Auteur Topic: Angela  (gelezen 5336 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline MirPatKr

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Angela
« Gepost op: 9 augustus 2015, 15:31:25 »
ANGELA

Land:             Hongarije
Taal:              Duits
Leeftijd:        ik schat (gezien de kraaienpoten rond haar ogen) dat ze begin 30 is

UITERLIJK

Lengte:          1,75m
Model:           zeer, zeer slank
BH:                 Kleine A's
Kontje:           is aanwezig, maar zeer slank
Haarkleur:     Zwart
Haarlengte:   Kort
Opvallend:     Zit vol met tattoos. bijna niet te tellen. Overal, Zelfs op haar handen.

DIENSTEN
PZC, beffen

Extra info:

Deze dame had in de uren ervoor al een aantal keren lief naar me geglimlacht en ik was nog op zoek naar een derde dame om deze zaterdag uit te proberen. Ze zat verveeld aan de gokkast en beklaagde zich over het 'niets te doen hebben'. Angela (spreek uit Angé-la) gaf aan uit Hongarije te komen, maar toen ik aangaf een aantal woordjes Hongaars te kunnen spreken en daar verder geen reactie op kwam, kwam bij mij het vermoeden, dat ze weleens uit Roemenië kan komen. Maakt ook verder niet uit. Toen ik uiteindelijk aangaf naar de kamer te willen, was er een beperkte actie op de bank, waar ik tot mijn schrik vaststelde dat haar gebit slecht verzorgd is en (wellicht om die reden) ze geen frisse adem had. Van tongzoenen heb ik toen maar verder afgezien. Afbreken was geen optie meer en dus naar de kamer, waar ze zich vrijwel direct van me afwendde, om me te gaan pijpen. En als dat gebeurt weet ik uit ervaring voldoende. Ik heb haar nog wel even kort (mogen) beffen, maar na 15 minuten vond ik het genoeg. Aan neuken had ik verder geen behoefte meer. Het klaarkomen wilde ik liever opsparen voor een tweede kamergang met Meggi.

Herhalingsgevaar: 0%