Auteur Topic: Sky (42327 Wuppertal Varresbeck)  (gelezen 309313 keer)

Offline Rikkie6969

• rakker
Sky (42327 Wuppertal Varresbeck)
« Reactie #99 Gepost op: donderdag 02 februari 2023, 21u29 »
Eind vorig jaar nog eens naar Sky geweest.

Zoals altijd voor mij een Top-Latina-Tent !

Gekamerd met een meisje waarvan ik de naam niet meer weet en daarna met Angelica.
Beide pijpten als de beste maar vooral Angelica is echte tijger op de kamer.
Daar geraak je niet meer zo vanaf ...

Weer een uitstekende tijd gehad in Wuppertal !

Offline vanKees

• rakker
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
« Reactie #98 Gepost op: vrijdag 16 december 2022, 09u46 »
Das Sky hat an allen Tagen von 24.12.-01.01.2023 geöffnet.
(weiteres auf der Clubseite).

vanKees

Offline Rikkie6969

• rakker
« Reactie #97 Gepost op: donderdag 07 juli 2022, 00u53 »
Onlangs na bijna 2 en een half jaar nog eens naar dit oord van verderf geweest.
Mijn favaoriete stek in Duitsland ... Sky !

Er was post Covid nauwelijks iets veranderd binnen. Maar dat is al jaren zo.

Aanweig waren : Sandra, Angelica (inkom), Naomi, Esperanza (en nog meisjes waar ik de naam niet meer van weet).

Twee heel goede sessies gehad.
De eerste met sandra (Jong en speels).
De tweede met Esperanza (Eén van de oudere dames in Sky).
Twee keer een uistekende service gehad !

Ik hoorde ook dat Shakira terug is .... :-)

Hopelijk snel weer naar Sky !

Offline noglangnietuitgewandeld

• rakker
« Reactie #96 Gepost op: woensdag 15 september 2021, 11u40 »
Clubs waar je service technisch met de vrouwen niet stuk kunt zijn zeldzaam, maar ze bestaan. De enige mij bekende bevindt zich in Wuppertal. Voor het eerst sinds de lockdown weer eens naar de Latina hemel getogen. De Fawlty Towers toestanden zijn wel minder geworden, ergens vind ik dat wel jammer, want ik amuseerde me altijd kostelijk met de zotte situaties waar ik telkens in belandde. Een gast die op de bank voorgepijpt werd en de boel niet meer binnen kon houden, waarop de hele hoerenkeet in een breuk lag van het lachen. Behalve die meid die de kwak in haar luchtpijp kreeg. Vanuit het niets ineens een tong van een lekkere meid in mijn waffel krijgen. Terwijl ik met haar aan elkaar geplakt stond, opzij geschoven worden door de chef omdat we in de weg stonden. Na het orale voorspel op de bank door een meid aan mijn erectie de hele club door gesleept worden naar de kamer, die bezet bleek door een meid met een mega reet die van achteren gepakt werd. Oh perdón. Cumswappen waarbij de halve kwak in het kussen liep, dat ze doodleuk liet liggen voor de volgende gast. Een draak van een wijf waar ik net aan kon ontglippen door achter haar rug de andere route te nemen. En die even later met de handen in de zij stond toe te kijken hoe ik al met een veel lekkerder ding stond te tongen. Het was de goede oude tijd toen alles nog kon. Tegenwoordig is het wat georganiseerder. Alleen de bel deed het niet, een briefje aan de deur dat je moet kloppen. Kan ook, voordat er stroom was ging het altijd zo. De lockdown schijnt gebruikt te zijn om het interieur wat op te knappen. De kino is nu afgeschot en veranderd in een kamer met een matras op de vloer, hoe bedenk je het. En wat nieuw meubilair, maar verder dezelfde ouderwetse Duitse Puff.

De vaccin check werd vlot gedaan. Slechts vijf dames aanwezig, waarvan twee doe-able. De andere drie, Anna, Naomi en naam effe kwijt, had ik in het verleden meermaals aan de zwans gehad, maar het is nu eenmaal zo dat mensen ouder worden en daarbij soms ook wat dikker. Dat geldt voor iedereen, ook voor ons, maar de betalende partij is de bepalende partij. Voor dunne jonge stopnaalden moet je hier niet zijn, daar heb ik geen moeite mee, maar het heeft wel een bovengrens. De eerste mij onbekende had een knap gezicht, mooie borsten met keiharde tepels, heerlijk om aan te zuigen, en een lekkere mollige Latina kont. Amper waren de namen uitgewisseld, Barbara uit Venezolaanse Republiek en Nlnu uit het Koninkrijk der Nederlanden, of de tongen fladderden al om elkaar heen. Snel naar de kamer voor een half uur onvervalste Latina seks, dat eindigde met een mondelinge overhoring. Die Maduro is wel totaal door de pot gerukt om zulke lekkere geile wijven het land uit te jagen.

Het was mooi warm weer, dus na even wat van het buffet genomen te hebben, mezelf uitgestrekt in de zon, terwijl mijn kloten druk aan het werk waren om de volgende kwak samen te stellen. De kranten die ik had meegenomen kwamen goed van pas, want er was in de barruimte niks te beleven. De levendige sfeer van vroeger was er even niet. Maar ik ga primair naar een club voor de seks, en het kwam helemaal goed toen ik Braziliaanse Jessica tegen het lijf liep. Vorig jaar een keer mee geweest in Mabuhay, toen de Duitse regering dacht dat je van neuken corona kreeg en de Belgische regering meende dat het geen kwaad kon. Als nuchtere Hollander kun je dan alle kanten op. Maar de beurt met Jessica was er een van de buitencategorie geweest, en alleen daarom zou je een uur omrijden.  Ze vond het leuk dat ik het nog wist. Op de gang al uitgebreid elkaar de mond staan uitlikken, dat mag dan nog wel, en op de kamer bleek dat ze hier het begrip anaconda ook al kennen. Meende altijd dat het iets Roemeens was. Na de zuigbeurt klom ze er snel op.  Als er zo’n naturelle dubbel d voor je neus op en neer deint is het lastig om de boel binnen te houden kan ik u melden. Ze kwam eerder klaar dan ik en moest vanwege post orgastische overgevoeligheid de klus oraal afmaken. Kon niet zeggen dat ik het erg vond.

Meestal deed ik hier nog wel een trio tot besluit, maar bij gebrek aan neukbare dames liet ik het maar bij deze twee beurten. Hopelijk komt er binnenkort wat versterking. Dat is wel het probleem waar veel clubs mee te kampen hebben. En het 2G systeem maakt het er niet makkelijker op. Maar het was goed om een keer gewoon de mooiste meisjes van de klas te kunnen kiezen, zonder te hoeven twijfelen of ze zich er makkelijk vanaf willen maken omdat ze de mooiste menen te zijn. Dat is in veel clubs wel anders.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

The following users thanked this post: Vazkor, Kwakje, Klatergoud, forgetskinnyletsgetfatty

Offline Rikkie6969

• rakker
« Reactie #95 Gepost op: zaterdag 14 augustus 2021, 10u29 »
Onlangs nog eens naar Sky geweest.

Aan de inkom laten zien dat je gevaccineerd bent en dat kan je gewoon zonder mondmasker binnen.

Line up : Anna - Julie - Naomie - Kiara

Als je weet dat Anna zich bezig hield met de inkom en het financiële dan waren de 3 andere meisjes eigenlijk te weinig voor het aantal beren.
Er moest soms gewacht worden ...

Eerste sessie met Julie ... ze wordt ook wel een Fickzwerg genoemd door haar kleine gestalte.
Prima sessie prachtig lichaam, heel heel speeksel, heel heel tittifucking en een blowjob die goed was.

Tweede sessie met Kiara.
Heel veel tongen, maar net iets te veel trekwerk. Maar ook prima.

Ik hoop dat het aantal meisjes de volgende weken vergroot, maar weer een leuke sessie in Sky !

The following users thanked this post: pijpfestijn, Kwakje

Offline Rikkie6969

• rakker
« Reactie #94 Gepost op: maandag 27 januari 2020, 21u44 »
Weer nog eens afgezakt naar Wuppertal.

Line up : Dulce - Jessica - Naomie - Daniela - Anne - Angela - Karin.

Opmerkelijk .. ze hebben geïnvesteerd in nieuwe zetels in het salon. Kleur rood, wat hier perfect past. Langs de andere kant lijkt het erop dat de handdoeken gerandsoeneerd zijn. Bizaar ...

Soit ... de service blijft hier van ongenaakbare waarde ...

Eerste kamer met Jessica. Ze is nog jong en heel speels. Misschien te speels. Ze heeft zichzelf klaargereden op mijn paal. Of dit fake was of niet ik weet het niet. Waarschijnlijk fake, maar ze speelde alleszins goed. Haar pijpen vond ik maar matig. Maar wel een groot GF gehalte.

Tweede kamergang met Daniela. Ze lijkt de oudste van alle dames en zelfs al een beetje afgeleefd. Ik denk niet dat ze veel kamergangen doet maar ik had haar nog nooit gehad en wou het zeker eens proberen. Op de kamer wist ik niet wat me overkwam. Een van de beste kamergangen die ik in Sky heb gehad.
Weer eens het bewijs dat je regelmatig bij oudere vrouwen een betere service krijgt.

The following users thanked this post: Sjeufke

Offline forgetskinnyletsgetfatty

• Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • rakker
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
« Reactie #93 Gepost op: donderdag 26 december 2019, 17u48 »
Inmiddels wat namen van de overige dames.

Jessica, Gaby, Dulce, Barbara en dan mis ik er nog zeker 1 en misschien 2.  :lol_hitting:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

• Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • rakker
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
« Reactie #92 Gepost op: donderdag 26 december 2019, 16u47 »
Op 2de kerstdag hier beland.
7 dames aanwezig, en een gelijk aantal beren.

Inmiddels al gesloopt door Angela  :showtits1 en Naomi.  :kissass

Vraag me af wie, in deze club geiler zijn: de dames of de beren. :lol_hitting:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline Rikkie6969

• rakker
« Reactie #91 Gepost op: dinsdag 26 november 2019, 18u09 »
Mijn zoveelste bezoek aan Sky.

Waren aanwezig Deborah, Anna, Dulce, Michaela, Angelica en Naomi.

Deborah zag er fantastisch uit. Lekker sletterig. Ze heeft me snel kunnen verleiden voor een kamergang. Op de kamer een hoog GFE gahalte.
Mijn ballen werden ingevreven met een gel om te masseren.
Dit had ik nog niet veel meegemaakt bij Sky.
Uiteindelijk il een 69positie terechtgekomen op het bed en daar heeft ze mij lekker gepijpt.

De tweede ronde was met Dulce.
Haar pijpen was minder lekker dan anders of ik was wat nerveuzer.
Het duurde dan ook langer eer ik bij haar klaarkwam. Maar zonder klaarkomen kan je daar de kamer niet verlaten.
Ze maken er zowaar een erezaak van dat je de kamer niet verlaat eer je gespoten hebt.

Dulce vertelde me dat ze binnen een week voor een tijdje met vakantie gaat.

Angelica staat op mijn verlanglijst voor de volgende keer ...

Offline Rikkie6969

• rakker
« Reactie #90 Gepost op: woensdag 30 oktober 2019, 23u08 »
Nog eens naar het oord van verderf geweest :-)

De line up was dik in orde ! Naomi - Betty - Anna - Angelica - Dulce - Darling - Brenda - Barbara - Michaela

De eerste kamergang met Michaela.
Ik had met haar al eens een goede kamergang een tijd geleden.
Deze keer me ook lekker laten pijpen al vond ik het de eerste keer beter.
Het lag waarschijnlijk aan het feit dat ze het iets te hard deed.

De tweede kamergang was met Anna.
Die haar pijpkunsten ken ik nog niet lang.
Maar ze pijpt ongeloofelijk lekker.
Het enigste nadeel is voor mij dat ze rookt, maar pijpen kan ze als de beste.
Na Vicky is ze de beste pijpster die ik ooit heb meegemaakt.

Weer een voortreffelijk bezoek aan Sky !

The following users thanked this post: Kwakje, Sjeufke

Offline Rikkie6969

• rakker
« Reactie #89 Gepost op: donderdag 03 oktober 2019, 23u06 »
Nog eens afgezakt naar Wuppertal...

Line up : Dulce - Anna - Angela - Brenda - Angelika - en missschien nog 1 of 2 andere.

Ik had nooit een klik met Anna. Ook die dag ook niet. Maar ik heb zoveel goed van haar gehoord....
Maar ik wou haar toch eens proberen !
Terwijl de meeste dames jagen, jaagde Anna niet, net nu het van pas zou komen.

Uiteindelijk toch beginnen te tongen met haar. Daar ruik je dat ze een rookster is en dat heb ik niet graag.

Eens op de kamer is ze me al snel beginnen te pijpen.
Ik wist echt niet waar ik het had. Ik heb al heel veel lekkere pijpsessie gehad in Sky, maar dit was één van de beste ooit !
Ik was echt onderste boven !

Daarna nog even een hapje en terug naar huis.

Offline Rikkie6969

• rakker
« Reactie #88 Gepost op: donderdag 12 september 2019, 08u42 »
Enkele weken geleden nog eens naar deze hoerentent geweest.

De line up was zeer matig.
Ik zag Naomie, Dulce, Angela en nog 2 andere waarvan ik hun naam niet kende.

Uiteindelijk met Naomie gekamerd. Man die kan tongkussen ... Net of haar leven er van afhangt ... en wat een tieten ...
Pijpen deed zo ook heel goed maar op sommige momenten iets te snel en te hard en dat heb ik niet graag.
Uiteindelijk wel tot een fantastisch orgasme gekomen.

Mijn bedoeling was om nog eens met Dulce te kameren omdat die ook zo fantastisch pijpt.
Maar ik had maar weinig tijd en de plicht riep ...

Toen ik aankwam vroeg een Duitser mij het prijzensysteem. Hem dit uitgelegd.
Binnen met hem nog even gesproken en hij verbaasde zich hoe "oud" de dames waren.
Hij was waarschijnlijk gewoon om jonge Roemeense meisjes te neuken. Maar helaas die vind je hier niet ...

Offline noglangnietuitgewandeld

• rakker
« Reactie #87 Gepost op: donderdag 25 juli 2019, 10u06 »
Sky is zo'n club waarvan vaak gezegd wordt: ja, daar moet ik toch eens een keer naar toe. Meestal blijft het daar bij. Nu kom ik er wel vaker, maar altijd in mijn eentje. Tot clubmaat hasta la pasta op het idee kwam om de agenda's naast elkaar te leggen en een datum te prikken. Dus carpoolden we op een fraaie zondag naar Wuppertal. Hey mi amor, begroette Brenda ons. Het lekkerste wijf van de keet, stond bovenaan de op bucketlist, maar ze had Thekedienst. Hoe los ik dit op? Eerst de avances van de andere dames van ons afgehouden. We voelden de stekende blikken van een viertal op seks beluste Latina's in onze rug prikken. Toen ik haar de balie zag verlaten sloop ik erachteraan en kreeg haar te pakken. Nadat we elkaar ter nadere kennismaking eerst uitgebreid de mond hadden uitgelikt, droeg ze de verantwoordelijkheid voor de ontvangst over aan een van de anderen. En troonde me mee naar een kamer.

En daar had ik voorlopig de handen vol aan die megatieten en die heerlijke billen. Als Brenda de mond even niet vol zwans had, was ze wel bezig me de tong vacuum te zuigen. Ook terwijl ze onder me lag te steunen werd er gulzig door getongzoend. Ik probeerde het zo lang mogelijk te rekken, maar de geilheid was te snijden en de kwak liet zich niet tegenhouden. Dit was sex zoals het bedoeld is. Geneukt als een beest met een botergeile wulpse Latina. Goede start van de dag.

Intussen was hasta met de enige blonde weggeweest, Braziliaanse Jessica. Maar hij had er geen klik mee. Wel een mooie meid, met een even wulps figuur als Brenda. Ik had wel zin in haar, maar toch maar op zeker gespeeld. Voor de tweede ronde Angelica gekozen, en dat was een schot in de roos. Enorme tetters, lekkere kont en een eersteklas zoenkanon. Nu de eerste druk eraf was, kwam het de tweede kwak netjes tegen het eind van de kamertijd. Hoewel ze hier niet zo op de klok letten. Je betaalt vooraf, en ze laten je echt niet van de kamer voordat je je leche gedoneerd hebt. Zal wel iets van beroepseer zijn. Ik heb me hoe dan ook heerlijk uitgeleefd op deze Dominicaanse sexbom. Later is hasta er ook nog overheen geweest, een uur lang begreep ik. Kutzwagers waren we toch al verschillende keren, dan kan deze concubine er ook nog wel bij.

Het was goed toeven op het zonnedek. Daar laten ze je ook wel met rust. Aan de bar wordt er geanimeerd, maar niet op een vervelende manier. Het buffet was als immer, eenvoudig maar voedzaam. En toch wel redelijk wat keus. Sauna alleen op aanvraag, maar bij dertig graden hoeft dat om mij niet.

Voor het eindtrio had ik wel zin in die Jessica met een andere, maar alles liep door elkaar. Toen Olivia me aan de bar begon te muilen, kwam Brenda in beeld. Juist op het goede moment. Voor twee maal dertig twee van die zoenkanonnen, het is in feite maar een tientje meer dan een solo kamer in de meeste clubs. Dat is de kracht van Sky. Ik liet me op mijn luie rug vallen en zette ze aan het werk. De een tongzoenen, de ander de zwans afzuigen. En om de paar minuten wisselen. De sex hing gewoon in de lucht. Ze klommen er een voor een even op voor een ritje, waarbij ik zowat gesmoord werd door vier van die joekels van tieten die tegelijk in mijn gezicht gedrukt werden. Overdonderd door al het geweld kan ik me niet eens meer herinneren welke van de twee me de ballen leeg gemolken heeft, maar ze kregen het er wel uit.

Toen we ons opmaakten voor vertrek pruilde Brenda nog dat hasta niet met haar geweest was. Ik had haar wel aanbevolen, maar Angelica had hem nogal gesloopt. Die is dan voor de volgende keer. Zo af en toe een Sky dagje, waar je verzekerd bent van een paar geile nummers, het is altijd een kleurrijke ervaring. Ja, daar moet ik toch eens een keer naar toe!  ;D
« Laatst bewerkt op: donderdag 25 juli 2019, 10u12 door noglangnietuitgewandeld »
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

The following users thanked this post: forgetskinnyletsgetfatty, Shakir

Offline Rikkie6969

• rakker
« Reactie #86 Gepost op: maandag 27 mei 2019, 19u46 »
Ik kon het weer niet laten ... het kriebelde ... Ik moest Sky bezoeken.

Aangekomen op de parking was ik helemaal alleen !

Mijn eerste bedoeling is bij binnenkomst geen meisje aangewezen te krijgen maar me aan de bar te zetten en rustig de line-up gadeslaan.

Ik zag er Jenny - Karin - Angela - Dulce en nog 2 andere.

Mijn eerste kamergang was met BBW Jenny uit de Domicaanse Republiek met dikke tieten. Voor het kameren hebben we een tijdje in de kino gezeten en dat was al een prachtig voorspel.
Op de kamer is ze om de grond gaan zitten en heeft ze mij gepijpt. Daarbij heeft ze de hele tijd een enkel haar mond gebruikt. Ongelooflijk hoe dat die kan pijpen.

Mijn tweede kamergang heb ik met Karin gedaan. Het is me onduidelijk of het hier de Karin van vroeger gaat. Ook zij is een topper in het pijpen. Zij gebruikt ook geen handen en weet hoe een man te plezieren !

Het was weer een topdag in Wuppertal.

Tot snel !

The following users thanked this post: Kwakje

Offline brombeerzuid

• rakker
« Reactie #85 Gepost op: zaterdag 11 mei 2019, 20u58 »
Eindelijk was het zover.

Na het lezen van de verhalen van nlnu, was ik toch erg benieuwd naar deze sc.
Met nog een vrijkaartje van h7 in mijn tas, een afweging gemaakt.
Relax of meer actie, wetende dat ik ma of di avond nog een gaatje heb, op naar Wuppertal.

Rond een uur of 11.30 aangekomen en naar binnen.
Een oudere(echt oud) dvp nam mijn entree aan en riep Angelika.
Daar kwam een mooie echte bbz type mij het kloffie brengen.
Voor ik het wist was ik al aan het tongen, oef!!!!! :dance2
Ze wees mij de weg en douchen, zo op naar een broodje.
Wat karig ontbijt, maar aardig wat warm eten stond al in de bakken.
Broodje eten aan de bar met een bakkie leut.
Daar kwam Angelika al, ze had blijkbaar honger en hengelde met haar tong naar de smaak van mijn broodje.
Zooww die heeft er zin in dacht ik nog. :-\
Al etend werd door haar bbztje gecontroleerd, het bifi worstje werd een bockworst(je)
Man oh man, knappelend aan mijn oor dronk ik mijn koffie op en weer tz.
Op naar een kamer, daar bleek dat je vooraf moest betalen, ok meid geen probleem.

Angelika rond de 40, zwart krullend haar ,grote d borsten en een echte lekkere kont.
Voor ik het wist lagen we te rollebollen.
Gewoon goede tz bj en eierplop.
Een duikvlucht en daar weer bj, condoom erom en ze krop er op.
Al neukend en tongend werd het mij te heet.
Over op doggy en ja heerlijk die lekkere kont.
Na een 20 minuten was het schot nr 1.
Dacht nog dat was de kamer, maar nee de tijd werd volgemaakt met een massage.

Tijd voor wat te roken even met wat Duitsers gesproken ,waar eentje mij op Sofia wees.
Na een tijd sta ik bij de bar een cola te drinken, zie ik een meid met stockings.
Ging naast haar zitten en kreeg nog niet de kans om de cola op te drinken.
Daar zat ze mij al te tongen en haar hand die controleerde de stand van zaken. :dance2
Vroeg haar naam, Brenda bingo dacht ik.
Mooie meid met grote sili’s en ja voor ik het wist lag ik al met haar op een kamer.
De bj doet ze het liefst en een peiling van haar vochtigsheids graad was ze niet vies van.
Ook nu weer alles in moordend tempo over en weer.
Meid van weinig woorden maar daden.
Ze maakte me goed geil en vroeg haar om mij te bestijgen en als een goede amazone in vol galop mij te berijden. :bud
Wetende dat het een zeer korte parcours zou worden, kwam ik knallend klaar. :amazone
Brenda , denk zo een 35 jaar, mooie benen met stockings(die ze halverwege uitdeed).
Grote sili’s en mooi figuur.
Wat profi maar je komt gesloopt van de kamer, geeft je geen moment rust, pffff!

Ff wat eten ,vertrouwde dat niet stond al uren en koos voor wat pasta die lekker was.
Had net mijn eten op. komt er een grote wat jongere meid aan gelopen.
Vroeg haar voor een koffie en ze vroeg wat erin.
Ik zei wat ik het liefst heb en dat is vroeg ze?
Ik zegt zwart net als jouw kleur.
Ze keek mij aan en glimlachte, maar een andere beer was me net voor die vroeg direct aan haar jetzt zimmer! :banghead:
Achja kan ik nog wat op krachten komen, ze zal wel een half uurtje weg zijn, daar zijn ze erg op ingesteld.
Dan maar ff roken en wat vertellen met die enkele gasten daaro.
Kijkend op mijn klok, eens kijken als ze al terug is.
Ff twijfel die Carin of Sofia mwah ook wel een zonde waard, maar daar stond ze.
Betty 30j?uit Cuba, schat zo 1.74 grote borsten en grof figuur en een schokomaus.
Jij komt uit Holland of niet soms, ja dat klopt.
Ze maakte een opmerking in het Spaans over mijn buik, ik wees naar haar kont en zei gran culo!
Het ijs was gebroken, ik was pinokkio zei ze.

Daar met haar de kamer op want ook zij hield wel van wat presales.
Op de kamer gelijk duidelijk gemaakt lekker rustig aan en waarschijnlijk een uur.
Nou er volgde een sessie met een meid met humor.
Lekker stoeien met haar en op haar verzoek extra duikvluchten. ;)
Gewoon een goede kamer, goede bj en nipplegame tz etc.
Op neuken na is vrijwel alles voorbij gekomen in rustig tempo.
Met een combi van natte bj en een hj , vloog de overdruk er van af met als gevolg een kleine waterschade en meerdere vellen keukenrol moeten gebruiken om het weer droog te krijgen. :-\
Kortom een heerlijke sessie met een leuke donkere dame, die humor heeft.
Bij het overhandigen van het geld voor het tweede half uur, haar dat gegeven met de woorden para ti.
En weer noemde ze me pinokkio!

Kijkend op mijn horloge werd het tijd voor de stau weer thuis te zijn.
Sky een club die meer dan een likje verf nodig heeft.
Maar viel het mij tegen ,absoluut niet.
Dames die de 30 al waren gepasseerd , ik vond het prachtig, moeilijk keuze maken, Carin die bestempeld werd al de bj koningin, Sofia als het lieve gfe meisje, tsja zal er nog een terug gaan.

Wat mij opvalt is dat duurdere clubs geen garantie is voor betere kamers of dames.
Luderlounge 20/30 entree en waar je op de kamer in de watten wordt gelegd.
Luderland 20/30 entree wat goedkoper als lulo, geen upselling gewoon goede service.
Nu Sky 35 entree,die wel een buffet heeft maar geen sauna, kan je voor 30430 een top kamer krijgen(eerste kamer is 50).
Vorige week Diamond entree 0 /20/30 euro 30420 40430 80460(als je gewone dingen doet ;D).
Krijg je service zonder gemekker!
Als jan met de pet kun je voor een beperkt budget goed clubben!
Gelukkig!!!!!!!
En nlnu bedankt voor de tip!
En weer als de vliegende brandweer naar huis, met mijn oude ijzeren ros,(nog ff)

The following users thanked this post: noglangnietuitgewandeld, Kwakje, Sjeufke, Shakir

SKW DAMES
AMANDA ANDREA
ANGIE ANNA
BEATRICE CELINA
DANA EMMA
ELLA GABRIELLA
GLORIA JENNIFER
JESSICA JULIA
KATHY LAURA
LIVIA LLANA
MARIA MAYA
MELISSA ROSSIE
SARA SELENA
SOPHIA VALERIA
VANESSA VERA

ESCORT - PRIVE
ELY

• *Users: 4
  • *Guests: 371
  • *Total: 375

Board: PARENCLUBS
Topic: CLUB AMAI - MEER (hoogstraten)
door kwillem1
[Gisteren om 15:58]
Board: PENELOPE
Topic: PENELOPE DE LUXE (ehem. Great Palace)
door vanKees
[Gisteren om 14:13]
Board: S A M Y A - Köln
Topic: Samya (algemene info)
door vanKees
[Gisteren om 13:47]
Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: Schippersstraat 04/1, Llana (dag en nachtshift)
door Godofredo
[woensdag 22 maart 2023, 22u47]
Board: DIAMOND - Moers (ex Rayna)
Topic: angebot daimond
door de vulkaan spesjalist
[woensdag 22 maart 2023, 17u25]
Board: H A P P Y  G A R D E N - Oedt
Topic: PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
door mentholbear
[dinsdag 21 maart 2023, 22u53]
Board: DUITSLAND
Topic: CASSA ROSSA, EMMERICH
door vanKees
[dinsdag 21 maart 2023, 07u25]
Board: ESCORTS / PRIVE-ONTVANGST
Topic: Genk, Julia Slovakia, prive ontvangst
door mentholbear
[dinsdag 21 maart 2023, 01u46]
Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: Verversrui 24, Jennifer ( Dom. Rep.-avond/nachtshift)
door Rs61
[maandag 13 maart 2023, 09u32]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: INFO BABYLON ELSDORF
door sexmachine
[donderdag 09 maart 2023, 23u48]
Board: OASE FKK - Friedrichsdorf
Topic: EVENTS
door vanKees
[donderdag 09 maart 2023, 07u01]
Board: S I X S E N S - Vaals/Lemiers
Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
door mentholbear
[donderdag 09 maart 2023, 00u15]
Board: ANDERE (SAUNA)CLUBS
Topic: GOLDEN GATE (Grefrath)
door vanKees
[woensdag 08 maart 2023, 11u21]
Topic: Anka (Roemeense)
door vanKees
[woensdag 08 maart 2023, 07u23]
Board: RHEINGOLD, Willich
Topic: RHEINGOLD, Willich
door vanKees
[maandag 06 maart 2023, 07u14]
Board: HAREM - Dormagen
Topic: SAUNACLUB HAREM Dormagen, Algemene Infos
door vanKees
[maandag 06 maart 2023, 07u10]
Board: A C A P U L C O   G O L D - Ratingen
Topic: Bibi (Rumänin)
door vanKees
[zondag 05 maart 2023, 14u47]
Topic: Elena, Griechin (halb Albanisch?)
door vanKees
[vrijdag 03 maart 2023, 23u31]
Board: S A M Y A - Köln
Topic: EVENTS IN SAMYA
door de vulkaan spesjalist
[vrijdag 03 maart 2023, 17u47]
Board: PARENCLUBS
Topic: MISTIQUE - RUCPHEN
door kwillem1
[vrijdag 03 maart 2023, 09u28]