Auteur Topic: Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)  (gelezen 309207 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #90 Gepost op: 21 maart 2019, 06:30:52 »
Citaat Taylor:
"RB en Mondial, bedankt voor het vrijkaartje, ondanks het korte, kamerloze bezoek."

As 'n moderator en administrateur gratis kaartjies? Klink vreemd/grappig!

vanKees
das ist überhaupt nicht seltsam
ein Moderator lege viel Zeit in relaxxxboard
und sie können gelegentlich belohnt werden
eine solche Form wie Vankees
 bekommen nichts Platzieren Sie Anzeigen für Clubs, mit denen RB keine Geschäfte macht
 :lol_hitting:


Pfffffffffffffffffffffffffffff... :lol :lol_hitting: :lol :lol_hitting: :lol :lol_hitting:

vanKees
  
  

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #91 Gepost op: 2 juni 2019, 19:10:28 »
Een onverwachte wending

Het was iets na elven toen bleek dat de avondklok was ingegaan in PSR. Al snel kwam de optie om ergens anders verder te gaan op tafel. Aangezien Mondial in de beurt lag en een blindspot voor de meesten van ons was besloten we het rusthuis te verlaten om nog enkele uurtjes te nachtbraken met de BVE in het kleine zusje van Samya. Het ligt net als haar grotere zus op een industrie terrein.

Waar je bij Samya zo door kunt lopen onderga je bij Mondial een complete check. De meegebrachte tas werd uitvoerig gecontroleerd en daarna moesten de broekzakken geleegd worden in een bakje en werd er gefouilleerd. Het enigste wat nog ontbrak was de body scan. Ik kan een grondige controle wel waarderen en heb me vaak afgevraagd waarom dat in de Duitse clubs niet plaats vindt. De kleedkamers zijn een klein doolhof en met nr. 303 was het even zoeken.

We maakten snel een kleine tour door de club. Het publiek is net als in Samya vooral Südländisch maar dan wat jonger. Niks geen patsergedrag, zeer vriendelijk en een groep van hen bleef maar bier op onze tafel zetten. De LU is net als in Samya groot in aantal (ruwe schatting tussen de 60-80) en hier zelfs nog diverser. Er liep een dametje rond die nog net geen lilliputter was maar ook dames waarbij je een opstapje nodig had. De GMC was ruim vertegenwoordigd, maar ook een vijftiental dames die full member van de DKC zijn en er eentje bij was als ze je voorbij liep het nog drie seconde duurde voordat haar ass uit je directe zichtsveld was verdwenen. Van flatchest tot ballonnen die op springen stonden.

Het geluidsniveau beperkt het voeren van een gesprek dus het merendeel van de dames probeert op de welbekende wijze je aandacht te vestigen. Hoewel er toch zeker een vijftiental dames rondliepen waarmee ik me wel zou kunnen afzonderen was er niet direct de noodzaak na de sloopsessie met Natascha in PSR.

Eerder had Firehawk mij op haar attent gemaakt. Een rank en slank dametje waar werkelijk geen grammetje vet aan zat. Van een afstandje sprak haar gezicht me niet echt aan en gezien de hoeveelheid Pino's die er in mijn categorie rondliepen had ik haar niet direct als kandidate numero uno op mijn lijstje staan om mijn Mondial maagdelijkheid aan te verliezen. Toch was er op een afstandje zo nu en dan oogcontact. Tegen de tijd dat het moment was aángebroken om koppen met spijkers te slaan kwam ze met een vriendinnetje aan het tafeltje naast ons staan. Van dichtbij ging er echter toch een mooi guitig gezichtje met een prachtige en ontwapende glimlach schuil achter haar krullebolletje.

Het werd een verleidingsspel zonder woorden maar met veel gebaren zodat een buitenstaander dacht naar een stomme zwart/wit film zat te kijken. Het leverde de nodige komische momenten op waarbij we geregeld in schaterlachen uitbarstten. Haar vriendinnetje deed een playback showtje en om het extra cachet te geven ging ik in de kleedkamer Chupa Chups halen die ze dan als microfoon kon gebruiken. Terwijl ik ze vasthield pakte zij er eentje en graaide haar vriendinnetje als een ware klapekster de andere vijf uit mijn handen. Ze stopte er eentje in haar broekje en de rest in haar bovenstukje en ging ervan door. Het krullebolletje bleef echter staan. We raakten aan de praat en ze vroeg of ik nog een Chupa Chup voor haar had. Wederom naar de locker gelopen en ditmaal teruggekeerd met een groene, oranje en rode. Ik vroeg haar welke ze zou kiezen als ze er eentje mocht. Ze pakte zonder aarzeling de groene. Natuurlijk wilde ze de andere twee ook. De kamervraag van haar zijde bleef uit dus zelf maar voorgesteld om ons af te zonderen.

Eenmaal op de kamer hadden we de tijd en de rust om ons netjes aan elkaar voor te stellen. Toen ze Natasha zei moest ik even lachen. Natuurlijk vroeg ze waarom en ik zei dat ik eerder op de dag in een andere club ook al met een Natascha had gekamerd. Ik pakte mijn iPad voor een passend muziekje en begon haar goddelijke lijfje te masseren. We gingen hierna over in wederzijdse sensuele strelingen en haar handje dwaalde langzaam naar beneden. Al snel bleek dat ze een fluwelen touch met fingerspitzengefühl had. Al kussend ging haar hoofdje naar beneden en ook haar BJ was van eenzelfde karakter. De wijze waarop ze me aankeek met haar ondeugende pretoogjes verhoogden het plezier. Toeval of niet maar opeens gebruikte ze dezelfde techniek als Natascha. Ze wisselde het perfect af en na zo'n 55 minuten voerde ze handmatig de druk dusdanig op dat er geen houden meer aan was. Niks geen haast van haar zijde om de kamer te verlaten. We rookten nog een sigaretje en ze wilde nog even door de nummers op mijn iPad heen bladeren en gaf nog een tip aangaande een artieste die ik volgens haar zeker eens moest luisteren.

Net voordat we van de kamer gingen zei ik dat ik nu een reden had om weer naar Mondial terug te keren. Zeer gevat antwoordde ze om haar lolly's te brengen. Ik zei als dat de enigste reden volgens haar zou zijn het een goedkoop bezoekje voor mij zou worden. Na de betaling namen we uitgebreid afscheid aangezien ik gelijk zou vertrekken. Firehawk zat al ongeduldig te wachten aangezien de rest van de BVE al vertrokken was. Ondanks de korte tijdspanne is Mondial me goed bevallen en zal er binnenkort zeker terugkeren om eens wat langer te verblijven.
  
  

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #92 Gepost op: 15 augustus 2019, 15:22:07 »
Gisteren met Patjax in Mondial geweest bij de Bayram party.
We kwamen rond 19:00 uur aan en het stond overal bomvol met auto's. We waren bang voor een gaybar maar dat viel wel mee.
Halve kilometer lopen en daar kwamen we aan. Entree afgetikt en kregen gelijk een vrijkaart mee voor de volgende keer.

Het was al druk maar niet te druk. Omgekleed onder in het labyrint en toen gelijk gaan kijken wat ze te eten hadden.
Dat was heel goed verzorgd, weet niet of dat altijd zo is of gister alleen met de party. Lag zoveel eten en ook verschillend.
Döner was er en ook hadden ze een hele kast waar kippetjes in gegrild werden.

Na het eten een rondje gelopen dit keer ook het dakterras verkend. Dat zag er goed uit en verbaasde ons. Het is heel groot en ziet er goed uit met overal zitjes. Ook staat er een een strandbar maar was gister niet open.
Het buitengedeelte is in Mondial een stuk groter dan in Samya.

Onder in de bar werd er flink gefeest. Was een zanger met een bandje die tot 23:30 uur heeft staan zingen. De Turken vonden het geweldig want gingen er op los.
Vrouwen aantal moeilijk te schatten in zo'n drukte. Schat ergens tussen de 40 en 50. Op zich zat er van alles tussen. Van skeletjes tot olietankers. Van dwerg tot reus.
Meiden zijn wel passief en zullen niet snel naar je toe komen. Als ze het doen is het gelijk de kamervraag. Maar dat weet je als je naar zo'n soort clubs gaat.
Kom er ook meer voor te kijken.
Je ziet ook gewoon meiden op een rij staan en de mannen kiezen er gewoon een uit en vertrekken. Wordt nog geen woordje gewisseld met elkaar.
Heb ook maar besloten mijn kwakje te bewaren voor een volgende keer.


Toen Patjax eindelijk van de kamer af kwam vertrokken rond 00:30. Zo'n club als Mondial is leuk voor af en toe, niet voor elke week.
« Laatst bewerkt op: 15 augustus 2019, 18:17:04 door de vulkaan spesjalist »
  
  

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #93 Gepost op: 16 augustus 2019, 16:40:24 »
Mondial stond op de planning voor dag 2 van de vakantietoer du hoer. Enkele maanden geleden bij toeval voor het eerst bezocht na een bezoekje aan PSR en dat smaakte naar meer. Het vervolg bezoekje heeft door omstandigheden langer op zich laten wachten. De aangekondigde Bayram Party (in dit geval als afsluiting van het offerfeest) was een goede gelegenheid om de koe (of moet ik ram zeggen) bij de hoorns te vatten en er gelijk maar een staaltje van omgekeerde integratie van te maken. Nu staat de club niet echt bekend als dagclub dus de vroege avond gekozen om onze entree te maken.

Bij aankomst was het zoeken naar een parkeerplaats en toen we deze eindelijk gevonden hadden stond ons nog een behoorlijke wandeling te wachten. Bij de vorige keer was er een luchthaven waardige controle aan de deur maar nu konden we zo doorlopen. Bij betaling werd ons gelijk een vrijkaartje gegeven voor een volgend bezoekje en gewapend met kluissleutel en handdoek afgedaald richting het labyrint van de kleedkamers. Aangezien de mannelijke klederdracht uit puur een handdoek bestaat en het volgens plaatselijke gebruiken gewoon is er iets onder te dragen een sportbroek meegenomen. Handig voor de sigaretten en lolly's.

We hielden door de hoeveelheid auto's rekening met een complete sausage fest maar dat viel uiteindelijk nogal mee. Het tijdstip en de wandeltocht had ons hongerig gemaakt en we besloten dan ook eerst onze magen te vullen voordat we dat bij de aanwezige "maagden" zouden doen. Het aangekondigde buffet was zeer uitgebreid en ruim in keuze. De gegrilde kip van het spit was heerlijk en ook de döner was beduidend smakelijker dan wat ik enige tijd geleden in het grotere zusje kreeg voorgeschoteld. Het geheel had ik afgemaakt met aardappel wedges en om aan de schijf van vijf te komen ook wat groenvoer.

Hierna met een glaasje fris van de sodamixmachine ploften we ons neer op een bankje om het vrouwelijke gedeelte van de aanwezigen eens duidelijk op het netvlies te krijgen. Een stuk of zes stonden op een rijtje zoals bij een miss verkiezing bij de bar ingang. Alleen het nummertje ontbrak nog, maar daarentegen wist je wel zeker dat je met deze een nummertje kon maken. Al snel kwam er een dame onze kant uit. Natuurlijk werd er gelijk gezinspeeld op een kamergang. Toen ze doorhad dat we uit Nederland kwamen begon ze in het Nederlands tegen ons. Haar beheersing kwam verder dan de gebruikelijke woorden en zinnetjes die ze normaliter weten op te hoesten. Ik probeerde nog de "Pass the Dutchie" truc door haar aan Firehawk door te schuiven maar daar wilde ze niets van weten. Toch maar eens die ATM letters op mijn voorhoofd laten weg laseren. Haar gezegd dat ik nog in de uitbuikfase zat en ook daarop had ze haar antwoordje klaar. Ik hoefde geen enkele inspanning te leveren. Zij zou pijpen en masseren. Uiteindelijk zag ze het nutteloze van haar poging in en vertrok.

Waar de vorige keer de LU nog redelijk in evenwicht was tussen de slankere poppetjes en de mag het een onsje meer zijn dames leek het erop dat ze ditmaal aandachtig het offerfeest hadden "ingekocht" op de kiloknallers en er liep zelfs een kamezeul rond die als je haar aan het spit had gedraaid met gemak alle hongerige monden had kunnen voeden. Niet de gebruikelijke doelgroep voor mij en was dan ook blij toen ik Natasha zag. Ze zag me kijken en kwam me begroeten. Kort gebabbeld aangezien zij wat wilde gaan eten en Firehawk en ik het dakterras wel eens wilden aanschouwen. Behulpvaardig gaf ze ons een routebeschrijving. Het was aanmerkelijk ruimer dan ik me had voorgesteld en had een beachclub vibe zonder zand dan maar met dezelfde loungy music op de achtergrond. Nu was de temperatuur niet dusdanig om er lang te verblijven, maar kan me voorstellen dat het hier toch heerlijk toeven is op een zonnige dag als je even wilt ontsnappen.

De aangekondigde live muziek was inmiddels begonnen en zorgde ervoor dat de heupen bij sommige mannelijke bezoekers op een andere wijze in beweging kwamen. Nog nauwelijks ons neergezet of het leek wel of ik marked for sex was. Natasha had ondertussen een greep in de lolly pot gedaan en vrij kort achter elkaar probeerden twee dames het op een banale manier om mij zover te krijgen zowel iets in hun gaatje als in hun tasje te doneren. Gezien het geluidsniveau was een gesprek ook niet echt mogelijk geweest maar ben nu eenmaal niet van het knal maar raak voor een knaak. Firehawk was wel weer toe aan een hapje eten en is inmiddels toegetreden tot de orde van de buffetgrazers. Helaas voor hem was de orde rijkelijk aanwezig en een deel van de bakken was dan ook compleet geplunderd. Ik had me een bordje spaghetti genomen en nadat ik hem ervan overtuigd had dat er geen knoflook door zat schepte hij zich ook een bord op. Er waren maar weinig mensen in het restaurant en doordat het hier lekker rustig was een tijdje gebleven zodat we een gesprek konden voeren zonder te hoeven schreeuwen.

De planning was om het niet te laat te maken en toen ik bij terugkomst Natasha in het vizier had besloot ik meteen toe te slaan. Na een vijftal minuten de bar verlaten en achter dat prachtige lijfje de trappen op naar de bovenste verdieping. Er zijn ergere dingen in het leven. Eerder op de avond had ik haar al geplaagd dat ze mijn naam vergeten was maar dan blijkt maar weer eens hoe raar af te toe de hersenen van een dame werken doordat ze wel wist op welke kamer we destijds waren geweest.

Terwijl ik alles voor mijn deel in gereedheid aan het brengen was had zij zich al ontkleed. Al spoedig zag ik dat ze sinds de laatste keer een bezoekje aan de ijzerhandel had gebracht. Haar beiden tepels waren voorzien van wat extra's en daarmee heeft ze vier op een rij. Klit, navel, tepels en gezicht. Ze was er duidelijk mee in haar sas. Ze legde zich op haar buikje ten teken dat wat haar betreft de massage kon plaatsvinden. Dat heerlijke lijfje onder handen genomen en de strelingen die ik erop liet volgen lieten haar niet onbetuigd. Ze had goed onthouden wat mijn "zwakke" punt is en er volgde een heerlijk gevarieerde BJ die ze afwisselde met een edging HJ met fluwelen touch. Ik moest enkele malen duchtig op de rem trappen om niet mijn donatie in proteïne al door de kamer te laten vliegen.

De vorige keer waren we niet aan het laatste stapje van de cyclus toegekomen en ik was wel benieuwd hoe dit met haar zou zijn. Ze liet zich in reverse cowgirl tergend langzaam erover heen zakken en ook het ritje zelf begon zo. Een pracht zicht om dit tafereel vanaf de eerste rang te kunnen aanschouwen. Alle mogelijke variaties op dit standje passeerde de revue en uiteindelijk was er geen houden meer aan. Als tegenprestatie voor mijn donatie maakte ze hem weer spik en span. We bleven nog een tijdje dollen en na een kwartiertje keek ze eens richting mijn kleine kompaan met een ondeugende blik.

Haar handje testte de levensvatbaarheid en in no time stond hij weer fier overeind. Hongerig als ze was verdween hij in haar gulzig mondje. Ditmaal liet ze zien ook een turbo PSE-modus te hebben. Mondje en handje werden enkele malen afgewisseld en zonder moeite wist ze een tweede donatie te ontfutselen die de schoonmakers extra werk bezorgd hebben. Mijn welgemeende excuses. Wat er verder ook gebeurd dit jaar van een plaatsje in de top vijf is ze verzekerd aangezien er nog nooit een dame in is geslaagd om mij binnen vijfentwintig minuten een tweede donatie te laten doen. De laatste vijf minuten van de negentig nog wat zitten te grappen en grollen en nadat ik ook haar tasje had gevuld met de meer dan verdiende ondersteuning verlieten we de kamer. Firehawk zat al te wachten en nadat ik een Red Bull had gehaald voor de terugrit hielden we het voor gezien. De security stond nu vijf man sterk bij de deur. Nog even met de gedachte gespeeld om ons door een taxi naar mijn auto te laten brengen maar gezien Firehawk zijn fysieke inspanning nog niet gehad toch maar gelopen.

Mondial heeft alles wat het vooraf beloofde te bieden op een party meer dan waargemaakt. Als je het gratis vrijkaartje mee zou tellen en derhalve de entreeprijs halveert is het bijna onwaarschijnlijk wat je voor die dan luttele €15 geboden hebt gekregen. Buiten GT ken ik verder geen club die ook daadwerkelijk datgene levert op een party. Hulde aan Mondial.
  
  

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Cinema verniet
« Reactie #94 Gepost op: 29 oktober 2019, 23:57:11 »
Na het tegenvallende bezoek aan Babylon trok ik naar Mondial, een club waar ik drie jaar geleden al eens geweest. Toen wist ik niet dat dit een avondclub was en nu dus wél.

Mondial is de goedkopere versie van Samya, maar voor slechts 30 euro krijg je toch véél waar voor je geld. Veel dames waaronder veel siliconenbommen en meisjes met een maatje meer. Voor de pure fotomodellen moet je hier niet zijn. Ook de wellness is beperkt : een sauna en een stoombad, geen jaccuzi of zwembad.

Er liepen wel wat rare sjarels rond, in een boxershort... De restomeester (of hoe noem je dat) maant deze lieden wel aan om in het restaurant een handdoek om te doen. De resto is nu in de kelderverdieping, vlak bij de sauna.

Ik ben uiteindelijk aan de toog op een barkruk gaan zitten, van waar je een goed overzicht hebt. Het leuke hiervan : als de meisjes van een kamergang terugkomen moeten ze langs hier naar de dameskleedkamer. Dat doet ze quasi allemaal met een handdoek om hun middel, topless... Cinema verniet dus, ahum.

Ik had al een leuk meisje gezien, eentje met een brilletje. Maar telkens als ik haar wou aanspreken was er een andere gast ermee vandoor. En ineens stond ze naast mij aan de toog, zonder bril, ik had haar eerst niet herkend.
Nora heet ze, uit Roemenië en nog maar pas in de club. Tongzoenen? Neen niet voor 30 euro, voor 50 wél. Naar de kamer...
En tongzoenen kon ze! En pijpen ook! Ze mocht dan (officieel) nieuw-nieuw in deze sector zijn, ervaring had ze wél. Dan maar neuken want 20 minuten is 20 minuten. Zij op mij en dit tot het eind. Heel goed, of hoe een belabberde dag (zie mijn verslag van Babylon) toch tot een goed eind komt.
Nora is 23, is een meter 70 en heeft halflang pikzwart haar.

Een uitstekende kamergang ging ik niet vergallen door een mindere tweede. Ik liet het hierbij, weliswaar na nog eens te genieten van de goede resto.

En dan snap je niet hoe sommige clubs er maar niet in slagen om klanten en meisjes te krijgen, H7 bijvoorbeeld, terwijl Mondial met een eerder beperkte accommodatie dat wel kan.
Het zal zeker niet lang duren voor ik hier weer kom. Club en forum dank voor de vrijkaart.

  
  

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #95 Gepost op: 3 december 2019, 23:49:11 »
It was a pleasure to be back here after a long break with sauna clubs. I found bigger changing rooms and just a pity that thekefrau doesn't even say hello when we arrive, and i don't even talk about the barwomen..... well, i found many girls who are still there and don't move. A lot of clients even in the week, that's the problem. The second problem is the limited service: 80% of girls provide laufhaus or red light district service, a bit higher on average but not that much. But once we are aware of it, we don't expect much and enjoy the way we can. I did it with two girls, Barbara GND +/- 2years old, with black hairs and brown eyes, bad blowjob, normal fuck, barely kiss, don't caress much but the contract is respected. Then a good looking brunette, sabrina or samira, i don't remember well the name, she tries to shorten the fuck, doesn't kiss but foreplays quite interesting, mechanical blowjob, a bit passive. She doesn't care, she has many clients. But i enjoyed to practice it with her, but no repetition. Optic aspect is not enough for me. The buffet is always very diversified and with a big choice, it was nice to enjoy meals and found back this place. Enjoyed sauna, shower then back home. My aim is to look for the 20% i have already found in this club. In other clubs you pay twice more, and the level of service is not better so... I'll be back soon.
  
  

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #96 Gepost op: 23 december 2019, 18:40:21 »
Met dank aan forum en club weer eens een bezoekje afgelegd aan Mondial, het budgetzusje van Samya. De voorgaande twee bezoekjes hadden me nog geen eenduidig beeld gegeven of het nu wel of niet een club voor mij zou zijn. Voor clubmaatje FL zou het zijn debuut worden. Na een uurtje arriveerden we en het vrijkaartje werd zonder problemen geaccepteerd. Na de gebruikelijke routine waren we klaar om de trappen te bestijgen en ons in het gedruis te storten. Een autorit maakt dorstig en voor ik FL zou rondleiden eerst een colaatje aan de bar gaan drinken. Binnen een minuut stond er een blonde dame bij FL. Het eerste woord wat eruit kwam was sex. FL maakte haar duidelijk dat hij net binnen was en er eerst andere zaken aan de orde zouden komen dan sex.

Nadat ik hem een rondleiding had gegeven van wat waar wilden we eerst een hapje eten. Schijnbaar hadden meer dat idee en de lange rij deed ons besluiten om nog even te wachten. De volgende serie wie kan er op de banaalste manier proberen een kamertje te scoren werd ons deel. Om zoveel onkunde te ontwijken wederom een kijkje genomen in het restaurant. De kok/keukenhulp dirigeerde de hongerigen als een Oberfeldwebel langs het eten. Echter deed hij dit via de verkeerde richting waardoor je eerst langs de sauzen liep en via het fruit, groente en salades uiteindelijk bij de warme variaties uitkwam. FL stond een paar secondes op mij te wachten en werd op niet mis te verstane manier duidelijk gemaakt door te lopen. Toen we rustig keken voor een plekje vond hij het nodig om de eerste vier letters letterlijk te nemen. Als een ober die de verkeerde associaties opriep werd ons dwingend en dringend een plaats toegewezen. Nu is FL altijd de rust zelve en de meest vriendelijke van ons twee maar het gedrag van dit over het paard getilde mannetje deed hem haast ontploffen.

Na het eten dat goed smaakte zijn we weer de bar ingelopen. De zoektocht naar een zitplek was kort. Tegenover zat een dame die we mede door haar gedrag omdoopten tot Sniffany. Geregeld liep een dame of duo voorbij die niet eens de moeite deed/deden om in woord ons over te halen. De cheap ass gebarentaal werkte enkel op onze lachspieren wat dan weer in de meeste gevallen leidde tot veelzeggende reacties. Eentje speelde er wel goed op in en zei "next year" en ik knikte bevestigend. Kort daarop stond er een pocketje met een brutaal en ondeugend koppie voor ons. Met twee vingers van de ene hand maakte ze een rondje en met eentje van de andere hand bewoog ze er doorheen. Schijnbaar wekte onze tegenreactie haar nieuwsgierigheid op en ze kwam op ons afgelopen. We vroegen haar of ze lid was van de gilde van de doven. Het benodigde natuurlijk enige uitleg maar ze zag er de humor wel van in en legde uit waarom ze op deze wijze te werk ging. Raar maar waar klonk het logisch. Ze stelde zich voor als A uit B en bleek op een grappige wijze niet op haar mondje te zijn gevallen. Ze schatte goed in dat ze bij FL de meeste kans maakte en richtte haar pijlen dan ook op hem. Het was slechts een kwestie van tijd voordat hij zou bezwijken en dit was dan ook na een tiental minuten het geval.

Ik besloot een rondje te gaan lopen en maar een Red Bull te halen. Terwijl ik aan de bar stond zag ik een dametje waarmee ik in het verleden goede kamers had gehad. Een aantal weken geleden haar in een andere club gezien en schijnbaar deed mijn niet kameren met haar destijds haar besluiten me compleet te negeren. Tsja met een elastiekje voorbij lopende beren te raken is ook leuker. Twee andere dames wilden wel iets verdienen maar hun pogingen waren van een dramatisch niveau dat ik paste. Weer teruggelopen naar het andere gedeelte en daar stond een dame die eerder op de avond al twee keer een gesprekje met ons had aangeknoopt. Ze vroeg waar FL was en ik zei dat hij op de kamer was. Ze vroeg of ik al iets gezien had en zei haar dat ik niet het idee had dat dit nog ging gebeuren gezien de wijze waarop de dames te werk gingen. Ze zei dat zij toch op een normale wijze gesprekjes had gevoerd en ik dan wel met haar kon gaan. Mijn antwoord was simpel. Inderdaad drie gesprekjes maar geen enkele keer jezelf voorgesteld of mijn naam gevraagd dus wat is het verschil. Ze droop verongelijkt af en het wachten was op FL.

Toen hij terugkwam nog maar een hapje gaan eten. Helaas zat aan de pasta kraak nog smaak. We keken elkaar aan en het werd al snel duidelijk dat het er deze avond niet inzat. In de bar bleek bovendien dat er een verdere toestroom van beren had plaatsgevonden. We besloten zo'n vier uurtjes na binnenkomst de club te verlaten. De kans dat we hier ooit nog eens terugkeren is minimaal.

Seit sechzehn Uhr sitz' ich im Flur mit meinen Schwestern zusammen
Ein neuer Stecher, mein Zuhälter lächelt mich an
Kein Verbrecher, er hat nur meine Schwäche erkannt
Ich sage zu, denn der Kunde ist kein hässlicher Mann
„Benutz bitte ein Kondom, Süße, steck dich nicht an“
Ich zieh' 'ne Line, hab' für später noch Tabletten im Schrank
Kopf schaltet aus, die rote Lichterkette geht an
Deospray und Kaugummi
Er redet und ich lausche ihm
Ich geb' ihm das Gefühl, ich brauche ihn
Er sagt mir, ich bin heiß und ich glaube ihm
Zu Hause seine Frau und sie weiß, sie hat ausgedient
Für eine halbe Stunde in keine andere Frau verliebt
Ich habe diese Rolle hunderttausendmal im Traum gespielt
Ich fühl' mich gut dabei mich auszuziehen
Weil er mir endlich auf die Titten und jetzt nicht mehr in die Augen sieht

Erst mach ich einen Knicks, dann bin ich seine Bitch
Ich kriege Geld dafür, dass er nicht mehr alleine ist
Wir kommen uns immer näher, aus seiner Sicht
Aber aus meiner Sicht ist das nur eine Schicht
Stöhnen in meinem Ohr, während wir beide ficken
Salziger Schweiß von seiner Stirn tropft auf meine Lippen
Er leckt mir über mein Gesicht und über meine Titten
Immer weiter, bis er endlich mal so weit ist in mich reinzuspritzen

Was ist falsch und was ist richtig?
Scheißegal, denn ich hab' mich verpflichtet
Alle alten Freunde sind geflüchtet
Aber keiner stresst, solang' ein Lächeln im Gesicht ist
Doch ich spüre nichts, mein Körper wie vergiftet
Zeig' meine Gefühle nicht, denn keinem sind sie wichtig

  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #97 Gepost op: 29 december 2019, 02:39:48 »
24: SC EDITION, EPISODE 4

Status Case Report 2018: DECLASSIFIED



De vorige keer in 24: https://relaxxxboard.com/index.php/topic,1808.msg133736.html#msg133736

Het volgende speelt zich af tussen 13:30 en 14:47.

Gebeurtenissen zijn in real time.

Locatie: Keulen, Hugo Junkers Strasse 10.

Om minder op te vallen, parkeerde ik in de voormiddag een eindje verderop van de bewuste club waar de spionne van de ADP naartoe zou zijn gegaan.
Na het tonen van m'n badge bij de entree van Mondial, nam ik m'n undercover gewaad aan en liep de kelder in voor de lockers. Eenmaal weer boven even het restaurant in geweest om de innerlijke mens weer aan te sterken.
Op een lege maag kun je niet het veld in zei mijn drill sergeant altijd.

Ik liep even de wellness in om te zien of de spionne zich daar zou bevinden. Op 2 snurkende beren na, geen ziel te bekennen.
Terug de bar ruimte in. Wat een verschil met mijn enigste andere bezoek aan deze tent tijdens mijn trainingsmaanden 3 jaar geleden. Toen kwam ik wel laat op de avond aan, maar het was toen bomvol met volgens de portier wel meer dan 100 dames. En de DJ draaide het ene dreunende nummer af na de andere.Nu was het wereld van verschil. In het restaurant nog 1 andere beer gezien, dus wel waren misschien met 4 man (mogelijk nog een paar op kamers) en 5 dvps. 4 stonden aan de bar met elkaar te kletsen. 1 daarvan leek me optisch wel de moeite waard om es aan d'r tand te voelen, maar ze had meer* aandacht voor haar vriendinnen dan voor mij.

Een andere dame zat op een verhoogd bankje. Ik vermoede dat ik bij haar wel wat informatie los zou kunnen krijgen en we vertrokken na een kort kennismakingspraatje naar de verhoorkamer.
Na een standaard verhoor bij deze Roemeense Paula, kwam ik te weten dat de vogel alweer gevlogen was naar een woonkamer ergens elders in NRW.

Ik verspilde geen moment langer en vertrok met gierende banden richting Kaarst.



De volgende keer in 24: https://relaxxxboard.com/index.php/topic,10.msg133738.html#msg133738
  
  

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #98 Gepost op: 25 oktober 2021, 17:38:01 »
VAZKOR KÖLNER TOUR 2021 – CLUB 1
MONDIAL – DISCOCLUB REVISITED
2 OKTOBER 2021

Citaat
Dit is het eerste deel van de Vazkor Kölner Tour 2021: na ik weet niet hoe lange tijd kan ik deze formule nog eens uit de kast halen! Ik hield het allemaal mooi bij en zie dat mijn laatste favoriete Keulen-ronde van Mei 2018 geleden is met een bezoek aan de clubs Mondial-Samya op een Zaterdagavond gevolgd door een rustige Zondag in Babylon. Mijn laatste bezoek aan Mondial was halverwege December 2018 toen ik deze met een bezoek aan PSR op aanstaande Zondag had gecombineerd zonder Samya erbij.



FAZIT
1) Werkpunten
- Heel veel volk! En daardoor soms benauwend.

2) neutraal
- Lockerruimte beslaat nu de hele benedenverdieping
- Eten wordt voor je opgeschept en zorgt vaak voor communicatieproblemen wat je (niet) wil
- Je moet je coronapas voorleggen

3) Positief
- De club is zeer mooi geworden, beter dan ik me herinner dat ze was
- Goede line-up, ook optisch en beste van het weekend maar niet opgewassen voor toenemend berenaantal
- Goed eten

4) Algemene indruk
a) Algemene sfeer: Typische bordeelsfeer: spannend, erotisch en stijlvol

b) Line-up: budgetclub met beste line-up van het weekend: een goede combinatie!

c) Drukte beren: Superdruk, veel zuidlanders

d) Club interieur en eventuele veranderingen: Geen dat ik specifiek kan zeggen, de club zag er mooier en stijlvoller uit dan ik me neig te herinneren. Dit is bijna een soort Titty twister club.

e) Extra: Één kamer, de beste van het weekend achteraf gezien.


5) Club beleving doorheen de dag
a) In de barruimte: steeds erg druk en o.m. buikdansende dames en dansende beren op exotische muziek

b) Wellness:niet veranderd, de massage is in een aparte ruimte, exotische look en feel.

c) Restaurant & eten: groot restaurant gedeelte, eten wordt opgediend vanwege coronareglement

d) Contacten bezoekers: alleen in de sauna wat ‘waar-kom-je-vandaan-talk’


Kamergangen en overall service

1 kamergang en meteen de beste van het weekend

=> JACKLYN – Déjà-vu-service

BELEVINGSSCORE SESSIE *****


CLUBVERSLAG

Na een in het algemeen behoorlijk lange afwezigheid en na concreet een 3-tal uur durende rit komt de zwarte wolf eindelijk weer eens in Keulen terecht en werd meteen verwelkomd door een typisch Duits ontvangstcomité: uitdagende verkeerswerkzaamheden op weg naar zijn hotel. De werken op de autostrades ten Noorden van Keulen nabij Leverkusen waren behoorlijk moeilijk aan uit te komen. Zelfs met GPS raak je snel op het verkeerde vak verzeild waarna je lang mag omrijden, alleen maar om weer op hetzelfde expert level hindernissenparcours terug te keren. Daarbij rijd je verschillende keren langs een leger flitscamera’s aan 40km/u op je zoektocht, eerst naar het hotel voor incheck, en later weer op weg naar de saunaclub. Ik koos het hotel in Leverkusen voor de zachte prijs van 35€/nacht en omdat het dicht bij Mondial was. Bon, ik kwam een uur later dan gepland in dat hotel aan, deed het nodige papierwerk (ze vragen je coronapas en kopiëren je id-kaart), douchte me snel en ging op weg naar Mondial waarbij ik helaas weer dezelfde moeilijkheden had en de wegenwerken moest zien te trotseren. Rond halfzeven was ik eindelijk op de parking waar ik nog makkelijk een plek kon bemachtigen. Deze club bezoek je best niet later dan 20u want dan pas komt er veel volk aan en van dan af aan steeds meer!

De portier was een vriendelijk man, ik toonde hem mijn coronapas nog voor hij erom kon vragen zo voorbeeldig als ik ben. Ik keerde nog eens terug om mijn vergeten gsm uit de auto te halen en werd op vertoon van de app vlot binnengelaten. Op vertoon van mijn vrijkaart van Relaxxxboard aan de balie mocht ik met 2 handdoeken Mondial weer betreden na bijna 3 jaar afwezigheid.

Ik ging naar beneden en zag dat men eerder van een lockerverdieping zou mogen spreken: zoveel lockers bij elkaar heb ik maar in weinig clubs gezien, tenzij in Magnum wellicht want ik moest naar mijn kluisje zoeken. Het is niet zo gezellig ingericht en is geen meerwaarde dat ook te gaan doen. Ik ging me nog eens kort douchen voor de mode want deed dat in het hotel al. De douches bij de lockers herinner ik me anders, in warmere oranje tinten van voor de verbouwing. Nu is deze ruimte erg donker en modern ingericht. Mogelijk dat dit 3 jaar terug al zo was maar na de lange tijd niet te zijn gekomen zat ik vooral met een versie van Mondial in mijn hoofd toen ik hier voor het eerst kwam. In vergelijking met toen is de club er enorm op vooruit gegaan qua interieur en design en erg uitgebreid in ruimte.

In de bar aankomend zag ik al veel mooie dames rondlopen, een positief verschil bij Finca een maand terug. Het is eerder donker en het decor straalt een exotische sfeer uit. Vanuit de bar kan je naar de wellness lopen door een gang met verlichting in een Afrikaans aandoende versiering. De wellness beslaat een massageruimte, Hamam, Sauna en een paar relaxstoelen. Vandaar loop je naar het restaurant: dat is beslist geen eethoek zoals in Babylon het geval maar een mooie grote ruimte dat je pas echt een restaurant mag noemen met veel plaatsen waar je rustig kan eten.

Er was een lange rij dus de keuken moest pas geopend zijn zo rond 19u. Het lange aanschuiven wordt veroorzaakt doordat de zelfbediening opgeschort is: omwille van coronaregels is het personeel verplicht het eten voor je op je bord te scheppen. Nadeel van dat systeem is dat er veel communicatieproblemen zijn door diverse taalbarrières en de warmhoudbakken redelijk ver verwijderd zijn om goed te kunnen zien wat erin ligt. De logica hiervan is zoek in die manier van werken. Dit kunnen ze beter helemaal anders schikken en geen klein beetje zelfs: de warmhoudbakken en bakken met groentes zouden vlak onder de neus van de bezoekers moeten staan met het personeel erachter om op te scheppen wat de mensen willen hebben zoals dat in de meeste kantines gerealiseerd wordt. Ik zag dat ze nu ook zo’n ronddraaiend kebab vleesdinges hebben. Ik koos voor 2 borden, 1 met groente en 1 apart voor frieten en kip in roomsaus. Was niet slecht, had goed gegeten. Dit is steeds het eerste geweest dat ik deed als ik in Mondial aankwam.

Na het eten volgde de eerste ronde en met een cola in de hand liep ik de bar rond waarbij ik de dames inspecteerde. O, alcoholvrij bier hadden ze hier niet. Ik werd gelijk in de omvangrijke boezem van een blonde dame gedrukt. Ze had mooie C-tieten, volslank lijf. Een integere vriendelijke dame maar iets te opdringerig. De line-up is optisch verder dan wel goed, qua service had ik mijn twijfels en heb ik wat je ‘bad-servicevrees’ zou kunnen noemen: steeds weer overkomt me dit in clubs als Mondial en Samya later. Ik was deze keer niet gaan duizelen van de vele opties die er rondlopen zoals bij mijn eerste bezoeken. Mondial lijkt niet veranderd bij vroeger behalve de organisatie in het restaurant. Mondmaskerplicht geldt wel, de info rond coronaregels hangen er overal keurig op de muren maar daar trekt de doorsnee bezoeker er geen reet van aan, ook de dames niet. Ah, fuck it, ik gooide de mijne ook de locker in.

De wellnessronde: ja de sauna en de hamam als gewoonlijk en ik kon vroeg in de avond zelfs nog een relaxstoel bij de sauna bemachtigen om te genieten van de sfeer, de muziek en de mooie passerende dames. De sauna was goed warm en toen ik erin ging leek het allemaal alsof er geen tijd is voorbijgevlogen.

Terug in de bar: de blonde diktiet bleef om me heen draaien maar het is haar vriendin dat me eerder aansprak. Een vleugje herkenning van het type dame misschien? Ze deed me aan iemand denken. Haar naam is Jacklyn en de kamergang was één gigantische déjà-vu: ja ik zou zo het verslag kunnen kopiëren van mijn sessie met Beatrix mijn laatste dame van mijn laatste bezoek aan deze club. Het leek allemaal zo hetzelfde te verlopen en ze had zoveel gemeen zowel in uiterlijk als in karakter dat het haar zus of haar nicht wel kon zijn als ze het al zelf niet was met een andere naam. In dat geval herkenden we elkaar niet.

=> JACKLYN – Déjà-vu-service

De clubsfeer is zoals ik dat altijd ken van Mondial: druk, donker, enthousiast, opwindend, exotisch en erg warm. Er komt na een zeker uur een DJ en die draait de welbekende exotische nummers: een mix commercieel-Latin-Manele-Turks-Arabisch-Reggaeton. Klanten en dames dansen uitbundig op de luide muziek en 2 dames deden een buikdans waarbij een klant heel wat briefjes van 50€ in hun BH’s schoof. Bij het bekendste buikdansnummer Shikshakshook waren ze echter ineens weg…zonder de klant. Later kwamen ze nog wel terug. Misschien is deze gast rijk geworden aan Chinese Dogekillercoins. Hij had alleszins geen gebrek aan biljetten.

Ik ging ook eens naar het dakterras: het regende maar ik zag er nog mensen zitten op de banken onder de grote paraplu’s waar ze een RGB-verlichting geplaatst hebben met opeenvolgende kleurveranderingen: net m’n gaming-pc. Hier kon je iets roken, een frisse neus halen en even ontsnappen aan de benauwende drukte.


Einde van de dag

Ik vond het binnen op den duur steeds drukker worden en het werd tijd om te verkassen naar de zusterclub Samya. Zo rond 23u kleedde ik me om, overhandigde de sleutel en werd door de security buiten geleid waar al nieuwe groepen Turks publiek klaarstond om de club te betreden. Er is nu meer security aan de deur aanwezig en dat is nodig. Er waren langs de ganse weg auto’s geparkeerd en er gingen bezoekers af en nog meer bezoekers op de club aan, ik vertrok dus niks te vroeg. In relatie met het bezoekersaantal mogen zelfs in Mondial best meer dames werken. Ik heb geen idee van het aantal kamers en of er later wachttijden ontstonden maar een ding weet ik zeker: aan lockers zullen die in Mondial alvast geen gebrek hebben gehad.


=> VERVOLG 1 IN SAMYA – Happy 17th birthday

=> VERVOLG 2 IN BABYLON – TERUG HEEL IN HET STAMBORDEEL
« Laatst bewerkt op: 25 oktober 2021, 18:24:36 door Vazkor »
  
  

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #99 Gepost op: 25 oktober 2021, 19:20:25 »
Afgelopen zaterdag was ik nog eens in Mondial, een club die niet zo veel beschreven wordt. Ik had effe geen zin om 2 keer 4 uur naar Sharks te vlammen, op een zaterdag is die club echt te druk. En Bab daar was ik al een paar keer geweest de laatste maanden.

Voor Corona was ik hier een aantal keren geweest en ik vind Mondial best gezellig, ook al is het de goedkopere versie van Samya. Er is slechts 1 sauna en 1 hammam en deze zijn uitstekend te noemen.
De resto is basic : ontbijt tot 15u en dan niks niente nada tot 19u. Dan is er eten in overvloed al is er wel een wijziging : het wordt voor je opgeschept.
Nog een belangrijke wijziging : er mag niet meer gerookt worden binnen, daarvoor moet je naar het dakterras. Voor Corona werd dat nog wel oogluikend toegestaan maar nu niet meer. Ik rook niet dus ik vind dit prima zo.
De club wordt zoals gekend hoofdzakelijk bezocht door mensen van vreemde orgine, al heb ik toch Nederlandse en Belgische kentekenborden op de parking gezien. Nu ik erover nadenk, die zijn ook van vreemde origine natuurlijk.
De barruimte en de douches zijn gerenoveerd, dat is een goede zaak. Negatief is wel dat er slechts 1 toiletruimte is...

Het was erg rustig zaterdag. Pas vanaf de vooravond begint het hier te leven. Ook de dames komen eerder laat binnen. Ik herkende slechts een handvol meisjes van voor corona... Aisha die nog in Bab gewerkt heeft bijvoorbeeld. En vele meisjes zijn van het stevigere type, meisjes die elders niet aan de bak komen.

Om 16u gebeurde er iets raars : een medewerker liep in paniek door de club en deelde mondkapjes uit, er was een politiewagen gesignaleerd blijkbaar. En inderdaad twee politiemensen in uniform, een man en een vrouw, wandelden iets later door de club om te zien of alles in orde was. Ja alles was in orde...

En heeft Corona een invloed op de service? Ja dus, helaas. Ik heb met verschillende dames een gesprekje gevoerd en quasi allen doen enkel de basic service van pmc en nmc aan 30 euro voor 20 minuten. Voor Corona vond je wel hier en daar eentje die extra's deed maar nu...

Ik wou naar elders vertrekken tot ik op een ietwat stevigere dame botste : Juliana. Zij wou wel extra's doen mits bijbetalen en na wat discussiëren werd dat dus 50 euro voor een half uur.

En dat werd een leuk halfuur. Tongzoenen, pijpen en neuken in diverse standjes, service die ik in andere clubs gewend ben dus. Toppie.

Minpunt is wel dat de beddenlakens niet ververst worden, het bed dat wij gebruikten was zondermeer vuil en Juliana heeft dat dan ook gemeld aan de receptie. Of er iets aan gedaan werd weet ik niet.

Mondial is best een leuke club voor 'tussendoor' en eigenlijk een pak beter dan de duurdere zusterclub Samya.
  
  

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #100 Gepost op: 9 november 2021, 17:24:07 »
Please bring a negative antigen test result that is no more than 6 hours old, or a negative PCR test not older than 48 hours, or proof of complete vaccination protection against COVID-19 with a vaccine approved in the European Union or a certificate of recovery.

  
  

Offline Zapzarap

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #101 Gepost op: 22 november 2021, 22:33:43 »
Afgelopen zaterdag voor het eerst in Mondial geweest. Ik had gehoord dat het een zusterclub is van Samya dus wilde er wel eens een kijkje nemen. Bij binnenkomst viel het me gelijk op dat het er binnen erg donker is. Maar de club is verder wel netjes. Het bier moet in tegenstelling tot Samya wel voor betaald worden. Er is een ruime sauna aanwezig wat erg positief is. Wel veel turkse bezoekers, meer nog dan in Samya.

Een deel van de dames zit passief te wachten op klanten, terwijl een ander deel loopt te jagen. Veel dames bieden alleen standaard service aan voor 60 euro per half uur. Roxana een blonde porno babe is ook zo'n jagende dame. Flink opgespoten lippen, siliconen tieten en veel tatoeages. Die tieten zagen er op de kamer minder mooi uit dan in de bar, toen ze nog een bh-tje aan had. Lelijke littekens had ze vanaf onderaan tot aan de tepels.... Ze beloofde veel op de kamer, zoals tongzoenen en blowjob+ voor €60. In de bar klikte het wel met haar dus met haar naar de kamer gegaan. Het tongzoenen was echt minimaal. Verder was ze niet verkeerd. 30 minuten zijn we niet op de kamer geweest. Na de daad ging ze gelijk poetsen en wilde ze van de kamer. Even lekker relaxen zat er niet in.

Na de kamer dan maar even relaxen in de sauna en daarna wat gegeten. Het eten bleek turks te zijn. Het was niet slecht, maar niet echt mijn ding. Ik ben daarna niet meer lang gebleven. Zou ik Mondial nogmaals bezoeken? De kans is klein. Dan ga ik liever naar Samya waar meer sfeer hangt. Gelukkig was het beter dan vorige week in Magnum.
  
  

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #102 Gepost op: 6 mei 2022, 20:11:54 »
Mondial. Waar te weinig over geschreven wordt terwijl de club toch goed bezocht is.
Net zoals zusterclub Samya is dit een avondclub, overdag is er weinig te zien. Toch voel ik mij hier meer thuis dan in het chiquere Samya. Alles is natuurlijk erg basic.

Er is zowaar geïnvesteerd in de club : er is nu ook een rustruimte en een heuse kino, beide recht tegenover mekaar in het benedendeel, daar waar voorheen de dameskleedkamer was. In de gang tegenover de sauna dus. Knap dat ze toch kunnen uitbreiden als de ruimte erg beperkt is. De ligzetels aan de sauna zijn weg.
Ook de resto is een beetje herschikt : alles staat nu iets logischer naast mekaar; eten wordt nog steeds voor je opgeschept. Minpunt is nog steeds dat er tussen het ontbijt (tot 15u, op zondag tot 17u) en het avondeten (vanaf 19u) niks te verkrijgen is. Nu ja niks, aan de receptie liggen er wat koeken en cake naast de koffie-automaat.

Het was erg rustig gisteren donderdag en neen dit had niks met pasen te maken maar wel met een naar verluidt zwaar feestje woensdag. The day after is altijd wat moeilijk weet je wel. Je hebt de club dan voor jou alleen en je kan voluit genieten van de sauna en het stoombad. Ook hier : beide zijn erg basic doch gewoon goed. Ook het terras was open waar je rustig kon zonnen.

Vanaf een uur of zes stromen de meisjes en ook de bezoekers binnen en wordt dit een drukke nightclub. Er is dan keuze zat, alleen is de service van de meisjes ook basic zoals de hele club, zelfs tongzoenen is zeer zeldzaam. Voor een pannenkoeksessie moet je hier niet zijn.
Toch vond ik een meisie dat wou kussen. Luisa heet ze, 24 en uit Roemenië.
Kort : het was goed voor een snelle wip en het tongzoenen maakte alles goed. Tarief voor 20 minuten is nu 40 euro en dat is een stijging van 33 procent. Hoe durven ze!  :-\ :bud ;)

Het bleef bij 1 kamergang. De club zat nu goed vol en dat is voor mij het sein om naar huis te gaan. Toch kom ik hier graag nog terug.
  
  

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #103 Gepost op: 23 juni 2022, 22:39:46 »
VAZKOR KÖLNER TOUR MEI 2022 – CLUB 1
MONDIAL – RELAX IN MONDIAL
14 MEI 2022


Citaat
Het was weer even geleden dus terug een bezoekje aan deze leuke budget tent
Weinig zin in een gans verhaal dus schematische weergave van het bezoek, wat meeste opviel.
Alweer versagen met ene maand vertraging, maar met alle tegenslagen in mijn duivelsjaar 2022 in acht genomen nog best een prestatie... ::)


FAZIT
1) Werkpunten
- Erg druk in de late avond en steeds drukker maar is niet nieuw hier.
- Service is hit or miss in het ²

2) neutraal
- Line-up minder indrukwekkend dan ik van deze club gewend ben.
- Eten nog steeds geen self-service wat ik eerder nadelig vindt.

3) Positief
- Nieuwe relax-ruimte en kino
- goede sfeer en DJ
- wellness

Kamergangen en overall service

2 kamergangen gemaakt: een afwerkster waar ik stoom mee afblies en een heel goede sessie:

1) INA – Secretaressetype met brilletje en veel haast

2) ADÈLE – Goede service en dito tieten

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ***


CLUBVERSLAG
Aankomst en ontvangst:
Vanuit mijn hotel 24h in de buurt van Keulen zat ik te twijfelen of ik niet ook Mondial zou aandoen (Jacklin…) of toch doorrijden naar Samya. Beide clubs waren even ver van mijn hotel af. Ik besloot dat de Vazkor Kölnertour nooit compleet kan zijn zonder een bezoek aan Mondial dus dat werd het plan en stelde mijn GPS daarop in. Blij toe, het werd een goed bezoek.

Rond half 7 geparkeerd op hun parking bovenaan de helling. Bij binnenkomst geen speciale controles, geen QR-codes meer, enkel een mooie babe dat mijn 30€ in ontvangst nam en een sleutel meegaf voor de locker. Ik nam 2 handdoeken mee. Ik had de bovenste locker ver in de hoek, hoefde er maar op aan te lopen, zo hoefde ik deze keer het lockerdoolhof niet in.


2) Algemene indruk
Algemene sfeer: Redelijk tam in het begin, weinig heren en wel voldoende dames, later sloeg het evenwicht om. Later in de avond kwam er toch wel leven in de brouwerij als de DJ aan zet is en was de feeststemming er terug.

b) Line-up: Ik heb echt beter geweten in deze club, er zijn ineens heel wat minder opties of ik betrouwde ze niet afgaand op mijn intuïtie of deze of andere dame me wel tot in de puntjes kon verzorgen. Wel tot in de puntjes is al een zeldzaamheid an sich geworden en in een budgetclub als deze al helemaal. De service kost nog steeds 30€ per 20 minuten plus minus.

c) Drukte beren: langsom drukker naarmate de avond en nacht vordert, dat is allemaal hetzelfde gebleven. Als ik vertrok naar Samya passeerde ik heel veel wagens en daar de andere panden gesloten zijn, en ze in groepjes naar Mondial lopen, kan het maar voor deze nachtclub zijn voor een total overload. Dat is niks nieuws.

d) Club interieur en eventuele veranderingen:
Er is een verandering: de relaxruimte…tenzij die er al was in Oktober vorig jaar en deze me helemaal ontging omdat Jacklin me gek maakte. De 3 relaxstoelen bij de sauna waren weg en ik zag de verlichte letters Relax boven een deur waar het anders ladies only was. Ok, naar binnen en zag rechts een mooie grote verzorgde sekskino en verder links een grote relaxruimte. Hiermee kan Mondial zich al prima meten met haar zusterclub Samya qua voorzieningen en faciliteiten aan een lagere prijssetting maar voor hoelang? Ik heb regelmatig in de relaxruimte geweest na een sessie of de wellness. Het interieur is werkelijk prachtig en de muren in de kino hebben schilderingen van de pikante dames cfr SS.

3) Club beleving doorheen de dag
a) In de barruimte:
De barruimte is qua vormgeving strak en mooi ingericht, niks echt veranderd.

b) Wellness:
Heel goed, zowel sauna als hamam.

c) Restaurant & eten:
Nog steeds geen selfservice wat ik balen vind, ik hou er niet zo van de wachtrijen, dat bediend worden en al de misverstanden van dien. Dat het maar gauw weer anders is. Ik at pasta en nog groente erbij, de aanblik op het vlees maakte me even vegetarisch die dag, ik had er geen zin in. Het restaurantgedeelte is heel mooi en verzorgd, hier heeft dit gewoontedier ook steeds zijn Kölner tour begonnen na een grondige douche.

d) Contacten bezoekers:
Met een Turk gesproken die er vaak al eens gaat en vind dat het steeds slapper wordt qua optics. Zijn woorden werden gelogenstraft door de ontmoeting met Adèle even later.

d) Terras:
Wat aangenaam verpoosd op het terras mijmerend aan de eerste keer dat ik hier was, ik was wel gelukkiger toen dan nu in deze duistere tijden. Ik probeerde er niet aan te denken, ik ben weer hier. Het voelde als vakantie.

4) Line-up en kamergangen

De eerste kamergang was met ene INA. Denk dat het maar 15 minuten geduurd heeft om mijn eerste condoom vol te spuiten…met moeite.

=> INA – Secretaressetype met brilletje en veel haast

Na dat gesprek met de misnoegde Turk kwam ik Adèle tegen het bevallige lijf en ze stond me wel aan. Ik twijfelde niet en vroeg zèlf meteen de kamer op te gaan voor een ander dat doet. Soms is de klik er gewoon.

=> ADÈLE – Goede service en dito tieten


5) Einde van bezoek

Na dergelijke goede sessies neem ik dan steeds weer wellness en nog een drankje. Ik had het gevoel hier wel klaar te zijn gezien ik mijn ster van Oktober Jacklin niet zag wat ik zeer betreurde. Het werd steeds voller en heb weer te lang blijven plakken. Op naar Samya dan maar en dat rond middernacht: ik ben terug de nachtbraker-ijsbeer! Ik passeerde lange rijen auto’s dus dat beloofde nog drukker te worden wie immer.

Met 90€ aan inkom en 2 sessies: een opwarmer en een goede sessie heb ik hier beslist mijn broek niet gescheurd.

=> DEEL 2: EEN BEKENDE REDDE HET SAMYA BEZOEK

=> DEEL 3: BABYLON – TOPTIJD EN ONTSPANNING IN DE TUIN DER ZONDEN
« Laatst bewerkt op: 23 juni 2022, 22:54:56 door Vazkor »
  
  

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
« Reactie #104 Gepost op: 27 september 2022, 19:48:08 »


NIEUWE PRIJZEN VANAF 01.10.2022
€40 ENTREE


Geachte gasten, 


Helaas moeten wij u mededelen dat wij door gestegen energiekosten niet kunnen voorkomen dat onze prijzen moeten worden aangepast zodat wij u ook in de toekomst van harte welkom kunnen blijven heten op onze locatie. 

Onze nieuwe prijzen gaan echter in op 1 oktober 2022. Wij danken u voor uw begrip en kijken uit naar uw bezoek.


Team Mondial