Auteur Topic: georgiana  (gelezen 9579 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
georgiana
« Gepost op: 7 augustus 2015, 23:15:18 »
Naam : Georgiana
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits
 Leeftijd : 25
 Haarkleur/-lengte : Lang zwart (tijdens de sex bindt zij het op)
 Lengte dame : 1,62 mtr
 Postuur/Cupmaat : stevig postuur, cupmaat c/d
 Service: TZ/ PZC/ NMC/ FT/bef/ving
 Tijdsduur : 45 min.
 Prijs : EUR 75,=
 Extra’s:
Georgiana heeft een streepjesachtige moedervlek bij haar schouder zitten.

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
georgiana
« Reactie #1 Gepost op: 7 augustus 2015, 23:17:34 »
31 juli 2015

Gelukkig trof ik in het bargedeelte Georgiana  :showtits1 aan die een maand op vakantie was geweest. Ze had mijn auto al zien arriveren via de monitor. Ze zag er goed uit. Na wat bijgepraat te hebben aan de bar trokken we ons terug in een van de overdekte zitjes. Jawel met een cocktail. Iets waar ik Georgiana nooit eerder mee had gezien en het was ook de eerste die ik haar schonk terwijl ik toch al een aantal keren met haar heb gekamerd. Georgiana vroeg er zelf niet om maar ik stond dus met haar bij de bar toe de theke Zara vroeg of Georgiana wat mocht drinken. Omdat Georgiana dit niet afwimpelde stemde ik toe. Anders voel ik me toch een wat botte boer (niet dat daar iets mis mee is overigens). Het is dus met name ook een actieve rol van de thekes die tot cocktails leiden. Ik had het al eerder bij Ellen als theke ook gezien.

Cocktails by the way kosten 15 euro. Kleine (piccolo's) kosten 10 euro.

Het was een gezellig vorspiel met Georgiana in het liefdesnestje. Georgiana nam haar tijd om de cocktail op te drinken en verwende me intussen met diepe zoenen en geknuffel.
Op de kamer is het eigenlijk altijd top met haar. Ik had een goede sessie met als variant deze keer een reversed cowgirl.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
georgiana
« Reactie #2 Gepost op: 27 mei 2018, 11:19:16 »
Mag naar Gallardo.
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)