Auteur Topic: AIDA (romanian - fair haired)  (gelezen 6471 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline le Seigneur des anus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 56
    • Bekijk profiel
AIDA (romanian - fair haired)
« Gepost op: 18 augustus 2015, 22:08:51 »
Nationality : romanian (east of the country, province of Moldavia)
Spoken langages : romanian, german (a little bit), english (fluent)
Age : 22
Face : lovely face, beautiful green eyes
Hair : fair, half long
Size : about 1,60 m
Breast : natural, average size
Silhouette / body :  small, but well proportionned
Tattoos - Piercings : butterfly above her pussy
Blowjob : very good
Cunnilingus : didn't try
Kisses (yes-no): yes, with the lips, but not to deeply
Other features : shy and discret, good professionnal who is willing to please the customers. Worked previously in Villa Vertigo. She should be currently on holiday during about two months

-----------------------------------------------------------

She doesn't look like a romanian at all. At first, I thought she was german or maybe hungarian. She stays quietly in lounge and won't make the first step. If you stare at her, however, she will smile at you, discretely. On the contrary of some of her fellowcountrywomen, she won't accost you asking suddenly "Hey Schatzi, ficken?" She is an honest girl, who will give explanations frankly before going to the room, in order to avoid missunderstandings.

Her blowjob is excellent and I enjoyed very much her riding me, since she is a cute and lovey girl. Her narrow pussy increases the sensations.  She ist not willing to do CIM, but informed me before going to the room.


« Laatst bewerkt op: 18 augustus 2015, 22:24:24 door le Seigneur des anus »

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
AIDA (romanian - fair haired)
« Reactie #1 Gepost op: 27 augustus 2015, 14:46:00 »
Aida oogt heel mooi en liet me niet voorbij de deur passeren.  Ze blokkeerde mijn weg van de tuin naar de hoofdbar.  Eigenlijk zat ik niet met haar in mijn hoofd maar door wat ongeluk vielen we bijna alle twee.  Meteen was het ijs gebroken.  Wat een gelach.  Small talk te over vanaf nu maar niet te lang.  Ze kon me best heet maken met subtiel geflirt.  Zo kwam het dat ik met haar naar kamer vertrok.

Op kamer begon het zo serieus.  Veel te serieus.  Van de vrolijke meid van daarnet was niets meer te bespeuren.  Ik vreesde al dat het alle hens aan dek zou moeten worden om van een routinematig "normaal" (zwakker) kamertje, wat beters te kunnen maken.  Gelukkig viel dat mee.  Ze begon alvast niet met de gruwelijke woorden van leg je maar neer, relax maar, ik doe de rest wel.  Beetje knuffelen, klein beetje.  Daar begon het mee.  Ik kuste en likte haar tepels maar dat vond ze een klein beetje kittelig.  Op de buik kussen, kriebelde blijkbaar ook een beetje.  Dat vergroot de feestvreugde natuurlijk niet voor een GFE-liefhebber.  Laten we dan maar wat gaan tongzoenen.  Dat mocht ook al niet.  Geen tongzoenen.  Wel zoentjes op de lippen geven, zonder de tong te gebruiken.  De kusjes waren best aangenaam en liefdevol.  Wat een opluchting.  Na even nam ze dan het initiatief om mij te beginnen pijpen.  Dit deed ze wel erg goed dus heb ik daar een tijd van genoten en haar flink haar job laten doen.  Dan deed ze toch iets goed tot hiertoe.  Diepe halen, flinke tekeer gaan maar ook afgewisseld met langzaam pijpen én met gevoel.  Na enkele minuten wou ze er een condoom om doen en al beginnen neuken.  Ik had haar "bevolen" om verder te doen.  Ze keek eens in mijn ogen maar deed het wel.  Na nog even vroeg ze weer om te gaan neuken.  Weer nee gezegd.  Allicht durfde ze nu niks meer te vragen want ik moest zelf vragen om te gaan neuken.  (De kwaliteit van het pijpen ging er op achteruit.)  De rodeorit (ik liet haar terecht weer werken) was zeer o.k..  Van napraten, naknuffelen en zo was geen sprake.  Klaar = weg van kamer.

Herhalingsgevaar: nihil (vraag ik eens een keer niet naar tongzoenen voor ik op kamer ga en ik had natuurlijk prijs)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline boff

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 101
    • Bekijk profiel
AIDA (romanian - fair haired)
« Reactie #2 Gepost op: 27 augustus 2015, 17:56:10 »
I’m confused :017:
As you (Seksenfun), I was in PHG this Saturday, from 14.30 to 3.00 AM.
As I was desperately looking for someone to my taste, I’ve checked everywhere and everybody all day long :banghead:

And I didn’t see Aida.
I know Aida quite well as the description given by le seigneur des anus fits perfectly with the girl I met in Villa Vertigo a few weeks before.
Post Villa Vertigo

Cochon128 And Noo75 who know her also didn’t see her neither.
It’s impossible that the 3 of us could miss her. No way.

furthermore, le seigneur des anus said that Aida left to romania.

Do we speak about the same girl here?
« Laatst bewerkt op: 27 augustus 2015, 18:03:06 door boff »