Auteur Topic: YASMIN (Bulgaarse)  (gelezen 32978 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
YASMIN (Bulgaarse)
« Reactie #15 Gepost op: 3 oktober 2016, 10:41:55 »
Yasmin is sinds enige tijd terug aanwezig in Freude. Als mijn gezondheid, die me de voorbije dagen wat in de steek heeft gelaten... het toelaat, ga ik haar morgenavond eens bezoeken ;D 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
YASMIN (Bulgaarse)
« Reactie #16 Gepost op: 5 oktober 2016, 21:33:14 »
Yasmin is sinds enige tijd terug aanwezig in Freude. Als mijn gezondheid, die me de voorbije dagen wat in de steek heeft gelaten... het toelaat, ga ik haar morgenavond eens bezoeken ;D 8).

Gisterenavond ben ik, tot haar lichte (kuch, kuch ;)) onvrede, niet bij Yasmin geraakt. Ik ga zaterdag waarschijnlijk op herkansing. Ze zou nogal wat kilo's verloren zijn. Benieuwd of ze eveneens wat van haar 'crazy' verloren is ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
YASMIN (Bulgaarse)
« Reactie #17 Gepost op: 26 april 2017, 14:39:12 »
Gisteren ben ik  nog eens op herhaling geweest met Yasmin:

We hadden elkaar iets meer dan een jaar niet meer gezien, en dat heb ik geweten: ik werd bedolven onder de zwoele tongzoenen en zou tot aan mijn vertrek, zo’n 4,5 uur later, op een korte saunapauze na, geen verlaat meer van haar hebben.

Ik heb 2 keer met Yasmin gekamerd: 1 keer een uurtje en 1 keer een half uurtje. Beide kamers deed ze haar uiterste best om ervoor te zorgen dat het dit keer geen jaar meer zal duren eer ik haar nog eens opzoek: uitstekend diep tongzoenen, pijpen waarbij mijn tenen opkrulden tot aan mijn knieën, lekker droogneuken en heel gevarieerde seks.

Het was beide kamergangen enorm genieten van deze Bulgaarse met “the Big Boobies” en het mag dan ook niet verwonderen dat ik 2 keer heel lekker ben klaargekomen ;D.

4 uur samen, waarvan dik anderhalf uur op kamer, een mooie meid, uitstekende service, en dat voor ocharme 125€: super deal! 8)

Yasmin is een topgriet en het herhalingsgevaar blijft heel groot. Doodzonde (of gelukkig maar? ;)) dat Freude zo ver rijden is…
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum