nergens, wellicht is ze samen met haar klant waar ze toen op wachtte. Een derde kamer kan altijd nog, met Katja zal dat niet mislopen.

=> Melissa – Mooie weekendafsluiter

Het was beperkter in ervaring, die kamer met deze mooie dame, en toch heb ik er een goede afronding mee gehad qua sessies dit weekend. Verder bleef het bij bubbelen sauneren, rusten en rondlopen. En eten? Ja ook dat: in het eetgedeelte zag ik warmhoudbakken staan en keek erin. Lijkt me zeker ok. Ik was nieuwsgierig naar de à la carte en deze bleek beperkter te zijn met Corona als aangevoerde redenen. Je kan eten van 18u tot 20 of 21u (niet zeker meer).

Het was klokslag 18u dat ik mijn keuze uit de à la carte op een papiertje zette en dat met een magneetje aan de deur hing. Ik kon kiezen voor een biefstuk in paddenstoelenroomsaus met frieten. Ik schepte alvast groenten op en vroeg om een Leffe. Terwijl ik wachtte was een dame aan het proberen me op kamer te krijgen. Ik zei dat ik al een Termin had met Katja. Daar ontstond verassing over en men riep haar dat haar klant hier was. Dit ontkende de bardame zowel als Katja zelf. Tijdens het wachten op het eten zat ik dan even samen met haar, bleek dat haar klant de Termin niet nakwam en ze was er echt niet happy mee. Ze heeft al anderen, ook ik, afgewezen en geld mislopen daardoor. Hij leek het op het weer te steken dat hij ineens erg laat berichtte. Dat weer was inderdaad beroerd in België zelfs met overstromingen, zo wist ik haar te vertellen. Dat maakte haar niet gelukkiger. Op de vraag alsnog een kamer te maken zei ze dat ze liever niet meer op kamer ging omdat ze vreesde dat het niet goed ging uitpakken. Kijk, dit soort eerlijkheid van een dame kan ik zeer appreciëren en zelfs dat afwijzen mag servicegarantie heten. Ik was wat teleurgesteld natuurlijk maar kon het begrijpen, wellicht heeft ze al haar Leffe te veel op. Ze had wel troost nodig dus ik bleef wat zitten en luisteren en we maakten dan een afspraak voor de volgende keer, ik stelde geen datum voor, alleen een mogelijke maand. Dit is dus een Termin geworden -mede doordat ik al meerdermalen door het bezorgde personeel naar haar werd teruggestuurd- dat als zodanig in Graniet is gehouwen dat archeologen van een niet nader bekende toekomstige ras of soort dit over tientallen miljoenen jaren wel moeten ontdekken en tentoonstellen als een voorbeeld over onze soort en onze wijze van communiceren en afspreken over seksueel vertier.

Het eten werd gebracht en ik liet het me enorm smaken. Ook de keuken is erop vooruitgegaan! Erg lang moest ik ook niet wachten en dan nog, ik had alle tijd. Zeer goede biefstuk, lekker frieten, groentes van de bakken aan de spiegelwand.

Einde van de dag

Relaxen alweer en nog een laatste wellnessronde waar ik de jacuzzi mocht delen met 2 dames waaronder Melissa. Daarna nog een laatste Leffe en water en dan kleedde ik me met spijt om. Ik gaf de sleutel terug en werd uitgezwaaid door Katja, de belofte voor de Termin, die elke huwelijksgelofte in de schaduw stelt, werd herhaald. Even flitste in gedachten het beeld van Naomi terug, 8 jaar geleden, mijn eerste Babylonische dame die me vanaf diezelfde trappen richting de kelderverdieping uitzwaaide. De zoemer ging en ik kon weg van de illusoire wereld, de wereld van de desillusie binnen naar huis om te werken zodat ik hier tegen het eind van het jaar terug voor de deur kan staan om er het stalen deurgeluid te laten weerklinken en misschien zelfs weer geile hertjes bij de balie in het gelid te brengen.

Tot rond de Kerstperiode, Babylon en Katja vooral!  :pica :pica22 :sex

Citaat
Hiermee is ook de Keulentour ten einde, het eerste weekend met meerdere clubs sinds eind 2019, het zindert tot vandaag nog na! In mijn herinnering zijn vooral Jacklin van Mondial en de mooie Melissa en daarna Betty mijn top 3….van de 4.
« Laatst bewerkt op: maandag 25 oktober 2021, 18u28 door Vazkor »

The following users thanked this post: Kwakje, Klatergoud

Offline vanKees

• rakker
« Reactie #1421 Gepost op: maandag 18 oktober 2021, 12u06 »
Freitag der 15.10.2021

Im Dienste von RB als „Oktoberfestbeauftragter“ unterwegs!
Inkognito, dieses Jahr nicht in Tracht, meldete ich mich bei der ED im Dirndl zum
Ganztages-Besuch an.
Nach dem Duschen, ohne Frühstück nahm mich gleich wieder Karla in Beschlag. Sie machte
mir deutlich, dass ich ihr gehöre. Meine Gegenwehr half mir nicht, einen Kaffee und
eine Zigarette im vorderen Wintergarten wurde mir gewährt. Da ich weiß was mich
erwartete folgte ich ihr gerne in Zimmer 1, das ‚Liebeszimmer‘. Nach unserer gemeinsamen
Stunde, Karla wie immer in Bestform, verabschiedeten Wir Uns. Meine Club-Ehefrau? Warum nicht.
Danach habe ich Sie nur noch zweimal am Tag/Abend gesehen. Vollbeschäftigung für Karla.
Schon gegen halb 1 waren bestimmt 35, 40 männliche Gäste da. Zwei trugen Lederhose,
der eine hatte einen Sepperlhut auf. Und meine Tracht lag zuhause. Naja, nächstes Jahr
wieder.
Einige der Frauen hatten Dessous an, doch bald fielen da die knappen Hüllen und bis auf
wenige DL liefen sie bald wieder wie Gott sie schuf im Clubraum herum.
Wie in den besseren Tagen wurde schon am frühen Nachmittag gut ‚gezimmert‘. Die
Ladies hatten zu tun.
Die zwei LasVegas Boys schossen aber den Vogel ab. Was an Frauen ihnen nur ein bißchen gefiel
und ihnen vor die Flinte liefen, wurde von ihnen „erlegt“. Der eine kannte mich noch von vor über zwei Jahren, und er hatte mich gerne als Club-Scout immer wieder gesucht. Ob es der Name der Frau war, wie er sich bei Ihr verhalten sollte oder auch was den Service anging. Thumbs up, thumbs down. Bis auf einmal war er super zufrieden. Nur das eine Mal kam er nach der Zimmer auf mich zu und sagte: Katastrophe. (die Frau nur auf Nachfrage über PN!)
Zu der Frau aber hatte er mich nicht gefragt. Not my fault!
Sein Kumpel hörte besser zu und hatte immer ein Grinsen im Gesicht.
Babylon hat zum Motto Oktoberfest sich nicht lumpen lassen und ging wieder in die Vollen!
Weißwürte mit Riesenbrezen , Schweinebraten, Haxn, Leberkäse, Kartoffelstampf, Blaukraut,
Sauerkraut…verschiedene Weißbiere. Oktoberfestbier! Alles vom Feinsten in bester Qualität.
Da gab es nichts, aber garnichts zu bemängeln.
Club in weiß-blau beflaggt, Chef Eddie in Tracht. Respekt!
Fast wäre meine Tarnung aufgeflogen, Rakker Reagan erkannte mich. Gottseidank gehört er aber
zur den Ruhigeren von Clubkollegen. Wir hatten in Verlauf des Tages immer wieder gute humorvolle
Gespräche. Doch seit dem letzten Freitag hat er einen zweiten Nick: Jungfrau/Maagd/Virgin.
Was das auf sich hat müßt ihr ihn selbst fragen.
Hier mal Prost!, dort mal mit einem angestoßen…am Abend merkte ich, dass das Festbier stärker
eingebraut ist und ich hatte einen leichten „Schicker“!
Das erfrischende Bad im Pool half nur ein wenig und ich genoß den Abend ohne noch ein weiteres
Zimmer zu machen. Asche über mein Haupt!
Die Musik war an diesem Tag und Abend nicht störend und so manche kleine Tanzeinlage von den Frauen war schön anzusehen.
Gegen Mitternacht war dann für mich das Ende nahe und glückselig und in Hochlaune verließ ich
das Babylon. Daumen hoch und vielleicht haben Wir dieses Jahr noch ein Mottowochenende im
„Sündenpfuhl“!
Danke an Relaxxxboard, Babylon, die Frauen dort und auch an die angenehmen Gäste.

vanKees
« Laatst bewerkt op: maandag 18 oktober 2021, 12u16 door vanKees »

Offline Reagen

• rakker
« Reactie #1420 Gepost op: zondag 17 oktober 2021, 17u07 »
Sinds lange tijd ben ik afgelopen vrijdag weer naar Babylon geweest. Ook in dit geval dankzij de kortingskaart van dit forum. Dank daarvoor nogmaals!
Al die dagen ervoor naar de aanwezigheidslijst in de gaten gehouden. Ondanks veel 'oude meubilair' van de club met een goede moed naar Babylon gereden. Helaas was de rit veel langer dan verwacht door de Baustelle in Duitsland.
Eenmaal aangekomen ongeveer uur of 14.00 voelde de club wel vertrouwd als vanouds. In het begin Cola besteld de club even bekeken. Redelijk wat verbouwd en aangebouwd, het ziet in ieder geval goed uit.
Gedurende de dag met anderen beren geklets, oa met vanKees en een beer uit VS. Op die dag was wel redelijk druk qua beren, waarschijnlijk omdat er Oktoberfest was in dat weekend.
Tussendoor ook even gegeten. Kan niet anders zeggen dat het eten helemaal prima is.
Daarnaast ook met de nieuwe en oude dames even geklets. Afhankelijk zou ik met Annabel naar de kamer willen, maar zij was de hele dag echt bezet, van ene naar andere beren. Ik kwam er dus niet tussen helaas....
Zij is in ieder geval een mooie meid! Misschien wel één van de mooiste in Babylon. Ook nog Karla in de gaten gehouden of zij vrij was, helaas was zij ook de hele tijd bezet, of was ik te laat.

Voor de rest niet veel gedaan en begin van de avond hield ik voor gezien, helaas zonder gekamerd te hebben naar huis gereden.
Babylon hopelijk tot snel! 

The following users thanked this post: Kwakje, Klatergoud, forgetskinnyletsgetfatty

Offline mentholbear

• rakker
« Reactie #1419 Gepost op: zondag 10 oktober 2021, 23u30 »
EIKELS, VARKENS EN PANNENKOEK

Op de 2e dag van mijn relaxte SC weekje met lekker wat wellness, waar beter dan bij Babs met hun zwembad, sauna en jacuzzi?

En zodoende rammelde ik al vroeg aan de poort. Fijn dat de entreeprijs een deflatiecorrectie heeft meegemaakt, waardoor je voor 65 euro een hele dag mag eten en drinken ;)
Bij het ontbijtbuffet werd ik herkend door Karla en ontstond een kort praatje. Dat zou later wel es een vervolg kunnen hebben. Maar first things first: eerst de innerlijke mens aansterken met een lekker ontbijtje. Jammer was dat de worst nog koud waren. Die worden er blijkbaar niet warm in gedaan. Maar soepje, eitje en de heerlijk knapperige bacon smaakten me prima.
Vervolgens in het zonnetje lekker liggen uitbuiken. Terwijl ik van het zonnetje genoot was er iemand anders druk in de weer. Een eekhoorn bleek in de Baylonische tuin namelijk de ideale plek te hebben gevonden om z'n EIKELS te bewaren. Dat was een grappig gezicht.

Na een poosje een rondje gemaakt door de club om te zien of er nog wat deernes rondlopen. Helaas, Dolli en Roxana bleken er niet te zijn. 1 andere dame met een fraai voorgeveltje en kort donkerblond haar trok wel mijn aandacht, maar kreeg er niet de goeie vibe bij. Ze zit vaak bij de TV helemaal vooraan rechts, als je vanuit de bar loopt. Iemand enig idee hoe ze heet?
Dus besloot ik maar wat wellness rondjes te doen, om te zien of er nog een andere kandidate zou opduiken.
Na opgewarmd te zijn in de sauna, lekker afgekoeld in het zwembad en op een ligbedje in de tuin in het zonnetje lekker liggen luieren. Een andere gast kon zich schijnbaar ook goed ontspannen, want die lag aan de andere kant van het zwembad te snurken als een VARKEN. Man oh man, het leek haast wel alsof ie een oerwoud aan het ontbossen was met een kettingzaag ;)

Karla was ook in de tuin te vinden, maar die was flink bezig centjes te verdienen aan een klant. In het gras achter de plantenbakken lagen ze lange tijd te viespeukeren, afwisselend met wat relaxen op een ligbankje, om vervolgens achter een andere plantenbak weer verder te gaan... Wat een energie.

Zelf intussen nog lekker van het buffet én de a la carte genoten. Totdat ik ineens Karla lange tijd zag wachten op haar centjes bij de kleedruimte. Wat bleek, de PANNENKOEK kon niet pinnen uit de automaat. Gelukkig wou iemand wel met hem naar een pinautomaat elders. Het schijnt een bekende te zijn, dus Karla vertrouwde er wel op dat het goed kwam, en vertrok met me naar een kamer waar we onze hernieuwde kennismaking konden voortzetten.
Ze was inderdaad benieuwd wat ik van d'r nieuwe lippen vond. Aangegeven dat het persoonlijk niet mijn keuze zou zijn. Maar het belangrijkste is dat zij er content mee is. En dat was ze overduidelijk.
Heerlijk kamertje met haar gehad.

Erna nog wat gegeten en wellness rondjes gedaan en met een goed gevoel de club weer verlaten. Dat was zeker voor herhaling vatbaar!

Offline vanKees

• rakker
« Reactie #1418 Gepost op: woensdag 06 oktober 2021, 15u00 »
Momentan gefallen mir die Tage unter der Woche im Babylon mehr.
Die Frauen im Club sind beschäftigt und ausgeglichen, kein Partystress und neue und auch
ein paar ‚Rückkehrer‘ bei den männlichen Gästen sorgten für einen ruhigen, aber nicht
langweiligen Tag.
Alice war sehr überrascht, dass ich schon in der ersten Stunde nach meiner Ankunft ihr
deutlich machte, dass ich mit ihr ‚zimmern‘ wollte.
„So früh schon“? „Klar, der frühe Vogel …läßt das mausern nicht“!
Leicht verschwitzt aber völlig entspannt überreichte ich Alice den Stundenlohn.
Frisch geduscht machte ich mich erstmal ans Buffet, gute polnische Hausmannskost sorgte
dafür, dass die Energiespeicher gefüllt wurden.
Leider bewölkte sich der Himmel zum Nachmittag, ein frischer Wind kam auf und ich verzog
mich in den Clubraum. Lockere Unterhaltungen mit den Mädels verkürzte die Zeit, Sauna nutzte ich
auch und dann hatte Mary mich im Visier. Da ich erst vor kurzem ein schönes Zimmer mit ihr teilte, warum nicht.
Leicht überrascht, dass ich so schnell einwilligte, machte Sie das Zimmer klar. Oh je, das
Zimmer oben mit dieser lausigen Trennwand. Wir waren und blieben alleine, da konnten
Wir uns beidseitig verwöhnen ohne durch andersartige Geräusche gestört zu werden.
Mary gibt auf Zimmer alles, ich finde es schon fast zu übermotiviert. Sie will ALLES gut
machen, Wir hatten viel Spaß miteinander. Es war wieder ein mehr als verdienter
Stundenlohn für Sie. Doch beim nächsten Mal werde ich Mary überzeugen, dass auch eine
ruhigere Gangart intensiv sein kann.
Der Abend neigte sich schneller zu Ende als gewünscht. Gegen 22.30 war ich fast der
einzigste Gast und habe mich dann auch bald verabschiedet.
Babylon, Wir Beide sehen Uns wieder.

vanKees

SKW DAMES
AMANDA ANDREA
ANGIE ANNA
BEATRICE CELINA
DANA EMMA
ELENA ELLA
GABRIELLA
INA JENNIFER
JESSICA JULIA
KATHY LAURA
LIVIA LLANA
MARIA MAYA
MELISSA ROSSIE
SARA SELENA
SOPHIA VALERIA
VANESSA VERA

RAMONTIEK
ANAIS ANGEL
BO CHIARA
DJESSIE ESMEE
FLEUR IVY
KIM LANA
LUCIA MERYEM
NICOLETTE ROOS
ROSALIE SAMIRA
SAMMY SANNE
SEM TARA
VEERTJE ZIVA

Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: INFO BABYLON ELSDORF
door vanKees
[Gisteren om 10:47]
Board: CLUB VENUS
Topic: VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
door TAFKAP
[Gisteren om 08:59]
Board: IK STEL ME EVEN VOOR
Topic: Hallo, ik ben Zapzarap
door Zapzarap
[donderdag 25 november 2021, 22u09]
Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: Villa Tinto 39, Jeanette (Nacht)
door Ladylover
[donderdag 25 november 2021, 21u37]
Board: PENELOPE
Topic: PENELOPE DE LUXE (ehem. Great Palace)
door vanKees
[donderdag 25 november 2021, 20u17]
Board: S A M Y A - Köln
Topic: Samya (algemene info)
door de vulkaan spesjalist
[donderdag 25 november 2021, 17u11]
Board: A C A P U L C O   G O L D - Ratingen
Topic: INFO ACAPULCO GOLD RATINGEN
door vanKees
[woensdag 24 november 2021, 19u39]
Board: PENELOPE
Topic: CLUBINFO
door vanKees
[woensdag 24 november 2021, 06u52]
Board: ALGEMEEN
Topic: Reisadvies Duitsland | Ministerie van Buitenlandse Zaken
door mechelen
[dinsdag 23 november 2021, 22u25]
Topic: Schippersstraat 25/1 (dag) 24/3 (avond), SARA
door sexmachine
[dinsdag 23 november 2021, 17u48]
Board: G O L D E N    T I M E - Brüggen
Topic: nieuws
door de vulkaan spesjalist
[dinsdag 23 november 2021, 15u13]
Topic: Vingerlingstraat 12/2, Manar
door malines
[maandag 22 november 2021, 23u21]
Board: M O N D I A L - Köln
Topic: Roxana
door Zapzarap
[maandag 22 november 2021, 22u37]
Board: M O N D I A L - Köln
Topic: Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
door Zapzarap
[maandag 22 november 2021, 22u33]
Board: G O L D E N    T I M E - Brüggen
Topic: FICKFABRIEKVERHAALTJES
door Zapzarap
[maandag 22 november 2021, 12u00]
Topic: Betty (Roemeense)
door Shaundemachine
[maandag 22 november 2021, 09u19]
Topic: KORTINGSKAARTJES BABYLON