Auteur Topic: Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)  (gelezen 145344 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #45 Gepost op: 24 november 2013, 20:37:37 »
Het begon al goed.  Meteen was ik slaaf van dienst.  Ik was nog maar amper binnen.  Ik pers wat appelsienen met de grote sapcentrifuge en een dame vraagt aan mij of ik dat voor haar ook wil doen want ze had daar vorige keer haar nagels mee vernield.  Wie stopt er nu zijn nagels tussen die machine?  Het glas is vol, ze neemt het weg en vraagt tegelijk of dat voor haar is.  Tja....  Ik krijg een dikke kus op mijn mond.  Mijn morgengloren bij Paradise kon slechter beginnen.

Met de verse vitamientjes passeer ik een groepje dames in de bar.  Ik negeer hen half.  Ik ga op een bank zitten, vlak in het zicht van de dames, vlakbij de bar in de lounge.  Dat is natuurlijk totaal de verkeerde manier om vogelverschrikker te spelen.  Dat bedacht ik pas als ik neerzat.  Zeker nu er nog maar weinig mannen aanwezig zijn.  De vrouwen hebben de gehele nacht geen seks gehad en lopen dus zeer bronstig rond. 
De eerste komt op mij af.  De directe aanpak.  Hallo, zin om te neuken?  Veel meer hield het niet in.  Jullie kennen mij al een beetje.  Ik ga direct met haar mee naar kamer.  Ze loopt weg en zegt tegen een Italiaanse lange grote slanke ietwat oudere dame dat ik met haar naar kamer wil.  Die Italiaanse dame komt naast me zitten.  Ze was even pusherig dus moest ik ook haar op haar sekshonger laten. 
Dan komt Nicole naar mij.  Zij was de enige van mijn vriendinnetjes die aanwezig was in Paradise vandaag.  Ze zal wel het hare gedacht hebben van al die dames.  Zij kent mij wel al een beetje.  Ze verspeelt dan ook niet veel tijd aan mij maar heeft wel de beleefdheid om goedendag te komen zeggen, te vragen hoe het met me gaat, mij twee mondkusjes te geven en om me te zeggen dat als ik zin in haar heb, ik haar wel zal vinden.  Die weet dat ze om 11 uur 's morgens mij niet moet proberen te overtuigen.  Toch tof dat ze zo langs blijven komen, ondanks dat ik bij mijn laatste vijf bezoekjes haar steeds links liet liggen.  Ze is een apart geval overigens want ze kreeg altijd voor mekaar wat anderen niet voor mekaar kregen.  Ze is dan ook bijzonder talentvol en knap.  Wie in het kort mijn sessies met haar nog even wil nalezen kan dat.  Ik heb ze geformatteerd en samengevat.   http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7399.msg23127#msg23127

Ik heb ondertussen een douche genomen en de Italiaanse staat ineens weer bij mij.  Ze wil me afdrogen.  Ze doet dat zachtjes, sensueel en uitdagend.  Niet dat ik helemaal droog was maar mijn stijve bedwingen moest ik wel.  Ik heb haar toch maar verteld dat ik klaar was om in de sauna te gaan.  Ze is mijn type niet.  Ze probeerde (niet afgeven hoor) nog even met te zeggen dat zij mij even erg kan opwarmen als de sauna.

Na de sauna lig ik wat te rusten in een van de drie lederen comfortabele ligsofa's en een Russische dame komt op mij af.  Nu even niet.  De Italiaanse komt ook nog eens.  Ze komt bij me zitten, dicht tegen mij.  Ze wil wat kussen, met mijn lul spelen, ik moet haar tieten wat verwennen en ze wil me tongzoenen, pijpen zelfs.  Ik zei dat het nu wel welletjes was. 
Ik denk niet dat ik haar nog ga zien vandaag want ze werd nerveus van mij.

Dat er weinig mannen waren zal ik geweten hebben.  Ineens stapt weer een dame op me af.  Ze ziet er goed uit.  Het is een Dominicaanse.  Ze heet Salome.  Ze heeft een platte buik, een weelderige mooie haarbos en door god is ze geschapen met een natuurlijke flinke C-cup.  Ik lig op mijn rug en zij komt gewoon mee rusten, ook op haar rug op mij.  Dat voelt natuurlijk wel lekker aan.  Als ze dan nog uitdagend begint heen en weer te bewegen over mijn lul begint er ook leven in mijn penis te komen.  Ze verandert van positie en komt autoreverse op me wippen, haar kont goed in het zicht van mijn ogen.  Een knappe dame maar ik val niet zo op dames met forse borsten.  Ik stel me de vraag of dit scenario ook op kamer zou kunnen voortgespeeld worden.  Ik zet haar toch nog even op het bankje. 

Na veel gewellness en veel vluchtige contacten met vele dames was het al tijd geworden om te gaan eten.  Intussen waren de vrouwen al met veel meer.  De eerste uren ongeveer 35 voor ongeveer evenveel mannen.  Nu al ongeveer 55 voor iets meer mannen.  Het aantal mannen zou nog een beetje stijgen.  Het aantal dames bleef steken op een stuk of 55.  Het viel me weer op hoeveel mooie vrouwen er rondliepen.  Ik doel dan vooral op de vele jonge slanke dames voorzien van een mooie natuurlijke B-cup.  Is er iets mooier dan lolita's met een flinke B-cup naturel?  Het viel me speciaal op.  Slanke en lolita-typetjes genoeg in andere clubs maar dan vaak maar door moeder natuur bedeeld met een A-cup. 

Kaily kwam eten en ging in eerste instantie over me zitten aan de volgende tafel maar nadat ik haar smakelijk eten had gewenst, vroeg ze of ze er bij mocht komen zitten.  We hadden leuke small talk.  Ze verdween eerder dan ik omdat ik meer eet dan zij.  Ze fluisterde in mijn oor dat ze op mij zou wachten maar toen ik gedaan had met eten zag ik ze net vetrekken met een andere man.  Jammer want ze was bloedje mooi. 

Ik stap uit het restaurant en wandel voorbij een van de twee grote schommelbedden waar Salome ook lag, samen met haar vriendin met nog dikkere tieten.  Salome wenkt me.  Ik wil naast haar gaan liggen maar ze staat er op dat ik tussen hen beide in ga liggen.  Ik word wat verwend door beide dames.  Salome vraagt of ik geen zin heb in een trio.  Ik antwoordde negatief en liet haar weten dat ik graag met haar alleen zou willen gaan.  Ze had me intussen weeral behoorlijk geil gekregen en bleef daar nog even mee doorgaan.  We zijn weg.

Ik zit maar weer eens op m'n luie gat.  Tatjana komt naar mij en gaat op mijn schoot zitten.  Ze begint me te verleiden en prijst zichzelf aan als de beste.  Ik begin een beetje in mezelf te lachen en ze voegt meteen de daad bij het woord.  Ze duikt met haar hoofd naar beneden.  Ik zeg haar dat ik net van kamer kom.  Toch geeft ze me een voorproefje van haar kunnen.  Het moet gezegd.  Ze kan er wat van.  Een gratis pijpbeurt dus.  Ik ben toch niet in een autogarage.  Een proefritje.  Ik denk altijd dat ik alles al heb meegemaakt maar je ziet dat je dat nooit mag zeggen/denken.  Ze loopt weg en zegt nog gauw dat ik nu weet dat ze de beste is.  Rare vrouw.

Daar heb je die vrouw waarvoor ik vanmorgen appelsiensap moest persen.  Ze vraagt of ze me van dienst kan zijn met een wederdienst.  Ik heb haar gezegd dat mijn extra portie mosselen even moesten verteren.  Ze kwam met het vaak gehoorde liedje af dat ik op kamer helemaal niets hoef te doen.  Enkel op mijn rug liggen.  Zij zou alle arbeid verrichten.  Je moest ze raar zien kijken toen ik dat afblokte (en direct doorliep) met te zeggen dat het niet dat is wat ik wens op kamer.  Dat ik daar niet van hou.

Er hangt in het wellnessgedeelte nu een plakaatje dat er tussen 14 uur en 18 uur alle hele uren aufguss wordt verzorgd in de sauna maar ik heb geen aufguss geweten.  De sneeuwgrot was ook weer eens defect.  Dat gebeurt wel meer.  Die machine zal het lastig hebben daar zeker.  Die warmte daar en dan nog eens al die hete vrouwen (en mannen) erbij. 

Mijn extra portie mosselen laten zakken in de HWP leek mijn geen slecht idee.  Kaily kwam weer tot bij mij.  Dit keer samen met een vriendin.  Als je nu dacht dat ze mee in de HWP zou komen, heb je het mooi verkeerd.  Zoals in de meeste saunaclubs, gebeurt dat hier ook niet al te veel.  Voorheen wel een lange tijd een dame met een man daarin bezig gezien.  Kaily kwam vragen of ik geen trio wou doen met haar vriendin.  Nee dus.  Laat me nog maar wat zitten hier in de HWP.  Ze vroeg nog waarom niet.  Inderdaad haar vriendin was ook knap maar ik zei het hen dan maar zoals het is dat een trio meestal niet loont voor wat het extra kost.

Later op de avond zou ik nog een dame natspetten met water uit het koudedompelbad.  Ik kende de dame niet dus nam een enorm risico.  Nu ja, risico?  Ik trek me dat allemaal niet aan.  Ze kon er gewoon mee lachen.  Tof hè!  En ik kan je garanderen dat het koude water uit dat bad ook écht koud is want dat heeft niet de omgevingstemperatuur maar wordt gekoeld. 

Een Paola (maar niet de Paola die ik nog wat later zou leren kennen) komt naar mij en verneemt al snel van mij dat ik Belg ben en polste meteen of ik geen Belgische pralines bijhad.  Ja, zo ver is dat bekend.  Die lekkere Belgische pralines.  Paola is van Oostenrijk.  Ze vertelde me nog dat ze afgevallen was.  Waarom zegt ze dat tegen mij?  Moest ik ze dan al van vroeger kennen of was ze er zelf zo fier over?  Ze was in elk geval mooi slank nu.  Ik kon het niet laten om het risico te nemen om een klap in mijn gezicht te krijgen maar de duivel in mij had geen zin om haar te antwoorden wat ze zo graag zou gehoord hebben.  Namelijk dat ze er nu erg goed uitziet met wat kilo's minder.  Ik zei haar dat ik dan volgende keer zeker Belgische pralines moet meenemen zodat ze terug kan winnen wat ze verloren had.  Ook zij kon er mee lachen.  Jij plaaggeest, zei ze.  Wat is dat daar toch?  Ze hebben een machtige sm-kamer in Paradise maar ze zijn allemaal zo lief. 

Ik noemde al wat op maar het avondeten was weer erg lekker.  Ik som zomaar wat op.  Mosselen, enorm veel verschillende soorten vruchten en woudvruchtentaart.  Er was ook lever voor de liefhebbers.  Laat op de avond kreeg ik trouwens ineens zin in een koffie.  Ik koos voor een dubbele espresso.  Die is in Paradise erg lekker maar ook erg sterk.  Als je er zo twee na mekaar drinkt, denk ik dat je maag gaat reclameren en voor vele mensen ongeschikt om een paar uur voor het slapengaan te drinken. 

Boven is het meestal erg rustig en een oase van plaats.  Ik loop daar wat rond omdat de kamer waar ik daarnet gesekst had voor mij veel te warm was.  Ik voel in zowat elke vrije kamer en kom tot de constatatie dat er behoorlijk wat verschil in temperatuur is in al die kamers.  Ik begon de friste kamernummers in mijn hoofd te prenten maar dan zag ik dat dat verloren moeite was.  Gelukkig maar want ik had dat nooit onthouden.  Blijkbaar hebben alle kamers persoonlijke airco.  Je stelt dus zelf de temperatuur in tussen 16° C en 30° C.
Boven zie ik in het voorbijwandelen een dame achter de pc zitten.  Zeker niet mis.  Ik zeg gewoon hallo, doorbreek de stilte maar laat haar verder maar doen.  Ze zal niet gestoord willen worden.  Ik wandel dus door terwijl zij ook hallo zegt.  Ze vraagt me nog wat toen ik al uit haar zicht was.  Ik hou me even stil en blijf stilstaan.  Ik zie haar nog door een spiegel die achter haar hangt.  Ik laat na even weten met hard geroep dat ik er nog ben.  Ik zag ze verschietend van haar stoeltje springen en ze kijkt ook naar mij door de spiegel toen ik liet weten dat ik haar nog wel zag maar zij mij niet meer.  Ze vroeg of ik wat mee op de pc kwam spelen.  Ze had er immers al geld ingestoken.  Ik zei dat ik haar subiet wel weer zal passeren.  Als er iets is wat ik niet graag doe is het als een onnozele volgen hoe ze spelletjes aan het spelen zijn, die dames, op machines. 

Ik zou haar niet meer treffen want ik trof die andere Paola, waarmee op kamer zou gaan.  Dat verhaal kan je hier lezen.   http://relaxxxboard.com/index.php?topic=13720.msg42464#msg42464  We stonden voor de muur met sleutels en ze vroeg of ik een bepaalde voorkeur had voor een kamer.  Zo goed ken ik Paradise nu ook weer niet.  Er zijn wel kamers die net dat ietsje meer hebben.  Of beter gezegd zijn er inderdaad enkele kamers die net dat ietsje meer niet hebben.  Veel maakt het echter niet uit want alle kamers zijn veel mooier dan de meeste kamers in andere clubs.  Ik koos lukraak voor sleutel 30.  Alsof ik haar gedachten kon lezen, was dat haar lievelingskamer.  Inderdaad, een zeer mooie en zeer grote hoekkamer.  Het eerste wat ze deed was de airco hoger zitten.  De verwarming dus op.  Ik vond het net zalig op die kamer maar kon verstaan dat zij het wat frisjes vond.  Ze liep nog even weg voor een plasje en ik profiteerde ervan om achter haar rug dat ding weer een stuk lager te zetten.  Ze had hem op 30° C ingesteld.  Nadien zij ze dat ze het graag lekker warm heeft.  O.k., maar 30° C??  Toen ze terugkwam was het eerste wat ze opmerkte dat de airco geen gezoem meer maakte.  Ze wees naar mij en zette hem terug wat hoger.  Gelukkig niet meer op 30° C.  Ze moesten dat blokkeren.  Wat kost dat niet aan de club?
Na het kameren kwam ze in de loop van de late avond nog twee keer bij mij after salen.  Bewust me sensitief verleiden.  Gezellig op schoot komen zitten, naast me komen liggen en haar handjes verleidelijk dicht bij de erogene zones laten verdwijnen.  Het zal voor volgende keer zijn.

Zo op een zondag was het verder overal redelijk rustig met de ambiance in Paradise.  Enkel in de bar zelf was er muziek maar meer op het volume zoals dat in een normaal café staat.  Bijgevolg hoorde je de muziek niet in de lounge.  Vergelijk het met de muziekvrije atmosfeer die er hangt in het wellnessgedeelte van PSR.  Geen muziek in de lounge is wel erg rustig.  Op vrijdagavonden en zaterdagavonden heb je dat niet omdat de muziek dan veel harder staat.  Wie rust niet kan verdragen zal dit als een nadeel ervaren.  Dat is heel anders in de club niet ver van Paradise namelijk Sakura.  Nog opmerkelijke verschillen vandaag met Sakura gisteren zijn dat er in Paradise minder lolita's rondliepen dan in Sakura.  Er liepen dan weer wel meer slanke vrouwen rond in Paradise.  In Sakura zijn het bijna uitsluitend Roemeense en Bulgaarse dames.  In Paradise komen ze meer uit heel de wereld. 
Zowel in Sakura (zeker!) als in Paradise zijn de dames door de band toegankelijker, vriendelijker en beter opgevoed dan vele van die zigeunertypetjes in vele andere clubs.  De service lijkt me nog steeds doorsnee genomen een pak hoger te liggen dan in de meeste andere clubs die ons bekend zijn.  Vooral het tongzoenen (een min of meer deal breaker voor mij) wordt véél meer gedaan in deze beide clubs dan in de NRW-clubs  :douchen.   



   

 
« Laatst bewerkt op: 24 november 2013, 20:54:36 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #46 Gepost op: 26 december 2013, 22:07:22 »
De eerste bekende die ik vandaag tegenkwam was Marcelini.  Met haar toch al een paar keer een kamertje gedeeld.  http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7400.0  Ik had haar al lang niet meer gezien, zij had mij ook al lang niet meer gezien.  Een innige omhelzing, lieve kusjes op de mond en een kort praatje was het gevolg.  Blijkbaar moet ze er vorige keren toch geweest zijn maar ik zag ze nooit als ik niet bezet was.  Zo zie je maar dat je de beste dames niet vaak in de bar ziet.  Wat later zouden we mekaar nog kusjes geven door de tralies aan de sauna.  Na mijn saunabeurt kreeg ik nog een gezichtsmassage van haar terwijl ik aan het uitrusten was in een comfortabele lederen fauteuil.  Helemaal op het einde van de dag kreeg ik nog een quatro-voorstel.  Marcelini en twee vriendinnen van haar.  Eigenlijk was ik al kapot, gelukkig waren de twee vriendinnen elk wel om een reden niet 100 % mijn type.  Anders had het wel gekund dat ik het eens gedaan had.

Die Italiaanse was er ook weer.  Ik heb haar eens duidelijk gezegd dat ze mijn type niet is want die blijft maar komen.  Nu laat ze me gerust.  Het blijft nu bij een goedendag.

In de HWP zag ik aan de bar een zeer mooie dame zitten.  Ik keek verschillende keren lang naar haar.  Ik kon niet zo goed zien in de bar omdat het daar nogal donker was en wist dus eigenlijk niet goed of ze nu zag dat ik van tijd tot tijd zo naar haar aan het gapen was.  Misschien wel want niet veel later komt ze voorbij de HWP gewandeld.  Ze kijkt lang in mijn ogen maar loopt stilletjes door.  Nadien, waar ze ook heenliep tijdens haar ronde, bleef ze telkens naar mij kijken.  Dat had ik gezien. 
Nog steeds genietend van de HWP van Paradise komt er een blonde knappe dame in mijn buurt.  Ze doet een teken.  Een teken waarvan ik goed genoeg wist dat ze bedoelde of ze naar me toe moest komen (om daarna met haar naar kamer te gaan, liefst natuurlijk).  Ik antwoordde door teken te doen of ze niet naar mij wou komen maar dan mee in de HWP.  Daarop deed ze teken van nee en maakte ze mij, wederom met tekens, duidelijk dat ze met mij naar boven wou.  Tussen haar en mij bleef het vandaag bij wat tekens.

Eens te meer loop ik bijna tegen een knappe dame.  Lang zwart haar, had ze.  Mooie bruine kijkers.  Ze roept hallo maar ik had even geen zin in seks en liep snel door vooraleer ik het klassieke vervolg zou moeten horen: " Wie geht es", al dan niet met chatzi aangevuld.  Later zou ze me toch nog fascineren met haar ietwat sexy apart kleedje waarbij een borst verhuld was en de andere niet.  Nog later zou ze tegen het raam van de sauna gaan staan met weer een ander tenuetje aan.  Een rood kleedje waar haar tepels doorprijkten.   

Op deze zondag schatte ik het vrouwenaantal op een 40-tal, voor wat meer mannen, zeker 's avonds.  Telkens zijn er ook nieuwe dames.  Da's altijd leuk.

Paola komt voor me staan terwijl ik op een schommelbed lig.  Ineens vraagt ze of ik haar niet meer herken, een beetje teleurgesteld.  Mijn enthousiasme was niet zo groot omdat ik haar eerst inderdaad niet herkend had.  Van zwart-rood haar in een dot ineens naar donkerblond.  Mijn gezichtskennis is al zo klein.  Ze nestelt zich bij me neer nadat ik gezegd had dat ik haar natuurlijk herkende (nog voor het zover was).  Ze begint me wat te teasen.  Ik denk dat ze op dat moment vrij zeker was dat ik ook meteen met haar naar kamer zou vertrekken.  Misschien dacht ze wel dat ze met een verliefde heer te doen had?  Ik ben dat niet (maar speel dat wel eens).  Ik pak haar ook vast maar hou het dus bedeesd omdat ik niet van plan was om met haar naar kamer te vertrekken.  Ze voelt dat aan en laat ook blijken dat ze precies aanvoelt als dat ik niet met haar op kamer zou gaan.  Ik draai wat rond de pot als ze een reden vraagt.  Toch begint ze me te kussen en staat ze op tongzoenen.  Ze legt haar hand tussen mijn billen, legt haar benen over mij.  Nu krijg ik het als gezonde man natuurlijk wel erg moeilijk.  Ze geeft me kusjes in mijn nek.  Het klinkt zo natuurlijk allemaal fenomenaal maar in werkelijkheid was alles ruim binnen "de perken".  Als er al één negatief ding is dat ik van haar onthouden heb, is het wel dat ik het tongzoenen niet zo best vond tijdens onze eerste sessie.  Voorts was de sessie geweldig maar als het tongzoenen niet helemaal is wat ik er van verlang, wordt een tweede sessie heel erg moeilijk, om die te versieren met mij.  Alsof ze dat ook aanvoelde, wist want ze beloofde mij dat we deze keer veel zouden tongzoenen ook op kamer.  Waarom zou ze liegen maar ik koos ervoor om me sterk te houden en om haar maar even links te laten liggen.  Zo leren ze het snelst, heb ik al ondervonden.  Ze bleef nog lang bij mij proberen maar dus tevergeefs.  Ze was toen ze wegging niet zo goed gezind meer.  Zeg maar dat ze wat boos was.  Ze liet me weten dat ik zoals alle andere mannen ben en steeds wil afwisselen.  Tja, wat voor een ding is Paradise nu ook weeral.  Als ik haar nog wou, zou ik maar moeten afkomen.  Ze gaf ook nog wat algemene opmerkingen over "de mannen".  Geen simpele als je het mij vraagt om mee samen te leven maar dat moet ik gelukkig niet met haar.  Ze zou later toch weer naar mij toekomen en ze was weer poeslief en kon weer lachen.  Toen ze vertrok, ging ze meteen bij een andere man zitten.  Ik wilde eigenlijk weggaan maar bleef nog even schommelen om te zien hoe het zou aflopen.  Het kon niet slechter voor haar want die man wees haar af.  Onder mijn ziend oog moest ze het dus afdruipen.  Ook dat nog.
Tijdens een rondje lopen boenk ik weer tegen haar aan (bijna).  Ze wrijft wat tegen me aan, terug op het bankje waar we mekaar de eerste keer leerden kennen, ze rijdt op mij, wat flirten, wat geile woordspelingen....  Ik zeg haar dat ik haar niet meer aanraak want dat er anders weer problemen gaan komen (dat ze weer boos gaat worden).  Ze kon er mee lachen.  Ze doet nog wat voort met de lapdance.  Ze moest eens weten dat ik al voorvocht had.  Uiteindelijk zeg ik dat ik er maar eens van door ga.  Ik loop naar boven, via een omweg en tref haar boven weer.  Dat moet ze gezien hebben.  Paola laat een prooi niet snel gaan, da's wel duidelijk.  Ze heeft echter met een sterke tegenstander te doen, deze keer.  We flirtten wat, weeral aan die balustrades maar ik laat het deze keer niet lang duren en bemerkt dat het halfzeven is en kon dus zeggen dat mijn maag om eten brulde. 

Wat er zoals op het menu stond?  Kaastaart, verse fruitsla, zelfgemaakte cannelloni met spinazie, lekkere biefstuk, vismousse en citroenmousse. 

Sinds kort wordt aufguss gegeven in de sauna door een saunameester met steeds verschillende geuren.

Paradise is een zeer mooie club, de kerstversiering is ook zeer mooi gedaan en ook weer zeer machtig en groots gearrangeerd. 

Omdat de espresso's zo lekker zijn in Paradise, stond ik op een gegeven moment weer aan de bar om een dubbele espresso te bestellen.  Er was even niemand om me te bedienen.  Een charmante mooie dame uit Hongarije vroeg wat ik wou drinken.  Ik moest nog wat wachten want ze wist niet hoe ze de machine moest bedienen.  Ik had ondertussen een aangenaam gesprek met haar.  Zo is ook het wachten wat aangenamer.  Het is een mooie dame maar veel te groot voor mij.  Voor mij kwam ze ook ondanks alles heel professioneel over.  Toch wou ze zoenen en mij aanraken.  Ik raakte haar ook aan.  Ze wil tongzoenen.  Wat is dat hier toch altijd met dat willen tongzoenen?  Ik maak haar nog even heel duidelijk dat ik 9/10 niet van plan was om met haar te gaan kameren.  Tongzoenen wou ze.  Allé, vooruit dan maar hè.  Toen ik mijn espresso gekregen had wilde ze via mijn tong van mijn espresso genieten.  Eind al goed.

Op het moment dat ik mijn afsluitdrankje aan het drinken was, komt nog een zeer wulpse dame achter de sofa staan waar ik inzit.  Ze daagt me wat uit en geeft haar handje.  Ineens trek ik ze op mijn schoot.  We voosden nog wat maar voor seks zal ze nog moeten wachten tot een volgend bezoekje van me aan Paradise.

Bij het naar buitengaan zag ik nog vier mannen en vier vrouwen in de grote ligpoef kriskras door mekaar liggen.  Die hadden nog wel wat leuks gepland, weet ik zeker  :douchen. 
       
« Laatst bewerkt op: 26 december 2013, 22:12:33 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sinterklaasparty
« Reactie #47 Gepost op: 9 december 2014, 22:09:23 »
Men beloofde surprises.  En of we voor een grote verrassing geplaatst werden. 

Vooreerst even aanstippen dat het verblijf afgelopen zaterdag in Paradise super was.  De alom gekende kwaliteit was weer voor handen.  Vele vrouwen, mooie vrouwen, vrouwen die vaak de betere service geven.  Ook vandaag weer geen dame kunnen treffen die niet wou tongzoenen.  Verder is er het altijd lekkere uitgebreide eten en de uitstekende wellnessmogelijkheden (sneeuwgrot, ijskoud gekoeld koudwaterbad).

Het was echter een sinterklaasfeest.  Niet dat ik nog in die heilige man geloof, ik kwam dus eigenlijk meer voor de geile dames.  Toch verwacht je wel iets bijzonders als ze met veel poeha een party met verrassingen aankondigen.  Dat was verre van het geval.  Behalve dat bijna alle dames in een mooi sexy kerstpakje staken, viel er niet veel anders te bemerken dat op een andere dag.  (En wie steekt met Sinterklaas de dames nu al in kersttenue?)  De muziek stond 's avonds wat luider en deze keer ook in de lounge.  Ook het eten was 's avonds wat specialer (ganzenbout, rundsgebraad, boontjes met spek er rond).  Daar bleef het dan ook bij.  Geen optredens van porno actrices, zelfs geen dansje aan de stang van de DVP's.  Geen verrassingen.  Dus geen zak van zwarte piet met cadeautjes, lekkers....  Het enige kleinood dat we kregen was een figuurtje van sinterklaas in een zilverpapier (lengte 7 cm ongeveer).  Toen ik aan de theke bij het onthaal ging vragen welke verrassingen ze in petto hadden, antwoordde ze me dat ze het zelf niet weet.  Ik antwoordde daar dan weer op dat als ze het zou verklappen het geen verrassing meer zou zijn.  Ze vond dat zo'n goed (en vooral reddend) antwoord, dat ze het nog eens herhaalde.

Kortom: ga er nooit speciaal heen voor een party.  Ga er op een gewone dag heen omdat je jezelf eens wil verwennen.

Druk was het wel met ongeveer 75 dames en ongeveer 125 mannen.  Gelukkig was de inkomprijs niet verhoogd  :douchen.   
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #48 Gepost op: 9 mei 2016, 22:23:29 »
Het moet ongeveer twee jaar geleden zijn dat ik deze club nog eens bezocht.  Als ik geen volledig weekend ga, ga ik tegenwoordig naar Sakura.  Op alle gebied nog net dat beetje meer TOP.

Deze keer was ik twee dagen in Stuttgart dus nog maar eens naar The Paradise.

Eigenlijk is alles nog gebleven zoals het was.  Perfecte wellness met ijsgrotten, ijskoude waterput, heerlijk dampbad en zeer aangename sauna + een lekkere maar eerder kleine HWP voor zo'n grote club.  Aansluitend aan de perfecte wellness kan je er ook nog steeds zeer culinair genieten.  Het eten is er zelfs nog op vooruit gegaan.  Zeer lekker, uitgebreid en helemaal niet vet.

Ook de dames zijn nog steeds niet veranderd.  Ze laten je bij momenten geen vijf minuten alleen zitten.  Ze komen zich voorstellen.  Je kan het ook jagen noemen.  Het gebeurt wel plechtig en niet opdringerig of ambetant.  Sommige niet te na gelaten natuurlijk.  Renata komt in de schommelstoel gezellig keuvelen met mij en tracht me te verleiden maar dat lukt niet.  Zij is niet mijn type.  Als ze na lang blijven hangen tegen mijn lichaam merkt dat het inderdaad echt niets bijbrengt, vraagt ze me om op te staan en ergens anders te gaan liggen, hangen, zitten.  Ik dacht eerst dat het een grapje was.  Ook nog toen ze zei dat ik op haar vaste plaats zat.  Pas wanneer ze niet meer kon lachen en het herhaaldelijk bleef herhalen, begreep ik dat ze het meende.  Ik verliet haar plaats dan maar en zei haar dat ik haar hiermee allicht een groot plezier deed.  Liever dat dan voor zoiets woorden te hebben.  Da's me geen discussie waard.  Of het goed opgevoed gedrag is van haar, is weer wat anders.
 
Een blij weerzien was het ook weer met Nicole.  De dame die mij bijna altijd in de kino dropte en om een of andere reden mocht zij wat meer dan een ander.  Deze keer uitdrukkelijk een kamer gevraagd.  Op kamer ontplooit ze zich dat de betere GFE-dame en is ze rustiger en niet zo gejaagd door de tijd.  Wat een verschil.  Nog een verschil is dat Nicole geen tijd in pre and after sales meer wil steken.  After sales deed ze eigenlijk nooit.  Pre sales kreeg ik nog, omdat ik het was, zei ze. 

Ook met Salomé een kamertje gemaakt.  Geil, geen GFE ondanks goed zoenen en tongzoenen.

Is er wat veranderd ook?  Ja.  Er zijn nergens anders meer handdoeken te verkrijgen dan aan de inkomhal.  De handdoeken liggen dus niet meer voor het grijpen.  Er hangen nu plakkaten dat ze dat doen om de aardbol te sparen.  Ik denk eerder dat ze geld willen besparen en vind dat nogal onbegrijpelijk voor een club die € 79 inkom vraagt.  Het is trouwens erg vervelend in zo'n grote club als je nergens anders meer handdoeken kan verkrijgen dan aan de inkomhal.  Ik wou nog even boven (waar alle kamers zich bevinden) douchen voor het kameren met Salomé maar kwam dan dus tot de vaststelling dat er boven ook nergens geen handdoeken meer lagen.  Ik was niet vuil, eigenlijk, en bleef dan maar enkele minuutjes ronddraaien daar en kwam dan op kamer gestapt bij Salomé die er zelfs niet aan dacht om te vragen waarmee ik me afgedroogd had.  Ik was eerlijk gezegd te lui om weer helemaal naar beneden te lopen, naar voor te lopen en weer terug voor één handdoek.

De club is dus eigenlijk nog altijd wat ze geweest was en als je overweg kan met gejaag, is er geen reden om deze club voor het eerst eens niet te bezoeken.  Ben je er maar 1 dag, beveel ik je toch Sakura aan en laat Safari maar links liggen.

De line up was nog mooier dan dat die altijd al geweest was maar zoiets is altijd een momentopname. 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #49 Gepost op: 10 mei 2016, 00:29:51 »
Het moet ongeveer twee jaar geleden zijn dat ik deze club nog eens bezocht.
Zo lang geleden was het nog niet eens. Het was op 6 december 2014, zie uw laatste post  C:-)
 :lol

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #50 Gepost op: 3 september 2017, 10:59:14 »
Ich bringe mal ein paar aktuelle und neue Infos!
http://www.the-paradise.de

[attachimg=2]

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #51 Gepost op: 3 september 2017, 11:03:49 »
Wer nach der Wasn noch nach Spaß und Entspannung sucht!
(Und nicht nur nach der Wasn-Party am 21.09.)

[attachimg=1]

vanKees


Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #52 Gepost op: 12 november 2019, 21:44:47 »
Het moet al wat jaartjes geleden zijn dat ik in deze tent nog eens kwam.  Waarom niet nog eens daar naartoe dan, dacht ik zo.  Ik had 2 dagen door de feestdag.  Ik kon dus eens afwijken van mijn favoriete clubje Sakrua.  Die dat wel blijft.

In deze club is eigenlijk niet veel veranderd op die tijd.  Het lijkt wel of de tijd er is blijven stilstaan.  Er nog eens uitgebreid over uitweiden heeft dan ook geen zin.  Dubbel werk = vermijden.

Een paar veranderingen dan toch.  Zowel negatief als positief. 
De concurrentie met Sakura maakt dat de prijs daar ook al sinds mensenheugenis op 69 euro staat. 
In ruil krijg je daarvoor nog erg lekker eten.  Wie hier geweest is, vindt het eten in Park Sauna Residenz maar heel gewoon dan.  Toch is er ingeboet en zijn er minder voorafjes en andere tierlantijntjes.  Versta me niet verkeerd.  Een hotel waar je € 17 betaalt voor het ontbijt, daar heb je te veel om op te eten.  Hier net zo.
De sneeuwgrot werkte niet.
Zowel het dampbad (met heerlijke geur) als de sauna, blijven bij de betere.  Nu is er ook alle dagen professionele aufguss.  Zeer positief hierbij is dat het de eerste keer is dat ik weet dat er in een saunaclub een knappe Duitse jongedame de aufguss verzorgt.  Niet dat het dan een flauwere sessie is, integendeel.  Ze zien wiepen op de muziek is dan natuurlijk een leuk extraatje.  Tof idee!
Het blijft gek dat je na een behoorlijke inkom, moet bijbetalen voor melkkoffie en dat onnozele pudding achter slot en grendel staat en je die moet vragen.  Ik weet wel... maar dan nog... wat kost pudding!?

De gehele zondag was het optimaal druk.  De gehele zondag stond er in de bar achtergrondmuziek en in de grote lounge geen muziek.  Apart maar het heeft wel iets.  Automatisch meer interactie tussen dames en heren.  Je kan dan ook wat liefs tegen mekaar fluisteren.  Je hoeft je stem niet te verheffen.  Ook in de rustruimte en relaxruimte dus geen muziek(hinder).

De dames jagen er nog altijd zoals vroeger.  In hoge mate.  In de meeste clubs werkt dat averechts voor de dames bij mij.  Om één of andere reden wordt er hier op zo'n bepaalde manier naar de man toe gegaan dat je in die club altijd enorme zin krijgt om stout te gaan doen op kamer.  Ook al was je seksactief de vorige dagen.  Dit herinner ik me nog goed van vorige keren en dat was nu weer zo.  Seks hoefde hier niet persé, na mijn lange sessie met mijn (vaste) Thaise in Sakura.  Toch 2 uur de liefde bedreven voor € 200 met een dame hier.  Ze deed niet grof maar heel subtiel wist ze me erg geil te krijgen, in de lounge.  Ze wou wel eerst € 100 voor GFE per halfuur maar ik vertelde haar dat ik niet persé op kamer hoef en dat ik enkel voor de helft van de prijs GFE wil.  Ze gaf niet direct toe.  Ik zei dat het haar business is en niet de mijne en dat ze op een betrekkelijk rustige dag als zondag voor mij gerust direct met de volgende mocht vertrekken.  (Versta: 2 uur rondjes lopen zonder klandizie.)  Achteraf was ze blij.  Ik was zeker om met haar naar de kamer te gaan maar ik had haar naam nog niet gevraagd.  Ik vroeg dat dan nog even terloops, nog net voor we naar kamer gingen, als soort van bijzaak, want ach... what's in a name (en het is toch niet de echte).  Het was voor mij bijna een reden om de geplande sessie alsnog te annuleren toen ze zij dat ze Lucia heet.  Ik heb zo'n nare ervaring met een Lucia in Park Sauna Residenz gehad.  Maar goed, doet er verder niet toe.  Toeval.

Toch ook hier dus weer zeer blij verrast na al die tijd.  Ik zal er dus snel weer eens staan  :douchen.

 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #53 Gepost op: 18 november 2019, 21:23:12 »
Toch weer 2 oude bekenden tegengekomen.  Onder andere Nicole.  Lucia was niet aanwezig.  Nog een andere dame kwam me ineens in een ligzetel in de wellnessarea zeggen dat ze me kende.  Ik keek nog eens goed en herkende haar nu ook.  Echter had ik helemaal geen goed oog in haar met al haar attitudes.  Ooit een misser van formaat geweest, vermoed ik dan maar.

Zaterdag 8 dagen geleden herkende ik daar werkelijk geen enkele dame.

Afgelopen vrijdag kwam ik dankzij de Deutsche grundlichkeit van de Duitse spoorwegen pas om 14:00 aan, in plaats van om de geplande 12:00.  De terugweg naar huis idem.  Ook 2 uur vertraging.  So what....  Het is de kunst in het leven de zaken van de positieve kant te bekijken.  Mijn heen- en terugreis kostte mij daardoor niet € 80,00 maar slechts € 40,00.  Da's toch weeral bijna een sessie bijeengespaard  ;D .  Dank DB!

Qua extra's is het een stukje minder op vrijdag.  Geen champagnewelkomstdrankje, geen saunameisterin, geen vers geperst sinaasappelsap.  Alle andere ingrediënten waren natuurlijk zoals altijd aanwezig.  Luxe club, luxe kamers, luxe dames.  Net als vorige keer, het komt er op aan niet haar wensen in te wilgen maar jouw wensen in vervulling te laten gaan.  Niet hun prijsvoorstellen zomaar te aanvaarden maar de jouwe op te leggen.  Daar bestaat een hele trukendoos voor overigens.  Misschien wil ik die ooit nog wel eens verklappen.  Als ik stop met stappen  :lol_hitting: . 

Lucia afwezig, die andere bekende die ik voor geen haar betrouwde en Nicole (en een hoop andere schoonheden compleet naakt natuurlijk).  Dit keer nog maar eens voor zekerheid gekozen.  Nicole blijft het TOP doen op kamer.  Dit keer dus met haar nog eens een uur op kamer vertoefd in plaats van de laatste 2 keer wat kinoavontuurtjes  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man