Auteur Topic: Safari (70736 Stuttgart)  (gelezen 57574 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Safari (70736 Stuttgart)
« Reactie #1 Gepost op: 13 november 2011, 17:03:13 »
Blijkbaar nog maar weinig info over deze club. Laten we daar wat aan veranderen.

Op de site van de club vind je veel informatie http://www.fkk-safari.de/site/index.php/home.html maar wat zijn mijn persoonlijke bevindingen?

Stuttgart is over het algemeen een trieste en vuile stad. De club ligt in een industrieterrein. Bij aankomst krijg je even een verschrikkelijke gedachte door je heen. De buitengevel van de club ziet er alles behalve mooi uit. Het ziet er zo een beetje uit alsof de bouw al jaren leeg staat. Natuurlijk leg ik de grote afstand niet af om dan omwille van een lelijke buitengevel maar niet binnen te stappen en een koffie te gaan drinken in een of ander café. Eens je binnen bent gestapt blijft de indruk bestaan dat je een griezelfilm gaat binnenstappen in plaats van een chique club. Met een lift moet je naar boven (tweede verdiep). Dan pas kom je voor de ingang van de club.

Apart aan deze saunaclub is dat er een saunaclubgedeelte is zoals wij dat kennen maar ook een gedeelte dat je kan vergelijken met een striptease bar. Beiden hebben dezelfde openingsuren. Enkel de dames is het toegelaten om via de ontvangstbalie doorheen de twee gedeelten te lopen. Als man moet je een keuze maken. De inkom voor de saunaclub bedraagt € 59 (alles inbegrepen, zoals we dat gewend zijn, behalve een badjes; die moet je huren als je geen genoegen neemt met een badhanddoek om je middel). De inkom voor de stripteasebar is gratis. Je moet wel minimaal voor € 30 drank consumeren. Het staat je vrij om de twee gedeelten op een dag te combineren. Na wat saunaclubplezier en seks kan je je weer aankleden en gekleed de stripteasebar betreden en gezellig wat drank consumeren (al dan niet met een dame). Genieten van stripteaseacts…. Uiteraard kan je in het saunaclubgedeelte op kamer gaan; dit kan eveneens in de stripteasebar. Ik hield het bij een bezoek aan het saunaclubgedeelte van half twee in de namiddag tot middernacht.

De uitleg over de club werd perfect gegeven. Een rondleiding krijg je niet, dat moet je zelf uitzoeken. Men zegt wel wat er zich op de beide verdiepingen bevindt én men stelt uitdrukkelijk dat het absoluut verboden is om door te steken van het ene gedeelte naar het andere.

Zowel de stripteasebar als het saunaclubgedeelte binnen zijn erg nieuw en erg mooi ingericht. De stripteasebar modern, wat kitscheriger en volledig ingericht zoals de meeste moderne stripteasebars dat zijn. Het saunaclubgedeelte is dus modern en nieuw maar met de nodige leuke antieke toetsen. De kleedkasten zijn ruim en groot. De omkleedruimte in zijn geheel is erg praktisch en ruim opgezet. Alle nodige verzorgingsattributen zijn voor handen (haargel, haardroger, muntjes, mondspoelmiddel…). De omkleedruimte, de douches, de andere sanitaire voorzieningen, de relaxruimtes, de massageruimte, de sauna, het dampbad, de koelcel en de meeste kamers, net als het buitenterras bevinden zich op de tweede verdieping (waar je binnen kwam).

De kamers zijn stuk voor stuk prachtige kamers. Zo goed als de gehele club is voorzien van airco.

Er zijn voldoende relaxruimtes die zo ingericht zijn dat je zowel je rust kan nemen alsook dat je je zo kan nestelen dat je bijna vraagt om “aangevallen” te worden. Zo zijn er bijvoorbeeld ronde grote poefen waar je ondeugend kan op beginnen doen en indien je wil kan je de toeschouwers ook te slim af zijn door een kap over de ronde poef te trekken zodat je romantisch tezamen met je dame kan vertoeven.

De douches zijn net als de sanitaire ruimtes erg hygiënisch en modern. De regeling van de douches is van het systeem “FKK World”. Dit vergt dus wat oefening om de juiste temperatuur afgesteld te krijgen (en te behouden). De handdoeken nodig om je af te drogen, nodig in de sauna kan je op eenvoudig verzoek aan de inkombalie verkrijgen. Dit is een nadeel. De handdoeken liggen niet voor het grijpen bij de sauna en de douches.

Zowel de sauna als het dampbad zijn dik o.k.. De saunatemperatuur is ideaal, de temperatuur van het dampbad ook. Wie het aandurft kan na een beurt sauna of dampbad zich overgieten met een emmer met ijsblokjes in of de ijsblokjes uitwrijven op zijn lichaam om af te koelen.

Het buitenterras bereik je via een deur naast de massageruimte. Het is een groot terras maar natuurlijk niet zo groot als de meeste tuinen in de saunaclubs. Er is mogelijkheid tot BBQ op het buitenterras en er bevindt zich ook een buitenbar en buitensauna met koude douche. Ik veronderstel dat ze er voor gezorgd zullen hebben dat ze het terras aan de zuidzuidwestkant hebben aangelegd zodat je bij zonnig weer over een zonnig terras beschikt. Ik kon dit niet controleren omdat het mistig weer was buiten.

Laten we met de trap even naar beneden gaan. Daar eens gaan piepen. Een verdiep lager bevindt zich dan de uitgestrekte bar (U-vorm) en de grote loungeruimte, evenals het afgezonderde rookvrije restaurant, de kino en natuurlijk ook de danspaal en sanitaire voorzieningen. Ook heb je op deze verdiepingen enkele kamers en niet van de minste: heuse VIP-rooms waar je niet extra voor moet betalen. Deze zijn natuurlijk wel bijna altijd bezet, dat versta je wel.

Het ontbijt was lekker maar eenvoudig met goedkope producten. Vruchtensap zit in de inkomprijs. Het ontbijt staat er tot ongeveer half drie – drie uur. Lekkere zoetigheden liggen er ook. Het avondeten was ook lekker maar ook eenvoudig, geen dure gerechten. Het avondeten staat voor je klaar vanaf half zeven tot ongeveer 23.00 uur. Daarna enkel nog maar boterhammen belegd met kaas en charcuterie. De duurdere inkom (in vergelijking met de meeste clubs in Duitsland) betaal je dus voor de schoonheid van de club en vooral de erg mooie kamers én de garantie op zo goed als enkel mooie dames.

Het damesaantal lag heel de dag hoger dan het aantal beren. Gemiddeld zijn er op een woensdag 35 dames aanwezig en ongeveer 25 beren. Omdat de club groot is, heb je dus steeds een vrij gevoel en is het nooit té druk, waar dan ook. De dames variëren van heel erg mooi tot heel erg mooi. Er lopen sporadisch maar iets oudere en wat minder slanke dames tussen. Wie voor wat anders gaat dan slank en jong zal hier duidelijk minder aan zijn trekken komen. Voorts is variatie troef. Klein, groot, blond, zwart, grote borsten, kleine borsten….

De services van de dames liggen theoretisch niet hoger dan in Yin Yang in Nederland. De dames krijgen een minimumservice opgelegd van het management dat wel heel erg minimum is: NMC. De prijs voor een halfuur is € 50, een uur € 100…. De prijzen voor extra services liggen eerder laag: € 25 extra (enkel anaal is + € 50). Hoewel dus de minimaal opgelegde service erg laag ligt, heb ik geen enkele dame tegengekomen en mogen daten die niet spontaan PZC deed. Ook kussen en tongzoenen blijkbaar de meeste dames erg goed. Blijkbaar wordt er aan de dames weinig opgelegd maar begrijpen ze zelf dat als ze in Duitsland in een saunaclub bepaalde zaken niet doen, ze zichzelf werkloos maken. De dames proberen je over het algemeen niet af te werken op kamer binnen 15’ of zo en nemen doorgaans ruim te tijd om te pre salen vooraleer ze met je op kamer verdwijnen. Op dit punt dus ook niets negatiefs. Uitzonderingen bevestigen natuurlijk altijd de regel. De dames zijn erg vriendelijk, beleefd en zeer welgemanierd. De manier hoe ze omgaan met de mannen is totaal verschillend met de saunaclubs die ik tot nu toe bezocht. Daarbij vergeten ze natuurlijk niet om spontaan te blijven en te zijn. Dit is wat mij eigenlijk het meest opviel in deze club. Tof gevoel. De dames animeren doorgaans maar op een leuke en niet-opdringerige manier. Acties op de banken (voornamelijk pijpen) komen hier veelvuldig voor (overal dus ook in de bar).

Het personeel is ook erg vriendelijk en zeer gedienstig. De algemene hygiëne is top. In zijn algemeenheid is de club bescheiden verlicht zodat een intiem gevoel wordt gecreëerd. Er zijn ook plekjes in de lounge die wat meer afgescheiden zijn of afgescheiden worden door fijne zwarte gordijntjes (waar je dus lekker ondeugend kan doen met een dame). De muziek staat nooit keihard. In de avond wat harder dan overdag maar je kan altijd nog een rustig gesprek houden met de dame. De muziekkeuze is ook heel o.k. voor mij. Niet enkel dat “moderne geboenk”.

Kortom: prachtige, moderne, passievolle, levendige club met de juiste sfeer, zo goed als enkel mooie dames die welopgevoed zijn, vriendelijk personeel, erg goede wellnessfaciliteiten en uiterst mooie ruime kamers. Het eten is lekker maar eenvoudig maar wel zo goed als continue. De sessieprijzen zijn vooral voor de extra’s voordeliger dan doorsnee genomen.
Als het er op aan komt, als puntje bij paaltje komt, zijn de dames toch weer net iets commerciëler ingesteld dan gemiddeld in de mij andere bekende clubs.

Gelukkig dat een stuk dichterbij Park Sauna Residenz bestaat want anders zou de drang om hierheen te komen wel héél erg groot zijn. Het is een immens verschil met alle andere clubs die ik al kende in alle opzichten. De club is dus de inkom van € 59 zeer zeker waard. Je zou ook kunnen stellen dat de inkomprijs van € 50 in de (bijvoorbeeld typische) NRW-clubs veel te hoog ligt voor wat je er voor in ruil krijgt.




Over twee sessies wil ik wat meer kwijt.

1) Ellie (Roemeense)

haarkleur/-lengte: zwart/lang (golvend-krollend)
ogen: bruin
lengte: 1,63
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke B (geen lolita)
nationaliteit/taal: Roemeense/Duits
leeftijd: vooraan de twintig
tatoeages/piercings: goeie vraag
service: kussen, tongzoenen (veel en intiem), knuffelen, strelen, PZC (erg goed), NMC (erg goed)
opmerkingen: daagt je enorm uit tijdens de pre sales momenten en maakt je zo behoorlijk geil, ze beantwoordt immers niet 100 % aan mijn typetje

Het begon al vrij vroeg op de dag en niet zoveel nadat ik had gegeten. Ik had het niet gedacht maar een bekende beer was vandaag ook in deze club. Ook voor de eerste keer. We gingen dus samen even een rondje lopen om alles te verkennen nadat we lekker gegeten hadden. Ergens ter hoogte van de massageruimte kwamen twee bijzonder mooie dames op ons afgestapt. Ze maakten ons best een beetje hitsig en we maakten veel lol. De voor mij mooiste van de twee papte met mijn maat aan. Mijn maat zijn smaak kennende moet hij hetzelfde gedacht hebben in de andere richting. Ik maakte dus al snel duidelijk dat ik eigenlijk liever de andere dame zo aan mij geplakt had. Beide dames verstonden dit maar al te snel en wisselden. Op kamer ging ik nog niet. Net goed gegeten…. Je kent dat wel. Ik ontmoette haar af en toe nog in de gangen en ruimtes maar hapte nog niet op haar avances toe. Tot op een moment dat ik net in de sauna was geweest en aan het uitrusten was in de rustruimte in het wellnessgedeelte. Ik lag op een ligzetel. Ze kwam aangelopen en ik zag (deed eerst alsof ik het niet zag) dat ze regelrecht mijn richting uit kwam. Ze zette zich op de rand van de ligzetel en begon er alles aan te doen om mij geil te krijgen. Daarin sloeg ze wonderwel en zo belandden we wat later in een grote ronde poef, ook in het saunagedeelte. De ondeugendheden werden pikanter en ik trok op een gegeven moment de kap over de poef zodat we afgezonderd waren van de rest. De eigenlijke sessie voltrok zich dan ook hier.
Ellie is enorm actief en geil en weet je erg goed bezig te houden en op te winden. Ze kust lang, intiem en lekker, knuffelt graag en pijpt naar mijn aanvoelen erg goed. Het neukgedeelte was ook intens. Omdat ik een beetje op was van de saunaronde liet ik haar al het werk maar doen. Ik kan je zeggen dat ze er tijdens de rodeorit écht voor ging. Lekker diep doorzakken en niet enkel zo wat valse bewegingen op het puntje van je lul en heerlijk afwisselende ritmes.
Hierna nog wat getongzoend en nageknuffeld.
Een heerlijke meid in alle opzichten.



2) In de loop van de vooravond zag ik ineens een dame die voor 200 % beantwoordt aan mijn typetje. Een Roemeense met een beetje Thaise trekjes. Haar zou ik vandaag zeker en vast nog uitnodigen.
Ik zou door allerlei omstandigheden moeten wachten tot vrij laat op de avond vooraleer ik met haar op kamer kon. Ze speelde ook bijna continue op de gokautomaten. Op een gegeven moment heb ik ze daar dan toch maar van weggelonkt gekregen. Ze deed er helemaal niet moeilijk over. De minste wenk was voor haar voldoende om vrolijk bij ons te komen zitten. Ik zat in een sofa tegenover de bar weer wat te ouwehoeren met mijne maat, die er ook nog steeds was. Ze kwam tussen ons twee gewrongen. Een vrolijke springend veld, overlopend van de fun, bijzonder knap…. Al wat je maar kan willen als man. Ze nam al snel onze twee lullen beet en polste ook vrij snel of we niet beide met haar naar kamer wilden gaan. Na een tijdje was het ook voor haar duidelijk dat mijn maat niet mee wilde. De overredingskracht werd dan ook volledig toegespitst op mij. Het gevolg was lekker nat en innig tongzoenen en pijpen op de bank. De volledige beurt zou toch op een kamer gebeuren. Spijtig genoeg waren de heuse VIP-kamers bezet. We teenden dus naar boven naar een van de andere mooie ruime kamers.

Op kamer deed Loretta net als buiten de kamer. Vrolijk, blij, spontaan, springend veld. Heerlijk tongzoenen, kuffelen, strelen en een wel heel erg goede pijpbeurt (tactisch) werd mijn deel net als dat het neuken ook heel erg goed was. Het pijpen zonder condoom was zo boven gemiddeld dat ik telkens weer tot op het punt gebracht werd dat ik nog net terug kon en geen orgasme kreeg. Toch moet er een zware kritiek geuit worden naar het pijpen zonder condoom. De dame was vies van voorvocht. Bijgevolg werd er regelmatig een pauze ingelast om het voorvocht met een doekje te verwijderen. Er zijn veel leukere manieren om afgeremd te worden op het moment dat het orgasme wil gaan komen natuurlijk. Ik zou bijna gesmeekt hebben om er een condoom rond te doen maar dat deed ik dan ook weer niet. Een dame die maar gemiddeld pijpt (of zelfs net iets boven gemiddeld) zou alles naar de boem doen op deze manier. Na de daad (zowat perfect op het halfuur) begon ze me wat Roemeens te leren en een sigaretje te roken. Ik wist dat het halfuur op enkele minuten na om was en liet haar weten dat ik van kamer wou en geen volgende € 50 zou betalen voor sigaretjes roken en zo. Ik moest ze wel bijna van kamer trekken. Aan de lockers wou ze € 100 omdat we enkele minuten over het halfuur op kamer waren (zogezegd) en wou ze € 20 extra voor het likken van de ballen. Dit vond ik er zwaar over en ik dacht de kerk in het midden te kunnen houden door haar voor 30’ met ballen likken € 70 te geven maar ze liep naar de theke. Na een (voor mij stomme) discussie bleef het bij de € 70 en niet €100, laat staan € 120 voor 33’. Hoe stom kan je zijn als dame. Herhalingsgevaar: 0 % natuurlijk.

Loretta (Roemeens)

haarkleur/-lengte: zwart/lang
ogen: bruin
lengte: 1,59
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke A (lolita)
nationaliteit/taal: Roemeense/Duits
leeftijd: vooraan de twintig
tatoeages/piercings: goeie vraag
service: kussen, tongzoenen (veel en intiem), knuffelen, strelen, PZC (erg goed maar – zie recensie -), NMC (erg goed)
opmerkingen: spontaan, heet en schuwt acties op de bank (desnoods in de bar) niet, gehaaide en gewiekste dame  ;) .
« Laatst bewerkt op: 13 november 2011, 17:12:18 door sexmachine »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Safari (70736 Stuttgart)
« Reactie #2 Gepost op: 30 juli 2012, 21:27:11 »
An diesem SAMSTAG, den 28.07.12 feiern wir mit Dir die Brasilianische Nacht, die Du so schnell nicht vergessen wirst.
 
Neben unserer sexy Cocktailbar mit "Free Welcome Cocktail" erwarten Dich Brunch, Big BBQ und Abend Buffet vom Feinsten.
Außerdem haben wir neben einer heißen Feuershow auch einige Leckerbissen zum Thema parat und werden mit den brasilianischen Sexbomben keine Langeweile aufkommen lassen!

28/07: Braziliaanse nacht!  Moet heet zijn!
Gratis welkomscocktail, brunch, grote BBQ en het fijnste avondbuffet!
Vuurshow!
Braziliaanse seksbommen, vol verrassingen 
;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PARTY (€ 25 inkom door sponsoring)
« Reactie #3 Gepost op: 13 september 2012, 21:46:15 »
An diesem FREITAG, den 14.09.12 feiern wir mit Dir die Türkische Nacht, die Du so schnell nicht vergessen wirst.

Dank unserer zwei Sponsoren bieten wir im FKK Safari Stuttgart Fellbach ein besonderes Party Special mit NUR 25,- Euro Eintritt (sponsored by Türkish Raki) und einen ganz besonderen Leckerbissen, jeder 20. Gast erhält einmal Spaß for free (sponsored by Blue Royal Forte).

Euch erwarten neben unseren Shisha Masters und Shisha Lounge heiße Bauchtanz Strip Shows, klassischer Bauchtanz, Gogos, Buffet mit türkischen Spezialitäten, heiße girls und coole Drinks.

Wir freuen uns auf Deinen Besuch und wünschen einen unvergesslichen Aufenthalt im FKK Safari - Der FKK Sauna Club in Neu Ulm und Stuttgart Fellbach.

 ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Safari (70736 Stuttgart)
« Reactie #4 Gepost op: 28 april 2013, 16:33:35 »
Laat ik bij dit verslag van de club even opsommen wat er veranderd is tegen 2,5 jaar geleden. 

Vooreerst nog even aanstippen dat ik de club eigenlijk verticaal geklasseerd had.  Ten onrechte!  Allicht was bij de eerste Stuttgart-toer Paradise en Sakura zo enorm goed bevallen en vielen vooral het erg rijkelijke en zeer lekkere eten en dames in beide clubs mij zo erg op dat ik de derde club een beetje oneer aan had gedaan (in mijn gedachte want het verslag van 2,5 jaar geleden is toch erg positief).

Wat is er dan zoal veranderd in Safari?

- De handdoeken liggen nu ook in het wellnessgedeelte, vrij om te nemen.  Je moet ze dus niet meer aan de balie vragen.
- De striptease bar bestaat niet meer.  Dit gedeelte is gewoon mee saunaclub geworden (hierover later meer).
- De optiek van de dames is gelijk aan een doorsnee saunaclub.  Voorheen vond je énkel lolita's en fotomodellen.
- Het eten is duidelijk uitgebreider geworden en smaakt ook lekkerder.
- De extra's bij de services volgen nu de gewone Stuttgart-prijzen (voorheen de NRW-prijzen).
- De inkom is gedaald van € 59 naar € 50.
- Acties op de bank heb ik deze keer niet meer kunnen vaststellen.
- De dames zijn niet commerciëler ingesteld dan in een doorsnee saunaclub.

Een uitgebreider verslag volgt later nog, het belangrijkste is vernoemd  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Safari (70736 Stuttgart)
« Reactie #5 Gepost op: 28 april 2013, 19:20:24 »
Misschien kan er best van dit item ook een sticky gemaakt worden  :douchen?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Safari (70736 Stuttgart)
« Reactie #6 Gepost op: 28 april 2013, 19:43:56 »
Vermits de ex-stripteasebar nu niet meer bestaat, is de club weeral een stuk groter geworden.  Dit heeft als keerzijde dat de kino van de club en de VIP-kamers (waar je niet voor bij moet betalen) samen met de benedenbar (allen op de benedenverdieping, net als het restaurant) pas opengaan om 15:00.  Tussen 11:00 en 15:00 kan je op de benedenverdieping wel terecht in het restaurant voor de brunch. 
Op de site staat nog steeds vermeld dat de club over een HWP beschikt maar dat is niet meer het geval.  Ook de buitensauna gaat pas aan om 15:00, tot 00:00. 
Het terras is ruim met een mooie waterpartij en palmbomen.  Ook is er een buitenbar en wordt er geBBQd.  Het spijtige is dat het terras vol met tuinmeubilair staat.  Te vol, als je het mij vraagt maar zo is er dan weer voor iedereen een zit- of ligplaats natuurlijk. 
De eerste twee uren vooraleer ik mijn middagmaal ging verorberen, kwam ik best al wat mooie vrouwen tegen en de vrouwen waren over het algemeen erg vriendelijk.  Meerdere kwamen zich ook voorstellen maar zeker niet opdringerig. 

De club is ideaal gelegen voor wie met het openbaar vervoer komt.  Op een kleine tien minuten van de club ligt het treinstation en busstation.  De site spreekt van 5' maar dan moet je bijna hollen.  Als je van Stuttgart hbf komt met de trein zie je de club al liggen vlak voor je het station nadert.

Het ontbijt was erg lekker en zeer uitgebreid.  Om maar iets te noemen: stracciatellacrème.  De cappuccino is erg lekker.  het avondeten was ook zeer smakelijk.  Om nog maar eens een dessert te noemen: chocolademousse. 

Op deze maandag waren er ongeveer 40 dames present en pas later op de avond (20:00) kwam het mannenaantal boven de 40 uit. 

De wellness is meer dan in orde met een ijsbron, een perfecte binnensauna en een perfect dampbad.  De binnensauna is lekker warm en droog, dus goed verdraagbaar.  De buitensauna heeft een temperatuur van ongeveer 77° C. 

De club zelf oogt mooi en her en der met wat Safari-achtige toestanden.  Enkel de ex-stripteasebar oogt een beetje zoals de bar/lounge van Mainhattan in Frankfurt.  Sjiek met lederen zetels en zo maar niet kitscherig. 

De muziek is goed gekozen en staat ook 's avonds niet té luid.  Je hebt ook kansen genoeg om naar rustigere oorden te trekken met een dame. 

De grote bar beneden is wat in onbruik geraakt.  Ze was niet open, ook niet 's avonds.  Vermoedelijk gaat die nu nog enkel open op drukke momenten (vrij - zat.-avond).  Alles speelde zich dus voornamelijk af in de ex-stripteasebar en ook wel het wellnessgedeelte waar ook altijd vrouwen actief zijn.

Zou ik voor deze club alleen de lange reisweg afleggen?  Nee, omdat er niets echt uitspringt.  Sakura en Paradise zijn subliem wat het eten betreft, de optik van de vrouwen en vooral de service van de vrouwen.  Drie zaken waarvoor je al eens een eindje verder kan rijden.  Safari is duidelijk beter dan de doorsnee NRW-clubs en omdat ze dus erg goed gelegen ligt bij Paradise en Sakura zal ik er komende winter zeker weer heentrekken.  Ik denk dat ik op zaterdag Sakura niet zal kunnen laten vallen maar op zondag zal afwisselen tussen Paradise en Safari.  Over de kwaliteit van de services van de dames in Safari, in het algemeen, kan ik mij nog niet uitspreken omdat ik er nog maar één sessie op de teller heb staan (of drie als je mijn bezoek van 2,5 jaar geleden er ook bijneemt).
Ondanks alles geraakte ik maar erg moeilijk op tijd weg uit de club  :douchen.


Noot: Montag: Shisha Tag

Rauchen Sie kostenlos Shisha in unserer Orientecke!
« Laatst bewerkt op: 28 april 2013, 19:54:19 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Safari (70736 Stuttgart)
« Reactie #7 Gepost op: 11 november 2013, 16:09:06 »
FKK SAFARI - MORE GIRLS - MORE FUN

Er is nu ook een Safari in Ulm (kan er daar een draadje van gemaakt worden?).

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Dringende (hopelijk tussentijdse) up date noodzakelijk!!
« Reactie #8 Gepost op: 20 november 2013, 18:40:46 »
Waarom kan ik geen drie "Thumb's Down" plaatsen?

Hoe een club in een half jaar tijd zo de dieperik kan ingaan?!  Dat terwijl je twee grote concurrenten naast je moet verdragen (Sakura en Paradise).

Laten we aan de hand van wat quotes al eens beginnen met wat tegenovergestelden in de kijker te zetten.

Citaat van: seksenfun
Ook de buitensauna gaat pas aan om 15:00, tot 00:00.

De buitensauna was heel de dag dood (dus koud).

Citaat van: seksenfun
De eerste twee uren vooraleer ik mijn middagmaal ging verorberen, kwam ik best al wat mooie vrouwen tegen en de vrouwen waren over het algemeen erg vriendelijk.  Meerdere kwamen zich ook voorstellen maar zeker niet opdringerig.

De eerste uren maar 1 (één) mooie (niet eens een stunner) dame gezien.  De dames waren opdringerig (dezelfde dame die je net afgewezen hebt, komt tot drie keer terug en dan wordt dat als vervelend ervaren), agressief, vervelend en onvriendelijk (vooral na afwijzing na opdringerigheid van hunzelf).

Citaat van: seksenfun
Op deze maandag waren er ongeveer 40 dames present en pas later op de avond (20:00) kwam het mannenaantal boven de 40 uit.

Omdat ik geen appelen met peren wil vergelijken, het was ook nu een maandag.  Ik telde ongeveer 25 dames tegen de avond, het mannenaantal groeide ook vandaag pas tegen de late avond.

Citaat van: seksenfun
De muziek is goed gekozen.

Alles is natuurlijk persoonlijk en zeker muzieksmaak maar mij boeit het niet als de gehele avond R&B-music jengelt door de boxen.

Citaat van: seksenfun
Zou ik voor deze club alleen de lange reisweg afleggen?  Nee, omdat er niets echt uitspringt.  Sakura en Paradise zijn subliem wat het eten betreft, de optik van de vrouwen en vooral de service van de vrouwen.  Drie zaken waarvoor je al eens een eindje verder kan rijden.  Safari is duidelijk beter dan de doorsnee NRW-clubs en omdat ze dus erg goed gelegen ligt bij Paradise en Sakura zal ik er komende winter zeker weer heentrekken.  Ik denk dat ik op zaterdag Sakura niet zal kunnen laten vallen maar op zondag zal afwisselen tussen Paradise en Safari.  Over de kwaliteit van de services van de dames in Safari, in het algemeen, kan ik mij nog niet uitspreken omdat ik er nog maar één sessie op de teller heb staan (of drie als je mijn bezoek van 2,5 jaar geleden er ook bijneemt).

Waar ik een half jaar geleden enkel nog maar stelde dat ik er niet speciaal heen zou rijden, stel ik nu dat ik komende winter énkel nog maar een 2-de-kans-bezoekje aan de club wil gunnen.  Ik heb nu toch al zes dames uit de club op mijn teller staan en meerbepaald drie van de mooiere van de ongeveer 5 mooie (stunners slechts 1, een blonde en die nam ik dan ook).  Concusie: service nefast.  Een rampzalige sessie, zelf afgebroken en dat doe ik maar zeer zelden, een belabberde sessie en een sessie die voldoende scoort. 

Laten we even naar een beangstigend gevoel gaan, vooraleer we ook wat positieve zaken van de club gaan vernoemen, die nog niet vernoemd waren in mijn vorig verslag (want dat lijstje is heel erg kort). 

Opeens is een vrouw zo dom om mij te komen vertellen wat een paar andere dames over mij verteld hadden.  Ze kwam mij zeggen dat ik wel heel erg dom bezig was.  Omdat ik van elf uur 's morgens tot nu (ongeveer drie uur) al in de club was en nog met geen enkele dame naar kamer was getrokken.  Ze zei dat je naar hier komt om te seksen.  Ze zei dat ze wist dat een dame een kwartier (zo lang was het zeker niet) met mij was bezig geweest, naast me had gelegen in een breed eenpersoonsligbed in de wellness en dat ik haar dan wegstuurde.  Kan goed zijn dat de dame dat zo heeft rondverteld natuurlijk maar in werkelijkheid was het zo dat ik die bewuste dame van moment 1 had laten weten niet met haar te willen gaan kameren (wegens: niet mooi).  Ze drong zich (zoals bijna alle dames) op.  Nadat de dame dat verteld had, kon ze het niet laten om nog eens te zeggen dat ik erg dom bezig was.  Ze zei dat zij nu bij mij eens kwam proberen.  Ook zij was niet mooi.  Samen met de ondervinding dat na enkele uren aanwezigheid zonder kameren de bardame niet meer zo vriendelijk was, dat de manager (die er bijna continue rondloopt) op een moment meer dan 1 seconde recht in mijn ogen keek, kreeg ik zelfs een beangstigend, beklemmend gevoel.  Ik kreeg zelf van die dame die me dat kwam zeggen het Bulgaarse woord voor dom te horen en nadien hoorde ik dat woord ook door een paar dames roepen naar mij.  Ik weet niet welk gevoel jullie hierbij zouden krijgen?  Een gezellig, leuk en amusant gevoel denk ik toch niet.  In heb beste geval laat het je gewoon koud.
Dit gevoel deed me beslissen om vandaag dan maar de proef op de som te nemen en 2/3 van de mooiste dames uit te proberen.  Vanaf nu voelde ik mij tewerkgesteld bij Test Aankoop.

Het doet er eigenlijk niet toe wat zich de vorige dagen afspeelde.  Het heeft dus niets te maken met de twee dagen ervoor en de sessies van die dagen maar het had zomaar gekund dat ik de derde dag van mijn driedaagse even eerst wat wou relaxen, eten en drinken en pas gaan kameren op een later uur.  Daar had het nu in elk geval niets mee van doen.  Er waren gewoon geen mooie dames en ook nog niet veel.  Ik had dus alle redenen om te mogen hopen dat het op dit vlak 's avonds nog een flink pak zou verbeteren.  Niet dus. 

De dames mogen best op mij afkomen als ze dat op fatsoenlijke manier doen.  Hier was het echter zo dat ik in de eerste vijftien minuten van mijn aanwezigheid in de club al door meerdere dames opdringerig benaderd werd en verzocht werd om te gaan neuken.  Gebeurde dat niet (een negatief antwoord dus van mij) dan waren de meeste al slecht gezind.     

Even dan wat positieve zaken.  De wellness is binnen uitgebreid.  Er is nu (terug) een HWP (al is die van het type Golden Dreams; geef mij maar een echte HWP met flinke broebels type GT - ja, ja -).  Ze hebben ook twee verwarmde stenen ligzetels waar je je heerlijk kan laten op opwarmen na een sauna en koude douche of na jezelf met ijs ingesmeerd te hebben aan de ijsbron.  In de bar is nu een VIP-room gemaakt in Far West style.  Ik vermoed dat deze plek van tijd tot tijd als kamer zal gebruikt worden maar de houten deur stond open dus kon ik er 's avonds gewoon in gaan liggen.  Het is het verlengde van de bar dus R&B-gejengel-vrij was het daar zeker niet maar wel rustgevend en romantisch en gezellig qua interieur.  Hét grote voordeel was dat ik daar een halfuur met een drankje heb kunnen liggen zonder ook maar één dame bij me te krijgen.  Zo ver gingen ze niet, tot de uithoek van de L-vormige bar en allicht geen enkele dame die er ook maar even bij zou stilstaan dat een man daar zo alleen zou gaan zitten.  Oef!

De cappuccino is nog altijd erg lekker en het ontbijt ook.  Het avondeten is goedkoop eten maar in C wel lekker.

Ik hoor in de wandelgangen vaak zeggen dat de type dames van het "minder opgevoede soort" zijn, als een club veel Turkse bezoekers krijgt.  In vele clubs komen deze mannen maar in de late avond aanwaaien maar hier zijn ze de gehele dag uitdrukkelijk aanwezig.  Als er dus al een link tussen bestaat.

Op de foto's van de site vind ik geen enkele dame terug die ik afgelopen maandag heb gezien.  Geen enkele is natuurlijk wel heel erg weinig.  Allicht een groot verloop der dames of hele oude foto's.

Ik heb dus wel heel wat dames op me toegelopen gekregen maar in verhouding zullen er weinig aparte topics over die dames verschijnen.  Ik denk dat er weinig heren zitten te wachten op omschrijvingen als: eerder mollig, wat ouder....

Laat ik er toch enkele uitpikken.

Ik zal beginnen bij Annie want dat is die Bulgaarse dame die koste wat het koste bij mij in de sofa wou kruipen in de wellness.  De dame die dat later op haar manier ging doorvertellen aan haar vriendin, die mij dan ging berispen.  Kijk, zij was slank maar toch niet aantrekkelijk. 
Dit was dus al zeer snel het geval.  Ik was nauwelijks binnen.

Ook Louisa (het moet gezegd: alle namen van de dames zijn makkelijk te onthouden) kwam al vroeg tot bij mij.  De klassieke vragen die ze daar allemaal aframmelen.  Je zit hier zo alleen, van waar kom je, is het niet beter om samen plezier te gaan maken, hou oud ben je, is het je eerste keer hier.  Je hebt dan een minuut nodig om die vragen te beantwoorden en 1 seconde om de daaropvolgende rechtstreekse vraag te beantwoorden: kamer?  Nu als er al één stunner was, was het wel Louisa.  Sympathiek was ze niet, geil leek ze me ook niet echt.  Vandaar dus in eerste instantie mijn neen.

Melissa dan.  Best mooi om naar te kijken.  Echter niet geheel mijn type.  Beetje zelfde scenario als de andere dames.  Snel snel naar kamer vragen, na typische vraagjes en bij een nee, minder gehumeurd weglopen.  Goede nacht, wenste ze me nog toe.

Wat ook zo is, is dat de dames zich, voor mij, belachelijk maken.  Als er drie heren in de wellness liggen en heer 1 zegt nee, lopen ze naar heer 2 en zo maken ze het rondje compleet tot bij de laatste man.

Goed, hier moet ik het dan bij houden.  Of toch niet.  Er liep nog een mooie jonge slanke dame rond maar die deed niet de moeite om bij mij te komen of naar me te kijken.  Waarschijnlijk ook al vals ingelicht.  Dan was er nog een mooie dame die zelfs na de sessie een goed scoorde namelijk Bea (én niet opdringerig; ik ben er zelf naartoe moeten stappen; zou dit nu mijn redding zijn hier vandaag, dacht ik dan?). 

Louisa bekeek me ook van heel de dag niet meer nadat ik de eerste keer niet direct positief op de kamervraag had geantwoord.  Dat kan ik natuurlijk ook.  Wat later liep ik haar dan straal voorbij, zonder te kijken.  Bij momenten keek ik dan stiekem toch weer naar haar want ze leek wel een fotomodel.  Een blonde fotomodel.  Natuurlijk zou ze niet door de selectie van fotomodellen geraken omdat ze daarvoor net iets te klein zou zijn.  Voor de rest: 21 jaar, 1,68, lang blond haar, slanke lijn, natuurlijke mooie B....

Melissa scoorde een 3/10.
Louisa scoorde een 6/10 (maar velen zouden haar nog lager quoteren want vooral haar schoonheid en niet haar prestaties zorgen voor de score)
Bea scoorde 7/10.

Appelsiensap is in de inkomprijs inbegrepen.

Ik durf uit de grond van hart te hopen dat dit een afgrijselijke momentopname moet geweest zijn door tal van samenlopende omstandigheden want zulke recensie (moet ook geschreven worden) schrijf ik niet met plezier (wat normaal niet voorvalt)  :douchen   


 
« Laatst bewerkt op: 20 november 2013, 18:59:10 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man