Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1119696 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Shaundemachine

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1470 Gepost op: 21 juli 2022, 20:03:55 »
Babylon was zoals gewoonlijk druk, maar de charme is weg.  Zoveel nieuwe keuzes zijn er niet.  De service is ook gedaald.  Had maar één kamer met Daniela, wilde niet in details treden, was oké, geen kans op herhaling voor mij.  Ik mis Betty  :039: nog steeds, hoorde dat ze tegenwoordig bij een andere club werkt.  Als iemand weet welke, dan zal ik je veel goede wensen voor je seksleven sturen  :movingtits :showtits1 :amazone.  Babylon blijft voor mij nog steeds een relaxte club, maar misschien tijd om de volgende keer een andere in NRW te bekijken.
  
  

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1471 Gepost op: 22 juli 2022, 11:27:37 »
Zaterdag 2 juli weer afgezakt naar Elsdorf. De enige echte liefdespijlschieter in het berenrijk hield zijn verjaardag in Babylon. Gelijk een mooie gelegenheid om mijn kortingskaartje van dit forum kapot te slaan. Rond half een aangekomen en het gros van de notoire veelplegers bleken al in da house of beter gezegd buiten bij het zwembad te zijn. De jarige job zat in het water met de bekendste waterratjesvanger en pastaproever. De kinky MF lag op een ligbedje en ik voegde mij bij hem. Al snel kwam Karla even langs om te polsen hoe haar kansen ervoor stonden. Aangezien ik net binnen was gezegd dat ik eerst moest acclimatiseren. De ontbrekende aangemelde beren waren ook binnengedruppeld met daarnaast ook nog Bob de Bouwer met zijn toolkit en de Amerikaan.

Het was een gezellige boel en natuurlijk werd het veranderde clublandschap onder de loep genomen. Natuurlijk moest de innerlijke mens ook aangevuld worden. De bakken waren echter leeggeplunderd en moest er gewacht worden op de volgende lading die van de BBQ kwam. Na ruim een half uur was het dan eindelijk zover en een hapje gegeten. Hierna weer het buitenterras opgezocht. Karla kwam kijken of mijn plezierstengel inmiddels ready for duty was. Echter zat ik nog in de uitbuikfase. Hierna even verkoeling gezocht in het zwembad, een tijdje gebubbeld en de jarige job had voor partysnacks gezorgd. Triest om te constateren maar deze waren het culinaire hoogtepunt van de dag.

Rond 19.15 uur trof ik Karla in de buurt van de inschrijfbalie. Vanaf 21.00 uur bleek ze een aantal boekingen te hebben staan. Dus moest het er nu van komen. Ze wilde nog even rustig een sigaretje roken en daarna zouden we ons one on one met elkaar bezighouden. Buiten bij de heren mezelf als MIA afgemeld. Natuurlijk kwam de vraag wie de (on)gelukkige was. Het toeval wilde dat blijkbaar hetzelfde zich afspeelde bij de dames en zo keken de heren naar Karla terwijl de blikken van de dames mijn richting uitgingen. Nog even bij Karla gaan zitten alvorens we een kamer opzochten.

Natuurlijk wilde ze een massage en deze dan ook met alle liefde gegeven. Het vervolg was wederzijds strelen terwijl onze tongen hetzelfde deden. Haar handje ging richting plezierstengel om deze om te toveren tot liefdespijl. Dit was in een piep en een zucht gebeurd en al kussend daalde ze langzaam naar beneden om aan een BJ te beginnen. Ze weet inmiddels perfect hoe ze hem in opperste staat van opwinding weet te brengen met haar magisch mondje. Na een tijd even een kleine pauze ingelast om te voorkomen dat de liefdespijl voortijdig doeltreffend zou worden afgeschoten.

Beetje tongzoenen terwijl ze met haar handje uiterst geraffineerd met de liefdespijl speelde. Ze baande zich weer een weg naar beneden om haar mondelinge massage voort te zetten waarbij ze je zo heerlijk geil en zaadvragend aankijkt. Volgens haar moest ik ook mijn steentje bijdragen en werd ik in missio aan het werk gezet. Begonnen in schildpaddentempo om daarna beetje bij beetje het tempo op te schroeven totdat de liefdespijl afgevuurd werd. Er was een uur verstreken en gezien haar afspraak zo'n 25 minuten later het hierbij gelaten.

De nog aanwezige heren opgezocht en nog het nodige gebabbeld. De passieve houding (waren meer geïnteresseerd in het creëeren van een muschi mierenhoop) van de dames zorgde ervoor dat het wat betreft kamergangen gedaan was. Dit was dan ook het teken om te gaan.

Dank aan forum en club voor het kortingskaartje.
  
  

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1472 Gepost op: 22 juli 2022, 11:29:38 »
  Ik mis Betty  :039: nog steeds, hoorde dat ze tegenwoordig bij een andere club werkt.

Na een korte periode Sixsens zit ze momenteel in Le Grand in Zundert.
  
  

Offline Shaundemachine

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1473 Gepost op: 22 juli 2022, 20:46:32 »
  Ik mis Betty  :039: nog steeds, hoorde dat ze tegenwoordig bij een andere club werkt.

Na een korte periode Sixsens zit ze momenteel in Le Grand in Zundert.

super 👌 zoals beloofd veel seks voor jou de komende jaren.
  
  

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1474 Gepost op: 25 juli 2022, 21:13:27 »
BABYLON – SUMMER VIBES
9 JULI 2022
 :49:

Citaat
Bijna 2 maand liggen er weer tussen dit saunaclub bezoek en de vorige in Mei, tijd om de batterijen voor ondeugend vertier weer op te laden en hoewel ik van plan was eens een gans andere club te bezoeken haalde een vrijkaart van RB daar een streep doorheen. Terug Babylon dus en spijt heb ik er zeker niet van! Na deze dag werd Zondag een wandeling in de omgeving gemaakt, een goede afwisseling.


FAZIT
1) Negatief
De steaks worden nu enkel op Maandagen en Donderdag geserveerd…why, why!? Dat is een culinair gemis op andere dagen waaronder de interessantste zoals Vrijdagen en het weekend.

2) Neutraal
- Line qua aantal matig voor een zaterdag MAAR kwalitatief wel erg goed want heb goede sessies gehad.
- Die hamam staat meer uit dan aan en geeft weinig damp of doe ik wat verkeerd?

3) Positief
- BBQ (dus geen à la carte menu)
- Wellness
- Kamergangen
- Goede weer
- Familiale Ambiance


Kamergangen en overall service

3 kamergangen werden gemaakt deze dag en alle goed zei het dat ik zelf minder in vorm was dan gewoonlijk door de warmte en de vele vermoeienissen en hindernissen de laatste tijd in privé.

1) KARLA – Beste kamertijd – ****1/2

2) DANIËLLA – Direct raak – ****

3) ISABELLA – Mooie afsluiter – ***1/2

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ****


CLUBVERSLAG
1) Aankomst en ontvangst:
Laat vertrokken dus ik kwam er kwart voor 15h aan. De thekedame die me in December praktisch bijna buiten gooide bij het ontbijt was nu veel vriendelijker. Ze nam mijn vrijkaart van RB in ontvangst - waarvoor dank! - en gaf me de hotelsleutel en de sleutel voor een van de ruimere lockers. Ik bracht mijn weinige bagage en wandelgerief in de hotelkamer en kwam terug naar de club om eerst te douchen en me vervolgens in de Babylonische dresscode om te kleden. Het is steeds thuiskomen hier met dames als Karla die me spontaan begroeten.



2) Algemene indruk
a) Algemene sfeer en line-up:
Eerder rustig en gemütlich, er waren redelijk wat beren anwesend voor een weinig dames, zo was mijn indruk. Wat er rondliep kon me wel bevallen. Er was er eentje bij de bar die een redelijke gangmaker is en niet zo een druktemaker als Georgiana vorig jaar of hoe heette die ook weer? Deze was zeer naar mij aan het lonken. Het is helaas niet tot een kamer gekomen. Ik zag Iman nergens, daarvoor ben ik blijkbaar een weekje telaat gekomen. De sfeer was redelijk goed en men had de BBQ aangestoken. Er was kortom een zomerse sfeer.

De dames bedienen vaker de knoppen van de muzikale playlist waardoor er wat meer Balkan-muziek wordt gedraaid.

b) Wellness:
Als eerste heb ik een cola gehaald en daarna een paar slagen gezwommen in hun verwarmd zwembad. Toen begon het te regenen, het was ook donkerder geworden. Ik ging eruit om te douchen en in de sauna en de jacuzzi te gaan. Wellicht niet zo verstandig eerst in de sauna te gaan als het al warm is en dan een kamer te doen al was er toch wat tijd tussen? Feit is dat ik te veel zweette tijdens mijn eerste kamertje met Karla wat minder was. De hamam is meestal eerder uit dan aan. Je moet er op een schakelaar drukken om die aan te zetten, en dan wachten tot het goed is? Ik heb er weinig in gegaan en zag ook anderen er nauwelijks gebruik van maken. De hamam is toch geen succes hier. Al in al veel gebruik gemaakt van hun wellness omdat een van de zaken is dat me zo aantrekt in Babylon: in erotische sferen tot ontspanning komen om die dan weer op te drijven bij een dame naar keuze 😉.

c) Restaurant & eten:
Ja, het keuzemenu is niet beschikbaar als het barbecue/grill is. De stukken vlees worden in de warmhoudbakken gedropt. Echter minder is dat de steaks niet te bestellen zijn op andere dagen dan Maandag en Donderdag: bummer! Soms begrijp ik de beslissingen van deze club echt niet. Gaat het er culinair sterk op vooruit, dan beslissen ze dit en is het weer wat minder.

Ik zag eerder die dag hoe de BBQ vlamvatte; dat vlees zal te zwartgeblakerd geweest zijn om te worden geconsumeerd vrees ik. Niemand deed wat, het bleef branden tot de verantwoordelijke dat wist te dempen. En ik? Ik had te veel oog voor de gangmakende dame aan de bar die haar lievelingsnummertje had opgelegd en naar me lonkte, die BBQ blust zichzelf toch wel? Toch? Euh…nee, dus, ze liepen ernaartoe om het te dempen.



d) Contacten bezoekers:
Er waren een aantal bekenden uit Nederland aanwezig, verder had ik wat goede gesprekken met de Duitse bezoekers. Eentje bracht me in herinnering dat Oceans een absolute nogo is en een schim van Golden Time welke die nooit heeft weerspiegelt al nemen ze er de naam van over. De dames zijn niet talrijk en vragen voor haast alles extra. Mij zagen ze er al zo al nooit, en nu met wat die ijsbeer me zei al helemaal een nogo.


4) Line-up en kamergangen

Qua aantal was mijn indruk dat die gematigd is, er waren wel voldoende dames aanwezig die goede opties zijn. Ik had het bij mijn vorige bezoeken ook op dat vlak het aanbod wel magerder geweten dus ik zal er niet over klagen deze keer. En het moet wel goed wezen voor deze zwarte wolf want er werden 3 kamergangen gemaakt:

=> KARLA – Beste kamertijd

Direct aangeklampt en om een uurtje gevraagd. Daarvoor moest ik nog welgeteld een uurtje wachten want iemand was me al voor. Terug de wellness in dan maar. Ik was in gesprek met Johan35 (toch?) toen ik ze weerzag. Ze moest nog een douche hebben en ze ging later nog een sigaretje roken, zei ze. Ze kwam terug van haar douche en ik bleef erbij opdat ze zeker niet zou geschaakt worden toen ze haar schaffie rookte. Dat werd nadien een heel fijn uurtje op kamer.

=> DANIËLLA – Direct raak

Deze dame klampte mij aan bij de bar en wist hoe ze me moest inpalmen, haar mooie tieten stevig tegen me aan, haar lichaamswarmte heet tegen mijn huid en de lange haren die ik vrij kon strelen. Ze knabbelde in m’n oor en wat we op kamer zouden doen. Tjee, ze wist àlles al. Dit zou zich later nog eens herhalen met een andere meid.
Dit was eveneens een fijne tijd op kamer, deze keer beperkt tot een half uur fijne seks.

Tussendoor genoot ik van de BBQ, wat vlees en groenten, geen frieten helaas.

=> ISABELLA – MOOIE AFSLUITER

Ik had niet gedacht er nog een derde aan te breien maar deze dame liet me voor de bijl gaan en net als Daniëlla wist ze alles reeds goed. Ik ben blijkbaar goed bekend bij die dames en ze vertellen goed door. Ook dit was een goede sessie al mag ze minder gel gebruiken en de combinatie met mijn vermoeidheid maakte dat ik er alles uit moest halen. Haar schoonheid en service was wel zo goed dat dit toch een heel leuke laatste sessie werd.


5) Einde van de dag

Nog wellnessen, zwemmen, koude pintjes drinken en van de muziek genieten die onder andere door ‘DJ Antonia’ werden opgelegd. Ze heeft smaak voor wie van Manele houdt toch:

&ab_channel=BogdanDLP


Ik kleedde me weer om en ging erg tevreden de sleutel weergeven aan de thekefrau die vond dat ik me uitstekend had vermaakt. You bet! 2€ afrekenen voor die ene Leffe blond en dan gaan slapen of liefst: proberen slapen.

6) Ontbijt

Het ontbijt was meer op ’t gemak als vorige keer. Deze keer was ik ruim op tijd en lieten ze mij nu wachten. Alles op ’t gemak nu en ik ontbeet dan ook rustig met een koffie en jus ‘d’orange. Het is een gebeurtenis op zich, ontbijten in je favoriete saunaclub. Hierna vertrok ik naar Langerwehe een beetje verder voor een mooie wandeling in de bossen en het trekken van de eerste 3D-foto’s met mijn nieuwe 3D toestel Qoocam EGO. Een restaurantje doen en dan op naar huis, het was een mooi gevarieerd weekend.
  
  

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1475 Gepost op: 27 augustus 2022, 10:10:45 »
Moest er even goed over nadenken om op 20 augustus naar Babylon te gaan. Er was kennelijk een feestje en ben niet zo’n liefhebber van grote(-re) groepen Geniet graag van een rustige omgeving. Zeker in Babylon met haar prima faciliteiten en het goede weer dat aangekondigd was. Na omgekleed te zijn hup aan het bier.

De groep feestgangers was al snel ontdekt en groeide langzaam groter.
De LU was nog wat beperkt had ik het idee vanwege de verlofperiode, maar aan enkele dames heb je natuurlijk voldoende. Prachtige dames liepen er weer. Bijvoorbeeld overheerlijke Mary die echter de hele middag in de tuin in beslag werd genomen. Roxanne paradeerde graag verleidelijk rond, Anita met brilletje en natuurlijk Christine met een heerlijk figuur enkel wat luider en wat matige CV op het forum. Nadia met haar kleine billekes, heerlijk. In ieder geval was de GPL volledig in de war want diverse aangekondigde dames waren er niet. En toch keuze genoeg    :dance2.

Kwam in contact met Zoe. Een jongedame die op het eerste gezicht niet zo mijn voorkeur heeft, maar als ik oplet er geweldig uitziet. Een heerlijk roomwit zandloper figuur, ronde kont, en een stel prachtige vooruitgestoken flinke jopen. En ach, dat brilletje gaat toch af. Lastig om een date met Zoe te krijgen maar de aanhouder wint. Een hele leuke ervaring maar was het bijzonder …….. ::)??

Na de recuperatie wilde ik eens iets geks doen en zocht een wat vollere dame. M’n oog viel op Melissa die een hele lieve uitstraling heeft. En na wat geflirt was ik ‘om’ en we bezochten een kamertje. Melissa deed zeer haar best en ik kwam zeer tevreden van de kamer    :pica

En een leuke dag, gaat altijd sneller dan je wilt dus uiteindelijk, en later dan gepland, was het omkleden en vertrekken.
In Babylon zien ze mij dit jaar op zeker weer terug. In september komen er nog voldoende mooie dagen dat een bezoek aan Babylon weer top zal blijken dus tot de volgende keer.

Grtz   :039:
K
  
  

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1476 Gepost op: 16 september 2022, 18:29:58 »
Donderdag 15 september.

Na een voor mij drukke zomer werd het weer tijd om naar een club te gaan en omdat ik geen zin had om meer dan 2 uur in een auto te zitten werd dat dus Bab. Vanaf oktober zal het weer richting Darmstadt zijn.

Er was maar weinig volk donderdag, de opening van die veelbesproken club zal er wel voor iets tussen zitten zeker...
Niet erg : de line up was redelijk, dwz geen Dolli doch wel enkele nieuwe gezichtjes.

Een nieuweling : Zoë. Duits, en héél groot : 1 meter 80 zonder schoenen. In de club gedroeg ze zich nogal hautain (zoals wel meer Duitse trienen) doch op de kamer viel het best mee.
Tongzoenen deed ze wél, ik had ergens gelezen dat ze dat niet deed, en pijpen was zelfs zo goed dat ik zo ben klaargekomen. Een meevaller van formaat, ik weet dat nieuwelingen wel eens een mindere service geven. Echt nieuw is ze niet meer : naar eigen zeggen heeft ze ook even in Acapulco Gold gewerkt. En ze heeft zowaar een beugel, hetgeen haar zeer menselijk maakt.
Voor herhaling vatbaar dus.  :))

De culinaire zin : het eten was zoals altijd eerder sober doch goed van kwaliteit. Ik heb vannacht en vandaag geen darmklachten gehad, hetgeen na bezoek van andere clubs al wel is gebeurd.  :-\

De wellness zin : Het stoombad staat nog steeds uit; sauna en bubbelbad waren ok.  :douchen

En dan een tweede kamergang met Pamela, nog een nieuwe meid van vooraan de 20. Meisje met mooie borstjes en een lekkere kont. De seks was eerder gewoontjes; een herhaling zal er niet zijn.

Het was heel leuk; binnenkort kom ik nog wel eens langs.  :039:
  
  

Offline lekkere_vent

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1477 Gepost op: 22 september 2022, 00:44:02 »
Ik ben dinsdag 20 september geweest. de twee meiden waren er ook, die hier boven vermeld werden, van Zoe ben ik ontevreden ik kreeg die niet te pakken, was zo gezegd altijd gereserveerd, ga de volgende keer als ik ga proberen Zoe op voorhand te reserveren, Pamela heb ik een hele goede ervaring mee gehad, mooi meisje ook trouwens.

  
  

Offline Titlover

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
BabylonEen (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1478 Gepost op: 24 september 2022, 23:40:09 »
Een paar weken geleden ook weer in deze mooie club geweest. Hetvwss lekker weer en er waren genoeg toppertjes aanwezig.
Al snel een oude bekende gevonden. Als eerste met Mary naar de kamer geweest. Weer een supervervaring, echt een toppertje.
Na wat rust kwam ik Leah tegen. Ook een zeer mooie dame, met een mooi lichaam. Niet zo geil en gewillig als Mary, maar ook haar mondje mogen vullen.
Later in de middag kwam ik Mary weer tegen en ze drukkte haar kontje tegen mijn handdoek en wreef hem kei hard. Met haar tong in mijn mond en mijn staaf in haar hand moest ik wel mee naar de kamer.
Was ook een super sessie met een spetterend einde.
Ga zeker snel weer terug.
  
  

Offline Reagen

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1479 Gepost op: 2 oktober 2022, 13:07:39 »
Sinds lange tijd weer eens Babylon bezocht deze week. Na verschillende files en Baustelle eindelijk begin van het middag bij Bab aangekomen. De kortingskaart is streng door Anita gecontroleerd, zij moest zelfs naar het kamertje achter de balie om het te controleren. Het duurde wel even…. Eenmaal het goed bevonden is direct omkleden, even lunchen en de boel verkennen. Het voelt wel als vanouds en vertrouwd.

Na korte tijd ben ik Duitse Annabelle tegengekomen, na even gekletst en gedoucht zijn we naar de kamer gegaan. Echt mooie dame en met vol overgave met wat zij doet op de kamer. Zeer tevreden met haar, en ook haar ‘aftersales’.

Na de kamer met haar ben ik gaan eten om aan te sterken. Opzich prima eten, maar vergelijking met voor de corona tijd is het nu minder geworden qua variatie, en ook maar op een bepaalde dagen dat je a la carte mag bestellen. Desalniettemin is het nog steeds prima eten.

Na de pauze heb ik Zoë gezien. Ook een mooie Duitse meid, 20 jaar oud en heeft heel mooi lichaam met mooie kont. Met haar kennis gemaakt en op advies van een andere NL beer met haar naar de kamer geweest.
Het is een prima kamer met Babylon standaard service, maar de klik ontbreekt een beetje. Daarom voelt het een beetje plichtmatig bij haar. Misschien wordt het beter als je met haar vaker naar de kamer bent geweest.
Na de kamer met Zoë weer wat gegeten en vanuit op de sofa even de dames bekijken. Er zijn wel een aantal nieuwe mooie gezichten die interessant zijn voor de toekomst om kennis te maken, en wie weet meer.

Gezien de Baustelle en omleidingen uiteindelijk maar begin van de avond besloten om naar huis te gaan.
Het is sowieso een goede dag in Babylon sinds lange tijd. Tot de volgende!
  
  

Offline Titlover

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1480 Gepost op: 5 oktober 2022, 19:54:31 »
Vandaag na lange tijd ook weer keer naar Bab geweest. Ontvangst was goed, lekker ontbeten en op zoek gegaan. Mary en haar zus waren er ook weer. Mary was de hele dag bezet en had geen tijd om afspraak te maken. Haar zus, georgiana, was alleen maar aan het jagen en had daar geen zin in.
Mooie Leah was al paar keer lachend langsgekomen en dit kon ik niet laten lopen. Wat een lekker ding. Super kamer mee gehad.
Vervolgens in de middag nog een kamer gehad met een nieuwe dame, Pamela.
Een girl next door. Doet alles vol overgave. Ook een top kamer.
Misschien een keer tijd om eens ergens anders te kijken.
Iemand suggesties. Voorheen had je YY, Living Room, GT, maar deze zijn er allemaal niet meer. Allemaal top tenten.
  
  

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1481 Gepost op: 6 oktober 2022, 13:42:03 »
Van de week een dagje kunnen relaxen in de Sündenpool. Mooi weer erbij, goed toeven in de tuin. Een paar bekenden voor het sociale deel. Het buffet was ook nog goed te pruimen. En drie damesportemonnees gesponsord. Een half uur na binnenkomst kwam ik al deep inside Bella. Het tweede schot belandde later in de doos van Roos. En 's avonds op advies van een medepleger voor het eerst met Pamela gekamerd. Die voldeed aan al mijn kritische verwachtingen, en loopt nu zoals half Babylon inmiddels, ook met het nlnu stempel op de bil. Naar eigen zeggen nooit eerder in een club gewerkt, maar volledig Babylon waardig, goed bezig, meisje. Verder was er nog een aardig Duits koppel, waarvan mevrouw het prima vond dat meneer met een dame naar boven ging. Mevrouw Uitgewandeld zou daar anders tegenaan kijken, vandaar dat ik mijn talloze escapades maar voor me houd. Behalve hier dan, onder ons soort mensen.
  
  
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1482 Gepost op: 23 oktober 2022, 19:35:46 »
DROP DEAD

Na een ontbijtje in een club elders, op de 7e van de 9e in de ochtend aangekomen bij Babs.
Na de entree afgetikt te hebben kreeg ik m'n sleutel en handdoekjes mee. Even opfrissen en snuffelen in de voederbakken. Met de lekker gebakken bacon kon ik de verleiding niet weerstaan om nog een brunch mee te pakken  ^_^'

Nadien lekker uitbuiken in hun wellness. De stoomcabine kwam vlot op temperatuur. En de jacuzzi was ook lekker warm om in te liggen dobberen. Sauna goed heet, zonder dat de worst gelijk kookt...
Alleen het zwembad was me te fris. Lekker om even een duik te nemen na een sauna rondje, maar voor deze koukleum niet om wat rustige baantjes te trekken.

Kwa dames waren er die dag circa 15 om uit te kiezen. Antonia en ik hadden elkaar al gespot. Ik polsde even tot hoe laat ze zou blijven, omdat ik sowieso nog eens op herhaling met haar wilde. Maar plan was om eerst te kijken of ik andere dames op de wish list kon spotten. Ik hoopte Dolli tegen het fraaie lijf te lopen, maar die was er helaas niet. Een andere dame die ik hoopte te ontmoeten bleek er wel te zijn. Ik zag namelijk een hele fraaie DROP DEAD gorgeous slanke brunette in de serre bij het zwembad met een andere brunette te zitten. Dat bleek haar zus te zijn. Die probeerde me te verleiden tot een trio. Ik gaf aan niet zo van het multi tasken te zijn, maar wel interesse te hebben om nader kennis te maken met haar zusje. Toen ik hoorde hoe ze heet dacht ik gelijk bingo! Ze blijkt te luisteren naar de naam Mary. Al enkele goeie recensies van d'r tegen gekomen.
Na nog wat gebabbel ging ik me gauw opfrissen om vervolgens wat intiemer kennis met elkaar te maken. En boy, wat ben ik blij te hebben ontmoet. Ik vind d'r een topper. Fraai snoetje, prachtig slank lichaam, ouderwets goed en een intiem gevoel waarbij we geweldig vannelkaar genoten hebben tijdens de kamergang. Ik moet nog es een keer op herhaling gaan om de knoop door te kunnen hakken, maar zij zou wel eens naar miss ijsbeer 2022 kunnen schieten. Sowieso in de top.

Erna een smakelijke lunch verorberd en even bijkomen in de wellness.

Het werd onderhande hoog tijd om mijn afspraak met Antonia na te komen. Haar eerst uitgebreid gemasseerd en daarna doorgegaan naar de kamer. Ik weet niet meer of het een heel of half uur was, maar in elk geval weer geweldig van elkaar genoten met een Babylonisch waardige service.

Het was weer een geslaagd bezoekje. Ik heb beetje een dubbel gevoel bij de hoge entree. Enerzijds mokt deze Dagobeer om elke prijsstijging en is ook nog eens de steak er niet meer dagelijks.
Aan de andere kant is de wellness wel 1 van de uitgebreidste in het SC landschap. En de meeste dames zijn er ouderwets goed.
Per saldo vind ik een bezoek het nog wel waard. Vooral als er zo een topper als Mary rondloopt...
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1483 Gepost op: 29 oktober 2022, 01:28:34 »
AANHOUDER

Op de 13e van de 9e hoopte ik miss ijsbeer 2022 te ontmoeten. Helaas was ik de vorige keer vergeten naar haar tamtam te vragen. En met het ontbreken van een AWL of zelfs maar een GPL, was het een gok of ze er zou zijn.

Gelukkig zijn de sauna, jacuzzi en voederbakken wel altijd aanwezig ;)
Dus na de entree te hebben voldaan me eerst maar een tegoed gedaan aan het buffet met lekkere gebakken spekkies. Soepje erbij... hmmm, krijg alweer trek...
De 2 Duitse dames Vivien en Annabel gespot. Laatst genoemde leek m'n oogcontact te mijden. Jammer.
Dan maar heerlijk in de wellness wezen uitbuiken en ontspannen. Zwembad maar 1x kort in geweest. Veels te fris voor deze koukleum...

Wie mij weer mocht opwarmen was Antonia. Eerst haar lekker losgemaakt en voor de verandering begon in de kino al de viespeukerij, om ons uiteindelijk terug te trekken voor het intiemere gedeelte. Geweldig van elkaar genoten tijdens de kamergang.

Even een warme hap genomen en weer een wellness rondje gedaan. Erg fijn dat het in Babs zo uitgebreid is en lekker in een oase van rust afgelegen van de rest. Wel jammer was dat de stoomcabine maar moeilijk op temperatuur lijkt te komen. Drukken op die knop lijkt niet altijd te werken.

Na bijgekomen te zijn wilde ik wel es kijken of Mary ten tonele is gekomen. Op de weg vanuit de tuin zag ik Annabel en Vivien bij elkaar zitten. Ik begroete beiden en besloot de stoute schoenen aan te trekken en te vragen of Annabel tijd had. Tot m'n verbazing leek ze er voor open te staan, maar wilde eerst nog haar sigaretje opmaken. Dat liet ik me geen 2x zeggen en vroeg of ik erbij kon zitten. Dat was ook geen punt en gezellig babbeltje gedaan.
Na een poosje merkte ik dat haar sigaretje bijna op was en kondigde aan me even te gaan opfrissen voor het kameren. Wel zo netjes en moet m'n naam wel eer aan doen.
Niet veel later verlieten we Vivien en eenmaal op de kamer ontdooide deze ijskoningin als sneeuw voor de zon en ontspon er een ouderwets goeie GFE op de kamer. Ze was heel gepassioneerd, deed alles met gevoel en ik genoot in het bijzonder van haar minder gangbare handjob. Het beviel me zo goed dat de kamergang uitliep.
Ik ben blij dat ik toch nog een poging had gewaagd en niet had opgegeven na diverse pogingen in het verleden. Hoe zegt met dat ook al weer... de AANHOUDER wint.
Want hoewel ze voor sommigen dus buiten de kamer niet zo makkelijk benaderbaar is en ze waarschijnlijk haar klanten uitkiest, maar als je eenmaal bent 'goedgekeurd', lijkt het er op dat op de kamer alle registers open gaan...

Na weer even opgeladen te zijn bleek na een rondgang Mary niet te zijn opgedoken. En volgens dame hoef ik er niet meer op te rekenen, want Mary is geen laatkomer.
Ik zette m'n pijlen dan maar op de rest van de dames. Ene Daria viel wel in de smaak en na een korte introductie tijdens een Babylonisch waardig kamertje heerlijk van elkaar genomen.

Erna had ik wel trek in een lekkere steak. Helaas bleken we het te moeten doen met de buffetbakken. Smaakte me ook prima, maar vind het gemis van de steak toch wel jammer.

Dan maar ander vlees voor in de plaats, in de vorm van ene Alessia. Ik moet bekennen dat ik me, net als zo veel dames, haar niet meer voor de geest kan halen. Maar volgens m'n dagboekje bleek de klik er wel te zijn geweest, want het werd een volle kamergang. Terwijl ik meestal van de halve uurtjes ben. Ook met haar geweldig van elkaar genoten.

Na nog een wellness rondje twijfelde ik of ik nog een kamertje zou doen. Soms kun je beter op een hoogtepunt stoppen. Doch, ik wou de avond met nog een kamertje afsluiten. Dat had ik beter niet kunnen doen. Sandra was verder correct en hoewel ik geen ademnood kreeg had ze wel een groen hartje. De klik ontbrak echter en het werd een redelijk kamertje. Misschien was ik ook wel moe.

Doch, voldaan na een mooie dag huiswaarts gekeerd.
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1484 Gepost op: 26 januari 2023, 23:21:14 »
BAMBI

Op de 17e van de 1e me een half uurtje na openingstijd gemeld bij de receptie.

Opgefrist en omgekleed bleek dat er alleen nog 2 bacon kruimels in de bakken lagen. Volgende keer maar eerst schansen...
Door de dag heen lag er rijst met kip in een sausje en pasta met bloemkool. Dagelijks is er rond diner tijd een a la carte van oa varkens of zalm steak. Alleen op maandag en donderdag is er nog runder steak.

Het was niet heel druk die dag met zo een tiental dames en doorlopend circa 9 a 15 heren. Vooral wat later in de avond leken de heren duidelijker in de minderheid.

Van de wellness was de stoomcabine buiten gebruik. En nee, was niet kwestie van op het knopje drukken, want er lag een groot blauwe zeil in opgeslagen.
De jacuzzi leek op een behaaglijke 35 graden en de sauna zo rond de 80 graden. Het zwembad 2x als dompelbad gebruikt.

Ik had gehoopt dat Mary er zou zijn, maar helaas afwezig die dag.
Antonia was er wel en met haar geweldig van elkaar genoten op een kamertje.
Karla 'eiste' een kamer met me, maar ik had mn pijlen gericht op een jong hertje. Eerder die dag was er namelijk een wat oudere Bulgaarse dame die trots tegen Eddy vertelde dat ze een introducee mee had. Een slanke blondine die nieuw in het vak was.
En dat bleek later inderdaad. Condoom er eerst verkeerd op, en erg onwennig. Werd een matig milieu onbewust kamertje.
Bij het naar beneden terug lopen richting de receptie bleek nog maar eens hoe groen ze wel niet was. Onwennig als een BAMBI op die stelten flikkerde ze tot tweemaal toe zowat van de trap af. Moest d'r wel even helpen.

Voor de rest lekker varkenssteak gegeten en van de wellness genoten. Was weer een mooi dagje geweest.