Auteur Topic: Sharks (64293 Darmstadt)  (gelezen 400785 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #30 Gepost op: 16 september 2012, 19:49:08 »
Junther en ik hebben inderdaad een smaak waar redelijk veel overlap in zit; geen lolitas of jongenstailles maar mooie vrouwelijke rondingen.
Deze dame vind ik inderdaad erg geil uitzien. De naam appelkont heb ik overigens van de dame zelf die in het Duits het heeft over "apfel arsch".

Tja een Junthers kont dus, heeft niet met appeltjes te doen, wel met jackfruit, waar ik de NL benaming weer niet van ken. Gelukkig geen Roberto's kont, dat is alvast een geruststelling.


Groet, Foots  O0


Nou dat komt wel vaker voor hoor, ook Rolly ziet graag ietsies meer rondingen. Zo is de helft van de wereld gek op de billen van Kim Kardashian of Beyonce. Voor ieder panneke is een dekselke.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #31 Gepost op: 17 september 2012, 23:13:28 »
@ joker, het is wat verder maar ook aan jou heeft Sharks gedacht.  Hier zal je je niet beperkt voelen.  Het is er heel ruim en alles ligt op het gelijkvloers (tuin, bar, kamers, wellness - uitgez. HWP -)  ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #32 Gepost op: 18 september 2012, 01:40:24 »
De grote barruimte, de wellnes, eethoek en kino zijn inderdaad gelijkvloers en in een hoek van de barruimte bevinden zich enkele kamers. Joker zal echter niet goed kunnen genieten van het zwembad, de bubbelbaden en de ligfauteuils die zich boven bevinden (een redelijk stuk omhoog via de trappen) en waarvandaan je een mooi overzicht hebt op de hele club. Ook het grootste gedeelte van de kamers die zich boven bevinden zijn dus lastig bereikbaar ; maar dit punt zou geen probleem moeten zijn gezien de 3 kamers beneden alsook hutkamers buiten (ook gelijkvloers met de barruimte).

@ joker, het is wat verder maar ook aan jou heeft Sharks gedacht.  Hier zal je je niet beperkt voelen.  Het is er heel ruim en alles ligt op het gelijkvloers (tuin, bar, kamers, wellness - uitgez. HWP -)  ;)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #33 Gepost op: 19 september 2012, 22:06:45 »
Pica,
Help ons, wat is voor jou een appelkontje? ;D

Het lichaam van Tina komt hier aardig mee overeen




Vergis ik mij, of is dit de grotere avatar van onze vriend Jünther?  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #34 Gepost op: 19 september 2012, 22:15:17 »
Het is inderdaad de avatar van Junther. Ik ben voor het gemak maar van uit gegaan dat hij daar niet de portretrechten van heeft. Mijn avatar is ook een mooie maar daar mis ik een blik op de billen  O:-)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #35 Gepost op: 19 september 2012, 22:17:35 »
Het is inderdaad de avatar van Junther. Ik ben voor het gemak maar van uit gegaan dat hij daar niet de portretrechten van heeft. Mijn avatar is ook een mooie maar daar mis ik een blik op de billen  O:-)
Volgens mij heeft ze ook een appelkontje, of toch een killerarsch  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #36 Gepost op: 19 september 2012, 22:21:36 »
Een arsch waar je een moord voor doet inderdaad  ;D

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #37 Gepost op: 1 januari 2013, 13:30:38 »
Achteraf was het toch een goed besluit om oudjaar te vieren in Sharks. Om 16 uur aangekomen, het liep al redelijk vol, maar een locker was nog geen probleem. Ik telde in de gauwigheid 182 lockers, en pas na half zeven of zo moesten nieuwe gasten het met een kledingzak doen. Geldkluisjes waren er echter voldoende, dus een heel groot probleem was het ook niet. Volgens de Theke waren er 105 vrouwen aanwezig. Ik heb nog geprobeerd het te controleren door de tieten te tellen en dan te delen door twee, maar ergens bij zeventig raakte ik al de tel kwijt, dus het zal best kunnen kloppen.

Tijdens het omkleden trof ik Bergm550, en ook aanwezig van het witte heren forum waren: sexenfun, HP001, buttinsky en Blondinenschatz. Verder nog een aantal leden van Duitse fora. Sharks is zo groot dat er makkelijk een paar honderd mensen in kunnen zonder dat het druk lijkt. Eerst even het buffet eer aangedaan. Het restaurantgedeelte is wel wat aan de kleine kant, het zit snel vol. Maar de chefs hadden echt goed hun best gedaan, minstens drie sterrenkwaliteit.
Van muziek heb ik weinig verstand, hoofdzaak is dat het niet te hard staat, maar dat viel gelukkig mee, er kon op normale toon een gesprek gevoerd worden, mits je bij de speakers vandaan bleef.

De dames kwamen volgens mij allemaal uit Oosteuropa, mogelijk met een enkele Duitse ertussen, maar exotische vrouwen, waar ik het meest voor warm loop heb ik niet kunnen ontdekken. De eerste dame van de avond was een Slowaakse, met zwart, licht krullend lang haar, een stevige C cup uit een of andere tietenkliniek, en noemde zich Lucia. Maar wel een sympathieke meid, leuk gesprekje in heel acceptabel Duits, en ter overtuiging een paar lekkere tongzoenen. Tijdens het voorspel merkte ik al dat ze behoorlijk geil was, ik kwam meteen met een druipende vinger tussen haar benen vandaan. Even de zwans omhooggezogen, rubber erom en wat volgde was gewoon puur genieten van een vrouw die de orgasmes aan elkaar leek te rijgen. Ik hield de boel zelf maar zo lang mogelijk binnen, het was veel te leuk om haar telkens de controle te zien verliezen. Na een minuut of twintig vertrouwden we het condoom niet meer, dus werd de klus even met de hand geklaard. Ook later op de avond bleef ze vrolijk groeten, wat mij betreft een topvrouw.

Hierna sexenfun getroffen en met hem wat bij zitten praten in de sauna. Later hem en Bergmans aan elkaar voorgesteld, de heren kenden elkaar nog niet, altijd leuk om eens met een paar forummers bij elkaar te zitten. Toen het lege gevoel in het scrotum wat weggezakt was, werd het tijd voor een tweede vrouw. De keus viel op Nadia een danslustige dame uit Servie. We kwamen elkaar tegen en bewogen wat op de Macarena, de monden vonden elkaar, dit zat wel goed. We kwamen in zo’n neukspelonk terecht, trokken het gordijntje dicht en hadden sex met alles erop en eraan, eindigend met een welgemike goal in haar mond. Nadia vond ik was wel correct, maar toch wat meer profi dan Lucia, die was spontaner.

Na nog wat omzwervingen door de club en o.a. een paar baantjes in het zwembad, liep het tegen twaalven. Van een Duitse collega hoorden we dat in The Palace in Frankfurt gasten die vertrokken hun entreegeld terugkregen, omdat er amper vrouwen waren, dus was Sharks inderdaad een goede keus geweest. Neukend het jaar uit had me wel wat geleken, maar ik vond zo gauw even geen geschikte partner, het krioelde behoorlijk door elkaar. Om klokslag twaalf met een extra handdoek om naar buiten, voor een mooi stukje vuurwerk. Daarna moest het nieuwe jaar natuurlijk even goed ingeneukt worden. Ik trof een heel mooi meisje, die zich voorstelde als Flori. Ik meende goede dingen over haar gelezen te hebben, dus eigenlijk te snel met haar mee. Geen kamers vrij, we deden ons ding in de kino, maar helaas, ik had haar beter overgeslagen. Niet zoenen, wat mij betreft de ultieme dealbraeker, maar junior zat inmiddels al in haar mond. Pijpbeurt op zich wel okay, maar de hele tijd gericht op een ft-tje om de inkomsten wat op te krikken. Haar toch maar even geneukt, het moet ook niet al te makkelijk gaan. Over de tietjes klaargekomen, ze kreeg haar zin, maar staat bij deze op de never again list, ik hou me aan het principe no kissing no room. Eenmalige blunder, kan gebeuren.

Inmiddels tegen enen en nog een uurtje te rijden, dus maar weggegaan, maar toch een leuke oudejaarsavond gehad. Sharks bevalt me wel en staat bij deze op de gestaag groeiende lijst met clubs waar ik noglangnietuitgewandeld ben.



note Foots hier alleen heren het is geen dierentuin. ;)
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #38 Gepost op: 1 januari 2013, 16:04:52 »
Awel volgend jaar ga ik ook eens nieuwjaar vieren in zo een club. Ik heb op de website gezien dat dit wel heel chique is. Ik dacht dat seksenfun ook geweest is; zijn verslag volgt wellicht nog.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #39 Gepost op: 3 januari 2013, 22:06:30 »
Is al klaar in beta.  Nog wat wachten.  Kleine correcties: theke vertrouwde mij toe dat er tegen middernacht 135 vrouwen waren.

@ langnognietuitgewandeld: Flori blijkt alsmaar slechter te presteren.  Als je (ev. bij de "dierentuin") al mijn verslagjes rustig naleest over Flori, zat dat er al aan te komen  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #40 Gepost op: 3 januari 2013, 23:51:00 »
135... niet overdrijven he S&F. De Duitse en internationale boards spraken van een oorspronkelijk van 105 (met kantekeningen dat het overdreven was) en het laatste ISG bericht (kennelijk achteraf nagegaan) heeft het over 93 dames en 431 mannen (over de hele dag).

Hoe dan ook een stuk beter dan Oase (30/35 voor 300+ mannen) en Palace (10 dames en rakkers die hun geld terugkregen); dat laatste had er misschien ook mee te maken dat ze paartjes toelieten en het dus een soort swingerclubavond was.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #41 Gepost op: 4 januari 2013, 07:14:16 »
135... niet overdrijven he S&F. De Duitse en internationale boards spraken van een oorspronkelijk van 105 (met kantekeningen dat het overdreven was) en het laatste ISG bericht (kennelijk achteraf nagegaan) heeft het over 93 dames en 431 mannen (over de hele dag).

Zoals bij betogingen : de organisatoren tellen ook drie keer meer aanwezigen dan de politie...

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #42 Gepost op: 4 januari 2013, 09:39:44 »
Exact, woensdag per toeval de exacte cijfers onder de neus gedrukt gekregen van een Sharks-afgevaardigde op NRW-blitzbezoek: cijfers ISG kloppen, exactemundo 93 dames over de ganse dag gespreid en exactemundo 431 beren over de ganse dag verspreid. Sharks heeft aldus de andere Silvester-participanten weggeblazen in het Hessense en de "bonusregeling" voor de dames tss 20/12 en 6/1 blijkt z'n vruchten te hebben afgeworpen. Andere dagen in deze periode rondom de 50 dames, dus 40 hopsters die op de goede mare afgingen dat Sharks zou vol zitten met oudejaar, terecht zo blijkt.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #43 Gepost op: 28 januari 2013, 15:09:02 »
Muschifest bij de Haaien

Donderdag de 24e maar eens naar Hessen afgezakt om weer eens wat echt geile seksclubs te bezoeken. Op Utreg werd ik ongevraagd door een 020-er aangesproken die naar de BOOT ging in Dusseldorf…ik begon al bijna over ‘een gratis feestje’, toen ik me bedacht dat zo een wildvreemde het misschien wat ongepast zou kunnen vinden om naar een hoerenkot te worden doorverwezen. Na een vertraginkje hier en daar en een ICE die wegens ‘sneeuw en ice’ maar 200 mocht, was ik uiteindelijk maar 20 minuten later dan gepland in Darmstadt; daar doe ik het voor!

Na wat gezeik met mijn hotelreservering, toch een sleutel gekregen en meteen maar op weg naar de club gegaan (kamer pas over 2 uur klaar; trouwens een heus fietsenrek bij Sharks).

Eerst de verplichte kuur:

-   Douche in de kleedkamers bleef lauw (had Eden laatst ook al), maar de douches boven en bij de welness waren weer heerlijk (alleen jammer van de drukknop).
-   Sauna was goed heet.
-   De beste jacuzzi van saunaclubland, bleek weer eens de beste te zijn. Sterke bubbels, goed warm (zonder je te koken) en niet al te veel temperatuursverlies… dat ze dit niet voor elkaar krijgen in LR/GT/PSR.
-   Ontbijt/lunch was karig op zijn best. Zelfs bij Acapulco krijg je wat tomaat en komkommer om op je broodje te doen… te weinig voor 65E.
-   Voor deze inkom verwacht je ook niet dat er een paar uur niks anders te krijgen is dan puddingtoetjes (a 15c per stuk) en in de fabriek gemaakte chococroissantjes.
-   Later was het dan wel weer goed dat er ongeveer elk uur een nieuw gerecht was; sommigen ok, anderen niet zo… slechter dan (normaal) in World, maar wel beter dan Oase.

Na een half jaar in NRW te zijn blijven steken, moest ik weer even wennen aan het geanimeer in FKK land. Na ontbijt probeerde ik zo strak mogelijk naar het bubbelbad te lopen… maar had toch binnen no-time de armen en benen van Flori om me heen hangen; de enige naam die ik echt onthouden had als te mijden meid. Nou zou ze met haar irritante gejaag sowieso geen kans hebben gemaakt: in de eerste 2 uur is ze volgens mij 8 keer op me komen zitten. Ik had nog niet veel zin en het twintigtal aanwezig dames spoorden ook nog niet aan tot actie (best leuke dames, maar niet wauw). Er waren echter maar 3-4 kerels, dus er werd gejaagd bij het leven (ook als je je in het welness deel probeerde te verstoppen). Opvallend dat het vooral de Russische en Poolse dames waren die jaagden. Uiteindelijk 5 keer een poesje over mijn benen hebben glijden, 3 keer mijn handdoek afgestroopt gehad, 4 keer aan mijn piemel getrokken, 2 keer aan de ballen gekieteld, 3 keer een zoen afgebroken toen het tongetje erbij kwam, etc. Opvallend was dat ik met opperjaagster Camelia eigenlijk een ontzttend leuk en komisch babbeltje (en wat daar bij hoort) had. Bij mijn sauna run werd ik ongevraagd vergezeld door Bulgaarse Elena (nul kamerkans)… waarbij het al redelijk snel bleek dat ze vroeger bij mij om de hoek in de Geleen had gewerkt en ook best behoorlijk Nederlands spreekt; tot een week geleden woonde ze ook op fietsafstand van mijn stulpje. Sympathieke vrouw en hoewel er geen kamer in zat, toch vaak even kletsen of in de jacuzzi, samen eten, etc.

Uiteindelijk ging ik bij mijn eerste kamergang onkarakteristiek op het lekkerste lijf af. Even gekletst met Maya en het was al snel duidelijk dat de vele jaagsters waarschijnlijk betere service zouden leveren (kan er ook mee te maken hebben dat ze in de laatste week van een stint van 7 maanden dagelijks werken zit). Ze reageerde wel leuk op grapjes, dus na een paar kusjes toch maar een kamer op. Meisje van 1,65 met lang zwart haar (wel een beetje verpest door zo een straigthener), prachtig strak lijf en een grote b-cup om van te watertanden. Zacht en stevig tegelijk… voor de kenners, een beetje zoals de borsten van Simona in World. Meestal heb ik niet veel met tieten, maar deze keer kon ik er niet van afblijven. Zoenen was niet echt sterk en tongzoenen werden toegestaan… dat wil zeggen: de lipjes gingen open, maar daar vond ik alleen een koude leegte. Een paar keer op expeditie gegaan om te zien waar ze haar tong verstopte, maar dat schoot natuurlijk niet op. Pijpen was ook niet echt sterk met weinig diepgang. Gelukkig werd het allemaal nog enigszins gered met het neuken. Tot mijn verbazing flutschiloos en de reiter stevig, close en met veel uithoudingsvermogen; het enige dat miste waren goede tongzoenen. Ook in missionaris trok ze me stevig tegen zich aan en waren er warempel weer wat zoentjes. Absoluut geen hoogvlieger, maar voor zo een eerste ronde was het een lekker neukertje.

Het begon wat drukker te worden, maar uiteindelijk was het vooral een Muschifest (tot ergernis van de dames). Op het drukst zullen er zo een 70 dames zijn geweest, tegen misschien 25 mannen… in de zaal had je regelmatig het idee de enige kerel te zijn. Tussen de net aangekomen meiden zaten wel enkele pareltjes zeg, en ook een handvol bekende gezichten uit Oase. Roberta kwam me bekend voor, maar ik kon haar pas plaatsen toen ze me haar naam noemde… run away! Simona en vriendin hadden het niet naar hun zin en liepen Oase stijl rondjes zonder mannen aan te spreken. De sletterigste en lekkerste gypsy had weer nauwelijks oog voor mannen; pas toen ze van een afstandje ‘Ficken’ riep herkende ik haar…echt een onwaarschijnlijke chick. En ik was aangenaam verrast om na meer dan een jaar Adina (in Sharks Melanie) weer eens te zien. Geen van de dames die ik heb gehad in Sharks waren overigens aanwezig, maar gelukkig wel genoeg nieuwe aanwas dus.

Mijn tweede zimmer was met de boomlange (1.80 of zo) Francesca (23). Twee weken in het vak, met een slank strak lijf en stevige B-cupjes met van die heerlijke kleine tepeltjes. Niet echt het mooiste gezichje uit de club, maar wel een ontzettend leuke uitstraling. Eerder al een leuk babbeltje gehad en na wat baroverstijgende gebaren over en weer, kwam ze langs en wilde perse met mij naar de kamer…en vroeg na een tijdje of ze me mocht zoenen… wat een tongzoenen zeg. Zo een tijdje aan de bar natte tongzoenen staan uitwisselen… kamervraag… nog een ronde tongzoenen en naar boven. Een topsessie met veel getongzoen, knuffelen, droogneuken, oraal heel sterk met leuk gebruik van haar tonguestud en neuken close, stevig en lekker; de klik was duidelijk ok en ze maakte de illusie me echt te willen meer dan waar. De hele sessie intens en toch ruim over het halve uur geschoten (gebeurd me zelden in Hessen), daarna nog een tijd liggen kletsen en tongzoenen… en ook na afrekening nog een lange tongzoen. Super chick en ik ben blij dat ik niet getwijfeld heb, want haar volgende klant liet haar 4 uur lang niet de kamer af.

Een tijdje later kwam Adina (of Melanie) naast me aan de bar staan en even herinneringen opgegraven; ze wist niet meer waar ze me van kende. Ze zag er echt bizar goed uit; veel mooier dan ik me herinnerde… de laatste keer dat ik haar zag was ze wel heel dun en nu is het superslank, zonder uitgemergeld te zijn. Met die zachte c-cup erbij lijkt ze opvallend veel op van die chicks die je in stripboeken ziet. Toen ze later ook nog eens een paardenstaart in deed, was het duidelijk en ben ik naast haar op de bank gekropen. Zoals de meeste meiden dit weekend vers terug van vakantie en na wat knuffelen en voorzichtige zoentjes (te veel mensen voor echt zoenen zei de preutse dvp) naar een kamertje. Toch altijd even afwachten hoe de service zich in een jaar ontwikkeld heeft. De zoenen waren goed en zacht, maar het tongzoenen lijkt inmiddels niet meer dan een afstandelijk flikkerend tongetje te zijn. Gelukkig leek ze zich na een paar minuten te herinneren dat het vroeger anders was en plotseling waren het weer de zachte tongzoenen die ik nog in mijn geheugen gegrift had staan. Vingeren liever niet meer, maar daarvoor had ze me eventjes gehumourd door me een tiental seconden mijn gang te laten gaan. PZC nog steeds heel goed en ook de seks in cowgirl en lepeltje lepeltje waren intiem en lekker. Eigenlijk een hele goede sessie dus, maar toch ietsje minder dan in het begin van haar ‘carriere’. Nog steeds een meisje waar ik graag mee op herhaling ga (zeker als je die optiek ook meeneemt).

Tussen alle sessies door lieten sommige meiden zich weer van hun beste kant zien, door zonder te stressen even te babbelen. Met de net uit Spanje overgekomen Selena een minuutje of 20 in de whirpool gezeten… we konden samen in 15 talen ‘ik hou van je’ zeggen, maar een gemeenschappelijke taal hadden we niet; wel grappig gebrabbeld samen. Met nog twee dagen voor de boeg, besloot ik het maar bij drie kamers te houden en ging na een dikke afscheidszoen van Francesca -  en wat nettere kusjes van wat andere meisjes – lekker maffen in het hotel.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #44 Gepost op: 7 april 2013, 10:35:17 »
Dit weekend in de buurt van Frankfurt en de zaterdag vrij kunnen houden. Clubs genoeg in de buurt, die Qual der Wahl, maar toch maar voor Sharks gekozen. Waarom weet ik eigenlijk zelf niet.

Het eerste wat door me heen schoot toen ik stond te douchen was: he, kut wat moet je hier vaak op die doucheknop drukken. Alleen al om je ballen af te spoelen zomaar een keer of vier, en dat was niet omdat ze zo vies waren, voordat er weer grappen over gemaakt worden. Maar ja, het is dan ook een grensclub. De grens van Hessen en Bayern wel te verstaan.

Kort na de middag waren er meer dames dan heren aanwezig, wat zal het zijn, misschien een dertigtal of zo. Kunnen er ook meer geweest zijn, maar in zo’n megaruimte valt dat niet op. In een club zonder animeerverbod, krijg je dan automatisch hinderlijk jaaggedrag bij de dames. Ik wrong mezelf tussen twee ‘Hallo wie gehts’ dames door naar de bar, stelde ze gerust dat het goed met me ging, kreeg wat te drinken en zocht een rustig plekje op. Dacht ik.

De eerste overval was door een Duitse veertiger met neptieten, die wist te melden dat ze goed kon masseren. In de praktijk is dat gewoon een eufemisme voor: ‘ik heb geen zin om te neuken.’ Ik zie je nog wel, doei.

Vervolgens kwam een exotisch meisje met een moorddadig lekkere kont haar geluk beproeven. Ik val wel op zulke types. De zin was echter snel over toen ze vertelde waar ze vandaan kwam. Jamaica, ogotogot. Met meiden uit dat zeeroversnest ben ik al jaren geleden gekapt, want het was altijd veel beloven, niks presteren. Ik liet die koffieboon dus maar lopen.

Als derde kwam Flori langs. Mijn eerste van dit jaar, 1 januari om half een ’s nachts, ik heb hier oudjaar gevierd. De volgende ochtend schreef ik dit: ‘ze kreeg haar zin, maar staat bij deze op de never again list, ik hou me aan het principe: no kissing, no room. Eenmalige blunder, kan gebeuren.’ Flori: ik laat mijn tas hier even staan en haal wat te drinken voor ons.... Nou, doe dat maar niet, want ik ga toch echt niet met jou de kamer op, want de vorige keer wilde je niet zoenen. Duidelijkheid voor alles. De volgende vijf minuten werden alle zeur- en dramregisters opengetrokken. Dan had ik het toch kunnen zeggen dat ik dat wilde. Ja hallo, als jij je kop telkens wegdraait. Maar als ze nou eens beloofde dat ze het deze keer wel zou doen. Nee zus, een tweede kans krijg je niet. Zie je wel hoeveel mooie vrouwen hier rondlopen? Het lijkt me eerlijker als ik een van hun een kans geef. En eh, vergeet je tasje niet. Mokkend liep ze weg.

Voordat de vierde bij me was schoot ik de sauna in om even van het gezeur af te zijn. Hierna liep ik Maria tegen het bevallige lijf, een knappe slanke Roemeense met heerlijke stevige borsten en tepels waar je je jas aan kunt ophangen. Tijdens het voorstellen werd er al voorzichtig wat gezoend, genoeg om een van die spelonken naast het zwembad te betrekken. Na een klein half uurtje stoeien tot genoegen werd de klus met het mondje afgemaakt. Eigenlijk vind ik die vijftig opslag te veel, maar ze kon niet weten dat ik de hele week met de handen boven de deken had geslapen en was verrast door de hoeveelheid die haar mond inschoot. Ze liet zich echter niet kennen en maakte er een mooi pornoshot van, likte hem af als een waterijsje, op zo’n moment zou je de camera erbij moeten hebben.

Ik ging een broodje eten en nam nog een sauna. Toen kreeg ik Erika in beeld, een Hongaarse met een fraaie stevige C cup en lang zwart haar. Had in Amsterdam en Den Haag gewerkt. Bij ex raamdames ben ik altijd op mijn hoede. Maar voordat ik de zoenvraag kon stellen, zaten we ineens met de monden op elkaar, dat zat alvast wel goed. Ik speelde lekker met die mooie borsten, toen ik vanuit mijn ooghoek Flori zag naderen, met haar muggenbultjes. Meteen ging ik er eens extra diep in bij Erika, die het allemaal wel best vond. De rest van de dag heb ik nog menig giftige blik mogen incasseren van die bonenstaak, en wat voelde dat lekker! Met Erika de eerste de beste kamer ingeschoten en een half uurtje stevige sex gehad zoals sex hoort te zijn.

De rest van de middag maar in de wellness doorgebracht, paar sauna’s genomen en wat gezwommen. En nog in slaap gevallen op een van de ligbanken. Het is ook wel beter om je ogen dicht te houden, anders komen ze aan de lopende band informeren hoe het met je gaat. Sommigen zijn zelfs zo geïnteresseerd in je welzijn, dat ze er niet voor terugschrikken om je wakker te schudden, maar de meesten lopen netjes voorbij. En tussen de oogleden door die constante stroom langswiegende billen observeren is ook niet onaangenaam. Intussen had de kok zijn werk gedaan, dus even een bord pasta met kip in kerriesaus weggewerkt. Smaakte uitstekend. Aan een ander tafeltje zat een zwartharig meisje dat me opviel door haar lieve gezichtje. Anders dan de anderen, minder geraffineerd. In de buurt van de sauna vond ik haar later terug.

Sascha was een Roemeense met iets kleinere tietjes dan haar beide voorgangsters, maar wel wat communicatiever, het ging zowaar ergens over. Na verloop van tijd zaten we toch weer heftig zoenend op een bankje. Deze keer zochten we boven een kamer uit en kwamen innig verstrengeld op het bed te liggen. Jammer eigenlijk dat je de lekkerste pas op het laatst tegenkomt. Ik kwam tussen haar benen te liggen en paste alle clitoristrucjes die ik kende op haar toe, met een samenknijpend orgasme tot gevolg. You made me come, dat overkwam haar zelden. Zei ze. De rest van het half uur had ze wel wat werk om mij ook te laten komen, maar lukte haar toch ook nog. Gearmd als een echtpaar kwamen we de trap af, ik kreeg nog een laatste chagrijnige blik van Flori, die druk liep te jagen, en overhandigde Sascha haar welverdiende euro’s.

Aan de bar nog een kop koffie genomen, en enkele dames moeten teleurstellen dat die was om wakker te blijven op de terugweg. En zo toch wel een leuke dag gehad in de haaienclub, al zal ik nooit wennen aan dat overdreven geanimeer, toch ben ik ook in deze tent noglangnietuitgewandeld.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.