Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1120717 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Offline Zapzarap

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1425 Gepost op: 1 november 2021, 21:24:52 »
Halloween in Babylon. Dat werd wel duidelijk toen ik binnen kwam. De mevrouw achter de balie zag er behoorlijk eng uit. En ook Eddy, maar dat was meer aan het eind van de avond vanwege de drank. Ondanks dat het niet heel erg druk was (het was er gezellig druk, genoeg zodat elke dame voldoende klantjes had) en ook niet alle dames aanwezig waren die op de GPL stonden (Sonja, Susi, Sascha, Cristina en nog een dame geloof ik stonden wel op de lijst maar waren er niet) was het wel de gezelligste club dag die ik dit jaar heb meegemaakt. Er gebeurde tenminste wat, wat vooral kwam door een oudere blonde man. Die liep rond in een full body maillot pak. Zelfs zijn gezicht was helemaal bedekt. Zag er grappig uit. Later zag ik hem nog met een paar dames (Leah, Chayna en Elena) die live sex met hem hadden op de bank tegenover de bar. Ook Georgina zag ik een keer in de paal springen. Verder liepen sommige dames in halloween outfits. Bella was verkleed als heks en Rose zag er niet slecht uit in een lederlook minrokje en topje. Lulu trok aan het eind van de avond nog een leuk lingerie setje aan. Dat stond haar goed. Ze ziet er beter uit in lingerie dan helemaal naakt. Zou ze vaker moeten doen.

Roberta stond niet op de lijst, maar was er wel. Met haar een van de beste sessies tot nu toe gehad. Als ze er zin in heeft en dat had ze klaarblijkelijk dit keer is het een schat van een meid. De tweede dame was Mary. Wat een mooie meid en wat een service. Dat vind je niet vaak bij mooie meiden. Bea uit Venus (maar schijnt nu in Oceans te werken) komt een klein beetje in de buurt, maar verder ken ik geen mooie meiden met top service. Ik kon er vandaag niet genoeg van krijgen dus aan het eind van de avond nog een kamer gedaan met Rose. Een wat oudere dame. Ik geloof 38 of zoiets, maar met zeer goede service blijkt. De doorslag was haar outfit om eens een kamer met haar te proberen. Soms zien dames er met lingerie toch beter uit dan zonder. Rose is daar ook een voorbeeld van.

Tussendoor de dag goed doorgekomen in de bar, sauna en bubbelbad, hoewel het bubbelbad wel iets warmer had gemogen. Die was aan de frisse kant. Zal wel door de hoge energieprijzen komen zullen we maar zeggen. Babylon blijft toch een prima club. Wanneer de juiste klanten en dames aanwezig zijn brengen die veel sfeer.

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1426 Gepost op: 2 november 2021, 17:47:59 »
Afgelopen donderdag 28okt met Johan35 naar Babylon gereden. Geen verkeersproblemen waardoor we geheel volgens planning om 14.00 aanbelden. Door twee eerdere bezoeken dit jaar wist ik dat gebroken is met de oude traditie om bij aankomst door een aantal naakte dames verwelkomd te worden. Helaas. We moesten het doen met de theke  Deze deed net als de vorige keer vriendelijk (ik kreeg er de vorige keer zelfs een lach bij!). Even later stond ik in Hessendress te kijken naar een aangenaam gevulde club. Vooral het aantal dames dat rondliep, beviel me uitstekend. Het lijkt er op alsof de club langzaamaan weer een beetje naar de oude situatie toe gaat. Maar dan zijn er nog een paar treden te gaan.
Na een paar stokbroodjes met kaas en ham en een koffie ben ik met Johan35 in het zwembadgedeelte gaan zitten want het zonnetje scheen aangenaam.
Inmiddels zijn er in het rokersgedeelte schuifdeuren aangebracht zag ik. En elke keer als die open worden geschoven komt er een golf koude lucht binnen, goed te zien aan de gezichten van de rokende dames die er zitten

Bij het poolgedeelte kwam HellaHolla aanschuiven. Na een tijdje met elkaar gepraat te hebben, ging ieder zijn eigen gang om een zekere behoefte tegemoet te komen. In mijn geval was dat Dolly. Ik was nog niet eerder met haar geweest. En eerlijk gezegd, denk ik niet dat ik vlug weer voor deze Hongaarse kies. Ze is vriendelijk maar tegelijk had ik erg het gevoel dat ze zo snel mogelijk de kamer weer uit wilde. Ik moest haar een paar keer temperen. Na een pijp en korte befbeurt volgden drie standjes waarna ze me met veel spuug tenslotte klaar pijpte. Ik denk dat ik na 20 minuten weer buiten stond, maar heb eerlijkheidshalve de tijd niet bijgehouden.

Eddy was inmiddels ook gearriveerd en nam zijn favoriete plek in, bij de bar. Ik heb hem nog even gedag gezegd.
Heerlijk de sauna in en daarna even bijpraten met HellaHolla en Johan35 terwijl ik een heerlijk a la carte steak verorberde. Ik hoefde er maar 5 minuten op te wachten!!

Ik had inmiddels een afspraak staan met Bella waar ik al een aantal goede sessies mee heb gehad. Ze kwam al een paar keer haar lieve gezichtje om de hoek steken om te kijken waar ik bleef. Dus er op af. Weer een heerlijk uur met deze schoonheid doorgebracht. Ze heeft me betoverd met haar grappige stem, mooie ogen en fijn figuur.
Me heerlijk door haar staande laten pijpen. Daarna haar een befbeurt gegeven waarbij ze steeds harder kreunde en haar poesje steeds zachter werd. Vervolgens haar heerlijk in een aantal standjes genomen. In de doggypositie keken we geil naar elkaar in de spiegel. Ze reed me als een volleerde amazone klaar. Er volgde geen barrage meer. Wel nog even fijn knuffelen.
Ze informeerde al weer naar mijn volgende komst naar Babylon. Dat wist ik niet, maar het is fijn te weten dat zij er in ieder geval tot de Kerst nog is.

Het was inmiddels 20.00 en al duidelijk minder druk dan gedurende de dag. Na een koffie de club met Johan35 om 20.30 verlaten. Tevreden in al mijn vezels
Voor mij is Babylon de club in Duitsland.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1427 Gepost op: 3 november 2021, 11:21:18 »
HALLOWEEN im Babylon.
Der Samstag sollte es sein, da ich 3 Bekannte mit nach Köln nahm und Elsdorf fast auf
dem Rückweg lag.
Anita, ganz gruselig angemalt und kostümiert, führte das Regiment um uns Gäste den
Zutritt zu gewähren. War schon gut was los und einige Frauen liefen leicht bekleidet mit
spezieller Schminke im Clubbereich herum. Bella als Hexe hat sich viel Mühe gegeben,
Rose im schwarzen Ledertop und -rock, Alice im Hauch eines Einteilers, andere mit schwarzem
Höschen. Schön anzuschauen.
Allen Hallo gesagt, mit der Barfrau etwas geschnackt, mit Wasser und Kaffee raus in den
vorderen Wintergarten. Kaum die Zigarette angebrannt, da wurde ich schon abkommandiert:
„Mitkommen, arbeiten“! Meine Clubfrau im schwarzen Höschen hatte wohl Sehnsucht nach mir. Und
 mit: „Ich bin geil“, da hatte Sie nicht gelogen. Im Liebeszimmer Nr.1 zerwühlten Wir Zwei die
Bettlaken auf Knäuelgröße. Geschafft aber zufrieden mit meiner Leistung trennten Wir Uns nach
einer Stunde und verabredeten Uns auf später. Pusteblume! Ich sah Sie noch 2, 3x am Tag
kurz eine rauchen oder mit einer ihrer Kollegin schnell Infos austauschen und schon war
Sie wieder unterwegs.
Was heißt das für mich? Ich muß Sie mir früh schnappen, sonst sind meine Karten schlecht gemischt.
Da das Frühstück ausgefallen ist, habe ich mir das Mittagessen angeschaut und es wurde fleischig.
Große Auswahl und meine Lieblingsköchin war am Werk, gute Haumannskost.
Mit einem frisch gezapften Bier sah ich mir das Treiben im Club an. Ich war noch entspannt und
konnte die Nakedeis (die meisten hatten sich von dem bißchen Stoff wieder getrennt) geniessen.
Wer ist dieser Typ im Vollanzug mit Maske? Der Gang verriet ihn mir. Der „Schwede“ ist im
Haus. Schon ein verrückter, netter Typ. Nachdem er sich der Maskerade entledigt hatte gab es
ein freudiges Hallo, besonders bei den Frauen. Schon klar, 3-4x am Tag beglückt der die
Ladies.
Am frühen Abend war er wieder in Aktion gegenüber der Theke mit einem Dreier, Leah und Chayna
waren die Rodeo-Reiterinnen.
Mit meinem zweiten Zimmer wurde es nichts. Habe Isabella, Alice, Georgina zu verstehen gegeben
dass ich Interesse habe mit ihnen Zeit zu verbringen…aber an diesem Tag und zu dieser Zeit (früher
Abend!) hätte ich es wohl mit der plumpen Anmache: Haide! Zimmer! Ficken! versuchen sollen.
Ist aber nicht meine Art und so blieb ich alleine.  :-[
Für eine kurze Zeit geknickt in meiner Ecke sitzend blies ich etwas Trübsal, aber das positive, ich habe viel Geld gespart. Der Schwede hat mich aber schnell dort abgeholt und wir verlustierten uns im Barbereich noch mit den Mädels.
An diesem Abend war das Babylon lange gut besucht, erst gegen 24.00 leerten sich die Hallen.
Leicht beschwipst und gut gesättigt machte ich mich gegen 00.30 von dannen.

vanKees

P.S.: Mary und ihre Schwester Georgina sind jetzt für 2 Wochen zuhause im Urlaub.

Offline Zapzarap

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1428 Gepost op: 7 november 2021, 20:59:55 »
Gisteren weer in Babylon geweest, omdat het mij erg goed bevallen was vorige week. Dit keer bleek het er erg druk te zijn dat kwam door een dubbele verjaardag. Er werd zelfs champagne geschonken. Ondanks de drukte kon ik wel goed aan mijn trekken komen.

Ik heb 2 kamertjes gedaan met de bulgaarse Danni (of Dani). De eerste kamer was super. Ze kan erg lekker pijpen en ze heeft een stel mooie tieten. De tweede vond ik iets minder, maar nog altijd goed.

Tussendoor nog een kamer met de erg mooie en knappe Roxana gedaan. Eén van de mooiste dames in Babylon naar mijn mening. Voor een mooie meid als zij was de kamer goed. Ze deed alles waar ik van hou en om vroeg. Met een beetje meer passie a la Mary zou ze perfect zijn.

Verder de feestende Duitsers een beetje gemeden en vaak de sauna en het bubbelbad opgezocht. Had ik geweten dat er een (of twee) verjaardag was, had ik het bezoekje Babylon een week uitgesteld, maar ondanks dat een goede tijd gehad. Helaas met de tombola ook niet gewonnen, dus hopelijk bij het IJsberenforum meer kans.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1429 Gepost op: 17 november 2021, 01:29:21 »
ONGESTELD

Op de 5e van de 11e zin om een hernieuwde kennismaking te hebben met Dolli. Zodoende vroeg vertrokken voor de lange rit.
Aangezien het tankstation waar ik meestal tank bij een bezoek aan Babs praktisch om de hoek licht, ditmaal het tanken uitgesteld voor in de avond om te zien of het daadwerkelijk wat zou schelen met de ochtend.

De entree verliep weer soepeltjes. Fijn dat de prijs weer iets schappelijker is geworden met de 65 euro. Samen met Klaus eerst gegaan voor een lekker ontbijtje. Dat was zoals gewoonlijk weer prima geregeld bij deze tent. Sommige clubs hebben iets aparts, wat je elders niet (meer) tegen komt. Zo heeft Babylon als enige in de buurt nog a la carte voor in de avond, elders hebben ze haring of maken op bestelling een ommeletje voor je klaar, elders smeren ze tegenwoordig broodjes voor je. Bij Babs is mijn hoogtepunt van het ontbijt wel hun bacon. Heerlijk knapperig, en zo zout dat gekookte eitjes niet besneeuwd hoeven te worden...
Niet dat ik ondankbaar ben voor hun worst en soep pannetjes. Dat zijn wat mij betreft de 2 basic dingen waar ik bij wijze van een hele bezoek mee zou kunnen doen. Ik neem ze dan ook steevast.
Bij het ontbijt buffet spotte ik een bekend gezicht. Sasha bleek in tha house te zijn. Die ging gelijk in het dansboekje voor later...

Na zoveel geouwehoer zal het merendeel wel afgehaakt zijn met lezen. Het zij zo... Want er komt meer geneuzel. Met een volle buik moet je immers niet gaan 'sporten' dus lekker wezen uitbuiken in de wellness ruimte, en daarna ook lekker sauna rondje gemaakt om op te warmen. Die was goed op temperatuur. De jacuzzi had wat mij betreft nog een paar graadjes warmer gemogen van deze koukleum, maar was nog best goed te doen. De stoomcabine stond helaas nog steeds uit. Zijn er Duitse saunaclubs of wellness resorts waar ze uberhaupt aan staan? Ook bij Prime was ie buiten gebruik. Of mag het vanwege Corona niet in Duitsland. Merkwaardig dat in Nederland ze wel gewoon in gebruik zijn...
Het zwembad die in de zomer verwarmd was/leek bleek nu echter meer een ijskouwe dompelbad te zijn. Te doen om na een sauna rondje in af te koelen, maar niet om baantjes in te trekken.
De fitness apparatuur heb ik niet meer geprobeerd, aangezien ik in plaats van een Griekse goddelijk figuur, meer die van Buddha na streef.
Om daar aan bij te dragen ook lekker opgeschept bij het warme middag buffet. Dat smaakte ook weer prima.

In de tussentijd had ik echter nog geen glimp opgevangen van Dolli, terwijl ze wel ingeroosterd was voor vandaag op het weekoverzicht. Ook Roxanna die op in mijn dansboekje staat nog niet gespot. Navraag bij de theke leerde echter dat Dolli en Roxanna er die dag helaas niet waren.
Aangezien Sasha druk in de weer was om rondtollend fruit te plukken, besloot ik nader kennis te maken met ene Melissa. Fraaie dame en na een praatje de kennismaking intiem voortgezet. Het werd een heerlijk kamertje. De dames rekenen nu wel 20% voor een kamertje van een half uurtje.
Voor de pannenkoekers zullen de 10 euro opstartkosten in het niet vallen, maar voor budget neukers tikt het wel aan. En helemaal voor Dagoberen die zelfs jammeren om een cent ;)

Na lekker even bijgekomen te zijn met een wellness rondje even een rondje gelopen. Het was niet heel druk in de club, maar ook niet leeg. Een stuk of 20 dames, waaronder 2 chocomauzen voor de liefhebbers, en denk ongeveer evenzoveel mannen. Het was redelijk in balans, maar daardoor zaten sommige dames weer veel alleen in de zetels.
Sasha was nergens te spotten, dus maar lekker van de a la carte en het buffet genoten.
Ze hadden bij het avond eten ook wat rooie gelatine achtige pudding ofzo als desert. Meestal ben ik wel een zoet kauw, maar zo onafgedekt durfde ik het niet aan. Ook al zijn er nu met dit seizoen minder vliegen dan in de zomer.
Afijn, 1 slanke meid met licht rossig gevefd haar had er wel trek in en pakte er 1 mee en liep richting bar. Echter liet ze per ongeluk stuk van de rode pudding vallen. Beetje beduusd en sip keek ze om zich heen. Ik glimlachte medelevend naar haar. Ze ging netjes een servetje halen om het op te ruimen.
Loopt daar Eddy net vanuit de serre binnen en keek toe hoe ze het braafjes proper maakte. Hij vroeg spontaan aan haar of dat rooie smurrie uit d'r poes was gevallen en keek me daarna lachend aan... Alsof ze ONGESTELD was...  O_0
Het was maar goed dat ik toen net geen hap of slok had genomen, want geheid dat alles eruit was geproest ^_^'

Na dat intermezzo weer even lekker uitgebuikt in de wellness, en erna had ik het geluk Sasha nu wel te treffen. Hoefde niet lang te twijfelen en kon daarna genieten van een geweldig kamertje.

Na een laatste wellness rondje was het de hoogste tijd om te vertrekken. Gauw nog even langs het tankstation. En waarempel, 's avonds getankt scheelde het inderdaad iets. In plaats van de 1,589 in de ochtend was het in de avond 1,559. Maar liefst 3 cent winst per liter!
Deze Dagobeer was weer helemaal happy :)


Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1430 Gepost op: 18 november 2021, 19:28:24 »
Op de 5e van de 11e

Oeps, type foutje... ik was er de 5e van de 10e, niet november.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1431 Gepost op: 18 november 2021, 19:41:21 »
Was bringt ein Bericht, der über 5 Wochen zurück liegt?
(Wat is die punt van 'n verslag wat meer as 5 weke gelede was?)

vanKees

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1432 Gepost op: 19 december 2021, 18:21:21 »
Vanwege de werkdruk had ik lange tijd niet kunnen clubben, maar afgelopen week kwam er een mogelijkheid. Het laatste Babylon dagje van dit jaar waarschijnlijk. Voor het eerst via Chains een gratis test gedaan, en dat werkte perfect. Een drive in waar een leuke juffrouw met een flink bos hout voor de deur me opving. Voor haar imposante boezem (handen thuis nlnu), bungelde een kaartje met een QR code die ik moest scannen. Wattenstaafje oppervlakkig in mond en beide neusgaten, was helemaal niet vervelend. Er werd niet doorgestoten tot de pijnappelklier, zoals in het begin van die testcampagne vaak gebeurde. Een kwartier later de uitslag in de app en op de mail.

Met dit gegeven plus de Impfpass mocht ik poel der zonden betreden. Een uur na de opening waren er nog slechts een handvol dames en gasten aanwezig. Degenen die op de bucket list stonden waren er nog niet. Maar Rose is een van de vroege vogels, en zij ging dan maar als eerste voor de bijl. Op tijd komen levert nog wel eens wat omzet op die je anders niet gehad zou hebben. Het bleef verder een opmerkelijk kalme dag qua aantallen. Op de verjaardag van Prinses Amalia was meer volk zal ik maar zeggen.

Na een sauna en een kom soep, kwam ik in een heftig intermezzo met Shayna terecht. Ik kan zo’n mokkapunt op zijn tijd wel waarderen. Sillysyl zou ontploffen bij deze zin, maar die wordt geacht dit niet te lezen. En als wel dan heeft ze iets uit te leggen. Hoe dan ook, Shayna is een leuke meid en altijd goed voor vuurwerk op de kamer. Later op de dag kwam ze de rookruimte binnen, over haar been wrijvend. Ze was ergens door gebeten. Ik trok mijn meest onschuldige gezicht: ik was het niet, ik heb je alleen maar geneukt. Hilariteit alom.

Inmiddels een paar dames binnen die nieuw voor me waren. Maar wat dat betreft ben ik echt een kutuitdeboomkijker. Het derde en laatste kamertje ging aan Vivien, die al vanaf de eerste date met het nlnu stempel op de bil loopt. Dat is het voordeel van clubs waar je redelijk bekend bent met het damesbestand. Dan hoeft niet het wiel opnieuw uitgevonden te worden en is de kans op een miskleun geminimaliseerd.

Aan het begin van de avond nog even een lekkere steak weggewerkt, en vertrokken. Ter info, Babylon is gesloten op 24, 25 en 26-12, en op 31-12 en 01-01. Daarna kunnen we weer, tenzij Omikron een spaak in het wiel steekt.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1433 Gepost op: 31 december 2021, 02:34:20 »
7E HEMEL

Op de 21e van de 12e hoopte ik Isa van het voormalige Heaven 7 te kunnen ontmoeten. En zodoende vertrok ik richting Willich.
Wel, je raad het misschien al. Het ging niet helemaal zoals gehoopt.
Onderweg bleek dat van zondag tot en met donderdag heel de dag de entree 25 euro is geworden. Hoera dacht deze Dagobeer. Totdat veelvraat verder las en zag dat alleen ontbijt/lunch hierbij inbegrepen was. Andere maaltijden moest je apart betalen.
Enfin, dacht het toch maar te proberen nu ik onderweg was.
Eenmaal aangekomen bleken de prijzen best redelijk. Op maandagen 4,50 voor een pizza. Verder pasta voor 7 euro, lapje vlees voor 13 euro. Dat zou een dieet dagje voor veelvraat worden.
Verder bleek was dat er slechts 1 dame aanwezig was en ze er zouden in totaal 3 of 4 dames die dag zijn. Begrijpelijk rond deze dagen. Helaas wist ze niet of Isa daar tussen zou zitten.
Maar de grote deal breaker was toen ik vroeg of de boven sauna ook open was, dat ze vertelde dat de hele relax ruimte boven verbouwd werd. En zonder tuin weer betekent dit dat er er geen rustige plekje meer is waar deze lome beer z'n maaltijd kan liggen verorberen.
Dus de theke vriendelijk bedankt voor haar tijd en de deur weer uit gegaan.

En wat nu? Door al dat gestress had ik zin gekregen in een club met goeie wellness. Venus was echter een uur rijden. Babylon 40 minuten. Roxana stond op de GPL en daar zou ik graag eens kennis mee willen maken.
Dus even bij de Jet benzinepomp de tank nog volgegooid voor 1,63.

Om er bij Elsdorf achter te komen dat het bij de BFT tankstation bijna een dubbeltje goedkoper was. En in de avond was het zelfs 1,50. Dagobear was not amused :(
Enfin, bij entree braafjes de 65 entree afgerekend. Helaas bleek de 10+1 gratis entree regel niet meer gehouden te worden. Het zou niet rendabel zijn ofzo...

Afijn, dan gaan we dat maar weer compenseren aan de voederbakken. Want dat smaakte weer prima met lekker eitje, worst, soepje en guilty pleasure gebakken bacon.
Lekker in de wellness uitbuiken en daarna de line up es inspecteren. D'r waren slechts 7 dames aanwezig, waarvan 2 opties. Beoogde Roxanna die op de GPL stond was helaas toch niet aanwezig.

Een Duitse stamgast had keuze 1 van de opties gepannenkoekt. Isabelle bleek ze te heten. Ze was dauergebucht, maar hij was meer bezig met de theke dames dan met z'n club liefje. En zij em meermaals vragen om met haar mee te gaan, maar daar had ie geen oren naar.
Wat een pannenkoek. Ik bedoel, als je de behoefte hebt aan gezelschap van een dame voor heel de dag, dan kan ik daar nog begrip voor hebben. En ik snap dat je ook even met iemand een praatje wilt maken.
Maar een dame bezet houden en haar lange tijd negeren vind ik andere koek. Helemaal in deze tijden met beperkte line up.

Heb me dan maar nuttig gemaakt door Antonia, Alma en een vriendin te voorzien van een massage.
Ook middag en avond maaltijden waren weer dik in orde. Zag iemand die bij z'n steak lekkere gebakken champignons had. Die hou ik in m'n achterhoofd voor een volgende keer.
Ook de wellness was prima in orde. Zelfs de stoommachine stond weer aan en in de voormiddag nog lekker kunnen afkoelen met een winters zonnetje. Het zwembad was helaas ijskoud.

Optie 2 blijkt een Duitse te zijn. Die leek echter geen interesse te hebben, aangezien ze oogcontact vermeed. En toen ik eindelijk naar haar toe liep, stond ze op om met haar vriendin te gaan roken. Helaas pindakaas.

Tegen het einde van de avond liep ik toevallig haar vriendin tegen het lijf. Kwa figuur is ze wat voller dan mijn voorkeur, en daarom nooit eerder intiem kennis mee gemaakt. Maar ze lijkt een vriendelijke en zachtaardige karakter te hebben. En zodoende besloten om met Vivien een kamertje te maken.
Geen moment spijt van gehad, want ze blijkt een goeie GFE te zijn. De sessie door laten lopen naar 100p60.
Grappig hoe iemand haar de bijnaam haasje gaf. Echt een lief knuffelig konijntje is ze.
Na de kamergang vroeg ik hoe haar vriendin heet, omdat ik wel interesse had om daar een volgende keer kennis mee te maken. Die blijkt te luisteren naar de naam Annabelle.

Daarna nog een laatste wellness rondje en tevreden aan de terugreis begonnen. Bij vertrek zag ik Vivien en Annabelle samen bij de speelautomaten staan kletsen. Vivien leek het over mij te hebben, want ze keken mijn kant op. En nu kon er een glimlachje af bij d'r vriendin. Wellicht een zaadje geplant voor een volgende bezoek...


Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1434 Gepost op: 10 januari 2022, 12:45:13 »
Afgelopen zaterdag mijn eerste clubbezoek van het jaar. Vermits mijn wingman 'SchietGraag' een kortingskaartje van Babylon had was de keuze snel gemaakt.

Spannend want we moesten beide voor de eerste keer een Covid test ondergaan en met wat hulp van het forum via Chayns een termin gebucht op de Parkplatz van REWE Niederzier (afrit Düren).
Ons daar goed op tijd aangemeld. Er stond een hele rij aan te schuiven maar wij er te voet voorbij en werden dus als eerste geholpen :).
Even wat hulp nodig gehad om de scanner in de Chayns-App te vinden daarna snel een wisser door de neus en we konden verder naar Babylon.
Was nog 20 minuutjes rijden dus eigenlijk perfect want net voor we in Elsdorf aankwamen hadden we al een negatief resultaat in de mail. Negatief op corona en wil dus zeggen positief voor ons.

Aangemeld bij Babylon, even de controles en vlot binnen. 

Zowat rond 11.45 was het nog rustig in de club, zowel que dames als heren.
Dus eerst even de gebruikelijke zaken zoals ontbijtje en daarna wat wellnissen. Tjonge het stoombad is echt zeer warm.

Wat later even kijken wat de mogelijke opties waren. SchrietGraag was er voor Dolli maar die was nog niet te bespeuren. Hij liet zijn oog dan maar vallen op Leah. Ikzelf zag Leah ook wel zitten maar er zat
nog een donkerharige die ook wel een optie was.
Dus Schietgraag schaakte Leah en ik raadpleegde even het forum en las enkele mindere berichten van Aida. Hmm dat zou em dus niet worden.

Dan toch maar besloten om later ook voor Leah te kiezen. Uiteraard was de rest van de dag goed bezet en pas mijn eerste kamer na 18.00 gemaakt.
Isabella had ik nog als B-keuze staan maar de rest van de dames kon me niet bekoren. (Ja, soms ben ik ne moeilijke mens)
Dolli was wat later beschikbaar en Schietgraag greep zijn kans en verdween weer een hele poos.

Het was dus een rustige dag waar SchietGraag en Kwakje wat konden bijpraten en af en toe een hapje en drankje konden meepikken. Zeker geen slecht begin van het jaar.

Offline Reagen

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1435 Gepost op: 19 januari 2022, 21:04:06 »
Afgelopen week heb ik weer Babylon bezocht. Tegen 14:00 ben ik er aangekomen. Na het controleren van de kortingskaart, Corona formaliteit en omkleden ben ik eerst gaan ontbijten. Het eerste gezicht is het wel redelijk rustig en gemiddeld genomen was die dag ook rustig verlopen.
Na het ontbijt even van de wellness genoten en groot gedeelte van de dag heb ik ook vooral rustig aan gedaan en geluierd.
Even tussendoor wat van het buffet gebruik van gemaakt. Tegen eind van de middag aan de praat geraakt met Annabelle. Een mooie en aardige Duitse meid/vrouw. Uiteindelijk zijn we naar de kamer gegaan en lekker van elkaar genoten. Qua service kan ik niet anders zeggen dat haar service goed is, zoals ik ook van de meeste Duitse dames kan verwachten. Daarnaast geniet ze zelf er ook van.

Na de kamer met Annabelle heb ik van het menu besteld en lekker gegeten. Ongeveer uur of 20/21:00 heb ik het voor gezien gehouden.
De club is ook leeg aan het lopen. Dus maar even gedoucht, de sleutel ingeleverd en naar huis vertrokken.
Hoewel die dag rustig verlopen is heb ik me toch best vermaakt voornamelijk van de wellness en het eten is ook altijd prima bij Babylon.

Babylon tot de volgende keer.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1436 Gepost op: 21 januari 2022, 14:36:19 »
Kort verslagje in telex-stijl van een bezoek gisteren 20 januari :

-GPL klopte op 1 dame na, dat heb ik vaak anders gezien
-eten en drinken best ok
-wellness super, jacuzzi lekker warm en stoombad zeeeer heet
-niet al te veel volk
-Eddy zo nuchter als can be
-1 geweldige sessie met Dolli, 2 uur met body to body massage
-210 euro astemblieft
-Bab blijft een uitstekende club

Bab tot de volgende!  :039:

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1437 Gepost op: 30 maart 2022, 21:46:52 »
Als onderdeel van mijn in maart roer ik mijn staart toer stond een bezoekje aan Elsdorf op woensdag 23 maart gepland. Echter andere verplichtingen gooiden roet in het eten waardoor ik drie dagen later alsnog een hernieuwde poging deed om na een half jaar weer eens mijn opwachting te maken in het Sodom & Gomorra van NRW. De zaterdag is nou niet mijn voorkeursdag omdat er dan vaak sprake is van een pula party in Babylon. Onder het mom van wie niet waagt mijn bolide vroeger dan normaal die kant opgestuurd om bij te grote drukte nog rustig de tijd te hebben om een alternatief te bezoeken.

Rond 12.30 uur aangekomen bij de parkeerplaats die voor 1/3 was bezet wat dus betekende dat er geen verjaardagsfeestje was. Terwijl de bijbehorende plichtplegingen bij binnenkomst nog plaatsvonden kwam meneer Spaghetti me tegemoet gelopen. Na het verkleedpartijtje in hessendress eerst maar eens een drankje gehaald om buiten te acclimatiseren onder de warme stralen van de koperen knoert. Terwijl meneer Spaghetti en ik aan het bijpraten waren terwijl Georgiana een beer zijn mannelijke crème ter bescherming tegen de zon op haar borsten liet deponeren meldde zich nog een veelpleger aan het front, de JTVDMMDLNFSLGF. Na een tijdje gingen zij naar binnen om te kijken of er een geschikte dame was voor gewenst grensoverschrijdend gedrag en ik zocht het bubbelbad op. Hierna ook maar eens gekeken welke mogelijkheden er in het verschiet lagen.

Hoewel aangekondigd op de grote Pinokkio lijst schitterde Dolli door afwezigheid in het Babylonische playhouse. Naast de gebruikelijke Roemeense overmacht waren er 4 Bulgaarse, 2 Albanese, 2 Duitse, een latina bolletje, een Turks spook en een chokomaus die gedurende mijn aanwezigheid vaker een bierfles in de mond heeft gehad dan een edel deel van een ijsbeer.

De meeste dames die ik herkende bleken in een half jaar naar een confectiemaatje meer te zijn gegroeid en als liefhebber van slank en rank is dat niet de ontwikkeling die je wilt zien. Natuurlijk kwam Tanja zoals gebruikelijk op de haar bekende manier een kamertje opeisen. Schijnbaar leert ze het nooit en weet ze nog steeds niet dat dit een averechts effect heeft op mij. Op Georgina na waren de dames apathisch en lusteloos en speelden ze liever met hun telefoon dan dat ze hun handen op een andere manier gebruikten. Potentiële kandidates als Karla, Mary en Roxana waren onzichtbaar.

Een stel kwam ook genieten van alles wat het Babylonische Rijk te bieden heeft. Vooral het vrouwelijke deel wist de nodige ogen op haar gericht. Het aantal centimeters van haar lichaamslengte waren ongeveer gelijk aan die van haar buikomvang. Zelfs voor de koning van de wansmaak die niet op een kilootje meer kijkt was dit teveel van het goede. De twee andere beren slaagden wel in hun streven naar een geschikte sparringpartner te vinden voor erotische gymnastiek. Anita was nadrukkelijk aanwezig met het "coachen" van de dames. Telefoons werden in beslag genomen en het werd hen duidelijk gemaakt dat FKK niet betekende dat ze een handdoek om hun middel mochten dragen.

Het was inmiddels al na vijven en meneer Spaghetti wilde niet langer wachten of er nog pasta kwam en voor hem was het Hasta La Vista. JTVDMMDLNFSLGF werd slachtoffer van Vivian. Ik zag Karla lopen en ze bleek op weg naar het terras bij de bar om een sigaretje te roken. Ik besloot haar voorbeeld te volgen en ging ook die kant op. Daar aangekomen bleek ze naast Tanja te zitten. Really? Ik kreeg speelse blikken van beide dames zonder dat ze het van elkaar zagen. Om Tanja niet de illusie te geven toch maar een eindje verderop gaan staan. Tanja en Karla liepen achter elkaar naar binnen en Karla draaide zich richting mij. Ze maakte een uitnodigend gebaar en ik liep haar kant uit. Tanja stond iets verderop te wachten op Karla en als blikken konden doden was ik nu niet in staat geweest dit verslag te schrijven. Karla en ik waren het al snel enig dat we de kennismaking een intiemer vervolg moesten geven.

Het werd een zeer geslaagde kennismaking waarin de wederzijdse klik er was. Gedurende 90 minuten hadden we veel lol en kwamen alle facetten van het liefdesspel aan bod. Een gelijkspel stond er op het scorebord. We besloten dat als de sterren gunstig stonden twee uur later een vervolg te laten plaatsvinden.

Van de inspanningen bekomen in het bubbelbad en terwijl ik aan het douchen was kwam Antonia vragen of ik beschikbaar was als masseur. Addertje onder de gras was dat dit op een kamer moest en er daarna nog andere smeerlapperij zou plaatsvinden. Ik zei dat ik eerst ging eten en een eventuele afspraak met Karla op de agenda had staan. Dan blijkt maar weer eens dat de klapeksters alles in de gaten houden gezien haar antwoord van weer met haar.

Een visje besteld en JTVDMMDLNFSLGF was in afwachting van zijn steak. Na het eten nog wat nagepraat alvorens hij aan de terugreis begon. Karla meldde zich een kwartiertje voor de afgesproken tijd en klokslag negen gingen we naar beneden. Ditmaal twee uur volop van elkaar genoten wat resulteerde in een kansloze nederlaag voor mij.

Waar voorheen rond 23.00 uur de club vaak een uitgestorven indruk maakt worden de dames nu geacht op zaterdag tot 00.30 te blijven. Eerst de inspanningen weggebubbeld om dan nog een sigaretje te roken en een colaatje te roken. De wachtende dames getrakteerd op chocolade en Chupa Chups die dan ook gretig aftrek vonden behalve bij Tanja die met een gezicht als een oorwurm weigerde. Ik kon het niet laten om haar daarmee te plagen tot grote lol bij de dames.

Het was tijd om afscheid te nemen en de handdoek te verruilen voor het meer gepast burgerkloffie om de wijde wereld weer in te trekken. Al met al een bezoekje tot volle tevredenheid. Aangenaam gezelschap van twee veelplegers en een zeer geslaagde kennismaking met Karla. Ook Babylon ontkomt er niet aan dat het andere tijden zijn geworden. Ooit het Sodom & Gomorra van het clubwereldje. Nu leek het wel een nette mensen club.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1438 Gepost op: 3 april 2022, 12:49:16 »
BABYLON – DYSTOPISCH BEZOEK
4 December 2022

Citaat
Na lang zoeken, vind ik mijn verlag van Babylon terug, intussen so long overdue dat het er niet meer zo doet maar bon, ik post het toch voor de geïnteresseerden en het nageslacht. Wellicht dat historici die nog niet uit het ei zijn er wat aan hebben voor hun onderzoek ‘hoerenlopen in tijden van crisis in de jaren 20 van de 21ste eeuw. Voor wat het (nog) waard is…

FAZIT
1) Werkpunten
 :o  Jacuzzi te fris
 ::)  Weinig dames en er zaten ambetante tussen
 :(  Duurder
 :banghead:  De ganse coronaprocedure

2) neutraal
 :))  Sauna, ok, stoomcabine ok mits aan
 :(  Wat doodse sfeer

3) Positief
 :-P  Eten zeer goed (steak)
 :))  Aantal bekenden (socialize)
 :015:  Slaapgelegenheid
 :pica22  Sessie met Karla, en daar kwam ik voor.


CLUBVERSLAG

Na weer een langere tijd afwezigheid (2 maanden!), kon ik weer terecht in een saunaclub: Babylon. Dit is slechts mijn tweede bezoek aan deze club dit jaar 2021. De mogelijkheid mijn hobby zo normaal als mogelijk te kunnen bezoeken had me echter veel moeite gekost vanwege de strenge regelgeving aangaande het welbekende virus waarbij werd gevraagd dat je én dubbel gevaccineerd ben én een negatieve test kan voorleggen. Ik hoopte bij dat laatste dat ik met het afleggen van een PCR-test bij mijn huisarts reeds voldoende dekking kon krijgen. Bleek nu dat de test slechts 24 uur geldig was en ik kreeg mijn resultaat zodanig vroeg dat deze verviel op het moment dat ik in Babylon zou aankomen. Aldaar mocht ik dus eerst naar een parking aan een warenhuis aanschuiven om een test af te leggen. Ik had niet gereserveerd, had geen profiel dus ter plekke moest dat nog gebeuren. Na de overhandiging van 20€ aan een dystopisch ingeduffelde figuur kreeg ik een stokje in één neusgat, het ander was niet belangrijk genoeg, waarna ik het resultaat mocht afwachten aan de parking van Babylon. Naast me stond een auto met nog 2 Belgen die even lijdzaam de wachttijd ondergingen. Ik zou er verbaasd hebben gestaan mocht de mijne plots positief zijn na mijn negatieve uitslag. Ik kan me troosten dat ik toch niet voor niets heb gereden. De Belgen stapten met een blij gezicht uit, dus ik wist dat ik niet lang meer moest wachten en even later kwam het verwachte resultaat binnen dat me toegang verleende aan mijn favoriete wellnessbordeel.

Ik belde aan en na de vertrouwde metalige belklank kon ik binnentreden. De theke van dienst, de vrouw van Eddy begroette me hartelijk en ik kreeg na de inspectie van de benodigde documenten, m.n. vaccinatie, 2x negatieve test en de vrijkaart haar fiat. Wat…een…gedoe! Dit haalt elke vorm van spontaniteit volledig onderuit. Ik kreeg ook de sleutel tot mijn hotelkamer en installeerde me eerst.

Later weer aangekomen kleedde ik me om, douchte me en verkende de club. Ik zag al wat bekende gezichten maar geen Katja met wie ik een Termin had afgesproken. Jammer want het had een mooi hoofdstuk Ebony & Ivory” kunnen opleveren. Nu bleef het dus bij Ivory: Karla.

De club was mooi versierd voor Kerst en het was ergens nog wel gezellig maar toch kon ik er niet zo inkomen deze keer. Ik had ook geen zo’n goede ervaring gezien die Georgina me ambeteerde, ik vindt dat echt geen sympathieke dame. Mooi dat wel, maar niet iemand waar ik de kamer mee opga. Ze upsellde ook en dat gaf de doorslag om ze opzij te houden. Doorheen de dag hokten de dames meer samen, heb weinig kamers zien maken. Er was een kerel die altijd een dame bij zich had, die heeft daar vast voor betaald.

Qua wellness ging ik vaak naar de sauna en de stoomcabine toen deze werd opengesteld wat dat was niet de ganse dag. De jacuzzi was erg fris en bleef dat helaas. Het eten was best zeer goed te noemen met een steak, rijst en groentes. Ik zag nog een aantal bekenden waaronder Marcus69 en Cupido met wie ik kon bijpraten over het recente clublandschap…en die is in december 2021 best niet zo fraai: LR dicht, mijn debuutclub GT afgebrand, deze ontmoedigend strenge regels, er was weinig ruimte voor vrolijkheid over. Waar ik hier anders graag kom voor de feestelijke decemberperiode gecombineerd met de geile clubvibes vond ik een lauwe sfeer terug en dat is deels ook op mij want ik voelde me allesbehalve goed zoals die ganse crisis erg onder ’n huid zat.


Kamergangen

Ik heb lang op haar moeten wachten maar kreeg ze toch te pakken: Karla. Ik had al een voorgevoel dat dit mijn enige dame van de dag zou worden en dat werd ze ook. Ze deed het zo overtreffend goed dat ik het voor een laatste kamergang van het jaar hield. Ik had nog wat andere uitgaven te maken de volgende dag dus dat was wel raadzaam om er geen tweede sessie erachteraan te gooien om de weerwil er toch twee op een dag te hebben. Ik moet toegeven dat de inflatie in hogere entréeprijzen en hogere kamerprijzen (60€/30 minuten) de pret mee bederft. Alles wordt duurder maar net daarom, mede met dat er minder mij vertrouwde clubs zijn, wordt het me praktisch onmogelijk gemaakt deze hobby te doen zoals ik ze pakweg 5 jaar terug beleefde. Het is ook deze eigen droefenis dat mijn topjaren niet snel terugkeren. Mijn sessie met Karla moest minimum een uur zijn, daar bestond geen twijfel over. Dit was mijn quality time waar ik ten slotte voor kwam en ik heb deze van haar ruimschoots gekregen. Als je dan toch minder gaat, waardeer je je tijd met je favoriete dame des te meer! Maar ik mis de hogere frequentie aan clubbezoeken ook wel.

=> KARLA- Superbabe


Einde van de dag en ontbijt de dag erop

Met een lauwe jacuzzi, weinig volk over en mijn groeiende ergernis over het gedrag van Georgina, hield ik het sneller dan anders voor bekeken en ging naar mijn hotelkamer. Goed geslapen en de dag erop verscheen ik eigenlijk te laat voor het ontbijt, ik kreeg ineens maar 10 minuten. Ik werd begroet door een theke die er stond alsof ze per ongeluk citroenen voor haar ontbijt had, een heuse donderwolk. Ik kreeg ook geen fruitsap als anders, nauwelijks begroeting van de dames en enkel een koffie en een haastige pistolet met confituur. Ik zag dat Antonia er dan toch nog werkt maar ze keek zo kwaad dat ik op slag van enig overblijvende geilheid was verlost. Zo vertrok ik in zeven haasten de club omdat mijn tijdsvenster toch al aan de korte kant was omdat in Eindhoven -en heel Nederland- alles om 17u sluit.

Ik kan nu niet anders dan besluiten dat dit bezoek een soort dieptepunt was in mijn tienjarig ijsberenbestaan en dat louter en alleen door de erg bedrukte sfeer dat er door coronapandemie is gekomen en door al het overige slechte nieuws, GT weg, zoveel goede clubs dicht, dat op mij en op iedereen woog. Ik mag dan ook Karla dankbaar zijn voor zo’n mooie kamergang waarmee een van mijn magerste clubjaren toch positief afsluit ondanks de donkere dystopisch aandoende malaise van de crisis.

Ik blijf evenwel hopen op nieuwe hoofdstukken dan dit, op betere tijden.

Offline Zapzarap

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1439 Gepost op: 6 april 2022, 22:30:35 »
Zapzarap is back. Na ruim 3 weken in Zuid Amerika te zijn geweest weer een aantal clubs bezocht. De eerste club was Babylon. Vorige week woensdag daar geweest. Het was er relatief rustig, maar dat is te verwachten op een doordeweekse dag. Weer genoten van de wellness en alles wat Babylon te bieden heeft. Met name de sauna had ik de laatste weken erg gemist. Het blijft een van de betere clubs in de regio.

2 kamers gedaan, Mary en Nicole. Mary is welbekend op dit forum. Ondanks haar jonge leeftijd een echte topper. Communicatie gaat soms wat moeilijk door haar beperkte kennis van de Duitse en Engelse taal, maar haar service is tiptop in orde. Een meid die er altijd zin in lijkt te hebben en er zelf ook geil van wordt.

Nicole is voor mij een nieuwe dame, maar deze dame past perfect bij Babylon. Een erg leuke meid. Niet slank, maar zeker geen dikke dame met flinke borsten die wat hangen, maar dat stoort mij niet. Ze heeft een mooi gezichtje en is erg aardig. Haar service is zoals je in Babylon mag verwachten. Erg goed en bovengemiddeld tov veel dames in andere clubs. Ik hoop dat deze dame nog lang blijft in Babylon.