Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1120630 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1455 Gepost op: 14 juni 2022, 09:20:11 »
Soms moet je mazzel hebben en die had ik toen een van de vele kortingskaartjes die dit forum mocht verdelen van d’n Eddy in mijn potbusje belandde. Zowel club als dit forum/SM mucho dank voor deze geste. Dus daar met graagte gebruik van gemaakt en op een mooie dag vorige week naar Babylon vertrokken    :steeringwheel:.

Het kaartje werd probleemloos geaccepteerd en kon ik me zelf snel in clubkleding hijsen.
In het verleden werd je ook altijd begroet door een schare dames die nieuwsgierig de nieuwe bezoekers aan keurende blikken onderworpen en vv. Jammer dat dit niet meer voorkomt. Overigens, nog zoiets, minstens de helft van de dames loopt consequent in het roze ‘rokje’ rond. Hopelijk dat dit weer een keer verandert.
Maar goed, een topclub blijft Babylon op zeker.

Club zag er spic en span uit en de LU ook. Vandaag zou ik wel aan m’n trekken komen. Het weer speelde eveneens fantastisch mee dus lekker in de tuin vertoeven was ook ideaal.
Al enige tijd hoop ik op een treffen met een oudgediende/dame, maar helaas was die er ook deze keer niet.

Uiteindelijk liep ik Leah tegen het bevallige lijfje en raakten we aan de praat. Zij blijkt een zeer opgewekte pientere jonge dame te zijn en dat trok mij zeer aan. Op kamer beland de mogelijkheden besproken en alles waar ik zin in had was voor Leah geen probleem. Niets bijzonders natuurlijk maar goed om teleurstellingen te voorkomen. Aansluitend Leah haar verdiende beloning+ gegeven aan de lockers en tevreden onder de douche    :pica.

Helaas had ik ondertussen een berichtje ontvangen waardoor ik snel weer de zaak moest verlaten. Erg jammer en na snel even nog wat gegeten te hebben de zaak verlaten. Volgende keer beter dacht ik bij mijzelf en drukte het gaspedaal maar wat verder in dan gebruikelijk. Weer teruggekeerd werd het me snel duidelijk dat ik helemaal niet zo’n haast had hoeven maken om weer thuis te geraken. Resultaat was een extra belazerd gevoel. Had ik weer.

Al met al was dit korte verblijf in Babylon toch weer heerlijk en de volgende keer zal ik extra genieten van het (langere) bezoek. Zowel club als forum nogmaals mucho dank voor de sponsoring.

Grtz     :039:   
K

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1456 Gepost op: 19 juni 2022, 09:14:28 »
Een hete dag was het in Babylon. En niet alleen daar. Het begon al onderweg toen de airco het af liet weten, dus met de ramen open onderweg. Afgezien van het lawaai, qua temperatuur best te doen. Op de vaderlandse wegen netjes honderd gereden, maar eenmaal over de grens meteen plankgas. Er was toch weinig verkeer en dan kan dat wel. En bij oostenwind vind ik het altijd onwijs kicken dat ik zo een maximale hoeveelheid stikstof in dat achterlijke Kaagland kan doen belanden.

Achter de poel een aantal bekenden getroffen, eerst even wat gesocialized en op zoek naar een prooi. Hoewel het damesbestand de laatste dagen wat was uitgedund, waren er toch opties genoeg. Ik liet me naast Bella neerzakken, die is altijd goed voor een lekkere zoenpartij. Ze stelde voor om de buuv mee te nemen, een aardig blondje dat luisterde naar de naam Alena of zoiets. Mij niet bekend maar ze verzekerde dat het goed zat. En dat zat het. Zoenen had wat dieper gemogen, maar de zwans werd lekker nat afgelebberd. Een nieuw meisje gaat in zo’n geval als eerste op de rug. De benen werden zo gehouden dat hij er niet helemaal in kwam. Pula mare? Yes, steunde ze. Kijk mijn Roemeens begint verstaanbaar te worden. Bij Bella kon er wel tot de aanslag doorgestoten worden. Voor de finale heeft de kleine deugniet me oraal van de zwemmers verlost terwijl Bella intens tegen me aan lag te tongen. Zo de eerste druk eraf, dan kan een clubmens wat helderder denken.

Het zwembad bood een welkome verkoeling. Tussendoor met de aanwezige landgenoten de laatste stand van zaken in clubland doorgenomen. Tussendoor was er regelmatig wat actie rond de pool van gasten die de gang naar de kamer teveel was en meiden die daar geen probleem mee hadden. Hilariteit alom toen een meid onder luid gebrul van een klaarkomende klant de tieten wit geschilderd kreeg. De menukaart ga ik maar niet opnoemen, dat kunnen sommige anderen veel beter. Schrijf over dingen waar je verstand van hebt, of zoiets. Toen tegen het eind van de middag de lust weer oplaaide trof ik Elli in de rookruimte. Ooit eens een geil trio mee gedaan met Alice. Die wist ze altijd wel uit te zoeken, de slimme koppelaarster. Dat had Elli wat omzet gegenereerd en een goede indruk achtergelaten. Deze keer kwam het er dan van. Uitgebreid tongzoenen zoals het in het Babylon oude stijl altijd was. En uiteraard een prima kamertje…

Anders zou het er niet van zijn gekomen, maar in de vroege avond wiegelden de lekkerste billen van de club zowaar bij me langs. Nooit meer op gerekend. Iman stond wel op de lijst, maar we weten dat die lijst niet altijd klopt. Ze had wat oponthoud gehad door het Belgische openbaar vervoer. Onbegrijpelijk, als je zo’n meisje in de bus hebt, dan vergeet je toch de dienstregeling en race je met gillende sirenes naar Elsdorf? Laat, maar niet te laat. Aan de bar snel een date gemaakt en weer eens ouderwets genoten van dat zoengrage mondje, en die goddelijke billen waar mijn handen altijd automatisch omheen glijden, of er magneten in zitten.

Na een gezellige dag met de maten, goed bijgekleurd door de zon, seksueel ruim bevredigd door de Babylonische imps, de maag gevuld van het uitgebreide buffet, weggespoeld met veel bruiswater, vertrok ik weer naar het saaie Kaagland. En vlak voor de grens nog even flink gas gegeven om bij de oostenwind mijn solidariteit met de agrarische sector te tonen. De milieu apostelen overtuigen mij toch niet met hun stikstof onzinverhalen. Wat dat betreft ben ik een hopeloos geval. Maar in Babylon blijf ik noglangnietuitgewandeld.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1457 Gepost op: 23 juni 2022, 22:54:21 »
BABYLON – TOPTIJD EN ONTSPANNING IN DE TUIN DER ZONDEN
15 MEI 2022

=> DEEL 1: MONDIAL – RELAX IN MONDIAL

=> DEEL 2: EEN BEKENDE REDDE HET SAMYA BEZOEK

FAZIT
Werkpunten: Tè weinig dames! I know, I know ’t is Zondag en zo…maar de club vraagt wel nog steeds 70€ inkom!

Positief: Al de rest: eten, wellness, service, prachtig weer, ambiance


Kamergangen en overall service

2 Kamergangen werden gemaakt, 1 met Bella en een met Cecilia

1) BELLA – Guitige dame

2) CECILIA – Experienced lady

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ****1/2


CLUBVERSLAG
a) Aankomst:
Een voorspoedige rit vanuit het motel 24h bracht me eerst naar het benzinestation bij Babylon. Waar ik hier vroeger goedkoop Diesel kon tanken toen ik zo’n wagen had, is het nu zweten met de benzineprijs van 2,08€/L halverwege Mei. Dan ga je nadenken, 2x in de maand clubben zit er helaas niet meer bij voor mij *snik* ;(

Ik werd aangenaam ontvangen door de thekedame die deze rare snuiter herkende 😊. Ik rekende 45€ af met dank aan de reductie van ijsberenforum. Geen grondige studie zoals in Samya op de eerste minuut van deze Zonsdag. Ik begaf me naar de lockerruimte, propte alles in en douchte me. Aangename regendouches en steeds weer voel ik me wat gelukkiger als ik hier ben. Zoveel goede herinneringen hangen hier rond, Babylon kan me de afleiding geven die ik wens. Geen onzin meer met testen en vaccinatiebewijzen werden gevraagd als vorige keer.


2) Algemene indruk
a) Algemene sfeer:
Zeer rustig en gedurende de dag meer heren als dames. Mijn focus lag op relaxen en van de rust en wellness genieten en wie weet een dame. Ik had er 2 te grazen.

b) Line-up:
Eerder matig helaas. Bella met dat guitige snoetje was een goede optie, verder… niks dat me warm maakte.

c) Drukte beren:
Rustig in het begin, drukker in namiddag en bezoekersaantal zakte bij de avond weer in.

d) Club interieur en eventuele veranderingen:
Ik zag niet meteen grote veranderingen, de club is echt heel geslaagd in hoe het er nu uitziet. Alleen wat meer fotomodellen van dames maar dat ontbreekt, en dat is de corebusiness van een club als dit! Mag ik eerlijk zijn? Ja nee, geen vroeger is beter, toch voor alle grote veranderingen ttz in de periode 2012-2014 had ik zeer goede service en veel meer prachtige dames gezien. Wel, geheel aan de club zelf ligt het niet, de nieuwe prostiwet en de corona bedierven veel, heel veel. En dat is jammer want het is nu qua faciliteiten perfect.


3) Club beleving doorheen de dag
a) In de barruimte:
Gemütlichkeit heet een geliefde term te zijn bij de oosterburen en dat omschrijft de sfeer in de club ook. Rustig, gezellig maar de supergeilheid was al te vaak afwezig. Weinig openbare actie gezien. Geen eigenlijk.

b) Wellness:
Alles was in orde, sauna goed heet, de ‘citroenhamam’ ok, jacuzzi weer op temperatuur en het zwembad was verwarmd en velen gingen erin, ook dames maakten er uitgebreid van gebruik. Niet van de jacuzzi, vreemd genoeg. Ik heb heel veel Babylonische zwemschade ingehaald, na elke sessie ging ik erin. Dat dit nu onderhand een luxe kan worden, wil me even niet boeien.

c) Restaurant & eten:
Zeer goed, na 18u kan men biefstuk en frieten eten, de groente kan je zelf wel bij nemen. Heeft me super gesmaakt.
Ik had ook ontbeten en ook dat is zeker in orde.

d) Contacten bezoekers:
Er waren er 2 Nederlanders waar ik vaak me sprak, verder wat met Duitsers, geen Belgen.


4) Line-up en kamergangen

Ik deed 2 kamergangen die beide geslaagd waren:

Eerst was er de speelse Bella. Ze viel me al meteen op en ik ben er actief op afgestapt. Geen spijt van!

=> BELLA - Guitige dame

Na veel twijfelen een van de ouder uitziende dames genomen, ene Cecilia. Wel alleen in gezicht was ze meer getekend, een mooie body heeft ze wel. Ze leek open te staan voor wat dominantie en een andere insteek en dat was prima gelukt met deze dame! Ze bleek happy met verandering met een ander rollenspel.

=> CECILIA – Experienced lady
Ja ik weet weer waarom ik hier zo graag kom. Vervloekte inflatie, anders stond ik er weer sneller terug.


5) Einde van de dag en overall conclusie na de Keulentour van ‘22

Het is nu nog moeilijker geweest er een einde aan te breien, nog eens een biertje, een zwemslag, een jacuzzi, een saunabeurt, de sfeer van Babylon indrinken, nagenieten van goede sessies en de vele mooie herinneringen dat ik hier heb. Zeker, de batterijen zijn weer opgeladen en vind het spijtig dat ik niet vaker naar de clubs kan komen. Vervloekte prijsstijgingen ook. Ik spendeerde aan 5 sessies een 230€ en maar 1, de eerste in Mondial, was matig: het kan dus nog om nog een heel goede tijd te beleven zonder al te grote uitgave. Natuurlijk er is 75€ aan inkom (deel was vrij- en reductiekaarten) en helaas de grote kost aan benzine dat ineens meer weegt. 5 jaar terug kon ik een tank volgooien aan 35€ en na Duitsland nog zeker 1 week meer rondrijden voor woon-werk en dat werk zat verder dan nu. Ik ging 2x in de maand. Wat een verschil met nu! Pas het eerste weekend van Juli kan ik de zwarte wolf weer loslaten en denk aan Zaterdag een bezoek aan ex H7 Rheingold (lang niet geweest) ofwel Golden Gate als dat geopend is en dan Zondag SixSens. We’ll see. Voor nu is het nog nagenieten van de clubervaringen van Mei. De verslagen lieten opnieuw op zich wachten maar met een week verlof in de bossen en achterstallige zagen is het minder evident al direct enthousiast m’n wedervaren neer te pennen en te delen.
« Laatst bewerkt op: 23 juni 2022, 23:00:52 door Vazkor »

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1458 Gepost op: 24 juni 2022, 15:52:19 »
Babylon donderdag 23 juni 2022

Donderdag de 23ste opnieuw koers naar Babylon gezet. Aankomst tegen de kok van 14:30, op een matig bezette parkeerplaats. Kortingskaartje werd vlot geaccepteerd, RB, SM en cheffe Eddy thanks.
Na de transformatie in de geldige clubkledij, eerst maar even aan een verlate lunch begonnen. Buiten is het warm, heel warm, genoeg ligstoelen onder een parasol zijn nog beschikbaar, regelmatig een verfrissende duik in het zwembad brengt afkoeling. Helaas komt het gros van de dames slechts naar buiten om een nicotinestick op te steken. Zo kabbelt er een uurtje voorbij, geen keuzestress, genoeg dames beschikbaar, en met de meeste dames ben ik nog niet op de kamer geweest. Zo beland ik op het bankje naast Vivienne, wat voor mij inmiddels een zekerheidje is voor een aangenaam verblijf op de kamer, ook nu weer, werd ik niet teleurgesteld. Vivienne heeft inmiddels van de bijnaam “die kleine swanzgeile nymphomanerin” gekregen, waar ze zelf ook om moest lachen. Na de betaalverplichting weer op een ligstoel aan het zwembad plaats genomen. Regelmatig afkoelen in het water. Een van de dames neemt het voortouw en springt en het water in, en er volgen nog 2 dames, even spelen met een bal, en dan weer het water uit. Het loopt tegen de klok van 18:00 tijd om een hapje te gaan eten: een shaslickstick krieltjes en warme groente, later zag ik dat er ook een steak besteld kon worden, onthouden voor de volgende keer. De zon is inmddels achter een wolkendek verdwenen wat de ergste hitte wegneemt, waardoor het buiten aangenamer wordt.
Loop je naar binnen om wat te drinken te halen, wordt je door Mina ontvoerdt naar de kino, voor een publieke sessie. Meer PSE dan GFE, keurig binnen de 30 minuten gebleven, herhalingsgevaar een twijfelgevalletje. Nog even chillen, en toen was het tijd om naar huis te gaan.

Babylon tot de volgende keer.   :13:

Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1459 Gepost op: 29 juni 2022, 07:11:53 »
Schöner Tag im Babylon?

Donnerstag 23.06. 2022. Rabattkarte vom RB, Wettervorhersage gut, Arbeit erledigt.
Soll ich ins Babylon und wird es ein schöner Tag?
Am Eingang nett begrüßt worden, 40€ für Tagesticket gelöst und mit wenig Erwartung
nach unten zum Umziehen. Pool-Utensilien in den Garten gebracht und dann mal zum
Frühstücken.
Oje, einige Frauen schon da aber muffelig draußen beim Rauchen und ich bekam keine
Antwort auf meine Begrüßung.
Hatte ich so erwartet.
Frühstück o.k., mit einigen Rakkers ins Gespräch gekommen doch ich wollte erstmal raus
in die Sonne.
Der Garten füllte sich mit männlichen Gästen und die bekannten Jägerinnen Tanja und Christina
drehten ihre Runden. Ohne viel Erfolg. Ihre Leistungen sind bekannt. Auch war die Anzahl der Frauen
an diesem Tag nicht im geringsten korrekt wie diese GPL vorgaukelte, aber das wissen Wir ja seit
Monaten.
Hatte ich so erwartet.
Und oh Wunder, es trauten sich einige Frauen in den Pool, Cecilia, Isabella und AnnaMaria. Doch
sofort stürzten sich einige Männer ins Nass und vertrieben damit sie wieder aus dem Pool.
Isabella lag nackig neben mir… Aktionen draußen im Garten gab es von Karla, Mina, Roxana.
Aber selbst das konnte bei mir keine Regung unter dem Handtuch hervorrufen.
Hatte ich so erwartet.
Im weiteren Verlauf des Tages kam von Frauenseite keine Reaktion auf mein Interesse an
verschiedensten Frauen und ich verschenke mein Geld nicht für NICHTS!
Hatte ich aber erwartet.
Und an diesem Tag ging noch mehr schief. Das Essen war nicht gut, egal was aufgetischt wurde.
Die Anlage für die Softgetränke fiel aus, der Notservice hatte am Abend wohl schon Feierabend und
es gab keine Flaschenreserve.
Hatte ich es erwartet? Ja.
Das machte mir die Entscheidung leicht und ich verlies den „ehemaligen Sündenpfuhl“ gegen
20.00Uhr. Schade, schade, zum Sonnenbaden und Kleinigkeit essen muß ich nicht dorthin.
Danke für die Rabattkarte an RB, SM und Babylon.

vanKees

P.S.: Der Abend fand dann noch ein gutes Ende -- siehe PdL
« Laatst bewerkt op: 29 juni 2022, 07:39:41 door vanKees »

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1460 Gepost op: 3 juli 2022, 15:45:46 »
Gisteren verjaardag feestje Cupido. Ooit mijn favoriete club nu al 3 jaar niet meer geweest. Had een kortingskaart dus weer eens proberen.
Vroeg in de middag aangekomen en zag er na al die tijd nog allemaal hetzelfde uit. Anita was de theke en kaart werd zonder problemen geaccepteerd.
Snel omgekleed en eens een rondje gaan lopen. De meeste gasten waren al aanwezig. Vond dat er wel een ok aantal meiden waren, meer dan toen ik 3 jaar voor het laatst was, toen was het dramatisch. Nog een paar bekende gezichtjes die ik kon maar de meeste waren nieuw voor mij. Tanja werkt er nog altijd en kwam mij begroeten.
Beetje ouwehoeren met mijn mede beren en vele had ik al heel lang niet meer gezien evenals de jarige. Was een gezellige boel en als de verjaardag party er niet was zou het vrij rustig zijn in de club.
Wist ook wel dat het niet meer zoals vroeger was en daar mij ook niet op ingesteld en gewoon een rustig gezellig dagje zou worden.

Wou een hapje gaan eten in de middag maar was niets. Er was bbq maar het vlees moest nog bereid worden. Duurde een hele tijd voordat er weer wat werd opgegooid en toen het eindelijk kwam was het binnen een minuut weer weg. Vlees was wel lekker maar voor de rest was er niet veel bij, waren niet eens frietjes. Lijkt mij toch niet zo duur wat zakken friet. Is in de "budget" clubs toch wat beter geregeld.

Daarna wat buiten bij het zwembad onder de overkapping gezeten met Patjax, Jonny Fontane en wat anderen. Cristina zat daar ook en vroeg mij er bij te komen zitten.
Had haar al eerder die dag gezien en vond het een lekkere meid. Maar iedereen die ik zag zei dat het een te mijden meid is en niemand had er een goede ervaring mee gehad. Dat was wel jammer. Ze was aardig en je kon er wel leuke grapjes mee maken. Patjax maakte haar wijs dat ik zijn zoon was en ze begon het nog te geloven ook. :biggrin: Na een tijdje zat ik alleen met haar en ze vroeg mij haar te masseren. Ze kwam daarna dicht tegen mij aanliggen en pakte mijn hand vast. Ook leuk met haar gepraat en ze begon ook een beetje te friemelen. Ik had haar in het verleden nooit gezien, maar ze schijnt al heel lang in BB te werken. Ze herkende mij wel en wist mij precies te zeggen dat ik met Bianca, Tanja en Susi had gekamerd in het verleden. Ze wist mij nog meer details te vertellen wat ik heel vreemd vond. Goed geheugen hebben die klapeksters. Ze is mij vroeger nooit opgevallen en herkende haar niet, maar nu vond ik haar een van de lekkerste meiden die er was. Mijn type.
Na een tijd kwam de kamer vraag. Nu zat ik in conflict met mijzelf wat te doen. Mijn pik zei ja maar mijn hoofd nee.
Ik snapte de slechte verhalen niet want ze was aardig, rustig en grappig maar hoorde niet van een iemand dat ze niet goed was op de kamer maar van meerdere.
Open kaart gespeeld en haar gewoon eerlijk gezegd dat ik haar wel leuk en mooi vind maar dat ik alleen maar slechte verhalen over haar kamer prestaties heb gehoord en dat ze meestal na een kwartier al van de kamer is. Zij haar kant van het verhaal verteld, wat er van waar is weet ik niet. Van te voren voelde het allemaal goed aan dus gezegd laten we het eens gaan proberen.
Bij het inschrijven stond Azis ook al hoofdschuddend te kijken van wat ik nu ging doen.
De kamer was lekker koel, uitkleden hoeven ze niet in BB dus lagen gelijk op bed. Ze begon gelijk te zoenen wat snel overging in tongzoenen. Heerlijk was het en ze pakte mij ook stevig vast. Eigenlijk hebben we zo het meeste van de tijd doorgebracht, uiteindelijk ging ze over naar pijpen wat ze echt goed deed. Daarna kwam ze terug naar mij en begon mij weer te tongen en gelijkertijd af te trekken. Ze bleef door tongen en het was heerlijk, ik hield het niet meer en explodeerde. Haar niet geneukt maar was mijn eerste kamer en was zo geil als wat. Mijn pik werd grondig schoongemaakt met papier en toen nog met een vochtig doekje na. Was nog zeker 10 minuten over en spookte toch door mijn hoofd dat ze nu ging oppakken en vertrekken. Maar dat gebeurde niet en kwam langs mij liggen met haar hoofd op mijn borst en nog wat kusjes. Ik haar nog een beetjes strelen en kon nog net bij haar lekkere ass. Ze vond dat ik lekkere parfum had en vroeg of ze die mocht hebben. Is maar goedkope parfum en zei als ik naar huis toe ga dat ik haar die wel geef anders heb ik niets meer voor de dag. Tijd was om en van de kamer gegaan. Haar bij de kluisjes betaald en vroeg of ze de parfum mocht zien. Ik gaf haar de fles en ze rook eraan en ging gelijk haar tas in. Ik zei kom ik geef je die wel als ik naar huis toe ga. Nee nee, het werd gelijk zapzarap gemaakt van mij. Blijven toch klapeksters :biggrin:
Ik kan verder niets anders zeggen dat ik een goede kamer met haar heb gehad en als zo'n service blijft bieden zeker weer een keer met haar ga kameren. Nu zal ik niet zo snel terug komen naar BB en ze gaat vanaf vandaag een maand terug naar Roemenië vertelde ze. Heerlijke gfe sessie.

Terug in de club, al was ik maar een half uur weggeweest had ik het bittergarnituur gemist van de jarige. Verder beetje ouwehoeren en iedereen begon langzaamaan zijn kamertjes wel te maken.
Zoals gebruikelijk kwam om 20:00 uur het verjaardagslied erop en werd er gezongen voor de jarige. Daarna kwam de taart en een drankje. Nog een leuk schouwspel aanschouwt met Anita en een klant over een akkefietje over handdoeken. Deze klant kwam steeds terug en Anita werd steeds bozer. Ze kwam later nog naar mij toe omdat ze zag dat ik alles aan het bekijken was en stiekem aan het lachen was. Nu was het wel een vervelende gast maar ze doen wel een beetje moeilijk over de grote handdoeken daar.

Rond 21:00 uur begon het al flink uit te sterven daar en werd steeds erger. Werd ook geen vlees meer gemaakt en de bbq was al schoongemaakt en dicht. Terwijl de club nog 4 uur open is. Meiden begonnen allemaal bij elkaar te zitten. Zaten op hun telefoons, hadden hun handdoeken om en liepen op slippers. Dit was toch echt iets wat vroeger uit den boze was. Op een zaterdag wel triest eigenlijk
Met de mede ijsberen wat kletsen en langzaamaan ging iedereen een voor een naar huis.
Patjax en ik een van de laatste en we zijn rond 23:30 uur vertrokken. Stonden veel meiden voor bij Anita om te vragen of ze mochten gaan.

Heb verder wel gewoon een leuk en gezellig dagje gehad en een goede kamer en weer eens wat anders. De hoge entree prijs vind ik het niet waard al heb ik die gelukkig ook niet betaald. Babylon was mijn eerste club en hele leuke tijden gehad, hoe je toen met de meiden kon om gaan. Ik zie daar helaas niet veel meer van terug. Al nam Cristina wel de tijd. Maar voor de rest zag je het niet veel. Vind het gewoon jammer hoe het zo heeft kunnen komen.

Genoeg gejammer. Heb mij verder vermaakt, leuk bijgepraat. Zal wel weer een keer in Babylon verschijnen. RB bedankt voor de kortingskaart.

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1461 Gepost op: 4 juli 2022, 16:58:04 »
Firehawk heeft het meeste al beschreven. Ook ik was op de verjaardagpartij van Odipuc in Babylon. Het kortingskaartje van dit forum (waarvoor dank!) werd vlot geaccepteerd. Na me in Hessen-stijl ter hebben omgekleed was ik van plan een rondje door de club te maken. Maar dat schoot niet op. Overal stonden bekenden met wie het leuk was om even bij te praten. Ik schat dat ik zo'n 15 bekenden zag (dames niet meegeteld).
De jarige lag met nog een aantal anderen bij het zwembad. Het was er dan ook echt weer voor. Het zwembadwater was heerlijk aan de temperatuur. Ben er dan ook een paar keer ingedoken (figuurlijk).
Bij mijn eerder vermeld rondje door de club werd ik al enthousiast begroet door 1 van mijn favo's Bella. Later op de middag had ik een heerlijk uurtje met haar. Eigenlijk altijd alleen maar goede kamers met haar gehad. Ik word ook altijd vrolijk van haar meisjesgegiechel en de lach op haar gezicht. Weer wat nieuwe technieken bij haar uitgeprobeerd op de kamer en met succes. Ik kwam geheel verzadigd de kamer af.

Het eten was deze keer niet geweldig. Alleen wat vlees van de barbecue en wat side-dishes. Helaas kon je niets a la carte bestellen.
Gedurende de dag me geamuseerd met gesprekken met bekenden. Er stond een dooie boom een stukje van het zwembad vandaan. Eddy_V wist me te vertellen dat dit waarschijnlijk de boom was waar de drone van Sexmachine een paar jaar geleden in verzeild raakte bij het feestje van Relaxxxboard.

Om 21.15 weer het pand geheel tevreden verlaten. Het was een mooie dag.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1462 Gepost op: 5 juli 2022, 07:37:08 »
De verjaardag van odipuc kon ik helaas niet bijwonen, want er moest gewerkt worden. Maar de dag erop was ik er wel. The day after the night before, kenmerkte zich door een serene rust in Babylon, slechts een handvol mannen, later op de dag een paar meer. En de dames die er waren toonden duidelijk sporen van grensoverschrijdend sexueel gedrag. En dan kwam nlnu er ook nog eens overheen met zijn relaxkaartje. Bedankt voor de aardige geste.

Ik wendde me eerst maar eens tot Bella, die een waardige opvolgster is geworden van Alice. Ze begon al over een trio, maar laten we dat deze keer bij de eerste kamer maar niet doen. Na een week abstinentie zat er genoeg leven in de ballen en de inhoud kwam precies daar terecht waar ze het graag heeft. We kennen elkaar inmiddels een beetje.

Het weer werkte mee, warm, maar niet gloeiend heet, goed om in de zon te liggen zonder te verbranden. En af en toe een duik in de pool om af te koelen. Helaas geen bekenden getroffen, wel een paar aardige Belgen die op clubtour waren. Die kon ik nog een paar tips meegeven voor het zuiden van Duitsland. Eerder dan de bedoeling was belandde ik voor de tweede keer op een kamer, want aan de verleidelijke blikken van Iman kon ik me niet onttrekken. Het geluk bleek met me te zijn want het was voorlopig even haar laatste dag. Mooi nog even die lekkere exotische topper kunnen genieten.

Tijdens een lange pauze met verschillende heren aan de praat geraakt. Een Duitse gast die lang niet geweest was had de slechtste kamer ooit gehad met Aida. Ja dat had ik je meteen wel kunnen vertellen. Als je van een kant zo’n verhaal hoort dan zegt dat nog niet alles, maar van die meid hoor ik nooit iets positiefs.

Een veel beter meisje, dat ik een paar weken geleden terug binnen had zien komen, was Paris. Een jaar of zes geleden een keer mee geweest en dat was zeer tot tevredenheid. Dus maar eens  aangepapt, en het verlegen vogeltje van toen bleek nu een meer zelfbewuste jongedame te zijn. Ze kan inmiddels wat beter Duits. Ik herinnerde me dat ze half Pools is, dus de talenknobbel kwam me deze keer goed van pas. Vroeger kwam ik vaak in dat land en heb wat van de taal geleerd. Het meeste is inmiddels wat weg gezakt, maar de termen die je met een meid in bed gebruikt zijn wel blijven hangen. Het werd hierdoor een leuk en gezellig intermezzo met dit lieve meisje.

Na drie schoten was de dag weer rond. Geen deinend feest, maar een relaxte sfeer, drie mooie meiden gehad, en zo liet ik Elsdorf weer achter me.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Geileddie

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1463 Gepost op: 6 juli 2022, 18:44:19 »
De afgelopen week op vakantie geweest in het zuiden van Nederland
Een uitgelezen kans om eens een eerste bezoek te brengen aan Babylon.
Na dat eerste bezoek kreeg ik kortingskaartje via dit forum en ben ik paar dagen later een 2e keer geweest
Natuurlijk bedankt voor deze kortingskaart. Had deze moeten printen maar werd toch geaccepteerd.

Het was mijn eerste ervaring aan een saunaclub, dus wist niet echt wat ik moest verwachten. Het is wel bevallen
Lekker relaxxen in de sauna of aan het zwembad en tussen door intiem zijn met wat mooie dames.
onder genot van een hapje en een drankje.

Beide keren ben ik aan eind van de middag weg gegaan, dus een avond heb ik (NOG) niet meegemaakt.
Gedurende de dag werd het wel steeds drukker en waren veel dames niet beschikbaar
Ben toch beide keren met een aantal dames naar de kamer gegaan met wisselende ervaringen

Ik heb mijn eerste trio gedaan met Bella en een blonde vriendin, naam vergeten
Weet nu wel dat een trio niet echt iets voor mij is.
Maar dat nam niet weg dat ik de dames heerlijk heb geneukt en dat Bella mij heeft gepijpt getrokken tot hoge punt.

Daarnaast heb ik nog positieve ervaring gehad met Karla, Sabina en Tanja
Cristina vond ik wat opdringerig en en mijn kamergang met Aida was niet best geen herhaling in elk geval.

Nogmaals bedankt voor de korting en ze gaan mij vaker zien in een FFK, moet wel mijn Duits wat bijschaven.

Gr

Eddie

Offline Aurélio

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1464 Gepost op: 7 juli 2022, 13:16:12 »
Babylon is quasi de enige club die ik nog met plezier bezoek, ondanks zijn erratische prijzenpolitiek en een zekere degradatie van de sfeer sinds de Covid. Een van de negatieve evoluties is volgens mij het feit dat de topdames werken nu veel op afspraak en soms de hele dag blijven met dezelfde klant. Dinsdag was het nog het geval van Karla, tot mijn grote spijt. Na een (te) lange observatieperiode koos ik eindelijk met Sonya, die ik sinds een paar jaren ken, te gaan genieten van het mooie decor van de kamer nr. 1. Sonya is altijd vriendelijk en haar lichaam is erg dicht bij het ideaal van wat ik zoek, alhoewel haar dienst niet altijd uitzonderlijk is. Dit keer gebeurde het een beetje te vlug (15-20 min.) maar ik was toch tevreden van de herontmoeting. Na een tweede observatieperiode van ongeveer drie uren heb ik een nieuwe meid geprobeerd, met als voornaam (of werknaam) Sabina. Haar foto op de planning van de club geeft de indruk dat ze zeer dun is, wat niet het geval is. Sabina is van Hongaarse oorsprong, met blond haren, 27 jaar oud. Pijpen doet ze op een ervaren manier, met een tong die graag likt alles wat het moet worden in de omgeving van je pik. Spijtig genoeg inspireerde haar lichaam me niet, in tegenstelling van diegene van Sonya. Uit wanhoop probeerde ze een happy end met haar hand te veroorzaken, zonder succes. Jammer dat Karla niet vrij was...   

In totaal zou het dus alles kunnen beter gebeuren maar ik heb toch van de tuin en het zwembad kunnen genieten, met een weer die nog mooi was, en niet te veel klanten.

Nog een heel erg bedankt voor de kortingskaart, die zonder probleem aanvaard werd.   

Offline Zapzarap

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1465 Gepost op: 7 juli 2022, 21:19:47 »
Net terug uit Elsdorf. Niet echt een zonnig dagje vandaag maar dat mocht de pret niet drukken. Een kamer gedaan met Leah en Mary. In mijn ogen de 2 mooiste meiden vandaag in Babylon. Roxana zou daar vroeger ook bij horen ware het niet dat ze nu van die vreemde tuit lipjes heeft. Echt zonde.
Leah was voor mij nieuw. Ik had haar al verscheidende keren in Babylon gezien, maar nog nooit iets met haar gedaan. Vandaag kwam ze uit zichzelf bij me buurten. Het voelde wel goed dus naar de kamer. Op de kamer verbaasde ze mij. Deze mooie meid geeft bovengemiddelde service en is ook erg aardig en spontaan. Herhaling komt vast.
Na wat rondgehangen te hebben in de sauna en de rest van de club was Mary het volgende slachtoffer. Haar ken ik al en weet dat ze bovengemiddeld goed is en dat liet ze vandaag ook weer zien.

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1466 Gepost op: 8 juli 2022, 09:33:29 »
Vorige week was het tijd om het ontvangen kortingskaartje van Babylon te verzilveren. Zowel d’n Eddy als dit forum/SM mucho dank voor dit fraaie gebaar. Het was lekker weer, auto’tje moest weer afgetankt en ik had zelfs weer eens zin in een autoritje. Dus, hoppa, richting Elsdorf   :steeringwheel:.

Na het gunstige tanken om de hoek de auto gestald op de, halfgevulde, nette parking. Weinig NL kentekens, geen BE dus overwegend DE bezoekers. Ook goed!
Kaartje werd snel verwerkt en omkleden maar, een biertje pakken en lekker naar de pool. Onderweg loop ik de fraaie Karla tegen het lijf. Ze ging een kamer reserveren ….. Opvallend was dat ze direct een ijzer in het vuur legde door te roepen “Tot zo”. Alsof ik op haar to do-lijstje stond?? Kan me niet voorstellen.
Na verloop van tijd valt een dame met een fraaie voorgevel mij behoorlijk op. Danielle heet ze en zegt er al een tijd te zijn. Had Danielle nog niet eerder gezien maar ik zette haar meteen op mijn lijstje. Wat een lekker ding om te bekijken is dit zeg    :pica.

De uurtjes verstreken, wat gesnackt, gekletst, gesauneerd, gebubbeld en zelfs een baantje getrokken. En toen plots stond Karla weer voor m’n snuffel. Het moest er dus toch maar van komen en na wat opwarming op het bankje naar een kamer vertrokken. Karla is inderdaad een geweldige ervaring op kamer. Geen spijt van, maar weet niet of dat tot een herhaling gaat leiden. Tenslotte loopt er genoeg leuk aanbod rond. Dat is wat zeker is    :dance2.

Na wat laatste snacks me weer omgekleed om de retourrit te beginnen. Het was weer geweldig hier in Babylon en ik kom op zeker weer terug. Het is een topclub waar je je altijd thuis kan voelen.
Zowel d’n Eddy, forum als SM nogmaals mucho dank voor de sponsoring (altijd welkom in deze dure tijden). Elsdorf, tot de volgende keer.

Grtz     :039:
K

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1467 Gepost op: 20 juli 2022, 01:00:32 »
STEAK

Op de 12e van de 7e weer richting Elsdorf getrokken. Het zou mooi weer worden, dus prima voor een wellness dagje met de fraaie tuin en zwembad in Babylon.

Eerst om de hoek voordelig tanken (in de avond rond 22 uur bleek het nog een dubbeltje goedkoper te kunnen) en iets na openingstijd aangekomen en mijn kortingskaartje ingeleverd, waarvoor dank aan club en forum. In plaats van de reguliere 70 euro voor een hele dag entree, hoefde ik nog slechts 40 euro neer te tellen.
Voor de ijsberen die er nog niet of lang niet meer zijn geweest, de dames zijn over het algemeen ouderwets goed en rekenen meestal 60 euro voor het eerste half uur en 50 voor elk aansluitende 30 minuten.

Na me omgekleed en opgefrist te hebben kon ik nog net de laatste restjes bacon kunnen scoren.
Het eten van het buffet door de dag heen voldeed voor mij prima. Wel vind ik het jammer dat er niet elke doordeweekse dag meer a la carte zou zijn. Voor een entree van 70 euro zou dat niet verkeerd zijn geweest.
Wat ik verder ook jammer vind, is dat ze af en toe een schotel met friet of gehak vlees opdienen, zonder dat het afgedekt is. De 'zwarte tausi bonen met vleugels' hebben dan vrij spel.
De BBQ werd die dag ondanks het mooie weer niet aangezet. Wellicht dat dit kwam door de verjaardagspizza.

Van de wellness deed alles het, behalve de stoomcabine. Het zwembad leek inderdaad lichtjes verwarmd, wat het aangenamer maakte om erin te stappen om even af te koelen van de sauna of zon. Van die laatste maakten vele beren gretig gebruik. Doch het was niet zo druk die dag met ik schat 20 beren, waardoor er genoeg ligbedjes beschikbaar bleven.
Kwa dames dacht ik dat er zo een 15 dames beschikbaar waren.
Zonder dat ik het wist waren er die dag 2 jarigen. Gelukkig geen ijsberen die wel eens hun hele entourage mee nemen. Er werd een XXXL pizza voor iedereen geserveerd en er werd tot tweemaal toe een verjaardagsliedje gedraaid. Leuk om te zien dat een club hier aandacht aan geeft.

Ik had lang uitgekeken om intiemer kennis te maken met Roxana. Vele malen stond ze op de site met de Grote Pinokkio Lijst, maar telkens bleek ze niet aanwezig te zijn. Tot vandaag. Ik was al op de hoogte gesteld van haar Daisy duck lippen. Persoonlijk prefereer ik haar oude look.
Hoe dan ook, na een kort praatje ons teruggetrokken op een kamer waar ik heerlijk van d'r genoten heb.

Antonia was ook weer in tha house, en zoals zo vaak wilde ze graag een massage. Aan die wens voldeed ik. Bij mijn vorige bezoek had ik graag weer es met haar willen kameren, maar toen was ze die avond al eerder vertrokken. Dus vandaag niet getreuzeld en d'r een nieuwe kans gegeven, omdat ons laatste kamertje niet helemaal correct verliep.
Wel nou, ditmaals werd het weer vuurwerk waar we geweldig van elkaar genoten en werd het kamertje verlengd.

Mijn 2e beoogde doel van die dag was Dolli. Aangezien de theke al wist te vertellen dat ze een pannenkoeker had, was het dus niet zeker of ik d'r nog aan de haak zou kunnen slaan.  Als een labrador die z'n baasje mist, liep ik geregeld langs haar bankje om te kijken of ze op d'r plekje zat. En gelukkig werd m'n geduld uiteindelijk beloont. Wederom geweldig van elkaars gezelschap genoten tijdens het pannenkoeken.

Al met al was het weer een zeer geslaagd dagje relaxen in Babylon. Ja, het is 1 van de clubs met hoogste entree in de omgeving, maar daar krijg je uitgebreide wellness en dames met goeie service voor terug. Als ook de a la carte STEAK weer terug komt, tikt zelfs een Dagobeer mokkend de volle pond ;)


Offline Zapzarap

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1468 Gepost op: 20 juli 2022, 16:00:49 »
Gisteren een paar uurtjes doorgebacht in en rondom het zwembad van Babylon.  2 kamers gedaan met Mary en Leah. Beide dames zijn erg goed en knap naar mijn mening. Voor een dinsdag was het redelijk druk en Mary en Leah hadden het druk in vergelijking met andere dames. Overigens, de GPL klopte niet echt. Dames die erop stonden waren er niet of waren vrij en genoten ook van het mooie weer rondom het zwembad zoals Isabella, Roberta en Daria en meiden als Mary en Leah stonden in eerste instantie niet op de lijst. Verder vond ik het eten vrij karig. Geen gebakken eieren of scrambled eggs bij het ontbijt, geen gril of a la carte alleen wat pasta en groenten. Niet wat je verwachten voor 70 euro entree. Ik hoorde ook dat sommige meiden erover na denken om te gaan verkassen naar andere clubs omdat de klanizie weg blijft terwijl ze zelf steeds meer entree moeten betalen. Geen goed teken.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1469 Gepost op: 21 juli 2022, 06:40:16 »
Citaat:
Zapzarap Ik hoorde ook dat sommige meiden erover na denken om te gaan verkassen naar andere clubs

Da sind die 'Damen' auch zum Teil selbst mit Schuld.
Seit über einem halben Jahr suche doch einmal ab 21.30 Uhr eine Frau? Zu den guten Zeiten bist Du mit der Frau gegen 23.30/00.30
aus dem Zimmer geschmissen worden.
Keine Frauen abends, keine Gäste am abend. Keine Gäste am Abend...
Um diese Uhrzeit 21.30 wurde ich schon von Frauen massiv gefragt, was ich noch hier suche!!!
Und viele Babylonfrauen werden sich in anderen Clubs umschauen, da ist das lockere Lotterleben vorbei und sie werden von ihrem
hohen Roß --"ach wie gut bin ich"--herunter'fallen', nicht heruntersteigen.

Schade, aber der Club stürzt jetzt sehr schnell an allen Fronten abwärts!

vanKees