BABYLON – FIRST 2023 VISIT – DRIEHOERENTOUR DEEL 27 Januari 2023Normaal ga ik naar Babylon in December rond de sint-periode. Deze keer is het in Januari gezien het in December vaker vroor, 2 weekends na mekaar. Het is redelijke trendbreuk voor deze beer met zijn eeuwige vaste gewoontes want al sinds 2013 was het in December geweest. Nu is het dus een jaar-startend bezoekje in plaats van een jaar afsluitend bezoekje en dat voelde nu ergens wel beter. Vorige keer in Augustus ’22 verliet ik de club met een nare ervaring rijker richting SixSens, de dames waren allemaal zuur en gepikeerd behalve Melissa die toen de dag redde.
=> DEEL 1 IN SAMYAFAZIT1) WerkpuntenZeer weinig dames, niet zoveel beren (maar meer beren dan er dames waren): keep in mind dat het de orthodoxe Kerstperiode is en nieuwjaar pas geweest is.
2) PositiefAl de rest: super! Eten, faciliteiten, sfeer, ik bleef er zelfs slapen terwijl ik dat eerst niet van plan was.
CLUBVERSLAGNa mijn rit uit hartje Keulen waar ik mijn eerste hotel had geboekt karde ik richting Babylon waar ik nog een kortingkaartje voor had mogen ontvangen bij wijze van Kerstgeschenk. Ik dank het forum in de grond mijn hart, het deed me overstag gaan om deze samen met het Samya-kaartje te verzilveren. Er was meer twijfel dan anders geweest gezien alles duurder is geworden. Dit weekend noem ik maar de ‘driehoerentoer’: het valt op driekoningenweekend en ik heb toch 3 hoertjes beetgepakt, heeft me genoeg energie om dit jaar met meer moed tegemoet te zien.
Vriendelijk ontvangst gehad en mijn kaartje van ijsberen werd vlot ontvangen. Ik kleedde me om en ging eerst ontbijten (geen in hotel gehad).
1) Algemene indrukClubsfeer, inrichting en eventuele aanpassingen:
Super rustig, vooral in het begin. Er kwamen vooral steeds meer beren bij, het damesaantal bleef schrikbarend laag en wat er rondliep deed me niet met de tong uit de bek rondlopen van geilheid. De sfeer was wel heel ‘gemütlich’ zoals de Duitsers dat noemen. Eddy was er ook en leek tevreden.
Het is spijtig dat zo een mooie club nu tekortschiet in de core business naar mijn bescheiden mening. Ze hebben er echt wat moois van gemaakt, de club is gewoon mooi en gelikt. Aan hen die als ancien de club hebben meegemaakt 10 tot 12 jaar terug, wat zou je echter prefereren: het kleine Babylon met de kamers waar je de buren hoorde doorheen de schotten, de vele openbare actie en de toch veel intiemere sfeer met een grote variatie aan dames of de moderne versie met al die open ruimte en nauwelijks dames, laat staan openbare actie? Ik heb dat laatste zelfs in lange tijd niet meer gezien.
Wellness:
Ik heb erg vaak van de wellness gebruik gemaakt, sauna en jacuzzi wel te verstaan. Zwembad is te koud en liet ik links liggen. De hamam is steeds uit, wat is daar toch mee? Ik had in Samya nog gebruik gemaakt van hun hamam, gelukkig. Jacuzzi was heel goed op temperatuur, de sauna erg heet.
Keuken:
Deze keer was het beter qua eetgelegenheid: ik vroeg actief naar het à la carte menu en deze bleek beperkt te zijn. Helaas geen steak maar wel kip en frieten…maar geen saus erbij. Het is weliswaar beter dan vorige keer in Augustus toen er géén à la carte menu was en datgene in de warmhoudbakken me niet aanstond maar er is zeker veel ruimte voor verbetering in een club dat zo’n hoge entreeprijs vraagt.
Line-up vs drukte beren:
Erg flauw voor een zaterdag. Wellicht niet voor een eerste weekend na oud en nieuw als het volop orthodoxe kerst is wat ze in de Balkan toch ook vieren, dacht ik. Ik vreesde al dat er niks van in huis zou komen en dat dit vooral een wellness-dag zou worden. De beer-dame verhouding was behoorlijk scheef en bleef zo gedurende de ganse dag. Ik heb er noglangnietuitgewandeld tegen gekomen, de enige die ik van het forum ken en al lang niet meer heb gezien. Toch steeds tof om bekende gezichten opnieuw te ontmoeten.
2) KamergangenEen dame, 2 kamergangen:
MELISSA, mijn Queen of Babylon
Ik maakte 2 kamergangen met dezelfde dame en dat gebeurt erg weinig in mijn ijsberencarrière dus het moet steengoed zijn als ik weer meteen geil loop voor eenzelfde dame! In dit geval is dat terug
Melissa, mijn
’Queen of Babylon’. Er is een superklik met deze dame en het is steeds de hemel om weer met haar heerlijke grote dikke tieten te spelen en haar mooie lach te zien en ze doet TZ!
=> MELISSA – Babylonian Queen -
3) Einde van de dag en ontbijt daarnaNaar ‘het einde’ toe, besloot ik langer te blijven en boekte nog een hotelkamer waar ik nog kon verder dromen van de goede tijd met
Melissa. Ze heeft gewoon de Samyadames ver achter zich gelaten en hun lauwe service doen verbleken. Ik weet terug waarom ik zo graag naar hier kom en waar ik vroeger ò zo veel energie kon vandaan toveren: ik ging tot 5 jaar terug dan ook 2x per maand. Laat het geweten zijn: hoertjes zijn goed voor het mentaal welzijn van elke beer. Jammer dat het al zo ver is en de inflatie zo toeslaat overal, ook bij onze Zuid-Oosterse ‘vriendinnen’…
Het boeken van een hotelkamer in Bab maakte dat ik langer kon plakken, de wellness gebruiken en zwaarder bier kon nuttigen.
De volgende dag merkte ik dat nog iemand een kamer heeft geboekt. Ook hij was enkel met
Melissa geweest. We keken elkaar eens goed aan en wisten dat we beiden supersessies hadden met haar. De
Queen of Babylon stelt niet teleur, daarom noem ik ze ook een Queen. Nadat we beiden bekenden met deze zelfde dame te hebben gekamerd ontbeten we rustig verder, in gedachten verzonken vol zoete geile herinneringen aan zachte borsten, een ondeugende lieve lach en de prachtige service die elk hebben gehad.
Zo eindigde het eerste saunaclubweekend van 2023 dat riskant was gezien de tijd van het jaar. Het bleek achteraf een zeer goede keuze hier te toch te zijn gegaan en ik heb er geheid geen spijt van: zodoende is 2023 toch op een positieve manier gestart en hoopt de bijgelovige kant van mezelf dat dat een goed teken mag wezen.