Auteur Topic: Nadja (Italiaans cfr site)  (gelezen 6022 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Nadja (Italiaans cfr site)
« Gepost op: 8 augustus 2015, 21:40:15 »

[box title=Nadja]
Land:          Italië
Taal:           Engels, Duits, Italiaans
Leeftijd:      18
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:        1,60m
Model:         slank, maatje 34
BH:              C
Kontje:        lekker
Haarkleur:    blond
Haarlengte:  lang
Extra:          schone ogen
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC GFE PSE Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+ technisch heel goed, TZ, had GFE bij kunnen wezen
+ zo jong zo schoon maar is meer matuur dan haar leeftijd. Is ze wel 18?
- wat afstandelijk in begin
[/box]
[box title=extra info]
http://www.sakura-fkk.com/galerie.html?anz=1&gid1=2762
Half uur mee geweest
Dacht dat ze eerder van Roemenië was...site zegt Italië
[/box]

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Nadja (Italiaans cfr site)
« Reactie #1 Gepost op: 8 augustus 2015, 21:45:08 »
Nadja - 31 Juli 2015
Uit http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1821.msg65238#msg65238

Dit blond meisje zat wat verloren in een zetel rond te kijken. Lange blonde haren, mooie blauwige kijkers, slank, mooie cup en oogt jong. Italiaans volgens de site, waarom dacht ik dat ze Roemeense was?

Vond haar iets hebben en ging er op af. We praatten wat maar ik wou er nogal snel mee op kamer. Ze is het soort meisje waar ik verlangend naar zou kijken, the hard-to-get blonde vamp die enkel stoere kerels wil, hier voor 't grijpen. Ik moet altijd aan dit type blond, lekker en gevaarlijk denken als ik dit nummer hoor, don' ask me why.

Citaat
'Jenny Nadja was sweet
She always smiled for the people she'd meet
I'm trouble and strife
She had another way of looking at life'

! No longer available]

Dit blond meisje zat wat verloren in een zetel rond te kijken. Lange blonde haren, mooie blauwige kijkers, slank, mooie cup en oogt jong. Italiaans volgens de site, waarom dacht ik dat ze Roemeense was?

Vond haar iets hebben en ging er op af. We praatten wat maar ik wou er nogal snel mee op kamer. Ze is het soort meisje waar ik verlangend naar zou kijken, the hard-to-get blonde vamp die enkel stoere kerels wil, hier voor 't grijpen. Ik moet altijd aan dit type blond, lekker en gevaarlijk denken als ik dit nummer hoor, don' ask me why.

Citaat
'Jenny Nadja was sweet
She always smiled for the people she'd meet
I'm trouble and strife
She had another way of looking at life'

! No longer available

Dit was de minste sessie van de dag en die was nog steeds beter dan gemiddeld. Ik koos voor een half uur en wou meer richting 'gewoon een potje geile sex want sta NU geil'. Doch in deze tent is dat een porche als stadswagentje aanwenden. Het mindere zat hem in het geklungel met de condoom, dito probleem diende zich enkele dagen later ook bij Simona aan in SixSens met beduidend minder succes. Bij mij is dat steeds een heikel punt, vooral als een DVP van die lange nagels heeft. Deze DVP had die niet maar toch. Het spreekt voor haar dat het toch goed kwam en we in gang schoten. Ik kwam uiteindelijk tegen het einde klaar en genoot nog na. Het half uur klaar en deze werd later vol gemaakt.

Minpunt aan mijn kant was dat ik had moeten zeggen dat ze haar haar los mocht laten. Ze heeft mooi lang blond haar. Zou ze dat hebben gedaan? Weet ik nu niet. Nadja: ***

50€ overhandigt en weer een meid blij gemaakt. Ze was blijer geweest met eentje van 100.
« Laatst bewerkt op: 8 augustus 2015, 22:30:12 door Vazkor »

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Nadja (Italiaans cfr site)
« Reactie #2 Gepost op: 8 augustus 2015, 23:00:03 »
Nog wat foto's van haar.

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man