Auteur Topic: Sharks (64293 Darmstadt)  (gelezen 400763 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FKK Sharks??? Een FKK???
« Reactie #165 Gepost op: 9 januari 2020, 19:23:10 »
Is FKK Sharks wel een FKK (dames zonder kledij, volledig naakt)?  Ook dat nog.  Nee dus.  Tussen Kerstmis en Nieuwjaar liep ik er nog eens binnen.  Kwestie van afwisseling want ik had al geen hoge pet op van deze club.  Vuil en smerig.  Drekkig tot en met gewoon.  Trage onvriendelijke bediening zowel aan de bar als aan de inkom.  Het was zondag.  Dan kan je er aan verminderde prijs in.  Ook dat bleek geen goed idee want er waren vijf keer zoveel mannen als vrouwen.  Het leek wel een partydag.  Een wonder: de HWP's werkten alledrie.  De meeste dames waren heel erg vluchtig en tot weinig service bereid.  Gelukkig trof ik Ariella.  Een verademing.  Letterlijk en figuurlijk.  Lekkere ouderwetse GFE met een extraatje dat in Hessen € 50 kost.  1,5 uur op kamer.  Mijn verbazing was dan ook groot toen ik te horen kreeg bij de savelockers (voor ik doorliep naar mijn kleedkastje) dat de totale prijs € 230 was.  1,5 uur  op kamer à € 50 per 30' = € 150 + de extra optie à rato van € 50 = € 200.  Van waar die € 30 dan komt?  Geen idee.  Ik had ook geen zin om uitleg te vragen.  Allicht vindt zij dat tongzoenen, zoenen en vingeren en likken tijdens de gehele kamertijd best een extraatje mag kosten.  Drinkgeld geef ik zélf wel.  Enfin, in die vuile club ga ik toch niet meer komen (of zeer zelden) en de sessie was erg goed.  Net als het eten.  Ariella zal het dus ook al nooit meer worden.

O ja, FKK.  Tarara  :lol_hitting:  :lol .  Af en toe zie je eens een compleet naakte vrouw meer dan enkele meters door de club lopen.  Let er maar eens goed op.  Of ze hebben de handdoek nodig omdat ze op weg zijn naar het restaurant, naar de toiletten, ze van kamer komen....  Als je aan een dame die naar jou komt in handdoek gewikkeld vraagt of ze zich helemaal naakt wil showen als eerste stap, wordt ze al kwaad  :douchen.
« Laatst bewerkt op: 9 januari 2020, 19:29:15 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #166 Gepost op: 22 juni 2021, 22:17:34 »
Heropening op 25/06.

https://www.fkk-sharks.de/

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #167 Gepost op: 23 juni 2021, 19:13:26 »
Laut Clubseite 50€ Tagesticket ( wohl aber nur für die erste Woche!?)

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #168 Gepost op: 25 juni 2021, 08:55:14 »
Ich glaube, die 50€ Eintritt ist auch eine schlaue Strategie der GL um in den ersten Tagen der Wieder-Eröffnung die Gäste anzulocken.
Jeder bezahlte Eintritt kann erstmal die Unkosten decken, ans Geldverdienen denkt die GL, wenn der Club wieder gut angenommen ist.

Und ja, einige Bereiche können nur mit Auflagen genutzt werden.
Auszug aus der Clubseite:

Sauna & Dampfbad bleiben aufgrund der aktuellen Lage geschlossen.
Whirlpool Nutzung max. 1 Person.
Schwimmbad max. 4 Personen

Einfache Regel: wenig Gäste, wenig Frauen. Viele Gäste, viele Frauen. Wegen den Frauen gehen Wir doch hauptsächlich in den Club.

vanKees

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #169 Gepost op: 4 juli 2021, 10:49:38 »
Gisteren ben ik terug in Sharks geweest, eindelijk! Dat is geleden van februari vorig jaar, de reden is bekend.  :angry:
Je moet zoals overal 1 van de 3 G's kunnen aantonen, en als dat niet lukt kan je ter plaatse een sneltest laten uitvoeren voor 5 euro. Ik kon gelukkig wel 1 G aantonen.

Blijkbaar waren er nog een pak mensen blij, want de club zat stampede vol. Niet normaal.
De toegang bedraagt tijdelijk 50 ipv 65 euro, dat speelt uiteraard een belangrijke rol. Officieel is de reden dat een aantal faciliteiten niet bruikbaar zijn. Nochtans : de sauna werkt. De hammam werkt. De 3 bubbelbaden werken. Het zwembad is in gebruik. Enkel het dompelbad is niet in gebruik en zag er smerig uit...
Ik vermoed dat het management ofwel andere clubs nog meer in miserie wil brengen (ik denk spontaan aan World) ofwel willen ze snel veel geld verdienen, voor als alles in september weer dichtgaat... In elk geval het was er pokkedruk.

Er is toch een beetje gewerkt in de club : de neukgrotjes boven zijn weg en vervangen door nieuwe neukhokjes: houten wanden met een gordijn voor. De veel te kleine hokjes in de vroegere kino zijn weg en in de plaats staan er... iets grotere neukhokjes, ook hier weer een gordijn.  :)) De vloer in de toiletten is vernieuwd, maar als die toiletten niet genoeg gepoest worden heeft dat maar weinig zin...
Buiten zijn de tuinhuisjes verplaast van achteraan naar links en rechts in de tuin. Waarom? Wie het weet mag het zeggen.

Er werd gebarbequed, maar omdat er veel te weinig personeel was waren de wachttijden indrukwekkend. Ook aan de bar moest je veel geduld uitoefenen. De manager stond erbij en keek ernaar.
Er waren 2 meisjes die overal de vuile was moesten ophalen, de wasmachines bedienen en de propere was (beddenlakens en handdoeken) weer terugbrengen. En tussendoor de toiletten en douches poetsen. Ik hoef er geen tekening bij te maken : rond 01 uur was het een puinhoop van jewelste en waren er geen beddenlakens meer voorhanden. En de manager stond er bij en keek er naar.
Het publiek : ik denk 80 procent mannen met baarden... Mondkapjes? Nooit van gehoord meneer.

Meisjes waren er gelukkig ook : een 50 tal met veel nieuwe gezichten. Er werd, gelukkig voor de meisjes, wel veel gekamerd en omdat de kamers achter het grote aquarium weer in gebruik zijn waren de wachttijden niet zo lang.

En dan zie 1 meisje waarvan je stiekem hoopte dat ze er zou zijn : Roxi.
Een schatje. Ik denk dat de term GFE speciaal voor haar is uitgevonden. Een heel lief en spontaan meisje waar je bij manier van spreken alles kan aan vragen.
Kort : het was een heel leuk uur. Kosten 100 euro.

En ondanks de drukte en de drekkigheid was het toch een behoorlijk leuke dag. Al moet het management dringend meer personeel inschakelen, anders gooien ze hun eigen ruiten in.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #170 Gepost op: 6 juli 2021, 11:38:27 »
Nieuwe entreeprijzen : vrijdag en zaterdag 65 euro, andere dagen 50.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #171 Gepost op: 22 juli 2021, 22:14:32 »
Weer prijsverandering :

Montag - Mittwoch = €50,-
Donnerstag - Sonntag = €65,-

Sonntag bis 14:00h = €50,-

2 Std Ticket (bis 15:00h) = €40,-
Nachttarif (ab 2:00h) = €40,-

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #172 Gepost op: 25 augustus 2021, 00:46:18 »
Weer prijsverandering :

Entree elke dag 65 euro

Woensdag de hele dag 50 euro

Zondag tot 14:00u 50 euro

2 uursticket (tot 15:00u) 40 euro
Nachttarief (vanaf 02:00u) 40 euro

Min of meer zoals het oorspronkelijk was. Of je op maandag nog een kortingskaartje krijgt is niet duidelijk.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #173 Gepost op: 4 november 2021, 11:09:45 »
Saunieren am Sonntag? Was lag da näher als ins „Haifisch-Becken“ in Darmstadt zu fahren,
lag eh auf dem Weg nach Hause.
Gegen 11.30 den Obulus von 50€ entrichtet…auf die Idee kamen wohl noch 30 andere, die
schon auf dem Weg in die Hallen der Lust(?) unterwegs waren.
Erstmal die Morgenmüdigkeit weggeduscht, aufgehübscht und ab ins Getümmel. Schon ca. 30
Frauen wie Gott sie schuf im Club.
Da ich wußte dass die Mädels auf ‚mich‘ warten habe ich mich mit Milchkaffee und Wasser zum
Frühstücksbuffet begeben. Ohne Mampf kein Kampf. Die Auswahl ist groß, die Qualität ist gut und
konnte schon die ein oder andere DL erblicken. Im Speisebereich mit Handtuch um die
Hüfte.
Mir war es draußen zu windig, deshalb habe ich mir die Verdauungszigarette im Barbereich an-
gezündet. Ohweh, ich sitze wohl auf dem Stammplatz einer Polin. Da sie aber mich nur mit
Blicken strafte, reagierte ich nicht darauf denn das war ein guter Platz an dem ich Alle im Blick
hatte.
Innensauna kaputt, Dampfbad zu viele drin, Außensauna überfüllt. Kein Problem, habe Zeit.
Mit der Barfrau etwas geschnackt, weiterer Kaffee und es füllte sich das Sharks an diesem
Sonntag sehr zügig. Mit Männlein und Weiblein.
Dampfsauna. Schön heiß aber mit den falschen Leuten besetzt. Die Zwei mußten alle 5 Minuten
das Bad komplett ausspritzen. Das ging ja noch. Alle Sitze waren mit ihren Handtüchern belegt,
da sie liegen wollten. O.k.  Als sie aber dann ihre Rotze auf den Boden gespuckt haben, bin ich
gegangen. Ekelig, aber was will man von manchen Volkstämmen erwarten.
Später war ich alleine und konnte das Dampfbad geniessen. Mit Eiswürfel-Peeling, schon eine
feine Sache.
Da ist doch Angela (optisch genau mein Fall) ! Hatte bei meinem letzten Besuch einige kurze, gute
Gespräche mit ihr. Nur wegen ihrer Preisgestaltung scheiterte es an einem Zimmergang.
Sie hat mich erkannt, gleich zu mir gekommen mit einem ‚Hallo‘. Nett, aber diesmal schoß Angela
den Vogel ab. Für eine Stunde 250€! Da mußte Sie an der Bar auf ihren ersten Kunden warten.
Nicht mit mir!
Etwas desillusioniert genoß ich die Stimmung im Clubbereich. Da war es schon Zeit für das
Abendbuffet. Ich bin kein Fresser, deshalb reichte mir eine Portion Pute mit Nudeln und Soße.
Prima, das Dampfbad war für meine dritte Runde frei.
Da ich keine große Lust auf weitere Preisverhandlungen mit mir unbekannten Frauen hatte, von
einigen anwesenden Frauen weiß ich was sie aufrufen, habe ich mein Zelt früh am Abend abge-
brochen. Beim nächsten Mal sind sicher wieder einige ‚normale‘ Frauen da.
So endete ein Saunatag. Wenn’s sein muß, aber Geld rausschmeißen werde ich nicht.

vanKees

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #174 Gepost op: 17 december 2021, 13:22:42 »
Er is ook dit jaar een Sylvesterparty : entree is dan 99 euro; de club is open vanaf 16u tot 06u.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #175 Gepost op: 22 december 2021, 05:43:10 »
Ben maandag toch nog es naar Darmstadt gereden, heen en terug in 1 dag. Is niet echt voor herhaling vatbaar, maar ik had echt geen zin in al die administratieve rompslomp om een f***ing bordeel te bezoeken, dus geen hotel geboekt etc. Ik had gelukkig in mijn woonplaats nog wel een PCR test kunnen boeken, kosteloos. Dan was dat probleem ook van de baan.

En waarom een maandag? Wel, het is 1 van de weinige dagen dat ik vrij ben; ik werk ook vaak in het weekend. Plus : ik had nog een kortingsbon van 20 euro liggen. Die bonnetjes werden vroeger op maandagen uitgereikt. Ze worden nog wel aanvaard maar je krijgt geen nieuwe meer.

Het was zéér rustig; zo kalm heb ik de club in Darmstadt nog nooit geweten. Hooguit 25 dames en het dubbel aantal heren. Dit biedt ook wel voordelen : je kan rustig genieten van jacuzzi's, sauna etc etc. Dat is al wel eens beschreven.
Ze zijn blijkbaar wel voorbereid op drukkere momenten : aan de toog stonden zowaar 8 mensen, nog nooit gezien hier en alle grote lockers in de kleedkamer zijn nu opgedeeld in 2 kleinere. De nummering klopt van geen kanten, rij 1 tem 40 en dan 340 tem 380, zoiets. Bizar maar niet dramatisch.

En er was seks : Roxi, meestal drukgeboekt maar nu zo vrij als een vogel. Dit keer werd het een pannekoeksessie van zo'n 2 uur, jawel. Toch moest ik maar 150 euro betalen... Ze kent mij en ik haar en ze had niks omhanden, je kent dat wel. Het was een hele leuke beurt met veel seks, geknuffel en gelul ertussendoor. 't Is een fijn meisje, niet letterlijk want ze begint wel wat zwembandjes te kweken, maar ze heeft niks capsones, ze hoeft ook niet rond te lopen, doet niet aan upsellen. Ze heeft normaal klanten genoeg. Maar maandag niet...

Ook al was het kalm, toch was de freet best ok. Niet dat van een 5 sterrenrestaurant maar meer dan behoorlijk genoeg.

Ik was niet echt zinnens nog een keer op de kamer te gaan, maar plots kwam er een slanke deerne naast mij zitten. Caroline. Ze heeft hier ooit nog gewerkt, maar als je zoveel naakte vrouwen gezien hebt kan je dat niet onthouden natuurlijk. Ze werk slechts sporadisch en profiteert van de bonus die Sharks dezer dagen aan de dames uitbetaalt om snel nog wat centjes te verdienen.
Ze wou met mij naar boven en ze vroeg 100 euro doch ik loog dat ik maar 50 meer had en ja na een minuutje nadenken kon dat. 't Is een meisje van de oude school zoals ze dat in de States zeggen. Tongzoenen was lekker en niks gefriemel met natte doekjes of zo, er zijn er wel degelijk nog die voor het basistarief werken maar je moet wat geluk hebben. Na het pijpwerk liet ik me door haar klaarrijden. Uitstekend, en dat voor 50 euro. Meer moet dat niet zijn.

Al bij al een zeer leuke maandag, al ga ik de volgende keer (whenever dat might be) zeker wel een hotel boeken. Ik was stikkapot toen ik thuiskwam en da's niet echt de bedoeling natuurlijk. Tot de volgende.  :039:
« Laatst bewerkt op: 22 december 2021, 06:06:29 door mechelen »

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #176 Gepost op: 9 januari 2022, 18:29:57 »
Zu wegen Inzidenzzahlen!

vanKees


Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #177 Gepost op: 26 januari 2022, 09:47:11 »
The Little Mermaid

Eind 2019 bekroop bij Flyinglow en mij het "been there done that" gevoel wat betreft de clubs in het NRW. In 2020 zouden we onze bakens gaan verzetten en dieper Duitsland ingaan, waarbij ook roadtrips naar Oostenrijk en Zwitserland op de planning stonden. Onze plannen konden in de prullenbak toen er een pandemie uitbrak door een vermaledijd vleermuis virusje. In het voorjaar van 2021 kwamen de plannen weer boven water. Echter drukke werkzaamheden van mijn kant zorgden voor een uitgestelde vakantie en toen deze in play kwam was flyinglow van baan veranderd.

Na twee keer uitstel werd het uiteindelijk dan toch driemaal is scheepsrecht ipv afstel. Zonder ervaringsdeskundige en wingman Flyinglow toch de tocht naar het volgens velen qua optiek sexwalhalla van Duitsland gemaakt. Een hotelletje (Moxy in Darmstadt, aanradertje) geboekt voor twee dagen. Op de woensdagavond de lange autorit gemaakt. Lekker geslapen waardoor ik fris en monter het laatste kleine stukje richting het Hessense haaienbassin reed om hier voor het eerst in het diepe te duiken.

Ontvangst is vriendelijk en de theke geeft mij een korte uitleg nadat ik heb aangegeven dat dit mijn eerste bezoekje hier is. Nadat het verkleedpartijtje plaatsgevonden heeft eerst maar eens de wateren en het vaste land buiten verkend. Het waterige zonnetje is nog niet zo dat een langer verblijf buiten door mij als aangenaam wordt ervaren. Binnen aan de bar een sapje gehaald en mezelf gesetteld op een bankje. Rustig acclimatiseren blijkt al snel ijdele hoop te zijn. Er volgt een parade van gehaaide dames die denken dat ze deze nieuweling het vel van zijn oren kunnen trekken in plaats van het vel over zijn lul af te trekken. Het gros kan zo een carrièreswitch maken naar serveerster. Hele "menukaarten" met bijbehorende prijzen worden moeiteloos en vlot opgelepeld. De meesten geloven echter dat ze een godsgeschenk voor mannen zijn gezien de prijsstelling. Zullen wel snel de botox, fillers, siliconen en tattoo's willen terugverdienen. Het wordt tijd dat het mogelijk is om hersencellen te injecteren.

Originaliteit en spontaniteit is ver te zoeken bij de meeste van deze coldhearted moneybitches. Al scoorde er eentje wel punten voor de origineelste openingszin ("Will you grease my lock with your key?") die de revue passeerde. Het bontst werd het door twee uit de klei getrokken en over het paard getilde Roma zigeunertjes gemaakt. Voor het luttele bedrag van €300 voor een uur per dame zou ik het sexparadijs op aarde ervaren. Dit was inclusief een lesbische show van 15 minuten en de keuze van één uit een tweetal extra's. De eerste was het gezamenlijk klaar pijpen waarbij ze daarna zouden cumswappen en de tweede was met mijn torpedo de woelige baren beider anaalkanalen te penetreren. Ik kon mijn lachen niet inhouden en zei dat het een cold day in hell zou moeten zijn alvorens ik daar op in ging. Dat werd duidelijk niet geapprecieerd gezien de tsunami aan Roemeense scheldwoorden en verwensingen die mij ten deel viel. Inmiddels was ik toch al een uurtje of drie binnen en hoewel ik me prima vermaakt heb met het afpoeieren van de bende van upsell ellende dreunt er een deuntje van K.Flay in mijn hoofd:



Om in een moment van zwakte niet alsnog te bezwijken aan een upsell troela besluit ik buiten een sigaretje te roken. Ik loop voorbij aan een dametje die me al eerder is opgevallen. In tegenstelling tot de meeste andere dames geen jaagstertje. Ze kijkt me lachend aan en vraagt "is it so bad?". Ik kan een smalend lachje niet onderdrukken en zeg dat ik een beetje moe word van alle verbouwde sharkettes en piranha's met hun menukaarten en prijslijsten en dat ik op zoek ben naar een zeemeermin. Ze steekt haar hand uit en zegt "hi, I'm Ariël, your little mermaid for today". We schieten beiden in de lach. Ik zeg dat ik eigenlijk op weg ben naar buiten om een sigaretje te roken. Zij blijkt een niet rookster te zijn maar vraagt of ik gezelschap wil. Ik knik bevestigend en ze pakt mijn hand. Als we voorbij de twee op een trio beluste dames lopen dan begint een van hen in het Roemeens tegen haar te praten. Door de jaren heen is mijn Roemeens goed genoeg geworden om het te kunnen volgen. De dame "waarschuwt" haar dat ze haar tijd verspilt aan een gierige gek die toch niet naar de kamer gaat. Ze lacht en zegt dat ze van gekken houdt. Als we verderlopen verontschuldigt ze zich voor de twee. Ik zeg dat het nergens voor nodig is en het feit bewonder dat ze met een gierige gek durft rond te lopen. Ze kijkt me enigszins verbaast aan en vraagt of ik Roemeens kan verstaan. Ik speel de vermoorde onschuld en wederom is daar die prachtige aansprekelijke lach van haar.

Het waterige zonnetje heeft plaatsgemaakt voor een sterkere variant en het in dan ook buitengewoon goed vertoeven in het buitenbereik. Mijn voorgevoel dat dit blonde onderdeurtje die perfect de anderhalvemeter afstand horizontaal kan duiden niet een 13 in het dozijn doorsnee Roemeense is blijkt al snel. De gespreksonderwerpen zijn niet van dattum wat normaliter in zulke gelegenheden gebruikelijk zijn. Tel daarbij haar zelfde gevoel voor humor en sarcarsme op en je kunt stellen dat we een match made in het haaienbassin zijn. De afbeeldingen op mijn sigarettenpakjes inspireren haar tot een spelletje. Telkens als er een dame voorbij komt gokt zij of de dame in kwestie voor een slappe of een ontploft kruis bij mij zorgt.

Het moet gezegd worden maar op eentje na heeft ze ze allemaal goed en dan is het nog een twijfelgeval van mijn kant ook nog eens. Ze gaat een drankje halen en als ze terugkomt blijf ik op de verpakking van het ontplofte kruis tikken. Ze lacht en vraagt of ik haar iets te zeggen heb. Euh, wat denk je zelf? Plagerig vraagt ze of ik haar menukaart met bijbehorende prijzen wil horen. Mijn gespeelde boze blik spreekt boekdelen en we gaan naar binnen voor een sleutel. We zijn de kamer nog niet binnen of ze propt haar tong in mijn mond. Haar tongzoenen zijn in de categorie sweet, soft en sensual. Als ze haar tong uit mijn mond haalt zeg ik plagerig dat ik misschien toch beter haar prijslijst had aangehoord. Ach zegt ze, dit kost je slechts €100 meer en wederom is er die aanstekelijke lach. Ik vraag of ze een muzikale voorkeur heeft. Haar antwoord is even kort als duidelijk. Everything. Snel scrollend ga ik door de lijst en als ik uitkom bij Ill Niño druk ik op play. Ze springt op bed, kijkt me met een verwoestende blik aan en half grunted komt er This is War uit het keeltje van dit opdondertje. Dit was wel het laatste wat ik verwachtte. Haar lach vult de kamer en ik sta perplex.

Ik zet een rustigere playlist aan en zeg dat ze het zich aangenaam mag maken omdat ik haar eerst ga masseren. Dit klinkt als muziek in madammeke haar oren. Hierna wil ze de rollen omdraaien. Als ik zeg dat dit voor mij niet hoef, smoort ze mij de mond met haar ene hand terwijl haar andere mijn olie pakt. Mijn borstkas wordt rijkelijk besproeit waarna ze haar voorkant ook in de olie zet. Er volgt een geweldige erotische en sensuele B2B. Na afloop zegt ze lachend dat ze me hiervoor het vriendenprijsje van €250 rekent. Bedenkelijk schud ik mijn hoofd en zeg dat ik nog niet weet of ik wel vriendjes met haar wil worden. Ik krijg een stomp en ze zegt dat ik niks te willen heb. Grootste voordeel van mijn olie is dat hij in de huid trekt en het geen plakzooi wordt. Mijn harpoen wordt lichtjes en lieflijk geboend. Schijnbaar heeft ze mijn gebruiksaanwijzing gedownload van het dark web. Vanaf de eerste seconde van haar BJ is het perfectie. Ze vraagt of alles naar wens is en ik zeg dat dit oneindig mag doorgaan. Ze lacht en zegt dat dit geregeld kan worden. Af en toe wisselt ze af met een edging handjob met een fluwelen touch. Ik krijg nog nadrukkelijk meegegeven dat het deponeren van mannenpap in haar mondje niet gewaardeerd wordt. Niet dat ze daarvan niet houdt maar ze vindt het iets intiems voor in een relatie en niet iets wat ze voor extra geld zomaar zal doen. Had ik haar al hoog zitten dan scoort ze hierdoor nog extra punten ondanks dat ik graag een dame "beloon" met een portie proteïne na een geweldige pijpbeurt.

Na een klein uurtje draaien we de rollen om en ga ik aan de slag. Via oor, hals, borsten baan ik me een weg naar haar oester. Mooie gesloten schelpjes die het beoogde pareltje beschermen. Mijn orale verwennerij kan haar wel bekoren gezien het zilte vocht dat vrijkomt. Ik kom akelig dicht bij om haar een orgasme te bezorgen maar ze kapt het af. Niet dat ze het niet wil maar het zou haar parten spelen qua energielevel voor de rest van de dag. Met haar magisch mondje zet ze de harpoen weer op scherp. Nadat ze de bescherming om verstrekkende gevolgen van het schot te voorkomen heeft aangebracht laat ze zich in reverse cowgirl er over heen zakken. Plagerig vraag ik of ze genoeg heeft van mijn lelijke smoelwerk. Ze draait haar hoofdje en als blikken konden doden dan had ik oog in oog gestaan met mijn maker. De reverse wordt opgevolgd door een gewone CG in slakkentempo. Zeer intiem en tegelijkertijd sensueel tongzoenend. Na een tijdje vind ze dat ik ook maar eens aan de bak moet en ze komt met een missio variant op de proppen die uitermate inventief en bovenal het genot nog eens extra verhoogt. Het levert een waanzinnig orgasme op. Er zijn bijna twee uur verstreken en in elkaars armen liggend wordt de tijd volgemaakt. We hadden op voorhand niks afgesproken en was benieuwd wat de schadepost van ons samenzijn zou zijn. Ze blijkt gewoon het ons bekende NRW-tarief te hanteren.

Nadat we ons hebben opgefrist gaan we een hapje eten. Ze heeft om 19.00 uur een boeking van twee uur en vraagt of ik dan nog aanwezig ben. Ik zeg dat ik dan nog wel inpandig zal zijn. Ze wenst me veel plezier en hoopt op een weerzien later op de avond. Na een sigaretje het bubbelbad opgezocht om mijn herstel- en uitbuikfase in alle rust te kunnen doen. Na een verfrissende douche de bar opgezocht. Inmiddels zwommen er behoorlijk meer vrouwelijke visjes in het bassin. Een aantal komt polsen of er meer inzat maar het goede gevoel ontbreekt. Meest opmerkelijke is dat de op trio's jagende Roma huppelkutjes van eerder naar mij toe komen. Ze willen hun eerdere aanbod nu wel doen à €200 per uur per persoon. In het Roemeens gevraagd of ze dachten dat ik een volslagen idioot was. De verbouwereerde blik op hun verbouwde gezichtjes is goud waard. Perplex druipen ze af.

Na een rondje gelopen te hebben en een sigaretje loop ik Ariël tegen het lijf. Haar blonde manen zitten nu in twee HQ-staartjes. Glimlachend zegt ze especially for you. Met een drankje zoeken we een bankje op. Time flies when you are having fun en zonder dat we er erg in hadden was er in no time een uurtje verstreken. Ik stelde voor om ons af te zonderen op een kamer. Zij gaat de sleutel halen en ik rook snel een sigaretje wetende dat het er de komende uren niet van zal komen. Als wij richting de kamer lopen vraagt ze of ik een bepaalde fetisj heb. Ik zeg lachend dat ze daarvoor eerst moet beginnen met roken. Ik vraag naar de hare en zij blijkt een footjobfetisj te hebben. Ze vindt het heerlijk om een kloppend en pulserend lid tussen haar maatje 35 voetjes te voelen en hem op deze wijze tot een ontlading te brengen. Ik knik toestemmend.

Als we gearriveerd zijn dirigeert ze me het bed op en pakt mijn olie. Met een staaltje vakkundige handenarbeid wordt mijn harpoen bewerkt en als deze een groeispurt heeft doorgemaakt nemen haar voetjes het over. Snel wordt duidelijk dat ze uitermate bedreven is in deze tak van het liefdesspel. Zeer gevarieerd en met tempowisselingen op de juiste momenten brengt ze me telkens tot het randje. Uiteindelijk bouwt ze de druk dermate op dat het onvermijdelijk is dat mijn harpoen tot een schot komt. Met een tevreden blik bekijkt ze haar in wit goud bedekte voetjes. Nadat we de sporen hebben gewist is het volgens haar tijd om een potje te tongzoenen. Om een gevalletje kaakkramp van mijn zijde te voorkomen mij via oorlel en hals richting haar parmantige A+/B- borsten begeven om één van haar prachtige kleine tepels in mijn mond te nemen terwijl mijn vingers met de andere speelde. Ze liet zich ontvallen dat ze ditmaal wel een orgasme wilde en zoiets is niet aan dovemansoren gericht.

Ik pak mijn olie en begin de binnenkant van haar dijen te masseren. Ook haar venusheuvel wordt meegenomen en dan ga ik richting haar pareltje. Met veel gevoel ga ik te werk en het is duidelijk dat mijn behandeling goed bevalt. Na een tijdje wil ze graag in 69 verder waarbij een manuele uitbreiding van een vinger in haar oestertje door haar op prijs wordt gesteld. Het resulteert uiteindelijk in het beoogde effect. Nadat ze bij is gekomen blaast ze de harpoen weer op volle sterkte. Als beginpositie kiezen we voor lepeltje lepeltje. Ze drukt zich tegen me aan en positioneert zich zo dat ik haar diep kan penetreren. Ondanks het rustige tempo raken we aardig op stoom. Ik draai haar door naar flat doggy en het tempo wordt beetje bij beetje opgevoerd. Ze knijpt met haar schelpjes waardoor het gevoel nog intenser wordt. Enkele seconde na elkaar komen we tot een orgasme.

Na de schoonmaak moeten we even bijkomen. Ze legt zich in mijn armen. Ik had me eerder laten ontvallen dat het een clubdame nog nooit was gelukt om me drie keer te laten komen in één sessie. Ze vraagt of we gaan of dat ze een poging mag wagen mij een derde donatie nakomelingetjes te ontfutselen. Ik antwoord dat we rustig nog even kunnen blijven maar dat een derde donatie er niet meer inzit. Zij heeft een andere mening en om dit kracht bij te zetten begint haar handje met fluwelen touch te friemelen aan mijn harpoen. Hij vertoont zowaar teken van leven en dat is voor haar het signaal om het stokje aan haar mond over te dragen. Met veel gevoel en variatie gaat ze te werk en verdomd, langzaam voel ik dat de troepen in beweging komen. Dit is haar ook niet ontgaan en ze gooit er nog een schepje bovenop qua tempo. Dit heeft echter een averechts effect en met enige teleurstelling op haar gezicht vraagt ze waarom. Ik leg uit dat ze op de goede weg was maar ze met het tempo dat ze op het laatst hanteerde kon pijpen tot ze een ons zou wegen. Een goed verstaander heeft aan een half woord genoeg en zij valt onder die categorie gezien de wijze waarop ze verdergaat. De troepen stellen zich langzaam weer op in rijen vam drie om in de vaart der volkeren afgevuurd te worden. Ik tik haar aan om te waarschuwen voor de op handen zijnde explosie. Ze blijft echter onvermoeid verdergaan. Ik kom overeind en nu kijkt ze me aan. Ik maak het kappen beweging maar met haar hand duwt ze tegen mijn borstkas ten teken dat ik weer moet liggen. Ze knipoogt en er is geen houden meer aan. Als een grote meid neemt ze de donatie in ontvangst en waar de meesten dan ophouden blijft ze nog doorgaan. Na enkele minuten komt ze overeind en zegt "today you are my boyfriend" gevolgd door haar lach.

Ze vraagt of ze even in mijn playlist mag kijken omdat ze de naam wil weten van een nummer dat ze tijdens de eerste sessie had gehoord. De kleine deugniet gaat naar de contacten en zet haar nummer erin. Ze zegt met een knipoog dat ik maar moet kijken wat ik ermee doe. Over een paar dagen gaat ze voor langere tijd naar huis en zou het leuk vinden als we contact houden. We verlaten de kamer en als ik haar betaal dan zegt ze dat het teveel is. Hoe ik ook tegenstribbel zij is niet te vermurwen. Elk argument wordt met een "nu" van de tafel afgeveegd. Ik leg me er uiteindelijk bij neer omdat als een vrouw iets in haar hoofd heeft het niet in haar kont zit. Zij houdt het voor gezien voor de dag en we nemen afscheid met een innige knuffel en een laatste tongzoen.

Ik ben toe aan een sigaret en daarna neem ik een bubbelbadje ter ontspanning. Ik drink nog een colaatje en ga me omkleden en naar mijn hotel. Als ik wakker word twijfel ik of ik niet nog een dagje ga. Uiteindelijk besluit ik naar huis te rijden.

Ik app haar de avond van haar aankomst met de vraag of ze goed is thuisgekomen. Ik krijg een lachende smiley met daaronder "I knew you would write me". Ze vraagt of ik tijd heb en na mijn ja belt ze via WA. We houden contact zonder dat we elkaar overspoelen met berichtjes. De eerste zaterdag van december gaat klokslag 16.00 uur mijn telefoon. Ik zie dat zij het is. Ze laat weten dat ze gezien de onzekerheid omtrent omikron geen gebruik maakt van de Sharks aanbieding. Slinks vraagt ze of ik in die periode moet werken. Als ik vraag waarom dan zegt ze dat ze het leuk zou vinden als ik haar kwam opzoeken. Als ik zeg dat ik behalve de 24e na kerst gewoon moet werken komt ze met de optie dat ik voor drie dagen kom. Op mijn vraag wat het nut is om voor drie dagen te komen antwoord ze met slechts één woord: sex gevolgd door haar aanstekelijke lach.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #178 Gepost op: 7 februari 2022, 11:17:42 »
Ab heute 07.02.2022 wieder geöffnet (siehe auch Clubseite)!

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #179 Gepost op: 22 maart 2022, 08:23:48 »
Nachdem die „Sauregurken-Zeit“ im Januar und Februar überstanden war ( in den Monaten
sind viele Rechnungen zu bezahlen) lockte ein Sonnentag am letzten Mittwoch wieder mal ins
Haifischbecken, das Sharks in Darmstadt.
Am Eingang wurden mein Impfnachweis kontrolliert, 50€ Eintritt und mit den notwendigen
Clubutensilien in die Umkleide. Frischgemacht und in den noch wenig besuchten Clubraum.
Mit Milchkaffee, Wasser und eine Zigi zum Einstieg verschaffte ich mir den ersten Überblick.
Die Liegen am Pool waren schon hergerichtet, also erstmal in die Sonne.
Der knurrende Magen führte mich zurück und ich bediente mich am Frühstücksbuffet.
Ein zweiter Milchkaffee, Toast mit Butter und Marmelade, Obst sollte zum Anfang reichen.
In der Sonne war es für die Jahreszeit warm und ich habe mich meinem Buch gewidmet.
Doch nach zwei Stunden zogen Wolken auf, der Saharastaub tat sein übriges um mich in die
Bar zurück zu treiben.
Es waren schon ca. 20 Nackedeis am Start doch mich zog es in die gut temperierte Dampfsauna.
Einige gute Frauen sind auch zurückgekommen wie die Ungarin Chanel, die Rumäninnen
Julie (zu ihr noch mehr), Ami, Sascha, die Halb Tschechin/Italienerin Samy, die Nigerianerin
Helen und noch ein paar mehr. Die ich aber nur vom Sehen her kenne.
Mit den Bardamen etwas herumgealbert doch so langsam wurde es Zeit, mir etwas Spaß
zu gönnen.
Julie, Rum., 30+, gemachte C-Titten, 50Kg?, 155cm. Blonde mittellange Haare mit Extentions.
Ihr Platz ist gegenüber dem Treppenaufgang und sitzt mit einer anderen Blonden immer
Zusammen.
Neben Ihr Platz genommen und schon waren Wir im Gespräch. Sie drängte in keinster Weise
auf Zimmer so war es an mir nach dem Zimmergang zu fragen. Klar wollte Sie und auch gibt
Julie mir gerne die paar Minuten Zeit, dass ich mich noch kurz dusche.
Zurück bei Ihr machten Wir Uns Beide auf den Weg um in ‚unser‘ Orientzimmer zu gehen.
Was soll ich viel sagen? Sie küsst gerne, genießt streicheln und massieren. Nach wenigen
Minuten tauchte Julie ab um sanft, ab und zu mit etwas Druck zu blasen. Von sich aus drehte Sie sich in die 69 was genüßliche Töne bei Ihr hervorrief. Doch diesmal wollte ich dass Julie bis zum Ende geniessen konnte. Ich drehte Sie auf den Rücken und vergrub mich zwischen ihre Beine. Bald drückte Sie meinen Kopf beiseite und schnaufte schwer.
Einige Minuten der Entspannung später machte Sie mir deutlich dass jetzt ich dran bin.
Reiter, Löffelchen und zum Abschluß in Missio brachten Wir Uns ins Schwitzen und voll
befriedigt lagen Wir die letzten Minuten der Stunde nebeneinander und quatschten ein
wenig. Für diesen Liebesdienst gebe ich gerne die 150€, denn Sie weiß was ich, der Mann,
will und braucht. Mit Küsschen verabschiedet und im Verlauf des Tages schenkte Julie mir
immer wieder ein Lächeln oder beim Vorbeigehen eine kurze Berührung.
Es war Zeit die Energiespeicher aufzufüllen. Spagetti im einer Art Carbonara-Sosse, leider
nur sehr lau gewürzt füllte zumindestens den Bauch. Gefühlt ist das Buffet immer das selbe!
Auf den Abend zu füllte sich der Club, doch mehr Frauen als Männer. Es sprang bei keiner
Anderen der Funke so richtig über und ich verlies das Sharks gegen 21.30, da ich noch eine
Fahrt von ca. 2 Stunden vor mir hatte.
Ich komme wieder, einen Sonnentag mit den vielen Nackten ist in der heutigen Saunaclub-
Landschaft was besonderes.

vanKees