Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1119717 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Zapzarap

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1440 Gepost op: 10 april 2022, 22:00:05 »
Gisteren weer een top dag gehad in Babylon. 3 kamers gemaakt en lekker veel genieten van de sauna en whirlpool. Dat had ik vorige week gemist in Aca Gold, waar de sauna defect was. De schade vandaag flink ingehaald. Dan betaal ik graag 65 euro ipv een club met een defecte sauna 30 euro.

Eerste kamer was met Annais. Een mooie roodharige meid die ik wel vaker in Babylon had gezien, maar nog niet mee op de kamer was geweest. Leuke meid. De kamer was prima. Zeker geen spijt van gehad. Herhaling misschien. Het ligt er aan welke andere dames aanwezig zijn.

Tweede kamer was met Alice. Alice behoort tot de oude garde in Babylon. Ik zie dat de eerste post over haar uit 2013 stamt. Desalniettemin is het een topper. Het was erg lekker om die tongpiercing van haar weer te voelen tijdens het zoenen en vooral tijdens het pijpen.

De derde en laatste dame was Nicole. Anderhalve week geleden voor het eerst met deze dame geweest en dat was toen top. Vandaag was dat zeker niet minder, integendeel. Babylon heeft er weer een nieuwe topper bij.
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1441 Gepost op: 11 april 2022, 01:50:23 »
PINOKKIO

Een poosje geleden ging het verzilveren van een vrijkaartje bij een andere club mis. Ter compensatie kreeg ik een kortingskaartje voor Babylon, waarvoor dank aan club en forum.

Volgens de Grobe Prognose Liste zouden er een hoop kandidates aanwezig zijn op de 29e van de 3e. Annabelle waar ik graag eens intiem kennis mee zou willen maken. Vivien die me de vorige keer positief verrast had. Dolli waar ik lang geleden mee op de kamer was geweest en de afgelopen keren telkens mis liep. En Roxanna die al een hele tijd op de wish list staat. Ik hoefde dus niet langer nog andere clubs meer te overwegen en trok richting Elsdorf.

Door een onverwachte intermezzo kwam ik later bij de club aan dan ik geplanned had. De lekkere spekjes bij het ontbijt daardoor moeten missen.
Enfin, de theke nam het kortingskaartje zonder problemen in ontvangst en ik betaalde daardoor nog slechts 40 ipv de reguliere 65 euro voor een gehele dag verblijf. Ze hebben ook nog tarieven voor korter verblijf, maar weet niet of het kortingskaartje daarbij geldig is.

Gauw omkleden om de voederbakken in te duiken. D'r was genoeg warm voer voor de verlate brunch. Lekker soepje erbij en het buikje was weer rond.

Richting de wellness ingedoken om stiekem even de GPL nog es na te slaan, aangezien er behoorlijk wat minder dames op de lijst staan dan was verwacht. En al helemaal de dames waar ik naar uit had gekeken. Tanja vroeg om een massage, maar ik maakte haar duidelijk dat ik net vol zat en ging uitbuiken. Terloops zag ik dat op het bankje waar Dolli meestal zit, een handdoekje lag. Er was nog hoop...
Waar ik voor vreesde kwam uit... Ik kwam er achter waar GPL eigenlijk voor staat: Grosse PINOKKIO liste ;)
Annabelle, Vivien en Roxanna waren van het lijstje verdwenen. Gelukkig bleef de naam van Dolli staan. Ik hield hoop...
Na een wellness rondje terug de bar in en liep daar Dolli tegen het lijf. Ze kwam net van de kamer en ging zich opfrissen. Ik ging braafjes op haar bankje op d'r zitten wachten, alsof het er een RTC was. Niet veel later nam ze naast me plaats voor een gezellig praatje. We hadden elkaar heel lang niet meer gesproken en al helemaal lang niet meer met elkaar op de kamer geweest. We deden nog een Mentholspelletje om te zien of wel goed op elkaar afgestemd zijn. En op alles vlakken kwamen we overeen. Als dat geen teken was om de kamer op te gaan, dan weet ik het ook niet meer.
Babylonisch waardige service bij deze jongedame voor 110p60. Ik weet niet of ze ook een PSE kantje heeft, maar ze lijkt me typisch een GFE meid en dat beviel me prima. We hadden geweldig van elkaar genoten. Het was zo lekker dat ik vroeg of we later op de avond dat nog eens konden herhalen. Daar stond ze voor open, aangezien ze geen pannenkoeker had.

Even de wellness weer ingedoken om bij te komen. De sauna stond op zo een 80 graden, de jacuzzi was lekker warm met vermoedelijk rond de 40 graden en kon ik zodoende prima gebruiken als waterbed, de stoomcabine gaat met moeite aan en stoomde dan maar kort een klein beetje, en slechts 1 keer in het grote dompelbad in de tuin geweest. Ik hoop dat het zonnetje gauw dat zwembad maar weer mag verwarmen, zodat je er beetje pootje in kunt baden.

Op de bank bij de TV kwam Antonia polsen voor een massage. We trokken ons terug in de kino op de 1e verdieping. Na haar even te hebben doen ontspannen viste ze naar een kamer. Ik legde haar uit waarom ik de afgelopen keren niet met haar was wezen kameren. De laatste keer smokkelde ze namelijk met de tijd. Ze leek de hint te begrijpen en het 'rustig aan' te doen. Ze drong verder nergens op aan, maar gaf de uitnodiging dat als ik met haar naar de kamer zou willen, ik op d'r af kon stappen.

Terug in de bar bleek maar weer es dat de PINOKKIO lijst ook wel eens positief uit kan pakken. Isabella die niet voor die dag aanwezig stond, zat wat verveeld op haar mobieltje te spelen. Veel interesse leek er niet te zijn toen ik naast haar plaats nam voor een praatje. Gezien het gebrek aan alternatieven EN dat ze voor mij doen een lekker figuur heeft met prachtige peertjes, besloten het er toch maar op te wagen.
Het werd een redelijk kamertje met deze milieuvriendelijke dame die even enthousiast op de kamer was, als ze in de bar was...
Het cadeautje op 't eind leek ze dan wel weer erg leuk te vinden. Dat was het enige moment dat haar snoetje opfleurde tijdens onze samenzijn.

Wat vloog de tijd voorbij die dag. Niet zo vreemd, als je pas rond 14:00 ofzo aan kwam kakken.
De window of opportunity tussen 18 en 20 uur voor een steak zou bijna sluiten, dus gauw mijn bestelling doorgegeven. Je moet namelijk je a la carte wensen op een blaadje schrijven op de tafel waar de dames hun kamer tijd noteren. Dat blaadje moet je voorzien van je naam of sleutelnummer met een magneetje aan de keukendeur vastmaken. Ik klikte em er wat luid op, zodat de kokkin duidelijk kon opmerken dat een bestelling bijtijds was doorgegeven.
En niet veel later kon ik me tegoed doen aan een heerlijk stukje vlees en krokante frietjes.
Als dessert nam ik nog een schnitzel aan toe. Tja, bent een veelvraat of je bent het niet...
Want behalve a la carte opties, worden de buffetbakken ook nog steeds aangevuld.

Wederom in de wellness lekker uitgebuikt. Ik had eigenlijk Antonia een kans gegund om te bewijzen dat ze ook een correcte dame kan zijn. Maar ik had al met Dolli afgesproken om op herhaling te gaan, dus me weer bij deze jeugdige meid gevoegd. En een herhaling van de 1e kamer van die dag werd het. Wederom geweldig van elkaar genoten. Beetje spijt van gehad dat ik niet vaker met d'r ben weggeweest.
Ik bedoel, ergens is het ook wel leuk om met mate te genieten. Dat maakt het kameren meer iets bijzonders dan het 'onbeperkt' wippen. In het verleden probeerde ik daarom me te beperken tot slechts 1 kamertje en dat beviel lange tijd prima. Hooguit een joker kaart inzetten voor een bijzonder geval als ik onverwachts een dame tegenkwam die ik echt gelijk wilde uitproberen. 2x met eenzelfde dame op dezelfde dag was toen helemaal uitgesloten. Maar de afgelopen keren was dat met toch best goed bevallen. En zo nu ook met Dolli, die blijft leuk. Schade wederom 110p60.

Na nog even bij te komen in de wellness was het de hoogste tijd om de stalen ros nog even wat krachtvoer te geven. Ook hier scheelt het om zelfs na 22 uur in de avond pas te gaan tanken.
Hopelijk is Antonia er de volgende keer om haar die kans es te geven...
  
  

Offline Titlover

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1442 Gepost op: 12 april 2022, 15:17:54 »
Morgen wil ik graag deze club weer keer bezoeken, maar de toppertjes waar ik vorige keer mee kennis heb gemaakt, zijn er volgens het schema niet, Mary en haar zus.
Weet iemand welke dames ook de moeite waard zijn of beter welke niet.
Alvast bedankt. :azn:
  
  

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1443 Gepost op: 13 april 2022, 06:20:12 »
Citaat Tilover:
"...Weet iemand welke dames ook de moeite waard zijn of beter welke niet // Weiß jemand welche Damen sich auch lohnen oder besser welche nicht..."

Kennen Wir deinen Geschmack, was Du von einer Frau willst??
In den Vorberichten sind verschiedene Frauen beschrieben, lesen muß Du schon alleine.

Ken ons jou smaak, wat jy van 'n vrou wil hê??
In die voorlopige verslae word verskillende vroue beskryf, jy moet alleen lees.

vanKees

  
  

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1444 Gepost op: 22 mei 2022, 15:40:58 »
Afgelopen week kreeg ik een kortingskaartje voor Bab, dank SM, dank Ed, en gisteren zaterdag ben ik dat gaan opdoen.
De normale entree is nu 70 euro. Of dat terecht is? Volgens mij wel, iedereen die zijn eindafrekening voor gas en ellentrik gehad heeft snapt wel waarom. Met de korting betekende dat dus nog 40 opleggen.

Ik had vooraf de GPL van de club geraadpleegd en die klopte zoals gebruikelijk langs geen kanten : een aantal aangekondigde meisjes waren er niet, en 1 meisje dat ik niet verwachtte was er wel : Dolly. Ik wist meteen hoe laat het was. Kwart voor twaalf.

Dolly is met voorsprong de knapste van de club. Ze wordt er al 30, maar ziet er echt een pak jonger uit. Met haar naar de kamer gaan is een plezier en we kozen haar favo kamer, nummer 1.
Tongzoenen is niet echt haar sterkste punt, maar pijpen doet ze dan wel uitmuntend. We waren al een half uur verder voor we aan het neuken gingen en het duurde dan ook niet lang voor ik aan mijn eerste hoogtepunt van de dag kwam.
Dolly spreekt uitstekend Engels wegens een verleden over het kanaal, niet voor publikatie vatbaar uiteraard, en dat zorgt voor een aangenaam keuvelmoment. Koetjes en kalfjes, u kent dat wel.
En dan tijd voor een massage, een body to body massage; extra te betalen uiteraard. Rekenen kan ze wel hoor. Maar de massage is ge-wel-dig. Eerst mij achterkant en dan mijn voorkant.
En dan ronde nummer twee : eerst pijpen en dan neuken is diverse standjes waarbij doggy mijn favo is bij haar : je krijgt dan zicht op haar prachtige rug en billenpartij. Nogmaals : je zou echt niet zeggen dat ze zo oud al is. Nu duurde het wel iets langer voor ik tot een hoogtepunt kwam.
Uiteindelijk bleken we 3 uur op de kamer gezeten euh gelegen te hebben... Ik ga het bedrag niet noemen, het was de moeite zeker waard. Beter 1 goede sessie dan 3 matige zeg maar.

De rest van de avond heb ik mij hoofdzakelijk in de wellness opgehouden. Er was maar weinig volk overigens. Maar dan heb je alles voor jou alleen. Sauna was a point, stoombad gloeiend heet en bubbels net ietsje te fris. Maar geen kniesoor weetjewel...

Kortom : een hele fijne dag. Dank aan het forum en Ed (die ik niet gezien heb) en tot zéér binnenkort overigens.  :039:
« Laatst bewerkt op: 22 mei 2022, 15:52:58 door mechelen »
  
  

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1445 Gepost op: 30 mei 2022, 08:55:15 »
Onlangs had ik eindelijk gelegenheid om weer eens een uitgebreid bezoek te brengen aan een van de beste SC’s die er momenteel nog is: Babylon in Elsdorf.

Aangekomen kon ik me snel transformeren naar het gekende club-outfit. Eerst maar eens een “Koelsch’ bestellen aan de bar, de club en dames verkennen. Aan de club is de afgelopen maanden van mij afwezigheid niets verandert. Hoeft ook niet want alles is al zo prima hier. Zeker de wellness, keuken en algehele verzorging. Oh, de dames hebben nu weer een eigen kleedruimte beneden waar in het verleden de sauna's stonden.
Bij de dames bleek wel een hoop gewijzigd. Vele gezichtjes had ik nog nooit gezien en er was keuze volop. Dat zou het probleem niet zijn, alhoewel ………… keuzestress is hier gekend!!
Eerst maar eens gebruikmaken van de wellness. Na een uurtje voldaan naar buiten waar het toch wat frisjes bleek. Niet erg als je uit de sauna komt maar om nou lekker op een bedje aan de pool te gaan luieren ……. niet dus      :cheer:.

De keuzestress bleek er weer volop te zijn. Uiteindelijk had ik twee dames in mijn vizier en het was of/of. En beide dames stonden ineens gekleed en wel bij de theke en verlieten het pand. Vette pech voor mij.
Na nog een rondje te hebben gelopen zag ik een slanke blonde dame, wat ouder (zo midden 30) en best lekker gebruind en een goed figuur en lekker koppie. We raakten aan de praat en ze vertelde dat ze hier voor het eerst was om te kijken of deze SC wat voor haar was. Samanka bleek ze te heten en hopelijk zie ik haar weer terug. Zeer aangenaam gezelschap in mijn ogen.
Kamertje was zo geregeld en Samanka liep in de richting van de kamer. Leuk was het om te zien dat ze het spannend vond. Niet zozeer mijn persoontje, maar wel de eerste klus in een nieuwe club. Erg aandoenlijk. Over de kamer kan ik kort zijn. Deze vrouw deed het niet voor het eerst en na een intensieve stoeipartij verliet ik uiterst voldaan de kamer en bij de lockers gaf ik Samanka haar verdiende beloning + tip.
Mag hopen dat ze er bij een volgend bezoek weer is     :pica.

Natuurlijk ook de inwendige mens versterkt alvorens de lange thuisreis te beginnen. Moet snel maar weer een volgend uitstapje plannen want heb nog enkele dames gezien die op mijn verlanglijstje terecht zijn gekomen. Al met al was het een heerlijke middag. Ondanks de beperkte drukte (eigenlijk ook wel prettig) was dit een fantastisch bezoek.
Grtz      :039:.       
K
  
  

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1446 Gepost op: 31 mei 2022, 14:14:58 »
Vatertag im Babylon

Nach vielen Wochen habe ich mich entschieden, wieder mal ins Babylon zu gehen. Es sollte
einen Sonnentag geben und da ist es dort mit am schönsten. Doch ich ging mit gemischten
Gefühlen dorthin, denn die letzten 3 Besuche waren nicht sehr schön verlaufen.
 
Die Rabattkarte vom Relaxxxboard machte mir die Entscheidung leichter.

Um 11.00 Uhr hatten noch andere Rakker die gleiche Idee. Freundlich begrüßt, mit den
bekannten Clubuntensilien ausgestatten ging ich nach unten um ‚Einzug‘ zu halten.
Mit meiner Sonnentag-Ausstattung in den Garten und mir eine Liege für den Tag ausgesucht.
Da sind doch schon Zwei im Pool, das machte Laune.

Im Clubraum von den dienstbaren Geistern erkannt und gefragt, wo ich so lange war. Nach
dem Smalltalk erstmal mit Getränk in die Sonne. Es kamen noch einige Gäste dazu aber der
Zuspruch hielt sich den ganzen Tag in Grenzen. Verwunderlich, ich kann mich noch an starke
Tage im Club erinnern, wenn das Wetter gut war und Feiertag.

Der Clubschneider war auch vor Ort, konnte diesmal die Frauen mit selbstgeschneiderten Sommer-
kleider begeistern. Ehrlich, die waren nicht schlecht!
 
Wie angekündigt kam so gegen 13.30 das leckere Spannferkel und die sehr große Paella-Pfanne,
die großen Anklang fand und schon nach einer ¾ Stunde war Beiden der Gar ausgemacht.
Doch auch das Tagesbuffet sah schmackhaft aus und wurde immer sehr schnell aufgefüllt.
Hunger mußte keiner haben. Mit meiner Lieblings-Thekenfrau schäkerte ich immer wieder so
als wäre ich nie weg gewesen.
 
Die Anzahl der DL schätze ich so auf ca. 25, die Topper schienen aber alle im Urlaub oder hatten
heute frei. 4 neue Gesichter gesehen, aber für mich war es an diesem Tag nicht mein
Hauptaugenmerk zu zimmern. Am ruhigen, späten Nachmittag hatte auch die Belegschaft Zeit,
immer mal zu einem Gespräch mit Zigarette und einem Getränk im vorderen Raucherbereich
vorbeizuschauen. So bekam ich neuesten Clubinterna mitgeteilt und wie es der Einzelnen so
ergangen ist in der letzten Wochen und Monaten. Nach einigen Wodka-Stamperl verwarf ich meinen
Plan, noch am Abend zu fahren und genoß die Dampfsauna und das Wellnessangebot des Clubs.

Nach 23.00 war es dann aber genug und ich verabschiedete mich vom „Sündenpfuhl“ und
mit einem ehrlich gemeinten: „Komm doch bald wieder“!

vanKees
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2022, 14:26:45 door vanKees »
  
  

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1447 Gepost op: 2 juni 2022, 09:44:21 »
Een dagje vrij in de buurt van Keulen, mooie gelegenheid om dat relaxxxkaartje stuk te slaan. Eerst de aanwezigheidslijst geraadpleegd, en die gaf voldoende kamer opties aan. En vier newbies, die bij nadere inspectie een achttienjarige eeneiige vierling leken te zijn. Alexandra, Anna, Emma en Jasmin, alle vier bruine ogen, zwart haar, 169 cm lang, 55 kilo schoon aan de haak, en uitgerust met een 75 B cup. Het is toch knap dat ze het altijd weer flikken om iets zeldzaams in huis te halen.

De ontvangstdame was er een die ik nog niet kende, en ze moest even navragen hoe dat werkt met die kortingkaart, maar de back up Theke had het snel opgelost. De eerste keus werd me heel eenvoudig gemaakt, want na een bescheiden ontbijtje trof ik Vivien, die al een paar jaar met het nlnu stempel op de bil loopt. Ik had lang droog gestaan vanwege werkzaamheden in een regio waar de p6 de moeite niet loont, dus was de klus snel geklaard.

Ik was benieuwd naar de vier zusjes van achttien, niet om er meteen werk van te gaan maken, laat ze zich eerst maar eens bewijzen, maar er liep niets wat er op leek. En de rest van de dag kwam daar geen verandering in. Wel waren er een paar nieuwe meiden variërend van begin twintig tot midden dertig en van dik tot dun. Die voldeden dus niet aan het signalement. Vaak zijn dat overwaaiers uit clubs waar ze onder het Babylon niveau zitten qua service en met zulke meiden ben ik erg terughoudend. Dus ging de tweede kamer aan lieve lekkere Bella die inmiddels al een paar maanden het nlnu keurmerk draagt.

Het bleef een kalm dagje waarbij de mensen die niet menstrueren lichtelijk in de meerderheid waren tegenover de mensen die dat eenmaal per maand wel doen. Het laatste wat je tegenwoordig wilt is immers eventuele meelezende wokers op de genitaliën trappen.

Na een lichte lunch en een hete sauna was het goed toeven rond de pool. Totdat er wolken voor de zon schoven. Terug aan de bar stond ik ineens vanuit het niets in een innige omhelzing, avec mon amour pour toujours, de onvolprezen Iman, die juist terug was van verlof. Die is al meer dan tien jaar nlnu approved, en ze doet het nog altijd even lekker. Waar andere meiden de grootste moeite zouden hebben om het derde schot eruit te krijgen, ging het met haar alsof het de eerste van de dag was.

Inmiddels was het steak tijd, ook zo’n typisch Babylon moment. Was ook wel nodig na drie dates met Babylonische top imps. Board en club worden bedankt voor de rabatkaart. En binnenkort kom ik wel weer eens opdagen, want Iman blijft nog wel even en, het zou leuk zijn om die vierling eens te spotten.
  
  
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1448 Gepost op: 2 juni 2022, 12:12:52 »
Citaat nlnu:
"...wel even en, het zou leuk zijn om die vierling eens te spotten."

Da wirst Du lange suchen müssen (aber nicht im Babylon finden!). Denn das ist der
Standard-Passin GPL, egal welche Frauen neu im Babylon sind. Erst nach einigen Tagen wird
dann der Pass auf die richtigen Daten aktualisiert!

Jy sal vir 'n lang tyd moet soek (maar nie in Babilon nie!). Omdat dit die
Standaard paspoort in GPL, maak nie saak watter vroue nuut is in Babilon nie. Eers na 'n paar dae sal
dan die paspoort opgedateer na die korrekte data!

vanKees
  
  

Offline Shaundemachine

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1449 Gepost op: 3 juni 2022, 21:02:39 »
Bedankt voor de kortingskaart een reis gemaakt naar een favoriete plek.

zat behoorlijk vol met beren, maar niet zoveel dp's om uit te kiezen.

eerst eten en dan nog meer eten. daarna sauna en tussendoor even de dp checken, helaas geen chemie met iemand aanwezig. Cristina kwam me ophalen  :040:, geen chemie in de kamer en had 30 minuten  :o , had met anaïs moeten gaan. geen geslaagde dag maar misschien een volgende keer.
  
  

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1450 Gepost op: 5 juni 2022, 18:39:36 »
Zaterdag 4 juni 2022 Babylon Time

Met de kortingskaart in de broekzak, op zaterdag 4 juni bij Babylon op de deurbel gedrukt, RB, Sexmachine en cheffe Eddy bedankt. De kaart gaf een aangename korting op de kosten van een dag verblijf. Snelle en correcte afhandeling, en de benodigde spullen meegekregen voor een dag entertainment voor volwassenen. Al gauw diverse dames gespot die voor nadere inspectie onderworpen konden worden, tevens een aantal voor mij onbekende gezichten gespot. De druk was groot en al gauw naast Justina plaats genomen, iets meer kilo’s dan voor het pre corona tijdperk :kissass, borsten iets groter met hulp van de dokter :showtits1. Al gauw waren we het erover eens dat de kamer sleutel gehaald moest worden. Een degelijke sessie van 30 minuten, maar waar ik nog niet de klik met haar heb, voor een langer verblijf op de kamer. Ze krijgt wel een fslgf keurmerk stempel op de bil “geschikt voor 30 minuten”.

Even een hapje eten, vlees van de grill, gebakken aardappeltjes, groente en koud buffet, voldoende keus om een verlate lunch samen te stellen. Het zonnetje schijnt en de temperatuur is aangenaam, ook de watertemperatuur van het zwembad is verkoelend. Even plonsen in zwembad, even in de zon liggen, niet te lang anders loop je rood aan, dan is een uurtje zo voorbij. Nou had ik nog een dame gespot met rondingen op de juiste plekken. Ze stelt zichzelf voor als Emma, Roemeens, bruine ogen, 1,70 meter lang, een kleine tattoo op haar rechter onderarm (dacht een naam), lang zwart haar in een vlecht die tot bijna haar billen reikt. Sinds kort aanwezig in Babylon. Wat smalltalk op een bank in de serre, voor de overtuiging of we op dezelfde golflengte zaten. Even schrikmomentje toen ze zei dat ze voorheen in Londen had gewerkt. Dat bleek geen showstopper te zijn. Op de kamer bleek Emma een aangenaam knuffeldier te zijn, zodanig dat de kamer pas na een uur verlaten werd.  :censoredEen fslgf keurmerk stempel op de bil; ja.
Weer wat chillen aan het zwembad, tevens getuige zijn van het geopende, “buiten in de tuin seks seizoen”, waar diverse dames zich van hun goede kant lieten zien. :clap: Het loopt tegen de klok van 19:00 tijd om de inwendige mens te gaan versterken, het vlees komt nog steeds van de grill, andere warme groente, en de aardappeltjes hebben een ander vorm aangenomen. Ruime keus en in voldoende mate beschikbaar. In de serre aan de achterzijde op een bank plaatsgenomen, om te ontspannen. Valt er zomaar een dame letterlijk in je handen, die leuningen van de bank kunnen steeds minder hebben tegenwoordig. De dame neemt naast mij plaats op de bank, begint heel subtiel mij aan te raken om mij te verleiden tot een kamergang. Dat spel gaat even door, ik laat Vivienne haar gang gaan, en speel even later het spel zelf mee. Tot het beter was om een kamer bezet te gaan houden. Een kamer in de kelder nr.8, met een raam voor de voyeurs/exhibitionisten onder ons, helaas zit het rolgordijn vaker omlaag getrokken, dan dat het uitzicht biedt op een vrijend koppel. Wederom met Vivienne een uiterst aangenaam uurtje beleeft. :adultHet fslgf keurmerk stempel op haar bil wordt verlengd. Het loopt tegen de klok van 22:00, tijd om huiswaarts te keren na een geslaagde dag.

Babylon tot de volgende keer. :dance2























  
  
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1451 Gepost op: 5 juni 2022, 23:23:22 »
Relaxxxen

Afgelopen vrijdag weer eens de A61 afgezakt naar Elsdorf. Precies om 13.30 de parkeerplaats omgedraaid waar de geel/zwarte kentekenplaten in de meerderheid waren. De afhandeling van de kortingskaart kostte de blonde poetsvrouw die de rol van theke had wat meer tijd. Het omkleden kostte minder tijd en al snel bleek dat een aantal notoire Babylonische veelplegers dezelfde gedachten hadden ter invulling van deze dag. Gedurende de dag werden dan ook geregeld in wisselende samenstelling de nodige oorlogsverhalen en beschouwingen van het hedendaagse clublandschap uitgewisseld.

Momenteel biedt de LU meer dames met een stevige houvast dan me lief is, waardoor keuzestress deze dag niet een issue was. Toen Dolli vrij was mezelf naast haar neergezet. Even bijgekletst en gelukkig had zij geen afspraken staan. Eerst even gedoucht en daarna gezamenlijk de kelder opgezocht. Een heerlijk uurtje waarbij het tongzoenen nog steeds meer frutselen dan wat anders is, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de geleverde kwaliteit op de andere vlakken. Na een uurtje dan ook zeer tevreden de kamer verlaten en met een glimlach haar de welverdiende gage overhandigd.

Club en forum bedankt voor het kortingskaartje, medeberen bedankt voor de gezelligheid en Dolli bedankt voor het uurtje horizontale gymnastiek.
  
  

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1452 Gepost op: 11 juni 2022, 10:21:08 »
Afgelopen week heb ik met een kortingkaartje van RB Babylon bezocht. Hartelijk dank daarvoor, en als kleine wederdienst hierbij een (exclusief) bericht.

Mijn laatste bezoek was al een aantal maanden geleden. De combinatie van Covid, wisselende (en vooral net iets te hoog gestegen) entreeprijzen en nu ook nog eens de fel gestegen benzineprijzen was niet meteen uitnodigend. Gelukkig kon ik mezelf wijsmaken dat ik goedkoop ging tanken in Duitsland  ::): 1,89 voor E10.

Het was niet echt druk met heren (maar daarvoor komen we natuurlijk ook niet). Het damesaanbod was wel ruim: 24 volgens de GPL en dat klopte min of meer. Resultaat was dat alle dames zowat onmiddellijk te boeken waren.

De randvoorwaarden waren allemaal OK. Voldoende keuze aan prima eten (de steak om 18 u is voor mij een welgekomen klassieker). Opvallend vond ik dat er nauwelijks nog Leffe (à 2 euro) gedronken werd. Eigenlijk helemaal geen voor zover ik het zag. Wel (gratis) Bitburger en Kölsch, en een sporadische Weizen. Natuurlijk kan dit op een ander moment heel anders zijn.

Helaas was het een regendag, dus van de buiteninfrastructuur heb ik nauwelijks gebruik gemaakt – enkel na een saunagang. De sauna was overigens lekker heet, net zoals het stoombad en de whirlpool.

Opvallend was dat er een koppeltje rondliep dat het concept openbare seks uitgebreid uitgetest heeft. Op 1 van de ligstoelen in de wellnessruimte, voor de spiegel in het hutje tegenover het zwembad, etc.

Ik had op voorhand de GPL gecheckt en alvast een shortlist in gedachten maar ter plekke viel ik toch weer voor de schoonheid van Isabella.
Vervolg dus in haar topic...

  
  
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1453 Gepost op: 12 juni 2022, 08:01:31 »
Babylon !!

Ik kan me nog goed herinneren de eerste keer Babylon , zo een 5 jaar geleden!
Een feest gedruis al bij het aan bellen en de meiden die toen je stonden op te wachten.
Wat een ontvangst keek mij  ogen uit en dat was zo rond 12.00.
Veel actie op de bankjes en in de bios.
Dacht toen hier moet ik vaker komen.

Een twee weken geleden met een kortingskaartje op zak nog eens na lange tijd Babylon.
Geen feest gedruis ,geen dames die ontvangen, ja Tanja die had mij gelijk geschoten.
Een nette ontvangst omkleden en een verlaat ontbijtje gepakt.
Niks over te zeggen.
Alles zag er netjes uit geen Eddy en muziek zeer zachtjes aan. ;)

Me wat met andere bekende veelplegers onderhouden.
Een vaste waarde Emma niet meer aanwezig :o, veel nieuwe gezichten.
Tanja kwam pols hoogte nemen, maar had geen zin in haar, Bella zag mij maar was bezet.
De namen van de andere meiden weet ik niet , de donkere meiden kwamen ook binnen ,maar waren nog niet boekbaar.

Me ff in de bios gaan liggen en daar lag 1 veelpleger te wachten op zijn date.
Dan maar ff bubbelen in het bad en daar met wat bekende gesproken.
Sauna genomen en daarna werd het tijd voor een kamertje.
Buiten bij het zwembad stond Bella het was duidelijk te zien dat ze wat corona kiloś had. ;D
Wat hebben vrouwen toch met die gekleurde kapsels, vroeger mooi zwart haar nu blond kort haar.
Met haar wat gesproken waar ze vroeg waar ik al die tijd was geweest, tsja denk een 1 ½ geleden zoiets.
Maar een zwak heb ik nog steeds voor haar en ja hop naar een kamer.

Op de kamer innig zoenen en opwarmen, daarna vrijwel alles in een soort standje 69.
Het blazen was ze niet verleerd, ff cowgirll maar dat werd niks door die rot rode condooms, bbztje weigerde, je voelt niks door die rode tering dingen. :banghead:
Maar met wat niplle play en goede zuigkracht stond bbztje weer snel paraat.
Het tempo werd opgevoerd en de vochtigheidsgraad van haar grotje werd met mijn vingers gepeild.
De bbz nazaten vonden snel hun welbekende weg in Bella’s gehemelte :sexxx, ff nog de laatste nazaten eruit zuigen en werd het tijd om de kamer te verlaten.

Daarna nog ff wat gegeten en dacht nog wat is het rustig hier op dit tijdstip, ben dat niet gewend.
Nu had ik een kortings kaartje en wist dat ik niet lang zou blijven.
Dan is het te doen!
Babylon is en blijft een goede club, maar het heeft er flink ingehakt kwa bezoekers of was het een moment opname.
De toekomst zal het bewijzen, bedankt voor het vrijkaartje Babylon!

En als de vliegende brandweer met een noodgedwongen omweg naar  huis!




  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1454 Gepost op: 13 juni 2022, 22:28:47 »
HINTS

Op de 31e van de 5e weer eens richting Elsdorf getrokken. Een dag voor de prijsverlaging aan de pomp, maar soit.

Bij de receptie betaal je normaal gesproken 70 euro voor de entree. Maar dankzij een kortingskaartje van het forum, waarvoor dank aan club en forum, mocht ik voor 40 euro binnen komen. In tegenstelling tot andere saunaclubs, krijg je hier geen badjas, maar een grote lendendoek voor om je middel.
De dames lopen er FKK bij, zijn over het algemeen ouderwets goed en vragen 60 euro voor het eerste half uur en 50 euro voor elk aansluitend half uurtje.

Na me opgefrist te hebben, eerst maar de inwendige mens aangesterkt. Dat ging weer prima met een lekker soepje, eitje en wat bacon.
Toen ik weer richting de wellness ging, liep ik daar Dolli tegen het lijf. De vorige keer was de me dat erg goed bevallen en besloot het lot niet te tarten dat er misschien een pannenkoek op zou duiken.
Hakte de knoop door om de dag met haar te beginnen. We genoten weer geweldig van elkaars gezelschap dat ik pardoes zelf pannenkoekte...
Het was me dusdanig goed bevallen dat we een afspraakje maakten voor later op de avond.

Had niet het idee dat ik iemand cock blockte, want het was niet heel druk die dag. Een tiental dames ofzo en afwisselend 8 a 15 heren.
De wellness was prima op orde met een hete sauna, niet kouwe jacuzzi, en hoewel niet genomen leek de stoomcabine het ook te doen. Hoewel het zwembad nu verwarmd leek, was het niet zo behaaglijk als bij SS om er lekker in te liggen dobberen. Doch, was wel lekker om na een sauna rondje er even in af te koelen.

Eigenlijk was ik op zoek naar Leah waar Dolli me eerder op de dag op wees. Dementholbear was in de war dat ie een andere blondine aansprak. Het bleek Diana te zijn, waar ik wel eens eerder mee de kamer op was geweest. Om tijdens het gesprek ineens terug te gaan krabbelen vond ik ook weer wat not done, dus een kamertje opgezocht waar we heerlijk van elkaar genoten.

Erna lekker middag hapje genomen en met een wellness rondje uitgebuikt. Het zonnetje liet zich ook nog even zien, dus daar ook even van genoten op een ligbankje in de tuin.

Annabel die ik op het terras aan de barzijde trof leek niet in de stemming voor een praatje. Toen ik vroeg of ze vroeg of ze bezet was antwoordde ze met ja en liet ik haar maar met rust.

Toen ik m'n glaasje weer had voorzien van wat prik er in, liep ik een andere slanke blondine tegen het lijf. Nu bleek ik wel de juiste dame aan de haak te hebben geslagen. Leuk intro praatje gehad met Leah en me gauw opgefrist om ons op een kamertje terug te trekken waar we heerlijk van elkaar genoten hebben.

Na een wellness rondje trof ik Annabel samen met Vivian ditmaals in de bar. Maar ook nu leek ze niet uitnodigend te zijn voor een praatje. Toen ik vroeg of ze busy was, zei ze wederom ja. Waren dit HINTS dat er met haar geen kamergang in zou zitten? Of trof ik haar telkens op het verkeerde moment?
Hoe dan, Vivian stond wel open voor een kamertje en daar hadden we weer geweldig van elkaar genoten.

Het was intussen de hoogste tijd geworden om van de steak te genieten. De menu kaart was echter nergens te bekennen. Misschien een teken dat de a la carte er uit gaat of alleen voor de insiders is? Bij navraag aan de theke kon je nog wel je bestelling op de keukendeur plakken.
Dat liet ik me geen 2x zeggen, braafjes wachtte ik op een krukje op de sissende plaat. Die kwam echter niet. Daar voor in de plaats werd de steak gewoon op een bord opgediend. Ook prima, aangezien ik de metalen plaat eigenlijk er nooit sissend heb meegemaakt. En het smaakte er nu niet minder om. Integendeel, heb er van genoten.

Daarna was het tijd voor mijn date met Dolli. Na nog een kort babbeltje trokken we ons terug en hebben tijdens de kamergang wederom geweldig van elkaar genoten.
Ik vind d'r een hele leuke lieve meid waar je een leuk babbeltje in het Engels mee kunt hebben. Mijn Roemeens komt niet verder dan wat obscene woordjes en m'n steenkolen Duits is nou ook niet om over naar huis te schrijven...

Hoe dan ook, erna nog lekker even bijgekomen in de wellness en toen was het toch de hoogste tijd om richting Mentholland terug te keren.
Alles was er weer tip top. Hopelijk alleen dat het weer wat aantrekt met meer gasten. Voor mij was zo een oase van rust heerlijk, maar ik denk dat het voor de club en de dames toch wat prettiger lijkt als het wat drukker is.