Auteur Topic: Emilia (Griekse)  (gelezen 5633 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Emilia (Griekse)
« Gepost op: 8 augustus 2015, 21:53:47 »

[box title=Emilia]
Land:          Griekenland (half Grieks, half Roemeens naar haar zeggen)
Taal:           Roemeens, Grieks, Duits, Engels
Leeftijd:       29
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:       1,55m
Model:         slank, maat 34
BH:             A
Kontje:        lekker
Haarkleur:     rode haarkleur
Haarlengte:   schouderlang, wat krullend
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken Vingeren GFE Massage Staat voor veel open
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Lief, net een vriendin, super-GFE  :13:
+ Beste TZ ooit
+ open voor veel
-  opletten voor de tijd, haar klok staat wat achter (of stond de mijne nu voor? :017: :o), anyway opletten met kamertijd
[/box]
[box title=extra info]
http://www.sakura-fkk.com/galerie.html?anz=1&gid1=2555
1,5u mee geweest, je verliest je tijdszin met haar
[/box]

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Emilia (Griekse)
« Reactie #1 Gepost op: 8 augustus 2015, 22:04:58 »
Emilia - 1 Augustus 2015
Het was middernacht gepasseerd... ;D
Uit http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1821.msg65238#msg65238

De laatste sessie van de dag volgde met Emilia. Rood gekleurd haar, slank, A-cup, mooie ogen en typisch grieks uiterlijk. Later zei ze dat ze half Roemeens half Grieks is en van Nicola Guta's muziek hield. Een romantisch typetje.

Ik passeerde ze eerder die dag bij de trappen naar de wellness waar ze me vroeg hoe het ging en om mee te komen. Niet zo snel meisje, ik was nog niet lang binnen. Ze keek er warempel teleurgesteld bij. Later kwam ze bij me zitten terwijl ik weer aan 't surfen was. Deze kon ik niet afweren, ze was echt aan het aandringen maar niet agressief. Ze bleef zitten op m'n schoot terwijl ik verder sufte (facebook). Ze wees en lachte bij bepaalde postings. Ze likte me en kuste me en smeekte praktisch bewerend dat ze nog geen beer tot een kamer heeft kunnen verleiden en voor alles open was. Ach wat, ik dacht er een half uurtje van te maken, ze deed echt haar best.

Dat half uurtje groeide echter uit tot de langste sessie sedert dat ik de Saunaclubs ontdekte, sedert de 2uurs-sessie met Mila in Praag nu 6 jaar terug. 1,5u was ik binnen en was dat bijna overschreden. Pannenkoekenvreters vinden dit misschien maar niks maar voor mij is dat best veel, vooral naar budget gerekend. Maakt nu dat ik net daarop niet meer kon letten.

Dit meisje...was als een verliefde vriendin, zelfde verhaal als Alison maar Emilia leek die eerste beurt met haar werkelijk in alles te willen overtreffen. Dat was eveneens vrijen geweest. Emilia is ook met stip een kampioene in het tongzoenen. Zoals Russische Mila me destijds in Praag leerde wat echte PZC was met 100% deepthroat, leerde Emilia mij wat echte TZ is. En wat een tong heeft ze, ze stak die echt diep in m'n mond. Dit waren geen voorzichtige tongpuntjes, geen schuchter gedraai. Dit was TZ vol overgave, period.  :PDT_Armataz_01_37:

Het spel was geil, passioneel, ze voldeed al m'n wensen, likte alles, streelde, kuste als geen ander. Ik zweefde als het ware weg in een lust en een genot bij dat samen-zijn. Orale seks, nochthans niet mijn ding deed ze ook zacht en vol overgave. Dit was een zeldzaam gebeuren. Bij dit meisje laat je je gewoon gaan. Be romantic and float on zoals op dit romantische nummertje dat de sfeer goed omschrijft:

Citaat
'Now I like a woman that's quiet
A woman who carries herself
Like Miss Universe
A woman who would take me in her arms
And she would say, Charles, yeah
And if you fit that description
This is for you especially

Mmm, take my hand
Come with me, baby, to Love Land
Let me show you how sweet it could be
Sharing loving with me, I want you to

Float, float on (Girl, yes)
Float on, float on (With Charles)
Float, float, float on (Ooh, yeah)
Float on, float on'

! No longer available]

De laatste sessie van de dag volgde met Emilia. Rood gekleurd haar, slank, A-cup, mooie ogen en typisch grieks uiterlijk. Later zei ze dat ze half Roemeens half Grieks is en van Nicola Guta's muziek hield. Een romantisch typetje.

Ik passeerde ze eerder die dag bij de trappen naar de wellness waar ze me vroeg hoe het ging en om mee te komen. Niet zo snel meisje, ik was nog niet lang binnen. Ze keek er warempel teleurgesteld bij. Later kwam ze bij me zitten terwijl ik weer aan 't surfen was. Deze kon ik niet afweren, ze was echt aan het aandringen maar niet agressief. Ze bleef zitten op m'n schoot terwijl ik verder sufte (facebook). Ze wees en lachte bij bepaalde postings. Ze likte me en kuste me en smeekte praktisch bewerend dat ze nog geen beer tot een kamer heeft kunnen verleiden en voor alles open was. Ach wat, ik dacht er een half uurtje van te maken, ze deed echt haar best.

Dat half uurtje groeide echter uit tot de langste sessie sedert dat ik de Saunaclubs ontdekte, sedert de 2uurs-sessie met Mila in Praag nu 6 jaar terug. 1,5u was ik binnen en was dat bijna overschreden. Pannenkoekenvreters vinden dit misschien maar niks maar voor mij is dat best veel, vooral naar budget gerekend. Maakt nu dat ik net daarop niet meer kon letten.

Dit meisje...was als een verliefde vriendin, zelfde verhaal als Alison maar Emilia leek die eerste beurt met haar werkelijk in alles te willen overtreffen. Dat was eveneens vrijen geweest. Emilia is ook met stip een kampioene in het tongzoenen. Zoals Russische Mila me destijds in Praag leerde wat echte PZC was met 100% deepthroat, leerde Emilia mij wat echte TZ is. En wat een tong heeft ze, ze stak die echt diep in m'n mond. Dit waren geen voorzichtige tongpuntjes, geen schuchter gedraai. Dit was TZ vol overgave, period.  :PDT_Armataz_01_37:

Het spel was geil, passioneel, ze voldeed al m'n wensen, likte alles, streelde, kuste als geen ander. Ik zweefde als het ware weg in een lust en een genot bij dat samen-zijn. Orale seks, nochthans niet mijn ding deed ze ook zacht en vol overgave. Dit was een zeldzaam gebeuren. Bij dit meisje laat je je gewoon gaan. Be romantic and float on zoals op dit romantische nummertje dat de sfeer goed omschrijft:

Citaat
'Now I like a woman that's quiet
A woman who carries herself
Like Miss Universe
A woman who would take me in her arms
And she would say, Charles, yeah
And if you fit that description
This is for you especially

Mmm, take my hand
Come with me, baby, to Love Land
Let me show you how sweet it could be
Sharing loving with me, I want you to

Float, float on (Girl, yes)
Float on, float on (With Charles)
Float, float, float on (Ooh, yeah)
Float on, float on'

! No longer available

Toen werd het tijd voor het condoom. Dit deed ze goed om, nee deze keer niet het heikele moment. Maar nerveus blijf ik altijd. De seks? Net als bij Ingrid destijds in Babylon: Emilia en Ingrid hebben wat ik met misschien met een afkorting kan uitdrukken een perfecte KOM (Kut-Op-Maat). Haar vagina en m'n penis passen gewoon zeer goed :D  :pica22 De seks was overheerlijk, en al even passioneel...en veel te snel voorbij (10 minuten?). We lagen wat op mekaar in een after-seks-roes.  De tijd strekte zich uit, net als in een trip. Maar aan alles komt een eind en sommige sessies die keigoed zijn kunnen eindigen als...

! No longer available

Deze Emilia dacht helaas dezelfde truc te kunnen toepassen als een ander servicekanon uit Babylon: Aisha met de anders lopende tijd. Haar klok zei haar dat we om 1u begonnen terwijl de mijne 1u24 aanwees en dat haar zelfs heb getoond. Mijn klok wees 2u50 aan toen we tot dit financieel onderonsje gekomen waren. Ik verbaasde haar en mezelf door hier kordaat in op te treden en de sessie direct te stoppen. Zij was wat trager met stoppen, leek verdwaasd en raapte langzaam haar spullen bijeen. Het is niet dat ik haar enige klant ben die dag dat ze die ook kan bedonderen!

Om zulke toeren word ik pisnijdig. Vooral na dat het zo goed was! Dit is gewoon een teleurstelling maar uiteraard komt men op deze manier met beide voeten weer stevig op de grond terecht. De discussie van haar 2u vs mijn 1,5u duurde echter niet lang. Ze hield daar niet in stand. Hoe komt dat? Verschot? Ik fluisterde haar bij het verlaten van de kamer nog iets toe over zeer goede sessie, waarom ruïneer je dit in plaats van eerlijk te zijn, aan klantbinding te doen waardoor ik naar haar kan terugkeren. Ze keek hoopvol op 'you come back, right?'. Tja, zou ik? Niet vanaf de thuisbasis om 620km tot daar te rijden alleszins. Ik keer wel terug in de bossen van Südwestpfalz en misschien bezoek ik Paradise of Sharks.

Ik gaf haar m'n hoogste bedrag ooit gegeven: 150€ of de entrance fee van een PSC Bochum die ze zonder morren accepteerde met een kus erbij. Ze snapt het.

PS: Verward en onzeker staarde ik de volgende dag naar de parkeermeter te Hinterweidenthal waar ik klaarstond voor een korte wandeling naar de Teufelstisch. De meter vertelde me namelijk dat het 15u50 was. Mijn klok zei me dat het 16u14 was. Dat is precies die 24 minuten verschil tussen mijn klok en haar klok die nacht. Wie is mis? Ik? Zei en die parkeermeter? Allebei? De sessie die begon volgens haar om 1u. (1u24 bij mij). Daarna keken we enkel naar de mijne en toen het tegen drieën liep, en de klokken gelijk zouden zijn geweest, was dat inderdaad 2 uur geweest. Minus 24 minuten. Dus geen 2u. Dus een misverstand. Of toch een truc? Misschien keek ze gauw naar haar klok en zag dat ik gelijk had?

Ik geef haar na dan maar het voordeel van de twijfel en hou het voor Emilia bij ****1/2
Het had het maximum kunnen zijn. Fair deal.
« Laatst bewerkt op: 8 augustus 2015, 22:29:47 door Vazkor »