Zaterdag 27 juli was het nog eens zover. Eigenlijk had ik een degout gekregen van The Palace omdat de dames daar zo hard jagen en zo’n woekerprijzen vragen voor een beetje service. Ik herinnerde me echter nog de laatste twee party’s daar. Allebei TOP. Dat was dan ook meteen de hoofreden om er heen te gaan. Als je op weekclubtoer bent, kan je ook wel een dagje zonder seks als het moet of allemaal te duur is (of nog duurder is geworden).
Heel tevreden stapte ik de club weer buiten. Ik was er van 10:00 – 02:00. Misschien wel een recordduurtijd? Dat spreek voor zich maar een beetje details zullen hier best op prijs gesteld worden, neem ik aan.
De partyelementen:
- De inkomprijs lag zowaar bij maar € 50. Ook op deze partydag. Ik legde al € 80 op tafel maar kreeg € 30 weer. De normale inkomprijs bedraagt € 75 maar pas vanaf 17:00.
- Zoals alle andere party’s was deze party ook weeral ontzettend goed geregeld en georganiseerd.
* Het ontbijtbuffet was ultra uitgebreid. Eigenlijk het gewone ontbijtbuffet van altijd (tenzij dat op niet-party dagen veranderd zou zijn, maar ik heb geen redenen om dat te denken).
* Het avondmaal was BBQ. Alles behalve een simpele-worsten-BBQ. Alle soorten vlees en vis en gegrilde groenten die je maar kon bedenken. Den gehele Carrefour aan fruit was aangekocht denk ik en verschillende lekkere dessertjes. Daarbij nog verschillende soorten broden en Franse broden en hapjes (bijvoorbeeld een toastje met kruidenkaas, dille en gerookte zalm).
* Behalve de BBQ was er ook gratis tapbier aangekondigd. Dit was ook zo maar pas vanaf 19:00.
* Vermits het een karaokeparty heette, was het natuurlijk afwachten wat dat zou voorstellen. Ook dat viel heel erg mee. De mannen mochten, een aantal dames deden het gewoon. En goed. Heel erg goed. Met groot wandscherm en al geplaatst. De sfeer zat er heel goed in. Super ambiance! De muziek stond tijdens de karaokemomenten luidt maar niet té luid. Op de gewone momenten stond de muziek perfect voor een partyzaterdagavond. De muziekkeuze was ook goed. Geen Rumbul-muziek, niet te veel R&B van het slechtere soort.
* Er werden ook tal van verrassingen aangekondigd. Ook dat was niet gelogen. Zo trakteerden ze op taart en champagne rond middernacht en werden regelmatig showkes gegeven aan de danspaal. Echte goede acts, inclusief kreeg van tijd tot tijd een man een lapdanceke.
De club an sich:
Momenteel zijn ze de club volop aan het verbouwen. Misschien ook daarom de promotieprijs van € 50 inkom? Je hebt er geen last van. De bar is al volledig vernieuwd tegenover vroeger. Het is nu een bar à la Sharks. In het midden van de club dus een grote ronde bar. Wel veel chiquer. Het clubgedeelte (bar + lounge) is nu groter. Jammer genoeg heeft de aparte rookkamer het moeten ontgelden. Nu mag je overal in de bar/lounge roken. Zelfs op een drukkere partydag (het was overigens geen badjassenparty) kon je niet van rookhinder spreken. Zeer goede afzuiginstallaties geplaatst dus. De kamers links zijn roken toegelaten kamers. De kamers rechts roken niet toegalaten. Waar vroeger het dampbad was met de rust/TV-ruimte zijn nu kamers gemaakt. Op vraag van de dames die meer kamers wilden. Ik kan niet objectief oordelen natuurlijk maar het was druk met dames en mannen. Is dit tegenwoordig altijd zo? Zonder over té druk (à la Golden Time) te spreken. De plek waar vroeger de grootste ronde HWP van alle saunaclubs stond, is niet meer. Dit is nu mee loungeruimte geworden. Hier kan je je een beetje uit het zicht onttrekken. Ook de massages worden hier gegeven (misschien voorlopig tot de nieuwe wellnessarea af is?). De twee sauna’s zijn er nog. Ze staan nog steeds op hun oude plek. Nog steeds wordt er door een saunameister aufguss gedaan vanaf 16:00 (’s vrijdags vanaf 17:00). Dit in de Finse sauna. Er is ook nog een milde bio-sauna. Er liggen handdoeken genoeg bij de sauna’s. Zo moet je niet de gehele club doorlopen voor een handdoek (wat vroeger wel het geval was). De nieuwe wellness komt achter de lounge. Daar waar vroeger de club eigenlijk stopte. Ze breiden dus uit. Niet enkel vernieuwen.
Gelukkig smaakt de koffie in deze prachtige club ook geweldig. Een dubbele espresso zal je geweten hebben. De cocktails worden verkocht aan de schappelijke prijs van € 12 en zonder verminderd alcoholgehalte, zoals dat in sommige clubs wel is. Het tapijt van vroeger is vervangen door sjieke laminaat. Da’s toch een pak hygiënischer, me dunkt. Goede verbetering ook. Verder natuurlijk alle bijkomende luxe en handigheidjes in deze club (zoals bijvoorbeeld safes voor je waardevolle voorwerpen. Het personeel is zeer vriendelijk en hulpzaam. Geen wachttijden bij de bar. Misschien was het omdat het party was maar zowel de barmannen als de barvrouwen bedienden je nog in kostuum. Wat een elegantie.
Vrouwen, schreef ik zonet vrouwen?
Daar heb ik het nog niet over gehad.
Last but not least dus.
Het is altijd moeilijk juist tellen van dames in clubs maar ik schat dat er een 50-tal dames waren (en bijna dubbel zoveel mannen). Belangrijker is natuurlijk hoe die dames er bij lopen, hoe mooi ze zijn, wat ze presteren op kamer en tegen welke prijs. Wat meer daarover.
- De dames lopen allemaal in FKK, later op de avond hadden ze de vrije keuze om eventueel in avondkledij rond te paraderen. Slechts 20 % deed dat ook. Alles bleef dus lekker bloot. En lekker was dat want het is in deze club flink zoeken naar een GND of nog erger.
- De dames zijn in schril contrast met mijn beleving in Heaven 7 altijd op zoek naar mannen. Altijd geïnteresseerd in de mannen (hun beugel). Het jagen gebeurt op verschillende manieren. Nooit agressief, soms wel kort. Je kent dat wel hè, vragen of je even tijd voor haar hebt. Anderen vlijen zich dan weer met de beentjes over je bij je neer en starten een leuk gesprekje. Het jagen stopt wel als je enkele dames laat weten dat je groot genoeg bent om je eigen keuze te maken en daar op af te stappen (lopend vuurtje…). Ze zeiden me dan dat ze dat absoluut begrijpen maar dat ik ook moet begrijpen dat vele mannen te verlegen zijn om op een vrouw af te stappen. In een club?! Ik versta dat nooit niet. Maar soit. Ik versta hen ook.
- Een blijde verrassing voor me was ook dat ik in een club nog eens andere vrouwen trof dan Roemeense. Bulgaarse vrouwen waren er al helemaal niet. Er was een Roemeense kliek, maar zeker niet de massa. Verder Poolse, Duitse, Moldavische, Afrikaanse, Oekraïense, Hongaarse …. Bij de karaoke werden al mijn twijfels ook weggenomen over die nationaliteiten omdat je van een Chinese er niet mag van uit gaan dat het logisch is dat ze Kroatisch vlot kan zingen.
- Een nog grotere blijde verrassing voor me was dat de vele nationaliteiten aanwezig, behalve de kliek Roemeense, er voor zorgt dat de prijs per sessie daalt en de service weer als vroeger is. Waar The Palace toch wel de voortrekken is geweest van het verhogen van de kamerprijzen als je ietwat service wou, zijn ze er daar duidelijk van aan het terugkomen. Juist onder invloed van de andere nationaliteiten. Niet naar de zin van de Roemeense daar want die blijven domweg hun hoge prijzen hanteren maar lopen ook niet vaak meer naar de kamer daar, merkte ik op. Opgelet want ook de Duitse dames komen goed overeen met de Roemeense daar, bij wijze van uitzondering en enkel allicht voor wat het upsellen betreft. Ik geloofde uiteraard in eerste instantie mijn ogen niet toen ik de eerste keer van een dame zélf het voorstel kreeg voor GFE met alles erop en eraan voor € 50 per halfuur, ook als je maar een halfuur blijft. Een Moldavische. Nadia. Blond (schouderhoogte, van voor opgestoken, slank, 23, handjevol borsten, eerder wat witter van vel. Ik ben met haar 2 keer geweest. Een halfuur (om te testen) en 1,5 uur én verslavingsgevaarlijk! De tweede keer was moeite doen. Continue bezet. Ze zit, met haar slankere en jongere vriendin met lang donker haar, op haar weinige vrije momenten aan een tafeltje, het voorlaatste, over de bar, zijde sauna’s, net voor je de trapjes op moet naar de sauna’s. Een gouden tip alvast! Ze heeft nochtans veel chanche gehad, madam. Nadat ik met haar de eerste keer op kamer geweest was, zag ik ze af en toe handje in handje lopen met haar vriendin en boden ze een trio aan. Normaliter schrap ik zulke dames automatisch van mijn to do- lijstje.
- De dames gedragen zich toch heel wat gemanierder dan in vele clubs.
- Voor de liefhebbers van piepjong. Zij zijn eraan voor de moeite. Dames tussen 18 en 21 niet echt gezien.
Ik wil snel weer terug naar daar. Ergens hoop ik ook dat ze met het uitbouwen van de club, nu ook voor in de zomer een buitengedeelte gaan maken. Laat ze elders in het Frankfurtse maar hoge prijzen aanrekenen, allemaal, op één uitzondering niet te na gesproken. Ik denk bijvoorbeeld aan Oase. Tja, daar was ik op donderdag en vrijdag en had bij manier van spreken de dames en de club voor mezelf. Op vrijdag dan nog wel, ’s avonds. Dat spreekt ook voor zich natuurlijk.