Auteur Topic: Amnesia (44575 Castrop)  (gelezen 58328 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Amnesia (44575 Castrop)
« Gepost op: 28 december 2010, 23:57:20 »
  
  
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
Amnesia (44575 Castrop)
« Reactie #1 Gepost op: 3 oktober 2011, 20:29:00 »
03/10 onverwacht bezoek aan FKK Amnesia met dank aan ijsbeer Bixby. :D

Bixby had even tevoren een bericht geplaatst dat zijn vrijkaartje bijna verlopen was en hijzelf niet kon gaan.Aangezien ik dat zo jammer vind,vrijkaartjes niet benutten, reageerde ik hierop. ;)
Groot was mijn verassing dat Bixby regaeerde op mijn IM en zo het kaartje bij mij terecht kwam.Toen brak bij mij paniek uit want eigenlijk kon ik ook niet.De enige mogelijkheid was zondag maar dan moest ik een leuke poolparty met vrienden,vriendinnen,booze enz..laten schieten.
Tja,somebody has to do the job,no?Dus hopsakee richting Amnesia waar ik op slechts 30km een platte band kreeg.Na de moeilijke bandenwissel kon ik nog maar max. 80km/h rijden,dus was het beter om terug huiswaarts te keren…echter zo dicht bij je doel nam ik het risico en kwam ik een stuk later aan bij Amnesia dan gepland.Bij binnenkomst deed de Thekedame een beetje moeilijk aangaande de code echter toen ik zei dat het  via YBF kwam glimlachte ze en gingen alle deuren voor me open.
Na een opfrisbeurt,wat wel nodig was na die bandenwissel, op naar de bar voor een pilsje en wat relaxen in de tuin met trouwens ook een pool.Zalig,het weer was prachtig.Nadien wat rondgelopen maar er waren niet zo veel dames ( trouwens ook maar enkele klanten ).Toen ik de moed begon op te geven verscheen aan de ingang van de bar een goddelijke creatie…ze liep me voorbij net alsof ze op de catwalk aan het paraderen was. :o
Toen ze aan een tafel zat zette ik een Usain Bolt sprint in om haar te kapen.Ze stelde zich voor als de Roemeense Andrea.Deze prachtige Deerne is 22 jaar jong ,pas nieuw hier en heeft daarvoor in Villa Vertigo gewerkt.Heerlijke sessie met haar mogen beleven. :PDan was het tijd om te genieten van de grill specialiteiten.Nadien nog een saunaatje en wat uibuiken in de tuin.
Later op de avond kwamen meer bezoekers en vooral belangrijk meer dames,waarbij enkele fraaie exemplaren.Toen spotte ik Maria uit Georgië waar ik de vorige keer een goede herinnering aan heb overgehouden en zodoende ben ik met haar terug de kamer opgeweest.Prachtige dame die ondanks haar 35 jaar een superstrakke body heeft en zeer gedienstig is.Nadien heb ik nog 2 dames gespot die ik herkende van bij FKK Planet en die nu hier hun geluk proberen.Daarna met een slakkegangetje huiswaarts gereden.Het was weeral een geslaagd bezoek aan een overigens zeer mooie club.

Grtz,Dolfie
  
  

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Amnesia (44575 Castrop)
« Reactie #2 Gepost op: 4 oktober 2011, 00:48:03 »
Tja,somebody has to do the job,no?

Zo is het maar net Dolfie!  ;D
Op Relaxxxboard moet er niet gelogen worden! Elke reden is gewoon goed om naar de hoeren te gaan.

Leuk dat je tevreden was Dolfie! :)
  
  
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
!!! NIEUW COCKTAILPARTY'S !!!
« Reactie #3 Gepost op: 13 mei 2012, 12:43:25 »
!!! COCKTAILS AND DJ IN DA HOUSE !!!

Vanaf heden is het elke vrijdag en zaterdag party in Amnesia.  Een DJ en cocktails aan de prachtige tweede bar in Amnesia.

Ik ga zaterdag alvast eens een kijkje nemen  ;)
  
  
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Amnesia (44575 Castrop)
« Reactie #4 Gepost op: 5 juni 2012, 21:44:35 »
Inmiddels al meer dan een week geleden, een vrij kort bezoekje gebracht aan Amnesia.  Het was mijn tweede bezoekje aan deze club.  De eerste keer moet ongeveer een jaar geleden geweest zijn.  Ik had toen een goeie sessie met een knap blondje.  Zij was er deze keer niet.  Misschien al lang in een andere club.  Voorts herinnerde ik mij dat ik het best een toffe club vond maar dat er niet écht iets spectaculairs gaande was.  Ik kon me niet echt iets herinneren om er meteen nog eens naar toe te gaan.  Er is dan ook zoveel concurrentie. 

Ik werd onmiddellijk en vriendelijk ontvangen door de theke.  De theke kon trouwens Nederlands (of toch minstens een beetje).

Toen ik me omgekleed had, wierp ik een vluchtige blik op de club en ineens kon ik me alle vertrekken weer herinneren. 

Het is een club die maar laat op gang komt.  Toch op de zaterdag dat ik er was.  In de namiddag waren er maar weinig beren meer dan enkele en een goeie tiental vrouwen maar geen mooie.  De sfeer was mat maar niet eentonig maar dat is natuurlijk wat je er zelf van wil maken.  De nachtbar, de lounge, de bar… een groot en seks uitstralend geheel.  Wat het grote filmdoek, waar ze seksfilms op afspelen, in die lounge doet, begrijp ik niet zo direct.  Er ligt wel een hele grote matras voor.  Ik denk dat het opzet moet geweest zijn dat je daar kan rollebollen met een dame maar voor zover ik de club inschat, gaat het er veel te braaf en toe om daar zulke taferelen te kunnen waarnemen.  Intussen zit je dus eigenlijk je brunch op te eten tussen de seksende acteurs/actrices.  Een beetje een vreemde combinatie.  Verder zijn er nog twee kamers opzij van de lounge die VIP-kamers heten.  Allicht kan je die boeken om in een wat luxueuzere omgeving te kunnen vertoeven met je favoriete dame maar bij mijn weten worden beide kamers maar zelden gebruikt.  Ze staan dus vaak gewoon leeg en plaats in te nemen.  Anderzijds zal de meerprijs wel van die aard zijn dat ze die kamers niet zullen afbreken en toevallige boekers van deze kamers met plezier zullen ontvangen.

Ik had het geluk dat het mooi weer was.  De zon straalde heerlijk.  Ik kon dus wat luieren in de tuin.  Ook enkele dames waagden zich in het zonnetje.  Door het mooie weer was het ook heerlijk BBQ-en vanaf zes uur (iets later) ’s avonds. 

De tuin is niet zo groot maar je kan er toch heerlijk in vertoeven.  De brunch is niet heel uitgebreid maar o.k..  Het eten van de kaart ziet er niet slecht uit maar beperkt zich eerder tot spaghetti ’s, lasagne…  Ik heb er nog niet van geproefd omdat ik vorige keer ook daar was als er BBQ was en dan liever BBQ dan het eten van de kaart in Amnesia.  Ze hebben ook een eerder klein onverwarmd zwembad.  Het was nog niet zomerklaar, wat wel aan de late kant is.  Ze waren er mee bezig.  Amnesia beschikt over een HWP maar die staat ongelukkig weggestopt in een kamer weg van alles en heeft meer iets weg van een thuis-jacuzzi.  De binnensauna ziet er wat uit de tijd uit en is klein.  De buitensauna ziet er beter uit maar valt met momenten uit en dan moeten ze hem weer opzetten.  Toen ik daar de reden van vroeg, kenden ze die niet.  Ze lossen het op door hem dan telkens weer op te starten.  Je kan buiten onder de koude douche als je uit de sauna komt.  Ze beschikken ook op het eerste verdiep over een bar maar die is nooit open.  Er hangt wel een beeldscherm waar je SKY kan volgen.  Je kan hier ook tot rust komen.  Je ziet er enkel dames passeren die op kamer gaan met een klant of eens komen kijken of ze geen man kunnen knippen voor een kinorondje seks.  De kino is ruim en ligt centraal ten opzichte van de kamers op dit eerste verdiep.  In de kino wordt vrij veel gesekst. 

Kortom kan je concluderen dat Amnesia alles in huis heeft maar eigenlijk niet echt een meerwaarde op het programma heeft staan waardoor er (voor mij) geen directe reden bestaat om de club absoluut snel nog eens te willen bezoeken. 

Even hiervoor zei ik al dat het er rustig was qua dames in de namiddag en dat er toen niet de mooiste aanwezig waren.  De club komt echter pas erg laat tot leven (een stuk na 18:00).  Vanaf dan kwamen er veel meer dames binnen.  Velen daarvan waren prachtig om naar te kijken.  Ook wanneer de DJ achter de bar begon te draaien en er cocktails te verkijgen waren, was de ambiance van een hoger niveau.  Daartegenover staat dan weer dat later in de nacht zowel het mannelijk als het vrouwelijk volk soms licht beschonken was.  Je hebt dat graat of net niet, zo’n sfeer.

De service van de dames is zoals in de meeste clubs: wisselvallig. 

Wat me van mijn bezoek het meest is bijgebleven is wat zich afspeelde terwijl ik mijn brunch aan het samenstellen was.  Er stond al een dame en ik zei hallo.  Pardoes krijg ik daar van haar een flinke pakkerd op mijn mond.  Ze was nog aangekleed.  Uren later zat ze te praten met de theke, nog steeds aangekleed.  Ik kon het me al bijna niet voorstellen dat het een thekedame zou zijn.  Dat was het ook niet.  Ze startte maar met werken in de late namiddag.  Samen met haar nog BBQ gegeten ’s avonds buiten in het zonnetje.  Het klikte wel tussen ons maar ik had ze toch ergens rustig in een hoekje in de lounge moeten uitnodigen om wat meer vat op haar te kunnen krijgen, om haar wat beter in te schatten.  Hoe langer ik er mee praatte en fun had, hoe meer ik begon te twijfelen of ze niet te geroutineerd was.  Dat is er niet meer van gekomen.  Ik ben dus niet met haar op kamer geweest.  INFO DAME ZOEKEN

Last but not least: het personeel is erg vriendelijk en gedienstig  ;).
  
  
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Wijze grijze

  • Gast
24.08.12 in Amnesia (44575 Castrop)
« Reactie #5 Gepost op: 26 oktober 2012, 15:22:51 »
A Damsel in distress
 De hele dag (24.08)was ik in Pauschalclub Bochum geweest en had daar m’n kruit al 4x verschoten. Aangezien ik nog een vrijkaartje  had dat nog maar 2 dagen geldig was, besloot ik de 7 kilometer onderlinge afstand binnendoor te rijden en eens te kijken wat Amnesia dan te bieden had. Per slot van rekening zou het me niets gaan kosten. Echter had ik buiten m’n testosteronspiegel gerekend.

Nadat ik om 23:00 uur uit Bochum vertrokken was, arriveerde ik om 23:20 op de parkeerplaats van Amnesia, met inderdaad nog één vrije plek precies voor de deur. Opvallend detail: Onder hun afdak stond een eigen Amnesia-stretchlimo geparkeerd. Bij binnenkomst werd m’n kaartje zonder meer geaccepteerd: alleen de keuken was om 23:00 uur gesloten dus een etentje zat er niet meer in. Wel kon ik onbeperkt cocktails bestellen aan de aparte cocktailbar. Verder waren de prijzen voor de lady’s EUR 35,= voor 20 minuten en EUR 50,= voor een half uur.

Omgekleed en mijn spullen in de royaal bemeten locker opgehangen. Gedoucht in een nette doucheruimte en in een witte badjas de club binnengestapt. Wow, mooie entourage. Een echte discotheek met veel lichteffecten, danspaal en rookkanon. Dit beviel Wijze Grijze wel. Er heerste een echte party stemming. Zeer licht geklede girls (sommigen naakt) vormden een leuke aanblik. Omdat ik uit andere recensies begrepen had dat je eerst eens de club moet verkennen, besloot ik met een lekkere cocktail in de hand de club maar eens een nadere inspectie te onderwerpen. Er zijn 2 bars waar je een drankje kunt bestellen. Binnen zijn overal 2 persoonsbankjes, sommigen meer open en anderen in een hoekje of nisje. Er zijn ook 2 afgeschermde VIP-ruimtes – Paris en NYC – die echter niet in gebruik waren. De bovenverdieping bestaat uit een wirwar van kamers en een centrale bioscoop met ook weer 2 zitsbankjes. Mooi buitengedeelte met zwembad en diverse zitgelegenheden (ook gedeeltelijk overdekt). Maar omdat het al donker was en bovendien licht regende was er uiteraard verder niemand. Overdag lijkt me dit in gezelschap heel goed uit te houden. Qua bezoekers zag ik veel RoeBuTurs, maar dit vond ik geen probleem. Viel me zelfs op dat dit de stemming waarschijnlijk ten goede kwam. De muziek werd door een diskjockey verzorgd. Geweldig was dat hij op een gegeven moment hits uit de 70’s draaide. Foute platen zoals “Soft cell met Tainted love” en (wie kent hem nog?) “Michael Sembello met Maniac” en de plaat met de beste videoclip ever: “Eric Prydz met Call on me”. Ik voelde me weer in m’n discojaren.

Nu het eigenlijk doel van mijn bezoek: de dames. Er waren er ca. 25 (de oudste ca 30 jaar), velen met aanzetten van zwembandjes en slechts ca 5 met een bikinifiguurtje (het toverwoord is taille: dwz bij het meten van borst-, middel en heupomvang moet het middel duidelijk zichtbaar de kleinste maat hebben) Dan scoor je bij Wijze Grijze en ben je een PINO. O.a. had ik een klein exotisch bruin poppetje gespot met een ontwapenend onschuldig voorkomen. Zij had mij, denk ik, ook als hulpeloze newcomer geïdentificeerd, want zij schoot in de rol van behulpzame tourist guide.

Damsel
Nationaliteit/Taal : Turks/ Duits
Leeftijd : 22 jaar, maar lijkt op een 17-jarig tienertje.
Haarkleur/-lengte : zwart/ lang, wild krullend tot halverwege de rug
Lengte dame : 1,55 mtr, 45 kg maat 30
Postuur/Cupmaat : Exotische bikini babe.
Geweldige witte stralende lach. Kan je optisch zeer goed verleiden. Mooie ronde A-cups.
Tatoeages/Piercings : Nee
Service: heel goede TZ, PZC, NMC. Uitgebreide erotiserende presales
Voordelen: Behoorlijk wild en meegaand. Lekker zacht huidje. Vurig oogcontact. Perfecte after sex service.
Nadelen: Niet echt een nadeel, maar ze houdt de tijd goed in de gaten en geeft aan als er nog 5 minuten over zijn.
Tijdsduur : 3 sessies: 30 + 20 + 30 minuten.
Prijs : EUR 50,= + EUR 35,= + EUR 50,=
Extra’s bij het bezoek: Zijn mogelijk. Zij vroeg of ik anaal wilde of FT. Echter niet gedaan
Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10

Damsel is zeer professioneel. Zij speelde de rol van verlegen onschuldig Lolitaatje met soms een vinger in het pruilmondje, tegen je aankruipen en met haar kleine ranke vingertjes over je lichaam kroelen; over je bovenbenen krabbelen en soms – oops, hihi – met haar nageltjes je klokkenspel “per ongeluk” aanraken.Na mijn escapades eerder op de dag in de Pauschalclub Bochum was ik er eigenlijk niet vanuit gegaan dat ik hier nog een kamergang zou doen. Hoe slecht kende ik me echter zelf.

1e kamer: Na een kwartier geflikflooi hoorde ik mezelf zeggen: “Zimmer?”. Ik zag mezelf naar boven gaan en Damsel gewillig volgen, terwijl mijn hersens niet alleen naar Wijze Stijve gemigreerd waren, maar ook nog eens boven Wijze Grijze zelf zweefden en alles van een afstandje bekeken. Op de kamer volgde een ½ uurs sessie die ik met een Wijze Grijze sexapproval van 9,5/10 moet waarderen.
Begonnen met 5 minuten passievol TZ terwijl de kleine nageltjes m’n hele lichaam verwenden. Daarna een zeer lekkere PZC beurt waarbij Wijze Stijve onvermoed toch nog op volle oorlogssterkte werd gepijpt. Hierdoor verschillende posities kunnen doorlopen waarbij doggy wel het meest erotisch was. Damsel ging op een kussen liggen, kromde haar rug en keek me lekker geil en onschuldig aan terwijl ze met haar bekken geweldig meestootte en m’n ballen kriebelde. Haar lekkere geile genotskreuntjes maakten me helemaal gek. En oh, wat een lekker strak poesje had ze. Geen glijmiddel gebruikt. Echter een orgasme wilde maar niet lukken. Ofschoon Damsel er met nog een pijpsessie alle moeite voor deed. Dus op Damsels voorstel na een half uur maar afgebroken met de belofte een nieuwe poging te wagen na een pauze.

2e kamer: Damsel entertainde me o.a. met een professionele lapdance waarbij ze haar minuscule slipje meermaals over Wijze Stijve wreef. Na een half uurtje was ik mentaal weer zozeer opgegeild dat ik nogmaals een kamergang voorstelde. Als ik bij Damsel zonder orgasme naar huis zou gaan, wist ik dat ik er spijt van zou krijgen. Deze sessie was een beknopte versie van de eerste keer. Echter ook deze keer weer zonder dat ik de finish haalde.

3e kamer: Damsel stelde voor om het grote bed in de bioscoop te gebruiken. Waarom niet, er was toch verder niemand. Voordeel was ook dat er een grote spiegelwand was. We stoeiden lekker op het grote bed en het eind van het verhaal was dat Damsel me lekker likkend en zuigend uiteindelijk een 5e hoogtepunt van de dag bezorgde, terwijl ze met wijd gespreide beentjes onder me lag. Ze had er ook geen moeite mee dat ik haar hele petite body onderspoot. Toen ik na een liefdevolle zuivering op deze grote matras op wilde staan, bleek dat ik misschien toch wel iets teveel van mijn lichaam gevergd had. Ik stond dermate wankel op mijn benen dat ik in eerste instantie niet fatsoenlijk recht kon staan. Misschien toch maar weer gaan fitnessen?

Dit was tot nu toe de duurste P6 ervaring die ik in mijn carrière meegemaakt heb: EUR 135,= voor één meid en eerder op de dag EUR 150,= voor Unlimited sex in Pauschalclub Bochum. Spijt? Nee, absoluut niet. Moet alleen een beetje zorgen dat dit niet de spui(t)gaten uit gaat lopen. Kwestie van zelfbescherming.

Bij het weggaan om 02:20 werd ik gevraagd of het me bevallen had. Dat heb ik beaamd, maar zei dat ik het wel jammer vond dat ik niets meer had kunnen eten. Ik had immers nog ca. 1,5 uur naar huis te rijden. De receptioniste bood me aan dat ze dan nog wel even iets voor me zou laten maken. Dat hebben ze dan ook netjes gedaan. 2 overheerlijke warme tosti’s, ook nog eens netjes in alufolie ingepakt, zodat ik ze onderweg kon eten. Dat is nog eens een aardige extra service. 02:35 vertrokken. Alleen fuck dat ik onderweg in de donkere auto een stukje zilverpapier mee opat en er nog eens pijnlijk aan herinnerd werd dat ik enkele amalgaamvullingen heb.
Wijze Grijze sexapproval voor deze dag Amnesia: 8,5/10
  
  

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Amnesia (44575 Castrop)
« Reactie #6 Gepost op: 26 oktober 2012, 17:33:21 »
Welkom Wijze grijze,


Aan wijsheid over dames van plezier kunnen we hier nog veel gebruiken. Trouwens wat een lekker vlotte schrijfstijl, zo lees ik het graag.
Dank voor de recensie en hier is het zeer eenvoudig mogelijk om ook de genoemde clipjes erbij te posten, zo kun je je recensie nog meer de sfeer meegeven zoals je die al beschreef.


De muziek werd door een diskjockey verzorgd. Geweldig was dat hij op een gegeven moment hits uit de 70’s draaide. Foute platen zoals “Soft cell met Tainted love” en (wie kent hem nog?) “Michael Sembello met Maniac” en de plaat met de beste videoclip ever: “Eric Prydz met Call on me”. Ik voelde me weer in m’n discojaren


Ik doe het even voor:
Eric Prydz - Call On Me


Flashdance - She Is A Maniac


en jawel ook:
Tainted Love by Soft Cell


Geloof het of niet, maar dat kan ik minder dan 2 minuten, geweldig he, zo ook foto's in de mediagallery.
De videoclip van Eric Prytz was wel veel later dan de jaren 70, eerder 90 of misschien nog wel van deze eeuw.


Groet, Foots  O0
  
  
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Gert Jan

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Amnesia (44575 Castrop)
« Reactie #7 Gepost op: 22 april 2013, 20:12:33 »
Om meerdere clubs eens uit te proberen, was deze keer Amnesia aan de beurt. Mijn Gert-Jan/Gert-Jan (TomTom) kon het huisnummer niet in Castrop Rauxel, maar na een paar keer op en neer zijn gereden in de straat toch gevonden.
Voldoende reclame op het pand aangebracht, lange limo voor de deur, tappenflap ook aanwezig, maar opvallend geen hek waar ik moet aanbellen. Ook de entree is gewoon zichtbaar vanaf de straat, net als de receptie. Vrijkaart werd eenvoudig geaccepteerd, geen rondleiding, maar dat was ook niet echt nodig. Maar toch zou het goed zijn voor de dames, als een leuke dame je rondleidt ben je sneller geneigd om ook met die dame te kameren.
Badjas en handdoek in ontvangst genomen en naar locker nummer 100! Prettig is dat de locker erg hoog en ruim is, ben anders gewent. Grote douche en hete sauna met daarbij een bubbelbad. De barruimte is erg groot, maar helaas rond etenstijd erg leeg. Ik telde iets meer dan 10 dames. Dat is erg weinig voor dit oppervlak. Later rond 20 uur kwamen er een stuk of 5 erbij, maar nog te weinig om enige sfeer te creëren.

Ik nam een Fanta en nam plaats op een strategische plek. Helaas nam maar 1 dame de moeite om naar me toe te komen en vertelde me dat ik mijn Handy niet mocht "nutzen". Daarna nog wat oogcontact en wat pijp toespelingen, verder niets.

Na een uur bestelde ik wat te eten en kwam een oude bekende naar me toe. Samen met haar wat gegeten en wat gekeuveld met Candy. Maar uit principe ben ik niet met Candy naar de kamer gegaan, waarop ze de eerste gelegenheid benutte om met een andere klant naar boven te gaan. Tijdens de wandeling naar boven riep ze me nog wat dingen in het Roemeens toe, maar ik ben pas bij les 1, dus ik heb niets verstaan.

Mijn oog was al een tijd gevallen op de kortharige Carmen, rood haar, groene ogen, ze zegt 25 jaar, maar ik schat iets ouder. Slank lichaam, gebruind, cup A en Roemeens. Ze spreekt goed Engels en was voorheen in Spanje werkzaam, waar de prijzen heel erg hoog liggen en het werk weer niet.

Candy had me geil gemaakt en Carmen mocht het afmaken. Kamer 1 zou het worden, op de kamer ging ze even haar poes wassen, daar word ik dus schijt ziek van. Volgende keer voor het naar boven gaan poes wassen, al die kut geintjes flikken ze niet meer met mij. Ik schatte in dat het een profi sessie werd, maar dat ze wel van wanten zou weten. Ze vroeg wat ik graag wilde, en ik zei kussen. Maar TZ kostte bij haar extra, ik kon het lachen niet laten. Ik wist niet wat ik moest doen, maar ik dacht dat ik het gewoon oversla dat TZ en me lang laat pijpen. Dus na wat gekeuvel me 45 minuten laten pijpen, ik mocht niet in de mond klaarkomen, en als ik kwam even melden. Voor straf heb ik me gemeld na het eerste schot, maar voor haar pijpen gaf ik toch een dikke 7. Geen herhalingsgevaar!

Bij de lockers afgerekend en direct douchen voor de volgende rit naar Magnum.

Amnesia is een grote mooie schone club, helaas iets te weinig dames en die zitten gewoon teveel. Ik wil niet direct zeggen dat ik niet meer ga, misschien op een zaterdag of zo, met meer party en dames.