Auteur Topic: Sky (42327 Wuppertal Varresbeck)  (gelezen 322223 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Rikkie6969

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Sky (42327 Wuppertal Varresbeck)
« Reactie #90 Gepost op: 26 november 2019, 18:09:02 »
Mijn zoveelste bezoek aan Sky.

Waren aanwezig Deborah, Anna, Dulce, Michaela, Angelica en Naomi.

Deborah zag er fantastisch uit. Lekker sletterig. Ze heeft me snel kunnen verleiden voor een kamergang. Op de kamer een hoog GFE gahalte.
Mijn ballen werden ingevreven met een gel om te masseren.
Dit had ik nog niet veel meegemaakt bij Sky.
Uiteindelijk il een 69positie terechtgekomen op het bed en daar heeft ze mij lekker gepijpt.

De tweede ronde was met Dulce.
Haar pijpen was minder lekker dan anders of ik was wat nerveuzer.
Het duurde dan ook langer eer ik bij haar klaarkwam. Maar zonder klaarkomen kan je daar de kamer niet verlaten.
Ze maken er zowaar een erezaak van dat je de kamer niet verlaat eer je gespoten hebt.

Dulce vertelde me dat ze binnen een week voor een tijdje met vakantie gaat.

Angelica staat op mijn verlanglijst voor de volgende keer ...

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Sky (42327 Wuppertal Varresbeck)
« Reactie #91 Gepost op: 26 december 2019, 16:47:56 »
Op 2de kerstdag hier beland.
7 dames aanwezig, en een gelijk aantal beren.

Inmiddels al gesloopt door Angela  :showtits1 en Naomi.  :kissass

Vraag me af wie, in deze club geiler zijn: de dames of de beren. :lol_hitting:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Sky (42327 Wuppertal Varresbeck)
« Reactie #92 Gepost op: 26 december 2019, 17:48:38 »
Inmiddels wat namen van de overige dames.

Jessica, Gaby, Dulce, Barbara en dan mis ik er nog zeker 1 en misschien 2.  :lol_hitting:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline Rikkie6969

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Sky (42327 Wuppertal Varresbeck)
« Reactie #93 Gepost op: 27 januari 2020, 21:44:43 »
Weer nog eens afgezakt naar Wuppertal.

Line up : Dulce - Jessica - Naomie - Daniela - Anne - Angela - Karin.

Opmerkelijk .. ze hebben geïnvesteerd in nieuwe zetels in het salon. Kleur rood, wat hier perfect past. Langs de andere kant lijkt het erop dat de handdoeken gerandsoeneerd zijn. Bizaar ...

Soit ... de service blijft hier van ongenaakbare waarde ...

Eerste kamer met Jessica. Ze is nog jong en heel speels. Misschien te speels. Ze heeft zichzelf klaargereden op mijn paal. Of dit fake was of niet ik weet het niet. Waarschijnlijk fake, maar ze speelde alleszins goed. Haar pijpen vond ik maar matig. Maar wel een groot GF gehalte.

Tweede kamergang met Daniela. Ze lijkt de oudste van alle dames en zelfs al een beetje afgeleefd. Ik denk niet dat ze veel kamergangen doet maar ik had haar nog nooit gehad en wou het zeker eens proberen. Op de kamer wist ik niet wat me overkwam. Een van de beste kamergangen die ik in Sky heb gehad.
Weer eens het bewijs dat je regelmatig bij oudere vrouwen een betere service krijgt.

Offline Rikkie6969

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Sky (42327 Wuppertal Varresbeck)
« Reactie #94 Gepost op: 14 augustus 2021, 10:29:40 »
Onlangs nog eens naar Sky geweest.

Aan de inkom laten zien dat je gevaccineerd bent en dat kan je gewoon zonder mondmasker binnen.

Line up : Anna - Julie - Naomie - Kiara

Als je weet dat Anna zich bezig hield met de inkom en het financiële dan waren de 3 andere meisjes eigenlijk te weinig voor het aantal beren.
Er moest soms gewacht worden ...

Eerste sessie met Julie ... ze wordt ook wel een Fickzwerg genoemd door haar kleine gestalte.
Prima sessie prachtig lichaam, heel heel speeksel, heel heel tittifucking en een blowjob die goed was.

Tweede sessie met Kiara.
Heel veel tongen, maar net iets te veel trekwerk. Maar ook prima.

Ik hoop dat het aantal meisjes de volgende weken vergroot, maar weer een leuke sessie in Sky !

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Sky (42327 Wuppertal Varresbeck)
« Reactie #95 Gepost op: 15 september 2021, 11:40:55 »
Clubs waar je service technisch met de vrouwen niet stuk kunt zijn zeldzaam, maar ze bestaan. De enige mij bekende bevindt zich in Wuppertal. Voor het eerst sinds de lockdown weer eens naar de Latina hemel getogen. De Fawlty Towers toestanden zijn wel minder geworden, ergens vind ik dat wel jammer, want ik amuseerde me altijd kostelijk met de zotte situaties waar ik telkens in belandde. Een gast die op de bank voorgepijpt werd en de boel niet meer binnen kon houden, waarop de hele hoerenkeet in een breuk lag van het lachen. Behalve die meid die de kwak in haar luchtpijp kreeg. Vanuit het niets ineens een tong van een lekkere meid in mijn waffel krijgen. Terwijl ik met haar aan elkaar geplakt stond, opzij geschoven worden door de chef omdat we in de weg stonden. Na het orale voorspel op de bank door een meid aan mijn erectie de hele club door gesleept worden naar de kamer, die bezet bleek door een meid met een mega reet die van achteren gepakt werd. Oh perdón. Cumswappen waarbij de halve kwak in het kussen liep, dat ze doodleuk liet liggen voor de volgende gast. Een draak van een wijf waar ik net aan kon ontglippen door achter haar rug de andere route te nemen. En die even later met de handen in de zij stond toe te kijken hoe ik al met een veel lekkerder ding stond te tongen. Het was de goede oude tijd toen alles nog kon. Tegenwoordig is het wat georganiseerder. Alleen de bel deed het niet, een briefje aan de deur dat je moet kloppen. Kan ook, voordat er stroom was ging het altijd zo. De lockdown schijnt gebruikt te zijn om het interieur wat op te knappen. De kino is nu afgeschot en veranderd in een kamer met een matras op de vloer, hoe bedenk je het. En wat nieuw meubilair, maar verder dezelfde ouderwetse Duitse Puff.

De vaccin check werd vlot gedaan. Slechts vijf dames aanwezig, waarvan twee doe-able. De andere drie, Anna, Naomi en naam effe kwijt, had ik in het verleden meermaals aan de zwans gehad, maar het is nu eenmaal zo dat mensen ouder worden en daarbij soms ook wat dikker. Dat geldt voor iedereen, ook voor ons, maar de betalende partij is de bepalende partij. Voor dunne jonge stopnaalden moet je hier niet zijn, daar heb ik geen moeite mee, maar het heeft wel een bovengrens. De eerste mij onbekende had een knap gezicht, mooie borsten met keiharde tepels, heerlijk om aan te zuigen, en een lekkere mollige Latina kont. Amper waren de namen uitgewisseld, Barbara uit Venezolaanse Republiek en Nlnu uit het Koninkrijk der Nederlanden, of de tongen fladderden al om elkaar heen. Snel naar de kamer voor een half uur onvervalste Latina seks, dat eindigde met een mondelinge overhoring. Die Maduro is wel totaal door de pot gerukt om zulke lekkere geile wijven het land uit te jagen.

Het was mooi warm weer, dus na even wat van het buffet genomen te hebben, mezelf uitgestrekt in de zon, terwijl mijn kloten druk aan het werk waren om de volgende kwak samen te stellen. De kranten die ik had meegenomen kwamen goed van pas, want er was in de barruimte niks te beleven. De levendige sfeer van vroeger was er even niet. Maar ik ga primair naar een club voor de seks, en het kwam helemaal goed toen ik Braziliaanse Jessica tegen het lijf liep. Vorig jaar een keer mee geweest in Mabuhay, toen de Duitse regering dacht dat je van neuken corona kreeg en de Belgische regering meende dat het geen kwaad kon. Als nuchtere Hollander kun je dan alle kanten op. Maar de beurt met Jessica was er een van de buitencategorie geweest, en alleen daarom zou je een uur omrijden.  Ze vond het leuk dat ik het nog wist. Op de gang al uitgebreid elkaar de mond staan uitlikken, dat mag dan nog wel, en op de kamer bleek dat ze hier het begrip anaconda ook al kennen. Meende altijd dat het iets Roemeens was. Na de zuigbeurt klom ze er snel op.  Als er zo’n naturelle dubbel d voor je neus op en neer deint is het lastig om de boel binnen te houden kan ik u melden. Ze kwam eerder klaar dan ik en moest vanwege post orgastische overgevoeligheid de klus oraal afmaken. Kon niet zeggen dat ik het erg vond.

Meestal deed ik hier nog wel een trio tot besluit, maar bij gebrek aan neukbare dames liet ik het maar bij deze twee beurten. Hopelijk komt er binnenkort wat versterking. Dat is wel het probleem waar veel clubs mee te kampen hebben. En het 2G systeem maakt het er niet makkelijker op. Maar het was goed om een keer gewoon de mooiste meisjes van de klas te kunnen kiezen, zonder te hoeven twijfelen of ze zich er makkelijk vanaf willen maken omdat ze de mooiste menen te zijn. Dat is in veel clubs wel anders.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Rikkie6969

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Sky (42327 Wuppertal Varresbeck)
« Reactie #96 Gepost op: 7 juli 2022, 00:53:31 »
Onlangs na bijna 2 en een half jaar nog eens naar dit oord van verderf geweest.
Mijn favaoriete stek in Duitsland ... Sky !

Er was post Covid nauwelijks iets veranderd binnen. Maar dat is al jaren zo.

Aanweig waren : Sandra, Angelica (inkom), Naomi, Esperanza (en nog meisjes waar ik de naam niet meer van weet).

Twee heel goede sessies gehad.
De eerste met sandra (Jong en speels).
De tweede met Esperanza (Eén van de oudere dames in Sky).
Twee keer een uistekende service gehad !

Ik hoorde ook dat Shakira terug is .... :-)

Hopelijk snel weer naar Sky !

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Sky (42327 Wuppertal Varresbeck)
« Reactie #97 Gepost op: 16 december 2022, 09:46:00 »
Das Sky hat an allen Tagen von 24.12.-01.01.2023 geöffnet.
(weiteres auf der Clubseite).

vanKees

Offline Rikkie6969

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Sky (42327 Wuppertal Varresbeck)
« Reactie #98 Gepost op: 2 februari 2023, 21:29:35 »
Eind vorig jaar nog eens naar Sky geweest.

Zoals altijd voor mij een Top-Latina-Tent !

Gekamerd met een meisje waarvan ik de naam niet meer weet en daarna met Angelica.
Beide pijpten als de beste maar vooral Angelica is echte tijger op de kamer.
Daar geraak je niet meer zo vanaf ...

Weer een uitstekende tijd gehad in Wuppertal !