Auteur Topic: Sharks (64293 Darmstadt)  (gelezen 400558 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #180 Gepost op: 6 april 2022, 17:13:24 »
Nog een kort verslagje van een bezoek aan Sharks vorige donderdag, mijn eerste dit jaar.

Het was een aangenaam bezoek : niet te veel volk en toch behoorlijk wat dames, een 50 tal. Er waren wel opvallend veel oudere Turken maar dan van het 'goede' type : zij die niet beschaamd zijn om zonder ondergoed in de sauna te stappen. En Sylvana was er ook weer ja.

Veel nieuws valt er niet te melden : de buitensauna is uitgeschakeld en het stoombad staat minder heet dan voorheen. De toogbediening was weer traag zoals altijd en het eten was goed zonder meer. Op andere fora wordt hierover geklaagd maar ik ben nog nooit met honger of ziek naar huis gegaan.

Even dreigde een incident toen een van de Afrikaanse poetsdames alle handdoeken van de barkrukken wou weghalen. De grote baas had het tijdig gezien en kon een revolutie nog net in de kiem smoren. De grote baas zat trouwens met 2 klanten en 3 dames aan de pokertafel mee te spelen...

O ja en er was ook seks :

Mickey, een jong ding, en niet echt slank. Maar ze kwam erg spontaan over.
Tongzoenen kon als ik haar een uur boekte. En dat deden we dan maar... Tz was best goed, pijpen en neuken waren eerder gewoontjes waarbij ze geen initiatief nam. Maar ik mocht me wel laten gaan, dat wel. Na 20 minuten gefinished.

Ik kreeg een massage en ook dit was nogal simpeltjes, het was eerder strelen. Toch voldoende om weer om krachten te komen en om nog eens van bil te gaan, in doggy begonnen en geëindigd.
Dit was niet slecht. Herhalingsgevaar zit er echter niet in.

Later die avond :  in een van de zetels zat een dame, goedlachs, die weinig of geen klanten heeft gehad die dag. Ik ben naast haar gaan zitten voor een praatje. 't Was een nieuwe, Flori noemde ze zich. Ze is iets ouder en ook iets steviger dan haar jongere collega's maar haar spontane lach maakt veel goed. Plus : ze biedt het 'basispakket' aan voor 50 euro, geen upsell-toestanden. Duim omhoog dus.

Op de kamer bleek ze wel van wanten te weten : tongzoenen, pijpen en weer tongzoenen. Zoals Mechelen het graag heeft. Na een tiental minuten overgegaan tot neuken waarbij ze géén gel gebruikte, ook dat begint zeldzaam te worden.
Ik heb haar in verschillende standjes genomen en ben klaargekomen in doggy. Meer moet dat niet zijn newaar.
Herhalingsgevaar : als ze er nog is wel. Maar aangezien ze niet veel klanten heeft gehad (ze is niet de allerknapste) bestaat de kans dat ze elders gaat.

Weer een geslaagd bezoek : 65 entree, 100 voor dame 1, 50 voor dame 2, 92 voor een overigens uitstekend hotel en euh 100 voor een volle tank diesel. De kapitalist groet u!  :lol
  
  

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #181 Gepost op: 8 april 2022, 07:13:15 »
Neue Öffnungszeiten ab 29.04.2022

Fr.-So. schon ab 10.00 Uhr

vanKees
  
  

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #182 Gepost op: 30 april 2022, 23:19:16 »
Ik was afgelopen donderdag weer in Darmstadt. Er was een zéér matige line-up, slechts een 40 tal dames en ook aan de heren-kant was de opkomst laag. Het lijkt dat de knaldrang voorbij is en dat men spaarzaam is geworden, of bang voor wat komen gaat.

Ik liet het niet aan mijn hart komen. Het zonnetje scheen, de temperatuur was aangenaam en er werd dan ook al flink gezond rond het zwembad. Gebarbequed werd er natuurlijk nog niet.

Op donderdag zijn er vooralsnog geen georganiseerde opgietsessies, maar een paar would be saunameesters voerden dan maar een showke op. Mét toestemming van de clubleiding. Was best prima.

En seks was er ook ja. Met Roxi. Kan je echt niks verkeerd mee doen.

Mijn frequentie van Sharks bezoekjes is wat gedaald, de afstand begint me wat parten te spelen. Maar toch kom ik hier nog steeds graag. Tot de volgende, over 5 weken wellicht.  :039:
  
  

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #183 Gepost op: 23 mei 2022, 11:53:27 »
Sharks am Mi. den 11.05.2022

Da sich ein Sonnentag ankündigte, war die Entscheidung schnell gefällt, all den Nackedeis
im Haifischbecken meine Aufwartung zu machen.
Nette Begrüßung, mit den aktuellen Clubinfos versorgt und ab in den schon gut gefüllten
Umkleidebereich. Leider diesmal einen von den L Schränken im hinteren Bereich. Gottseidank
ist mein BuKo nicht so groß und es passte alles in den Spind.

Erfrischt und mit meinen Poolutensilien erstmal nach draußen und ….neeeee…da liegt eine
nackte Schönheit schon in der Sonne.
Sachen abgelegt, mit Milchkaffee und Wasser Minuten wieder zurück und jetzt liegt Sie auch
noch auf dem Rücken. Schwarze längere Haare, ca. 165 groß, schön gebräunt, eine handvoll
B-Titten, Gesicht leichter Latina-Touch.
Nene, wie soll ich mich da auf mein Buch konzentrieren. Beim Einölen konnte ich immer wieder
einen versteckten Blick riskieren. Hat mein Buch überhaupt Zeilen mit Wörtern? Und nicht nur
meine Augen habe ich nicht im Griff. Unter dem Handtuch rührt sich schon wieder mein
„Bankroteur „ (wenn ich dem immer nachgeben würde…). Nene, ist noch viel zu früh zum
Zimmern.  Sie geht rein, kommt mit Getränk wieder raus, raucht eine und blickt ungeniert
rüber zu mir. Sie weiß wie Sie wirkt! Mist, und mir steht es auf der Stirn. Ein älterer Herr
interviewt Sie und klappert ihren Service ab. Brauche nur zuzuhören um an die wichtigsten
Infos zu kommen.

Da dieses kurze Gespräch nicht zielführend war schwebte Madame erstmal ins Clubinnere,
lies aber Handtuch und Tasche da. Also kommt Sie wieder.
Da kommt ein Deutscher und erklärt seinem Kumpel zwei Liegen weiter: Die Türkin schnappe ich mir!
Kurz darauf kam Sie zurück schnappte sich Tasche und den Kerl und sie liefen auf eine der
Hütten zu. Gottseidank, Lesestunde. Neee, ging nicht. Schon vielzuviel Kopfkino.
Links neben mir, 3 Männer. Die ist sicher eine Latina, der Ami aus der Gruppe. Kolumbianerin!
Er macht dort 2x im Jahr Urlaub und kennt sich aus. Wirklich?
Nach einer Stunde kam Sie zurück um weiter Sonne zu baden. Jetzt war ich dran. Beugte mich zu
Ihr und sprach sie auf spanisch an: Du wirst als Latina/Kolumbianerin gehandelt. Sie: No.
Ich (rumänisch): Du bist Rumänin und ich tippe Galati oder Konstanta. Da! Kam es rumänisch
zurück.
Könnt ihr Euch die Blicke der 3 vorstellen? Ich konnte mir das Lachen nicht verkneifen
und Sie lachte mit. Sie ist: Ev(w)a, 25 Jahre, war vor 1,5 Jahren schon mal im Sharks, will bis
Mitte/Ende August bleiben. Noch einige Minuten uns unterhalten, deutsch wenig, englisch,
spanisch und rumänisch. War ein lustiger Kauderwelsch von mir.
Ewa wurde es dann doch zu heiß und wir verabschiedeten uns mit: Wir sehen Uns.
Ufff, meinen inneren Trieb und Drang erstmal nicht nachgegeben. Diese Frau ist genau der
Typ auf den ich stehe.
Die Liegen am Pool füllten sich mehr und mehr und so gab es einige ablenkende Gespräche,
Vw ist ein guter Hort von Informationen zu einigen SC’s in der Umgebung. Danke! Einer von
Wenigen, mit denen ich mich gerne unterhalte, weil es nicht das primitive Puff-Blabla ist.

Im Verlauf des Nachmittags mit Ewa eine Zigarettenpause verbracht, sie beim Spazierengehen
getroffen.
Was soll es, bin zum Duschen und dann direkt zu ihr. Ewa’s Platz ist bei dem Fernseher gegenüber
dem Aquarium. Meine Kurze Frage ob wir zusammen aufs Zimmer wollten beantwortete Sie
mit einem Lächeln und wird erklommen den 1. Stock. Rechts und ein Zimmer auf der rechten
Seite.
Bett hergerichtet, beide uns langsam genähert, streicheln, schmusen, erste zärtliche Küsse.
Sie ist für Zärtlichkeiten zugänglich die Sie auch genoß. Kurz das Feuchttuch benutzt, und mir
einen sanften BJ angedeihen lassen. Reiter mag sie nicht ( machst Sie nicht. Auch nicht für gute
Worte), aber Löffelchen brachte die ersten leisen Stöhner hervor. Das Küssen vergisst Ewa nicht und
wurden auch etwas intensiver. Wechsel in Missio und ich wollte in dem Slowmodus weitermachen.
Mit offenen Augen machte sie die Bewegungen teilweise mit. Mir gefiel es so, ihr auch?
Irgendwie muß ich bei Ihr einen sensiblen Nerv getroffen haben, denn ihre Augen wurden leicht
feucht. Zum Ende des Zimmers erklärte Sie mir auch warum, aber das gehört nicht hierher.
Unten gab es den Liebeslohn 150€ für eine Stunde (halbe wäre 100€, was mein kleines Mathehirn
immer noch nicht begreift!). Ob es eine Wiederholung gibt? Ja und Nein…Ewa ist eine Frau mit
Erfahrung und Steigerung ist bestimmt möglich.

Später klärte mich Vw über gewisse Territorial-Rechte bei den Frauen auf, die mir bei meinem
nächsten Besuch sicherlich helfen werden.
Gegen 22.00 Uhr habe ich den Club verlassen, den der Schuft in Leibesmitte rebellierte bei der
Vielzahl von hübschen, willigen Frauen. Aber ein guter Zimmergang muß momentan im Sharks
reichen.
Wir sehen Uns bald wieder am Pool (vielleicht zu einer Schwimmstunde?).

vanKees
  
  

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #184 Gepost op: 29 mei 2022, 07:23:48 »
De prijzen van het VIP-Bereich, voor wie geld te veel heeft :

https://fkk-sharks.de/vip.php
  
  

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Sharks (64293 Darmstadt)
« Reactie #185 Gepost op: 2 januari 2023, 15:48:04 »
Sylvesterparty 31 december 2022

Was het goed? Ja. Kon het beter? Ook ja.

Ondergetekende was dan toch zo zot om oudjaar te gaan vieren in Darmstadt.
Klokslag 16 uur gingen de deuren open en je mocht al meteen aanschuiven. Niet omdat er al veel volk was maar wel om opstootjes in de kleedruimte te vermijden. Geleerd uit het verleden wellicht. Entree was 99 euro. Toen ik net binnen was stopte op de parking een taxi uit Parijs, jawel. Nog zotten...

In de club kreeg je een glas 'sekt', zeg maar champagne van de Aldi. Om te eten moest je wachten tot 18 uur. Toen werd het grote buffet vrijgegeven. In tussentijd genoot ik wel van de sauna, weer hersteld en goed op temperatuur, en van de bubbelbaden. Het stoombad was uitgeschakeld.
En ik genoot ook van de binnenkomst van de dames, in sexy lingerie deze keer al waren er wel enkele meisjes die gewoon naakt rondliepen.
Ik schat dat er een goede 80 dames waren. Helaas geen Roxi, Zoë, Sabrina of Catalea, de dames die op mijn verlanglijstje stonden. Wel een aantal nieuwe gezichtjes, overgekomen van andere clubs. En oma Sylvana was er ook weer jaja.

Om 18u ging het buffet open. Het was goed, maar ik herinner mij de buffetten op de feestjes van FKK World indertijd en die zagen er toch indrukwekkender uit. Hier was het eerder 'gewoontjes'. En als iedereen tegelijk wil gaan eten moet je aanschuiven, en daarna weer wachten op een vrij plaatsje.. Al bij al viel dat wel mee. De toogbediening was dan weer wél vlot, dat zijn we niet gewoon.

Later op de avond werd het toch drukker en rond 22u werden er kledingzakken gebruikt, hetgeen betekent dat de 400 lockers allemaal bezet waren. Toch was er nooit het gevoel dat de club overvol zat; er is natuurlijk veel ruimte in Sharks. Ook waren er wachttijden aan de kamers en werden de neukhokjes in de vroegere kino ook druk bezocht.

Om 00u dan was er vuurwerk buiten aan het zwembad, en dat vuurwerk was nogal laag bij de grond, letterlijk, het waren van die goedkope vuurwerk dozen. Tegelijk zag je boven de stad vuurwerk naar boven knallen dat wél veel geld gekost heeft. Het geheel gaf wel een mooi zicht, dat wel.

O ja, er was zelfs een deejay, eerder zeldzaam in Sharks. Helaas draaide de man bijna uitsluitend van die Turks-Roemeense brol die je ook in Samya hoort, en alleen de meisjes vonden dit leuk.

En er was ook seks, ja toch. Met Lola, een jong ding van 20 die ik al twee keer op de kamer heb gehad. En het wordt steeds beter, deze jonge meid die eerst nogal schuchter was groeit uit tot een topper. Lekker tongen, pijpen en neuken, twee keer in een uur voor 150 euro. Mijn avond was weldegelijk geslaagd.

Rond een uur of drie trok ik dan hotelwaarts. Ik vond het best een leuke party, al mag het wat chiquer als je 99 euro mag afdokken.