Auteur Topic: EMI (Roemeense)  (gelezen 13552 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
EMI (Roemeense)
« Gepost op: 24 augustus 2015, 12:52:50 »
[box title=EMI]
Land:             Roemenië
Taal:              Duits
Leeftijd:         22
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            slank
BH:                B
Kontje:           heel lekker
Haarkleur:      bruin
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Vingeren GFE
[/box]
[box title=pro en contra]
+hele mooie meid, heel goede service
- ze start ietwat passief, je moet haar tot steviger daden bewegen ;)
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
EMI (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 25 augustus 2015, 09:38:05 »
Mijn eerste kamertje afgelopen zondag in FKK Bochum was met Roemeense Amy.

Amy is 22 jaar jong, heeft een mooi gezicht, mooie bruine ogen en lang, bruin haar. Ze is 1,60m groot, slank gebouwd, heeft een mooie B-cup en een heel lekkere kont. Geen tattoos of piercings. 

Ik zette me op aanraden van Minime naast Amy en nog voordat ik 5 woorden met haar uitgewisseld had, stak haar tong al in mijn mond. Amy tongzoende heel lekker en het duurde dan ook niet lang eer Piet de eerste tekenen van leven vertoonde. Een handvol lekkere tongzoenen en wat gespeel met Piet later, besloot ik dat het tijd was voor mijn eerste neuk sinds lang in Bochum.

De kamergang startte met het instellen van het klokje op 30 minuten. Schitterend concept! Zo kan er nooit discussie zijn over de tijd op kamer.

Eens op bed kwam Amy een beetje langzaam op gang. Ze bleef maar zoenen en maakte weinig aanstalten op meer. Ik heb dan maar zelf aangegeven dat ze me mocht beginnen pijpen, wat ze vervolgens heel goed deed. Ze plaatste zich ook zo, dat ik goed met haar lekkere borsten en haar drijfnatte poes kon spelen.     

Na een lange, lekkere pijpbeurt was het tijd om te neuken. Cowgirl was rustig, maar wat was het een plezier met Amy haar lekkere borsten te kunnen spelen :)) . Missio en hondjes startten ook rustig, maar het was geen enkel probleem om na een tijdje steviger te werk te gaan.

Ik heb de kamergang afgesloten met een lekker orgasme tijdens hondjes ;D . We hebben de 30 minuten vervolgens al knuffelend rondgemaakt en ik heb de kamer tevreden verlaten :)) .

Herhalingsgevaar: bestaande 8) .
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Toetebel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
EMI (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 27 september 2015, 00:10:52 »
Vandaag 2x gekamerd met de mooie Amy. Eerste keer een uur en de tweede keer een half uur. Vanaf de presales t/m het einde van de kamergangen werd er volop getongzoend. Lekker diep en rustig maar zeker ook afwisselend.

Ben begonnen met haar mooie borsten eens lekker te verwennen. Er staan ook 2 lekkere zuigtepeltjes op, die ik uiteraard niet onberoerd heb gelaten.
Daarna heb ik haar mooie poesje (met van die lekkere kalkoenlipjes) eens onder handen genomen. Ze liet alles gewillig toe, ook het vingeren. Nu wist ik gelijk dat haar poes lekker schoon en fris was.
Nu ging Amy aan de slag en gaf een heerlijke blowjob weg. Toen ik vroeg of ze ook zonder handen konden pijpen, deed ze het gelijk. Ook Toets klokkenspel werd uitgebreid afgelebberd.
Vervolgens hebben we in verschillende standjes heerlijk geneukt en ben ik klaar gekomen op haar borsten. Dit was een erg geil gezicht!

Voor mij een topmeid. Amy, tot snel! 
 

Offline Toetebel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
EMI (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 15 oktober 2015, 21:01:23 »
Gisteren weer 2x met haar gekamerd. De presales en kamergangen zijn voor mij precies zoals ik het wil hebben. Rustig en met een hoog GFE gehalte. Het is dat ze volgens KP niet helemaal voldoet aan de criteria 'pocket-Roemeentje', anders had ik ze al mee naar huis genomen. :lol_hitting:

Mijn oren schijnen een ware delicatesse voor haar te zijn. Zowel tijdens de presales als op de kamer wordt er volop aan gesabbeld. Eerlijk gezegd is het nog lekker ook! ;D

Tot zover. :))