Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1119704 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1485 Gepost op: 12 februari 2023, 19:24:53 »
BABYLON – FIRST 2023 VISIT – DRIEHOERENTOUR DEEL 2
7 Januari 2023

Citaat
Normaal ga ik naar Babylon in December rond de sint-periode. Deze keer is het in Januari gezien het in December vaker vroor, 2 weekends na mekaar. Het is redelijke trendbreuk voor deze beer met zijn eeuwige vaste gewoontes want al sinds 2013 was het in December geweest. Nu is het dus een jaar-startend bezoekje in plaats van een jaar afsluitend bezoekje en dat voelde nu ergens wel beter. Vorige keer in Augustus ’22 verliet ik de club met een nare ervaring rijker richting SixSens, de dames waren allemaal zuur en gepikeerd behalve Melissa die toen de dag redde.

=> DEEL 1 IN SAMYA

FAZIT
1) Werkpunten
Zeer weinig dames, niet zoveel beren (maar meer beren dan er dames waren): keep in mind dat het de orthodoxe Kerstperiode is en nieuwjaar pas geweest is.

2) Positief
Al de rest: super! Eten, faciliteiten, sfeer, ik bleef er zelfs slapen terwijl ik dat eerst niet van plan was.


CLUBVERSLAG

Na mijn rit uit hartje Keulen waar ik mijn eerste hotel had geboekt karde ik richting Babylon waar ik nog een kortingkaartje voor had mogen ontvangen bij wijze van Kerstgeschenk. Ik dank het forum in de grond mijn hart, het deed me overstag gaan om deze samen met het Samya-kaartje te verzilveren. Er was meer twijfel dan anders geweest gezien alles duurder is geworden. Dit weekend noem ik maar de ‘driehoerentoer’: het valt op driekoningenweekend en ik heb toch 3 hoertjes beetgepakt, heeft me genoeg energie om dit jaar met meer moed tegemoet te zien.

Vriendelijk ontvangst gehad en mijn kaartje van ijsberen werd vlot ontvangen. Ik kleedde me om en ging eerst ontbijten (geen in hotel gehad).


1) Algemene indruk
Clubsfeer, inrichting en eventuele aanpassingen:
Super rustig, vooral in het begin. Er kwamen vooral steeds meer beren bij, het damesaantal bleef schrikbarend laag en wat er rondliep deed me niet met de tong uit de bek rondlopen van geilheid. De sfeer was wel heel ‘gemütlich’ zoals de Duitsers dat noemen. Eddy was er ook en leek tevreden.

Het is spijtig dat zo een mooie club nu tekortschiet in de core business naar mijn bescheiden mening. Ze hebben er echt wat moois van gemaakt, de club is gewoon mooi en gelikt. Aan hen die als ancien de club hebben meegemaakt 10 tot 12 jaar terug, wat zou je echter prefereren: het kleine Babylon met de kamers waar je de buren hoorde doorheen de schotten, de vele openbare actie en de toch veel intiemere sfeer met een grote variatie aan dames of de moderne versie met al die open ruimte en nauwelijks dames, laat staan openbare actie? Ik heb dat laatste zelfs in lange tijd niet meer gezien.

Wellness:
Ik heb erg vaak van de wellness gebruik gemaakt, sauna en jacuzzi wel te verstaan. Zwembad is te koud en liet ik links liggen. De hamam is steeds uit, wat is daar toch mee? Ik had in Samya nog gebruik gemaakt van hun hamam, gelukkig. Jacuzzi was heel goed op temperatuur, de sauna erg heet.

Keuken:
Deze keer was het beter qua eetgelegenheid: ik vroeg actief naar het à la carte menu en deze bleek beperkt te zijn. Helaas geen steak maar wel kip en frieten…maar geen saus erbij. Het is weliswaar beter dan vorige keer in Augustus toen er géén à la carte menu was en datgene in de warmhoudbakken me niet aanstond maar er is zeker veel ruimte voor verbetering in een club dat zo’n hoge entreeprijs vraagt.

Line-up vs drukte beren:
Erg flauw voor een zaterdag. Wellicht niet voor een eerste weekend na oud en nieuw als het volop orthodoxe kerst is wat ze in de Balkan toch ook vieren, dacht ik. Ik vreesde al dat er niks van in huis zou komen en dat dit vooral een wellness-dag zou worden. De beer-dame verhouding was behoorlijk scheef en bleef zo gedurende de ganse dag. Ik heb er noglangnietuitgewandeld tegen gekomen, de enige die ik van het forum ken en al lang niet meer heb gezien. Toch steeds tof om bekende gezichten opnieuw te ontmoeten.

2) Kamergangen

Een dame, 2 kamergangen: MELISSA, mijn Queen of Babylon

Ik maakte 2 kamergangen met dezelfde dame en dat gebeurt erg weinig in mijn ijsberencarrière dus het moet steengoed zijn als ik weer meteen geil loop voor eenzelfde dame! In dit geval is dat terug Melissa, mijn ’Queen of Babylon’. Er is een superklik met deze dame en het is steeds de hemel om weer met haar heerlijke grote dikke tieten te spelen en haar mooie lach te zien en ze doet TZ!
 t4533

=> MELISSA – Babylonian Queen - :tietjes :tietjes :tietjes :tietjes :tietjes


3) Einde van de dag en ontbijt daarna

Naar ‘het einde’ toe, besloot ik langer te blijven en boekte nog een hotelkamer waar ik nog kon verder dromen van de goede tijd met Melissa. Ze heeft gewoon de Samyadames ver achter zich gelaten en hun lauwe service doen verbleken. Ik weet terug waarom ik zo graag naar hier kom en waar ik vroeger ò zo veel energie kon vandaan toveren: ik ging tot 5 jaar terug dan ook 2x per maand. Laat het geweten zijn: hoertjes zijn goed voor het mentaal welzijn van elke beer. Jammer dat het al zo ver is en de inflatie zo toeslaat overal, ook bij onze Zuid-Oosterse ‘vriendinnen’…

Het boeken van een hotelkamer in Bab maakte dat ik langer kon plakken, de wellness gebruiken en zwaarder bier kon nuttigen.

De volgende dag merkte ik dat nog iemand een kamer heeft geboekt. Ook hij was enkel met Melissa geweest. We keken elkaar eens goed aan en wisten dat we beiden supersessies hadden met haar. De Queen of Babylon stelt niet teleur, daarom noem ik ze ook een Queen. Nadat we beiden bekenden met deze zelfde dame te hebben gekamerd ontbeten we rustig verder, in gedachten verzonken vol zoete geile herinneringen aan zachte borsten, een ondeugende lieve lach en de prachtige service die elk hebben gehad.

Zo eindigde het eerste saunaclubweekend van 2023 dat riskant was gezien de tijd van het jaar. Het bleek achteraf een zeer goede keuze hier te toch te zijn gegaan en ik heb er geheid geen spijt van: zodoende is 2023 toch op een positieve manier gestart en hoopt de bijgelovige kant van mezelf dat dat een goed teken mag wezen.
  
  

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1486 Gepost op: 20 mei 2023, 09:32:18 »
Eind april ontving ik een kortingskaartje van een ander forum voor Babylon. Altijd prettig zo’n extra verwennerijtje. Het is altijd fantastisch want ondanks alles is dit toch een van de fijnste clubs in NRW. Tja, de teneur in SC-land valt mss na alle ellende van de eerdere twee jaren wat tegen en wordt er relatief weinig bezocht, en dus geschreven, maar als je dan een gesponsord bezoekje mag afleggen aan Babylon, dan kun je mij daar wakker voor maken  :pica

Geplant en de reis aanvaard op een middag en bij aankomst werd het kaartje makkelijk ingeleverd tegen een tweetal handdoekjes. Douchen en de arena betreden om de dames en club te inventariseren met een lekker biertje in de hand.
De club natuurlijk onveranderd en het aantal dames viel helaas wat tegen. Zeer bekende gezichten ontbraken nog (Mary, Leah, Melissa, Georgiana,, Karla, Nadja, Roxana) zo royaal na Pasen, een aantal bekende(Rose, Bella, Christina, Tanja, Daniella, Isabella, Paris) en enkele nieuwe gezichten. Warempel niet onsmakelijk zoals gewend hier. Al met al; genoeg te doen!

Eerst maar eens een rondje wellness. In de sauna kwam Christina natuurlijk weer eerst uitgebreid leuren maar gelukkig kon ik dat afhouden. Lekker aansluitend bubbelen en het zwembad was wat koud. Het leek veel warmer dan het was buiten.
Over het verblijf hier kun je kort zijn. Gewoon top. Voor mij is er niet al te veel te doen als het weer tegenvalt. Niet luieren in de tuin, niet veel badderen en zeker geen avontuurtjes met de dames buiten. Meebrengen van wat leesvoer is ook niet verkeerd.

Dan ter zake. De kino werd regelmatig in gebruik genomen. Op zeker moment kom ik boven en zijn er maar liefst vier setjes separaat aan het ‘spelen’ met elkaar. Altijd prettig om te zien.
Uiteindelijk heb ik gekamerd met de ‘Neuzugaenge’ Katri en Elissa. Beiden dames bevielen uitstekend en zijn voor herhaling zeker terug op het listje.
Katri is niet de allermooiste van de club. Maar ze is erg vriendelijk, opgewekt, zelfbewust en verstandig. Dat mag ik wel. Bovendien heeft ze een stel overheerlijke punters die er buitengewoon heerlijk uitzien en, niet onbelangrijk, helemaal origineel. Katri had het dus ook best wel druk die middag.
Elissa is daarentegen een stukje kleiner qua postuur, maar Elissa ziet er knap en lief uit. Ook de boobies zijn wat kleiner. Maar goed; klein is fijn zeggen ze wel eens. Beide dames zijn bij mij met vlag en wimpel geslaagd.

Tijd gaat altijd veel te snel in Babylon, ondanks dat je niet echt naar buiten kon. De keuken bleek ook weer dik in orde, dus na de interne mens versterkt te hebben bijtijds weer de thuisreis aanvaard.
Graag tot de volgende keer.

Grtz   :039:
K
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1487 Gepost op: 18 juli 2023, 01:33:49 »
KNORREN

Op de 3e van de 7e zou het weer matigjes zijn, dus gedacht om een club te bezoeken waar de wellness uitgebreid en het zwembad verwarmd is.

Babylon leek me een geschikte locatie en zodoende richting Elsdorf getrokken. Iets na openingstijd 1x op de bel gedrukt. Helaas geen welkomst committee die bij de receptie je staat op te wachten. Dat was toch wel een bijzonder dingetje in het verleden...

7 tientjes afgetikt en gauw ging dit varkentje kijken of er nog wat crispy bacon in de voederbakken lag. En jawel hoor, heerlijk weer. Heb ze gemist :)
Zo heeft deze veelvraat bij de meeste SC wel iets waar ie naar uitkijkt.

Erna een wellness rondje gedaan om even uit te buiken en bij te komen. Jacuzzi was op een aangenaam temperatuur, sauna was in de vroege nog pas op 80 graden, maar daar kwamen in de loop van de dag nog een paar graadjes bij. De stoomcabine is helaas een opslaghok geworden. Erg jammer van dat mooie ding.
Het zwembad was lichtjes verwarmd en voor mij lekker om na een sauna rondje een paar keer in af te koelen. Maar mij te fris om er in rond te blijven dobberen.
Het zonnetje liet zich sporadisch zien. Dus fijn dat ze zoveel ligbedjes hebben staan.

Circa 7 dames en 6 heren. Het was best rustig en Carla had zo te zien geen afspraken staan en greep de gelegenheid om me te ontvoeren.
Heerlijk van elkaar genoten op een kamertje met deze GOSC meid.

Verder door de dag heen lekker wellness rondjes gemaakt. Op een gegeven ogenblik moe de Kino ingekropen voor een dutje. Lag daar een meute Bulgaartjes ook te luieren. Een wat vollere kwam bij me liggen. Jammer, want verderop lagen 2 slanke die wel in m'n straatje pasten. Als die er nou eens bij waren komen liggen. Maar helaas...
Dus maar even liggen knorren. De volle dame maar tegen me klagen dat ik maar wilde slapen en niet met d'r of 1 van d'r vriendinnen wilde kameren. Nou, soms moet je gewoon even opladen.
Want na een poosje uitgerust te hebben spotte ik 1 van de slanke jonge dames en vroeg of ze bij me kon komen voor een kennismaking. Katrin blijkt ze te heten en haar uitstraling en overkomen vond ik erg lief. Ook wat ik graag doe op de kamer was mogelijk, dus de euh... denkbeeldige sleutel laten halen, c.q. de kamertijd laten opschrijven.
Onder luid applaus van d'r Bulgaarse vriendinnen volgde ik haar even later naar een naastgelegen kamer.
Toen we eenmaal goed en wel lagen en met elkaar bezig waren, hoorden we ineens geknor. En nee, het kwam ditmaals niet van mijn onverzadigbare maag.
Oh jee, het zou toch niet... Ik zei dat er vast een vent naast ons ligt te maffen. Blijkbaar is Katrin nog niet zo lang in de club dat ze alle kamers goed kent, want ze dacht niet dat dit mogelijk was. Dus ik zei dat we even om het muurtje moesten kijken. En jawel... lag er eentje te ronken. We lagen in een deuk met een vleugje ongemak. Want volgens mij hadden we allebei een wat nu momentje, en toen we verder gingen was er beetje het gevoel dat we niet te luidruchtig bezig moesten zijn om de buurman niet te storen...
Heerlijk van deze zachtaardige dame genoten tijdens ons kamertje. Hopelijk dat er een volgende keer een potje worstelen op tafel komt...

Na lekker van een sappige steak te hebben verorberd en wat wellness rondjes kwam Antonia vissen naar een massage. Zouden m'n massage kunsten zo goed zijn, of is het een slinkse manier om me een kamer op te krijgen? Het zal er wel ergens tussenin liggen, want niet veel later erna hadden we geweldig van elkaar genoten. GOSC waardig.
Antonia zou erna even met vakantie gaan.

Had me weer prima vermaakt en een goeie keuze gemaakt Babylon weer es te bezoeken.
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1488 Gepost op: 2 augustus 2023, 02:16:06 »
CASUAL

Op de 17e van de 7e eigenlijk plannen om elders naartoe te gaan. Het zonnetje brak echter door de wolken en deed me besluiten naar de Babylonische tuinen te trekken.

Iets voor het middaguur aangekomen en 7 tientjes afgetikt voor een rooie handdoek. Gelukkig heb ik altijd m'n eigen badjas in m'n wellness tas zitten. Blijkbaar was ik niet de enige met dit briljante idee, want er waren nog 3 andere heren die een ijsberenvel aan hadden. Door de dag heen circa 10 heren aanwezig.
Kwa dames was het een rustige dag met circa een tiental dames, waarvan 1 chocomaus. Opvallend was dat het wel casual Monday leek te zijn, want een aantal dames liepen door de dag heen op slippers rond ipv hakken.

Na het opfrissen sprintte ik naar de voederbakken, om er helaas achter te komen dat alle bacon al op was. Volgende keer misschien maar linea recta erop duiken...
Het eten was door de dag heen verder prima op orde. Ook de a la carte smaakte me goed. Lekker stukje varkens steak gekozen.
De bar werd ook redelijk goed bemand cq in de gaten gehouden, waardoor je niet lang hoeft te wachten voor een drankje.

Tijdens de wellness rondjes er achtergekomen dat de jacuzzi iets aan de frisse kant was. Vooral de bubbels voelden ijskoud aan. Later in de week kwam een ijsbeer er achter dat de jacuzzi niet optimaal meer werkte. Hopelijk dat ie gauw weer in orde is.
De stoomcabine is nog altijd buiten gebruik en daar lijkt geen verandering in te komen. Sauna was lekker warm en zwembad lichtjes verwarmd. Het zonnetje liet zich sporadisch zien, dus zo nu en dan even gebruik gemaakt van de ligbedjes in de tuin.

Kwa dames waren m'n favorietjes er niet. Dus ging m'n aandacht naar een dame die ik geregeld in Babs heb gezien, maar nooit mee gekamerd: ene Rebekka.
Echter zag ik even later een andere blonde schone dame die nog meer mijn smaak was. Ok, prachtige Isabella was er ook, maar daar niet echt de klik mee gehad op kamer.
Hoe dan ook, die andere blonde stoot blijkt Bibi te heten. En de klik was er op de bank, dus besloten het er op te wagen. Op een kamertje geweldig van elkaar genoten. Een GOSC titel waardig.
Bij het betalen moest er even gewisseld worden. Ik dacht haar te laten wisselen, maar dat bleek me duur uit te pakken. Want ipv de 60€ die ik haar betaalde, wisselde ze het tientje om voor een twintigje. Wisselkoerskosten zullen we maar zeggen...
Volgende keer toch maar gepast meenemen of bij de theke wisselen.

Na nog wat wellness- en voederbakrondjes weer ontspannen en uitgerust de weg terug aangevangen. Nog even gauw tanken. In de avond was dat toch maar mooi weer een paar centen goedkoper.
Dus een klein beetje goedgemaakt tegen die hoge wisselkoers bij de klapekster ;)
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1489 Gepost op: 28 oktober 2023, 00:50:47 »
Op de 9e van de 10e besloten om weer es van de wellness (en de meiden ;)) van Babylon te genieten.

Rond openingstijd werd bij de receptie het kortingskaartje soepeltjes in ontvangst genomen, waarvoor dank aan club en forum. Hierdoor betaalde ik slechts 40 ipv de reguliere 70 euro.

Babylon is een FKK club waar je geen badjas krijgt, maar net als de dames een rode handdoek om je middel. In dat opzichte zei Patjax het al treffend dat het meer op een RH club lijkt dan een echte FKK waar de dames in al hun glorie vooraf te bewonderen zijn.
Vind dat wel jammer, omdat ik graag zie wat voor vlees ik in de kuip heb, en dat gaan nu wat moeilijker. Kon ik haast net zo goed naar een SC club gaan...

Enfin, voordat ik me ging opfrissen even de voorraad bacon inventariseren om te voorkomen dat ik een lege bad zou treffen. Dat zat ditmaals wel snor, aangezien ie nog goed gevuld was. Met nadruk op nog...
Want na een opfrisbeurt mezelf voorzien van een broodje, eitje, worstje en natuurlijk wat bacon. Smaakte me prima. Ik dacht eerst dat er geen soep meer was, maar die kwam iets later er gelukkig alsnog bij.

Daarna lekker in de wellness wezen uitbuiken. De sauna en jacuzzi waren goed op temperatuur. Het zwembad was lauwtjes verwarmd. De stoomcabine was nog altijd een opslaghok.
Fijn dat er bij Babylon genoeg hoofdsteuntjes zijn om lekker te kunnen liggen en een emmertje water om wat te stomen. Tja, als de stoomcabine het niet doet, maken we er zelf wel 1 ;)
Ook het zonnetje liet zich heel eventjes zien, dus kon na een saunarondje lekker even buiten liggen afkoelen.

Het aantal dames was op 2 handen te tellen die dag. En ook kwa heren was het niet druk. Dus iedereen was wel goed te boeken. Ik had op het forum gelezen dat ene Denisa er zou zijn. Was benieuwd of dit de wervelstorm was die ik er een paar jaar geleden was tegengekomen. Helaas, dit blijkt een Bulgaars exemplaar van 24 lentes jong te zijn met donkerblond haar. Doch, ze zag er wel leuk uit en op een kamertje heerlijk van elkaar genoten.
Erna contact met Roemeense Evelyn die een trio probeerde te scoren met Isabella. Die laatste kent me al langer en weet volgens mij dat dit er bij mij niet zo makkelijk in zou zitten. (Overigens zie ze er met donker haar ook nog steeds erg smakelijk uit)
Doch, een 1 op 1 kennismaking met Evelyn zag ik wel zitten. En zo vertrok ik met deze zwartharige 26 jarige deerne naar een kamertje waar we heerlijk van elkaar hadden genoten.
Een nieuwe jongedame genaamd Gabriella leek me ook wel interessant. Hoewel ik normaal op wat slanker val, heeft ze wel een heel lief snoetje met volgens mij een zachtaardig karakter. Hopelijk komt het er nog van om elkaar een volgende keer te treffen.

Want inmiddels was ik wel toe om de innerlijke mens wat meer aan te sterken. Ik bestelde a la carte de steak. Tot m'n schik was het vlees nog rood van binnen! Maar wat bleek, ze hebben weer rundvlees ipv varkens. Dus liet ik het me allemaal prima smaken :)
Tijdens m'n diner spotte YYLover me en een korte begroeting volgde. Meneer had namelijk een date met Gabriela. Dat bleek em prima te zijn bevallen en zodoende blijft ze op mijn wenslijstje staan.

Erna nog lekker in de wellness wezen bubbelen en chillen, waarna het helaas weer tijd was om dit paradijsje op aarde weer te verlaten. Babylon blijft toch wel een favoriet met z'n uitgebreide wellness. Kom er graag weer terug.

  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1490 Gepost op: 8 december 2023, 01:43:47 »
BACK IN TOWN

Op de 4e van de 12e richting Elsdorf getrokken met m'n winter kameraad. Klaus is namelijk back in town! Een beetje vroeg, de Sint was nog niet langs geweest, maar kameraad Klaus is er graag vroeg bij. Kan ie voordat de drukte rond de 25 & 26e begint zich nog even vermaken ;)

Door een pauze onderweg kwam ik iets na openingstijd op de parking aan. Een goedheilige man was me goedgezind en had een kortingskaartje voor me, waarvoor dank aan club, een ander forum en de gulle ijsbeer.
Na het aftikken van 4 ipv de reguliere 7 tientjes kreeg ik een setje handdoeken mee. Das niet genoeg voor deze koukleum, dus had m'n eigen badjas mee.

Opgefrist en wel betrad ik de gemeenschappelijke ruimte en spotte daar gelijk wat lekkers. Zag er heerlijk uit en het begon onderin m'n lichaam gelijk actief te worden. Als een hongerige beer stapte ik er op af. Een introductie was niet nodig, want we kennen elkaar al jaren. Prachtig gebruind en welgevormd. Ik kon mezelf niet langer beheersen en begon d'r in de publieke ruimte al te liefkozen. Oh, wat rook ze lekker. Ik bracht m'n gezicht dichter bij elkaar en begon al een beetje aan d'r te nibbelen.
Kon m'n vette vlezige handjes niet van d'r afhouden. Die prachtige vormen met een vetlaagje op de juiste plekken.
M'n oerdriften namen het over ik beet met m'n tanden zachtjes in haar velletje. Krokant en knapperig kraakte ze tussen m'n tanden en het speeksel liep langs m'n kin, gemengd met de geurige bacon sappen ontstond er een klein orgasme in m'n mond...

Sorry weledele jury van de maand december, maar smeuïger en geiler worden mijn kamer details helaas niet. En de eetkamer is toch ook een kamer? ;)

Naast de heerlijke spekkies en gebakken eitjes was er ook weer een lekker pannetje soep. De worsten heb ik niet gezien.
's Middags lagen er in de voederbakken 4 gerechten om iets uit samen te stellen: pasta, aardappelschijfjes, vlees in een sausje en wat gekookte groente. In de avond was er rijst en een andere pasta. Uiteraard was de rundersteak ook weer a la carte te bestellen met wat frietjes erbij.

Na lekker gegeten te hebben in de wellness ruimte wezen uitbuiken. Sauna rondjes gedaan om het luie zweet eruit te krijgen. Gezellig met een vriendelijke Duitser die zo een 20 ijsbeerjaren op de teller heeft staan een poosje zitten kletsen.
Tussendoor buiten wezen afkoelen. Met een briesje was het mij iets te fris om rustig af te koelen. Gelukkig kon dit in de serre, die met glazen schuifdeuren af te sluiten was, zodat de wind er niet bij kan. Die ruimte is in tegenstelling tot het terras bij de bar niet verwarmd, waardoor er niemand was en ik rustig kon afkoelen.
Heb ook gretig gebruik gemaakt van de beschikbare gevallen sneeuw voor o.a. het afkoelen.
Wat ook koel was, of eigenlijk TE koel, was de jacuzzi. Die stond op standje fris. Het enige moment dat ik em warm vond, was toen ik vanuit het ijskouwe zwembad erin ging. Respect voor ijsberen als Husky die meermaals zo een ijsbad nemen. Brrrrr... niks voor deze koukleum.
Verder heb ik de jacuzzi alleen nog gebruikt als afkoelbad. Erg jammer, want normaal vind ik het heerlijk om ze als een warm ligbadje te gebruiken.
Nog melding van gemaakt bij de theke, maar die zei er weinig aan te kunnen doen.
Dat zijn imho de verkeerde bezuinigingen. Dat je het zwembad in de winter niet verwarmd kan ik me nog voorstellen. Maar dat voor een 70 euro club de jacuzzi koud is en de stoomcabine het zo lang niet doen is toch wel een misser.
Verder rook het bij het toilet in de wellness niet zo fris. Wellicht een riolering issue?

Kwa heren was er af en aan rond de 6 a 10 man aanwezig. Kwa dames bleef het aantal steken op 4 stuks de ganse dag. Ze waren dan wel allen al vroeg aanwezig. Aanwezig waren Evelyn, Isabella, een nieuwe dame Laura, en een slanke dame van middelbare leeftijd met een brilletje die ik vaker heb gezien, maar geen kennis mee heb gemaakt. Ze leek me ook een koukleum, dat kameraad Klaus haar ee warm presentje gaf.
Klaus had die dag weinig uit te delen met zo een kleine line up, dat zelfs Rebeka die vrij had en de bardame een vervroegd Kerstpresentje van em kregen. De bardame ging er vervolgens mee klanten die ze kende laten schikken, wat voor wat hilariteit en levendigheid in de tent zorgde.
Favorietjes als Mary, Karla en Antonia waren er helaas niet. Besloot nog eens met Isabella de kamer op te gaan om te kijken of het deze 2e keer beter zou worden. De GOSC kwaliteiten waren er, maar de klik ontbrak helaas. Ook begon ze al onder de 19 minuten af te ruimen. Dan liever de Venus regel dat er nog wat nageknuffeld ofzo wordt. Voor mij kwam het daardoor niet verder dan een redelijke kamergang. Bij mij ontdooide ze op de kamer in elk geval niet echt.
Later in de bar zag ik haar met een andere heer welke een leuke klik hebben. Dus ze kan wel leuk gezelschap zijn en kan me dus ook de goeie recensies wel voorstellen.

Na van de steak genoten te hebben, een dutje en wat saunarondjes gedaan voor een luilekker dagje. Terwijl ik in de jacuzzi zat af te koelen kwam Laura erbij zitten. Weet niet hoe zij het volhield zonder eerst in de sauna opgewarmd te zijn geweest. Maar een kennispraatje volgde en wat geflirt, waardoor m'n interesse gewekt was en ik besloot een joker kaart te trekken voor een afsuitend kamertje met deze nieuwe jonge dame. Ze was er pas 2 dagen na eerst wat escort gedaan te hebben. Haar Duits is daardoor nihil en haar Engels zeer beperkt. Doch, ze leek me een leuke meid en we trokken ons terug voor een intiemere kennismaking. De beloofde GOSC ronde werdt ingewilligd, maar het EHBO gedeelte was weinig gepassioneerd en erg kort van duur. Echter in mijn favoriete standje geweldig van elkaar genoten en erna nog wat na liggen rommelen. Tevreden de kamer verlaten, maar ze kan nog een hoop groeien.

Erna nog een dutje voor vertrek. Let wel op je positie op de ligbedden in de wellness, want ik lag even verkeerd en had wat last van m'n rug. Volgende keer misschien toch maar weer de kino opzoeken voor een tukkie.
Bij vertrek in de avond nog wat voordeliger kunnen tanken 1,67 dan de 1,71 in de middag. Dagobear ook weer happy.
Ben benieuwd waar ik volgende week met kameraad Klaus terecht kom...
« Laatst bewerkt op: 8 december 2023, 01:49:03 door mentholbear »
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1491 Gepost op: 17 februari 2024, 02:51:43 »
MISS IJSBEER

Op de 5e van de 2e hoopte ik, tegen beter weten in, miss ijsbeer 2024 haar officieuze trofee te kunnen overhandigen.

Rond openingstijd de 7 tientjes entree overhandigd in ruil voor een sleuteltje en2 handdoekjes.
Daar bleek gelijk al dat Bella die dag inderdaad helaas niet aanwezig zou zijn. Scrotum had al info ingewonnen en ook de theke bevestigde dat ze de maan- en dinsdagen niet werkte. De komende tijd komen de andere dagen niet uit. En langer laten wachten met de uitreiking zou beetje als mosterd na de maaltijd zijn.
Dus in m'n 'goedste' Duits proberen te vragen of ze het pakketje konden bewaren totdat een ijsbeer het zou komen ophalen en aan Bella kon overhandigen. Het lijkt me namelijk leuker als ze het persoonlijk van iemand krijgt. Zou geen probleem zijn volgens de theke, en ze zou het met een notitie in het kantoortje bewaren.
Intussen veel geregel met heen en weer pb's en posts om een ijsbeer te vinden die de uitreiking op zich kon nemen.
Doch, ik weet niet of de theke dame me niet goed hadden begrepen ofzo, maar Bella had het woensdag al van de office meegekregen en was er blij mee. Eind goed al goed.









M'n verdriet dat Miss ijsbeer er niet was wezen wegvreten bij de voederbakken. Die waren in de ochtend goed gevuld met bacon, waarvan sommige lekker crispy. Verder natuurlijk beleg en wat konijnenvoer.
In de middag 4 bakjes met rijst, pasta, vlees in een sausje en wat gekookte groente. Simpel, maar prima weg te werken. Het worsten pannetje ontbrak die dag. Zal wel bij SC Theo's liggen ;)
En in de avond uiteraard nog een rundersteak met frietjes opgepeuzeld voor de Veelvraat bokaal punten...

Tijdens het middageten nog gezellig gekletst met een Duitse heer over horloges. Maakte een compliment over z'n Nautilus en hij had gelijk door met een mede WIS te maken te hebben. Je komt ze zelden tegen in het wild. En al helemaal in een SC. Ik bedoel, hij wist te vertellen dat je er niet mee in Amsterdam of Keulen ofzo in bepaalde plekken mee rond moest lopen als je geen klap op je harses wilt oplopen. Blijkbaar zitten er alleen maar nette ijsberen in sauna clubs...
Ook gaf hij als tip mee dat ie z'n gouwe Rolex Day Date niet droeg als ie naar een SC gaat. De klapeksters zien je al zitten met een gouwe klok om de pols en rekenen meteen  dubbele prijzen.
Maar z'n stalen Patek Philippe valt niet op bij de meiden...
Wijze lessen.
Ik draag daarom ook liever m'n Seiko ofzo als ik naar een SC (of wellness resort) ga. Het trekt geen ongewenste aandacht en de dames geven nog bijna korting met zo een sloeber horloge ;)
En ik maak me ook minder zorgen om ermee de sauna's en de natte gedeeltes van een wellness in te gaan. Want ik heb gemerkt dat de extreme temperaturen niet goed zijn voor de uurwerkjes. Zelfs een dure smartwatch is er defect door geraakt.

Over wellness gesproken, uiteraard die dag ook uitgebreid gebruik van gemaakt. De sauna was wederom goed op temperatuur. De jacuzzi was in de middag een beetje warm, maar na verloop van de dag was ie redelijk aangenaam voor denk de meeste bezoekers. Zelf hou ik van een nog iets warmere jacuzzi, maar dat is persoonlijk. De stoomcabine is nog altijd buiten gebruik (what else...). En het zwembad leek meer op een ijskoud dompelbad.
Een keer ervoor probeerde ik ook zo stoer te zijn als husky en besloot erin te duiken. Nou zo stoer bleek ik niet te zijn en verkleumde zowat.
Een dompelbad kun je langzaam in zakken (en is misschien niet zo koud). Maar zo een tempratuurschok is niks voor me. Ik koel liever rustig af. Dat lukte die dag prima in de overdekte serre. Er stond geen verwarming aan waardoor het er lekker koel was, maar je had ook geen last van de striemende windvlagen. Dus heerlijk daar even kunnen zitten.

Babylon is een dag club en de line up was ook vroeg compleet en nam erna weinig meer toe. Wel kwamen 2 donkere dames later op de dag pas aan.
Bij elkaar waren het er circa 8. Kwa heren was het ook redelijk rustig. Zo rustig dat 1 van de dames besloot te face timen. Gelukkig verkaste ze even later wel ermee een kamer in. Als chef Eddy dat had gezien...
De beren die er waren bleken overigens niet bepaald verlegen. Ik zag twee beren broodjes smeren onder de grote TV. Daar kwam nog een 3e bij meehelpen. En later nog een trio in de wellness. Geen zorgen, het gebeurde gelukkig niet in de jacuzzi, maar op een ligbedjes.

Zelf had ik mijn oog die dag op een jongedame met een aardige voorgevel die schuin onder de TV zat. Ramona noemt deze Roemeense zichzelf. Terwijl Chinaklaus haar een presentje gaf, kwam haar vriendin Nadia (als ik me niet vergis) erbij om te kijken of er een trio in zat. Nou deze ijsbeer is niet zo begaafd in het multitasken en besloot het op Ramona te houden. Ze legde zich erbij neer, maar er werd nog wel even gevist naar een presentje. Wel, vooruit dan maar, streek over m'n hart en overhandigde haar er ook eentje. Tevreden huppelde ze verder.
Na nog wat gekletst te hebben met deze lieve meid met een groen hartje besloten ons op een kamer terug te trekken waar we heerlijk van elkaar genoten hadden. Hoop ooit nog eens een volledige EHBO cursus bij haar te volgen...
Na onze kamergang mocht ze nog een presentje uitkiezen. Daar was ze heel erg mee in d'r nopjes. Alleen mijn pech was dat haar vriendin Nadia ook in de buurt was en gelijk er ook 1 wilde. Probleem was dat ik deze uit China had meegenomen en er niet zoveel van had. Dus dat zou er voor haar niet inzitten. Mevrouw was gelijk wat ontdaan. Ramona probeerde me nog te paaien, maar ik hield voet bij stuk. Zo bleek maar weer es dat het voor klapeksters nooit genoeg is. Mijn Miss Never Enough 2024 nominatie heb ik waarschijnlijk al binnen ;)



Hoe dan ook, het bezoek aan Babylon was me verder weer prima bevallen. Zelfs het zonnetje liet zich eventjes zien, waardoor ik een kwartiertje ofzo even vitamientjes D kon vangen.
En bij vertrek ook nog eens extra voordelig tegen het avond tarief wezen tanken. Fijn dat er zo dichtbij de club een benzinestation is.
Hopelijk dat het weer gauw weer wat warmer wordt en het weer aangenaam is om gebruik te maken van het zwembad.